VPS  |  Tesla se slevou  |  Webhosting  |  Valentýn se Slonem  |  Domény


Nalezeno 73 komentářů.


Přezdívka:
:-) :o)
:-( >-O
;-) :-D
:-P B-)
8-) :-*
:-/ |-)
=) :-O
Zpráva:
 
Padesátpět:
   

Strana 1/2. 1 2 následující

Odebírat

Obrázek 'novy prezident' Obrázek 'novy prezident' (karel (neprihlaseny)) (2.8.2019 7:46) reagovat
otvor je nova mrkev?

Obrázek 'novy prezident' Obrázek 'novy prezident' (BeDLaRP (30.7.2019 21:08) reagovat
Šak co...když tam může být Milda

Obrázek 'novy prezident' Obrázek 'novy prezident' (Douglas) (30.7.2019 9:40) reagovat
Nevím jak moc kreativní dojmologie musí člověk předvést aby napsal jednoznačné tvrzení, vzápětí ho popřel s tím že to myslel trochu jinak a když na to někdo upozorní tak ho neustále afektovaně označuje za lháře. Alespoň do budoucna vím že s tebou nema diskuze cenu m

Obrázek 'novy prezident' Obrázek 'novy prezident' (Douglas) (30.7.2019 9:36) reagovat
Já tvrdím stále to samé, to neprekroutíš ikdyž se snažíš sebevíc a falešně mě cituješ. Ty očividně nejsi jednak schopný pochopit co takový způsob velení znamená, že to opravdu není ztráta suverenity naší armády ani te jednotky jak tvrdíš ale ani nejsi schopný dohledat tu smlouvu která o tom pojednává. To pak taková diskuze nemá moc cenu. A ty afektovane výkřiky si neodpustíš, jo? :)

Obrázek 'novy prezident' Obrázek 'novy prezident' (oTvorRP (30.7.2019 9:31) reagovat
Tvrdim stale to same ty trdlo prolhany. Ze ty sis to vykladal blbe je tvoje chyba a dano vrozenymi dispozicemi (u tebe spis indispozicemi). Ze sis neco domyslel blbe je jen tvuj a zrejme celozivotni problem. Cast nasi armady je pod operacnim velenim bundeswehru, což ty od zacatku popiras s tim, ze operacni veleni neznamena veleni. Ale to si tady kazdej dohleda sam B-)

Obrázek 'novy prezident' Obrázek 'novy prezident' (oTvorRP (30.7.2019 9:28) reagovat
Douglas už ZASE lže!

Obrázek 'novy prezident' Obrázek 'novy prezident' (Douglas) (30.7.2019 9:06) reagovat
Ty že neměníš názory? Začal jsi diskuzi s úplně jinou tezí než teď, teď tvrdíš a ještě máš tu drzost mě obviňovat. Číst ty tvé autistické výkřiky je někdy zábava ale už se dost opakuješ.

Obrázek 'novy prezident' Obrázek 'novy prezident' (Douglas) (30.7.2019 9:05) reagovat
Ty jsi koukám zatvrzelý lhář a ještě to svádiš na ostatní. Proč si tu smlouvu nepřečteš? Je zveřejněna na stránkách ministerstva, jestli nechápeš rozdíl mezi zahraniční misí a účasti na cvičení tak máš asi větší problém s chápáním než se zdá, princip velení a suverenity je ale stejný, proto ten příměr, což ti asi pořád nedochází. Plácáš pořád blbosti o tom že jsi napsal X a myslel jsi Y a když na to poukažu s tím že se pleteš tak pořád točíš dokola, už je to trapné.

Obrázek 'novy prezident' Obrázek 'novy prezident' (oTvorRP (30.7.2019 6:35) reagovat
Kdo chce videt, jak Dougles meni nazory a hada se sam se sebou, at se pokocha diskuzi níže. Pak ho asi uz nikdy nebudete brat vazne, ale to neni na skodu.

Obrázek 'novy prezident' Obrázek 'novy prezident' (oTvorRP (30.7.2019 6:33) reagovat
Douglas už ZASE lže!

Obrázek 'novy prezident' Obrázek 'novy prezident' (oTvorRP (30.7.2019 6:32) reagovat
No vidis, a pokud tady neco takoveho funguje uz roky jak tvrdis, tak proc se to smlouvou znovu zajistovalo,,, dava ti to vubec smysl? Asi protoze jde o neco jineho ty trdlo vylizany. Tvrdim stale to same kryple, ze ty sis myslel ze mluvim o cekle armade je zase jen tvoje predstava. A zase, tvrdil jsi ze nic tajoveho neni a pak jsi priznal, ze cast armady ano. jsi krypl. A nerozciluju se, bavis me te usvedcovat ze lzi, i kdyz tobe to nedochazi.

Obrázek 'novy prezident' Obrázek 'novy prezident' (Douglas) (29.7.2019 18:17) reagovat
Příklad se zahraničními spoluprácemi jsem tady dal proto že něco takového tady funguje už léta, ale bez toho aniž by se to projevilo na suverenitě naší armády.

Obrázek 'novy prezident' Obrázek 'novy prezident' (Douglas) (29.7.2019 18:11) reagovat
Je jedno jak moc se budeš rozčilovat a jak moc mi budeš nadávat, význam toho co jsi psal původně a co tě usvědčuje z účelové lži tím neprekroutíš

Obrázek 'novy prezident' Obrázek 'novy prezident' (Douglas) (29.7.2019 18:10) reagovat
Já nevím jestli má pořád cenu ti to opakovat v každém příspěvku, ale budiž, tvrdil jsi že naše armáda bude podléhat velení Bundeswehru. Když jsem ti dal odkaz který dokazuje že tomu tak není tak si začal točit něco o tom že jsi to myslel jinak, a že já lžu. Ale nejen že nejde o celou armádu jak tvůj první příspěvek inklinoval, ale o pár jednotek. Ale ani nešlo o to že by jsme prostě svěřili celé jejich velení a suverenitu Německu.

Obrázek 'novy prezident' Obrázek 'novy prezident' (oTvorRP (29.7.2019 17:18) reagovat
Strasne me desi, ze existence, vylizane na tvou uroven, mozna jeste maji volebni pravo. Ale dost mozna jsi jen nejaky nesvepravny chovanec a svou tuposti tudiz moc skodit okoli nemuzes.

Obrázek 'novy prezident' Obrázek 'novy prezident' (oTvorRP (29.7.2019 17:15) reagovat
znovu opakuji, ze operativni veleni v ramci cviceni je neco jineho nez operativni veleni pri jakemkoliv zasahu. Uz to znovu opakovat nebudu, nevidis rozdil, proste protoze jsi kreten.

Obrázek 'novy prezident' Obrázek 'novy prezident' (oTvorRP (29.7.2019 17:14) reagovat
Nejprve jsi poprel ze by se neco takoveho melo dit, pak jsi uznal ze cast armady spada, ale "jen" pod operacni veleni. A ja menim nazory,... zaprcej si.

Obrázek 'novy prezident' Obrázek 'novy prezident' (Douglas) (29.7.2019 17:11) reagovat
Znovu opakuji že jestli je pro tebe společne operativní vedení za účelem vojenského cvičení případně školení vzdání se suverenity naší armády tam to jsme udělali už dávno, minimálně v první válce v zálivu, případně s naší účasti na Balkáně. Nemusíš se ale bát, nad armádou máme stále svou plnou suverenitu, včetně jednotek které budou cvičit s Němci.

Obrázek 'novy prezident' Obrázek 'novy prezident' (Douglas) (29.7.2019 17:07) reagovat
Ano, to byla reakce na tu tvojí armádu, mrzí mě že stále nedokážeš pochopit elementární podstatu tvrzení. Protože to fakt lež není

Obrázek 'novy prezident' Obrázek 'novy prezident' (oTvorRP (29.7.2019 17:06) reagovat
nevybruslis z toho, a pro me zustavas kretenem ac slusne se vyjadrujicim. Mozna o to horsim, hrajes si na erudovaneho a placas blbosti

Obrázek 'novy prezident' Obrázek 'novy prezident' (oTvorRP (29.7.2019 17:05) reagovat
Ano nenadavas,, to je fakt, ale meles blbosti a popiras sva tvrzeni oTvor:: vzhledem k tomu že nic takového se u nás nechystalo ani nechystá tak tvé obavy nejsou moc namístě, je to zase nějaky HOAX [odkaz]

Obrázek 'novy prezident' Obrázek 'novy prezident' (oTvorRP (29.7.2019 17:05) reagovat
pro me lež = lež. A ty lžež. Nwe vždy ale často, proto jsi lhář. A nedelej si nadeje, ze se kvuli tobe rozciluju.. kretene

Obrázek 'novy prezident' Obrázek 'novy prezident' (Douglas) (29.7.2019 17:04) reagovat
Já narozdíl od tebe tvrdím to samé už od začátku. a narozdíl od tebe ti nenadavam, to je rozdíl mezi slušnou diskuzí hulvátstvím

Obrázek 'novy prezident' Obrázek 'novy prezident' (oTvorRP (29.7.2019 17:03) reagovat
ani nevim ma to cenu psat - operativni veleni na misi v cizi zemi a ve vlastni zemi, jsou dost rozdilne veci,,ale to ty rozhodne nepochopis, kretene. O tom, jestli ztracime suverenitu, kdyz nasim vojakum v nasi zemi veli cizi stat je pak pro tebe uplne hazeni perel svini.

Obrázek 'novy prezident' Obrázek 'novy prezident' (Douglas) (29.7.2019 17:03) reagovat
Tak urputne veletoče co předvádis jen aby sis dokazsl že máš pravdu jsou vskutku zábavné. ještě nikdy jsem neviděl se takhle rozčilovat někoho kvůli tomu že to co napsal myslel údajně nějak jinak. Pro mě armáda = armáda, tak jsi to napsal a tak by to každý pochopil. Teď sice tvrdíš urputně že jsi tim myslel něco jiného ale pokud ano, měl jsi na to slušně upozornit hned a ne mě obviňovat ze lži a víc a víc se do toho zamotávat.

Obrázek 'novy prezident' Obrázek 'novy prezident' (oTvorRP (29.7.2019 17:01) reagovat
Ale pravdu mas v jednom. Tim ze te budu stale oslovovat kretene uz nic nezmenim, dosahl jsi vrcholu (dna). Ale ja rad nazyvam veci pravymi jmeny, vis kretene.

Obrázek 'novy prezident' Obrázek 'novy prezident' (oTvorRP (29.7.2019 17:00) reagovat
Dougles Zase lže! Ne v celem prispevku, ale v jeho castech, aby si to zase spatne ten kreten nevylozil. Popiral jsi ze by se o tom byt jen jednalo a pak priznas ze se to stalo - jsi kreten. Nema cenu s tebou jakkoliv diskutovat, svuj kretenismus si ocividne usilovne pestujes a dari se ti,, tak aspon v necem jsi dobrej... kretene.

Obrázek 'novy prezident' Obrázek 'novy prezident' (oTvorRP (29.7.2019 16:57) reagovat
Douglesy, jsi kreten. Neomluvitelne. Nemyslel jsem to jinak, ze jsi neschopny chapani je tvuj problem. Napsal jsem armada. Nepsal jsem cela, pak jsem upresnil ze cast. Kdybys nebyl debil, tak ti to dojde. Takze Dougles zase lže ! Naproti tomu ty jsi, kretene, napsal, ze se o tom ani nemluvilo ale pak se to stalo. Kretene. Operativni veleni - pleteš pojmy - lžeš. Stale tvrdim to same. Zase lžeš. A ja neverim, ze jsi takovej kreten, proste te jen bavi lhat, coz uz vidi kazdy. Ses kreten.

Obrázek 'novy prezident' Obrázek 'novy prezident' (Douglas) (29.7.2019 16:25) reagovat
Příště když něco napíšeš a budeš to myslet jinak tak to raději napiš hned, bude to méně trapné než to psát v desíti komentářích ;)

Obrázek 'novy prezident' Obrázek 'novy prezident' (Douglas) (29.7.2019 16:23) reagovat
Chápu že si nechceš přiznat že ses zamotal do vlastního tvrzení ale alespoň by ses mohl obejít bez těch nadávek.

Obrázek 'novy prezident' Obrázek 'novy prezident' (Douglas) (29.7.2019 16:23) reagovat
Takže napíšeš armádu, pak upřednosníš že jsi vlastně nemyslel celou armádu ale jen malou část, a já tady kecám jo? Operativní velení v naší armádě je třeba v některých zahraničních misích, znamená to snad že jsme se vzdali suverenity? To je jako kdyby na střední manažerskou pozici do české firmy přijali Němce a rázem by někdo začal říkat že nám šéfuji Němci, tak to ale fakt není. koukám že na svém afektovaném projevi nehodláš změnit nic, nevím co získaš tím že mi budeš nadávat, pravdivější to určitě nebude.

Obrázek 'novy prezident' Obrázek 'novy prezident' (oTvorRP (29.7.2019 15:50) reagovat
Takze tebou pohrdam o to vic. Tva hloupost by sla omluvit, umyslne lhani nikoliv. Kazdej az si udela z diskuze obazek sam, staci si ji postupne precist.

Obrázek 'novy prezident' Obrázek 'novy prezident' (oTvorRP (29.7.2019 15:48) reagovat
Dougles ZASE lže! Nikdy jsem netvrdil, že jde o celou armádu - tvůj výmysl. Dále jsi tvrdil, že se nic takového nechystá ani nechystalo - další lež, kterou sis sám vyvrátil. Operativní velení znamená, že v případě jejich nasazení jim budou velet, co si pred tim predstavujes ty netusim. Takze v akci budou pod jejich velenim, spat v kasarnach pod nasim. A nedavam ti za pravdu v nicem, jen ty sam ustupujes a postupne popiras, co jsi tvrdil. A ano, nepovazuji te za tolik vylizaneho, myslim si, ze umyslne lžeš.

Obrázek 'novy prezident' Obrázek 'novy prezident' (Douglas) (29.7.2019 15:11) reagovat
a jednotné operační velení skutečně není to co jsi říkal, tedy cituju"aby ceska armada byla pod vedenim bundeswehru" . To koneckonců vyvrací i odkazy které jsi tady dal a které jsem tady dal já. Ještě něco tam máš?

Obrázek 'novy prezident' Obrázek 'novy prezident' (Douglas) (29.7.2019 15:10) reagovat
Najednou je to část, konečně mi dáváš pomalu zapravdu :) jsem rád že jsi dokazal pod tíhou důkazů zrevidovat své nepravdivé tvrzení. A přestaň ze sebe dělat burana těmi nadávkami, rád bych vedl diskuzi s někým kdo se nechová jako afektované dítě.

Obrázek 'novy prezident' Obrázek 'novy prezident' (oTvorRP (29.7.2019 14:47) reagovat
Takze znova - Cast armady CR mela prejit pod veleni Bundeswehru - a to se nakonec i stalo (jen mala cast). Jakto ze to nechapes ty vymatlany trotle? Vzdyt to sam pises a pak to zase popiras. V pripade potreby pak u nas mela zasahovat i nemecka policie (v pripade nepokoju a protivladnich demonstraci). Z toho sešlo. Chapes to ty tydyte nebo ne? V cem lzu...napis presne co neni pravda...ale ja uz vim, ze ty proste smyslplnou vetu do kupy nedas. ZASE jen lžeš, tak vylizanej bejt nemuzes.

Obrázek 'novy prezident' Obrázek 'novy prezident' (Douglas) (29.7.2019 14:41) reagovat
Ale celá tahle diskuze je jen o tom že ty si zdřejmě nedokážeš přečíst pořádně to co píšu a ani to pochopit v kontextu otoho co jsi psal ty.

Obrázek 'novy prezident' Obrázek 'novy prezident' (Douglas) (29.7.2019 14:39) reagovat
Teď to snad už pochopíš a prestaneš s tím hloupým obviňováním ze lži

Obrázek 'novy prezident' Obrázek 'novy prezident' (Douglas) (29.7.2019 14:37) reagovat
Než někoho obviniš ze lži tak si laskavě přečti pořádně co píše, mám pocit že ani nevíš co píšeš ty sám když jsi schopný tady dát odkaz který vyvrací to co jsi řekl ty a naopak potvrzuje to co jsem řekl já. Naopak lžeš ty když tvrdíš že z té spolupráce sešlo. Ty jsi tvrdil že česká armáda bude pod vedením té německé, což je samozřejmě nesmysl, a od začátku reaguji jen na ten tvůj výrok, už to konečně chápeš nebo ti to mám vysvětlit víc polopaticky?

Obrázek 'novy prezident' Obrázek 'novy prezident' (oTvorRP (29.7.2019 14:37) reagovat
Me to porad neda : Douglesy, jak jsi schopny do jednoho prispevku vecpat: Nic takoveho se nechystalo, nešeslo z toho , podepsalo se to.... to te huba nepálí? Prsty ti nehnijou kdyz to datlis sem? Stydis se za sebe? ..nebo si to fakt neuvedomujes? Jsi svepravny?

Obrázek 'novy prezident' Obrázek 'novy prezident' (oTvorRP (29.7.2019 14:31) reagovat
vzhledem k tomu že nic takového se u nás nechystalo - Douglas už ZASE lže!

Obrázek 'novy prezident' Obrázek 'novy prezident' (oTvorRP (29.7.2019 14:28) reagovat
jasny, tendecni , clanky, kampan, hlavne to v nemeckym listu... Douglesi víš ty co? Ja uz na tvoje slinty nebudu reagovat jinak, nez proste tak, ze vzdycky napisu jen : "Dougles už ZASE lže ! "

Obrázek 'novy prezident' Obrázek 'novy prezident' (oTvorRP (29.7.2019 14:26) reagovat
Dougles, tak ja nevim, mas tu demenci vrozenou, nebo se tak moc snazis? [odkaz] ,,,[odkaz] [odkaz]

Obrázek 'novy prezident' Obrázek 'novy prezident' (Douglas) (29.7.2019 13:50) reagovat
Neuvažovalo se o tom, rozhodně ne tak jak jsi to podal předtím ty. I ten článek na který jsi tady dal odkaz potvrzuje to co říkám. A k podpisu te smlouvy spolupráce došlo, tak z čeho podle tebe sešlo? Ta smlouva je veřejně dostupná, a můžeš si to ověřit, to že něco nevíš, neznamená že to není.. zbytek asi znáš ;)

Obrázek 'novy prezident' Obrázek 'novy prezident' (oTvorRP (29.7.2019 13:35) reagovat
reagoval jsem prehnane,,ale uvazovalo se o tom a on to podporoval... .to ze to pak dementuji na tom nic nemeni. Politikum se neveri, politici se kontroluji, tady uz se ale naucili lhat a ani se nestydet.. taky ceskej ovcan jim zbasti vsechno, hlavne za koblihu. Takze znovu : navrhovalo se to, on to podporoval, neproslo to tak to dementuji, klasickej postup...

Obrázek 'novy prezident' Obrázek 'novy prezident' (oTvorRP (29.7.2019 13:32) reagovat
Douglas, ne? Ne? Neuvažovalo se o tom? [odkaz] , že neco nevis, neznamena, ze to neni... ale u tebe uz je to asi charakteristika

Obrázek 'novy prezident' Obrázek 'novy prezident' (HonzaRezRP (29.7.2019 11:45) reagovat
Doufám, že pan senátor Tubera se do té doby zpopelní, protože by nebylo dobré mít reprezentanta státu, který smrdí jako vyřazená lokomotiva...

Obrázek 'novy prezident' Obrázek 'novy prezident' (niggerjimRP (29.7.2019 8:29) reagovat
no, reálně řekl na otázku zda si dokáže představit že by kandidoval na hrad toto "„Všechno si člověk dokáže představit. Proč ne,“. Ale chápu že spousta lidí čte jen nadpis, který vzniká asi takto: @Dokážete si představit že by jste měl sex s mladou pamelou anderson? ... #Představit si dokážu cokoliv. - Titulek - Roumenista chce mít sex s pamelou anderson :-D

Obrázek 'novy prezident' Obrázek 'novy prezident' (douglas) (29.7.2019 8:05) reagovat
oTvor:: vzhledem k tomu že nic takového se u nás nechystalo ani nechystá tak tvé obavy nejsou moc namístě, je to zase nějaky HOAX http://www.mocr.army.cz/informacni-servis/na-pravou-miru/ministerstvo-obrany-dementuje-podrizenost-armady-pod-cizi-veleni-140331/

Obrázek 'novy prezident' Obrázek 'novy prezident' (oTvorRP (29.7.2019 7:59) reagovat
Petr Pavel - u něho mi dost vyzname vadilo, ze byl pro, aby u nas v pripade nepokoju zasahovali nemecti policiste a celkove byl pro, aby ceska armada byla pod vedenim bundeswehru !! Coz je pro me neprijatelne a rovno vlastizrade. Ale nemohu to dohledat. Mozna se pletu. Ale nepletu se v tom, ze bagatelizuje hrozbu islamu.

Obrázek 'novy prezident' Obrázek 'novy prezident' (ten druhej) (29.7.2019 3:48) reagovat
456: Co kouříš, kdes to vzal a chci to taky!

Obrázek 'novy prezident' Obrázek 'novy prezident' (pan_Jaroslav_Crha_guru_ITRP (29.7.2019 0:12) reagovat
a on ten heroin do počítače stáhl přes skype, ICQ nebo mu to přišlo emailem ? :-D :-D :-D :-D

Obrázek 'novy prezident' Obrázek 'novy prezident' (Komunistická Mlátička) (28.7.2019 17:37) reagovat
(Nasranej vopičák) R: Buď rád, že nevíme kdo jsi, ty opičí svině, jinak bys schytal nakládačku obuchem ty protistátní živle!!!!!!!!!!! >-O

Obrázek 'novy prezident' Obrázek 'novy prezident' (456) (28.7.2019 14:03) reagovat
Normální člověk se na tuto pozici moc nepohrne. Ostatně kdo by stál o to, aby z něj udělali teplouše a pedofila, který dobrovolně vstoupil do STB, když mu v počítači policie našla heroin. A zloděje, protože jako telpouš a pedfil ty takzvaně vlastní vnoučata ukradl. Případně riskoval, že nějaký fantik umlátí psa, přidá k tomu fotku jeho vnuka a pošle to po internetu. Načež si milovníci zvířátek na vnuka počkají před školou a sežežou ho až chcípne.

Obrázek 'novy prezident' Obrázek 'novy prezident' (baator) (28.7.2019 11:38) reagovat
to snad ne: to by mohlo přesvědčit Zemanovy a Babišovy voliče B-)

Obrázek 'novy prezident' Obrázek 'novy prezident' (to snad ne) (28.7.2019 11:35) reagovat
Petr Pavel je přijatelný kandidát? :-O takže členství v KSČ už přestalo vadit? :-O

Obrázek 'novy prezident' Obrázek 'novy prezident' (baator) (28.7.2019 11:34) reagovat
PE PIC KNEDLOVEPR: to říkal při minulých volbách v době kdy byl ještě předseda vojenskeho výboru NATO, minulý rok mu ale skončil mandát takže má možnost kandidovat příště na prezidenta. To píšu projistotu předem, protože pokud oznámí svou kandidaturu v další volbě, tak se určitě někdo ozve s tím že "mění svoje názory, a podívejte se na něj takového máme volit >-O "

Obrázek 'novy prezident' Obrázek 'novy prezident' (baator) (28.7.2019 11:30) reagovat
Slyšeli jste vůbec jeho názory? Není to žádný kandidát kavárny nebo něco podobného

Obrázek 'novy prezident' Obrázek 'novy prezident' (Prasohyjenik) (28.7.2019 10:30) reagovat
Vyslouzila ritolezecka guma - to by byl i po Milosovi propad o pet pater. To uz snad radsi duel Soukup Kajinek - to by alespon blbci uz nemeli co posrat...

Obrázek 'novy prezident' Obrázek 'novy prezident' (PE PIC KNEDLOVEPR) (28.7.2019 10:25) reagovat
Problem je v tom mile deti, ze Pavel Petr konstatoval, ze na takove picoviny nema chut, cas a naladu. Bohuzel KURVAFIX >-O >-O >-O

Strana 1/2. 1 2 následující