Odebírat | ||
Obrázek 'ANTI-Vaxxer Logic ' (Dezοlát) (1.9.2023 1:04) | reagovat | |
"abstrahni myzlenkovy veletoci" miko, nevim ... nestaci ti, ze prokazujes svou "genialitu" davenim debilit o debilech v kazdem tematu, ktery nacnes, tak ted jeste oteviras dalsi? | ||
|
||
Obrázek 'ANTI-Vaxxer Logic ' (miko) RP (31.8.2023 10:26) | reagovat | |
dezolate, nevim ... nestaci ti, ze ze sebe delas debila v kazdem tematu, ktery nacnes, tak ted jeste oteviras dalsi? | ||
|
||
Obrázek 'ANTI-Vaxxer Logic ' (Dezοlát) (31.8.2023 10:16) | reagovat | |
Bylo by docela hezké, kdyby ti samí pánové na tu "předcovidovou" diskusi navázali. Co by napsal o covidfašismu např. obhájce vaxinace Human., který ale současně píše toto: "oni tam vrtají do vakcín proti chřipce a ty jsou skutečně díky velmi výrazné variabilitě viru v čase jen omezeně funkční". Obhajoval by i covidfašismus, přestože covid a vaxíny proti němu trpí tím samým problémem? | ||
|
||
Obrázek 'ANTI-Vaxxer Logic ' (tequila) RP (31.8.2023 9:51) | reagovat | |
Krásné +99 -1 lajky. Nebudu to kazit přidáváním dalšího. | ||
|
||
Obrázek 'ANTI-Vaxxer Logic ' (Kalda) (7.11.2018 14:24) | reagovat | |
Hele ja o ockovani docela dost precetl, kdyz jsem se rozhodoval jestli nechat nebo nenechat ockovat svoje deti a jediny co jsem zjistil, tak vetsina deti ma problemy po ockovani jen diky tomu ze je nechali ockovat prilis brzo nebo v dobe kdy melo dite rymu, kasel apod. takze oslabenou imunitu | ||
|
||
Obrázek 'ANTI-Vaxxer Logic ' (Kit) (2.12.2017 20:14) | reagovat | |
jinak je typicke ze jako spravny opichavac nekomentujes ty skody na zdravi, ktere vakciny zpusobily, a rovnou prechazis do zesmesnovaciho modu o organic produktech... | ||
|
||
Obrázek 'ANTI-Vaxxer Logic ' (Kit) (2.12.2017 20:12) | reagovat | |
hele humane, tady o obrazek vedle se navazis do noru, ze kradou deti rodicum, a pritom u me jsi uplne stejnej - myslim ze ty bys taky sebral deti rodicum co je nechteji ockovat. podle me je to zlo, protoze ja bych cizim lidem na deti nesahal, nicmene pro tebe je to zjevne dobro. jenom proste kdyz si myslis ze mas pravdu, tak bys tu pravdu nutil ostatnim klidne i nasilim. a tim se od sebe lisime. ja bych na tebe ani tvoje deti nesahal, ty jo, a proto s tebou nesouhlasim... | ||
|
||
Obrázek 'ANTI-Vaxxer Logic ' (Human.) (28.11.2017 21:08) | reagovat | |
Ale aby si Kit nemyslel že na něj jsem jen zlý,tak oni tam vrtají do vakcín proti chřipce a ty jsou skutečně díky velmi výrazné variabilitě viru v čase jen omezeně funkční, protože ten vir se mění rychleji než vakcína.Tak se budoucí vývoj odhaduje a v některých letech vakcína nepomáhá.A díky zaměření imunitního systému na vakcínu může případná chřipka mutantním virem probíhat s horším průběhem. Takže chřipka je také výborná marketingová věc,ale to nic nemění na zásadním přínosu očkování proti zbytku nemocí. | ||
|
||
Obrázek 'ANTI-Vaxxer Logic ' (Human.) (28.11.2017 20:52) | reagovat | |
Náhodou, ten web je v podstatě prodejna různých "organic" a "bio" doplňků stravy firmy Sophia Media, která sídlí v Texasu a zaměřuje se na reklamu a publikace o alternativní medicíně. Škoda jen že si většinu nechávají ekologicky posílat přes půl světa, patrně plachetnicemi .To se můžeš rovnou v Microsoftu zeptat na vhodnost použití GNU/Linux in da wild a objektivita bude zaručena stejně. Obchod s lidskou blbostí vždycky dobře sypal. Jinak vítej v totalitní ideologické kanceláři, je čas totaKitace... | ||
|
||
Obrázek 'ANTI-Vaxxer Logic ' (Owcza) RP (28.11.2017 20:25) | reagovat | |
Jo, Kite, a protože nejsi paranoik a demagog, taks nasdilel konspirační stránku, která tvrdí, že kokosový olej zastavuje rakovinu. Čímž jsi dokázal, že v kritickém myšlení by tě překonal i kýbl šutrů.Nenechat se očkovat proti nakažlivé nemoci je skoro jako běhat po ulicích s diagnostikovanou tuberou. | ||
|
||
Obrázek 'ANTI-Vaxxer Logic ' (Kit) (28.11.2017 19:25) | reagovat | |
https://healthimpactnews.com/2014/flu-vaccine-is-the-most-dangerous-vaccine-in-the-united-states-based-on-settled-cases-for-injuries/ | ||
|
||
Obrázek 'ANTI-Vaxxer Logic ' (Kit) (28.11.2017 17:59) | reagovat | |
ja sem paranoik a demagog jenom protoze chci, aby me totalitni ideologove jako ty nechali na pokoji a nesahali na me. | ||
|
||
Obrázek 'ANTI-Vaxxer Logic ' (Human.) (28.11.2017 17:21) | reagovat | |
Ty seš paranoik a demagog, dáváš mi do pusy věci co jsem nikdy neřekl a myšlenky které nemám a podkládáš tím svoje paranoidní teorie. Očkování funguje jako důležitá součást preventivní zdravotní péče o populaci, stačí se rozhlédnout kolem sebe a porovnat si situaci se stavem v zdravotně méně vyspělých zemích. Vymytej mozek máš sám. Organizované násilí je bohužel poslední možnost ochrany společnosti před nebezečnými osobami když vše ostatní selže a nedaří se jejich negativní vliv eliminovat. | ||
|
||
Obrázek 'ANTI-Vaxxer Logic ' (Kit) (28.11.2017 17:02) | reagovat | |
A je fakt super ze pro tebe nenaockovany rovna se bacilonosic. Dobre vam ty farmaceuticke firmy vymyly mozky... | ||
|
||
Obrázek 'ANTI-Vaxxer Logic ' (Kit) (28.11.2017 17:01) | reagovat | |
To je proste tvoje tvrzeni, verim ze tomu veris, ale me do toho netahej. Moje telo je moje telo, a pokud si budes jistej ze nejaka vakcina funguje, tak mi muzes ukazat realna data ze funguje, a pak se muzem bavit. Ale ne ze prijdes, a nasilim me budes necim pichat ty hajzle, to je fakt nasili a totalitni pristup. | ||
|
||
Obrázek 'ANTI-Vaxxer Logic ' (Human.) (28.11.2017 16:56) | reagovat | |
Černý kašel na začátku vypadá jako nachlazení, tak bych rád viděl jak to poznáš. A je to nemoc vážná, bez léčby chrchláš klidně několik měsíců a jsi infeční. To budeš půl roku bydlet v igelitovým stanu když jsi tak ohleduplný?A když se vyléčíš, máš v prdeli plíce, poškozené oči či mozek po mrtvičkách z popraskáných cév.Nebo tyfus, budu bacilonosič a baví mě srát u pumpy, protože já nemám projevy ale ty umřeš za týden v horečkách v delíriu s půlkou rodiny.Ohleduplnost je moc vágní a nefunkční v této oblasti. | ||
|
||
Obrázek 'ANTI-Vaxxer Logic ' (Kit) (28.11.2017 16:53) | reagovat | |
Ja ze sebe nedelam troubu, ja se hrozim idiotu co veri doktorum jako spasitelum z nebes! Ostatne komunisti i fasisti pouzivali doktory jako spolehlivou cestu k likvidaci opozice: Proste zavreli disidenta do blazince a vypatlali mu mozek chemii. Vy byste na oponenta poslali policajty a nasilim mu pichli injexci, totalitni ideologove, fakt... | ||
|
||
Obrázek 'ANTI-Vaxxer Logic ' (Human.) (28.11.2017 16:44) | reagovat | |
Taky tam mají mraky parazitů a jiných nemocí a průměrnou dobu života do 50 let. Pro polio je brzký kontakt spíš dobrý, dítě je obvykle ještě chráněné protilátkami z mléka a přežije bez následků nebo s malými následky. Problém je to pro čisté děti bez očkování, které se nakazily později a umíraly nebo byly těžce poškozené. Alespoň si o tom něco dopředu přečti když tu tak házíš názory, jen ze sebe děláš troubu. | ||
|
||
Obrázek 'ANTI-Vaxxer Logic ' (Kit) (28.11.2017 16:43) | reagovat | |
To je prave ono Humane, ty tvrdis ze chodim po baraku a roznasim malarii a cerny kasel? To je prakticky to same jako kdybych chodil po baraku a vykazoval diverzitni cinnost, chvalil kapitalismus a americany? Nebo je to to same jako kdybych siril zvesti ze Hitler je blbec? Nenakazil bych pak svou spatnou ideologii cely barak? Tahle vase logika je zvracena. Ja totiz nemam cerny kasel, vole, a od tebe nic nechci. Kdyz budu mit chripku, tak mezi lidi nechodim, protoze jsem ohleduplny. | ||
|
||
Obrázek 'ANTI-Vaxxer Logic ' (Human.) (28.11.2017 16:39) | reagovat | |
Já jsem taky svobodomyslný jedinec ale je třeba si uvědomit že tvá svoboda končí kde začíná svoboda jiných.Nejsem anarchista.Hhlavně si uvědom že nemoci nejsou kámoši z čajovny/hospody/kam chodíš se kterýma se rozumně domluvíš,těm je jedno v kom rostou.A když bys roznášel chronický černý kašel po baráku a lidi kolem tebe s nějakým imunitním problémem začali umírat, tak je to v pořádku?Ty seš nebezpečnej svému okolí a tak tvá svoboda u mě končí.V anarchii bych ti svobodně urazil palici a bylo by, je to ok? | ||
|
||
Obrázek 'ANTI-Vaxxer Logic ' (Kit) (28.11.2017 16:30) | reagovat | |
a ze v tom pakistanu serou na ulici a nemyjou si ruce - na tom urcite nic nebude... | ||
|
||
Obrázek 'ANTI-Vaxxer Logic ' (Kit) (28.11.2017 16:28) | reagovat | |
jo jo Humane - copak nejsi totalitni ideolog, ktery nesnese normalni svobodomyslne jedince jako jsem ja? Zij a nechej zit ti nic nerika, ty bys nejradsi aby vsechno bylo podle tebe, to je totalitni smysleni... | ||
|
||
Obrázek 'ANTI-Vaxxer Logic ' (Human.) (28.11.2017 16:26) | reagovat | |
Lidi s mozkem si můžou přečíst, jaké problémy řeší pákistánci s lokálníma kitama: http://www.endpolio.com.pk/polioin-pakistan Chytání dětí venku a nasazení armády k ochraně očkujících umožnilo proočkovat 250 000 dětí, které by jinak byly vystavené infekci a pak by ji roznášely do okolí. A i tam jen 0.05% lidí se chová jako náš kit tady, jen mají každej doma kalacha tak je to na přístup horší. | ||
|
||
Obrázek 'ANTI-Vaxxer Logic ' (Kit) (28.11.2017 16:25) | reagovat | |
Ovce, udajne znamena ze jsou o tom nejake udaje, vole... A to ze vas naockovane ohrozuji ti nenaockovani - to je fakt argument jak prdel. PS: Pracoval jsem deset let u ockovani zvirat, takze o tom neco vim, ale s magorama jako jste vy, co hned nadavaji do dementu a idiotu a tudiz znemoznuji normalni diskuzi - se proste neda rozumne bavit. Vy byste proste vsechny nejradsi opichali uz jen proto ze je na tom napsano 'vakcina' a na idnes nekdo napsal ze to vymytilo mor - a to vam staci. | ||
|
||
Obrázek 'ANTI-Vaxxer Logic ' (Human.) (28.11.2017 16:19) | reagovat | |
Kit: Copak, už tě hysterák přešel? Totalitní ideolog - to si dám do CV, korporát to má rád.Táhni do Pákistánu, tam máš hodně kamarádů, co vraždí z podobně chytrých důvodů doktory co jim tam očkujou děti proti obrně. Třeba se tam přes očkování v mládí taky nakazíš, expozice je tam vysoká. Když budeš mít štěstí, budeš umírat s vědomím žes měl pravdu a věda zase selhala Nebo odpal do Nigérie či Afgoše, tam to taky ještě můžeš chytit.Zajímavé že ve zbytku světa kde se očkuje polio zrovna moc snadno nechytíš. | ||
|
||
Obrázek 'ANTI-Vaxxer Logic ' (Owcza) RP (28.11.2017 15:48) | reagovat | |
Kite, taky bych si být tebou radši nepamatoval ty sračky, co píšeš: "ze na nestovice a na kralici mor to udajne zabralo". A je mi srdečně u prdele, že se nenecháš očkovat proti tetanu, na ten si pojdeš sám. Ale když to tak uděláš třeba u neštovic nebo něčeho podobně nakažlivého, trochu tím ohrožuješ i nás ostatní, kteří nejsme úplní kreténi a očkovat jsme se nechali. | ||
|
||
Obrázek 'ANTI-Vaxxer Logic ' (Kit) (28.11.2017 15:03) | reagovat | |
apropo, kdyz me nebudes chtit povinne vopichat, vovce, tak si myslim ze s tebou nemam problem. Ja mam problem jen s takovejma komunisto-fasistama co me chtej vopichat pod hrozbou nasili - jako napriklad totalitni ideolog Human... A vo tom to je: Protoze kdyby ockovani fungovalo, tak se tady nehadame. Nicmene protoze z toho nekdo dela spasu lidstva, jako ze vlastne vsechny nemoci jsme vymytili jen a pouze diky ockovani, pricemz oponenty drze zesmesnuje a pomlouva - stava se z ockovani zkurvena zalezitost. | ||
|
||
Obrázek 'ANTI-Vaxxer Logic ' (Kit) (28.11.2017 14:56) | reagovat | |
Jasne ovce, to ze si myslis ze sem rekl ze ockovani nefunguje jen dokazuje tvuj fanaticky pohled na vec | ||
|
||
Obrázek 'ANTI-Vaxxer Logic ' (Owcza) RP (28.11.2017 12:22) | reagovat | |
Jasně Kite, očkování nefunguje a je jenom spiknutím farmaceutických korporací. Šup, nasadit alobalovou čepičku, ať ti další útok HAARPU neodfoukne auru. | ||
|
||
Obrázek 'ANTI-Vaxxer Logic ' (Kit) (28.11.2017 11:25) | reagovat | |
jak rikam, vase opichavacska vira je nezlomna, takze az si nejaka megafirma prolobuje nevyzkousenou nebezpecnou vakcinu, vy jako spravni kolektiviste budete pozadovat opichani vsech lidi, a kdo bude proti toho budete chtit upalit na hranici, protoze vy jste prece nositele veskere pravdy, a proto jenom opakujete kolektivisticke nabozensky fanaticke fraze, ale skutecny vedecky argument nikde. Boze chran nas pred kolektivnimy blazny, co nesnesou kdyz s nimi nekdo nesouhlasi! | ||
|
||
Obrázek 'ANTI-Vaxxer Logic ' (Owcza) RP (27.11.2017 23:13) | reagovat | |
Kite, a protože ty vakcíny nefungují, čtvrtina děcek se pořád nedožívá ani 10 let, protože záškrt, neštovice, černý kašel a další radosti. Denně taky potkávám kriplíky, co si prošli obrnou. Oh, nebo že by to tak nebylo a vakcíny fungovaly? Ty jsi prostě živoucím důkazem toho, že naše základní školství stojí za hovno. | ||
|
||
Obrázek 'ANTI-Vaxxer Logic ' (Human.) (27.11.2017 22:18) | reagovat | |
Ty máš asi hodně problémů se životem co? Co třeba odjet někam do rovníkové Afriky abys toho víc užil? | ||
|
||
Obrázek 'ANTI-Vaxxer Logic ' (Kit) (27.11.2017 21:29) | reagovat | |
ano, napriklad muze utrousit ze vsichni zidi by meli do plynu, pac to rikal vudce... nebo ze vsichni kapitaliste by meli k lopate, pac to rikala strana, a ta to ma jak znamo vedecky overene a promyslene... nebo muze prohlasit ze myt si ruce pred operaci je blbost, protoze vsichni dochtori vi, ze bakterie neexistuji, a to je vedecky fakt! ostatne az pride novartis s dalsi sqelou vakcinou tak hura opichat se a tvarit se pritom radostne! volove! jako zvirata v chovu, povinne. a kdo odmitne toho utratit! | ||
|
||
Obrázek 'ANTI-Vaxxer Logic ' (Human.) (27.11.2017 17:39) | reagovat | |
Nojo to je problém internetu, dříve člověk na takovýto matroš k večeru narazil leda ve 4ce cenový kde mastil karty a tahal desátýho kouska, v 10 se odvalil na ubytovnu a ráno zase házet do štěrkovny. No a dneska může se smartfonem ve volných chvilkách mezi škopky trousit tyto moudra a své názory v oblasti nových směrů vývoje imunizace. | ||
|
||
Obrázek 'ANTI-Vaxxer Logic ' (Ja01.) (27.11.2017 17:09) | reagovat | |
kit, furt budes dookola mlet svoje sracky co? chudak natvrdly, tie vakciny zabrali realne, nie "udajne" | ||
|
||
Obrázek 'ANTI-Vaxxer Logic ' (Kit) (27.11.2017 17:06) | reagovat | |
Zkratka na zaklade toho ze na nestovice a na kralici mor to udajne zabralo vas tedka vsechny povinne napichame hyper vakcinou na vsechno, a kdo bude proti toho postavime ke zdi a zastrelime! To by tak bylo aby se zvirata v chovu sama rozhodovala jestli budou vopichana nebo ne! | ||
|
||
Obrázek 'ANTI-Vaxxer Logic ' (Human.) (27.11.2017 15:51) | reagovat | |
A ano, i očkovaná osobna může danou nemocí onemocnět, protože imunita není u všech stejně silná či fungující a i patogeny se v čase vyvíjí. Očkování může vzácně očkovaného i poškodit nebo v nejhorším zabít. I to se stalo a stává. Ale to se jedná o velké výjimky z pravidla a imunitní reakce těla, které bylo vystaveno danému patogenu ve formě očkování je rychlejší, silnější a účinnější. Dobrý příklad je vzteklina, očkování umožní tvému tělu zničit ji dříve než ona tvé tělo. Bez očkování jednoduše zemřeš. | ||
|
||
Obrázek 'ANTI-Vaxxer Logic ' (Human.) (27.11.2017 15:45) | reagovat | |
nereg:ty s logikou moc společného nemáš, a zde funguje statistika. Jak napsal Owcza, očkování zvyšuje šanci že tělo bude schopno nemoc překonat dříve než se stačí rozvinout nebo napáchat velké škody. Pokud někdo tvrdí, že očkování nezvýší šanci přežít onemocnění,tak evidentně jednak vůbec nechápe fungování imunity u lidí a možností imunizace a zadruhé popírá realitu,protože jen u očkování tzv. hexavakcíny se jedná o smrtelné či doživotně poškozující nemoci a zdravé očkované osoby jimi netrpí,neočkované ano. | ||
|
||
Obrázek 'ANTI-Vaxxer Logic ' (Nereg (nereg)) (27.11.2017 15:26) | reagovat | |
OK, vzdávám to, udolali jste mě Je vidět, že vnést do toho striktní logiku a snažit se o věcnou interpretaci napsaného nikam nevede Vidím, že např. v očích Human. už jsem zřejmě odpůrcem očkování i já No jo, chápu, že nevidět věci černobíle je těžší. Ale to už si zase nabíhám, tak pa. | ||
|
||
Obrázek 'ANTI-Vaxxer Logic ' (Owcza) RP (27.11.2017 15:23) | reagovat | |
Nereg: Jenomže očkování nefunguje u 100% jednotlivců a účinnost očkování u nakažlivých nemocí je přímo úměrná proočkovanosti (takže každý neočkovaný pičus zvyšuje nebezpečí, že se nakazí i někdo z těch, jimž očkování nezabralo). Ať si klidně vynechá tetanovku a zhebne, ale ať do toho netahá nás ostatní (třeba u neštovic). | ||
|
||
Obrázek 'ANTI-Vaxxer Logic ' (Human.) (27.11.2017 15:08) | reagovat | |
nereg: nejseš ty japonec? Ti taky na konci války když plačky kapitulovali tak to dělali "aby zabránili úplné zkáze civilizace." Když očkování udrží naživu 20 z 20 a bez očkování 18-20 králíků z 20 zhebne na mor tak to v_absolutních_číslech_nesedí. To je úmrtnost 0% vs 90-100%. Ale máš pravdu, že pil, umřel. Nepil umřel taky. A s očkováním to máš nemlichh to samé. Jen teda to je třeba žil 3 měsíce a umřel nebo žil 78 let a umřel. | ||
|
||
Obrázek 'ANTI-Vaxxer Logic ' (Ja01.) (27.11.2017 15:01) | reagovat | |
nereg, to je co za newspeak? | ||
|
||
Obrázek 'ANTI-Vaxxer Logic ' (Nereg (nereg)) (27.11.2017 14:56) | reagovat | |
Ja01.: Vždyť to je přece něco úplně jiného. Tvrdím, že Plná prdel spasitelů nikde nerozporuje, že očkování vede ke snížení výskytu chorob a úmrtnosti v _absolutních_ číslech. Tvrdí jenom to, že to nezvýší očkovaným jednotlivcům šanci na přežití, když už na lámání chleba dojde. To mu rozporuješ svým pozorováním na králících -- jak to opravdu je, nevím, ale pořád mi přijde, že Plná prdel spasitelů tady funguje jako kriticky myslící *zastánce* očkování, a neprávem to teda schytává jako jeho odpůrce. | ||
|
||
Obrázek 'ANTI-Vaxxer Logic ' (Human.) (27.11.2017 14:54) | reagovat | |
Jo jo, já doporučuju test. Prdel si nedá očkování proti tetanu, já si dám a škrábnem se o hřebík s pár klostridiemi. No a za měsíc bude mít prdel po prdeli | ||
|
||
Obrázek 'ANTI-Vaxxer Logic ' (Ja01.) (27.11.2017 14:20) | reagovat | |
prdel napisal: Protože by se zjistilo, že očkovaní umírají cca ve stejném procentu jako neočkovaní. ...ked uz toto nie je tvrdenie, ze vakciny nefunguju tak neviem | ||
|
||
Obrázek 'ANTI-Vaxxer Logic ' (Owcza) RP (27.11.2017 14:17) | reagovat | |
@Nereg: Prdel:"Jakákoli evidence epidemie posledních několika desítek let. Stačí prohledat vědecké databáze vědeckých studií (bohužel nejsou přístupné zdarma). Opravdu si myslíš, že kdyby v nějakém případu epidemie, co v poslední době nastal, výrazně více přežívali očkovaní, že by dávno neomlacovali v médiích a nezmiňovali až do zblbnutí?" Prdel ale nějak zapomíná, že nejlepším důkazem funkčnosti vakcín je neexistence epidemií. | ||
|
||
Obrázek 'ANTI-Vaxxer Logic ' (Nereg (nereg)) (27.11.2017 13:54) | reagovat | |
Nikde nevidím, že by Plná prdel spasitelů napsala, že to nefunguje. Dokonce píše, že očkování je dobrá věc. Co vím já, tak se očkuje proto, aby se nemoci nešířily, a chránila se společnost. Což se s tím, jestli a jakej efekt to má na jednotlivce, a priori nevylučuje. | ||
|
||
Obrázek 'ANTI-Vaxxer Logic ' (Owcza) RP (27.11.2017 12:17) | reagovat | |
Plná prdel: A protože to nefunguje, tak nás dodnes pustoší pravidelné epidemie neštovic. A případy tetanu vymizely zároveň s masovým rozšířením homeopatik, co? Udělej světu službu a jdi se zabít. | ||
|
||
Obrázek 'ANTI-Vaxxer Logic ' (Prawda . . . ) (27.11.2017 9:37) | reagovat | |
Let me explain to you how this works: you see, the corporations finance Team America, and then Team America goes out... and the corporations sit there in their... in their corporation buildings, and... and, and see, they're all corporation-y... and they make money. | ||
|
||
Obrázek 'ANTI-Vaxxer Logic ' (Dež0n Nereg) (27.11.2017 9:13) | reagovat | |
Z wikipedie 2030: Vakcinace fungovala spolehlivě od konce 18. století až do začátku století 21., kdy se s masovým rozšířením internetu každý idiot začal cítit odborníkem na vše a každá kokotina na netu se stala pravdou, nebo alespoň validním argumentem, pokud měla dostatečný počet linků na jiné "zdroje"... | ||
|
||
Obrázek 'ANTI-Vaxxer Logic ' (Human.) (27.11.2017 9:05) | reagovat | |
Ja01: Obávám se že tenhle to stejně neuzná a je to ztráta času. Očkování je na nic a hotovo. To, že se očkováním z populace u lidí vyhubily pravé neštovice to je taky spiknutí proti zdravě uvažujícím ne-Mensa členům, tu nemoc si stejně vymyslela očkovací lobby však ji nikdo okolo nemá. Pak se přesně kvůli takovýmhle trotlům vrací po desetiletí jen velmi sporadicky se vyskytující smrtelné nemoci. | ||
|
||
Obrázek 'ANTI-Vaxxer Logic ' (Ja01.) (27.11.2017 8:57) | reagovat | |
z dvadsat neockovanych prezije tak 0-2, zatial co ockovane preziju vsetky...ale podla teba to bude placebo/statisticka chyba, pretoze vakcina urcite nefunguje, co? | ||
|
||
Obrázek 'ANTI-Vaxxer Logic ' (Ja01.) (27.11.2017 8:53) | reagovat | |
plna prdel sracek, ty si beznadejny zdegenerovany chuj co veri v nwo a dalsie picoviny, zjavne o tom vies hovno, vsetko sa falsuje a nic nefunguje...vies co? ja si robim take male klinicke studie vakcin kazdy rok, chovam kraliky a pravidelne ich ockujem, odkedy mi dvakrat vykapal cely chov (v case ked som zacinal a neockoval), chovne ockujem vzdy ale mal som v poslednych rokoch aj zopar neockovanych skupin urcenych len na vykrm a ked prisiel mor tak v neockovanej skupine to nabera rychly koniec | ||
|
||
Obrázek 'ANTI-Vaxxer Logic ' (Plná prdel spasitelů) (27.11.2017 2:15) | reagovat | |
Očkování je dobrá věc. Ale klinické studie platí a zadávají výrobci léků. A když jde o miliardy zisků - neexistuje Mirek Dušín, šlechetnost a objektivní věda. Prašule potřebuje jak výrobce, tak i ten ústav, kde korporace zadávají testy léků a ten výrobce je 99 % jejich příjmů. Pomáhají si. --- Všechny epidemie a vědecká data posledních dob vycházejí tak, že onemocní/umře stejné procento očkovaných i neočkovaných. Proto se o tom raději dost mlčí. --- BYlo by to jinak, kdyby testy účinnosti byly objektivní. | ||
|
||
Obrázek 'ANTI-Vaxxer Logic ' (Plná prdel spasitelů) (27.11.2017 2:10) | reagovat | |
Spimfurt: Jakákoli evidence epidemie posledních několika desítek let. Stačí prohledat vědecké databáze vědeckých studií (bohužel nejsou přístupné zdarma). Opravdu si myslíš, že kdyby v nějakém případu epidemie, co v poslední době nastal, výrazně více přežívali očkovaní, že by dávno neomlacovali v médiích a nezmiňovali až do zblbnutí? Kdyby tomu tak bylo, bylo by první, co by lékaři a farmafirmy každému odpůrci vakcín omlátili o hlavu. Ale není co omlacovat o hlavu. | ||
|
||
Obrázek 'ANTI-Vaxxer Logic ' (Plná prdel spasitelů) (27.11.2017 2:06) | reagovat | |
@.... Sekta majitelů mozku už existuje, jmenuje se Mensa. Tam onanují nad svým egem všichni ti, co si myslí, že mají mozek a myslí racionálně. --- Ti co mozek nemají, si hrají na sektářské příznivce vakcín. Protože kdyby měli mozek, tak se nechají naočkovat, a pokud věří účinnosti vakcín, tak jsou v naprostém bezpečí před morem, cholerou - a je jim u zadele, jak se nechají očkovat druzí. Lidi z mozkem nemůžou být členy sekty otravných zastánců vakcín. | ||
|
||
Obrázek 'ANTI-Vaxxer Logic ' (Spimfurt) RP (27.11.2017 2:04) | reagovat | |
Plna prdel: Zdroj? | ||
|
||
Obrázek 'ANTI-Vaxxer Logic ' (Plná prdel spasitelů) (27.11.2017 2:01) | reagovat | |
Ja01: Až by se objevila epidemie, tak první by vyšlo na povrch, jak se falšují klinické testy vakcín. Protože by se zjistilo, že očkovaní umírají cca ve stejném procentu jako neočkovaní. Klinické testy účinnosti vakcín se provádějí asi stejně poctivě a nepodplaceně, jak když auditová firma dala glejt Enronu, že je v dokonalém finančním zdraví. | ||
|
||
Obrázek 'ANTI-Vaxxer Logic ' (Plná prdel spasitelů) (27.11.2017 1:58) | reagovat | |
Jehova tě spasí, vegetariánství tě spasí, vakcíny tě spasí, Havel tě spasí, Merkelová tě spasí, EU tě spasí, kvóty na cukr a mléko tě spasí, přejmenování pomazánkového másla tě spasí, zákaz žárovek tě spasí, přimíchávání řepky do paliv tě spasí, ... --- není těch spasitelů už trochu moc? | ||
|
||
Obrázek 'ANTI-Vaxxer Logic ' (Ja01.) (27.11.2017 1:44) | reagovat | |
vakciny funguju ale kokoti ako kit alebo jiri by to pochopili az keby sa medzi ludmi objavila choroba podobna kraliciemu moru, kde je mortalita neockovanych jedincov takmer 100% (liecba po prepuknuti choroby neexistuje), to by boli antivaxeri velmi rychlo vytriedeni | ||
|