Přezdívka:
:-) :o)
:-( >-O
;-) :-D
:-P B-)
8-) :-*
:-/ |-)
=) :-O
Zpráva:
 
čtyřicetsedm:
   


Odebírat

Video 'Non-Euclidean Worlds Engine' Video 'Non-Euclidean Worlds Engine' (MemRP (9.9.2019 18:24) reagovat
A ty triky s vměstnáním většího virtuálního prostoru do menšího reálného už se ve VR taky zkoušejí. Např. se zavádí mírný drift, zatáčení, takže člověk v hale si myslí, že jde neustále rovně, zatímco ve skutečnosti opisuje kružnici vepsanou do haly.

Video 'Non-Euclidean Worlds Engine' Video 'Non-Euclidean Worlds Engine' (MemRP (9.9.2019 18:17) reagovat
Podobné vtípky ve VR dělal český vývojář Frooxius v demu/hře SightLine [odkaz] , tam se ale nejvíc využíval mechanismus, že se měnila ta část levelu, kam se právě hráč nedívá

Video 'Non-Euclidean Worlds Engine' Video 'Non-Euclidean Worlds Engine' (WolfRP (9.9.2019 15:26) reagovat
Připomnělo mi 4D hru. [odkaz]

Video 'Non-Euclidean Worlds Engine' Video 'Non-Euclidean Worlds Engine' (HalfordRP (3.9.2019 8:38) reagovat
Tak tohle fungovalo uz v editoru k Duke Nukem 3D.

Video 'Non-Euclidean Worlds Engine' Video 'Non-Euclidean Worlds Engine' (HeadyRP (2.9.2019 23:36) reagovat
@Solitary Si ma predbehol o 3 minuty :)

Video 'Non-Euclidean Worlds Engine' Video 'Non-Euclidean Worlds Engine' (SolitaryRP (2.9.2019 23:33) reagovat
Antichamber [odkaz]

Video 'Non-Euclidean Worlds Engine' Video 'Non-Euclidean Worlds Engine' (starenka) (2.9.2019 20:45) reagovat
v prvom PRAYi boli take hratky s priestorom :)

Video 'Non-Euclidean Worlds Engine' Video 'Non-Euclidean Worlds Engine' (MSGRP (2.9.2019 18:55) reagovat
K videniu v hre Marathon: [odkaz] (tiež tam boli prvýkrát použité dve klávesy na streľbu, ale to bolo viditeľné, narozdiel od miestnosti v tvare ležatej osmičky, ktorá sa v strede nepretínala)

Video 'Non-Euclidean Worlds Engine' Video 'Non-Euclidean Worlds Engine' (pc2005) (2.9.2019 17:59) reagovat
portal 3 confirmed! :-D