Odebírat | ||
Video 'Tesla 3 a její mouchy' (Bobsik) RP (13.2.2018 15:16) | reagovat | |
ja jsem na tu přeelektronkvonost taky háklivej | ||
|
||
Video 'Tesla 3 a její mouchy' (cern0usek) RP (13.2.2018 15:15) | reagovat | |
Dzvir: To je ten pseudopatriotismus. V roce 1996 tady jezdilo vsechno mozny vcetne Passatu, takze octovka byla celkem vobyc. Jen proste byla "nase". | ||
|
||
Video 'Tesla 3 a její mouchy' (A.) (12.2.2018 22:46) | reagovat | |
Klasickou ne, ale Tesla homologuje jen maloseriovou výrobu a té se kdeco odpustí. | ||
|
||
Video 'Tesla 3 a její mouchy' (pedy) RP (10.2.2018 19:09) | reagovat | |
jak tohle vubec dostane evropskou homologaci? Nejsem si jisty, ale nejsou nahodou zakazany "schovany" kliky u dveri? | ||
|
||
Video 'Tesla 3 a její mouchy' (Džvír) RP (10.2.2018 15:10) | reagovat | |
Asi jseš buď hodně mladej a nedokážeš to pochopit a nebo si žil někde ve vyspělejší části světa, ale tady to fakt byla bomba. Bomba všech bomb. Nevím. Nevím a nerozumím. Nejsi nějaký přemlsaný? To asi spíš, že. | ||
|
||
Video 'Tesla 3 a její mouchy' (..) (10.2.2018 14:28) | reagovat | |
A vlastně by se to dalo aplikovat i na ty Tesly... na detaily sere pes, hlavně že máme novej model s naším logem. No jenže přesně proti tomu tady od začátku protestuju. | ||
|
||
Video 'Tesla 3 a její mouchy' (..) (10.2.2018 14:25) | reagovat | |
Krásné zhodnocení Octavie. Akorát nevím, jestli jsi tím tu Škodovku neshodil ještě víc, než já svým cíleným hejtem | ||
|
||
Video 'Tesla 3 a její mouchy' (Džvír) RP (10.2.2018 13:09) | reagovat | |
Proboha ve svý době(1996) byla Octávia takovej výkřik, že nějakej držák pití nikdo neřešil, všichni se na o třásli a škodovka mohla důstojně oslavit své sté narozeniny pořádným autem. Po všech těch kočárkách typu Škoda 100, 105, 120 a Favorit. Škoda, že Ludvík Kalma hned jednu z nich (i sebe) rozflákal. | ||
|
||
Video 'Tesla 3 a její mouchy' (..) (10.2.2018 12:56) | reagovat | |
A jako opačný příklad uvedu držák na pití v jedničkové octavii, kterej se nachází pod loketní opěrkou, takže si člověk může buď opírat loket, nebo vézt pití. Obojí zároveň ale nejde, páč kelímek brání opěrce. V tý Boleslavi snad jedou na cracku nebo co. | ||
|
||
Video 'Tesla 3 a její mouchy' (..) (10.2.2018 12:40) | reagovat | |
Mě třeba v Eldoradu dostalo, že to má sice manuální nastavování zrcátek páčkama zevnitř. Jenže obě páčky jsou do 30 cm od volantu, takže to člověk nastavuje a zároveň vidí, kam to zrcátko míří. A né jak v autech, kde se musí člověk na nastavení zrcátka vpravo vyklonit přes spolujezdce, takže v době nastavování nevidí, kam tím zrcátkem bude z místa řidiče vidět Prostě mám rád věci, u kterejch očividně někdo přemýšlel, když je dělal. | ||
|
||
Video 'Tesla 3 a její mouchy' (..) (10.2.2018 12:33) | reagovat | |
Ale abych neotravoval jen s němcema. V dávných dobách byly i americký auta našlapaný zajímavejma vychytávkama. Třeba mrkněte na youtube na Cadillac Eldorado. To to teda amíci dopracovali s Teslou. | ||
|
||
Video 'Tesla 3 a její mouchy' (..) (10.2.2018 12:27) | reagovat | |
No já bych si tím nebyl tak jistý https://www.youtube.com/watch?v=SbX_I_lrmIc tldr baba volala hasičům, že je na parkovišti uzamčená v autě a dveře nejdou odemknout tlačítkem. Hasiči jí poradili otevřít dveře manuálně a k velkému překvapení zajaté paní to fungovalo | ||
|
||
Video 'Tesla 3 a její mouchy' (..) (10.2.2018 12:21) | reagovat | |
Pochopitelně se to může rozbít. Ale když to funguje, tak se baterka jen tak nevybije | ||
|
||
Video 'Tesla 3 a její mouchy' (Prawda . . .) (10.2.2018 12:21) | reagovat | |
Nezmiňuju vybitý ''klíček'', to by šlo řešit zcela jednoduše, výměnou baterie v klíči. Mluvím o těch případech, kdy je vybitá autobaterie nebo není možné použít dálkové ovládání. Zase lidi nejsou tak blbí. Když je řeč o zámcích, pokud máte někdo zámek řadící páky, bylo by fajn ho občas vyčistit a promazat. Ani by jste nevěřili kolika lidem se stalo, že zařadili zaparkovali, dali tam zpátečku, zamkli to. No a pak když se vrátili do auta, klíčem v zámku řadicí páky nešlo otočit. | ||
|
||
Video 'Tesla 3 a její mouchy' (..) (10.2.2018 12:18) | reagovat | |
Ale když zmiňuješ vybitý klíček... německá prémie má opět už 20 let bezdrátové dobíjení klíče. Pokaždé, když je klíč v zapalování (nebo ten moderní "fob" na místě k tomu určeném), tak se automaticky dobíjí. | ||
|
||
Video 'Tesla 3 a její mouchy' (..) (10.2.2018 12:12) | reagovat | |
Prawda: pravda Já teda funkčnost kontroluju a občas tam kápnu i kapku Brunoxu na zbraně. Ale našim se to stalo přesně jak říkáš, roky na údržbu kašlali a když se rozbila elektronika, tak byl zámek tak zarezlej, že s ním nešlo otočit | ||
|
||
Video 'Tesla 3 a její mouchy' (Prawda . . .) (10.2.2018 12:10) | reagovat | |
Jo, ale to ten zámek musíš občas použít a udržovat ho funkční. Ze stejného důvodu máš zámek alespoň na jedné straně auta pro případ, že se ti vybije baterie a/nebo dálkové ovládání není možné použít. Ovšem, zpravidla vše funguje léta, a když už dojde na lámání chleba, je tento ''nouzový'' zámek zaseklý, vyrezlý, nefunkční. Pak je čas na zámečníka a když ne on, tak si kladivem vybrat jedno okno. | ||
|
||
Video 'Tesla 3 a její mouchy' (..) (10.2.2018 11:54) | reagovat | |
To asi jo. Ale ještě se mi to nestalo. Mám tam i díru na klíč, asi kdyby dálkáč nefungoval. Ale nezkoušel jsem, jestli by to fungovalo při výpadku elektriky (ale něco mi říká, že jo, jinak by to tam nemuseli dávat). | ||
|
||
Video 'Tesla 3 a její mouchy' (Prawda . . .) (10.2.2018 11:07) | reagovat | |
Sklápění zevnitř má jednu obrovskou výhodu. V případě, že není možné otevřít kufr z venku. | ||
|
||
Video 'Tesla 3 a její mouchy' (..) (10.2.2018 9:55) | reagovat | |
Mě fascinuje i to, že se v "prémiovým" sedanu sklápí zadní sedačky zevnitř kabiny. Německá prémie (BMW 3 apod.) má už 20 let sklápění páčkou z kufru, aby člověk když chce naložit něco dlouhého nemusel dvakrát obcházet auto (levá sedačka - levý dveře, pravá sedačka - pravý dveře). Že to nemá lowend Octavia, to bych ještě chápal. | ||
|
||
Video 'Tesla 3 a její mouchy' (Ja01.) (10.2.2018 9:39) | reagovat | |
elektrovozitkam sice fandim ale ovladat vsetko len elektronicky je cesta do pekla, co ostatne zistili aj klasicke premiove automobilky | ||
|