Dárek od Slona  |  VPS  |  Tesla se slevou  |  Webhosting  |  Domény


Nalezeno 65 komentářů.


Přezdívka:
:-) :o)
:-( >-O
;-) :-D
:-P B-)
8-) :-*
:-/ |-)
=) :-O
Zpráva:
 
čtyřicettři:
   

Strana 1/2. 1 2 následující

Odebírat

Obrázek 'Bezpecnostni proverku uz davno ma' Obrázek 'Bezpecnostni proverku uz davno ma' (Human.) (1.12.2017 23:26) reagovat
Tak tak. A já být ministr obrany, tak bych našel kokrétní fuknci pro každého brance B-)

Obrázek 'Bezpecnostni proverku uz davno ma' Obrázek 'Bezpecnostni proverku uz davno ma' (MerlinRP (1.12.2017 23:09) reagovat
Kdyby něco prasklo a začlo by se mobilizovat, odvedou vás k útvarům, kde dostanete týdenní školení, jak vypadá vz.58, kterou stranu namířit od sebe, kde se to mačká, aby to fungovalo, ukáží vám poručíka a pomažete do bláta. Opravdu poctivý kanonfuter jak v Rusku za války. Naproti tomu ty zmiňované naprosto zbytečné skilly, co byste mohli mít po půlroce na vojně, by vám mohli dát aspoň teoretickou šanci to přežít.

Obrázek 'Bezpecnostni proverku uz davno ma' Obrázek 'Bezpecnostni proverku uz davno ma' (Human.) (1.12.2017 23:06) reagovat
Jo, dobrý návrh. Hned by se mohl realizovat.

Obrázek 'Bezpecnostni proverku uz davno ma' Obrázek 'Bezpecnostni proverku uz davno ma' (OwczaRP (1.12.2017 16:09) reagovat
No, a proto je třeba mít dvojnásobnou profesionální armádu a zálohy cvičit na doplnění stavů, tudíž na konkrétní pozice.

Obrázek 'Bezpecnostni proverku uz davno ma' Obrázek 'Bezpecnostni proverku uz davno ma' (Human.) (1.12.2017 15:47) reagovat
A teď si vezmi že se mezinárodní situace posere a stát tě povolá do služby v souladu se zákonem. Co uděláš pak? A stát taky bude mít o hodně víc problémů protože žádná infrastruktura, zásoby apod.

Obrázek 'Bezpecnostni proverku uz davno ma' Obrázek 'Bezpecnostni proverku uz davno ma' (OwczaRP (1.12.2017 15:44) reagovat
Právě ty daně jsou nejjednodušší: počet záklaďáků*průměrný plat(sbrutto)*0,32. Ty hadry se používáním taky rozpadají a musí se kupovat nové, půlka kasáren se prodala, co se výzbroje týče, když jsem tam byl já (předposlední nástupní termín), tak můj vz.58 byl vyrobený v roce 59. A celé to byl ohňostroj ztraceného času. Což ovšem Pitomio neví, protože tam nebyl.

Obrázek 'Bezpecnostni proverku uz davno ma' Obrázek 'Bezpecnostni proverku uz davno ma' (Human.) (1.12.2017 15:36) reagovat
Povinná služba by mohla být určitě zajímavější a nabízí víc než jen hlídání skladu ale v konfliktu je potřeba hlídat spoustu míst a když to člověk jednou dělal, tak to rychle zvládne i podruhé.Ostatně připravenost armády je zabezpečena spíš tou rotací,kdy čerství se použijí hned a ti už pár let mimo se procvičí a až pak nastoupí. Na bezpečnost se nemůže hledět čistě stylem "bude to stát moc" protože každá sranda něco stojí a neplacení daní během výcviku je stejně dtrahé jako neplatit taky 1 semestr na SŠ/VŠ

Obrázek 'Bezpecnostni proverku uz davno ma' Obrázek 'Bezpecnostni proverku uz davno ma' (Ja01.) (1.12.2017 13:38) reagovat
nechvalim ZVS, pol roka tam medzi blbcami mi bohate stacilo, len vravim, ze prave koli tomu strazenie objektov to nebolo pre stat drahsie ako terajsi civilni zamestnanci, a strazit je co, armada ma hromadu haraburd kade-tade takze po prijimaci a prvom mesiaci na posadke sme az do konca vojenciny mali 24h sluzbu kazdy druhy den, okrem dajakych 10-15% drbnutych zakladakov, ktorych sa velitel neodvazil poslat do sluzby so zbranou

Obrázek 'Bezpecnostni proverku uz davno ma' Obrázek 'Bezpecnostni proverku uz davno ma' (Ja01.) (1.12.2017 13:32) reagovat
vacsinu budovy na ubytovanie v posadkach ostali aj s udrzbou, vyzbroj mali zakladaci staru, ktorej su plne sklady, vystroj sa takisto prenasala na dalsich zakladakov, z vojenkej vystroje si si po vojne mohol zobrat akurat ponozky a trenky, stravu treba zabezpecit aj civilnym strazam pretoze maju 24h sichty, vycvik zakladakov zvladne aj priemerna guma pretoze zakladaci sa nic specialne necvicia a strata na plateni dani je tazko vycislitelna

Obrázek 'Bezpecnostni proverku uz davno ma' Obrázek 'Bezpecnostni proverku uz davno ma' (OwczaRP (1.12.2017 12:18) reagovat
Ja01: Bylo, chybí ubytování, výzbroj, výstroj, skladovací kapacity, záklaďáky musíš živit, platit (tohle jsou drobné), momentálně je nemá kdo cvičit a vést. Kromě toho, během roku, kdy získávají úplně zbytečné skilly, neplatí daně. Vedlejší náklady jako posílení VP a sítě vojenského zdravotnictví, finance na výcvik a zvýšenou kriminalitu v posádkových městech nepočítám.

Obrázek 'Bezpecnostni proverku uz davno ma' Obrázek 'Bezpecnostni proverku uz davno ma' (Ja01.) (1.12.2017 12:03) reagovat
owca, no drahe to pre stat nebolo, aspon u nas, zakladaci az na vynimky boli pouzivani na strazenie objektov, mesacne sme mali zold asi 400 korun + strava a noclah, ZVS sa zrusila a na strazenie objektov zamestnala armada civilnych zamestnancov, ktori dostali zakladny vycvik, dajaku vynimku aby mohli v strazi nosit samopal a plat okolo 15.000, mozno viac, to prebehlo u nas v 2006om

Obrázek 'Bezpecnostni proverku uz davno ma' Obrázek 'Bezpecnostni proverku uz davno ma' (PE PIKULTRAKNEDLOVEPR) (1.12.2017 11:38) reagovat
Tendle se chlubi, ze byl peesak a Bures to svy estebactvi zatlouka, to je ale psina... KURVAFIX >-O

Obrázek 'Bezpecnostni proverku uz davno ma' Obrázek 'Bezpecnostni proverku uz davno ma' (Sim nereg.) (1.12.2017 11:21) reagovat
Human. > jenze vojna byla o vsem moznem, jen ne o tom, postarat se o sebe sam =)

Obrázek 'Bezpecnostni proverku uz davno ma' Obrázek 'Bezpecnostni proverku uz davno ma' (OwczaRP (1.12.2017 10:55) reagovat
Vojna je úplně na hovno. Z pohledu obrany určitě (drahé, kanónenfutr sse dneska už nějak nenosí a člověk se základním výcvikem se moc nehodí ani na stážní službu) a z pohledu "doformování", jediné, co jsem se tam naučil, bylo jednání s tupcema (což se člověk naučí i v práci) a spaní v jakýchkoliv podmínkách (to přijde s dětma).

Obrázek 'Bezpecnostni proverku uz davno ma' Obrázek 'Bezpecnostni proverku uz davno ma' (Human.) (1.12.2017 10:14) reagovat
Povinnou vojnu, to bych klidně zavedl, v nějaké modernější podobě. Na doformování mladého člověka to má vliv když se musí o sebe taky jednou postarat sám a je nucen se podřídit určitým pravidlům a překonávat obtíže. Vzhledem k rozmazlenosti populace a legislativě, která povinnou voj. službu občanů stále obsahuje by bylo vhodné ty lidi takhle průběžně připravovat, z nuly na 100 je to pak vždycky těžší.

Obrázek 'Bezpecnostni proverku uz davno ma' Obrázek 'Bezpecnostni proverku uz davno ma' (OwczaRP (1.12.2017 10:05) reagovat
Však Pitomio někde říkal, že zavedou povinnou vojnu a rozdají zbrojáky. Takže předpokládám, že zavedou i LM (pod zkušeným velením s. Kotena a s.Ondráčka).

Obrázek 'Bezpecnostni proverku uz davno ma' Obrázek 'Bezpecnostni proverku uz davno ma' (Human.) (1.12.2017 9:29) reagovat
Bez NATO jsme v ( ! ). Švýcarsko dává přes 100 miliard na armádu ročně (hotovostí 2,5x víc než teď dává ČRú, jsou obklopení horami ze všech stran a už 200 let důsledně dodržují neutralitu, kterou svět uznává. Zvýšit kvalitu armády a investovat do ní je správné, jsme alianční čistě černý pasažér ale mimo alianci se staneme buď ruská gubernie, nebo čínský přívěšek, případně každý si uzobne kousek a češi nebudou muset řešit vládu sami sobě, když jim to tak moc nejde.

Obrázek 'Bezpecnostni proverku uz davno ma' Obrázek 'Bezpecnostni proverku uz davno ma' (cyklista) (1.12.2017 9:21) reagovat
Ten jejich populismus už vážně sklouzl do demence. Máme malou armádu, ale vystoupením z NATO by se obranyschopnost jedině znížila. Takže na větší armádu je třeba víc peněz. Bureš si na dotace šáhnout nenechá, takže sníží důchody nebo ještě víc ořežou zdravotnictví? Nebo je to celé zase jen prachsprostý tunel na příspěvky, které strana dostala za volby?

Obrázek 'Bezpecnostni proverku uz davno ma' Obrázek 'Bezpecnostni proverku uz davno ma' (OwczaRP (1.12.2017 9:11) reagovat
Jak už tady někdo psal, problém není ani tak v tom, že byl u PS, ale v tom, že se tím chlubí. Generátor je kokot přemožený nostalgií po dobách, kdy mu ještě stál kokot.

Obrázek 'Bezpecnostni proverku uz davno ma' Obrázek 'Bezpecnostni proverku uz davno ma' (Human.) (1.12.2017 8:42) reagovat
PS nepochybně byla nástrojem totalitní moci ale to byly všechny složky státní moci, tedy soudy, tajné služby, policie (VB) i armáda. Funkcí PS bylo udržet hranici neprostupnou a to jim šlo poměrně dobře. Spíš než ideologicky podložené výlevy typu "50. léta se vrací" je třeba se ptát jak si to Koten představuje, kolik peněz a materiálu to bude stát a kde na to chce vzít lidi.Tak se mnohem snáze ukáže, že takový projekt je vskutku megalomanský, reálně dnes nerealizovatelný a že náklady na něj jsou obrovské.

Obrázek 'Bezpecnostni proverku uz davno ma' Obrázek 'Bezpecnostni proverku uz davno ma' (Dylin) (1.12.2017 8:13) reagovat
Ten pocit, kdyz mas dve vysoke skoly a presto si uplne blbej (generator nepravdy). :-D

Obrázek 'Bezpecnostni proverku uz davno ma' Obrázek 'Bezpecnostni proverku uz davno ma' (Human.) (1.12.2017 8:09) reagovat
Já si početl v diplomce na toto téma, která se zabývá PS v 50. letech.A už v polovině 50. let všichni věděli že jsou strážci ve vězení, ti ideologicky zapálení tam dle pamětníka byli 48-50.A gulášový socialismus druhé půlky 80. let, tomu už ideologicky nevěřil skoro nikdo s IQ na 90.Koten to používá na dnešní voliče a dnešní stav s tím, že hranice tehdy byly nepropustné což jim SPD slibuje ve svém programu, o návratu totality husákovského střihu to primárně asi nebude.Je potřeba se na dnešek dívat aktuálně.

Obrázek 'Bezpecnostni proverku uz davno ma' Obrázek 'Bezpecnostni proverku uz davno ma' (CaesarCzechNelogovaný) (1.12.2017 7:52) reagovat
Oblivious Neumíš číst. i ročník 1997 jako já si dovede odlišit 50.léta kde to bylo jak jsi říkál jsou fakt něco jíného nez 80.léta Kdyby sloužil v 50. a chlubil by se tím tak by ti tu nikdo neodporoval ale to že se člověk chlubí tím že byl na vojně v době kdy PS skutečně nebyla to co v 50. je fakt na hlavu.

Obrázek 'Bezpecnostni proverku uz davno ma' Obrázek 'Bezpecnostni proverku uz davno ma' (cajgon) (1.12.2017 7:42) reagovat
generátor pravdy: nějak si nepamatuju že by na začátku devadesátých led došlo k vybíjení inteligence, můžeš to trochu přiblížit kdy a jak. k tomu docházelo? a technické profese potřebujeme ale těžko donutit lidí aby se stali inženýři a řemeslníci

Obrázek 'Bezpecnostni proverku uz davno ma' Obrázek 'Bezpecnostni proverku uz davno ma' (Cpt.ObliviousRP (1.12.2017 6:48) reagovat
To je ale prujem... S ideologii blbli minimalne? Samotna existence PS je dukazem presnyho opaku. Cela zeme byla jedno velky vezeni. PS proto radim jen trochu vys nez strazni sluzbu u SS v koncentracich, a o moralne-volnich kvalitach lidi, co jsou na tuto sluzbu jeste hrdi nemam zadne pochybnosti - jsou o trochu lepsi, nez SS v koncentracich. Ale jsem moc rad, ze se odkopou.

Obrázek 'Bezpecnostni proverku uz davno ma' Obrázek 'Bezpecnostni proverku uz davno ma' (Generátor pravdy) (1.12.2017 2:45) reagovat
Potřebuje schopné lidi: techniky, řemeslníky, odborníky, atd. To se komunistům stlao v 70. letech. V 80. letech už s ideologií blbli minimálně. Dnešní režim je ve fázi, kdy brzy bude vrcholit historické znemožnění havlistů, kavárníků a sluníčkářů a jiných politicky skvěle polistopadově orientovaných. Momentálně dnešní režim přitvrzuje, končí svoboda slova, za facebook se chodí k soudu, za řadu názorů jsi perzekuován. Dnešek kopíruje komunismus někde na přelomu 50./60. let. Bude se přitvrzovat a bude hůř.

Obrázek 'Bezpecnostni proverku uz davno ma' Obrázek 'Bezpecnostni proverku uz davno ma' (Generátor pravdy) (1.12.2017 2:42) reagovat
Každý režim, jak komunistický, tak dnešní posametový začíná stejně: vybije inteligenci, postaví do čela totální debily, ale správně ideologicky orientované. Po cca 20-30 letech jde režim (tehdejší i dnešní) zu grunt do zadele, protože blbci v čele nemohou kormidlovat jiný směr. Po dalších cca 10 letech režim přijde na to, že ideologická orientace není úplně to jediné kritérium, a začne vychovávat a hledat odborníky. Zjistí, že potřebuje i chytré lidi. ... pokračování

Obrázek 'Bezpecnostni proverku uz davno ma' Obrázek 'Bezpecnostni proverku uz davno ma' (Generátor pravdy) (1.12.2017 2:39) reagovat
mrkev: V 80. letech prošel prověrkou naprosto každý, kdo se aktivně nesnažil o opak. Měl jsem příbuzného v USA, dokonce emigranta před komunismem. Aktivní věřící v rodině - několik. V rodě všichni odmítli členství v KSČ. Komunisté zjistili, že jsem chytrý a nadaný, tak mě nechali udělat vysokou školu, nabízeli celoživotní uplatnění právě tam, kde je obrázek - jako technik. Byli s tím otravní, neustále mě soudruzi vyzvedávali ze školních hodin a přemlovali mě. Pleteš si to, mrkev, s 50. lety.

Obrázek 'Bezpecnostni proverku uz davno ma' Obrázek 'Bezpecnostni proverku uz davno ma' (Generátor pravdy) (1.12.2017 2:24) reagovat
Cože vadí? Že se mrkev k blbosti hrdě hlásí? Dnes se zdobí hloupostí kde kdo, tak proč ne mrkev. V 80. letech byl komunismus jiný než v 50. letech. Proč by se nehlásil ke službě v PS? Já se hrdě hlásím ke komunistické vysoké škole, získal jsem tak vysoké odborné znalosti, že jsem v USA hladce prorazil. Pak jsem se vrátil do ČR, a hladce jsem ve stáří udělal druhou vysokou školu, náročnost dnešních českých vysokých škol je pro mentální retardy, a udělá ji už každý, kdo zvládne udržet moč a podepsat se.

Obrázek 'Bezpecnostni proverku uz davno ma' Obrázek 'Bezpecnostni proverku uz davno ma' (mrkevRP (1.12.2017 1:40) reagovat
A ještě dodám, že tady vůbec nejde o službu u PS, ale o to, že se k ní ten blbec hrdě hlásí.

Obrázek 'Bezpecnostni proverku uz davno ma' Obrázek 'Bezpecnostni proverku uz davno ma' (mrkevRP (1.12.2017 1:39) reagovat
Právě že nešlapal, vždyť právě proto ti píšu, že je potřeba minimálně bezproblémový kádrový posudek... A kromě toho, co jsi tam napsal, vadilo například vystoupení ze strany na protest v 68, aktivní věřící v blízké rodině, styky se zahraničím, sociální postavení rodiny před r. 39, příslušnost k inteligenci, prohřešky proti pracovní kázni (jako třeba když sis nad ponk v práci pověsil jako ateista kovaného Ježíše, což udělal můj děda) a hromada dalších rádoby hloupostí. Jinými slovy, zase jsi full of shit...

Obrázek 'Bezpecnostni proverku uz davno ma' Obrázek 'Bezpecnostni proverku uz davno ma' (Human.) (1.12.2017 1:29) reagovat
Jasně no,dobrý kádrový posudek dostal kdo neměl v rodině emigraci,nedělal bordel, neměl otevřeně závadné názory,byl v nějakém komoušském spolku typu Pionýr či SSM. Kromě dětí straníků i spousta obyčejných lidí. A s tím odmítnutím výkonu služby to platilo pořád,to neexistovalo aby něco takového prošlo bez trestu a šlo se za to sedět kádr nekádr. Možná fotr ministr nebo krajské zvíře by ho nechal převelet někam na fešácké místo už dopředu, kdyby synáček chtěl "radší v Prazé."I ty bys šlapal až by ses zelenal.

Obrázek 'Bezpecnostni proverku uz davno ma' Obrázek 'Bezpecnostni proverku uz davno ma' (mrkevRP (1.12.2017 1:19) reagovat
@Human. Ale houby. K PS se nedostal jen tak někdo, na to si musel mít minimálně bezproblémový kádrový posudek...

Obrázek 'Bezpecnostni proverku uz davno ma' Obrázek 'Bezpecnostni proverku uz davno ma' (Human.) (1.12.2017 1:17) reagovat
Jasně, kurvy ale rudý.Kde byste byli, vy odbojáři v roce 1985, kdy jsme ještě byli pevná hráz proti imperialismu se SSSR na věčné časy a nikdy jinak kdybyste dostali povolávák do PS? Zabalili byste čemodan a za měsíc už byste šlapali mezi plotama s pumpičkou.A říct ne znamenalo kriminál, odsun přinejlepším k lopatě, likvidace budoucnosti pro své děti. Kolik hrdinů dneška by to řeklo? Leda pár výjimek.Víc držkovat si mohli dovolit disidenti, finančně i politicky podporovaní ze Západu.Vy byste šli na Sabinov.

Obrázek 'Bezpecnostni proverku uz davno ma' Obrázek 'Bezpecnostni proverku uz davno ma' (AbeRP (1.12.2017 0:26) reagovat
kurvy cpt out

Obrázek 'Bezpecnostni proverku uz davno ma' Obrázek 'Bezpecnostni proverku uz davno ma' (Grasak neprihl..) (1.12.2017 0:04) reagovat
Tak asi bych radsi byl u mikulova nez nekde v mlze na sumave brrr...

Obrázek 'Bezpecnostni proverku uz davno ma' Obrázek 'Bezpecnostni proverku uz davno ma' (dada) (30.11.2017 23:56) reagovat
tak má aspoň narozdíl od šlechtový zkušenosti v oboru. Ostuda mít ministrini obrany asi nikomu nevadí.

Obrázek 'Bezpecnostni proverku uz davno ma' Obrázek 'Bezpecnostni proverku uz davno ma' (ASWRP (30.11.2017 23:42) reagovat
Hezký hafan, toho bych bral taky.

Obrázek 'Bezpecnostni proverku uz davno ma' Obrázek 'Bezpecnostni proverku uz davno ma' (Human.) (30.11.2017 23:26) reagovat
Lampasák bez rudý knižky mohl být kapitán nebo major, výš ani ťuk. A protože se povyšovalo "za výdrž" a ne podle nějakého klíče, tak to byla docela rychle konečná. Takže šlo to ale v podstatě to musel být zapálený velitel roty, výš se neměl šanci dostat tedy kariéra ideální pro asociálního workoholika.

Obrázek 'Bezpecnostni proverku uz davno ma' Obrázek 'Bezpecnostni proverku uz davno ma' (Generátor pravdy) (30.11.2017 22:59) reagovat
Jaz-at-rouu: Proč by to mělo být úchylné. Víc takových fotek, aby se konečně probrali bojovníci proti komunismu v době 30 let po jeho konci. Za dob komunismu proti němu bojovali stateční chlapi. Za dnešního režimu proti komunismu bojují srabi a zbabělci, kteří si chtějí nahnat ego a délku penisu.

Obrázek 'Bezpecnostni proverku uz davno ma' Obrázek 'Bezpecnostni proverku uz davno ma' (okolek) (30.11.2017 22:42) reagovat
lol ten smeč od wujce :-D :-D

Obrázek 'Bezpecnostni proverku uz davno ma' Obrázek 'Bezpecnostni proverku uz davno ma' (jkl) (30.11.2017 21:43) reagovat
Lampasák být ve straně nemusel, ale pokud chtěl jít výš, tak to bylo jaksi záhodno. Nestranický lampasák neměl ani zbla výhody stranického.

Obrázek 'Bezpecnostni proverku uz davno ma' Obrázek 'Bezpecnostni proverku uz davno ma' (Jaz-at-rouu) (30.11.2017 21:43) reagovat
Uniká vám, že je to úchylné? Proč to tam postuje? Se mu stýská po ostnatým drátu?

Obrázek 'Bezpecnostni proverku uz davno ma' Obrázek 'Bezpecnostni proverku uz davno ma' (Baňýk pyčo) (30.11.2017 21:42) reagovat
Myslim si, ze na vojne nebyl ani jediny kavarnik z kalouskova bloku :)

Obrázek 'Bezpecnostni proverku uz davno ma' Obrázek 'Bezpecnostni proverku uz davno ma' (..) (30.11.2017 21:28) reagovat
Mimochodem pamatujete seriál Chlapci a Chlapi? Tam sice šlo o motostřelecký jednotky, ale byla tam krutopřísná zápletka, jak lampasák pracoval jako lampasák, ale nechtěli ho vzít do strany, protože se málo angažoval v mimopracovních aktivitách! Takže ani lampasák nemusel být v KSČ.

Obrázek 'Bezpecnostni proverku uz davno ma' Obrázek 'Bezpecnostni proverku uz davno ma' (Kokotras Pravoruký) (30.11.2017 21:24) reagovat
nuž, nostalgické spomienky na stráženie celoštátneho oploteného koncentráku aby otroci neutekali, by mali byť odmenené podobne ako spomienky na stráženie tých adolfových lágrov... stačilo po 89tom ("denacifikačne=dekomunizačne" ) odmeniť funkcionárov basou podľa "hodnosti" a komančov zákazom politiky, privatizácie a vysokých št. funkcií - a dnes by už boli aspoň základy civilizovanej spoločnosti viditeľné... a nie že boľševici a eštébáci vládnu dodnes

Obrázek 'Bezpecnostni proverku uz davno ma' Obrázek 'Bezpecnostni proverku uz davno ma' (456) (30.11.2017 21:23) reagovat
V lese v Podyjí jde malá holčička a nese košík jídla. Co je předmětem vyšetřování? Že pod tím jídlem pašovala cédéčko Omegy.

Obrázek 'Bezpecnostni proverku uz davno ma' Obrázek 'Bezpecnostni proverku uz davno ma' (..) (30.11.2017 21:11) reagovat
Jinak můj otec byl u paragánů, což byly elitní útvary a rozhodně to nebyl před vojnou žádnej kádr a v KSČ nebyl nikdy. Ale "spolehlivej" byl, neměl průsery, neměl kontakty na cizinu... Jak to měli u PS nevím, ale nemyslím, že by bylo nutné členství v KSČ. Ale člověk kterýmu utekl fotr do rajchu by se tam určitě nedostal, za to dám ruku do ohně.

Obrázek 'Bezpecnostni proverku uz davno ma' Obrázek 'Bezpecnostni proverku uz davno ma' (cajgon) (30.11.2017 21:03) reagovat
v pohranični straži opravdu nesloužili jen členove KSČ a nebo jinych komunistickych organizací, ale vybírali se tam lidi s dobrým kadrovým posudkem, ideologicky spolehlivý atd.. takže kdo měl třeba dědu kapitalistického vykořistovatele ten si neškrtnul :) oni by komunisti neradi aby se jim straž mimo střileni do zad.. ehm, hlídaní hranice někam ztratila, a rad bych viděl v jake době si člověk na vojně mohl vybrat kde ho zařadili

Obrázek 'Bezpecnostni proverku uz davno ma' Obrázek 'Bezpecnostni proverku uz davno ma' (..) (30.11.2017 20:52) reagovat
Prej vybrat, kam na vojnu :D Tak to bylo sci-fi. Nejenže tě přidělili, ale na cimře byl kolikrát šprt s maturitou (maturita tehdy něco znamenala) s negramotným cigošem od kolotočů. Komunisti v tomhle (a nejen v tomhle) byly necitlivý hovada.

Obrázek 'Bezpecnostni proverku uz davno ma' Obrázek 'Bezpecnostni proverku uz davno ma' (DžvírRP (30.11.2017 20:49) reagovat
pumrdlíku, ty seš ale pěknej magor..máš dojem, že každýho osmnáctiletýho cucáka ihned nadšeně vzali do strany nebo co ty debile?

Obrázek 'Bezpecnostni proverku uz davno ma' Obrázek 'Bezpecnostni proverku uz davno ma' (dfsdg) (30.11.2017 20:38) reagovat
Ani otec, ani dědeček stranickou knížku neměli a stejně skončili u PS. Co táta říkal, tak nemít tu holku, tak by i zdrhnul. ALe je pravda, že to bylo koncem osmdesátek.

Obrázek 'Bezpecnostni proverku uz davno ma' Obrázek 'Bezpecnostni proverku uz davno ma' (Pumprdlin) (30.11.2017 20:31) reagovat
Idiot jsi ty. Do pohraniční střáže šli VÝHRADNĚ členové KSČ. To má taky celkem logiku, u mladého bolšána byl menší risk, že zdrhne za kopečky i s čoklem a samopalem...

Obrázek 'Bezpecnostni proverku uz davno ma' Obrázek 'Bezpecnostni proverku uz davno ma' (Dr.Str.RP (30.11.2017 20:30) reagovat
Oldis: To, že tě někdo prověřil, jsi ovlivnit nemohl. Jenom se tady z nějakého důvodu snažíš vyvolat dojem, že kdo režimu vyhovoval, ten mu byl poplatnej. Víš, drtivá většina lidí nedělala práskače, nevymýšlela prasárny a nevyslýchala disidenty. Jenom se chovali slušně a nedělali bordel, jak dnes často oslavovaní "odbojáři".

Obrázek 'Bezpecnostni proverku uz davno ma' Obrázek 'Bezpecnostni proverku uz davno ma' (MerlinRP (30.11.2017 20:14) reagovat
Jste idioti a vojna by vám jen prospěla. On si to nevybralo. Za komanče se nikdo neptal, jestli se ti chce na vojnu a ke které bys rád šel jednotce. Prostě přišel rozkaz a šel jsi, kam tě poslali.

Obrázek 'Bezpecnostni proverku uz davno ma' Obrázek 'Bezpecnostni proverku uz davno ma' (DžvírRP (30.11.2017 20:11) reagovat
Wujc-prastrýc měl dva syny, oba mý strejdové a když měli jít na vojnu, tak šel poprosit nějakýho místního důležitýho vojenskýho důstojníka, aby oba dva mohli sloužit v LIberci. Ten mu vyhověl, nechal jednoho v Liberci. A druhýho odvelel do Martina. To je na Slovensku.

Obrázek 'Bezpecnostni proverku uz davno ma' Obrázek 'Bezpecnostni proverku uz davno ma' (hemlfinger) (30.11.2017 19:43) reagovat
"kádry šli"

Obrázek 'Bezpecnostni proverku uz davno ma' Obrázek 'Bezpecnostni proverku uz davno ma' (:-D) (30.11.2017 19:30) reagovat
who cares? kdo by si nešel zastřílet žejo B-)

Obrázek 'Bezpecnostni proverku uz davno ma' Obrázek 'Bezpecnostni proverku uz davno ma' (OldisRP (30.11.2017 19:26) reagovat
na pohraniční stráž šli jen prověřený kádry

Obrázek 'Bezpecnostni proverku uz davno ma' Obrázek 'Bezpecnostni proverku uz davno ma' (lJb1upSSBLRP (30.11.2017 19:24) reagovat
Vojenská služba byla dobrovolná a umístění si mohl každý vybrat, takže je to jasnej STBák!

Strana 1/2. 1 2 následující