Nalezeno 47 komentářů.


Přezdívka:
:-) :o)
:-( >-O
;-) :-D
:-P B-)
8-) :-*
:-/ |-)
=) :-O
Zpráva:
 
čtyřicetsedm:
   


Odebírat

Obrázek '- Pardubice -' Obrázek '- Pardubice -' (Adela Friesova) (17.4.2018 23:21) reagovat
Kdyby se fotografie nesdílela bez kontextu mohlo by se předejít spekulacím. Díky ta sdílení

Obrázek '- Pardubice -' Obrázek '- Pardubice -' (oklko) (16.4.2018 20:46) reagovat
to je tu zas popísaných mudrostí kvoli jednej agitačnej fotke, na ktorej účely bol použitý kojenec... Ten kojenec tam na tej fotke nie je na nič iné len aby pridal tej fotke na sile. Názory Matky a to jak sa v tomto veku to decko strašne učí že treba demonštrovať a mať vlastný názor :D :D :D kojenec si možno matne na nieco z toho spomene ale o čo tam šlo urcite ne to mu bude musiet Mamka opakovat kde bol a preco... a ta "Matka" sa mohla vyfotit aj bez neho ... len účelová kompozícia pre agitku. Nič iné.

Obrázek '- Pardubice -' Obrázek '- Pardubice -' (Česnek) (16.4.2018 16:55) reagovat
A abys Burte nezapomnel na to proc jsem ti napsal ze tvoje logika je zvracena: "Cesnek: Brat dite na demonstraci ti neprijde cajk a brat dite zpet do bolsevismu jo?" - Tys tady zacal s tim ze kdyz nesouhlasim, takze je ok tahat deti zpet do bolsevismu, ja ne. Jenom ti to pripominam, abysis vsiml kdo je tady politickej idiot.

Obrázek '- Pardubice -' Obrázek '- Pardubice -' (Česnek) (16.4.2018 16:50) reagovat
"cesnek: rovnitko mezi nesouhlas a tahani do bolsevismu jsi tam dal ty. Nahodil jsi, ze matka ho tam taha a neco tim rika, ja rikam, ze tim treba rika," - No Burte, ja vim ze zpolitizovanym uzitecnym idiotum tveho kalibru to mozna hned nedochazi, ale ja celou dobu tvrdim pouze, ze kojit dite na politicke demonstraci je hnus, a je mi uplne uprdele jestli je to nacistka, komunistka, anarchistka, nebo uvedomnela komunistobijka. Kojeni ma sve misto a svuj cas - a cpat do toho politiku je proste hnuj. 8-)

Obrázek '- Pardubice -' Obrázek '- Pardubice -' (SatrifRP (16.4.2018 14:48) reagovat
neregmrdky: není jí třeba vidět do mozku, všechno ze svého mozku píše na internet. Kozama loví pozornost všude, demonstrace nedemonstrace.

Obrázek '- Pardubice -' Obrázek '- Pardubice -' (nobody dreams) (16.4.2018 14:19) reagovat
burtec: A čo keď si chce iba riadne zakričať, lebo manžel jej doma nedovolí a decko má u prdele? Je zaujímavé, ako všetci vidia tej ženskej do mozgu.

Obrázek '- Pardubice -' Obrázek '- Pardubice -' (burtec) (16.4.2018 14:06) reagovat
nortuento: co presne totalitniho jsem dle tebe napsal?

Obrázek '- Pardubice -' Obrázek '- Pardubice -' (burtec) (16.4.2018 14:04) reagovat
cesnek: rovnitko mezi nesouhlas a tahani do bolsevismu jsi tam dal ty. Nahodil jsi, ze matka ho tam taha a neco tim rika, ja rikam, ze tim treba rika, ze ji min vadi riskovat na demonstraci nez riskovat, ze se vrati do bolsevismu a tak jde na demonstraci proti bolsevismu misto aby drepela s ditetem na piskovisti. A zeptal jsem se te jestli ti jedno vadi a druhe ne ?

Obrázek '- Pardubice -' Obrázek '- Pardubice -' (Burešedokoše) (16.4.2018 12:48) reagovat
Česnek: Fajn, že jsme se dozvěděli, kdo je podle tebe zvrácenej, nicméně postrádám řešení - co tedy podle tebe ta matka může dělat, pokud se chce aktivně zapojit do protestů? Sedět s děckem doma na prdeli a postovat hejty na roumingu? BTW, onehdy jsme byli na demošce s těhotnou manželkou a děckem v kočáře (a bylo tam takovejch víc) - to by ses asi zeblil hnusem, že :o)

Obrázek '- Pardubice -' Obrázek '- Pardubice -' (Blablák) (16.4.2018 10:46) reagovat
Je to manželka čecha a tady máte její stránku. Teď je plná kojení a dětí, ale před tím to bylo lepší :) http://www.eliskamarada.cz/category/fotky/

Obrázek '- Pardubice -' Obrázek '- Pardubice -' (x1) (16.4.2018 10:27) reagovat
Rocket - naprostej souhlas.

Obrázek '- Pardubice -' Obrázek '- Pardubice -' (nortuento) (16.4.2018 9:28) reagovat
Burtec: Přečti si to po sobě ještě jednou, vždycky mě zaráží, že nejvíce totalitně smýšlející si myslí jací to nejsou velcí demokraté...

Obrázek '- Pardubice -' Obrázek '- Pardubice -' (Dež0n - nereg) (16.4.2018 8:22) reagovat
...A co Dežův rohlík? :)

Obrázek '- Pardubice -' Obrázek '- Pardubice -' (Česnek) (16.4.2018 7:37) reagovat
hele, tvoje logika je zvracena burte, pokud nekdo nesouhlasi s kojenim deti na politickych demonstracich = tahani kojencu zpatky do bolsevismu? Zamysli se prosimte nad svou argumentaci jeste jednou, dik ;-)

Obrázek '- Pardubice -' Obrázek '- Pardubice -' (burtec) (16.4.2018 6:46) reagovat
Cesnek: Brat dite na demonstraci ti neprijde cajk a brat dite zpet do bolsevismu jo? Nebo kdyz tu zase bude nedemokraticka zeme, tak decko do toho taky nebude tahat? Necha ho v nejakym lepcim svete? Hele obcas vstan od compu....

Obrázek '- Pardubice -' Obrázek '- Pardubice -' (x14RP (15.4.2018 22:06) reagovat
Ani já nechci do pusy koblihu! ;-)

Obrázek '- Pardubice -' Obrázek '- Pardubice -' (Česnek) (15.4.2018 18:02) reagovat
Burte, "Neni to tak, ze kdyz nekdo dostane nejvic hlasu muze si pak delat co chce a nikdo mu do toho nesmi kecat!" No jo, jenomze tady ta zenska do toho keca a jeste si na "pomoc" bere vlastniho kojence. Tomu rikam politika, pouzivat pri tom dite vsem na odiv...

Obrázek '- Pardubice -' Obrázek '- Pardubice -' (meheh) (15.4.2018 17:21) reagovat
Mňam

Obrázek '- Pardubice -' Obrázek '- Pardubice -' (Burešedokoše) (15.4.2018 14:47) reagovat
Zásadní problém je ten newspeak, že někdo "vyhrál volby". Prdlačku vyhrál, nejsme na hokeji. Akorát měl nejvíc hlasů a z toho plyne nějaká síla, která je ovšem pod polovinou hlasů poslanců, nemluvě o senátu, takže si rozhodně nemůže dělat, co chce. Máme nějakejch 14 ministerstev, necelá třetina pro ANO z toho jsou čtyři, jako bonus pro nejsilnější stranu křeslo premiéra, zbytek rozdat ostatním, a může se vládnout. Jestliže s výsledkem 29% (voličů, ne všech) chtějí 15 z 15 funkcí, tak ať táhnou doprdele!

Obrázek '- Pardubice -' Obrázek '- Pardubice -' (Burešedokoše) (15.4.2018 14:45) reagovat
CptNotSoFcknObv: +1 :-)

Obrázek '- Pardubice -' Obrázek '- Pardubice -' (Shu-lin) (15.4.2018 13:55) reagovat
@qwert01: až na to, že to je jméno fotografky...

Obrázek '- Pardubice -' Obrázek '- Pardubice -' (burtec) (15.4.2018 13:07) reagovat
Souhlas s Rocker... Kecy Buresovcu a Zemanovcu, ze kdo nevyhral volby ma drzet hubu jsou bullshit. Neni to tak, ze kdyz nekdo dostane nejvic hlasu muze si pak delat co chce a nikdo mu do toho nesmi kecat! A btw. ta vyhra babise je taky vzdyt pro sve postoje, hodnoty a program nedokazi sehnat ani tu 51% podporu....

Obrázek '- Pardubice -' Obrázek '- Pardubice -' (CptNotSoFcknObvRP (15.4.2018 11:42) reagovat
Hezký kozičky, hezkej ksicht, asi není ani úplně blbá. 9/10 would bang.

Obrázek '- Pardubice -' Obrázek '- Pardubice -' (PivoRP (15.4.2018 11:23) reagovat
Twl vždyť to je ten kluk, co hrál ve filmu "Pod jezevčí skálou!" >-O

Obrázek '- Pardubice -' Obrázek '- Pardubice -' (DžvírRP (15.4.2018 11:19) reagovat
Přesně.

Obrázek '- Pardubice -' Obrázek '- Pardubice -' (Rocker-TialkRP (15.4.2018 11:16) reagovat
Assault: Účelem takové demonstrace je poukázat na to, že nemalá část společnosti není v pohodě s tím, že tu vládne vláda bez důvěry (co se reálně ani nesnaží důvěru dojednat) s trestně stíhaným premiérem - bývalým agentem StB - v čele. Nikdo nezpochybňuje legitimitu voleb ani to, že v nich dané hnutí získalo 29 % hlasů, účastníci vyjadřují svůj nesouhlas se současným stavem. Demokracie není o tom, že 1x za 4 roky vylezu k urně a mezi tím držím hubu a krok.

Obrázek '- Pardubice -' Obrázek '- Pardubice -' (qwert01RP (15.4.2018 11:00) reagovat
příjmení Fries... tzn. českej chlap ji nejspíš smrděl... česká demokracie ji smrdí... řekl bych, že i tahle země ji smrdí... ale je potřeba to vše ukázat na umělecké fotografii...

Obrázek '- Pardubice -' Obrázek '- Pardubice -' (AssaultRP (15.4.2018 10:47) reagovat
Co je vlastně účelem takové demonstrace? Ve volbách s obrovským náskokem přede všemi vyhraje strana X, kterou jsem já nevolil. Co udělám? Půjdu na náměstí křičet, že stranu X nechci, že jsem ji nevolil a že výsledek demokratických voleb považuju za nelegitimní, protože se mi nelíbí, a 1,5 milionu voličů strany X naprosto ignoruju a nehodlám jejich demokratickou volbu jakkoliv respektovat. Jaký to má účel? Čeho chci dosáhnout? Zrušení demokracie a nastolení diktatury mnou podporované strany? Nebo co chci?

Obrázek '- Pardubice -' Obrázek '- Pardubice -' (McBro) (15.4.2018 9:32) reagovat
"Tak si nejakou takovou co bude nemluvne tahat na demonstrace taky napichnete, kdyz se vam to libi" Preco si myslis, ze tam chodime? ;-)

Obrázek '- Pardubice -' Obrázek '- Pardubice -' () (15.4.2018 9:13) reagovat
A co sa tyka kojenia na verejnosti, podla mna je to OK, ale mala by sa spravat diskretnejsie - sadnut si na lavicku mimo davu a nie pozovat pre fotografa v dave s holym ceckom.

Obrázek '- Pardubice -' Obrázek '- Pardubice -' (burtec) (15.4.2018 8:53) reagovat
cesnek: netusim proc tu meles o svazacich .. ta matka taky treba rika, zalezi mi na tom decku tolik, ze i pres urcite nepohodli a riziko pujdu demostrovat proti zmrdum co vedou tuhle zemi do prdele ......protoze nechce aby nezilo v prdeli. a kdyz uz meles o svazacich tak jsou to spis ti co podporuji stbackeho smejda jako prezidenta. ty svazaku

Obrázek '- Pardubice -' Obrázek '- Pardubice -' (Česnek) (15.4.2018 8:33) reagovat
No a v tom s tebou nesouhlasim, ze je politika ve vysostnem zajmu kojence: Kojenec musi hlavne rust, jist, spat, srat, chytat motoricke schopnosti, popripade si zacit pomalu hrat s hrackama. Tahat kojence do politiky proste povazuju za hnus nejvyssiho kalibru, uz jenom protoze kojici matka neni osobou vhodnou na politickou demonstraci: Me takova matka jako je na obrazku rika: "Politika je pro me dulezitejsi nez vlastni dite" a to se mi hnusi. Takze asi tak. Preju hodne uspesnych svazackych demonstraci, Cest

Obrázek '- Pardubice -' Obrázek '- Pardubice -' (burtec) (15.4.2018 8:25) reagovat
...za svuj zivot a jeho rizika zodpovednost je to hlavni co tehle zemi chybi a tak porad hledame diktatoristy, kteri za nas vse vyresi vid. Zombik na hrade nebo Bures. Jinak chapu, ze to vidis jinak a vpodstate souhlasim, ze to pro dite muze byt riskantni. Ale myslim, ze prave politika je v jeho vysostnem zajmu, urcuje jeho budoucnost ;)

Obrázek '- Pardubice -' Obrázek '- Pardubice -' (burtec) (15.4.2018 8:24) reagovat
Cesnek: krasa, ted uz se to da brat jako nazor a ne jako vykrik do tmy. Da se s nim souhlasit ci nesouhlasit. Tahle matka to holt asi vyhodnotila jinak a rozhodla se, ze mira rizika je pro ni s ditetem prijatelna a byla ochotna ji na sebe vzit. A tak by to dle me melo byt - lidi by se meli rozhodovat za sebe a sve deti a nest za to zodpovednost a prave to se tohle male dite uci - myslim, ze nemluvnata podcenujes, chapou a uci se toho mnohem vice i kdyz jeste neumi mluvit. Samostatnost a ochota prejimat ...

Obrázek '- Pardubice -' Obrázek '- Pardubice -' (Česnek) (15.4.2018 8:18) reagovat
Ale ano burte, politicka demonstrace podle me neni zadne misto pro nemluvnata a kojici matky, protoze kdyz se to nahodou zvrhne v nasili - jako treba v 89 na Vaclavaku, kojici matka s ditetem je velmi zranitelna. Krome toho kojene dite z takove politicke demonstrace jiste nepobere nic nez vztek vlastni matky. No a do tretice, politika je to posledni, co je v zajmu takoveho maleho ditete, ktere jeste nechape svet ani neumi mluvit. Navic mam vazne podezreni, ze takova matka vyuziva nemluvne pouze jako stit...

Obrázek '- Pardubice -' Obrázek '- Pardubice -' (burtec) (15.4.2018 8:10) reagovat
Cesnek: a nejakej argument, odpoved na otazku ci nazor k veci taky das dohromady a nebo toho nejsi schopen?

Obrázek '- Pardubice -' Obrázek '- Pardubice -' (Česnek) (15.4.2018 7:59) reagovat
Ty kravo deti, jak je videt tak politicky aktivni svazaci jeste nevymreli :-(

Obrázek '- Pardubice -' Obrázek '- Pardubice -' (MSA2nr) (15.4.2018 7:56) reagovat
Burtec: jak si myslíš že je starý autor názorů stylu "blééé, fůůj, no tywe"? Tomu nemá cenu nic vysvětlovat..

Obrázek '- Pardubice -' Obrázek '- Pardubice -' (Česnek) (15.4.2018 7:52) reagovat
burte, myslis ze taky muzu mit svuj nazor, ze nemluvnata se na politicke demonstrace netahaji? Nebo to uz je za hranici politicke korektnosti?

Obrázek '- Pardubice -' Obrázek '- Pardubice -' (burtec) (15.4.2018 7:48) reagovat
Cesnek: to neni vubec odpoved na otazku. Holt asi zadnej argument nemas a proste jen tak meles. Matky co koji musi deti tahat sebou vsude - nebo myslis, ze je vzdy odlozi do uschovny ty jelito? A myslim, ze to je dobre, deti maji zit zivot s rodici a ucit se tak od nich.Na nakupu ti matka s ditetem nevadi? Je mi jasne, ze hodne lidem se uplne nelibi, ze z nej vyroste clovek s vlastnim nazorem.

Obrázek '- Pardubice -' Obrázek '- Pardubice -' (Česnek) (15.4.2018 7:26) reagovat
Tak si nejakou takovou co bude nemluvne tahat na demonstrace taky napichnete, kdyz se vam to libi ;-)

Obrázek '- Pardubice -' Obrázek '- Pardubice -' (burtec) (15.4.2018 7:24) reagovat
Cesnek a od kdy presne je podle tebe doba kdy by se s vlastnim ditetem mel sdilet zivot a predavat mu vlastni hodnoty?? Do 15 ma byt zavrene v krabici a dostavat jen krmeni aby nevidelo jak zije mama a jake ma postoje a pak ho predat do vychovy Buresovi a nebo ??

Obrázek '- Pardubice -' Obrázek '- Pardubice -' (zlolRP (15.4.2018 6:54) reagovat
Česnek: Přesně! Měla by sedět doma, dělat oběd a čekat s čím přijde její muž =)

Obrázek '- Pardubice -' Obrázek '- Pardubice -' (Česnek) (15.4.2018 6:26) reagovat
nejni nic krasnejsiho nez politicky aktivni matka co do toho taha i svoje nemluvne - proste nadhera 8-)

Obrázek '- Pardubice -' Obrázek '- Pardubice -' (sdfgdfgdfgd) (15.4.2018 5:45) reagovat
Není to dítě staré?

Obrázek '- Pardubice -' Obrázek '- Pardubice -' (generál KotlárRP (15.4.2018 4:40) reagovat
To je dvorec, ty chudinko.

Obrázek '- Pardubice -' Obrázek '- Pardubice -' (adamsRP (15.4.2018 3:41) reagovat
Myslím, že je vidět část bradavky.