Odebírat | ||
Obrázek 'first day-semester' (edgobard) RP (14.12.2018 2:35) | reagovat | |
jo, potřebují dostávat za uši za takove dementní jednotky. | ||
|
||
Obrázek 'first day-semester' (Werki) (26.9.2017 23:11) | reagovat | |
Základní jednotka je snad metr ne? Vše ostatní už jsou jen odvozené. 3x5m tahák ta by se snad vešlo učivo celého semestru | ||
|
||
Obrázek 'first day-semester' (MSG) (26.9.2017 22:14) | reagovat | |
Taká otázočka - keď nie sú udané jednotky (v tomto prípade plošnej miery), takby to automaticky malo byť 3 x 5 mm? | ||
|
||
Obrázek 'first day-semester' (mrkev) RP (26.9.2017 19:32) | reagovat | |
@gdfgdhhh Právě naopak. Nejlepší je zkouška ke které máš k dispozici celá skripta, ale i tak to dá třetina třídy, protože potřebuješ taky vědět co hledáš a jak to použít. V práci taky denně používám google, kdybych si měl pamatovat všechno, tak budu potřebovat extra mozek.. | ||
|
||
Obrázek 'first day-semester' (Joba) (26.9.2017 17:39) | reagovat | |
No co si pamatuju, tak úroveň vzorců na VŠ vůči času u mě byla taková gaussova křivka. Cca ve 3. ročníku to byla samá termomechanika, hydromechanika, pružnost pevnost. Samé integrály, derivace, odvození vzorců na 5 stran atd. Úlohy že člověk měl co dělat je zprogramovat v MATLABu. Další dva ročníky byly pojaty mnohem více prakticky. V páťáku se používané vzorce scvrkly zase na vetšinou obyč. algebraické rovnice a na výpočet většiny úloh stačil Excel. | ||
|
||
Obrázek 'first day-semester' (Dr.Str.) RP (26.9.2017 16:37) | reagovat | |
Škola musí žáky naučit, že vzorce existují a jak je použít. Zase na druhou stranu moje máti mi občas volá kvůli výpočtu obvodu matrace s kruhovými rohy a už mě začíná unavovat to neustálé vysvětlování, jak funguje pí krát dé. | ||
|
||
Obrázek 'first day-semester' (Prawda . . . ) (26.9.2017 14:02) | reagovat | |
Ano, i takoví lidé se dostanou na VŠ. To, že po prvním, max. druhém semestru skončí, to je jiná. | ||
|
||
Obrázek 'first day-semester' (Prawda . . . ) (26.9.2017 14:01) | reagovat | |
@Gag? To si mi vybavil komické chvilky, kdy se psal test ve Fyzice na VŠ, lidi mohli mít vzorečky a pořád bylo slyšet, jak se mezi sebou lidi radí, co znamená které písmenko vzorce, aby věděli, co kam dosadit, a stejně pulku lidi nenapadlo si sjednotit jednotky, takže jim příklad nevyšel. | ||
|
||
Obrázek 'first day-semester' (Prawda . . . ) (26.9.2017 13:57) | reagovat | |
Lamak:Jo, s tím jsem se setkal už na průmyslovce i při blbém kreslení matematických funkcí. Ano, Wolframalpha nebo lepší kalkulačka Vám tu funkci nakresli, o to nic, jenomže tito lide kolikrát ani neví, jak funkci zadat a googlit si jak na to nemáte čas. V praxi jste zase za hlupáka, co nic neumí, protože si musí hledat i základní věci. Představte si, že Vás operuje doktor, během operace se něco změní, jde vám o čas, a on si zajde odskočit to nalistovat v učené knize. | ||
|
||
Obrázek 'first day-semester' (Gag) (26.9.2017 13:48) | reagovat | |
Některý profesoři na tom mají založený zkoušky, na výpočtovou část klidně povolej skripta, protože kdo nemá napočítáno (tj. nějakou základní praxi), ten stejně nic v daným limitu nevymyslí a letí... | ||
|
||
Obrázek 'first day-semester' (Neprihlaseny Lamak) (26.9.2017 13:32) | reagovat | |
gdfgdhhh: Jak se to vezme, zásadě máš pravdu, protože většina lidí, co se na to vymlouvá, jsou ve skutečnosti tupý hovada. Když jim dáš reálnej příklad, tak neví co hledat, jak hledat a když už to náhodou najdou, tak neví jak to použít.....naštěstí jim stačí dát dost netriviální úkol a jsou v koncích... | ||
|
||
Obrázek 'first day-semester' (Prawda . . . ) (26.9.2017 12:02) | reagovat | |
@mr.joda: Ano, s ale. Podle mě by se mělo spíš učit odvozování vzorců a kritické myšlení. Ale to už je dnes trochu moc, když máme generace lidí, kteří nechápou psaný text. | ||
|
||
Obrázek 'first day-semester' (cern0usek) RP (26.9.2017 9:51) | reagovat | |
Nacpad je neco jako Nazi Pad? nacisticky vlozky? | ||
|
||
Obrázek 'first day-semester' (gdfgdhhh) RP (26.9.2017 9:40) | reagovat | |
tohleto "nemusim znat nic, staci vedet kde to najdu" je hroznej mor... | ||
|
||
Obrázek 'first day-semester' (JT) (26.9.2017 9:17) | reagovat | |
Taky tahák se vzorci považuju za přípustný, je taky třeba zadávat úlohy tak, aby nešly opsat ale aby opravdu vyzkoušely inteligenci a znalosti - hlavně jejich schopnost je použít, ne však tupě namemorované vzorce. | ||
|
||
Obrázek 'first day-semester' (mr.joda) RP (26.9.2017 9:06) | reagovat | |
a naco si chcete pamätat vzorce. Staci ze viete kde ich najst, ked ich budete potrebovat a ako ich pouzit. | ||
|
||
Obrázek 'first day-semester' (Dadam) RP (26.9.2017 8:52) | reagovat | |
Jinak palec hore učitelce | ||
|
||
Obrázek 'first day-semester' (Dadam) RP (26.9.2017 8:52) | reagovat | |
Stoky: no tak si to zapamatuj, však ti v tom nikdo nebrání. A pokud se odvozovat naučíš na vzorcích, u kterých to má smysl, tak to umíš i na těch, kde to nemá. | ||
|
||
Obrázek 'first day-semester' (Stoky) RP (26.9.2017 8:03) | reagovat | |
Nevim jestli lepší školy tě naučí vzorce odvozovat...přijde mi to běžné...ale nevím proč bych si měl odvozovat...občas je lepší si pamatovat 2PiR než si to z integrálů odvozovat (to jen pro ilustraci, jsou i daleko pracnější odvození jednoduchého)... | ||
|
||
Obrázek 'first day-semester' (KMR) (26.9.2017 7:46) | reagovat | |
No jo, to jsou ty vaše jednotky neurčeny | ||
|
||
Obrázek 'first day-semester' (nevim2) (26.9.2017 7:29) | reagovat | |
no, a ty lepsi skoly te nauci jak ty vzorce odvozovat. | ||
|
||
Obrázek 'first day-semester' (vecernik) RP (26.9.2017 7:26) | reagovat | |
@ujo: na VUTBR mas pri zkouskach z BMA taky pravo na "tahak" - urcity pocet listu A4 se vzorecky. Cilem vyuky totiz neni nacpad do cloveka vzorce, ktere pak nikdy nepouzije, ale naucit jej improvizovat a pouzivat vzorce dohromady. Prijde mi to naprosto v poradku. Ale ty jsi mozna clovek, ktery povazuje memorovani za dulezitejsi nez schopnost prakticke aplikace. | ||
|
||
Obrázek 'first day-semester' (UjoPlynar) RP (26.9.2017 7:14) | reagovat | |
3*5 notecard, to je kolidž jak lusk. | ||
|