Odebírat | ||
Video 'Non-Euclidean Worlds Engine' (Mem) RP (9.9.2019 18:24) | reagovat | |
A ty triky s vměstnáním většího virtuálního prostoru do menšího reálného už se ve VR taky zkoušejí. Např. se zavádí mírný drift, zatáčení, takže člověk v hale si myslí, že jde neustále rovně, zatímco ve skutečnosti opisuje kružnici vepsanou do haly. | ||
|
||
Video 'Non-Euclidean Worlds Engine' (Mem) RP (9.9.2019 18:17) | reagovat | |
Podobné vtípky ve VR dělal český vývojář Frooxius v demu/hře SightLine [odkaz] , tam se ale nejvíc využíval mechanismus, že se měnila ta část levelu, kam se právě hráč nedívá | ||
|
||
Video 'Non-Euclidean Worlds Engine' (Wolf) RP (9.9.2019 15:26) | reagovat | |
Připomnělo mi 4D hru. [odkaz] | ||
|
||
Video 'Non-Euclidean Worlds Engine' (Halford) RP (3.9.2019 8:38) | reagovat | |
Tak tohle fungovalo uz v editoru k Duke Nukem 3D. | ||
|
||
Video 'Non-Euclidean Worlds Engine' (Heady) RP (2.9.2019 23:36) | reagovat | |
@Solitary Si ma predbehol o 3 minuty | ||
|
||
Video 'Non-Euclidean Worlds Engine' (Solitary) RP (2.9.2019 23:33) | reagovat | |
Antichamber [odkaz] | ||
|
||
Video 'Non-Euclidean Worlds Engine' (starenka) (2.9.2019 20:45) | reagovat | |
v prvom PRAYi boli take hratky s priestorom | ||
|
||
Video 'Non-Euclidean Worlds Engine' (MSG) RP (2.9.2019 18:55) | reagovat | |
K videniu v hre Marathon: [odkaz] (tiež tam boli prvýkrát použité dve klávesy na streľbu, ale to bolo viditeľné, narozdiel od miestnosti v tvare ležatej osmičky, ktorá sa v strede nepretínala) | ||
|
||
Video 'Non-Euclidean Worlds Engine' (pc2005) (2.9.2019 17:59) | reagovat | |
portal 3 confirmed! | ||
|