Odebírat | ||
Obrázek 'IQ tykve' (nichal) RP (23.2.2019 10:27) | reagovat | |
kcd: nicmene, kdyz ja tomu nerozumim a delam to spatne, tak mi prosimte rekni, v cem je zakopan pes, ze je na tom afrika co do civilizacniho pokroku stale na stejnem miste, jako pred lety? | ||
|
||
Obrázek 'IQ tykve' (nichal) RP (23.2.2019 10:26) | reagovat | |
kcd: ..... a uprimne nemyslim si, ze bychom zili nejak extra lepe jak cinani. zijeme proste jinak. coz je dano nejen iq (jak rikas, ze nad 100 je to jedno), ale i vychovou. a pokud budes chtit oponovat, ze jsou vyvinutejsi a tudiz maji i lepsi vychovu jak africane, tak je to nesmysl. oni na tom take byli spatne. vsak se podivej na statistiku porodnosti. bohuzel v africe se vetsina umi jen mnozit, ale stavet mohou tak maximalne na pudech. | ||
|
||
Obrázek 'IQ tykve' (nichal) RP (23.2.2019 10:22) | reagovat | |
kcd: ok. tak v cem to je, ze v africe, kde muzes mit urodu i dvakrat do roka a kde nemusis bojovat se zimou a kde veskera infrastruktura, vybudovana kolonistama, padla za obet skoro az zvirecimu chovani? a ano, nemluvim o cine. nebo snad kazdy, kdo mluvi o nejakem tematu musi mluvit i o ostatnich vecech, ktere se jeho reci netykaji? ale ok. cina. ziju si lepe? byl jsi nekdy v cine? ja nekolikrat a v ramci navstevy jsem mohl shlednout nejen "civilizaci", ale i vesnice. | ||
|
||
Obrázek 'IQ tykve' (kcd) (9.2.2019 13:07) | reagovat | |
mrkev: to je to, co dělá nichal s Afrikou a já upozorňuji, že je to špatně, na příkladu s Čínou. IQ nad 100 znamená pramálo, ať už hledáš korelaci s čímkoliv. Dokonce ani se schopností počítat nebo porozumět statistice to nesedí úplně. | ||
|
||
Obrázek 'IQ tykve' (mrkev) RP (8.2.2019 20:29) | reagovat | |
@kcd No ty vole, to cos napsal je prakticky definice nepochopení statistiky... Když chceš porovnávat vliv jedné proměnné, tak to nemůžeš dělat na vzorku u kterého se liší těch proměnných víc. | ||
|
||
Obrázek 'IQ tykve' (kcd) (7.2.2019 22:33) | reagovat | |
nichal: Ona to není má představa, je to statistika. Jasně, tvoje logika platí cca do 100 průměrného IQ. Neboli jak jsem zjednodušil na škálu debil až nedebil. Nad touto hranici žádná korelace, kterou IQ přisuzuješ, není. Mluvíš o Africe, ale už nemluvíš o Číně - Žiješ si lépe než Číňan, čistěji, bohatěji, svobodněji.... a přesto je průměrné IQ tvého národa významně nižší. | ||
|
||
Obrázek 'IQ tykve' (Oldis) RP (7.2.2019 0:16) | reagovat | |
[odkaz] [odkaz] | ||
|
||
Obrázek 'IQ tykve' (mike) RP (6.2.2019 23:25) | reagovat | |
@Rusky Troll: Když se vy pracující Slováci vrátíte, tak vzroste IQ v ČR i na Slovensku. | ||
|
||
Obrázek 'IQ tykve' (Takykokot) (6.2.2019 22:34) | reagovat | |
From: to je zajimsvy zpusob hodnocení IQ posadíš člověka k doomu a jestli nedá první level pod hodinu tak je to minimálně napůl debil | ||
|
||
Obrázek 'IQ tykve' (from) RP (6.2.2019 21:35) | reagovat | |
Kdysi dávno jsem se ocit v Amstrdamu u páru černocha a holky z Čech. A ten černoch tam měl počítač a hrál Dooma2, první mapu. A já prvně pochopil, co tahle mapa znamená. On se krčil na židli a kroutil se při útocích a přes to první kolo se hodinu nedostal. To byla taková sranda. Tak hlavně vítejte, ti se vám postarají o důchod, v tom horším smyslu. | ||
|
||
Obrázek 'IQ tykve' (pooh) (6.2.2019 20:48) | reagovat | |
kcd: neni:[[ | ||
|
||
Obrázek 'IQ tykve' (mrkev) RP (6.2.2019 20:45) | reagovat | |
@nichal 1. Obrázek je záměrně zmanipulovaný (-20 bodů pro afriku), IQ 70 je hranice retardace a těžko můžeš tvrdit, že většina lidí ve střední africe jsou retardovaní. 2. I v těchto oblastech funguje normální rozložení, tj. i tady se najdou lidé s IQ kolem 140. Jen jich je zlomek procenta, tj. tolik co u nás lidí s IQ 160... 3. Nástup moderních technologií může situaci naopak pomoct. Logické uvažování si totiž těžko zlepšíš, když ho od mládí vůbec nepoužíváš. | ||
|
||
Obrázek 'IQ tykve' (Bufetak) (6.2.2019 20:45) | reagovat | |
IQ testy meraju mieru schopnosti robit IQ testy. Da sa to natrenovat. Obzvlast v krajine, ktora ma ministerstvo propagandy. | ||
|
||
Obrázek 'IQ tykve' (nichal) RP (6.2.2019 20:19) | reagovat | |
(doplneni) ... a tak stacilo se jen pohnout hlavou a skladat ty cihly naprosto stejne. ne, neudelala to. a rozhodne nevypadala, ze by trpela hladem dle speku... | ||
|
||
Obrázek 'IQ tykve' (nichal) RP (6.2.2019 20:18) | reagovat | |
maxik: ale prave tezke zivotni podminky se projevi v rozvoji inteligence. vsak je to i dokazano vedecky.... pred nejakou dobou jsem videl video, kde nejaka africanka stavela zdi sveho pribytku pomoci cihel a buh vi ceho dalsiho. zdi krive, cihly nesedely na sobe s prekladem a vlastne ani v rovine. nejaky typek tam psal, ze kdyz to nikdy nedelala, tak ze to proste nemuze byt jednoduche. for byl v tom, ze na konci toho videa bylo za ni videt, ze tu zed stavi mezi jiz hotovymi neomitnutymi zdmi ci budovami... | ||
|
||
Obrázek 'IQ tykve' (nichal) RP (6.2.2019 20:14) | reagovat | |
kcd: precetl jsem si tvou predstavu o tom, ze iq neni k nicemu jinemu, nez honeni ega. mas pravdu, ze samo iq cloveka stastnym nedela. ale podivej se na to i z pohledu toho, ze byt tu celosvetove inteligence jako v africe, tak by to jako v africe vypadalo + si odmysli pouziti cehokoliv, co je lepsi technologie nez byla v dobe kamenne. druhou veci je, ze trebas prave lidem z tohoto inteligencniho pasma by nektere technologie vubec nemely prijit do rukou, protoze na to proste nemaji... | ||
|
||
Obrázek 'IQ tykve' (Boobaloo) (6.2.2019 19:08) | reagovat | |
dost by mě zajímalo, jak v zemích, ze kterých neexistují ani spolehlivé demografické nebo zdravotnické statistiky někdo měřil průměrné iq. představa provádění něčeho takového někde v malawi je fakt komická. ale thats ok asi. | ||
|
||
Obrázek 'IQ tykve' (kcd) (6.2.2019 17:47) | reagovat | |
Přesně. Jsou to prudce inteligentní pasáci sobů. | ||
|
||
Obrázek 'IQ tykve' (Honisito Nakamione) (6.2.2019 17:23) | reagovat | |
inak čo tí mongoli? človek by čakal že sa zapíšu do histórie nielen tým že rozjebali polku sveta (a neplánovane skončili len preto že im zdochol fuehrer) | ||
|
||
Obrázek 'IQ tykve' (DzzC) (6.2.2019 16:52) | reagovat | |
DUPLA https://www.rouming.cz/roumingShow.php?file=world_IQ.jpeg | ||
|
||
Obrázek 'IQ tykve' (Alfa) RP (6.2.2019 15:19) | reagovat | |
The Bell Curve (1994) Richard J. Herrnstein, Charles Murray | ||
|
||
Obrázek 'IQ tykve' (Prawda . . . ) (6.2.2019 15:13) | reagovat | |
Ano, strava a životospráva má vliv na rozvoj inteligence. | ||
|
||
Obrázek 'IQ tykve' (kcd) (6.2.2019 14:44) | reagovat | |
Že podprůměrné IQ koreluje s úspěšností a nízkou kriminalitou, jak si libují místní nadřazenci, dokáží pochopit i oni. Pochopit, že nadprůměrné IQ nekoreluje s ničím, už vyžaduje naprůměrné IQ. | ||
|
||
Obrázek 'IQ tykve' (majxik) RP (6.2.2019 14:40) | reagovat | |
technicka poznamka... IQ je pomer mentalniho veku a chronologickeho veku... ve vysledku to znamena ze je to naprosto debilni vec na porovnani inteligence napriklad u afriky je to docela jasne, kdyz nemate pitnou vodu a jidlo, tezko si resite sudoku, resite logicke hadanky a jinak si trenujete mentalni inteligenci aby jste si mohli udrzet vysoke IQ... IQ ve vysledku dokaze vam odpovedet, jestli hloupnete, rozvijite se nebo stagnujete | ||
|
||
Obrázek 'IQ tykve' (DD) (6.2.2019 14:39) | reagovat | |
IQ do určité míry souvisí s kognitivní inteligencí která se dá do určitého věku rozvíjet, a líp se dělá kde je k tomu příležitost, ale je to jen jeden z faktorů | ||
|
||
Obrázek 'IQ tykve' (AlGore - the scientist 2000) (6.2.2019 14:29) | reagovat | |
Tak nemci postavili prvni tryskovou stihacku a pritom jim vladl Hitler | ||
|
||
Obrázek 'IQ tykve' (Kontaminátor) (6.2.2019 14:29) | reagovat | |
Kdybychom byly tak hrozně chytrý, tak by tu nevládl Babiš. Podle mě sme někde na úrovni rovníkové Afriky | ||
|
||
Obrázek 'IQ tykve' (AlGore - the scientist 2000) (6.2.2019 14:24) | reagovat | |
Puvodne bylo IQ zavedene snad v Armade, aby se zjistilo komu maji dat do ruky moderni zbranovy system, a komu radsi lopatu. Kdyz je to dobre pro armadu, tak na tom neco musi byt... | ||
|
||
Obrázek 'IQ tykve' (Ja01.) (6.2.2019 14:24) | reagovat | |
kriticke myslenie nie je ziadna samostatna abstraktna velicina ale uzko suvisi so vzdelanim a inteligenciou | ||
|
||
Obrázek 'IQ tykve' (AlGore - the scientist 2000) (6.2.2019 14:23) | reagovat | |
Cobole, korelace neni to same jako kauzalita, ale ze jsou cernosi z afriky blby jak polena na to nepotrebujeme ani IQ, to je snad jasny! A ze maji "fyzickou inteligenci" - jakoze umi lip skakat a behat, to jim v modernim svete zas az tak moc nepomuze... | ||
|
||
Obrázek 'IQ tykve' (cobol) (6.2.2019 14:18) | reagovat | |
este jedna vec a dost podstatna IQ koreluje s ekonomickou sitiaciou statu (btw je to tiez na tej wiki) lenze korelacia nieje to iste ako kauzalita!!! | ||
|
||
Obrázek 'IQ tykve' (cobol) (6.2.2019 14:12) | reagovat | |
v skratke IQ tykce uoloader -20, 5 sekund na nete na samotnej en.wiki z ktorej ten obrazok je, je hned v dalsom odstavci, ze metodika je zastara a pre subsaharsku afriku je obrazok aspon o 20 bodov nizsi nez by mal, byt. V skratke stare data, zle vyhodnotenie. Nehovoriac o tom, ze len pozbierat data v tychto oblastiach je problem. btw EQ debata: kriticke myslenie je nieco co v IQ zahrnute nieje a minimalne polovica CZ a SK naroda, by ho potrebovala ason trocha pocvicit | ||
|
||
Obrázek 'IQ tykve' (kcd) (6.2.2019 14:07) | reagovat | |
pooh: jako průměr to k chlubení je. Být Číňan není k chlubení. | ||
|
||
Obrázek 'IQ tykve' (pooh) (6.2.2019 14:05) | reagovat | |
ono i tech 100 neni nic ke chlubeni:[[ | ||
|
||
Obrázek 'IQ tykve' (TuplemDupla) (6.2.2019 14:03) | reagovat | |
@Rusky Troll Tak se vrat. Hop, hop! | ||
|
||
Obrázek 'IQ tykve' (Ja01.) (6.2.2019 14:03) | reagovat | |
kcd, mozno preto, ze do mensy lezu len posuci, ktori okrem vysokeho IQ nemaju nic ine, ti normalni nadpriemerne inteligentni to k zivotu nepotrebuju | ||
|
||
Obrázek 'IQ tykve' (kcd) (6.2.2019 13:59) | reagovat | |
Ja01. Ano, ale to platí pro IQ 100-200. Souhlasím, že měření EQ je kravina, ale na charakteru, asertivitě, charismatu, schopnosti rychlého rozhodování, dravosti, psychologické resilienci atp. záleží v praxi daleko víc, než na trpělovisti s IQ testem. Málo věcí působí smutněji, než sraz členů Mensy. | ||
|
||
Obrázek 'IQ tykve' ( . ) ( . ) (6.2.2019 13:57) | reagovat | |
ale ocasy mají v Kongu největší | ||
|
||
Obrázek 'IQ tykve' (Ja01.) (6.2.2019 13:54) | reagovat | |
kcd, samo o sebe mozno ne ale v spojeni aspon so zakladnym a stredoskolskym vzdelanim to znamena vela, napr. su daleko menej nachylni skocit na lep kdejakym smejdom | ||
|
||
Obrázek 'IQ tykve' (Ja01.) (6.2.2019 13:51) | reagovat | |
a blbci si vymysleli picovinu menom EQ a kladu to na rovnaku uroven ako IQ | ||
|
||
Obrázek 'IQ tykve' (kcd) (6.2.2019 13:50) | reagovat | |
Nicméně, IQ opravdu moc k ničemu jinému než k honění ega neslouží. Lidi s vyšším IQ nejsou zaručeně ani bohatší ani šťastnější, ani nedělají lepší životní rozhodnutí. Malé IQ znamená, že jsi debil a vysoké, že nejsi - ale jinak to neznamená nic. | ||
|
||
Obrázek 'IQ tykve' (456) (6.2.2019 13:49) | reagovat | |
kcd: I ty jeden rasisto, ty upíráš Freddiemu Mercurymu právo vyhulit péro černochovi? | ||
|
||
Obrázek 'IQ tykve' (kcd) (6.2.2019 13:43) | reagovat | |
IQ si vymysleli běloši, aby si vykompenzovali krátká péra a mohli se povyšovat nad černochy. Jenže pak přišli Japonci s ještě menšími penisy a ještě vyšším IQ a běloši si museli vymyslet LGBTQ movement, aby byli nejlepší aspoň v něčem. | ||
|
||
Obrázek 'IQ tykve' (stroppy) (6.2.2019 13:41) | reagovat | |
@paplon IQ testy su kalibrovane tak aby nezaviseli na vzdelani, to jakubmarianovo "vysvetlenie" je len falosne uchlacholenie slnieckarov aby ich jemnocit nebol urazeny faktami. https://en.wikipedia.org/wiki/Intelligence_quotient#Interventions | ||
|
||
Obrázek 'IQ tykve' (titule) (6.2.2019 13:25) | reagovat | |
pro uploadera topryyyy! porovnatelne iq s afrikou | ||
|
||
Obrázek 'IQ tykve' (paplon) RP (6.2.2019 13:17) | reagovat | |
vysvetlenie [odkaz] | ||
|
||
Obrázek 'IQ tykve' (grasak) RP (6.2.2019 13:08) | reagovat | |
Co maji spolecne ty cervene karibske oblasti a cervene africke | ||
|
||
Obrázek 'IQ tykve' (lolofo) (6.2.2019 13:06) | reagovat | |
hatefree nie nie je, pokiaľ by človek ktorý má bežne IQ 120+ nemal riadne vzdelanie a bol by len tak v chatrči uprostred savany, kde sa nemá ako rozvíjať, jeho IQ test by vyšiel výrazne nižší, pretože by nemal podmienky na rozvoj abstraktného myslenia, asi ako keby sme dali IQ test malému roľníkovi z pred 100 rokov, tiež by bolo nízke, ale to by bolo spôsobené tým, že on nepotreboval abstraktné myslenie a toto isté je aj s afrikou, vo výraznej miere | ||
|
||
Obrázek 'IQ tykve' (kktnk) (6.2.2019 12:55) | reagovat | |
ja beriem priemerne viac ako cehun a nemusim byt ani v knedlikove | ||
|
||
Obrázek 'IQ tykve' (Rusky Troll) (6.2.2019 12:38) | reagovat | |
Keby sme sa my, Slovaci pracujuci v CR, vratili, farby by boli naopak! Cesi blednu zavistou, ze Slovaci beru v CR priemerne viac nez oni. | ||
|
||
Obrázek 'IQ tykve' (Ziriath) RP (6.2.2019 12:32) | reagovat | |
Je zajímavé, že v mapě je použito více odstínů barev, než v legendě. | ||
|
||
Obrázek 'IQ tykve' (hatefree) (6.2.2019 12:31) | reagovat | |
lolofo: rozhodne to JE takýto veľký rozdiel | ||
|
||
Obrázek 'IQ tykve' (hatefree) (6.2.2019 12:30) | reagovat | |
Pravda je rasistická, statistika = rasismus!!!!!! Smazat uploadera do basy a statistiky a pravdu vymazat z internetu!!! To by tak hrálo, aby někdo hodnotil niggas a sandniggas dle reality!!!! | ||
|
||
Obrázek 'IQ tykve' (lolofo) (6.2.2019 12:30) | reagovat | |
táto mapa je tak na 2 veci, na hovno a na nič, keďže IQ sa stanovuje na základe toho, ako človek dokáže riešiť abstraktné veci a v afrike sa proste takéto niečo neučia, takže to nedokážu riešiť, aj keď dáta poukazujú na to, že čierna populácia má nižšie priemerné IQ, ale rozhodne to nie je takýto veľký rozdiel | ||
|
||
Obrázek 'IQ tykve' (Ded) (6.2.2019 12:28) | reagovat | |
Chudáci slováci blednou závistí. | ||
|
||
Obrázek 'IQ tykve' (pičaku) (6.2.2019 12:28) | reagovat | |
@Ziriath však práve... ale si normálne, na banány | ||
|
||
Obrázek 'IQ tykve' (Ziriath) RP (6.2.2019 12:23) | reagovat | |
Jak vůbec přimějí,resp. motivují ty niggaz, aby se při vyplňování iq testů nad nima jakkoliv zamysleli? Kdybych byla jedním z nich, tak se jim na nějaký test s pitomými obrazci a sestavami kostek vyseru, proč bych to měla dělat. | ||
|
||
Obrázek 'IQ tykve' (Pivo) RP (6.2.2019 12:17) | reagovat | |
Jako... dobré, jen je škoda, že už je to tu asi po desáté. A že už dopředu vím, jak budou vypadat komentáře. A že už tu neni lenka vrabcová, takže to nebude takový masakr jako dřív. | ||
|
||
Obrázek 'IQ tykve' (Šukahošiki) RP (6.2.2019 12:09) | reagovat | |
[odkaz] | ||
|