Odebírat | ||
Obrázek 'It-do-be-like-that' (bohyn) RP (3.8.2019 1:40) | reagovat | |
Dungeon master 1 sem moc nehral, ale u dvojky mam vlastnorucne nakreslenny mapy na ctverecovanym papiru. | ||
|
||
Obrázek 'It-do-be-like-that' (Big Smoke) (2.8.2019 12:33) | reagovat | |
joo dungeon mastera 1 tu mam originalku disketu jeste v krabici | ||
|
||
Obrázek 'It-do-be-like-that' (456) (2.8.2019 11:49) | reagovat | |
Hoši, Dunegeon Master 1 na vás. Nemáte nic. | ||
|
||
Obrázek 'It-do-be-like-that' (Kalda) (2.8.2019 8:35) | reagovat | |
a co teprve takova Arena, ta je jeste vetsi nez Daggerfall | ||
|
||
Obrázek 'It-do-be-like-that' (Acada) RP (2.8.2019 7:28) | reagovat | |
Zkuste The Long Dark. Tam neni mapa na zacatku vubec. Musite si ji nakreslit. A ani potom nemate ani bod na mape kde jste. Nekdo tomu prezdiva "Simulator bloudeni" | ||
|
||
Obrázek 'It-do-be-like-that' (bohyn) RP (1.8.2019 22:01) | reagovat | |
jo, to byly casy | ||
|
||
Obrázek 'It-do-be-like-that' (Cajgon) RP (1.8.2019 18:25) | reagovat | |
Morrowind žádný extra strhující příběh neměl, což u open world her bývá často, bavily mě vedlejší questy a hlavně jednotlivé frakce, rody a cechy a boje mezi mimi, taky prozkoumávání na tehdejší dobu velkého a detailního světa stálo za to | ||
|
||
Obrázek 'It-do-be-like-that' (Hnidopich original) (1.8.2019 17:22) | reagovat | |
BTW pribeh ma odsejpat. Hledat nekolik hodin jeskyni jen kvuli hledani, kdyz to nema zadny jiny smysl pro pribeh, je prinejmensim otravne. | ||
|
||
Obrázek 'It-do-be-like-that' (Ja01.) (1.8.2019 17:16) | reagovat | |
tsantsa, lebo vtedy sme boli skolopovinni prdi s hromadou volneho casu, grafika morrowindu bola na tu dobu prelomova + spomienkovy optimizmus, ano bola to vyborna hra, rovnako aj oblivion a skyrim (az na bugy ale chvala bohu za konzolu v pc verziach, s tou sa dali vacsinou napravit/obist) | ||
|
||
Obrázek 'It-do-be-like-that' (Hnidopich original) (1.8.2019 17:11) | reagovat | |
8 let zpozdeni. Gratulujeme. | ||
|
||
Obrázek 'It-do-be-like-that' (Tsantsa) RP (1.8.2019 13:39) | reagovat | |
a ze ma ten morrowind bavil viacej presiel som ho snad 4x s hlavnou liniou + vsetky guildy, pozierane vsetky artefakty (aby bolo plne museum v dataci) na streche v balmore bolo tolko naukladanych glass, ebony a daedric veci, ze by sa mala preborit a vykradol som vaulty vsetkym trom klanom. Bolo to super, clovek ani nevedel ako a dostal sa ku questu, kde bolo info o kluci k trezoru jedneho z klanov a bolo ho moznee vybrat relativne skoro. | ||
|
||
Obrázek 'It-do-be-like-that' (tdkb) (1.8.2019 12:59) | reagovat | |
za takto spraseny obrazok by sa mali lamat ruky | ||
|
||
Obrázek 'It-do-be-like-that' (polop lopol) (1.8.2019 12:27) | reagovat | |
Morrowind to měl udělaný perfektně. | ||
|
||
Obrázek 'It-do-be-like-that' (Battlecruiser_Venca) RP (1.8.2019 11:48) | reagovat | |
Vono taky quest log ve skyrimu rekne prd oproti tomu, co ti rekne v oblivionu | ||
|
||
Obrázek 'It-do-be-like-that' (mmm.) (1.8.2019 11:46) | reagovat | |
@al5249 jen klid smudlo | ||
|
||
Obrázek 'It-do-be-like-that' (De Wrajt) RP (1.8.2019 11:43) | reagovat | |
Daggerfall byl tak obrovskej, až byl pro některé (Dr.Str.) "prázdný...", "..jedna obří poušť a občas město..." ... | ||
|
||
Obrázek 'It-do-be-like-that' (Dr.Str.) RP (1.8.2019 11:33) | reagovat | |
Daggerfall byl prázdný. Byla to jedna obří poušť a občas město, někdy šutr. | ||
|
||
Obrázek 'It-do-be-like-that' (Cajgon) RP (1.8.2019 11:10) | reagovat | |
A co teprve takový Daggerfall s generovanou mapou a generovanými questy, to by si hráči zvyklí že je hra vodí zs ručičku asi ani neškrtli | ||
|
||
Obrázek 'It-do-be-like-that' (De Wrajt) RP (1.8.2019 11:09) | reagovat | |
Daggerfall | ||
|
||
Obrázek 'It-do-be-like-that' (cern0usek) RP (1.8.2019 11:09) | reagovat | |
Tak Japonci jsou v tomhle uplny magori, tam casto clovek vubec nema sajna... | ||
|
||
Obrázek 'It-do-be-like-that' (Cajgon) RP (1.8.2019 11:09) | reagovat | |
Pamatuju si že jsem dostal quest vyčistit nějaké hnízdo kagoutů, jediné co jsem o tom věděl že je jihozápadně od nějakého města kde mi ten quest zadali. Nevěděl jsem které přesně to je tak jsem běhal všude možně a zabíjel všechno co se pohlo. Nakonec jsem po vyčištění části mapy jihozápadně, jižně a projistotu i jihovýchodně od daného města narazil na jeskyni kterou jsem hledal, ale trvalo mi to pár hodin. | ||
|
||
Obrázek 'It-do-be-like-that' (Nedos) RP (1.8.2019 11:07) | reagovat | |
V Zeldě vás taky hra nevodí za ručičku, spoustu míst si lze odvodit jenom z rozhovorů. A v Prey mi sice mapa ukáže kam jít, ale co tam dělat se taky často dozvíte jenom z rozhovoru nebo logu. | ||
|
||
Obrázek 'It-do-be-like-that' (.i.) (1.8.2019 11:03) | reagovat | |
Morowind nema tak velkou mapu, ale je clenitejsi. Vic slepych ulicek. | ||
|
||
Obrázek 'It-do-be-like-that' (al5249) RP (1.8.2019 11:03) | reagovat | |
mmm., nebyla ta mapa spise 2ou/3ova? Kdyz uz mas potrebu zapisovat cislovky jako retard, tak v tom zkus byt trosku konzistentni. | ||
|
||
Obrázek 'It-do-be-like-that' (metac) (1.8.2019 10:58) | reagovat | |
Jop a ta angličtina taky zdaleka nebyla tak jednoduchá. Aspoň pro mě v ve věku kdy sem to hrál nebyla. | ||
|
||
Obrázek 'It-do-be-like-that' (mmm.) (1.8.2019 10:53) | reagovat | |
nooo, byla asi 2/3ova .. takze porad doost velka a co si pamatuju tak questy tam byly fakt peklo, ne nepodobne uvedenemu prikladu. Nejaky vodeni za ruku aby to prosel kazdej jouda? pche.. pro zajemce porovnani zde: http://i.imgur.com/B7rBN.jpg | ||
|
||
Obrázek 'It-do-be-like-that' (cern0usek) RP (1.8.2019 10:37) | reagovat | |
Morrowind ale urcite nemel tak posrane velkou mapu. | ||
|