Odebírat | ||
Obrázek 'Soudruh Lenin hovori s mladym budovatelem komunismu' (Human) RP (24.12.2017 12:34) | reagovat | |
Všechno je to co by kdyby, tak historie nefunguje. Zatímco Stalin se orientoval na konsolidaci moci v SSSR "socialismus v jedné zemi", Trockij chtěl vyvážet revoluci do světa. Ve svém přístupu byl stejně brutální jako Stalin a lidsky to byla zrůda. Vždy si myslel, že mu stačí zformulovat a popsat geniální myšlenku, kterou všichni ostatní automaticky přijmou. Pokud s ním někdo polemizoval, uchyloval se Trockij k osobnímu napadání a zesměšňování. Nikdy neustupoval. Na Rouming by tedy zapadl perfektně | ||
|
||
Obrázek 'Soudruh Lenin hovori s mladym budovatelem komunismu' (iBurzuj) (24.12.2017 11:50) | reagovat | |
Ja01: od 1919 to mohol byt Trockij alebo Stalin a ten druhy bol rozhodne mensi kokot ako ten prvy. | ||
|
||
Obrázek 'Soudruh Lenin hovori s mladym budovatelem komunismu' (grasak. Nereg) (23.12.2017 21:05) | reagovat | |
To zas nemyslim.... dopadliby bez prumyslove zakladny prachbidne, a boijim se , ze prirozenou cestou by tam prumysl byl, ale nedostatecny.... to ze kvuli I stalinovu pristupu umirali kvanta vojaku zbytecne je vec dalsi ... | ||
|
||
Obrázek 'Soudruh Lenin hovori s mladym budovatelem komunismu' (Ja01.) (23.12.2017 17:35) | reagovat | |
Human, no ty si skus laskavo uvedomit, ze vyhra nad nemeckom a technicky pokrok neboli vdaka stalinizmu ale napriek nemu, keby sa do cela nedostalo to zkurvene hovado tak by dopadli lepsie | ||
|
||
Obrázek 'Soudruh Lenin hovori s mladym budovatelem komunismu' (cyklista) (23.12.2017 13:45) | reagovat | |
human: Za cara se říkalo Ukrajině obilnice Evropy, co vyvážela obilí. V současnosti je Rusko největší vývozce obilí na světě, Ukrajina tak osmá nebo desátá. Za Stalina co dva roky obrovský hladomor. Někde v tom skvělém rozvoji hospodářství udělali chybku. A vzdělání není všechno. Když poměřuješ vize a plány bolševickými dogmaty a ne zdravým rozumem, tak dostaneš Rusko - rozvojovou zemi s raketami. | ||
|
||
Obrázek 'Soudruh Lenin hovori s mladym budovatelem komunismu' (grasak) RP (23.12.2017 13:41) | reagovat | |
Ne, ale tehdy byla situace jina, napoleon mel jen minimum tanku a letadel, navic nemel temer zadne kulomety, takze stran vyzbroje to bylo srovnatelne, rusi sice meli o neco vic ponorek,ale ty nehraly temer zadnou roli... | ||
|
||
Obrázek 'Soudruh Lenin hovori s mladym budovatelem komunismu' (Pavel J.) RP (23.12.2017 13:36) | reagovat | |
A to, že se Rusové ubránili před Napoleonem, bylo taky způsobeno Stalinem podporovanou industrializací? | ||
|
||
Obrázek 'Soudruh Lenin hovori s mladym budovatelem komunismu' (Human) RP (23.12.2017 13:09) | reagovat | |
Ano, to všechno je pravda, SSSR ale vyhrál válku nad nacistickým Německem. To nebyla náhoda a bolševici začali se středověkou rozvrácenou zemědělskou zemí analfabetů. Vítězství bylo možné pouze díky obrovskému rozvoji těžkého průmyslu a strojírenství spolu s masovým přístupem ke vzdělání pro populaci ve 2 generacích (jedna z toho v dospělosti). K tomuto cíli šel Stalin doslova přes haldy mrtvol ale dosáhl ho a prosazoval. Kdyby to nebyl takový psychopat, tak by byl mezi největšími a nejlepšími vládci Ruska. | ||
|
||
Obrázek 'Soudruh Lenin hovori s mladym budovatelem komunismu' (grasak) RP (23.12.2017 11:42) | reagovat | |
Tak koukej poradne. ..... I kdyz pres ty mrtvoly je to vydet blbje | ||
|
||
Obrázek 'Soudruh Lenin hovori s mladym budovatelem komunismu' (cyklista) (23.12.2017 11:14) | reagovat | |
human: Miliony mrtvých hladem, miliony mrtvých na nucených pracích, miliony mrtvých v nesmyslně vedené válce. Nějak tam nevidím ta dobrá rozhodnutí a fungující věci. | ||
|
||
Obrázek 'Soudruh Lenin hovori s mladym budovatelem komunismu' (grasak) RP (23.12.2017 1:43) | reagovat | |
Neni zadna levice, zadna pra ice, zadny vychod, zapad, zadny brambor, jen zima hlad a smrt z podvyzivy... | ||
|
||
Obrázek 'Soudruh Lenin hovori s mladym budovatelem komunismu' (MSG) (22.12.2017 23:47) | reagovat | |
Myslel som tú jeho čórkagrupu, ktorá v začiatkoch financovala revolúciu hneď po svojich vačkoch a následne sa osvedčení súdruhovia etablovali ako výkonný orgán dozoru čistoty ideológie komunistického socializmu, o úspešnosti tejto stratégie svedčí aj hnedá kópia nazvaná SS vybudovaná maliarom o tisícky vierst západnejšie... | ||
|
||
Obrázek 'Soudruh Lenin hovori s mladym budovatelem komunismu' (Human) RP (22.12.2017 22:48) | reagovat | |
No, nebyla. Stalin byl sice mimořádně brutální a duševně narušený paranoik, ale taky měl přes své značně omezené vzdělání doslova fenomenální čich na strategicky důležité věci a neměl problémy přebírat dobré či fungující věci i od svých nepřátel. Dělal i chyby ale dělal strategicky dobrá rozhodnutí. Dnešní salonní levičáci rádi na "stvůru Stalina" hodí všechno co by mohlo pošpinit světlý odkaz svých vzorů a "vlastně jednotlivec nám socialismus skazil."Ale byly to v podstatě stejné svině a vrazi jako Stalin. | ||
|
||
Obrázek 'Soudruh Lenin hovori s mladym budovatelem komunismu' (MSG) (22.12.2017 22:35) | reagovat | |
A ja som bol v tom, že NKVD (a predchodcovia) boli Stalinovým výmyslom... | ||
|
||
Obrázek 'Soudruh Lenin hovori s mladym budovatelem komunismu' (Balík) (22.12.2017 22:31) | reagovat | |
Hanuman: asi jsme si nerozuměli. Jsou lidé, kteří nerozlišují fašismus od nacismu (četl jsem i recenzi nějakého válečného filmu, výhradně používala „německý fašistický režim”) a ani konzervativní pravičáky od fašistů. Takové zjednodušující kádrování je špatně. Znám případ, kdy po 2.sv.v. udali jednoho sedláka, že kolaboroval, protože dával sousedům Němcům část potravin (což musel). Že měl ve sklepě schované lidi před Nacisty ty udavače netrápilo, chtěli ho zničit nálepkou. | ||
|
||
Obrázek 'Soudruh Lenin hovori s mladym budovatelem komunismu' (Human) RP (22.12.2017 22:18) | reagovat | |
Pracovní tábory pro "nepřátele lidu" zase vymyslel Trocký, tak oblíbená figurka moderního socialisty. Stalin už pak jen paradoxně přišel k hotovému represivnímu režimu, všech se zbavil a stal se neomezeným vládcem. Jediným jeho pozitivem bylo že prosadil industrializaci Ruska do té míry, že bylo schopné přežít Hitlerův útok což nám ve finále kromě spousty zážitků zajistilo i to,že si tu teď kvákáme o těchto monumentech lidství česky, kterýžto jazyk by už neexistoval a za národ,který by byl fyzicky vyhlazen. | ||
|
||
Obrázek 'Soudruh Lenin hovori s mladym budovatelem komunismu' (Human) RP (22.12.2017 22:11) | reagovat | |
K Leninovi a NKVD: Když se dostal k moci, konečně mohl začít organizovat to, bez čeho podle něj nemohla žádná revoluce dospět k pozitivnímu výsledku: teror jakobínského stylu. Za tímto účelem nechal již dříve zřídit Čeku, znovu zavedl krátce před tím zrušený trest smrti a prosadil popravy „nepřátelských elementů“ bez soudu jako standard.Obhajoval to takto:„Jestliže nemůžeme zastřelit bělogvardějského sabotéra, jaká je to potom velká revoluce?"Že jméno "NKVD" za Lenina neexistovalo nic neznamená.Přístup ano. | ||
|
||
Obrázek 'Soudruh Lenin hovori s mladym budovatelem komunismu' (iBurzuj) (22.12.2017 21:00) | reagovat | |
brnonymous: lol ze nic. Posledneho vyznamneho socialistu resp syndikalistu Rohma sa Hitler zbavil pocas noci dlhych nozov. Porsche, Krupp, Hanomag atd boli co, kolchozy? Takto redukovat ekonomicky system ci uz nacistickeho Nemecka, Stalinovej ZSSR, alebo vtedajsich US je uplna kokotina. CzechCaesar ma pravdu. | ||
|
||
Obrázek 'Soudruh Lenin hovori s mladym budovatelem komunismu' (brnonymous) RP (22.12.2017 20:07) | reagovat | |
Hitler je jasna levice, socialista, jak nazvem, slovy, tak chovanim. Na jeho politice nebylo nic pravicoveho. Nic. Dokonce vyslovene odmital kapitalismus. | ||
|
||
Obrázek 'Soudruh Lenin hovori s mladym budovatelem komunismu' (Hanuman) RP (22.12.2017 19:54) | reagovat | |
To je fakt. Neřešme to. Stejně všici nosej holinky a zvedaj ruku | ||
|
||
Obrázek 'Soudruh Lenin hovori s mladym budovatelem komunismu' (Ajta) (22.12.2017 19:25) | reagovat | |
lol, fakt by mě zajímalo, jestli si zdejší retardi uvědomují, jak moc jsou podobní tomuhle moru z minulosti. Důležitý je si najít nepřítele, pak vypnout mozek a pak už jen útočit | ||
|
||
Obrázek 'Soudruh Lenin hovori s mladym budovatelem komunismu' (CzechCaesar) RP (22.12.2017 19:24) | reagovat | |
nacista je mix levice a pravice, Hitler si v podstatě bral co se mu hodilo, uplně stejně jako s tou svou Rasovou teorii, kde stavěl araby nad Rusy atd | ||
|
||
Obrázek 'Soudruh Lenin hovori s mladym budovatelem komunismu' (Hanuman) RP (22.12.2017 18:35) | reagovat | |
Fašista - nacista, pravice - levice ... hlavně že dodržujeme terminologii a nemáme v tom sami bordel, že, Balíku? | ||
|
||
Obrázek 'Soudruh Lenin hovori s mladym budovatelem komunismu' (Balík) (22.12.2017 18:31) | reagovat | |
No-X si dovolí faktickou poznámku podanou trochu ostřejší formou a někteří hned vědí, že je levičák a hájí Sověty Ve vtipu se nepřesnost snese, nicméně obecně bych před vyjádřeními +- autobus varoval. Pak se stane, že konzervativec či pravičák je fašista, což je nacista (nebo levičák je stalinista, dle libosti). No a když normálním lidem nadáváte do fašistů, tak si někteří hloupější řeknou, že to nebude tak strašná ideologie, jak se říká. | ||
|
||
Obrázek 'Soudruh Lenin hovori s mladym budovatelem komunismu' (Human.) (22.12.2017 18:27) | reagovat | |
to fakt už na Roumen chodia iba neomarxisticke prasata ??? | ||
|
||
Obrázek 'Soudruh Lenin hovori s mladym budovatelem komunismu' (no-X) RP (22.12.2017 18:22) | reagovat | |
Hanuman: Je. Za ty reakce to stojí. | ||
|
||
Obrázek 'Soudruh Lenin hovori s mladym budovatelem komunismu' (karel158) (22.12.2017 18:15) | reagovat | |
rouming cancer o/ | ||
|
||
Obrázek 'Soudruh Lenin hovori s mladym budovatelem komunismu' (Tož) (22.12.2017 17:41) | reagovat | |
NoX si zase po nejake dobe vylezl z prdele a bleje sva moudra.. konecne je tu zase hezky | ||
|
||
Obrázek 'Soudruh Lenin hovori s mladym budovatelem komunismu' (Hanuman) RP (22.12.2017 17:24) | reagovat | |
Soudruhu no-X, tak poselství je snad jasné i Tobě, no ni? Není třeba se patlati v detailech ... | ||
|
||
Obrázek 'Soudruh Lenin hovori s mladym budovatelem komunismu' ($25) (22.12.2017 17:20) | reagovat | |
a seriózní vyjádření k idiotovi s pseudo (no-X): NKVD fakticky existovalo už za dob Lenina jako GPU později OGPU později NKVD... To je jako kdyby ses dohadoval o tom, že NASA a NACA jsou naprosto rozdílné organizace, co začali na zelené louce. Stejní lidé, stejná organizace akorát "rozšířená působnost". Bohužel jsem předpokládal, že se ozve nějakej levičák, kterej se nejenom za tuhle minulost nestydí, ale ještě bude ostatním nadávat, že neznají historii, přitom za kripla je jen on sám. | ||
|
||
Obrázek 'Soudruh Lenin hovori s mladym budovatelem komunismu' ($25) (22.12.2017 17:04) | reagovat | |
tak nevim jestli si ze mě dělá (no-X) prdel, nebo prostě trolluje o trollení | ||
|
||
Obrázek 'Soudruh Lenin hovori s mladym budovatelem komunismu' (Kokotras Pravoruký) (22.12.2017 17:02) | reagovat | |
je to historicky nepresné, za prvého boľševického hladomoru už začiatkom 20tych rokov by pioniera najskôr zožrali... presne ako tých američanov ktorí tam distribuovali humanitárnu pomoc z takmer čisto súkromných zbierok, a tak zachránili Rusko (a bohužiaľ ťým aj boľševickú zverovládu) pred totálkou - boľšani to jednu zimu vyrabovali tak dokonale, že na druhý rok nebolo ani čo zasiať) | ||
|
||
Obrázek 'Soudruh Lenin hovori s mladym budovatelem komunismu' (no-X) RP (22.12.2017 16:54) | reagovat | |
$25: Těžko se za to mohou stydět, když je to z historického hlediska nonsens. Lenin zemřel 1924. NKVD bylo založeno 1934. Když už chce někdo poučovat o historii, měl by znát alespoň základy. Teď - předpokládám - uražený autor prohlásí, že šlo o trolling. | ||
|
||
Obrázek 'Soudruh Lenin hovori s mladym budovatelem komunismu' ($25) (22.12.2017 16:37) | reagovat | |
naneštěstí historie, za kterou se levičáci nestydí | ||
|