Odebírat | ||
Obrázek 'slunickari be like' (mrkev) RP (18.10.2019 20:03) | reagovat | |
@Eric Cartmanez Trochu mimo ne? Ptám se tě, jestli souhlasíš s podobou toho zákona (protože z předchozího příspěvku vyplývá, že souhlasíš), ne jestli schvaluješ jeho porušování. | ||
|
||
Obrázek 'slunickari be like' (DzzC) (18.10.2019 10:35) | reagovat | |
Eric Cartmanez: to řešení násilnou reformací které navrhujes je nejen nereálné ale navíc i v konečném důsledku kontraproduktivní | ||
|
||
Obrázek 'slunickari be like' (Eric Cartmanez) (18.10.2019 9:32) | reagovat | |
zelenino nesnaž se mě dohnat k něčemu, za co jde bonzovat a podávat trestní oznámení, nejsi ty jeden z těch svazáckých zmrdů ze JSMETU? | ||
|
||
Obrázek 'slunickari be like' (mrkev) RP (18.10.2019 0:43) | reagovat | |
@Eric Cartmanez Jinými slovy, s tímhle souhlasíš: [odkaz] | ||
|
||
Obrázek 'slunickari be like' (mrkev) RP (18.10.2019 0:38) | reagovat | |
@Eric Cartmanez To seš ale úplně sám proti sobě. Násilná reformace je léty prověřená jako zcela nefungující. Pokud tedy opravdu myslíš vážně ten cíl, tedy reformace islámu, nedává smysl používát právě tu metodu, o které víme, že nejvíc nefunguje. | ||
|
||
Obrázek 'slunickari be like' (Eric Cartmanez) (17.10.2019 19:44) | reagovat | |
mrkev: To si mě s někým pleteš zelenino, islám se musí reformovat NÁSILNĚ protože jinak to nepůjde, a když to nepůjde tak infikované jedince co už jsou v Evropě izolovat a vyhostit a žádné další nevpouštět, jiné řešení není!!! | ||
|
||
Obrázek 'slunickari be like' (mrkev) RP (17.10.2019 18:21) | reagovat | |
@Eric Cartmanez Každé náboženství je z principu ideologie. A jejich potlačováním a zakazováním jen vyrábíš další a další mučedníky. Ostatně, netvdíš běžně přesně tohle s těma náckama? | ||
|
||
Obrázek 'slunickari be like' (mrkev) RP (17.10.2019 18:18) | reagovat | |
@BG asi takhle: [odkaz] | ||
|
||
Obrázek 'slunickari be like' (DzzC) (17.10.2019 17:54) | reagovat | |
Každé náboženství je ideologicky zneužitelné, a náboženská svoboda buď je nebo není | ||
|
||
Obrázek 'slunickari be like' (Eric Cartmanez) (17.10.2019 15:47) | reagovat | |
DzzC: Ovšem, ale islám je spíš ideologie(kurevsky nebezpečná) maskovaná za náboženství(tím je ještě nebezpečnější), takže u něj to neplatí | ||
|
||
Obrázek 'slunickari be like' (DzzC) (17.10.2019 15:17) | reagovat | |
Svoboda náboženští se taky počítá? Nebo je autor pokrytec? | ||
|
||
Obrázek 'slunickari be like' (Douglas) (17.10.2019 11:49) | reagovat | |
Koneckonců, nejlepší argument proti některým názorům je nechat je mluvit, oni někteří nejsou schopní ani žádného argumentu a nic jiného než nadávky z nich nepadá. Pokud ale jsou schopni diskuze, tím líp, není nic lepšího než slušná diskuze s někým kdo má vlastní názor, byť může být odlišný od mého | ||
|
||
Obrázek 'slunickari be like' (douglas) (17.10.2019 11:41) | reagovat | |
mrkev je kokot: to mě vždycky pobaví, když se mě snaži někdo zaškatulkovat třeba jednou pochopíš že svět není tak černobilý jak ho vidíš ty. Právo na sebeobranu uznávám a taky právo na držení zbraní považuju za jednu z pojistek demokracie. Soukromé vlastnictví, toho tématu jsem se dotkl kdy přesně? svoboda slova je mi svatá, a v naší zemi vidím ještě nějaké nedostaky v tomhle ohledu, názorová pluralita je to co dělá společnost pestrou a svobodnou, já své odpůrce nenálepkuju jako třeba ty | ||
|
||
Obrázek 'slunickari be like' (Cajgon) RP (17.10.2019 11:11) | reagovat | |
Nevím kdo se teda schovává za nickem "mrkev je kokot" (ikdyž podle rétoriky asi tuším) ale má docela bujnou představivost nebo velmi černobílý pohled na některé věci předpokládám že mi nenapíšeš konkrétní konkrétní věci z toho seznamu které by pasovaly na mě, když jsem si podle tebe tu nálepku zasloužil, ale vzhledem k tomu že nic takového nenajdeš tak doufám zbytečně | ||
|
||
Obrázek 'slunickari be like' (BG) RP (17.10.2019 11:08) | reagovat | |
Tolko trafenych husi tu gaga | ||
|
||
Obrázek 'slunickari be like' (789) (17.10.2019 11:07) | reagovat | |
libí se mi jak se nálepkovači a kádrováci mužou podělat z toho aby za každou cenu naroubovali názory které se jim nelibí do nějaké debolní škatulky | ||
|
||
Obrázek 'slunickari be like' (op is fag) (17.10.2019 11:01) | reagovat | |
to víš, Brnonymathausene, tvůj názor to je vážná věc Ale my uznáváme to, že máš názor, i když je to špatný názor. My uznáváme, že jsi kokot. My tě máme pořád rádi. | ||
|
||
Obrázek 'slunickari be like' (mrkev je kokot ) (17.10.2019 11:01) | reagovat | |
třeba ty, src, douglas a pak armáda z nějaké neziskovky s NPC nickama jako 456, 587, 465 atd. který jim přiděluje jejich řídící Elf | ||
|
||
Obrázek 'slunickari be like' (Cajgon) RP (17.10.2019 10:57) | reagovat | |
klassische sluníčkáři? To je kdo? | ||
|
||
Obrázek 'slunickari be like' (mrkev je kokot ) (17.10.2019 10:33) | reagovat | |
Jak se ti roumen klassische sluníčkáři roztomile rozčilují, protože se v tom vidí No a mrkev je klasicky kokot. | ||
|
||
Obrázek 'slunickari be like' (789) (17.10.2019 8:43) | reagovat | |
Jak řekl náš prezident "nálepka není argument, a poukazuje pouze na myšlenkovou nedostatečnosti těch, kdo jí vyslovují" | ||
|
||
Obrázek 'slunickari be like' (troubaduur) (17.10.2019 8:24) | reagovat | |
kdo nebyl v mladi libertarian nema srdce - kdo nevyrostl v socialniho demokrata je asocialni utopisticky kreten, kteremu bychom meli odebrat svepravnost | ||
|
||
Obrázek 'slunickari be like' (Mkax) RP (17.10.2019 7:38) | reagovat | |
+1 za přizvuk !! | ||
|
||
Obrázek 'slunickari be like' (DD) (17.10.2019 7:21) | reagovat | |
Koukám že podle definice neznám v podstatě ani jednoho sluničkaře | ||
|
||
Obrázek 'slunickari be like' (567) (17.10.2019 6:25) | reagovat | |
bhee: nějaké konkrétní příklady těch zákazu od těch co osobně znáš? | ||
|
||
Obrázek 'slunickari be like' (bhee) (17.10.2019 6:19) | reagovat | |
Jojo celkem trefné, pár jich taky bohužel znám, plnou hubu masaryka a svobody a přitom by všem jen všechno zakazovali v zájmu nějaké pochybné utopie...horliví svazáci...mno a vzhledem k tomu, že to ještě nikdo nenapsal tak: "mrkev je kokot". | ||
|
||
Obrázek 'slunickari be like' (mrkev) RP (17.10.2019 1:45) | reagovat | |
@Duky Podle toho karlova odkazu z ruského dezinformačního webu sluníčkáři neexistují... | ||
|
||
Obrázek 'slunickari be like' (mrkev) RP (17.10.2019 1:42) | reagovat | |
Jsem si říkal, že tohle smrdí brnokomoušem... | ||
|
||
Obrázek 'slunickari be like' (brnonymous) RP (17.10.2019 0:33) | reagovat | |
Lemon - nejak se s tim budu muset srovnat. To vis, tvuj nazor, to je vazna vec... | ||
|
||
Obrázek 'slunickari be like' (Duky) RP (17.10.2019 0:21) | reagovat | |
Uf, to se mi ulevilo, podle některých polodementů jsem si už myslel, že jsem sluníčkář, ze sociální bubliny sluníčkářů, ale díky uploaderovi vím, že nejsem, a navíc žádného neznám. Díky. | ||
|
||
Obrázek 'slunickari be like' (karel (neprihlaseny)) (16.10.2019 23:50) | reagovat | |
docela vtipna definice pokryteckeho slunickare je tady: http://www.protiproud.cz/politika/4280-chodi-mezi-nami-slunickari-nadoby-pokrytectvi-a-nenavisti-buduji-lepsi-svet-dvoji-metr-na-vse-okolo-nyni-je-poznate-bezpecne-odcini-hrichy-otcu-kancelar-po-vzoru-saturnina-luza-mensiny-a-elita.htm | ||
|
||
Obrázek 'slunickari be like' (DougBadman) RP (16.10.2019 23:21) | reagovat | |
Koukám pár jedincům dává ten obrázek dost zabrat | ||
|
||
Obrázek 'slunickari be like' (dylin) (16.10.2019 23:17) | reagovat | |
Já mám za kokoty všechny, co nevěří v Boha | ||
|
||
Obrázek 'slunickari be like' (LemonFR) RP (16.10.2019 23:00) | reagovat | |
A ja považujem za kokota autora A keďže uznáva názorovú pluralitu, tak sa s tým snáď vyrovná. | ||
|
||
Obrázek 'slunickari be like' (brnonymous) RP (16.10.2019 22:44) | reagovat | |
Penetrator - OP uznava nazorovou pluralitu, ale zaroven lidi s jistymi nazory povazuje za kokoty. To se vzajemne nijak nevylucuje. | ||
|
||
Obrázek 'slunickari be like' (mrkev) RP (16.10.2019 22:43) | reagovat | |
Ještě můžete zkusit Petersonův vymyšlený nonsense, "postmoderní neomarxisty"... | ||
|
||
Obrázek 'slunickari be like' (Dr.Str.) RP (16.10.2019 22:22) | reagovat | |
Hnidopich original: No nevím. Fobie nutně nemusí být neodůvodněný strach. Můžeš mít fobii třeba evoluční, jako strach z pavouků nebo z hadů. Ale co já vím, jsem jen hnidopich... | ||
|
||
Obrázek 'slunickari be like' (Penetrator) (16.10.2019 22:17) | reagovat | |
Kdyby OP uznaval důsledně názorovou pluralitu, tak by takový obrázek nenahrál | ||
|
||
Obrázek 'slunickari be like' (Hnidopich original) (16.10.2019 22:12) | reagovat | |
Ano, fobie JE chorobny a neoduvodneny (zjimave, ze tohle slovo z definice nejak zahadne vysublimovalo) STRACH. Ovsem momentalne je v mediich siriteli te jedine spravne pravdy predkladana jako NENAVIST... No, polemizovat by se dalo i o te duvodnosti... | ||
|
||
Obrázek 'slunickari be like' (Douglas) (16.10.2019 22:10) | reagovat | |
maximus: není to moc výstižně přirovnání, Sluničkař je bezobsažná nálepka, prázdná nádoba do které si každý demagog a radobypolitolog nalije co chce podle toho jak se mu to hodí, zatímco nacek je pevně ideově zakotvený pojem (ikdyž jeho užití některými lidmi a za některých okolností je více než sporné, tak to moc nemění na tom že je ten pojem jasně definovatelný) | ||
|
||
Obrázek 'slunickari be like' (Src) (16.10.2019 22:09) | reagovat | |
Kazdopadne OP je kokot | ||
|
||
Obrázek 'slunickari be like' (kokott) (16.10.2019 21:49) | reagovat | |
123456777: Ano, podme sa tahat za slovicka jak jebnuti. "Xenofobie je projev chování, který spočívá v nedůvěře, odporu a nepřátelství ke všemu cizímu." - https://cs.wikipedia.org/wiki/Xenofobie | ||
|
||
Obrázek 'slunickari be like' (123456777) (16.10.2019 21:45) | reagovat | |
Ne, xenofob opravdu není někdo, kdo má strach z cizího. | ||
|
||
Obrázek 'slunickari be like' (Bleh) (16.10.2019 21:40) | reagovat | |
Ještě jinak - dejme tomu, že řada lidí termín "sluníčkář" bere jako někoho, kdo nemá tendenci na potkání střílet muslimy a migranty - což je pro ně samo o sobě negativní. Takže to spojíme např. s extremně levicovými názory o zrušení soukromého vlastnictví ve stylu "každy extremní levičák je sluníčkář takže každý sluníčkář je extremní levičák" a tedy "každý sluníčkář chce zrušit soukromé vlastnictví". Což objektivně není pravda, je to logický a argumentační fail a známka silné intelektuální retardace. | ||
|
||
Obrázek 'slunickari be like' (Bleh) (16.10.2019 21:33) | reagovat | |
Tak třeba xenofob je celkem přesně definovaný termín, protože to slovo samo o sobě znamená "někdo, kdo má strach z cizího". Ale kdybych začal rozhlašovat, že každý xenofob je automaticky pedofil, dostanu se na stejný retard level, jako OP. To je ten rozdíl. | ||
|
||
Obrázek 'slunickari be like' (maximus) (16.10.2019 21:27) | reagovat | |
Klasika, základ je vymyslet si generalizované označení skupiny "nepřátel" (dejme tomu "náckové" nebo "xenofobové" či obdobný nesmyslný vymyšlený blábol) a pak takové homogenizované skupině přidělit sadu odstrašujících charakteristik - bez ohledu na to, jestli taková skupina s takovými názory opravdu existuje. Pak už stačí jen u každého jedince byť i s dílčí charakteristikou automaticky a bez ohledu na realitu dovozovat i charakteristiky ostatní a posuzovat ho podle toho. | ||
|
||
Obrázek 'slunickari be like' (Bleh) (16.10.2019 21:24) | reagovat | |
Klasika, základ je vymyslet si generalizované označení skupiny "nepřátel" (dejme tomu "sluníčkáři" nebo "pravdoláskaři" či obdobný nesmyslný vymyšlený blábol) a pak takové homogenizované skupině přidělit sadu odstrašujících charakteristik - bez ohledu na to, jestli taková skupina s takovými názory opravdu existuje. Pak už stačí jen u každého jedince byť i s dílčí charakteristikou automaticky a bez ohledu na realitu dovozovat i charakteristiky ostatní a posuzovat ho podle toho.TL; DR - OP is a fag. | ||
|
||
Obrázek 'slunickari be like' (H5N1) RP (16.10.2019 21:16) | reagovat | |
"When you dont know what capitalism is so you call it fascism because you dont know what that is either" | ||
|