Odebírat | ||
Obrázek 'taky jste na tom podobne' (neregistrovaný Jan) RP (3.1.2019 17:50) | reagovat | |
Bobsik: ne, je to užitečné, akorát ti uniká ten aspekt života, ve kterém to svou váhu má... Při vší úctě, to je zase diskuse hodná tak maximálně prvních ročníků školy, kde se ta beletrie brala. Stejné, jako když se dva hádají, jestli je lepší sporťák nebo čtyřkolka. Z konkrétních názorů se akorát přikláním k tomu, že na vnímání literatury má velký vliv způsob, jakým se to učí. | ||
|
||
Obrázek 'taky jste na tom podobne' (ip) (3.1.2019 7:19) | reagovat | |
jj, mam 9 rokov a som technicky zamerany clvoek, chcem studovat hlavne pocitace. take nieco voldemort? | ||
|
||
Obrázek 'taky jste na tom podobne' (Kurwa) (2.1.2019 18:52) | reagovat | |
Nojo, ale ale knížky, co nejsou beletrie () ale nejsou doména beletrie, ale ostatních předmětů, ne? | ||
|
||
Obrázek 'taky jste na tom podobne' (voldemort) (2.1.2019 17:35) | reagovat | |
Literatura jako takova je fajn, nejen praci ziv je clovek a trochu kultury (svetove) by ocuchat clovek mel. Blbe je, kdyz je to nasilnou formou a ucitelka se snazi z technicky zamereneho cloveka vychovat slunickoveho poetu. Ja ty ceske basniky 19. stoleti fakt nesnasel. A pak se vyuka redukuje na vycet del. Basnik se narodil v utery odpoledne nekdy 80tych letech, je jedno v jakem svete zil a co si myslel, hlavne ze napsal sbirky X a Y. Pak zemrel a pro zbytek sveta nikdy neexistoval, takze se to naucte... | ||
|
||
Obrázek 'taky jste na tom podobne' (Helena) (2.1.2019 16:02) | reagovat | |
Ja si nejdriv rikala, co to je za blbost, ale kdyz se divam na svou knihovnu, mam to stejne. Ale z knihovny malokdy co vyndam, ctu hlavne odborne clanky, to si tisknu v praci, rada si to podtrhavam zvyraznovacema a nekdy to musim nosit na porady, a ve ctecce detektivky na relax, ale nemam na ne moc cas. | ||
|
||
Obrázek 'taky jste na tom podobne' (Koš) RP (2.1.2019 14:46) | reagovat | |
Já mám knihovnu jen ve Steamu. | ||
|
||
Obrázek 'taky jste na tom podobne' (Mrdkokrál) (2.1.2019 12:14) | reagovat | |
Pohonil jsem, intelektuálně samozdrejme | ||
|
||
Obrázek 'taky jste na tom podobne' (Hnidopich original) (2.1.2019 10:53) | reagovat | |
Cajgon: Dospely. To je to slovo. Diskuse svedci o opaku. | ||
|
||
Obrázek 'taky jste na tom podobne' (Cajgon) RP (2.1.2019 10:31) | reagovat | |
Tak, knihovnu má doma i dneska snad každý dospělý, otázka je jestli to dávat na rouming. Tahle na mě působí trochu neuspořádaným dojmem na můj vkus ale hlavně že se v tom vyzná majitel | ||
|
||
Obrázek 'taky jste na tom podobne' (jo ho hoo) (2.1.2019 10:20) | reagovat | |
jsou lide, kteri nas intelektualy nechapou | ||
|
||
Obrázek 'taky jste na tom podobne' (Takykokot) (2.1.2019 10:07) | reagovat | |
Najdi si ženskou, to snad není možný fakt už.. | ||
|
||
Obrázek 'taky jste na tom podobne' (m2) RP (2.1.2019 9:59) | reagovat | |
přesně tak to bylo a taky dodnes je.. vymejvaj tim dětem mozky.. | ||
|
||
Obrázek 'taky jste na tom podobne' (Peter .) RP (2.1.2019 8:22) | reagovat | |
Vidím tam Korán, a aj niekoľko biblií. Správny výber. | ||
|
||
Obrázek 'taky jste na tom podobne' (Douglas) (2.1.2019 6:09) | reagovat | |
Nebylo by lepší zavést pro Brnonymouse speciální sekci kde by se mohl takhle realizovat? | ||
|
||
Obrázek 'taky jste na tom podobne' (Bobsik) RP (2.1.2019 6:08) | reagovat | |
Platan: jako zajmova cinnost ok, jako vnucovany maturitni redmet nee..iteraturu jsem nesnasel a nesnaset budu nadosmrti.. byl to v podstate predmet typu "bulvarni casopis Blesk o literarnich celebritach".. nezajimalo to nikdy, nezajima a zajimat nebude.. tohle uzitecny proste neni a nesnaz se to okecavat.. pro me neskutecna ztrata casu co mohla byt vyuzita inteligentneji, n moji osobnosti zmenila jen to, ze od skoly literaturu nenavidim. PS: NIC z povinne ani nepovinne cetby jsem necetl a cist neminim | ||
|
||
Obrázek 'taky jste na tom podobne' (dsoijsdjos) (2.1.2019 5:23) | reagovat | |
kos? | ||
|
||
Obrázek 'taky jste na tom podobne' (Platan) (2.1.2019 0:50) | reagovat | |
Ve většině případů je literatura prostě jen blbě učená. Znát by to ale člověk měl. K životu nepatří jen to, co je "užitečný". Navíc, vám nikdo nemůže říkat, co je užitečný a co ne. Občas mám pocit, že se v poslední zapomíná, že člověka nedělají člověkem jen věci, který vám přinesou zisk nebo nějakej okamžitej užitek. A beletrie k člověku prostě patří. V podstatě od dob, kdy se naučil psát. Druhá věc je, že spousta těch knížek je fakt dobrých. To jak je to podaný ve škole je věc druhá... | ||
|
||
Obrázek 'taky jste na tom podobne' (brnonymous) RP (2.1.2019 0:45) | reagovat | |
Ucitelka je jako zumpa - bud je nasrana, nebo vycerpana. | ||
|
||
Obrázek 'taky jste na tom podobne' (brnonymous) RP (2.1.2019 0:44) | reagovat | |
No, neni je kam davat, bohuzel, tohle na fotce je jen jedna strana a dalsi pul tuny je zatim v krabicich. Jiste, hodne toho stoji za precteni, ale zvonokosy dam jednou ve vlaku a pak uz se k nim nevratim, zatimco Augustova popularne-vedecka pojednani o paleontologii, k tomu se vracim znovu a znovu. | ||
|
||
Obrázek 'taky jste na tom podobne' (fvefvfr) (2.1.2019 0:36) | reagovat | |
kazda ucitelka je pica a nektera navic i tupa pica | ||
|
||
Obrázek 'taky jste na tom podobne' (karel (neprihlaseny)) (2.1.2019 0:34) | reagovat | |
I ti prokleti basnici byli vyborni. Ctecku pouzivam jen na cesty, kolikrat neco rozectu na ctecce, ale doctu v knizni podobe. Susteni papiru se nic nevyrovna. Akorat uz ty knizky neni kam davat. A na diskuze o literature se vyborne bali mlade knihovnice. | ||
|
||
Obrázek 'taky jste na tom podobne' (karel (neprihlaseny)) (2.1.2019 0:31) | reagovat | |
Vetsina beletrie ale opravdu stoji za precteni, skoda jen ze zpusob vyuky to vetsine lidi znechuti, pripadne se vypichne to nejhorsi dilo jinak skveleho autora. Z literatury jsem skoro propadal a dneska to ctu dobrovolne a porad si opakuju jaka ta ucitelka byla krava. | ||
|
||
Obrázek 'taky jste na tom podobne' (brnonymous) RP (2.1.2019 0:05) | reagovat | |
Ctecka ma radu vyhod, ale i nevyhod. Lezi na polstari vedle. Preferuju knihy, nektere ani v digi podobe neexistuji, to rozpeti je 1684 - 2016, ale vetsina z obdobi 1880 - 1945. Nektere si dnes ani nikdo nedovoli zdigitalizovat, i kdyby o ne byl zajem. Preferuju otevrene moznosti a svobodu tohoto zastaraleho media. Navic nekolik z nich je podepsanych autorem, nekolik jsou unikaty, kterych dneska bude zbyvat mozna par tuctu... | ||
|
||
Obrázek 'taky jste na tom podobne' (brnonymous) RP (1.1.2019 23:55) | reagovat | |
Na gymplu to same. A nejen to. Tezko se nejakou kravinu naucim nazpamet, ale jak jednou jo, tak uz to z te hlavy nedostanu. Dodneska bych i vzbuzeny v noci dovedl odrecitovat prvni sloku Villonovy balady a spoustu dalsich mrte uzitecnych veci... patnact hodin venovanych Majovcum, Ruchovcum a Lumirovcum! Nesedet prede mnou nejvetsi kocka ze tridy, nezvladl bych to. | ||
|
||
Obrázek 'taky jste na tom podobne' (jo ho hoo) (1.1.2019 23:54) | reagovat | |
nejvetsi narust me knihovny probehl v dobe pred internetem... | ||
|
||
Obrázek 'taky jste na tom podobne' (Dr.Str.) RP (1.1.2019 23:52) | reagovat | |
K čemu doma knihovna? Není levnější koupit si čtečku a stahovat to? | ||
|
||
Obrázek 'taky jste na tom podobne' (Pe:li:can2) (1.1.2019 23:50) | reagovat | |
Naprosto souhlasím | ||
|
||
Obrázek 'taky jste na tom podobne' (jo ho hoo) (1.1.2019 23:50) | reagovat | |
...ale fakt je, ze jeste to nase ceske skolstvi nebylo tak daleko jako pozdeji americka univerzita a muj nejoblibenejsi predmet "Cultural Diversity in Film" vedeny totalni carodejnici ktera se vyzivala v tom ze nam poustela gay porno a my o tom meli za kredity premyslet. Nejaka ceska povinna cetba je proti tomu jeste celkem cajk | ||
|
||
Obrázek 'taky jste na tom podobne' (adams) RP (1.1.2019 23:48) | reagovat | |
omfg... get a life man. | ||
|
||
Obrázek 'taky jste na tom podobne' (jo ho hoo) (1.1.2019 23:46) | reagovat | |
Nejvetsi extrem u nas byla tridni cestinarka na gymplu, ta zase milovala "proklate basniky", obrozenecke basniky... proste kdyz to bylo sepsane mezi lety 1700 a 1900 a bylo to versovane, tak to bylo povinne... Vysledek byl, ze jakmile to bylo povinne, tak jem to zasadne necet: Nesnasim basnicky, prijdou mi k nicemu. | ||
|
||
Obrázek 'taky jste na tom podobne' (brnonymous) RP (1.1.2019 23:40) | reagovat | |
Pravda, deniky z druhe svetove jsem taky jako beletrii nepocital, pata rada odspoda, uplne vlevo. problem s tim byl, ze ucitelka ma par svych oblibencu (nase byla zamilovana do Viewegha (nebo jak se ten pakun jmenuje) a tvrdila, ze jakakoli literatura mimo krasnou prozu a poezii je jen chvilkova, jinak bezcenna a nechapala, ze by to nekdo mohl cist, pokud nutne nemusi. | ||
|
||
Obrázek 'taky jste na tom podobne' (jo ho hoo) (1.1.2019 23:29) | reagovat | |
Mam to dost stejne: Nikdy jsem nechapal proc cist nejake vymysly, kdyz se prodavalo tolik napriklad skvelych deniku z druhe svetove, kde se tu a tam clovek dozvedel i neco "realneho, ze zivota". Posledni beletrie co jsem si koupil byl nejakej Biggles kdyz mi bylo tak 10... | ||
|
||
Obrázek 'taky jste na tom podobne' (zmetrex) RP (1.1.2019 23:23) | reagovat | |
Hlavně jsme se to učili k ničemu. Nikdy jsem s nikým nediskutoval o literatuře nad rámec dotazu "co to zrovna čteš?" nebo co jsem četl před měsícem. Argument o tom, že to "rozšiřuje obzory" mě nikdy nepřesvědčil. Jsou to jen vytištěné halucinace, něco jako offline internet dnes, bez porna. Pro zábavu dobré, ale dělat z toho maturitní předmět je zbytečnost. | ||
|
||
Obrázek 'taky jste na tom podobne' (brnonymous) RP (1.1.2019 23:22) | reagovat | |
Jo, vedle toho koranu je book of mormon, to nad tim jsou ruzne bible (mormon je suverenne nejlepsi pocteni z tech tri). Vlevo dole je Durrell, Nad tim Capek a Martin, nad tim ruzne. Zbytek je Soucek a nejake drobnosti. Pak jeste v dalsi casti knihovny je Stoparuv pruvodce galaxii a nejaky A.C. Doyle. Ono je tam dost specializovanych veci, treti policka odshora uprostred je jen a pouze filmova fotografie - prirucky, tabulky, optika, chemie - recepty, rady a navody. | ||
|
||
Obrázek 'taky jste na tom podobne' (IOO) RP (1.1.2019 23:11) | reagovat | |
Chcelo by to HD fotku pre dokazovanie. Inak je to viacmenej blbe meme | ||
|
||
Obrázek 'taky jste na tom podobne' (mrdatsrnu) (1.1.2019 23:11) | reagovat | |
To vpravo nahoře zelené s oranžovou kaligrafií uprostřed hřebu je korán z levných knih. | ||
|
||
Obrázek 'taky jste na tom podobne' (brnonymous) RP (1.1.2019 23:09) | reagovat | |
Jeste min beletrie? | ||
|
||
Obrázek 'taky jste na tom podobne' (socket) RP (1.1.2019 23:08) | reagovat | |
Ne. | ||
|