Odebírat | ||
GIF 'A ve škodovce se serou měkkou kapotou a deformačníma zónama' (Spimfurt) RP (2.5.2018 16:03) | reagovat | |
ridici. ridici a pistolkari. | ||
|
||
GIF 'A ve škodovce se serou měkkou kapotou a deformačníma zónama' (Kokotras Pravoruký) (2.5.2018 8:55) | reagovat | |
bruselokoti testujú povinnú výbavu pre merkelteroristov | ||
|
||
GIF 'A ve škodovce se serou měkkou kapotou a deformačníma zónama' (..Švaršemberk..) (1.5.2018 18:58) | reagovat | |
Mne sa páči ten záver v štýle že - Zmizni preč lebo mi odereš káru | ||
|
||
GIF 'A ve škodovce se serou měkkou kapotou a deformačníma zónama' (mi0) RP (1.5.2018 18:41) | reagovat | |
Prawda: Medzi 30 až 50? Čiže pri nižšej rýchlosti to nefunguje? | ||
|
||
GIF 'A ve škodovce se serou měkkou kapotou a deformačníma zónama' (afekete) RP (1.5.2018 17:15) | reagovat | |
a teď si ulovím tamtu blondýnku... | ||
|
||
GIF 'A ve škodovce se serou měkkou kapotou a deformačníma zónama' (Prawda . . . ) (1.5.2018 13:32) | reagovat | |
@(socket) : Ano, a přesně z toho důvodu jsou zakázané ostré hrany a pod kapotou auta musí být mezera stanovená minimální mezi motorem a víkem motorového prostoru... K (mi0) nápadu, veškeré tyto systémy jsou navrženy na rychlosti mezi 30 až 50km/h. Nikdo nenavrhuje pasivní bezpečnostní prvky na vyšší rychlost a už vůbec ne na dálničních 130km/h, protože by auta musela vypadat o poznání jinak. | ||
|
||
GIF 'A ve škodovce se serou měkkou kapotou a deformačníma zónama' (pc2005) (1.5.2018 13:03) | reagovat | |
Doufám že ten rám na kterým ta plachta drží není z ocelovejch trubek | ||
|
||
GIF 'A ve škodovce se serou měkkou kapotou a deformačníma zónama' (John Doe) (1.5.2018 13:02) | reagovat | |
To je aby si na aute neodrel lak | ||
|
||
GIF 'A ve škodovce se serou měkkou kapotou a deformačníma zónama' (mi0) RP (1.5.2018 11:54) | reagovat | |
A teraz test pri 60km/h | ||
|
||
GIF 'A ve škodovce se serou měkkou kapotou a deformačníma zónama' (socket) RP (1.5.2018 11:53) | reagovat | |
az na to ze deformacne zony su urcene na ochranu posadky auta | ||
|