Odebírat | ||
Obrázek 'Fakt je to 5' (.:Gembler:.) RP (24.2.2019 16:17) | reagovat | |
to je tak blbý až je to dobrý | ||
|
||
Obrázek 'Fakt je to 5' (adams) RP (23.2.2019 18:01) | reagovat | |
Faktoriál pěti zná z paměti víc lidí než faktoriál čtyř. | ||
|
||
Obrázek 'Fakt je to 5' (prda) (23.2.2019 14:39) | reagovat | |
cislo 5! zije | ||
|
||
Obrázek 'Fakt je to 5' (fukhotam) (23.2.2019 11:45) | reagovat | |
NIE! Radšej fucktoriál. | ||
|
||
Obrázek 'Fakt je to 5' (Mr. X) RP (23.2.2019 9:50) | reagovat | |
Hodor | ||
|
||
Obrázek 'Fakt je to 5' (pc2005) (23.2.2019 1:01) | reagovat | |
Překvapilo mě, že znám faktoriál 5 z paměti. | ||
|
||
Obrázek 'Fakt je to 5' (mrkev) RP (23.2.2019 0:04) | reagovat | |
@ . ) ( . Pokladní to po tobě nechce, ale manažer jejího manažera to může potřebovat např. při vytváření rozložení zboží v regálech... | ||
|
||
Obrázek 'Fakt je to 5' (P5ych0) RP (22.2.2019 22:56) | reagovat | |
šak je to jasne, dostaneš za PĚT (5) ZŠ | ||
|
||
Obrázek 'Fakt je to 5' (Ziriath) RP (22.2.2019 22:06) | reagovat | |
Kozy: Je to na výpočet pravděpodobnosti nebo kombinatoriky (počet možností něčeho). Ale už si nepamatuju jak no. | ||
|
||
Obrázek 'Fakt je to 5' (zombie Věra Pohlová) (22.2.2019 21:37) | reagovat | |
Já bych ty faktoriály zakázala. | ||
|
||
Obrázek 'Fakt je to 5' ( . ) ( . ) (22.2.2019 21:27) | reagovat | |
jen tak na okraj...k čemu je vlastně faktoriál dobrý? V obchodě po mě nikdy pokladní nechtěla 6 faktoriál, a na výplatní pásce jsem taky nikdy neměl napsáno 8 faktoriál... | ||
|
||
Obrázek 'Fakt je to 5' (adams) RP (22.2.2019 21:25) | reagovat | |
Nevím, no, asi už jsem nějak navykl na tenhle typ fórků s faktoriálem, takže jsem byl přesvědčený, že to ani nemá smysl počítat. :| | ||
|
||
Obrázek 'Fakt je to 5' (nevadiii) (22.2.2019 21:19) | reagovat | |
jop, presne, a? vsak si to mal uz niekolkokrat vysvetlene 230 -110 = 120 = 5! neni za co, dokelu, krmit takto trolov navecer, ale ked oni by asi pomreli od hladu a potom by tu bola nuda ... | ||
|
||
Obrázek 'Fakt je to 5' (majxik) RP (22.2.2019 21:11) | reagovat | |
jo ho hoo: ach ta matika, co? násobení a dělení má přednost před sčítáním a odčítáním. Takže 230 - 220/2 = 230 - 110 | ||
|
||
Obrázek 'Fakt je to 5' (kikot hovin) (22.2.2019 20:45) | reagovat | |
vt!pné | ||
|
||
Obrázek 'Fakt je to 5' (jo ho hoo) (22.2.2019 20:31) | reagovat | |
Ano neni ti 5. Je to totiz 10. | ||
|
||
Obrázek 'Fakt je to 5' (troloclovek) (22.2.2019 20:30) | reagovat | |
Lol, trapne jak cobolstat. | ||
|
||
Obrázek 'Fakt je to 5' (Matyáš) (22.2.2019 20:11) | reagovat | |
není. | ||
|
||
Obrázek 'Fakt je to 5' (fantomas_) (22.2.2019 19:56) | reagovat | |
moje uznanie. toto je naozaj skvely vtip | ||
|
||
Obrázek 'Fakt je to 5' (brnonymous) RP (22.2.2019 19:48) | reagovat | |
No, je to takovy lingvisticky orisek, ale na netu se to jeste da uznat. Snaha se ceni. | ||
|
||
Obrázek 'Fakt je to 5' (Tomáš) (22.2.2019 19:41) | reagovat | |
Je 230 - (220/2) = 230-110=120 což je opravdu 5! tedy 5 faktoriál (5*4*3*2*1) | ||
|
||
Obrázek 'Fakt je to 5' (JM) RP (22.2.2019 19:40) | reagovat | |
Ak by tam bolo "Fakt je to 5!." tak by to bolo správne. Takto sa to dá spochybniť. Ale úmysel pekný. | ||
|
||
Obrázek 'Fakt je to 5' (šimon) (22.2.2019 19:38) | reagovat | |
není. | ||
|
||
Obrázek 'Fakt je to 5' (Autistický off-road) (22.2.2019 19:37) | reagovat | |
A proč jako? | ||
|