Nalezeno 40 komentářů.


Přezdívka:
:-) :o)
:-( >-O
;-) :-D
:-P B-)
8-) :-*
:-/ |-)
=) :-O
Zpráva:
 
šedesáttři:
   


Odebírat

Obrázek 'Little Known Fact About Catalonia' Obrázek 'Little Known Fact About Catalonia' (Kit) (30.10.2017 23:04) reagovat
ano, v EU se do jiste miry podarilo provazat ekonomiky zemi, at uz to znamena cokoliv. Kdyby to vsechno nebylo tak zbyrokratizovane, dane a volny pohyb, byl by brexit otazkou na par dni. Proste bye bye a my vas nebudeme poslouchat, ale obcane shengenu at si klidne delaji dal co chteji... Jenze napriklad takova Amerika na to jde pres mrtvoly, a jelikoz je psano zabije-li kdo mečem, musí mečem zabit býti, America is in for rude awakening. Tahne se to s nima uz od druhe svetove, pres JFK az po vylhany Irak.

Obrázek 'Little Known Fact About Catalonia' Obrázek 'Little Known Fact About Catalonia' (Human.) (30.10.2017 18:36) reagovat
To je vskutku černý scénář vývoje :-).Ale nepravděpodobný. Jednak Rusko je proti Číně ekonomicky drobeček, i blbá Itálie má větší ekonomiku než Rusko. A pádem dolaru by kromě USA utrpěli hlavně čínané a arabi, protože dlouhou dobu za zboží a ropu dostávají právě dolary. Na zlatý standard není na Zemi dost zlata. Čína je ovšem úspěšná v prosazování jüanu, ve dlouhém období svou závislost na dolaru může omezit. Ekonomická provázanost všech udržuje světový mír i ekonomickou úroveň všech spíš než nespolupráce.

Obrázek 'Little Known Fact About Catalonia' Obrázek 'Little Known Fact About Catalonia' (Kit) (30.10.2017 16:30) reagovat
A co se mezinarodniho prava tyce, prave ted Cina a Rusko zacinaji bojovat s petrodolarem, a do toho islamske zeme netaji sve ambice na zlaty standard: A jestli se to utrhne tak US dolar konci, hned po nem skonci Euro, a cela severoatlanticka "civilizace" se se svymi fiatovymi menami muze velmi rychle ocitnout na dne. A to jestli se stane, pak se Cina utrhne ze retezu, a Arabske zeme a Izrael nejspis taky, a valka bude tak jako tak. Nastesti treti svetova by mela byt otazkou ne vic nez jedne hodiny ;-)

Obrázek 'Little Known Fact About Catalonia' Obrázek 'Little Known Fact About Catalonia' (Kit) (30.10.2017 16:25) reagovat
Prave proto je podle me bezpecnejsi kdyz se to cele nezglobalizuje do jednoho systemu: Protoze kdyz to vsechno ovladne nejaky centralni mozek lidstva, z pripadneho pruseru nebude kam utect, jako tomu bylo napriklad behem studene valky: Z vychodu se zdrhalo na zapad, ale i na zapade se nasli proletari co zdrhali na vychod... Obavam se vsak, ze jestli globalisti skutecne nastoli jeden system: Pokutu za parkovani v Praze dostanes i v Sydney... Tak proste nebude kam utect a bude zle.

Obrázek 'Little Known Fact About Catalonia' Obrázek 'Little Known Fact About Catalonia' (Human.) (30.10.2017 15:34) reagovat
I kdyby celý Západ (Evropa) zanikl v islámské potopě, pořád tu bude USA, Indie, Čína a Jižní Amerika, které jsou funkční civilizace a ani jedna z nich islám nemá ráda a v té době by ho patrně hladili jádrem protože islám si neumí dát pokoj a mimo USA z nich nikdo netrpí přehnaným humanismem, zejména číňani ne.

Obrázek 'Little Known Fact About Catalonia' Obrázek 'Little Known Fact About Catalonia' (Human.) (30.10.2017 15:27) reagovat
Chápu tvé obavy ale úplně je nesdílím. OSN je v podstatě bezzubá organizace, sloužící stálým členům RB aby se navzájem nevyvraždili a ostatním pro efekt. Arabové měli celý středověk aby se někam civilizačně posunuli ale islám jim v tom efektivně brání. Afrika to samé. U Číňanů už bych podíl na garanci očekával. V globálním měřítku je naštěstí tolik protichůdných hráčů schopných spálit svět, že demokratickou většinu či diktaturu získat je prakticky nemožné. Lokálně ano, ale globálně velice těžko.

Obrázek 'Little Known Fact About Catalonia' Obrázek 'Little Known Fact About Catalonia' (Kit) (30.10.2017 14:25) reagovat
Dik :-) No otazka je kdo bude garantem mezinarodniho prava, protoze je taky mozne ze diky populacni explozi ve tretim svete to bude Afrika, nebo Cina, nebo Arabsky svet - Sice muzeme nadavat na Ameriku jak chceme, ale az to OSN zaberou Arabove tak to globalni pravo muze byt taky Saria. To je hlavni problem Globalizace: Ostatne Vymarska Republika byla taky ok demokraticka, nez prisel Hitler, podpalil reichstag, pozaviral komunisty, a tak ziskal "demokratickou vetsinu". A to se muze stat i v globalnim meritku

Obrázek 'Little Known Fact About Catalonia' Obrázek 'Little Known Fact About Catalonia' (Human.) (30.10.2017 13:09) reagovat
Ok, nejsi anarchista :-).Mezinárodní právo není kdovíco ale vážně je lepší mít i špatné než žádné. Protože mocnosti potom alespoň trochu korigují své choutky a zlepšuje to spolupráci, což snižuje napětí. Samozřejmě to neplatí zcela a velcí hráči si vždy budou do určité míry dle své reálné síly dělat co budou chtít.Jenže stejně je nedonutíš toto změnit. Globální tyranie se myslím o právo moc opírat nebude, to se řeší vždy silou.Globalizace malé i velké státy pomalu odsouvá do nedůležitosti,to je bohužel tak.

Obrázek 'Little Known Fact About Catalonia' Obrázek 'Little Known Fact About Catalonia' (OwczaRP (30.10.2017 13:01) reagovat
Á, Kit zas bojuje za báťušku Putina a proti ďábelské EU. Hele, co je na EU tak nedemokratického?

Obrázek 'Little Known Fact About Catalonia' Obrázek 'Little Known Fact About Catalonia' (Kit) (30.10.2017 12:34) reagovat
Kde pisu ze vse soucasne je spatne? Myslim ze docela specificky jmenuju oblasti ktere mi vadi, jako napriklad centralni planovani ekonomiky a dotace. Navic nekontrolovana migrace z valecnych zon, a rozpad soudruznosti evropskeho obyvatelstva, jenz tato migrace zpusobuje. A kdyz pises pryc s pravem, tak pozor. Ja nerikam pryc s pravem, nybrz ze je dle meho usudku mezidnarodni pravo uplne k nicemu, ba primo globalizaci prava povazuji za velmi nebezpecnou vec, jenz v dusledku umozni globalni tyranii...

Obrázek 'Little Known Fact About Catalonia' Obrázek 'Little Known Fact About Catalonia' (Human.) (30.10.2017 9:25) reagovat
Proč? Protože se tak projevuješ. Vše současné je špatně a mělo by být opuštěno. Pryč s právem, ať žije džungle většího kyje. Tedy ve finále anarchie, každý si dělejme co chceme. S vývojem v Evropě jak nastiňuješ, pokud nedojde k zásadním korekcím, ale souhlasím. Pak připadá v úvahu snad už jen zbrojit a vybudovat armádu, která bude příliš drahé sousto pro každého kdo by nás chtěl pohltit. Ovšem to znamená utáhnout si opasky a to pořádně. Svoboda není zadarmo ale lidi nechtějí platit dokud není pozdě.

Obrázek 'Little Known Fact About Catalonia' Obrázek 'Little Known Fact About Catalonia' (Kit) (30.10.2017 9:12) reagovat
Nechápu z čeho usuzuješ že jsem anarchista? To je další z tvých chybných posudků, protože nedemokratickou EU považuji za zlo, ty řekneš že jsem anarchista? A propó - až se bude střílet, jako že balkanizaci Evropy považuji za holý fakt, a do budoucna to ani jinak dopadnout nemůže, protože "demografie"... No tak až se to začne rubat, tak poděkuj té tvé slavné "lepší pro lidi" EU, že se pustila do kalegriho plánu a smíchala jabka a pomeranče, což jak všichni víme, je explozivní směs.

Obrázek 'Little Known Fact About Catalonia' Obrázek 'Little Known Fact About Catalonia' (Human.) (30.10.2017 9:06) reagovat
Lidstvo si v současnosti nemůže žádnou velkou válku dovolit, protože by se pravděpodobně vyhladilo nebo v lepším případě vrátilo do doby kamenné. Zbraně co jsou k dispozici se už prostě nedají použít kvůli jejich účinnosti a když teče voda do lodi střílí se vším tak se dá spolehnout že by byly použity všechny. Postování nacistických šlágrů na tom nic nezmění. Něco rozbít je snadné, ale co bude druhý den? Evropa se musí dost změnit ale zároveň je to hrozně nebezpečné. S loučí přerovnáváš sudy v prachárně.

Obrázek 'Little Known Fact About Catalonia' Obrázek 'Little Known Fact About Catalonia' (Human.) (30.10.2017 8:58) reagovat
Politická EU je umírající projekt a ani já s tímto vývojem nesouhlasím. Ale pořád je pro lidi lepší ta tvoje EU čtvrtá říše, kde se nebude střílet než ta samá čtvrtá říše i se střílením a vyhlazováním. Všichni zmiňovaní byli bezohlední diktátoři a vůbec je nelituju. Husajn byl popraven Iráčany po soudu a Kaddáfího zabili konkurenti z utlačovaného kmene. Assada potřebuje Putin, proto ještě žije. Koncept práva je pro společnost lepší než koncept anarchie i když nefunguje úplně dobře.Zbrojení a válka je dražší

Obrázek 'Little Known Fact About Catalonia' Obrázek 'Little Known Fact About Catalonia' (Kit) (30.10.2017 8:02) reagovat
https://www.youtube.com/watch?v=icB2lZp09sg

Obrázek 'Little Known Fact About Catalonia' Obrázek 'Little Known Fact About Catalonia' (Kit) (30.10.2017 7:58) reagovat
A co se mezinárdního práva týče - o jehož důležitosti nic nevíme? Co Kadáfí? Co Husajn? Co Assad? Ti se taky můžou spolehnout na to mezinárodní právo, nebo to je jenom pro nás, pro Evropany? Víra v lidské právo je marná, a víra v globální a universální lidské právo je podle mě přímo smrtelně nebezpečná: O tom jak zavedou ve světě mír a pořádek měli plnou hubu keců všichni nacionální aj internacionální socialisti... Nejspravedlivější mezi spravedlivými, cigány do plynu, ženské do lebensbornu - globální sen.

Obrázek 'Little Known Fact About Catalonia' Obrázek 'Little Known Fact About Catalonia' (Kit) (30.10.2017 7:52) reagovat
Že vzniknou impéria a státečky? Uvědomuješ si, Humane, že celá EU je jedno velké impérium s nevoleným vedením a representativním fórem bez pravomocí nazvaným "parlament"? To je ta hodnota, o kterou bychom měli usilovat? Čtvrtá říše? To ti teda pěkně děkuju... Sovětský experiment prokázal, že masivní centrální plánování ekonomiky je pochybný koncept. Přesto se o to EU vehementně snaží, a likviduje hospodářskou soutěž skrze dotace. Tak o to máme usilovat? Děkuji, nechci. To raději silnou konfederaci...

Obrázek 'Little Known Fact About Catalonia' Obrázek 'Little Known Fact About Catalonia' (Human.) (30.10.2017 7:33) reagovat
A ty staré dobré časy tady chcete mít znova. To vážně chcete?

Obrázek 'Little Known Fact About Catalonia' Obrázek 'Little Known Fact About Catalonia' (Human.) (30.10.2017 7:26) reagovat
Vaffan a Kit:Uvědomujete si vůbec že s tímhle přístupem to v Evropě bude vypadat jako v pohádce s čerty nejsou žerty?Že vzniknou impéria a státečky, na jejichž hranicích se bude pořád bojovat když bude šance něco urvat?Že vy tam budete taky a válka není PC hra?Pokud neuznáváte mezinárodní právo a ústavní pořádek o jejich důležitosti evidentně nic netušíte, podporujete zájmy opačné než má ČR a sami rozfoukaváte ohně, které sežerou i vás.Ve starých dobrých časech lidi jako vy končí v dolech nebo 1m ve vzduchu

Obrázek 'Little Known Fact About Catalonia' Obrázek 'Little Known Fact About Catalonia' (Kit) (30.10.2017 3:02) reagovat
"Pripadne mou oblibenou rustinu?" Jsi jen dalsi nalepkujici blb, co kdyz nema odpoved odpovida stylem "ty ses rusofil", anebo "s tebou se nema cenu bavit". Takovi "nejspravedlivejsi mezi spravedlivymi" diskuteri jsou nejlepsi ;-)

Obrázek 'Little Known Fact About Catalonia' Obrázek 'Little Known Fact About Catalonia' (Vaffan Cullo) (29.10.2017 23:04) reagovat
no takto: za prvé, žiadne "medzinárodné právo" neexistuje, proste väčší pes jebe (a ústava by sa radšej ani nemala vyjadrovať k fundamentálnym zmenám štátu - režim, hranice ap. - lebo aj tak bude ignorovaná keď dôjde na lámanie chleba)

Obrázek 'Little Known Fact About Catalonia' Obrázek 'Little Known Fact About Catalonia' (Human.) (29.10.2017 19:43) reagovat
Kit: Tak pokud ti anschluss Rakouska přijde v pohodě, tak asi nemá cenu dál se bavit. Ale pak by bylo záhodno prásknout do koní v oblasti armády a zbrojních programů na cca 15-20% HDP ČR nebo se pomalu začni učit německy s důrazem na arabskou abecedu, popřípadně patrně tvou oblíbenou ruštinu.

Obrázek 'Little Known Fact About Catalonia' Obrázek 'Little Known Fact About Catalonia' (Kit) (29.10.2017 14:43) reagovat
https://www.youtube.com/watch?v=g3adeVyguog

Obrázek 'Little Known Fact About Catalonia' Obrázek 'Little Known Fact About Catalonia' (Kit) (29.10.2017 14:41) reagovat
Co bylo spatneho na anschlusu Rakouska? Vzdyt Rakusaci taky hajlovali a Hitler se tam dokonce narodil? Jinak na nejake mezinarodni pravo se historicky muzeme vis co... Napriklad smlouvy s Francii nam byly ve 38 velmi platne, stejne jako jine smlouvy s Hitlerem... Zato touha jistych etnik po vlastnim state je zcela snadno zjistitelna a meritelna: Slovakum preju jejich stat, Katalancum taky preju jejich stat, stejne jako by mi vubec nevadilo, kdyby se Kalifornie odtrhla od USA.

Obrázek 'Little Known Fact About Catalonia' Obrázek 'Little Known Fact About Catalonia' (Human.) (29.10.2017 14:30) reagovat
Přirozené to není, protože ještě stále existuje mezinárodní právo a pro ty slabé (=my) je moc špatné když se s ním moc vytírá pr..zadek. Souhlasím že ho pošlapaly jak západní státy tak i rusové a nesouhlasím s tím pošlapáním. Ovšem referendum ex post po vojenské anexi á la anschluss rakouska nebo protiústavní referendum zakázané ústavním soudem v rámci jedné země bez vměšování okolí je docela rozdíl. Nakonec se to rozsekne jak se říká v Markétě Lazarové - král je pán nás všech ale válka je pánem králů.

Obrázek 'Little Known Fact About Catalonia' Obrázek 'Little Known Fact About Catalonia' (Kit) (29.10.2017 14:23) reagovat
porad se vyhybas te zakladni tezi, ze referenda pouze pokud se nam to hodi. Ja tady neprisel rozebirat krymske referendum, ale proste pokud je Krym historicky rusky, a zije tam vetsina rusu, tak je to proste prirozene - podle stejne logiky jako Kosovo... Jenze podle stejne logiky by meli Spanele pustit aji baskicko a katalansko, ale to uz se Eurodemokratum nehodi do kramu...

Obrázek 'Little Known Fact About Catalonia' Obrázek 'Little Known Fact About Catalonia' (Human.) (29.10.2017 14:18) reagovat
Ostatně o nějakém osamostatnění nemůže být řeč, když hned s láskou padli caru Vladimirovi do spár...eee milující náruče matičky Rusi. V rusku se naposled chtěli osamostatnit Čečenci a hned balistické rakety lítaly sídliště nesídliště :-D

Obrázek 'Little Known Fact About Catalonia' Obrázek 'Little Known Fact About Catalonia' (Kit) (29.10.2017 14:18) reagovat
Ty kravo tak uz sem za rusofila? Na Krymu je nadpolovicni vetsina obyvatelstva etnicti Rusove, Ukrajina je polorozpadly stat po prevratu, a proto si nemyslim ze Ruska armada donutila Krym volit tak jak to dopadlo: prijde mi to prirozene, a vysledek toho referenda povazuji za pravdepodobny. Co tedy nechapu je ze se tady vsichni eurohujeri ohani nejakou demokracii, a svobodou, ale kdyz prijde na vec jako ted v Katalansku tak je tam potreba poslat Spanelskou armadu a zatrhnout jim to osamostatneni, to da rozum

Obrázek 'Little Known Fact About Catalonia' Obrázek 'Little Known Fact About Catalonia' (Human.) (29.10.2017 13:49) reagovat
Kit:I ty náš malý rusofile:-*.Src (nebo ty to opomíjíš) zapomněl dodat armáda cizího státu, který se v minulosti zavázal toto neudělat mezinárodní smlouvou spolu s příslušníky svých tajných služeb a podporovateli z 5. kolony napadeného státu zabere část druhého státu a předstírá že to je vůle lidu samopalovým referendem. Pak ty co nesouhlasí pěkně skřípne a demokracii je učiněno zadost. V Katalánsku žádná např. francouzská armáda nic nezabírá a systém řeší vnitřní problémy sám, byť třeba ne úplně elegantně.

Obrázek 'Little Known Fact About Catalonia' Obrázek 'Little Known Fact About Catalonia' (Kit) (29.10.2017 13:16) reagovat
mluvis o katalansku? :-D

Obrázek 'Little Known Fact About Catalonia' Obrázek 'Little Known Fact About Catalonia' (Src) (29.10.2017 13:13) reagovat
"Eurohujeri" proste nesnasi referenda kdy armada zabere cast zeme a predstira ze to je z vule lidu, jaka hruza, ti eurohujeri jsou fakt nejhorsi...

Obrázek 'Little Known Fact About Catalonia' Obrázek 'Little Known Fact About Catalonia' (Kit) (29.10.2017 12:58) reagovat
referendum na Krymu bylo representativni z toho duvodu, ze Eurohujeri a Globalisti proste nesnasi referenda, pri kterych se nekdo nahodou osamostatni. Katalansko je jenom dalsi ze serie "my vam nedovolime zadnou samostatnost!" na pokracovani...

Obrázek 'Little Known Fact About Catalonia' Obrázek 'Little Known Fact About Catalonia' (cyklista) (29.10.2017 11:35) reagovat
Považovat referendum na Krymu za něco reprezentativního? To už bylo lepší referendum o připojení Rakouska k říši za Hitlera, nacisti měli aspoň volební seznamy.

Obrázek 'Little Known Fact About Catalonia' Obrázek 'Little Known Fact About Catalonia' (Human.) (29.10.2017 10:47) reagovat
Jaký rok 13 a něco? Osmani neměli s albánci co do činění, později i je podrobili - viz.Skanderbeg. Srbové na Kosovu vždycky žili, ale žili tam i Albánci a nikdy to nedělalo dobrotu protože šlo o střet dvou náboženství.Viz.https://www.valka.cz/12345-Nahled-do-historie-Kosova Ti tvoji "Kosované" jsou příslušníci obou etnik.NATO tam na ně vlítlo bez mandátu OSN ale OSN je v té době řešilo taky a děly se tam pěkná svinstva z obou stran a Albánci z mafiánské UČK zabíjeli i albánce co s nimi nesouhlasili.Guláš:-/

Obrázek 'Little Known Fact About Catalonia' Obrázek 'Little Known Fact About Catalonia' (brnonymousRP (29.10.2017 10:33) reagovat
cyklobuzna - No jo, jenze Brnonymous uz na rozdil od tebe na zakladku nechodi a tudiz ma i jine nazory, nez ty, ktere detem do hlavy leje souska ucitelka.

Obrázek 'Little Known Fact About Catalonia' Obrázek 'Little Known Fact About Catalonia' (Kit) (29.10.2017 10:15) reagovat
Ne nemuze, je to jako s Krymem, tam bylo referendum, ale taky nemuzou... Kosovo muze protoze muslimove jsou neutlacovanejsi nabozenstvi na svete a Srbove jsou jedni z nejhorsich hrdlorezu na svete, to je snad jasne, ne?

Obrázek 'Little Known Fact About Catalonia' Obrázek 'Little Known Fact About Catalonia' (cyklista) (29.10.2017 10:14) reagovat
Kdyby chodil Brnonymous aspoň na základku, tak by věděl, že Srbsko přišlo o Kosovo v bitvě na Kosovém poli někdy v roce 13 a něco. A od té doby už nikdy Srbsku nepatřilo, takže připojení Kosova k Srbsku po druhé světové válce byl slušně řečeno omyl a nedivím se Kosovanům, že se Srbskem nechtěli nic mít.

Obrázek 'Little Known Fact About Catalonia' Obrázek 'Little Known Fact About Catalonia' (DžvírRP (29.10.2017 9:31) reagovat
Nedělní politický seminář na roumingu právě začal.

Obrázek 'Little Known Fact About Catalonia' Obrázek 'Little Known Fact About Catalonia' (Maris68+) (29.10.2017 9:30) reagovat
Brnonymus, Kosovo nie je najlepší príklad, to si mohol rovno uviesť Podnestersko, Abcházsko, či Južné Osetsko.

Obrázek 'Little Known Fact About Catalonia' Obrázek 'Little Known Fact About Catalonia' (brnonymousRP (29.10.2017 9:23) reagovat
Kosovo muze, ale Katalansko ne, meli by se rychle poucit, nebo bude muset Spanelska vlada s podporou Nemecka zase zakrocit a demokraticky znovu provest genocidu.