Odebírat | ||
Obrázek 'Tesla in Sweden ' (brnonymous) RP (15.6.2017 23:49) | reagovat | |
A na konci stejne topili pod kotlem tazne lokomotivy drevenymi spalky a nejakou chemikalii. | ||
|
||
Obrázek 'Tesla in Sweden ' (Kit) (15.6.2017 23:30) | reagovat | |
https://www.youtube.com/watch?v=VO4ebmJHFF0 1 minuta | ||
|
||
Obrázek 'Tesla in Sweden ' (Kit) (15.6.2017 23:28) | reagovat | |
Stejne jste jen otroci benziny | ||
|
||
Obrázek 'Tesla in Sweden ' (Vaffan Cullo) (15.6.2017 13:05) | reagovat | |
dotovaná sračka pre najzmrdskejšiu kategóriu ľavicovoslniečkárskych frikulínov - tých ktorým sa nejakým zázrakom podarilo zarobiť ale musia si za to čistiť svedomie tým najprijebanejším spôsobom, a to demonštrovaním že sú "zelení" (podobne ospravedlňujú svoje podnikanie/zarábanie že to je "sociálne podnikanie", fair trade, bio, green a podobné sračky | ||
|
||
Obrázek 'Tesla in Sweden ' (..) (15.6.2017 12:34) | reagovat | |
Ebo: hlavně by to ani nezkompletovali, protože ty díly pochází z různých částí zeměkoule a elektrické kontejnerové lodě jaksi nejsou. Leda by to převáželi na plachetnicích. | ||
|
||
Obrázek 'Tesla in Sweden ' (Ebo) RP (15.6.2017 12:23) | reagovat | |
nebýt toho "oil" tak nemá pneumatiky a půlku interiéru uvnitř.. | ||
|
||
Obrázek 'Tesla in Sweden ' (Dež0n) (15.6.2017 12:14) | reagovat | |
Je fajn, že jde vývoj elektromobility dopředu, přece jen, pokud se podaří přiblížit výkonnosti spalovacích motorů, má to výhody. Ale řvát v současnosti, že elektromobily jsou lepší nebo ekologičtější je jen póza na přesdržku. Pokud by postižení jedinci psali " jezdím autem, co je na hovno, protože věřím v to, že to testováním a podporou výroby posouvám", tak neřeknu ani muk. | ||
|
||
Obrázek 'Tesla in Sweden ' (Prawda...) (15.6.2017 11:43) | reagovat | |
*Daimler AG. | ||
|
||
Obrázek 'Tesla in Sweden ' (Prawda...) (15.6.2017 11:42) | reagovat | |
Proč Vám to takto říkám. No tady je vidět, že kdyby lidi chtěli už tehdy, vyvíjely by se e-mobily spolu s automobily se spalovacími motory a dnes, ač nejsem fyzik, věřím, že nabíjení e-mobilu by nevzalo o nic víc času než natankování paliva do auta se spalovacím motorem. Možná by se tak nestalo, ale podívejte se, jak se zkrátily doby nabíjení e-mobilů a prodloužil dojezd v posledních 10 letech. Jinak pro dvojtečku, já fandim Damiler AG, a není snad nutné si tady honit triko, co vymysleli tihle kluci. | ||
|
||
Obrázek 'Tesla in Sweden ' (Prawda...) (15.6.2017 11:38) | reagovat | |
Elektromobil rozhodně není hi-tech. Už tady byly dlouho před tím, než vůbec ty automobilky, jejichž vozy dnes používáte, existovaly. Elektromobily zabil elektrický startér automobilů se spalovacím motorem. Už tehdy byl problém e-mobilů dojezd, ale přesto všechno byly populární = čisté, nesmrděly, nebyla nutnost startovat klikou nebo nastavovat předstih a další blbosti. Proto byla velká obliba e-mobilů u žen = chlap by na to nesáhl. Jak řečeno, přišel startér, lepší karburace apod.A elektřina už nehrála prim | ||
|
||
Obrázek 'Tesla in Sweden ' (..) (15.6.2017 11:22) | reagovat | |
brnonymous: já teda smartfouna mám. Stejně tak fandím i inovacím v autech. Moje nejoblíbenější značka je Porsche (ačkoli mám BMW, páč na Porsche prostě nemám). Poršáky jsou natřískaný technologiema, Porsche už několikrát ukázalo světu směr (znáte třeba turbo nebo dvojspojkovou převodovku?) a přes to všechno to jsou auta orientovaný na řidiče a přes to všechno jsou použitelný i v každodenním provozu. Není to sice přímo revoluce, ale je to zatraceně dobrá evoluce. | ||
|
||
Obrázek 'Tesla in Sweden ' (Prawda...) (15.6.2017 10:54) | reagovat | |
Ve Švédsku je tolik zvýhodnění, že nekoupit tam elektromobil, to bych byl debil. Ať už jde o daňové úlevy (dokonce z dani z přijmu), přes vjezd do velko-měst zdarma (ano platí se tam za vjezd do města, kdyby to zavedli v Praze, tak se zredukuje počet aut nebo naplní městská kasa), až po nabíjení zdarma na ulici. Co se týče výrazů Bez ropy nebo Bez emisí, no i nezávislý soud USA konstatoval, že to stejně není pravda, takže ten nápis museli z marketingu Tesly odstranit. | ||
|
||
Obrázek 'Tesla in Sweden ' (brnonymous) RP (15.6.2017 10:46) | reagovat | |
Za sebe rikam, ze jsem stale spokojeny se svym mobilem z devadesatych let a s jeho technickymi moznostmi. Snad to tak bude v budoucnu i s autem | ||
|
||
Obrázek 'Tesla in Sweden ' (..) (15.6.2017 10:45) | reagovat | |
Mimochodem netvrdím, že s tou revolucí nemůže přijít automobilka Tesla. Může. Ale stejně tak s ní může přijít kdokoli jiný, protože zatím jsme na bodu 0 | ||
|
||
Obrázek 'Tesla in Sweden ' (..) (15.6.2017 10:36) | reagovat | |
Mě to fakt připomíná třeba mobily. Jak si v 90. letech každej myslel, že mobil bude jednou tak malej, že o něm ani nebudeme vědět a o 20 let později jsou mobily spíš větší, než menší. Samozřejmě je to tím, že tehdy si člověk nemohl představit, že ty mobily budou umět něco jinýho a bude se na ně nahlížet jinou optikou. V autech musí přijít něco revolučního, co si ovšem lidi (čímž nemyslím jednotky lidí, ale masy) budou chtít koupit za svoje těžce vydřený peníze... tím Tesla očividně v současnosti není. | ||
|
||
Obrázek 'Tesla in Sweden ' (brnonymous) RP (15.6.2017 10:27) | reagovat | |
No jo, Cesi, ti se napadaji porad, radeji si precti Evangelium podle Brnonymuse, velkeho Moravaka, to ti pozvedne ducha (a treba nejen ducha). "Nemohou za to, vzhlizeli k nebesum, nejdriv zkouseli postavit vysokou vez, ale spadla, tak zacali ze smutku chlastat, to jim jednem dopletlo jazyky a druhym mozky. Jejich potomci pak reaguji v debatach nesmyslne a nechapou jeden druheho. Budete mit oci k videni a presto neuvidite, usi ke slyseni,ale poslouchat nebudete..." | ||
|
||
Obrázek 'Tesla in Sweden ' (Gspotmasterr) (15.6.2017 10:19) | reagovat | |
cesi neumi diskutovat neustale se musite napadat... kokoti xD hrozne to cist | ||
|
||
Obrázek 'Tesla in Sweden ' (brnonymous) RP (15.6.2017 10:04) | reagovat | |
Hm, to zni dobre - Brnonymus 8:26 "Proc se bojite, maloverni? rekl jim Jezis, potom vstal, zrusil dotace a nastal klid." | ||
|
||
Obrázek 'Tesla in Sweden ' (..) (15.6.2017 9:59) | reagovat | |
Když si odmyslíme ten elektropohon, kterej má zatím spíš víc mínusů, než plusů, tak co nám zbyde? Samořídící mód vyvíjí spousta automobilek (akorát zavedené automobilky ho netestují na zákaznících), kvalita interiéru hrozná, zpracování celýho auta hrozný a předplacenej servis je u prémiovejch aut standardem (tím opijete jen lamy, který to neznají). Tesla mimochodem začala předplacený služby (zatím teda jen dobíjení) omezovat nájezdem km podobně jako to dělají zavedené automobilky... | ||
|
||
Obrázek 'Tesla in Sweden ' (..) (15.6.2017 9:52) | reagovat | |
Někteří lidi teda říkají, že to je auto z budoucnosti a jak to jede lehce... na to mám jeden argument. Podívejte se, kolik Tesla S stojí... za tu cenu můžete mít skládu s osmihrnkem, která sice nemá ludicrous mode, ale jede i tak kurevsky dobře a navíc se jí po 5 km na plnej knedlík nepřehřejou baterky a nesníží dojezd na pár desítek km. | ||
|
||
Obrázek 'Tesla in Sweden ' (..) (15.6.2017 9:49) | reagovat | |
Zajímavý, že teslafans nereagují na argumenty jako od brnonymous 8:26, který se dají velice snadno dokázat. Vezměte tomu dotace a nikdo (vyjma pár samozvanejch zachránců planety) to nechce. | ||
|
||
Obrázek 'Tesla in Sweden ' (Bobsik) RP (15.6.2017 9:21) | reagovat | |
zářívky nic moc, ale LED už mám pár let. Pokud jde o spotřebu, tak bezkonkurenční , pokud jde o životnost, tak zatím mám 3 roky a fungujou, likvidace je pořád lepší než zářivka (ale asi o něco horší než klasická), ale jinak souhlas, sebelepší baterky po pár letech budou prostě na sračku a pak budeš jednou litovat, že musíš po dojetí z práce dobít doplna celou baterku, protože jsi se před barákem už nestihl otočit... | ||
|
||
Obrázek 'Tesla in Sweden ' (brnonymous) RP (15.6.2017 9:02) | reagovat | |
Honzigu, mozna by stalo za to podivat se i na jine sources, nez cyklobyznu?ridice skody fdehtu a kanal, ktery ma v nazvu Teslu. O zarivkach a LED zarovkach toho taky nakecali, ze maji X-krat vetsi zivotnost, nez obycejne zarovky a pritom ve skutecnosti vydrzi vsechny asi 2 roky pravidelneho pouzivani. Dnesni elektroauto bude mit za 10 let cenu leda jako sberna surovina. | ||
|
||
Obrázek 'Tesla in Sweden ' (Kit) (15.6.2017 8:58) | reagovat | |
a ty, honziqu, mas teslu u dvacet let, muzes nam o tom poreferovat z vlastni zkusenosti? Nebo jses jen verici internetovy ctenar? | ||
|
||
Obrázek 'Tesla in Sweden ' (Dež0n) (15.6.2017 8:57) | reagovat | |
Ať z toho vočeše všechny plasty, sundá pneumatiky a vyleje maziva a pak si tu značku zaslouží, kikot. | ||
|
||
Obrázek 'Tesla in Sweden ' (Honzig) RP (15.6.2017 8:44) | reagovat | |
Ach vy troubové... Baterky v tesle vydrží cca 20 let na 60% [odkaz] I s výrobním procesem baterií+energie jsou elektromobily stále na 25% oproti spalovacím... [odkaz] | ||
|
||
Obrázek 'Tesla in Sweden ' (brnonymous) RP (15.6.2017 8:26) | reagovat | |
V Dansku snizili dotace na elektromobily a jak se jim ty prodeje propadly (o vic, nez 60%). Do par let budou baterky na vyhozeni a s tim ty elektromobily ve Skandinavii prakticky skonci. | ||
|
||
Obrázek 'Tesla in Sweden ' (jano875) (15.6.2017 8:07) | reagovat | |
lol sracky z vyroby elektriny a baterii do aut lol hodinove nabijanie lol dojazd 200km | ||
|
||
Obrázek 'Tesla in Sweden ' (Kit) (15.6.2017 7:49) | reagovat | |
pri ceste po svedskych dalnicich je Tesla casto k videni - dva metry za navesem kamionu, protoze prece setri planetu kurva | ||
|