Odebírat | ||
Obrázek 'USTAva' (,,) (16.8.2019 7:28) | reagovat | |
Vazoun: Ano, snad již brzy se toho ocenění dočká, já bych navrhl po něm pojmenovat nějaký vepřín. Škoda, že ten v Letech už je mimo hru. A pokud bude Babiš pořád hledat těch 200 miliard, může postavit mauzoleum. Pro něj, a případně i pro sebe. Návštěvníků bude mít dost. | ||
|
||
Obrázek 'USTAva' (Vazoun) (15.8.2019 20:45) | reagovat | |
Závidím Ovčáčkovi a ostatním že může být nablízku 24 hodin denně takového politického génia jakým je náš pan prezident, takhle nezbývá než si poslechnout nějaký z jeho vytříbených projevů nebo rozhovorů kde vždy tne do živého a dokonale ovláda tematiku všeho co říká do všech detailů. Jednou se dočká zaslouženého ocenění, smad to bude brzy a pan prezident s podporou většiny lidu povztane mezi velinaky našich dějin | ||
|
||
Obrázek 'USTAva' (,,) (15.8.2019 15:06) | reagovat | |
A to, že chce EU omezit střelcovi koníčka, V-Jou okomentuje? | ||
|
||
Obrázek 'USTAva' (střelec) (15.8.2019 12:42) | reagovat | |
V-Jou: Měl jsem za to, že "pohonné hmoty z obnovitelných zdrojů" jsou prakticky totéž, co "biopaliva". Nevím, jestli po Praze budou zase jezdit Sentinely. Takže se asi tak jako tak bavíme o rostlinném oleji místo nafty a lihu místo benzínu (nebo v různém poměru míchané). A pokud v tom je nějaký zcela zásadní rozdíl, který mi uniká, pochybuju, že má principiální vliv na diskutovaný koloběh řepky. Můžem se bavit o detailech jeho nastavení v ČR, ale ten rámec dotačního kolotoče přichází z EU. | ||
|
||
Obrázek 'USTAva' (V-Jou) (15.8.2019 11:10) | reagovat | |
Jop, sorry, máš pravdu, nechal jsem se trošku unést, ale ta řepka se vyskytuje jako kritika tak často, že se mi dělá rudo, před vočima. Rád bych, abychom si nejdřív zametli před vlastním prahem (jop utopista). Apropós, ta směrnice říká "Směrnice Evropského parlamentu a Rady 2009/28/ES (4) stanoví cíl 10 % tržního podílu pohonných hmot z obnovitelných zdrojů.", a že bych tam někde našel minimální 10% podíl biopaliv, to jsem nenašel - možná blbě hledám.. | ||
|
||
Obrázek 'USTAva' (střelec) (15.8.2019 10:42) | reagovat | |
V-Jou: Mohl bys prosím odpovídat spíše na jádro příspěvku, a ne hledat jak překroutit poznámku na okraj? No ale když už ... Že se český úředník rád schovává za befel z vrchu, i když vrchnost nařizuje něco jiného, to moc dobře vím. Ale je to právě ta vrchnost, která mu to umožňuje. A konkrétně - povinný podíl biopaliv 10% zavedla vrchnost nebo český úředník? Peníze na hospodářskou plochu (tedy "nejen" ale "i" na řepku), které úředník rozděluje, přichází od koho a kdo mu je nakázal rozdělovat? | ||
|
||
Obrázek 'USTAva' (V-Jou) (15.8.2019 9:30) | reagovat | |
@střelec - Ahá, ona určuje na co konkrétně půjdou dotace EU? Fakt? Doporučuju být pro EU alespoň informovaným nepřítelem, ať nebojuješ proti větrným mlýnům kusem klacku. EU není dokonalá, ve spoustě věcí je zcela jistě totál prolobovaná, ale to o čem se tu v 99% říká, že za to můžě EU, může český úřední šiml, nebo nějaká česká/slovenská sviňka co si na tom nahrabe. EU je třeba kritizovat poukazovat na její nedostatky, ale v oprávněných případech. DĚVKATUŽKA!! | ||
|
||
Obrázek 'USTAva' (Cajgon) RP (15.8.2019 8:47) | reagovat | |
dylin: k tomu nepotřebujeme Rusko, většina lidí si s tím vystačí sami | ||
|
||
Obrázek 'USTAva' (střelec) (15.8.2019 8:40) | reagovat | |
dylin: Takže Putin osobně nadiktoval text směrnice, kterou mi EU omezuje koníčka, a dále nutí Junckera prohlašovat věci v tom smyslu, že nakonec mi ho sebere úplně, pročež nemám EU rád - takže vlastně svůj vztek na toto nemám obracet proti čertu hnusnému chlupatému EU ale proti Rusku? No to je dobrá logika p.s. A ty dotace na řepku, která nám kurví zemi, dává taky Putin? | ||
|
||
Obrázek 'USTAva' (Cajgon) RP (15.8.2019 8:37) | reagovat | |
Teda havel ani Klaus neohybal ustavu jako Zeman to je tak když píšu komentář při sledování filmu a nesoustředím se na to, no co už | ||
|
||
Obrázek 'USTAva' (Cajgon) RP (15.8.2019 8:33) | reagovat | |
asdfasd: Zeman určitě neohybal ustavu jako Havel nebo dokonce Klaus, jmenování ministra je je špička ledovce, jmenování vlády bez důvěry, nebo to divadlo se Sobotkovou demisí, to se za předchozích prezidentů nedělo. Při psaní ústavy prostě nikoho nenapadlo psát to tam všechno doslova, včetně přesných termínů protože je nenapadlo že se najde nějaký vyčuranek který bude hledat v ústavě každý háček kterého se chytne s využije pro sebe. | ||
|
||
Obrázek 'USTAva' (dylin) (15.8.2019 8:10) | reagovat | |
Lidi, co normální spoluobčany nalepkuji jako slunickare, pražskou kavárnu atd. jsou dokonalym výsledkem ruské dezinformační kampaně, protože Rusku v tomhle kyberutoku nešlo o nic jiného než změnit myšlení evropských obyvatel v tom, že Evropská Unie nefunguje a je to čert hnusný chlupatý a že se nedá věřit ani vlastním spoluobčanům. Jinak řečeno, povedlo se a semínko kokotismu vzkvétá a pomalu obrací Čechy na milovníky Ruska, i když v Rusku nechce žít ani Rus | ||
|
||
Obrázek 'USTAva' (koblížek) (15.8.2019 8:02) | reagovat | |
Když už se tu vytahuje Havel, tak je zapotřebí říct, že jedno otálení se jmenováním ministra 3 týdny a jedna milosi pro chartistku byly prd ve srovnání s Klausovou amnestií pro stíhané kamarády, při které se s tím svezli všichni velcí lumpi. A i to mi přijde pořád ještě prd proti jmenování kamaráda premiérem a držení ho u vlády 6 měsíců, aniž by ten kamarád kandidoval ve volbách za jakoukoliv stranu, jak to udělal zde adorovaný Milouš.. | ||
|
||
Obrázek 'USTAva' (cern0usek) RP (15.8.2019 7:42) | reagovat | |
Alzak by byl dobrej ministr. Sto dotaci tyyydne! | ||
|
||
Obrázek 'USTAva' (,,) (15.8.2019 7:33) | reagovat | |
Politika. Obehnat plotem, umístit do výběhu a vybírat vstupné. Ať si je ministrem kultury třeba zelenej uřvanej mimozemšťan, mně je to jedno. | ||
|
||
Obrázek 'USTAva' (douglas) (15.8.2019 7:18) | reagovat | |
pamětník: opravdu nevim proč cpeš rovnitko mezi přiznivce Havla a odpůrce Zemana, ja k Havlovým adorantům nikdy nepatřil ale stejně tim že kritizuju Zemana jsem se v té škatulce nějak ocitnul, ale to jen v hlavách některých lidí kteří si to pomocí škatulek a nálepek musí takhle zjednodušovat. Zemana taky podporuje převažná část komunistů ale jeho příznivcům taky neříkáme komouši. | ||
|
||
Obrázek 'USTAva' (PE PIC KNEDLOVEPR) (15.8.2019 7:09) | reagovat | |
Stejne je nejhezci, jak jeden chromej starec a jedna hypisacka davnomrtvola dokaze srat tolik lidi, jak tech, co se ho drzej zuby nehty, tak tech, co jim praskaj tepny, jen co se o nem doslechnou z hrobmadnych sdelovacich prastredku KURVAFIX | ||
|
||
Obrázek 'USTAva' (Mas) (15.8.2019 7:06) | reagovat | |
okolekk: jak to udělal? Znovu opakuju že jeho zatčení nemělo s Havlem nic společného (Pokud tedy nevěříš že Havel řídil policii a většinu sněmovny která Sládka vydala). A nejak jsme si nevšiml že by tady Havla někdo velebil, pokud dělal některé stejně jako Zeman, budeme teď omlouvat Zemana s tím že to dělal i Havel? To je přece nesmysl a úplně stejne pokrytectví o kterém mluvíš v obráceném gardu | ||
|
||
Obrázek 'USTAva' (douglas) (15.8.2019 7:02) | reagovat | |
pamětník: vždyt to píšu, je to bezobsažný pojem na který lze naroubovat cokoliv, ted jsou to prozměnu zase Havlovi pohrobci to už je třetí význam toho slova ve stejné diskuzi | ||
|
||
Obrázek 'USTAva' (pamětník) (15.8.2019 6:50) | reagovat | |
brnonymous: Též souhlasím, že s tím Sládkem to byl tehdá dobrej fór ... Zeman mě dost sere už dvacet let (od dob oposmlouvy), ale když člověk zavzpomíná na Havla, tak si říká, že se nemá rozčilovat, že mohlo bejt hůř. A je sranda, jak tady sluníčkáři prskaj. Jo, Douglasi, říkat "havlovi pohrobci" je moc dlouhý. A naši "sluníčkáři" rozhodně nejsou žádný hipísáci, stejně jako "cikán" v češtině neznamená slušnej a vzdělanej člověk (byť v jedné i druhé skupině tací mohou být). | ||
|
||
Obrázek 'USTAva' (okolekk) (15.8.2019 6:30) | reagovat | |
2: Brno: jojo s tím Sládkem tenkrát dobře zametli, Venca Flaška prostě musel projít, rozkaz zněl jasně. To že si to někteří mládežníci nepamatují bude patrně tím, že tehdy ještě tahali kačera. Myslím si, že právě to obrovské a všudypřítomné pokrytectví jim v současné době prohrává ten jejich boj svatý boj o mysl průměrného člověka (tedy alespoň v ČR), naštěstí to přes svá hypertrofovaná ega nevidí. | ||
|
||
Obrázek 'USTAva' (Douglas) (15.8.2019 6:12) | reagovat | |
Brnonymous: zase ti sluničkaři kde by někteří byli bez těch hloupých bezobsažných nálepek. Dřív sluničkař znamenal naivní který věří v otevřené hranice, celosvětový mír a podobné blbosti. Ale dneska se dočítám že sluničkař je podle tebe někdo komu vadí Zemanovo ohýbání ústavy. Nebylo by lepší si už vymyslet jinou nálepku nebo ještě lip, přestat je používat úplně? | ||
|
||
Obrázek 'USTAva' (Mas) (15.8.2019 5:40) | reagovat | |
Na Zemanově prezidentství jde najít spoustu věcí kde popírá sám sebe a věci které dříve řekl nebo udělal, například i tohle odkládání jmenování ministra https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/milos-zeman-prezident-ustava-michal-smarda-nejmenovani-ministrem-kultury.A190814_165439_domaci_chtl | ||
|
||
Obrázek 'USTAva' (Mas) (15.8.2019 5:26) | reagovat | |
Brnonymous: jaká má spojitost zatčení sládka s Havlem? On na něj vydal příkaz k zatčení a hlasoval pro jeho vydání nebo co? Ani ten čin za který byl zadržen s Havlem nesouvisí, kritizoval Klausovu Česko německou deklaraci | ||
|
||
Obrázek 'USTAva' (LX) RP (14.8.2019 22:54) | reagovat | |
Jdete si sundavat humry ze smrku cobolaci a do nas se neserte. | ||
|
||
Obrázek 'USTAva' (brnonymous) RP (14.8.2019 22:34) | reagovat | |
Nejenom ustava. Kdyby se okolo Emana dely ty same veci, jako okolo Havla (Hlavne ty volby, to byla parada, tudle zvoleny bolsevickym parlamentem, tudle jeho protikandidata preventivne vyvedli tezkoodenci a na par dni, kdy probihala volba, byl drzeny pod zamkem, tuhle se jeho baba rozhodla vypiskat recnika...) Tak by vsichni slunickari hystericky jeceli. | ||
|
||
Obrázek 'USTAva' (asdfasd) (14.8.2019 22:29) | reagovat | |
Prej Havel a Klaus se drzeli ustavy...oba dva meli excesy..dokonce oba dva s jmenovanim ministra. Bohuzel u Zemana je to dele trvajici problem jak 3tydny a jeste dalsi x problemu... Ale nedelejme jak byl Havel a Klaus bez excesu...to si asi moc nedaval pozor u jejich vlad pokus si nechodil do skoly...to by pak vysvetlovalo | ||
|
||
Obrázek 'USTAva' (Ja01.) (14.8.2019 22:00) | reagovat | |
cajgon, klausova amnestia bol poriadny exces, za tu by zasluzil gulku do palice | ||
|
||
Obrázek 'USTAva' (gulerwatch) (14.8.2019 21:49) | reagovat | |
ja to čítam ako úplný retard a dozvedel som sa že Z-man zložil prísahu do roumingu... to by veľa vysvetľovalo a celkom tak nejak zodpovedalo situácii | ||
|
||
Obrázek 'USTAva' (dnkroz) (14.8.2019 21:32) | reagovat | |
On sice prezident slíbil že jmenuje ministra do konce července, ale nerekl jaký rok, je to starší člověk tak už holt zapomíná | ||
|
||
Obrázek 'USTAva' (Cajgon) RP (14.8.2019 21:26) | reagovat | |
jdsulin2: jestli myslíš Klause staršího tak ten se většinou držel v rámci svých ústavních pravomocí a nějaké takové excesy nedělal. Stejně tak předtím Havel. To jen součástných prezident si myslí že když ho zvolili v přímé volbě tak to asi znamená že máme prezidentskou republiku. | ||
|
||
Obrázek 'USTAva' (Vz.58) (14.8.2019 21:17) | reagovat | |
Suhlasim. Cesi su retardi | ||
|
||
Obrázek 'USTAva' (dylin) (14.8.2019 21:05) | reagovat | |
Češi jsou retardi. Zvolí si Kajínka nebo Michala Davida | ||
|
||
Obrázek 'USTAva' (jdsulin2) (14.8.2019 21:01) | reagovat | |
Ten kdo prijde po nem ? Aby to nebyl zase Klaus, ten umi taky ohybat. | ||
|
||
Obrázek 'USTAva' (Cajgon) RP (14.8.2019 20:31) | reagovat | |
Když tak usilovně hledá každou skulinku v ustavě tak časem třeba dojde i na tohle Každopádně ten kdo přijde po něm se bude muset potýkat s odkazem a precedenty které nám zanechá preziden Zeman. Snad to tedy bude zase někdo kdo bude respektovat svůj mandát bez ohledu na to kým bude zvolen. | ||
|
||
Obrázek 'USTAva' (brnonymous) RP (14.8.2019 20:23) | reagovat | |
Takze muze byt zvoleny znovu? (Kdyz uz se bavime jako retardi, nebo jako pravnici.) | ||
|