Nalezeno 28 komentářů.


Přezdívka:
:-) :o)
:-( >-O
;-) :-D
:-P B-)
8-) :-*
:-/ |-)
=) :-O
Zpráva:
 
Dvacet:
   


Odebírat

Obrázek 'SameSex' Obrázek 'SameSex' (Abdul_HasanRP (6.9.2017 18:58) reagovat
mrkev: Stejně tak můžeš agrumentovat v jiných oblastech, třeba že je diskriminační státem finančně podporovat třeba fotbal, zatímco podpora e-sportů prakticky neexistuje. K dokonání by se mohl přihlásit starý Franta jehož hobby je sběr obnošených ponožek, ale vzhledem k tomu, že takových bude tak 10 v republice a jsou členem nějaké sekty tak vlastně jen předhazuju "neexistující problém"...

Obrázek 'SameSex' Obrázek 'SameSex' (Abdul_HasanRP (6.9.2017 18:55) reagovat
mrkev: Takže stejná práva menšinám jen od určité velikosti menšin, jinak mohou být diskriminováni? A neřekl bych, že by byl problém na to sehnat lidi, kdyby to nebylo tak nějak společenské tabu, jako byla ještě před pár lety homosexualita. Polyamorním lidem ale je taky nedovoleno vzít si všechny lidi, které milují. Není to neexistující problém, jen není tak propagován a není tak četný.

Obrázek 'SameSex' Obrázek 'SameSex' (Abdul_HasanRP (6.9.2017 18:50) reagovat
mrkev: umíš číst? Já psal, že jsem pro svatby homosexuálů, jen že neberu tydle nesmyslné argumenty. Osmilétý/á souhlas dát může, jen DISKRIMINAČNÍM zákonem zakazujícím svatby mladším 18 let je to k ničemu. Proč ty si můžeš vzít 20letou holku, kterou miluješ, ale dva 15letí se vzít nemohou? To je přece jasná diskriminace! A rozumu mají mnozí 15letí víc, než kdejací třicátníci, čili tím ani neargumentuj. Prostě jsou nějak nastavená pravidla, můžeme je určitě změnit, ale nevymýšlejme si na to pseudoargumenty.

Obrázek 'SameSex' Obrázek 'SameSex' (mrkevRP (5.9.2017 20:32) reagovat
Tak samozřejmě, protože společnost má vliv na to kdo může a kdo nemůŽe porodit miminko a naopak nemá vůbec žádný vliv na to, komu povolí nebo zakáže svatby...

Obrázek 'SameSex' Obrázek 'SameSex' (456) (5.9.2017 17:38) reagovat
Nikoliv, gay je diskriminovaný tím, že nemůže porodit miminko. A může za to většinová společnost, jako obvykle.

Obrázek 'SameSex' Obrázek 'SameSex' (mrkevRP (5.9.2017 14:05) reagovat
@Abdul_Hasan Jak pak můžeš psát, že mají stejná práva ohledně svateb - když tady bylo dokázáno že to tak není. Ty si můžeš vzít milovaného partnera, oni ne. JAK JE TOHLE "stejná práva"? A s tou polyamorií, to je jen předhazování neexistujícího problému. Jednak těch lidí je minimum a mimo náboženské sekty mají problém sehnat partnery co by s tím souhlasili. Když se na tom ale shodnou všichni, tak v tom přece není žádný morální problém a není důvod to zakazovat...

Obrázek 'SameSex' Obrázek 'SameSex' (mrkevRP (5.9.2017 13:56) reagovat
@Abdul_Hasan Nesmyslná argumentace, huh? Spousta děcek by souhlasilo? Copak zas nečteš co píšu? Osmiletý ani souhlasit nemůže. Ani ti šestnáctiletí se nemůžou ženit/vdávat jen tak a už vůbec to není "na souhlas rodičů". Musí to odsouhlasit soud a povolení se uděluje naprosto výjimečně - zpravidla když spolu už žijí a žena je těhotná. To se ti tady asi nepovede - a i kdyby, tak jaký je rozdíl? Proč je podle tebe v pořádku když se chce vzít 16 letá a 20 letý, ale když je to 16letý a 20letý, tak ne?

Obrázek 'SameSex' Obrázek 'SameSex' (Src) (5.9.2017 13:31) reagovat
No to je zase dobra snuska sracek, srovnavat homosexualy s osmiletyma deckama :-D A lidi jako milanko jsou presne ten problem, nerozumi podstate problemu ale presto maji reseni...

Obrázek 'SameSex' Obrázek 'SameSex' (Dr. Lecter je líný...) (5.9.2017 11:50) reagovat
Polyamorií jsem argumentoval proti podobným prohlášením PP, doslova mi bylo řečeno, že "to není jejich boj", že si "mám založit vlastní sdružení". Podle mě je registrované partnerství dostatečné. Mimochodem existuje i třetí varianta, preferovaná libertariány - žádné manželství nebude (v právu), stát bude jen archivovat prohlášení o partnerství (i kdyby si někdo chtěl vzít třeba svou ochočenou veverku) a "manželství" si řešte třeba s pastorem. To mi připadá jako jediná vhodná alternativa k současnému stavu.

Obrázek 'SameSex' Obrázek 'SameSex' (keneeRP (5.9.2017 11:44) reagovat
Stary vtip, ktory rozpraval Ricky Gervais na stand-up och

Obrázek 'SameSex' Obrázek 'SameSex' (Abdul_HasanRP (4.9.2017 19:17) reagovat
mrkev: spousta děcek by souhlasilo. Dobře, nechme 8leté stranou, co třeba patnáctileté? Moc se mentálně neliší od šestnáctiletých, kteří se můžou ženit/vdávat, třebaže se souhlasem rodičů. A vzhledem k množství párů, kde by jeden z nich měl pod 16 a druhý přes 18 se mi nezná jako nereálná situace, tobě ano? Práva mají homosexuálové stejné ohledně svateb, to že by jim měly co třeba být povoleny svatby mezi sebou je už věc jiná. A co třeba polyamorní lidé? Ti dle tebe taky nemají stejná práva, nebo snad mají?

Obrázek 'SameSex' Obrázek 'SameSex' (mrkevRP (4.9.2017 18:52) reagovat
@Abdul_Hasan Mě sere tvoje nesmyslná argumentace (ta narozdíl od té mojí opravdu je). Protože, jak jsem tam jasně napsal: "pokud s tím souhlasí" je jasná podmínka, kterou ti žádný 8 letý nemůže splnit.

Obrázek 'SameSex' Obrázek 'SameSex' (Abdul_HasanRP (4.9.2017 18:43) reagovat
mrkev: a když té druhé osobě je 8, tak to právo mám mít taky? Jsem pro to umožnit jim sňatky, ale tato nesmyslná argumentace mě sere

Obrázek 'SameSex' Obrázek 'SameSex' (Abdul_HasanRP (4.9.2017 18:42) reagovat
Vaffan Cullo: zajímavé, otec mého známého je gay, a nezdá se mi, že by neexistoval...

Obrázek 'SameSex' Obrázek 'SameSex' (mrkevRP (4.9.2017 16:53) reagovat
@milanko Ne, nemáš stejná práva jako homosexuál. (pokud jsi hetero) Ty si totiž máš právo vzít osobu kterou miluješ (pokud ona s tím souhlasí). Pokud by platily sňatky homosexuálů, tak až potom budeš mít stejná práva, tj. potenciálně si vzít někoho s pohlavím, které tě vůbec nezajímá...

Obrázek 'SameSex' Obrázek 'SameSex' (roumenúf amant) (4.9.2017 16:37) reagovat
takže hetero môže mať svatbu s opačným pohlavím a homo s oboma pohlaviami, PRIVILEGE!

Obrázek 'SameSex' Obrázek 'SameSex' (Vaffan Cullo) (4.9.2017 15:22) reagovat
buzeranti by si mali uvedomiť že existujú len vďaka tomu že ich rodičia neboli buzeranti

Obrázek 'SameSex' Obrázek 'SameSex' (lu) (4.9.2017 14:31) reagovat
Už vidím ten zástup dobrovolníků toužících po tom být sežrán, jistě se to týká alespoň 4% obyvatel.

Obrázek 'SameSex' Obrázek 'SameSex' (..) (4.9.2017 13:57) reagovat
Tím chci říct jen to, že nejsem pro zakazování lidí nebo jejich úchylek, ale jsem pro zákaz věcí, které společnosti škodí nebo pro nepovolení privilegií, které společnosti nijak nepomáhají. Manželství mezi mužem a ženou tu je kvůli rodinám (nejlepší instituce pro výchovu dítěte) a ne kvůli zbytečným daňovým a jiným zvýhodněním dvou lidí jen protože se hrozně lovískují.

Obrázek 'SameSex' Obrázek 'SameSex' (..) (4.9.2017 13:46) reagovat
Však pohoda, získal by od oběti podpis na nějakej státem uznávanej formulář, pak by nastartoval motorovou pilu, zařádil si, najedl se, zbytky zamrazil na později do mrazáku, pak by po sobě umyl vaši společnou koupelnu a mohli byste se spolu mrknout na nějakej hezkej film :-) Všechno bylo dobrovolný... pohoda, ne?

Obrázek 'SameSex' Obrázek 'SameSex' (..) (4.9.2017 13:35) reagovat
lu: byly i případy, kdy se kanibal s obětí dohodnul na sežrání a stejně je v base. Byl bys oukej s tím, kdyby se kanibalskejm aktivitám věnoval třeba tvůj brácha nebo táta? Nebo cokdyby se tvoje dítě rozhodlo, že se chce nechat sežrat?

Obrázek 'SameSex' Obrázek 'SameSex' (lu) (4.9.2017 13:27) reagovat
Že by to bylo tím, že gayové nemají potřebu nikoho zabíjet ani omezovat na jeho právech?

Obrázek 'SameSex' Obrázek 'SameSex' (..) (4.9.2017 13:20) reagovat
Anebo zeptejte se libertariána "vadí ti gayové?" řekne ne. Spousta z nich by jim asi povolila i svatby. No ale zeptejte se ho "vadí ti kanibalové?" a už bude v jeho odpovědi nějaký ALE a zeptejte se "chcete, aby mohl kanibal legálně zabíjet a žrát lidi?" a odpověď bude ve většině případů NE. Chci tím říct jen to, že i ti nejsvobodomyslnější lidi mají nějakou hranici, za kterou by už svobodu ostatním neumožnili, protože jejich činy považují za škodlivé pro celou společnost.

Obrázek 'SameSex' Obrázek 'SameSex' (..) (4.9.2017 13:06) reagovat
Mimochodem a ikdyby se svatby gayům povolily, pořád by to znamenalo pouze drobné posununí určité hranice a nikoli svobodu pro všechny sluníčkové lidičky. Někteří lidi jsou na zvířátka, jiní lidi jsou na malý děti, jinejm dělá dobře kanibalismus... Tak ať lgbt nemachrují, že bojují za svobodu a lepší svět. Nebojují, bojují čistě a jenom za sebe. Stoprocentní svoboda v těhlech věcech by mohla nastat jen v totální anarchii, kde by vládl absolutní chaos. Drsný, ale život holt není peříčko.

Obrázek 'SameSex' Obrázek 'SameSex' (..) (4.9.2017 13:00) reagovat
milanko: přesně tak. Sice to zní jako slovíčkaření, ale ve svobodné zemi je to velice důležitý detail. Homosexuálové mají stejná práva, jako heterosexuálové, což v některých nesvobodných režimech neplatí. Třeba ISIS ubírá homosexuálům i právo na život jen protože to jsou homosexuálové - seš homosexuál, hodí tě z mostu, seš heterosexuál? nehodí tě z mostu.

Obrázek 'SameSex' Obrázek 'SameSex' (milankoRP (4.9.2017 11:06) reagovat
az na to, ze to nie je pravda.. homosexual ma take iste prava ako ja.. ja mozem ist do manzelstva s osobou opacneho pohlavia, homosexual tiez. homosexual nemoze ist do manzestva s osobou rovnakeho pohlavia, ja vsak tiez nie. to nie je o rovnakych pravach, to je o tom, ci rozsirime definovane prava o nove prava, ktore chcu oni. To samozrejme nehovori nic o tom, ci k tomu dojst ma alebo nie, ale netvarme sa, ze nemaju tie iste prava ako my.

Obrázek 'SameSex' Obrázek 'SameSex' (///) (4.9.2017 10:47) reagovat
Církve k tomu ale užívají veřejných statků… Privilegium je norma, která vyčleňuje z obecných práv a povinností. Chyba tedy asi nebude u autora textu. B-)

Obrázek 'SameSex' Obrázek 'SameSex' (chr) (4.9.2017 10:38) reagovat
not paying taxes je "privilege" asi tak ako ked gestapo laskavo dovoli zidovi nenastupit do vlaku iduceho do koncentraku