Nalezeno 43 komentářů.


Přezdívka:
:-) :o)
:-( >-O
;-) :-D
:-P B-)
8-) :-*
:-/ |-)
=) :-O
Zpráva:
 
šedesátdevět:
   


Odebírat

Obrázek 'bodalka' Obrázek 'bodalka' (Human.) (18.3.2018 0:05) reagovat
K tomu ti gratuluju, ale jak to souvisí s názorovým složením lidí motajících se po evropském parlamentu a komisi?

Obrázek 'bodalka' Obrázek 'bodalka' (OwczaRP (17.3.2018 16:19) reagovat
Znám jednoho bývalého předsedu sněmovny a premiéra, který je v současnosti prezident, shodou okolností taky alkoholika, který si myslí a veřejně říká, že terorismus vyřeší drony a halucinuje o superholocaustu. V zahraničí ho taky nikdo naštěstí nebere vážně.

Obrázek 'bodalka' Obrázek 'bodalka' (Human.) (17.3.2018 15:13) reagovat
Chceš snad říct expředsedy evropského parlamentu a naštěstí už expředsedy SDP a exkandidát na německého ministra zahraničí, žádného řadového poslance. V europarlamentu seděl od roku 1994 a jako jediný tam neměl maturitu, protože mu bylo zatěžko dokončit i střední školu ale pořídit si alkoholismus mu nevadilo. Skutečně klenot mezi klenoty. Na druhou stranu mu neupírám jeho mimořádnou pracovitost, sebevzdělávání a velké jazykové nadání.

Obrázek 'bodalka' Obrázek 'bodalka' (OwczaRP (17.3.2018 14:57) reagovat
A co by tam taky dělali, když většina z nich neumí ani česky, že? Souvisí to tak, že soudit podle projevu jednoho poslance celou organizaci nedává moc smysl.

Obrázek 'bodalka' Obrázek 'bodalka' (Human.) (17.3.2018 14:48) reagovat
Poslanci za SPD se možná neumí podepsat ale určitě neběhají po Evropském parlamentu, Radě a Komisi. A řekni mi jak to vlastně souvisí když doposud neměli na nic v EU žádný přímý vliv?

Obrázek 'bodalka' Obrázek 'bodalka' (OwczaRP (17.3.2018 14:43) reagovat
Human: A co, že Schultz něco vykřikoval a nejspíš tam není sám? Půlka poslanců za SPD se neumí podepsat a hodnotí podle nich celou ČR?

Obrázek 'bodalka' Obrázek 'bodalka' (Human.) (17.3.2018 14:18) reagovat
Owcza: Pan největší demokrat Schultz než ho naštěstí odtrhli od mikrofonu vykřikoval něco o vylučování z EU těch co se jim něco nelíbí a ne o reformách a takové individuum tam určitě neběhá po chodbách samotné. To je asi ta demokratická dvourychlostnost. Dneska každý stát má svého komisaře, dle Lisabonu by jich mělo být jen 2/3 počtu členských států, což se ovšem opustilo. Velké státy by asi mezi těmi co by měli hovno a ne komisaře nikdy nebyly.

Obrázek 'bodalka' Obrázek 'bodalka' (Human.) (17.3.2018 14:14) reagovat
Ano,proto se rozpočet EU v Komisi plánuje tak aby přesáhl další celé funkční období parlamentu, takže ty konzervativní a podobné strany budou mít po hehe. Socialisti mají stále většinu v Radě,která jmenuje předsedu komise. A ten libovolně dle své vůle přiděluje státním zástupcům, kteří ovšem teoreticky nemají státní zájmy obhajovat a mají na to již prakticky zkrachovalý pohádkový důchodový fond resorty.A kdo jel na jednání na Ukrajinu?Evropská komise nebo Merkelová a prezident francie,to mluví samo za sebe

Obrázek 'bodalka' Obrázek 'bodalka' (OwczaRP (17.3.2018 14:06) reagovat
Jasně, nechtějí slyšet o reformě. Proto navrhli dvourychlostní Evropu, demokratičtější volbu předsedy Komise, snížení počtu komisařů, rychlejší rozhodování, reformu azylového systému a mohli bychom pokračovat. Ale to by bylo asi třeba číst i něco jiného než Aeronet.

Obrázek 'bodalka' Obrázek 'bodalka' (broma) (17.3.2018 10:51) reagovat
Kdo sleduje situaci tak ten ví že do EU parlamentu jsou voleni v poslední době stále víc konzervativních pravicových a podobných stran a eurofederalisti hlavně z řad socialistů maji čím dál tím menší pozici, navíc predseda evropské rady, tedý tu nejvyšší funkci nezastává Němec ale pakáž z východu jak říká human, a Němci s Francouzi mezi zastupiteli jednotlivých států rozhodně mají docela daleko k většině

Obrázek 'bodalka' Obrázek 'bodalka' (neregmrdka) (16.3.2018 21:50) reagovat
Přesně tak. Jediné, co nás drží v EU jsou ekonomické výhody. A ty budou postupně končit. Hlasovací sílu a pozici nemáme žádnou. Hovořit o Czexitu by se rozhodně mělo, protože to není otázka "ano-ne", ale "kdy". Všimli jste si, že už nikdo z poltiků nepoužívá frázi "EU ano, ale je nutno ji reformovat". Všichni si totiž už uvědomili, že Německo a Francie o žádné reformaci nechtějí ani slyšet. Jsou spokojení, jak se jim situace vyvíjí.

Obrázek 'bodalka' Obrázek 'bodalka' (Human.) (16.3.2018 19:44) reagovat
Po Lisabonu, který byl za šťastného hýkání nakonec podepsán i za ČR se toho v EU dost změnilo. Němec už nemusí smradlavou pakáž z východu přesvědčit že jejich nápad je dobrý i pro ně aby ta zvedla ruku, Němcovi naopak stačí se s kolegou Francouzem chopit hlasovacího tlačítka a už skoro nikoho nehledat. Smradlavá pakáž z Východu si buď najde dost stejně naladěných kolem sebe, nebo bude jednoduše přehlasovaná.Tolik k možnosti "hájení zájmu ČR" a to prosím kýmkoliv. Kdo nevidí tu očividnou nerovnost je blázen.

Obrázek 'bodalka' Obrázek 'bodalka' (neregmrdka) (16.3.2018 12:20) reagovat
Owcza: Ano, naši představitelé na půdě EU neumí vyjednávat. Částečně je to dáno tím, že nemají vyjednávací sílu a pozici (což za ČR nemá nikdo), částečně je to proto, že prostě neumí vyjednávat. Otázka zní: koho bych měl volit, aby uměl lépe vyjednávat a hájit zájmy ČR v EU a ne zájmy EU v ČR?

Obrázek 'bodalka' Obrázek 'bodalka' (- řízek z obřízky -) (16.3.2018 8:32) reagovat
Nesmrtelná teta..

Obrázek 'bodalka' Obrázek 'bodalka' (OwczaRP (16.3.2018 8:31) reagovat
Neregmrdka: Tak, tak, jak říká broma. A pokud považuješ hlasování o kvótách za nátlak, tak si uvědom, že jsme byli přehlasovaní, což neznamená nic jiného, než to, že naši představitelé nejsou schopní vyjednat ani hovno, k čemuž ještě přispívá volební strategie lidí jako ty, kteří volí neschopné trotly.

Obrázek 'bodalka' Obrázek 'bodalka' (broma) (16.3.2018 7:53) reagovat
Neregmrdka: sankce za nepřijetí uprchlíků byl takový návrh některých europoslanců mezi kterými byli i Němci ale například merkelova a spoustu dalších byli proti, nutno dodat že ten návrh neprošel, a podobne návrhy nemají moc velkou podporu

Obrázek 'bodalka' Obrázek 'bodalka' (neregmrdka) (16.3.2018 7:18) reagovat
Owcza: Kdy nám Němci vyhrožovali ekonomicky? Asi máš krátko paměť, nebo jsi slepý. Nebo prostě chceš být slepý. Výpalné za každého nepřijatého krimigranta není nic? Vyhrožování omezením čerpání peněz z EU není nic? Tím to jen začíná. Ekonomický nátlak bude stoupat a je jen otázka, kdy se přetaví ve fyzický nátlak. Němci to prostě mají v sobě. V případě nutností nás prostě a jednoduše zlikvidují. Pořád jsme pro ně podřadná země.Vždy budem.

Obrázek 'bodalka' Obrázek 'bodalka' (velocifaptor) (16.3.2018 1:06) reagovat
uvedomte si že bez denacifikácie (ktorá sa bohužiaľ nedá robiť zvnútra) by aj to Nemecko bolo presne tam kde sme my bez dekomunizácie... a tak by si aj tam náckovsko-gestapácke štruktúry zachovali nielen ekonomickú moc, ale trebárs 20 rokov po vojne by bol prezident či premiér člen NSDAP (akože bývalý)

Obrázek 'bodalka' Obrázek 'bodalka' (Human.) (15.3.2018 22:16) reagovat
Zajímavé že vyrovnání se s minulostí evidentně neplatí pro utiskování černoušků otroctvím někdy do roku 1865, kdy jiní černoušci a arabi je těm zlým evropanům a američanům se ziskem přeprodávali. S tím se žongluje dodnes vždycky když dochází argumenty proč mají černoši průměrné pracovní a sociální návyky jaké mají 150 let po konci otroctví a 60 let po zrovnoprávnění i v USA a je třeba podložit názor že jedině zničení západní civilizace automaticky přinese všem trpícím vlastní vinou "blahobyt."

Obrázek 'bodalka' Obrázek 'bodalka' (OwczaRP (15.3.2018 21:57) reagovat
MSA...: Šmarjá, německé zločiny staré minimálně 73 let nikdo nepopírá. Ale s nimi nemá skoro žádný žijící Němec nic společného, že (kromě části těch ve věku > 91 let)? Navíc se Němci (aspoň ti západní) celou tu dobu omlouvají na všechny strany. To budeme vyčítat Švédům třicetiletou válku? Tolik o vyrovnání se s minulostí.

Obrázek 'bodalka' Obrázek 'bodalka' (lu) (15.3.2018 21:50) reagovat
MSA2nr: A zaregistroval jsi, že nacisti byly před 70 lety poraženi a Německo se od té doby dost změnilo. Dokonce mi přijde, že to, že v nich pořád je nějaký pocit viny má často za následek, že se chovají dokonce morálněji než podobně vyspělé okolní země. Naopak Rusko se zas tak moc nezměnilo, vede reálnou válku na území jiného evropského státu a se zbytkem Evropy válčí alespoň na internetu. A o nějaké svobodě se v Rusku taky nedá mluvit.

Obrázek 'bodalka' Obrázek 'bodalka' (MSA2nr) (15.3.2018 21:26) reagovat
Owcza: kdy? Děda byl za války nuceně nasazenej v Libavé, kde nedobrovolně a zdarma makal pro ty nacistický zmrdy. Mmch v tom samém lágru pak komunisté drželi "živly" PTP. Příznačné. Chápu, že se dnes někdo bude zastávat skopčáků, tím spíš, pokud z nich kápne nějaká zlatka. Viz tlupy ovcí dojíždějících dnes do říše dělat za minimální německou mzdu cokoliv.

Obrázek 'bodalka' Obrázek 'bodalka' (OwczaRP (15.3.2018 20:06) reagovat
V první větě tvrdíš, že nemáš rád ani jedny a zbytkem to pak popřeš. Nejveselejší je to, že jsi tady kázal o vypořádání s minulostí a nemáš je dle svých slov rád z historických důvodů. Kdy nám, prosimtě, vyhrožovali Němci ekonomickou likvidací?

Obrázek 'bodalka' Obrázek 'bodalka' (dylin) (15.3.2018 19:46) reagovat
Neregmdka: Takže místo toho, aby ses snažil být taky lepšočlověk, co by se snažil tvořit lepšoČechy, tak se raději budeš chovat jako hňup... to je takové hezky české

Obrázek 'bodalka' Obrázek 'bodalka' (neregmrdka) (15.3.2018 19:37) reagovat
Owcza: Nemám rád Rusy, nesnáším Němce. Obojí má historické opodstatnění. Co je na tom třešničkového? Štve mě, když všichni vybírají mezi Německem, nebo Ruskem. Málokdo vidí, že obě varianty jsou špatné. A já navíc tvrdím, že z Německa nám momentálně hrozí větší nebezpečí než z Ruska. Rusové nám v tuto chvíli nijak nevyhrožují. Němci ano. Zatím "jen" ekonomickou likvidací.

Obrázek 'bodalka' Obrázek 'bodalka' (MSA2nr) (15.3.2018 19:36) reagovat
http://www.roumenovomaso.cz/masoShow.php?file=bohdalova1.jpg a ponižující sbírka od té novinářské žumpy je komplet :-D

Obrázek 'bodalka' Obrázek 'bodalka' (neregmrdka) (15.3.2018 19:31) reagovat
dylin: Miloš není můj Guru. Je to jen člověk, který štve sluníčka a pseudoelity. A to mi stačí. Klidně bych volil v prezidentské volbě někoho jiného...ale prostě a jednoduše nebylo koho. Věřte a vězte, že hodně voličů Zemana by ráda volila někoho jiného, ale opravdu nebylo koho. Pět let sluníčkáři fňukali, místo toho, aby našli vhodného protikandidáta. Nenašli nikoho a navíc se ani nedokázali shodnout na jednom z těch nevhodných.

Obrázek 'bodalka' Obrázek 'bodalka' (OwczaRP (15.3.2018 19:28) reagovat
To že komunisti neviseli, neznamená, že jsou akceptovatelní (obzvlášť, když se za svoje angažmá ani nestydí) ve vysokých nebo symbolických funkcích. A kdo jsou lepsolidi? A že o vyrovnání se s minulostí halucinuje zrovna neregmrdka, která za zdroj všeho zla považuje Němce, to už je taková třešnička.

Obrázek 'bodalka' Obrázek 'bodalka' (dylin) (15.3.2018 19:17) reagovat
neregmrdka: Musí to být hrozná schizofrenie nenávidět mrtvého člověka, co jmenoval premiérem tvého GURU Miloše, který podepsal průlet USA bombardérů k bombardování Kosova. :-D

Obrázek 'bodalka' Obrázek 'bodalka' (neregmrdka) (15.3.2018 19:06) reagovat
Owcza: tak potom ať ti zkurvení pseudodemokratičtí lepšolidi nefňukají, že tady au au Ondráček, tady bolístko fňuk Babiš a pořád jen se ohlížime dozadu a nikoliv dopředu. Když byla možnost vypořádat se s minulostí, tak ji nikdo nevyužil. V čele s tím zmrdem a vaší modlou Havlem.

Obrázek 'bodalka' Obrázek 'bodalka' (cajgon) (15.3.2018 18:55) reagovat
neregmrdka: on jim tu svobodu nikdo ani nevzal aby jim ji mohl havel dát, ale s tebou diskutovat o havlovi je pořád stejné, vždycky to skončí tím že napíšeš že by měl vyset takže si raději ušetřím čas

Obrázek 'bodalka' Obrázek 'bodalka' (OwczaRP (15.3.2018 18:54) reagovat
Jakože místní varianta Tchien an men nebo občanská válka by byla lepší řešení?

Obrázek 'bodalka' Obrázek 'bodalka' (neregmrdka) (15.3.2018 18:30) reagovat
Owcza: jediná bolševická kurva, která se tady spolčila s komunisty, je Havel. Já nejsem ten, kdo popřel zločiny komunismu a dal jim svobodu.

Obrázek 'bodalka' Obrázek 'bodalka' (karfikRP (15.3.2018 18:25) reagovat
Tahle štětka poleze za prachy do prdele komukoliv. Nejvíc lezla do prdele Štrougalovi.

Obrázek 'bodalka' Obrázek 'bodalka' (OwczaRP (15.3.2018 18:11) reagovat
Neregmrdka: Tak proto ti tak vadí neomarxisti. Protože jsi prostě oldschool bolševik.

Obrázek 'bodalka' Obrázek 'bodalka' (neregmrdka) (15.3.2018 18:06) reagovat
Havel...a otevírá se mi nůž v kapse. Dejte to prosím raději do koše. Děkuji.

Obrázek 'bodalka' Obrázek 'bodalka' (Prasohyjeník) (15.3.2018 17:10) reagovat
Neregistrovaný Eric Cartmenez.: Ten chudák zůstal historicky nepochopen. Chtěl evropu čistou jako sklo očištěnou od všech podřadných ras. Velký vzor pro dnešní ortelovské vlastence. Jak by se dneska hodil proti hordám imigrantů...

Obrázek 'bodalka' Obrázek 'bodalka' (Neregistrovaný Eric Cartmenez.) (15.3.2018 16:29) reagovat
Tak Venca má fotku i s Reynhardem Heydrichem...

Obrázek 'bodalka' Obrázek 'bodalka' (Milda_X_) (15.3.2018 16:28) reagovat
Alzhajmra a senilitu nezastavíš ani modlitbou pro Martu :)

Obrázek 'bodalka' Obrázek 'bodalka' (klatomRP (15.3.2018 16:06) reagovat
a taky ma fotku s Frantiskem Josefem I. a Karlem IV.

Obrázek 'bodalka' Obrázek 'bodalka' (Kolajdr) (15.3.2018 16:02) reagovat
A přesto je to nejobílenější hérečka - nebo proto?

Obrázek 'bodalka' Obrázek 'bodalka' (generál KotlárRP (15.3.2018 15:41) reagovat
Taky má fotku s Novotným, Svobodou, Husákem a Klausem.

Obrázek 'bodalka' Obrázek 'bodalka' (PolicejniProvokaterRP (15.3.2018 15:40) reagovat
naco je toto dobre? je to zena co sa zhadzuje v teleshopingu... co od nej cakate?