Nalezeno 68 komentářů.


Přezdívka:
:-) :o)
:-( >-O
;-) :-D
:-P B-)
8-) :-*
:-/ |-)
=) :-O
Zpráva:
 
Padesátšest:
   

Strana 1/2. 1 2 následující

Odebírat

Obrázek 'Cesi bez EU' Obrázek 'Cesi bez EU' (01234) (30.5.2019 21:36) reagovat
Prawda . . .: Presne tak. A to iste aj Dansko, Svedsko, a ostatne krajiny ktore splnili kriteria a rozhodli sa euro neprijat.

Obrázek 'Cesi bez EU' Obrázek 'Cesi bez EU' (Prawda . . . ) (30.5.2019 14:46) reagovat
@01234: ČR plní konvergenčních kritéria, jenom se v současnosti rozhodlo Euro nepřijmout, i když se k tomu zavázalo při vstupu. Vzhledem k tomu, jak se dostalo Euro do sraček po tom, co prasklo, jak si Řecko a Španělsko falšuje účetnictví, tak to ČR nemám za zlé, že si chce udržet korunu, a nedivím, se že Euro po ČR nikdo nevymáhá.

Obrázek 'Cesi bez EU' Obrázek 'Cesi bez EU' (Lovec mamuta originál) (30.5.2019 6:05) reagovat
Češi s EU by to mělo být, kvůli Němcům, Rakušanům, Polákům, Maďarům a Slovákům nás bombardovali Britové, Francouzi, Belgičané, Holanďané a i černoši

Obrázek 'Cesi bez EU' Obrázek 'Cesi bez EU' (01234) (30.5.2019 0:52) reagovat
nototok: Euro nema polovica EU, a maju ho napriklad aj niektore krajiny mimo EU (napr. Kosovo, Zimbabwe). Euro s EU zase az tak nesuvisi, Europska Unia a Europska Menova Unia su dve rozdielne, nesuvisiace organizacie. Jedina vec ktora EU a EMU spaja je to ze krajiny ktore vstupuju do EU sa zavazuju ze vstupia aj do EMU vtedy ked splnia podmienky na vstup do EMU (a tym prijimu euro). Tento zavazok ale niektore krajiny nesplnili a nijako sa po nich jeho splnenie nevynucuje, su to: Svedsko, Dansko, Cesko...

Obrázek 'Cesi bez EU' Obrázek 'Cesi bez EU' (Prawda . . . ) (29.5.2019 15:29) reagovat
Po bitvě každý generál, jak s Rakouskem, tak s SSSR, ... nikdo tehdy nemohl vědět nic, stejně jako nikdo neví nic dnes. Navíc EU je projekt, který nemá na této planetě obdoby. Já netrvám na ničem, klidně vystupme z EU, ale jak říkám, chce to mít strategii a nějaké jistoty. To plácání do větru, jak budeme svobodní a budeme si vládnout sami, občany nenakrmí a nepostaví jim nemocnice, školy, silnice. Závěrem, nikdy v historii České republiky jsme se neměli tak dobře, jako dnes, tak proč do toho teď vrtat?

Obrázek 'Cesi bez EU' Obrázek 'Cesi bez EU' (pamětník) (29.5.2019 7:27) reagovat
Mas: A abych odpověděl na dotaz, myslímže z předchozího je dost jasné, že si nemyslím, že by to "líp" záleželo na velikosti (výkonnosti) ekonomiky. Pokud seš alter ego nicku "Prawda . . .", když na tomto nesmyslu trváš a vztahuješ na sebe, co jsem psal na jeho adresu, tak se hluboce omlouvám za nedorozumění, nicméně nevedu si složky na zdejší osazenstvo, abych s takovými věcmi byl obeznámen. Jak bychom na tom byli nevím, připomenu, že exit z Rakouska Uherska byl také kdysi problém ...

Obrázek 'Cesi bez EU' Obrázek 'Cesi bez EU' (pamětník) (29.5.2019 7:14) reagovat
Mas: Reagoval jsem na to, co řekl Prawda . . ., takže si laskavě nech od cesty obviňování, že bych ti něco vkládal do huby. Že někomu třetímu ukazuju, jaká je blbost, čím argumentoval někdo druhej, není totéž, jako kdybych říkal, že něco řekl ten třetí, co se do toho vložil. (Nebo čtvrtej? Velkej Mas nebo malej mas?) Naopak jak ty z mého textu dovozuješ "velká ekonomika se automaticky rovná velká země", to je mi záhadou ... drogy, hodně tvrdý drogy?

Obrázek 'Cesi bez EU' Obrázek 'Cesi bez EU' (Mas) (28.5.2019 20:07) reagovat
Mimochodem, velká ekonomika se automaticky nerovná velká země jak naznačuješ a naopak

Obrázek 'Cesi bez EU' Obrázek 'Cesi bez EU' (Mas) (28.5.2019 20:04) reagovat
srovnaval jsem zaměření ekonomiky, ne z hlediska velikosti (která ale hraje nepopiratelnou roli) takže tenhle tvůj argument nepadl na úrodnou půdu, argumentuješ něčím co jsem ani neřekl. ale můžeš srovnat i importní a exportní partnery naší země, dlouhodobé zaměření naší výroby a pak to srovnat s Británii. Myslíš že by jsme na tom byli líp než jedna g nejvýkonnějších ekonomik světa? Protože i pro ně je brexit problém, to nemůžeš popřít.

Obrázek 'Cesi bez EU' Obrázek 'Cesi bez EU' (pamětník) (28.5.2019 19:46) reagovat
mas: Výborně, takže se aspoň na něčem mírně shodnem :-) Srovnávat se to totiž (ne)dá úplně stejně jako s tou Británií. Tedy přijde-li ti "trochu mimo" tvrdit něco na základě porovnání pouze velikosti (ekonomiky) ČR a Islandu, nejspíše to bude blbost tvrdit i na základě porovnání pouze velikosti (ekonomiky) Británie a ČR. | Tož, máme tu dva extrémy, jednu velkou, co vystupuje, a jednu malou, co si žije dobře bez EU. Když je ČR mezi nimi, proč by potřebovala EU, když tyto dvě ne?

Obrázek 'Cesi bez EU' Obrázek 'Cesi bez EU' (Prawda . . . ) (28.5.2019 17:25) reagovat
@jo ho hoo: No bylo, cukrovarů tady byly 3 prdele. Sáhli na to stejně, jako se sahá na tabák a chlast, lidi od toho odradit nebo alespoň vybrat prachy na daních.

Obrázek 'Cesi bez EU' Obrázek 'Cesi bez EU' (mas) (28.5.2019 17:07) reagovat
pamětník: srovnávat ekonomiku Islandu a ČR je trochu mimo, na Islandu žije jen o něco víc lidí než třeba v Ostravě, ekonomika je tam zaměřená na rybolov, turismus, těžbu surovin a zemědělství. To se s naší exportní výrobní ekonomikou fakt nedá srovnávat

Obrázek 'Cesi bez EU' Obrázek 'Cesi bez EU' (jo ho hoo) (28.5.2019 17:07) reagovat
A kde vas Euro-Trolly skoli? Je to na tech krasnych skolach evropskych studii? Nebo snad lezete na staze mezi uredniky? ... prej ze EU sahla jenom na produkci cukru protoze ho bylo moc, to je moc :D

Obrázek 'Cesi bez EU' Obrázek 'Cesi bez EU' (Prawda . . . ) (28.5.2019 16:56) reagovat
@pamětník: Jak díky EU? Nikdo nedrží nikomu pistoli u hlavy. Jediné, na co EU sáhla tak je produkce cukru, kterého se tady vařilo hodně, to ano. Jinak, nežij pořád v té rudé bublině plné propagandy, jak to tu bylo kdysi super a všeho jsme měli dost. Ten Island tam třeba ani nechápu, co se snažíš říct? A ano, EU chtěla Island, ale tam byl strategický záměr, spíš než ekonomický. Vstupem Islandu do EU by EU dosáhla na ryby, nerostné bohatství a měli by strategický bod pro případ války.

Obrázek 'Cesi bez EU' Obrázek 'Cesi bez EU' (pamětník) (28.5.2019 16:47) reagovat
Prawda . . . : To se fakt nedá číst ty tvoje hlody. Hlavněže teď máme díky EU zemědělství na úrovni ... Jo a velikost ekonomiky je fakt jedinej a zcela rozhodující faktor - vezměme si třeba takovej Island, ten je někde okolo stovky, ČR je na konci první padesátky, zemědělství tam na severu taky nicmoc, takže Islanďani, bez EU, jsou na tom zákonitě ještě víc než dvakrát hůř než my, jasně. Tvl, jak si někdo může takhle nevidět do držky ...

Obrázek 'Cesi bez EU' Obrázek 'Cesi bez EU' (Prawda . . . ) (28.5.2019 16:06) reagovat
@nototok: Než nás začneš přirovnávat k Velké Británii, tak si uvědom, že VB sama o sobě je, nebo donedávna byla, pátá nejsilnější ekonomika na této planetě, což my jak je ti možná známo nejsme.

Obrázek 'Cesi bez EU' Obrázek 'Cesi bez EU' (Prawda . . . ) (28.5.2019 16:03) reagovat
@nototok: aaaaa už je to tu, porovnávání platů s Němci. Uvědom si jednu věc, chlapče, v západním Německu nebylo 45 nebo kolik let řízené hospodářství, které nám totálně zničilo průmysl i zemědělství. Po pádu svazu jsme akorát zjistili, že naše fabriky vyrábí draze něco, co už nikdo nechce. A pro zajímavost, podívej se někdy do východního Německa, budeš překvapen, jaká je to ''díra''.

Obrázek 'Cesi bez EU' Obrázek 'Cesi bez EU' (Mas) (28.5.2019 14:18) reagovat
A jinak kdo by měl být ten geniální vyjednavač který nám zajistí ty skvělé podmínky?

Obrázek 'Cesi bez EU' Obrázek 'Cesi bez EU' (Mas) (28.5.2019 14:15) reagovat
Raději by sis mohl v prvé řadě zjistit co vlastně ten jednotný evropský trh je protože tohle fakt nejde napsat do těch pár znaků co tady tyhle komentáře dovolí ale očividně toho o něm moc nevíš.

Obrázek 'Cesi bez EU' Obrázek 'Cesi bez EU' (nototok) (28.5.2019 14:01) reagovat
.. jina vec je to , ze si do čela volime neschopne, kteri by je asi nevyjednali, ale zase jsme u toho pristupu ke svobode, odpovednosti.... to je zacarovanej kruh. Lide tu voli neschopne bastardy a pak reknou, ze to radeji nechaji na jinych.... a tim jsem toto tema zacal. Pristupem ke svobode, zodpovednosti, volbám, zástupcům, kterí by se za nás meli bít.... ale tolerujeme jim pouhou existenci (velmi drahou). Je to cesta slozitejsi, ale stoji za to. Nekdo ma radeji zlatou klicku, nekdo svobodu ve srubu.

Obrázek 'Cesi bez EU' Obrázek 'Cesi bez EU' (nototok) (28.5.2019 13:58) reagovat
Mas: tak ja nevim, tedy ceny zbozi urcuje pracovni trh? Mame stejne socialni podminky? V cem je tedy ten trh spolecny? Mame sjednane vyjimky s casovym omezenim, takze ty podminky stejne nejsou (kdo a proc je sjednal je dalsi vec).Ale ani ty mi urcite nechces tvrdit, ze pri vyjednavani spolecnych podminek maji vsechny hlasy stejnou vahu. Ze se nikdo nezvyhodnuje.Vysvetli mi to prosim, jsem hlupak. Porad si myslim, ze smlouvy pripravene nami pro nas by mohli byt vyhodnejsi nez ty globalni. Jina vec...

Obrázek 'Cesi bez EU' Obrázek 'Cesi bez EU' (DD) (28.5.2019 13:28) reagovat
Nejsme v komunismu abyjsme měli stejné platy nějakým nařízením zhora, na tom musíme ještě pracovat, ale to bohužel někteří lidé stále zastydlí v m létech minulých moc nechápou

Obrázek 'Cesi bez EU' Obrázek 'Cesi bez EU' (Mas) (28.5.2019 13:26) reagovat
ja ale píšu o jednotném evropském trhu, dokonce jsem to i specifikoval níže tak nedělej že nechápeš :) ohledně společného pracovního trhu platí pro některé státy vyjimky které si sami sjednali (a máme je i my) ale které mají časově omezenou platnost.

Obrázek 'Cesi bez EU' Obrázek 'Cesi bez EU' (nototok) (28.5.2019 13:13) reagovat
Mas: tobe asi chybi elementarni schopnost mysleni. Pokud jsi nevycetl z teto diskuze o cem mluvim, je dalsi komentar zbytecny. Nejsi prvni ani posledni, nebudu ztracet cas. Na společném trhu platí společné podmínky které si státy společně sjednaly - to je zvast. Mame stejne podminky jako němci? Stejne platy, stejne ceny, stejnou kvalitu? Máme? Nemáme, takže kecáš. Omlouvat te nehodlam. Nechapu tě, baví tě lhát nebo proste jenom nevis co pises?

Obrázek 'Cesi bez EU' Obrázek 'Cesi bez EU' (Mas) (28.5.2019 11:21) reagovat
Na společném trhu platí společné podmínky které si státy společně sjednaly, co se ti na tom nezdá že s tím tak kategoricky nesouhlasiš? A ty vágní řeči o zodpovědnosti můžeš podepřít nějakým reálným příkladem nebo to necháš jen jako nicneříkající výkřik do tmy?

Obrázek 'Cesi bez EU' Obrázek 'Cesi bez EU' (nototok) (28.5.2019 11:16) reagovat
svoboda znamena zodpovednost za sve cinny, tu tady nechce nikdo,,,lide nechteji byt svobodni, nevedi, co to svoboda je. Radeji at rozhodne nekdo jinej,,, tento zpusob mysleni je pro me zcela zvraceny a v rosporu s mymi hodnotami. Vim, ze jsem v mensine. Nicmene ani většina, pokud je tvořena ovcemi, me nepresvedci. Jo jasne ja jsem ta ovce. Ovce co si stezuje, ovce co neodpousti, ovce co nejde se stadem, proste ovce pro vetsinu..., ale pravda, muzeme jen spekulovat, buh vi co by bylo, kdyby bylo to a to.

Obrázek 'Cesi bez EU' Obrázek 'Cesi bez EU' (nototok) (28.5.2019 11:11) reagovat
Mas: absolutne nesouhlasim.Vyjednavame je kolektivne, kde nemame temer zadny hlas a kolektivne se vyjednavaji, ale ne stejne podminky pro vsechny..takze nesouhlasim. Tim : ,,ano , muzeme jen polemizovat kde bychom bez nich byly. Jsem presvedcen, ze v podstate ve stejne pozici....jsme druhorady clen eu a tak se s nami jedna.Ale to uz je jen o nasich volenych zastupcich. Kdyz tu vetsina vzhlizi k neschopnym gaunerum... asi pro nas ta eu bude nejlepsi, jsme nesvepravní.... to vyplyva i z teto diskuze...

Obrázek 'Cesi bez EU' Obrázek 'Cesi bez EU' (Mas) (28.5.2019 10:54) reagovat
nototok: nikdo jiný za nás ty smlouvy nevyjednavá, vyjednavame je kolektivně tudiž výsledek je jiný než kdyby jsme to vyjednávali jako jednotlivci nehledě na tom že pokud vystoupíme tak už stejné podmínky na společném evropském trhu nedostaneme bez toho aniž by jsme plnili většinu podmínek členství (a tedy byli defakto členy bez hlasovacího práva). Je to jako kdyby jsi chtěl doma přestat platit nájem a elektřinu a čekal že se pro tebe nic nezmění.

Obrázek 'Cesi bez EU' Obrázek 'Cesi bez EU' (Tim) (28.5.2019 10:39) reagovat
nototok: historicky fakt. Za Hitlera jsme se meli spatne, za SSSR jsme se meli spatne, v 90. letech to byla sama vrazda a kmotr jak v Bulharsku. Po vstupu do EU je to lepsi. Muzes argumentovat, ze by tady vypadalo stejne i kdyby jsme nevstoupilli. ale to je mozna a ja kouknu z okna a vidim, ze se mame dobre. neni duvod menit.

Obrázek 'Cesi bez EU' Obrázek 'Cesi bez EU' (nototok) (28.5.2019 8:22) reagovat
.. bude hazet klacky pod nohy ,,, protoze by jinak kazdej mohl prijit na to, ze tu EU nepotrebuje. Nerikam ze EU neni na nic dobra, jen jsem presvedcen, ze negativa prevladaji. S volnym pracovnim trhem radeji nezacinejte,,,jeste resim nemeckej finacak a hrozi mi platit kolem 600 000 daně, protože jsem pry pracoval dlouho v jedne oblasti.... (3 stavby vzdalene 50 km jsou tam brany jako jedno misto)... ale to jen na okraj,,s volnym pracovnim trhem me nedrazdete...

Obrázek 'Cesi bez EU' Obrázek 'Cesi bez EU' (nototok) (28.5.2019 8:18) reagovat
dobra , co takle : Vy verite, ze nekdo jiny za nas dohodne smlouvy pro nas vyhodnejsi, nez kdybychom si je vyjednali samy. Je to tak? Mezinarodni smlouvy tu byly pred EU, budou i po ni. Jake podminky si vyjedname je jen na nas,,stale jsem presvedcen, ze je muzeme mit i vyhodnejsi nez ted,,uznavam spekulace. Vetsina argumentu proti czexitu je zalozena na vire, ze s nami nikdo nebude chtit obchodovat...coz je historicky dolozena lez. Kazda smlouva nyni platna by mohla platit i po te, ale EU bude ...

Obrázek 'Cesi bez EU' Obrázek 'Cesi bez EU' (Prawda . . . ) (27.5.2019 19:33) reagovat
@nototok: Ale bez EU to jde, co by nešlo. Jenom už si prostě běžný občan neudrží životní standard, na který si od toho roku 2004 postupně navykl. To, že by s námi pak někdo uzavíral horlivě smlouvy je věštění z koule. Dost možná by ten zahraniční kapitál přesunul výrobu na Slovensko nebo do Polska, a český dělník by ostrouhal.

Obrázek 'Cesi bez EU' Obrázek 'Cesi bez EU' (Th ERP (27.5.2019 19:12) reagovat
To je z dnešního iDnesu. Téma: dělnické kolonie pro nejchudší. [odkaz]

Obrázek 'Cesi bez EU' Obrázek 'Cesi bez EU' (Tim) (27.5.2019 18:50) reagovat
Merlin: udaje za rok 2017 v mld korun, vyvoz Nemocko: 1 380 277 Rusko: 82 164 Budu tak hodnej, ze ti to kolikrat je nemecko dulezitejsi trh podelim. je to skoro 17x. Jinymi slovy, ted v soucasnosti je rozdil obrovsky, a ty podporujes hazard, kdy se na zaklade kristalove koule domnivas, ze po vystoupeni z EU, by to bylo mozna obracene. Ne dekuji.

Obrázek 'Cesi bez EU' Obrázek 'Cesi bez EU' (DD) (27.5.2019 17:43) reagovat
Většina argumentů pro czexit co jsem viděl je založena ns víře že pokud vystoupíme tak se nad námi zázrakem všichni slitují a my budeme schopní s těmi největšími evropskými a světovými ekonomikami dojednat smlouvy stejně výhodné jako máme teď v rámci volného trhu. Neni tady někdo trochu naivní?

Obrázek 'Cesi bez EU' Obrázek 'Cesi bez EU' (CajgonRP (27.5.2019 17:35) reagovat
nototok: možná by s námi naší zahraniční partneři měli zájem obchodovat i nadále po vystoupení ale v případě těch unijních bychom už těžko získali tak výhodné podmínky pro společný obchod jaké máme teď

Obrázek 'Cesi bez EU' Obrázek 'Cesi bez EU' (nototok) (27.5.2019 17:01) reagovat
Ale nic, mam na houno naladu tak jsem sprostej. Muj nazor to nemeni, jen bych nemel tolik urazet ostatni. A volice ANO bych nestrilel,,to ne,,jen je zakompostoval , at jsou aspon k necemu. mejte se krasne

Obrázek 'Cesi bez EU' Obrázek 'Cesi bez EU' (nototok) (27.5.2019 16:50) reagovat
Nakonec mi zacnete tvrdit, ze bez EU by nebyl zadny mezinarodni obchod, zadne smlouvy, zadna spoluprace. Svete div se, to vse tu bylo uz pred Eu, a bude i po ni. Jen jsem zvedav, jak se na to bude koukat historie, az se secte pocet uredniku, naklady, pracovni hodiny a pak se to porovna s realnymi vysledky... trosku draha sranda. V histrorii budeme za kreteny co si hřáli na prsou zmiji. O tom jsem presvedcen.

Obrázek 'Cesi bez EU' Obrázek 'Cesi bez EU' (MerlinRP (27.5.2019 16:44) reagovat
Tim: Legrační je, že pro nás je zajímavější zákazník Rusko, než Německo. Pro Německo jsme jen zdroj levné pracovní síly a odbytový trh, nic víc. Nemáme nic, co by od nás chtěli Němci kupovat, protože co oni chtějí, to my jim v jejich továrnách montujeme. A na tom by odchod z EU vůbec nic nezměnil.

Obrázek 'Cesi bez EU' Obrázek 'Cesi bez EU' (nototok) (27.5.2019 16:39) reagovat
Lide uz rezignovali, jako ovce se smirili s tim, ze ten zlodej co je odrbava vlastne neni tak spatnej... ze by je nemusel odrbavat nikdo je ani nenapadane a dokonce napadaji kazdeho, kdo to tvrdi. :-( To je ta dlouhodoba masaž, nese sve ovoce.Budme radi za zlodeje , ktere mame..mohlo by byt huř !!! Oslavujte sve zlodeje!

Obrázek 'Cesi bez EU' Obrázek 'Cesi bez EU' (nototok) (27.5.2019 16:37) reagovat
ano letity argument. A stale pravdivy. Zajem obchodovat s nami maji vsichni ti, jez s nami obchoduji. Je to proste. Ty smlouvy se daji udelat uplne stejne, jako prijmout yt z EU.A ke schodum : ano, muze je poblit i ten z CR, ale najdu jineho a budu hledat, dokud nenajdu nikoho kdo u toho neblije. Tvrdit, ze bez bliti to nejde je stejne, jako ze bez EU to nejde. Omlouvate neomluvitelne .Tot muj nazor. Prebujelej aparat slouzici pouze k ospravedlneni sve existence.

Obrázek 'Cesi bez EU' Obrázek 'Cesi bez EU' (pamětník) (27.5.2019 16:10) reagovat
Prawda . . . : Když řekneš @wizard123 to, co jsi řekl, tak já ti řeknu, že meleš sračky. Ostatně i jako v ostatních odpovědích.

Obrázek 'Cesi bez EU' Obrázek 'Cesi bez EU' (Tim) (27.5.2019 15:58) reagovat
nototok: ty to vidis moc cernobile. Tvuj primer z poblitejma schodama ve skutecnosti vypada takhle. Mas na vyber, bud ti je zamete, posere a poblije nekdo z EU, ale zaroven ti umozni to kostete, kterym to dela bez problemu prodat i do nemecka. Nebo ti je zamete, poblije a posere nekdo z CR. A to koste, ktere vyrabis muzes prodat do ruska. Ale nemecko je zajimavejsi trh nez rusko, tak chces radsi ozralu z EU.

Obrázek 'Cesi bez EU' Obrázek 'Cesi bez EU' (Prawda . . . ) (27.5.2019 15:20) reagovat
@nototok: Pokud mám jeden vysavač žere 1kW energie, zatím co jiný při stejném sacím výkonu žere jen 700W, který z těchto vysavačů je lepší? 1 je víc než 0.7. ;-) Nebo si to představ s autem, dnešní 1L motor žere méně, než 1L před 40 lety. Jinak, pokud pořád toužíš po vysokém příkonu, tak si kup průmyslový vysavač. Stejně jako ty žárovky, kup normální žárovku s vláknem, 60W, 100W, 200W (200W nevím, ty už jsem neviděl tak 15 let) a nekupuje eco/grün ledky. Nikdo ti nedrží pistoli u hlavy.

Obrázek 'Cesi bez EU' Obrázek 'Cesi bez EU' (Prawda . . . ) (27.5.2019 15:16) reagovat
@nototok: Zase ten letitý argument, že i bez EU si může ČR vyjednat smlouvy apod. Ano, proč ne, ale polož si otázku, zda jsme tak zajímavý trh, že by s námi někdo jednal a za výhodných podmínek.

Obrázek 'Cesi bez EU' Obrázek 'Cesi bez EU' (nototok) (27.5.2019 15:15) reagovat
Prawda : aha, a proto se zakazal prodej NOVYCH vysavaců s vyssim prikonem. Hmm ,, to mi nedava logiku. Ale asi je chyba ve me, nejak jsem si zvykl, ze s vetsinou se neshodnu,,ale zase,,,vetsinu povazuji za vylizanou a proto se s ni shodnout ani nechci.

Obrázek 'Cesi bez EU' Obrázek 'Cesi bez EU' (nototok) (27.5.2019 15:13) reagovat
pripomina mi to toto: Potrebujeme kazde rano zamest schody. Ted to dela kazde rano opilec, ktery to zamete spatne a jeste se u toho poblije a poserea pak se po tech schodech válí. Ale prece potrebujeme zamest, takze nikdo jinej by to delat nemohl.... asi stejna (ne)logika. Dojem, ze Eu potrebujeme ve Vas zivej jenom ti parchanti, kteri z toho zijou. Ano zametou, ale taky poserou, poblijou a jsou predrazení.

Obrázek 'Cesi bez EU' Obrázek 'Cesi bez EU' (Prawda . . . ) (27.5.2019 15:12) reagovat
@wizard123: Když ti řeknu, že většina regulace z EU pouze přejímá platné normy WTO, kdy v souladu s nimi jsme přijímali vlastní normy dávno předtím, než jsme vůbec zvažovali vstup do EU? Jinak, svítit si můžeš pořád čím chceš, nebuď ovce, a ty vysavače bylo na čase, aby se to začalo regulovat. Zkoumej sací výkon, objem koše a ne čistý příkon, který tvoje 30 let stará ETA měla kolem 1kW, kdy spíš ohřívala okolí, než aby vysávala.

Obrázek 'Cesi bez EU' Obrázek 'Cesi bez EU' (nototok) (27.5.2019 15:10) reagovat
DD : nesouhlasim. Byl omezen příkon na max 900 wattů, s poměrem příkon/výkon to mělo nic co dělat. Prostě se omezily ty s vyšším příkonem nehledě na skutečný výkon. EU k nicemu nepotrebujeme, obchodni dohody, kvuli nimz byla EU zalozena lze dojednat i bez ni, zbytecny diktat debilnich uredniku bychom si mohli odpustit.

Obrázek 'Cesi bez EU' Obrázek 'Cesi bez EU' (Prawda . . . ) (27.5.2019 15:09) reagovat
@456: Bez EU jsme žili, bez EU budeme žít dál. Jediné, co se tu bude řešit je, za jakou cenu. To ale nikomu nevysvětlíš, takže já jsem klidně pro vystoupení. Mě to ve výsledku nijak neomezí. Ty desítky tisíc dělníků možná zapláčou, ale budeme mít zase ''svobodu''.

Obrázek 'Cesi bez EU' Obrázek 'Cesi bez EU' (Mas) (27.5.2019 14:59) reagovat
však se dočkáš B-)

Obrázek 'Cesi bez EU' Obrázek 'Cesi bez EU' (Neregistrovaný Eric Cartmenez, dříve Eric Cartmen) (27.5.2019 14:50) reagovat
Takhle ňák prej má vypadat ta nadcházející ekonomická krize, co už tu měla nejmín 2 roky bejt...

Obrázek 'Cesi bez EU' Obrázek 'Cesi bez EU' (Dr.Str.RP (27.5.2019 14:50) reagovat
wizard: a počkej, až zjistěj, že z péra a trubky jde vyrobit harpuna.

Obrázek 'Cesi bez EU' Obrázek 'Cesi bez EU' (DD) (27.5.2019 13:31) reagovat
Ty vysavače byly omezené jen co se týče spotřeby nikoliv výkonu, tedy se přestaly prodávat neefektivní krámy s velikou spotřebou

Obrázek 'Cesi bez EU' Obrázek 'Cesi bez EU' (wizard123RP (27.5.2019 12:25) reagovat
No v devadesátých letech nám tu bez diktatury EU bylo fajn, svítil a luxovat jsi mohl, čím si chtěl, zbroják jsi udělal v pohodě, perkusní revolver jsi koupil od 18 let na občanku... Dneska co týden nějaký posraný zákaz a omezení. A když je to Euro tak super, tak proč tu máme v Praze Slováků jak nasráno, když to tak pomáhá ekonomice?

Obrázek 'Cesi bez EU' Obrázek 'Cesi bez EU' (Hosana) (27.5.2019 12:20) reagovat
Chudáčikovia...

Obrázek 'Cesi bez EU' Obrázek 'Cesi bez EU' (JMRP (27.5.2019 11:52) reagovat
Smutný pohľad. Ktovie aký osud ich čakal. Niečo mi hovorí, že asi nie veľmi šťastný ...

Obrázek 'Cesi bez EU' Obrázek 'Cesi bez EU' (nototok) (27.5.2019 11:24) reagovat
Tim se projevil. I jeho komunikacni schopnosti. Timyy Timyy. Mohu dokola opakovat ze SPD nevolim, ale pro takove jako Timy, jsou fakta jen pritezi, oni vedi lepe... Opravdu jsem nechapal tyto vymlete mozky, nez jsem stejne projevy rozpoznal u sve sestry... Musime jim pomoct, musime to zaplatit - Ty to zaplatis? Ne ja ne,,ale nekdo musi,, vsichni jsme lidi, laska kvete tralala... stejna logika u vsech slunickovejch parazitů. Jo bez eura chcipneme do zitra, to je jasny. Bez EU to nejde a Babiš maká.

Obrázek 'Cesi bez EU' Obrázek 'Cesi bez EU' (Newerer) (27.5.2019 11:15) reagovat
Maj tam lustr!

Obrázek 'Cesi bez EU' Obrázek 'Cesi bez EU' (MSA2RP (27.5.2019 10:58) reagovat
Typičtí Češi. S nezaměnitelným košickým dialektem.

Strana 1/2. 1 2 následující