Odebírat | ||
Obrázek 'socialism in nutshell' (Dr.Str.) RP (18.2.2018 21:43) | reagovat | |
Tohle je blbost. Socialista se ptá, jak může pomoci lidem, kteří to potřebují. Lidé, kteří se podíleli na výrobě tohoto auta, z toho měli buď minimum, nebo by kvůli neprodeji tohoto auta nehladověli. | ||
|
||
Obrázek 'socialism in nutshell' (Štrejchal) (16.2.2018 19:43) | reagovat | |
Multitronic je CVT, pokud se nepletu. | ||
|
||
Obrázek 'socialism in nutshell' (Human.) (16.2.2018 14:49) | reagovat | |
Ale bylo, všichni kulaci nastoupili do uranových dolů či gulagu a na nějaké brambory si tam ani nevzpoměli, takže se pořád ještě dost ušetřilo na další sadbu | ||
|
||
Obrázek 'socialism in nutshell' (456) (16.2.2018 13:43) | reagovat | |
Socialimus: Ti hajzli na dědině křečkují brambory, správně je mají rozdat potřebným!! A jak se dohodli, tak udělali. Na jaro nebylo co zasadit. | ||
|
||
Obrázek 'socialism in nutshell' (Farář) RP (16.2.2018 12:10) | reagovat | |
To jde i s dsg, aspon s tim puvodnim 6 kvaltem s mokryma spojkama, ten crawling je bez cuknuti, do vetsiho kopce se ale uz sam nerozjede. Az na to opotrebeni spojek, to tam dost mozna pri tyhle cinnosti bude a ne maly. S menicem jsem jel taky, je to oproti dsg paradni, komfort o dva levely jinde. | ||
|
||
Obrázek 'socialism in nutshell' (..) (16.2.2018 12:05) | reagovat | |
Já jsem kdysi měnič míval (dnes mám manuál) a jezdilo to fakt krásně a úplně nejlíp se s tím couvalo. Člověk mohl jet třeba kilometr úplně krokem, anižby ničil spojku nebo anižby to cukalo. Stát s tím v zácpě do kopce byla větší pohoda, než stát v zácpě z kopce | ||
|
||
Obrázek 'socialism in nutshell' (..) (16.2.2018 12:01) | reagovat | |
Mimochodem já měl za to, že multitronic je variátor. To je převodovka vhodná do zemědělských strojů a do malých městských předokolek. To ale není to, o čem mluvím. | ||
|
||
Obrázek 'socialism in nutshell' (Farář) RP (16.2.2018 11:58) | reagovat | |
Jj, princip je naprosto stejny, ten planetarni mechanismus je genialni vec, meni prevodovy pomer na vystupu podle toho kolik segmentu k sobe zamces. Jen je to dneska mnohem presnejsi a rychlejsi nez ty ameriky. Jestli si to Death nespletl s variatorem v multitronicu. | ||
|
||
Obrázek 'socialism in nutshell' (..) (16.2.2018 11:54) | reagovat | |
to bylo na pana smrt, ne na faráře | ||
|
||
Obrázek 'socialism in nutshell' (..) (16.2.2018 11:53) | reagovat | |
A jestli to myslíš tak, že to není stejná převodovka jako v 30 let starejch amerikách, ale že je to vylepšený, tak to máš pravdu. Ale je to pořád převodovka s měničem a ne se dvěma spojkama. | ||
|
||
Obrázek 'socialism in nutshell' (Farář) RP (16.2.2018 11:53) | reagovat | |
Navic, dneska bude ten rozdil ve spotrebe minimalni, menice maji overdrive, na cely bazmek v menici se zatlaci a spojkou ho to spoji s tou casti na motoru, prestane se to protacet a muzes jet. Samozrejme, pet procent rozdilu u auta co zere osm na sto je prijatelnych, pokud je to Cayenne turbo, co zere tricet, tak je to pomerne vic, ale to uz je problem majitele foukane v8. | ||
|
||
Obrázek 'socialism in nutshell' (..) (16.2.2018 11:51) | reagovat | |
Mr. Death: A8 má triptronic https://www.audi-technology-portal.de/en/drivetrain/transmission-technologies/tiptronic_en Cayenne má 8speed ZF https://www.zf.com/global/media/product_media/cars_5/cars_driveline_8_speed_automatic_transmission/pdf_3/TranmissionTechnology_2017.pdf | ||
|
||
Obrázek 'socialism in nutshell' (Farář) RP (16.2.2018 11:49) | reagovat | |
Pan smrt: Ty jsi ten z audiklubu? Ja mel za to, ze kazdy automat je s menicem pokud neni dvouspojka, tedy i to co je v tiptronicu, mozna jsem ale trochu zaspal dobu. Kazdopadne menic je super vec a jeste bez vymen spojek jak v dsg. Mozna Mazda dela maly automat pro motory napric s menicem. Ale proti dsg je to nebe a dudy, i kdyz to radi vterinu a ne 0,000x jak dsg. | ||
|
||
Obrázek 'socialism in nutshell' (Mr. Death) RP (16.2.2018 11:07) | reagovat | |
V audinách se hydroměnič používá pouze u multitronicu a ten se dává jedině do předokolek se slabším výkonem. U Porsche bych očekával to samý. | ||
|
||
Obrázek 'socialism in nutshell' (..) (16.2.2018 10:45) | reagovat | |
A vtipný je, že se tyto technologie do průměrných aut příliš nehodí. Například hydrodynamický měnič je v běžném provozu pohodlnější než dvojspojka - automobilky cpou dsg do mainstreamu jen proto, že hydrodynamický měnič ubírá výkonu a přidává spotřebě, ale luxusně-komfortní porschata (třeba cayenne) nebo audiny používají klasický hydro. Tam se kašle na spotřebu, tam jde o zákazníka. Další důvod, proč mi z mainstreamové produkce naskakuje vyrážka. | ||
|
||
Obrázek 'socialism in nutshell' (..) (16.2.2018 10:44) | reagovat | |
Bobsik: jj, zmínil jsem i luxusní auta. Na druhou stranu dnešní auta mají často turbomotor a dsg. Obojí bylo desítky let před proniknutí do mainstreamu vyzkoušeno ve sportovních vozech Porsche. | ||
|
||
Obrázek 'socialism in nutshell' (Solo_Kamen) RP (16.2.2018 10:36) | reagovat | |
Erdzikan: V Juhoafrickej Republike stačí byť biely a mať maličkú farmu na to aby ti ju ´komunisti zabavili | ||
|
||
Obrázek 'socialism in nutshell' (chr) (16.2.2018 9:30) | reagovat | |
♥ ♡ ❤ ❥ | ||
|
||
Obrázek 'socialism in nutshell' (chr) (16.2.2018 9:26) | reagovat | |
|
||
Obrázek 'socialism in nutshell' (nostras) (16.2.2018 8:06) | reagovat | |
cos to řek o ochcávce? Odvolej to! Nejlepsi auto na zemekouli! | ||
|
||
Obrázek 'socialism in nutshell' (Bobsik) RP (16.2.2018 5:22) | reagovat | |
..: sportovni auta vyvoj dopredu nezenou samy, spis obecne auta vyssich trid. PS: radsismrt nez Ochcavku toauto vzdycky bylo predrazene vzhledem ke kvalite.. | ||
|
||
Obrázek 'socialism in nutshell' (Bobsik) RP (16.2.2018 5:17) | reagovat | |
Schizo: nemyslim si, ze by sportovni auto sezralo suroviny a lidskou praci za 5 aut, spis tak za 1,5 odhadem, on ten tozdil bude vetsi v te praci nez materialech, protoze se vic veci delava rucne. Sportovni auta maji jinej negativni aspekt, nadmiru vykonu, tudiz vetsi spotrebu, emise atd. Dalsi vec je, ze maloktery sportak vydrzi vic jak 100 000km, takze pak vetsinou nasleduje vymena motoru, coz zere dalsi suroviny.. | ||
|
||
Obrázek 'socialism in nutshell' (Erdzikan) (16.2.2018 3:13) | reagovat | |
Solo_Kamen: ak nemas aspon par desiatok milionov, tvoje sukromne "vlastnictvo" je kazdemu pri moci u prdele. Pokial mas, moze to byt jedno tebe | ||
|
||
Obrázek 'socialism in nutshell' (autokrator) RP (16.2.2018 0:10) | reagovat | |
Solo_Kamen: Děkuji za příspěvek, který mi hned zlepšil náladu. Taky nestačím kolikrát valit bulvy. | ||
|
||
Obrázek 'socialism in nutshell' (Solo_Kamen) RP (16.2.2018 0:06) | reagovat | |
pri čítaní niektorých komentárov ma ukľudnuje iba myšlienka na to, že komunistické svine budú vysieť velmi vysoko ak budú príliš rýpať do súkromného vlastníctva ostatných | ||
|
||
Obrázek 'socialism in nutshell' (..) (15.2.2018 23:59) | reagovat | |
Tak hlavně luxusní auta ženou dopředu vývoj všech aut. Drtivá většina vychytávek byla v luxusních nebo sportovních autech vyzkoušena a odladěna dávno před tím, než ty vychytávky někdo zjednodušil, zlevnil a namontoval do vaší ochcávky té dé í. Sestim smiř, mainstream bude vždy jen o paběrkování, snižování nákladů a leštění prdu. | ||
|
||
Obrázek 'socialism in nutshell' (blub) (15.2.2018 23:34) | reagovat | |
Meeee: tohle si dneska děcka myslí o příčinách té finanční krize? tak to potěš.. | ||
|
||
Obrázek 'socialism in nutshell' (Meeee) (15.2.2018 23:15) | reagovat | |
Leeon: ak by to bola pravda, neexistovali by ekonomicke krizy. Do 2006-7 tiez vela ludi povazovalo za uzitocne kupit nehnutelnost, ze to uzitocne nebolo, uz vieme. | ||
|
||
Obrázek 'socialism in nutshell' (nostras) (15.2.2018 22:51) | reagovat | |
Během studené války bylo prokázáno, že tam kde vyrábí sportovní auta, je daleko lepší život než tam kde nesmí produkovat sportovní auta, protože jsou zbytečná, a není pro ně místo v pětiletém plánu. | ||
|
||
Obrázek 'socialism in nutshell' (schizo) (15.2.2018 22:12) | reagovat | |
@Leeon čo je pre koho "uzitocne" je individuálne, ale teoreticky by sa dali urcit "objektivne" kriteria podla ktorých by sa to dalo posudit. Napr. v tomto pripade, sice sa vyrobilo jedno mega drahe auto, naco boli alokovane nejake zdroje, za ktore mohlo byt vyrobenych povedzme 5 priemernych aut. To znamena, ze dalsi 4 ludia mohli vlastnit auto. Celkovo by teda bolo ludstvo na tom lepsie. Ista miera prerozdelenia je uzitocna pre vsetkych. Problem je v praxi ako to spravit rozumne, extremy nie su dobre... | ||
|
||
Obrázek 'socialism in nutshell' (lepidlo) (15.2.2018 22:08) | reagovat | |
inflacni spirala, lidi kupuji picoviny, vyrabi odpadky, ty se pak pracne budou odstranovat, planeta umira. vsecko zahyne. i lidi co vyzaduji odmenu za svou otrocinu v tovarnach. | ||
|
||
Obrázek 'socialism in nutshell' (Ja01.) (15.2.2018 21:53) | reagovat | |
mas bordel v pojmoch, ziadany nemusi byt sucasne aj uzitocny | ||
|
||
Obrázek 'socialism in nutshell' (Leeon) (15.2.2018 20:53) | reagovat | |
@Schizo: užitečný výrobek nebo služba je přesně ten, za který je někdo jiný ochoten vyměnit svoji práci. Pokud někdo bude chtít dobrovolně kupovat naleštěné prdy, i toto bude užitečný produkt (kupující smění svou práci za práci prodávajícího, ten pak může tuto nově nabytou hodnotu práce dále a dále směňovat). Dokud je směna dobrovolná, vše co se smění je užitečné, jinak by to určitě nikdo nesměňoval. Pokud je někdo nucen směňovat, pak jde o násilí. | ||
|
||
Obrázek 'socialism in nutshell' (Ja01.) (15.2.2018 20:44) | reagovat | |
luxusny tovar ma na tom maly podiel, vyraba sa toho malo, tvoje vyhrady treba smerovat k tovarom masovej produkcie, nedavno pod clankom o predaji novych aut v EU (predaj prekrocil 1,1 miliona) ekonomovia a diskutujuci striekali blahom, nasiel sa tam len jeden co povedal, ze to je chore...ludstvo je prijebane | ||
|
||
Obrázek 'socialism in nutshell' (schizo) (15.2.2018 20:36) | reagovat | |
Ako sa to vezme, pravda, ze ty ludia co na tom pracovali dostali peniaze, za co si mohli kupit to co potrebuju. Na druhej strane, je rozdiel v tom, ako "uzitocne" je to co sa robi. Ked sa minu zdroje na nejaku hovadinu, tak v globale ludstvo minulo zdroje neefektivne... | ||
|