Odebírat | ||
Obrázek 'paralelni port' (Atarian) RP (4.2.2021 15:20) | reagovat | |
Klasika. Nikdo tady nevi k cemu to majitel opravdu pouziva, ale vsichni uz vi, ze je to blbe | ||
|
||
Obrázek 'paralelni port' (MSG) RP (3.6.2019 11:23) | reagovat | |
VasekB to už dávno uhádol! | ||
|
||
Obrázek 'paralelni port' (Dr.Str.) RP (3.6.2019 6:44) | reagovat | |
Říkali nám, že je to switch, ale nakonec to byl jenom hub... | ||
|
||
Obrázek 'paralelni port' (mrkev) RP (1.6.2019 22:30) | reagovat | |
@iC Není lepší v tom případě to UTP rozdělid? Stejně nepoužíváš všechny páry. | ||
|
||
Obrázek 'paralelni port' (vsevedko) RP (1.6.2019 21:24) | reagovat | |
Podobne mam zapojene 1wire snimace, len pouzivam rj11 | ||
|
||
Obrázek 'paralelni port' (iC) RP (1.6.2019 20:25) | reagovat | |
Mohlo by to normálně chodit, ale bude tam docházet ke kolizím. Spravoval sem celý objekt, kde byli dvojzásuvky řešeny jedním UTP (žádnej gigabit, PoE ).. je to šetření na nesprávným místě.. asi jako dávat cat 5e místo 6 | ||
|
||
Obrázek 'paralelni port' (janci) RP (1.6.2019 18:40) | reagovat | |
farby su v poriadku, fantomas nikdy nedrzal v ruke patchpanel | ||
|
||
Obrázek 'paralelni port' ([Jooky]) (1.6.2019 16:37) | reagovat | |
Experti ... to moze byt kludne modbus, alebo nieco podobne "priemyselne". Popripade nieco ine, co bezi cez RS485 ... | ||
|
||
Obrázek 'paralelni port' (P.) RP (1.6.2019 15:31) | reagovat | |
Ještě mám jednu teorii .. státní správa. Někdo to prostě ojebal. A slepicím je to jedno, protože na tisk to taky bude stačit | ||
|
||
Obrázek 'paralelni port' (fantomas_) (1.6.2019 13:35) | reagovat | |
...a ktory idiot zapojil farby v tomto poradi? | ||
|
||
Obrázek 'paralelni port' (mrkev) RP (1.6.2019 12:58) | reagovat | |
UM! Někdo znovu zabouchal na dveře. Dudley sebou trhl a probudil se. „Kde je to dělo?“ zeptal se hloupě. Za jejich zády se ozvala hlasitá rána a do místnosti klusem dorazil strýc Vernon. V rukou držel pušku – teď už věděli, co bylo v tom dlouhém, úzkém balíku, který si vezl s sebou. „Kdo je tam?“ rozkřikl se. „Varuji vás – mám zbraň!“ [odkaz] | ||
|
||
Obrázek 'paralelni port' (BG) RP (1.6.2019 12:42) | reagovat | |
"Pokud se diskuze nevyvíjí pro mrkev příznivým směrem (což se u jakéhokoli konkrétního tématu začne dít během první, maximálně druhé strany příspěvků), volí archeologickou strategii. Archeologické strategii se v angličtině říká "getting historical", kde místo odpovědi na nepříjemné otázky, volí cestu odvedení pozornosti k dávné historii. Mrkev má doma u počítače seznam zajímavých neukončených diskuzí, které slibují možnost odvedení pozornosti." [odkaz] | ||
|
||
Obrázek 'paralelni port' (mrkev) RP (1.6.2019 12:38) | reagovat | |
Ano, to je socketovina, kterou způsobuje to, že neumí číst. So? | ||
|
||
Obrázek 'paralelni port' (BG) RP (1.6.2019 12:34) | reagovat | |
"Jedním z jeho oblíbených stylů vedení diskuze je postupná proměna argumentu. Pronese svůj argument, následně ostatní diskutéři jej upozorňují, že daný argument je naprosto v rozsporu s fakty, načež Mrkev začne svůj argument upravovat stylem Špatně jsem se vyjádřil, mělo to být... a touto postupnou evolucí se původní mrkvův argument změní natolik, že nakonec tvrdí naprosto něco jiného." [odkaz] | ||
|
||
Obrázek 'paralelni port' (mrkev) RP (1.6.2019 11:42) | reagovat | |
@pishinger Jestli sis nevšiml (a ostatní) tak jsem schválně použil Trottelův termín. Jinak pořád platí, že pro cokoliv rychlejšího než 1Mb se hodí tak akorát přímé propojení mezi dvěma stanicemi. | ||
|
||
Obrázek 'paralelni port' (qwert01) RP (1.6.2019 11:40) | reagovat | |
ale hovno, na narážecích kleštích krone jdou vypnout nůžky jedním jebem | ||
|
||
Obrázek 'paralelni port' (janci) RP (1.6.2019 11:36) | reagovat | |
Inak takto to zakrimpovat chce trochu skill, lebo ten nasktroj ktorym sa to robi rovno prebytocny vodic odreze. Takze to asi robili srobovakom | ||
|
||
Obrázek 'paralelni port' (dwo) RP (1.6.2019 11:31) | reagovat | |
zjevně nepoznáte zákazníka, který zkrouhnul budget na IT aneb pracuj do výše svého platu | ||
|
||
Obrázek 'paralelni port' (mi0) RP (1.6.2019 11:21) | reagovat | |
Možno to je "HUB" v rámci domu, kde sa pripája len jeden človek a v každej miestnosti má jednu zásuvku | ||
|
||
Obrázek 'paralelni port' (janci) RP (1.6.2019 11:17) | reagovat | |
Imho to nemoze fungovat ako HUB pre 10BASE-T ani 100BASE-T, lebo nemas prepojene RX-TX do kriza a ani Auto MDI-X nepomoze. Hub je aktivne zariadenie. Prijma signaly na vsetkych RX a replikuje ich na vsetky TX. | ||
|
||
Obrázek 'paralelni port' (mi0) RP (1.6.2019 11:00) | reagovat | |
..njn, chudák staré zbernicové siete cez koax.. tam si sieťovky o TCP mohli nechať len zdať | ||
|
||
Obrázek 'paralelni port' (nl12345) (1.6.2019 10:19) | reagovat | |
"protože TCP/IP je P2P a žádné propojení víc než dvou síťovek nepojede." - tento vyrok to za dnes vyhral | ||
|
||
Obrázek 'paralelni port' (pishinger) RP (1.6.2019 8:59) | reagovat | |
Pouzivatelovi "mrkev" odporucam sa uz k tejto teme nikde nevyjadrovat a nepouzivat pojmy, o ktorych nic nevie. Ako napisal kubeek, Ethernet s tymto rata a vie takto fungovat relativne bez problemov, kedysi boli huby beznym riesenim. TCP/IP s tymto nema nic a rozhodne to nie je P2P protokol (nakolko pozna multicast a broadcast). | ||
|
||
Obrázek 'paralelni port' (VasekB) (1.6.2019 8:22) | reagovat | |
domovní zvonek a kecal v paneláku? použití utp je čistě z praktických důvodů, že používají standardní kabeláž | ||
|
||
Obrázek 'paralelni port' (janci) RP (1.6.2019 7:37) | reagovat | |
Este ma napada, ze to je normalny ethernet rozvedeny po budove v ktorej chodi clovek s notebookom a pripaja sa do roznych zasuviek, ale vzdy je aktivna len jedna. No tie odrazy na konci vedenia, to musi byt zuzo. | ||
|
||
Obrázek 'paralelni port' (qwert01) RP (1.6.2019 7:17) | reagovat | |
třeba po tom běží nějaká jednoduchá komunikace... něco jako dtfm, nebo nějaké jednoduché audio cvrlikání... | ||
|
||
Obrázek 'paralelni port' (kubeek) RP (1.6.2019 1:02) | reagovat | |
Mrkev, zase vedle, klasickej 100base-TX 100Mbit ethernet kterej sme měli všichni počítá s CSMA/CD v half-duplex módu, t.j. s hubem a vícero stanicema paralelně na drátu, který když zjistěj že jim do toho někdo začal kecat dřív než on tak se na nějakej náhodnej čas odmlčej a zkusej to znova. TCP/IP je tak nějak o vrstvu dál, a P2P je někde na aplikační vrstvě. MJ zase mimo mísu | ||
|
||
Obrázek 'paralelni port' (Rrrrr) (1.6.2019 0:55) | reagovat | |
a pak zjistite, ze ve vasem cinskym routeru je to zapojeny presne takhle, akorat to ma ven 8 zasuvek. Odbornici tady vsichni na slovo vzati. | ||
|
||
Obrázek 'paralelni port' (kubeek) RP (1.6.2019 0:49) | reagovat | |
a protože to nemůže bejt gigabit ale max 100mbit, tak proč to vůbec řešit? Potřebuješ jen 4 dráty - 1,2,3,6 a ne všech osum, a na těch pár kabelů ti stačí pár páčkovejch wago svorek. To je tak další desetinásobná úspora, takže celkem máš úsporu 96.6% a to jen proto že ti to politicky myslelo | ||
|
||
Obrázek 'paralelni port' (mrkev) RP (1.6.2019 0:48) | reagovat | |
@Trottel Ne, nemůže to fungovat, protože TCP/IP je P2P a žádné propojení víc než dvou síťovek nepojede. @P. Jedině tak. Ale i tak to dává smysl do signálů s frekvencí max do jednotek MHz. | ||
|
||
Obrázek 'paralelni port' (kubeek) RP (1.6.2019 0:43) | reagovat | |
Péčko, pokud nemyslíš Underwater Demolition Team ale UDP, tak je to pořád řešení za který se věší za koule do průvanu. Teda pokud ty tvoje měřáky jsou tak maximálně metr daleko od týhle zhovadilosti, tak bych jti enom řek že až se to začne srát tak si to pojedeš řešit. Navíc tenhle 16portovej patch panel nestojí třikrát víc než 16port switch. | ||
|
||
Obrázek 'paralelni port' (P.) RP (1.6.2019 0:35) | reagovat | |
Naprosto běžný např. pro připojení nějakých lowcost měřáků a čidel, co posílají data přes UDT třeba jednou za minutu. 16 portovej switch může cenu takovýho setupu klidně ztrojnásobit, což se ne vždy hodí. Ale uznávám, že jsem to už pár let neviděl. | ||
|
||
Obrázek 'paralelni port' (Trottel) (31.5.2019 23:44) | reagovat | |
Defacto takovej hub. Teoreticky to asi fungovat může, otázka zní proč? Pokud teda nejde o nějaké custom zapojení mimo tcp/ip | ||
|
||
Obrázek 'paralelni port' (janci) RP (31.5.2019 23:25) | reagovat | |
Toto zapojenie som videl na vlastne oci, zmysel mi unika | ||
|
||
Obrázek 'paralelni port' (Ebo) RP (31.5.2019 23:24) | reagovat | |
patch panel RJ45? .. pro rusaki topri | ||
|