Odebírat | ||
Obrázek 'Levicaci na letne' (Trolley) (24.11.2019 14:58) | reagovat | |
Aha, koukám že si pořád myslíš že lidi se oblíkájí podle toho co volí, no, snad z roho názoru jednou vyrosteš. Protože ze všech názoru tady v diskuzi je tenhle asi nejméně opodstatněný a nejhloupější | ||
|
||
Obrázek 'Levicaci na letne' (komousi do plynu!) (24.11.2019 14:52) | reagovat | |
Ostatni interpretaci zavrhuji, protoze to nejsou necim podlozene interpretace, ale prani co by to tak mohlo znamenat. Vyznam vety je jiny. Btw, ne ze by me to tak moc zajimalo. Ale upolader si mysli neco a vsichni ostatni neco jinyho. Ostatni to ale nedokazali vysvetlit, takze za me je pravda neznama a doufam, ze mate pravdu a nejde o komogirl. Jak to ale vypada a jak ona vypada tomu bohuzel moc nepreje. | ||
|
||
Obrázek 'Levicaci na letne' (Trolley) (24.11.2019 13:50) | reagovat | |
Tak na to ses ptal tak jsem ti i odpověděl. Na nějakou zevrubnou analýzu ses taky zrovna neměl, jen všechna ostatní vysvětlení a pokusy o interpretace zavrhuješ. U té cedule je asi jasné kterým směrem míří ta pisatelka (respektive asi těžko by tím myslela vyloženě stížnost na to že se o sebe musí starat) ale ty se rypeš v detailech a nuancích. | ||
|
||
Obrázek 'Levicaci na letne' (komousi do plynu!) (24.11.2019 13:09) | reagovat | |
Trolley: diky, ze jsi urcil ktery vysvetleni cedule povazujes za spravny. Tedy "To je připomenutí toho že své životy stejně tak i naši politiku si určujeme sami". Zaroven tvrdis, ze mi cedule byla vysvetlena, ale ja se vysvetleni rozodl neprimout. Zrejme mi ale das zapravdu, ze mezi ceduli a vysvetlenim je nemala davka fantazie. Ja doufam, ze dama to tak mysli. Ale nemam jakoukoli konstukci proc by tomu tak bylo. Zkusil bys sepsat v par vetach nejakou obhajobu? | ||
|
||
Obrázek 'Levicaci na letne' (Satrif) RP (24.11.2019 12:20) | reagovat | |
Protože už to nezaznělo dobrých deset komentářů tak pro jistotu: OP je přespříliš sebevědomý blb. Vláda lidu se musí o vládu lidu starat, jinak vláda lidu nebude. | ||
|
||
Obrázek 'Levicaci na letne' (Not Gay!!!!!!?) (24.11.2019 10:47) | reagovat | |
(Nasranej vopičák) R: Zase ti nezabrali prášky, smrdutá zablešená opice? prosranej pičák KOŠ A BAN!!!!!!!!!!!!!!!! | ||
|
||
Obrázek 'Levicaci na letne' (hatefree) (24.11.2019 10:45) | reagovat | |
__Rax: Udělat z chlívkařů blbce? Není třeba, jsou to blbci od přírody Mirek na hrad! | ||
|
||
Obrázek 'Levicaci na letne' (Trolley) (24.11.2019 10:29) | reagovat | |
Protože musíš, jako každý, that's the point | ||
|
||
Obrázek 'Levicaci na letne' (Georgethebest) RP (24.11.2019 10:22) | reagovat | |
Je mi 42 a starám se o sebe co sem skončil střední. No a ? | ||
|
||
Obrázek 'Levicaci na letne' (Trolley) (24.11.2019 9:48) | reagovat | |
Viz třeba 23.11.2019 20:18 | ||
|
||
Obrázek 'Levicaci na letne' (komousi do plynu!) (24.11.2019 9:16) | reagovat | |
Trolley: a ktery z tech vysvetleni bys preferoval ty? Pojdme se o nem bavit. Hned to uplne prvni? "Protože je mi 30, tak nebudu sedět doma na prdeli a půjdu se o sebe (a svou demokracii) starat.". Mrkni co na ty ceduli stoji. Nebo nejaky jiny? Diky | ||
|
||
Obrázek 'Levicaci na letne' (Trolley) (24.11.2019 8:29) | reagovat | |
komousi do plynu!: To už ti bylo vysvětleno, jenže ty ses rozhodl tohle vysvětlení neakceptovat | ||
|
||
Obrázek 'Levicaci na letne' (oxidy dusíku) (23.11.2019 23:04) | reagovat | |
Trolley - ale já vim, že už je to pár let starý. Typickej Klausův frk. kterej vůbec netřeba brt vážně. | ||
|
||
Obrázek 'Levicaci na letne' (komousi do plynu!) (23.11.2019 22:58) | reagovat | |
Okej, treba jeste nekdo zkusi prijit s vysvetlenim one cedule. Aspon ale ustalo volani "uploader je blbec" | ||
|
||
Obrázek 'Levicaci na letne' (Trolley) (23.11.2019 22:09) | reagovat | |
To už je jeho starší politická pseudoanalyza https://www.lidovky.cz/domov/klaus-na-sjezdovkach-snowboard-je-levicacky-dopravni-prostredek.A110106_101426_lide_hs | ||
|
||
Obrázek 'Levicaci na letne' (oxidy dusíku) (23.11.2019 22:04) | reagovat | |
prosim vás, rozlišujtee Klauovo blábolení od Klausových analýz situace, poslední roky spíš už jen blbolí, je to troll, stejně jako Zeman!!! | ||
|
||
Obrázek 'Levicaci na letne' (Trolley) (23.11.2019 22:01) | reagovat | |
Někteří v tom vztahu mezi oblikanim a politickými postoji mají jasno, třeba Klaus ví že každý snowboardistka je levičák. Rudí kmerove zase věděli že každý kdo nosí brýle je buržoazní nepřítel revoluce. | ||
|
||
Obrázek 'Levicaci na letne' (Cajgon) RP (23.11.2019 21:50) | reagovat | |
Až na to že žádné pravidlo které by determinovalo vztah mezi politickou orientací a vzhledem, potažmo oblečením neexistuje. Snaha takhle někoho zaškatulkovat vždycky narazí na realitu, která je daleko pestřejší. Ale občas se bohužel najdou lide co tomu věří. | ||
|
||
Obrázek 'Levicaci na letne' (komousi do plynu!) (23.11.2019 21:25) | reagovat | |
Na tenhle OT bych spis nereagoval. Rad bych se dobral vykladu cedule v neprospech uploadera jak tu bylo ve shode do myho prvniho komentare. A to co popisujes se nazyva "vyjimka potvrzujici pravdilo" | ||
|
||
Obrázek 'Levicaci na letne' (Cajgon) RP (23.11.2019 20:57) | reagovat | |
Fyzicky vypadá? Ty jako poznáš kdo koho volí jen podle vzhledu? Znám člověka s dready co volí SPD a kravaťaka co volí piráty. Na takové soudy podle vzhledu bych byl hodně opatrný. Pokud teda někdo nechodí s che Guevarou na tričku, pak je to celkem jasné | ||
|
||
Obrázek 'Levicaci na letne' (komousi do plynu!) (23.11.2019 20:37) | reagovat | |
emsy, XYX: Souhlasim s vasimi vyroky. Ale opet, ona nic takoveho na te ceduli nema a ani se to z ni neda vyvodit. Pokud to tak myslela, napsala to spatne. Pokud bych se mel zastat uploadra, kteremu vsichni nalozili, ze on je debil a ona je skvela, tak bych mohl rict, ze to opravdu spis vypada na levicovou volicku (krom toho, ze tak opravdu fyzicky vypada), ktera si stezuje, ze kvuli blbe demokracii se o sebe chuderka musi sama starat zatimco s tim co buduje Andy by bylo fajn, v tom by se starat nemusela | ||
|
||
Obrázek 'Levicaci na letne' (emsy) RP (23.11.2019 20:19) | reagovat | |
Skor ide o to, ze demokracia sa musi udrziavat, a nebude zit sama od seba ako je to napriklad s diktaturou. Jej zakony a system fungovania treba udrziavat a reagovat na zmeny vo svete a spolocnosti. Nie je to finalna verzia ale nekonecny beta testing kde stale treba vychytavat muchy aby ti to nejaky hajlujuci bug nezacal vyzierat zvnutra. ... tak som to pochoipil ja | ||
|
||
Obrázek 'Levicaci na letne' (XYX) (23.11.2019 20:18) | reagovat | |
To je připomenutí toho že své životy stejně tak i naši politiku si určujeme sami | ||
|
||
Obrázek 'Levicaci na letne' (komousi do plynu!) (23.11.2019 19:16) | reagovat | |
Mmm, diky za pokus o vysvetleni. Opravdu nejsem troll. Pokud o vysvetleni pisu proto, ze to je opravdu vareni z vody. Treba to tak myslela. Ale treba taky ne. A pokud ano, tak ma dar psat veci nepochopitelne. Dokonce i tohle vysvetleni by bylo spis trollovani demonstanrtu (je-li to na Letne) nez jako protest proti Buresovi. Podotykam, ze na ceduli stoji "Je mi 30 a musim se o sebe starat. Ja i demokracie". To ma k "demokracie je prilezitost, nikoliv zaruka uspechu" asi tak blizko jako fialova k cerny. | ||
|
||
Obrázek 'Levicaci na letne' (Já nerad komáry) (23.11.2019 18:52) | reagovat | |
Ok, tak pro teď pro trolly, popř. pro ty, kterým unikla pointa. Slečna se s nějvětší pravděpodobností snaží parafrázovat slovenskou prezidentku Čaputovou, která řekla, že "Demokracie je příležitost, nikoliv záruka úspěchu." A ti, kteří jedou ve starých kolejích z dob komárů, budou jisto jistě zklamaní. Takže slečna neříká nic jiného, než že každý svého štěstí strůjcem a nikdo nemůže za "váš" posraný život. (Což je imho dost pravicová myšlenka). | ||
|
||
Obrázek 'Levicaci na letne' (komousi do plynu!) (23.11.2019 18:26) | reagovat | |
Koukam, ze uploader to schytal a vsichni velmi chapou onu ceduli. Ale asi jsem taky pomalejsi. Demokraci si na ni stezuje, ze se o sebe musi starat sama? Nebo je na to hrda? Plus onen dodatek "ja a". Slecna se o sebe starat ve 30 jiste musi a je to OK. Demokraci se o sebe starat nebude ani v 50 a musime se o ni starat vsichni. Spojeni cloveka a demokracie nedava smysl. Napis "je mi 30 a proto se na Letne staram o demokracii" by smysl daval, ale takhle? Rad uznam, ze jsem to jen nepochopil. Diky predem | ||
|
||
Obrázek 'Levicaci na letne' (__Rax) (23.11.2019 17:48) | reagovat | |
Tak když jsi to nepochopil a ještě se tím chlubiš.. | ||
|
||
Obrázek 'Levicaci na letne' (pan_Jaroslav_Crha_guru_IT) RP (23.11.2019 17:42) | reagovat | |
Vůbec neberu ty narážky na to že to je inteligentní nápis pro inteligenty. Je to totální kokotina z hlavy pravdoláskaře. Soros z ní ale musí mít radost. | ||
|
||
Obrázek 'Levicaci na letne' (franta ringo czech) (23.11.2019 16:53) | reagovat | |
Ve třiceti se o sebe starat, to je opravdu na pováženou! To za kounistů nebylo. | ||
|
||
Obrázek 'Levicaci na letne' (hňup) (23.11.2019 12:30) | reagovat | |
žeru hovna | ||
|
||
Obrázek 'Levicaci na letne' (Nasranej vopičák) RP (23.11.2019 12:25) | reagovat | |
Zase si nějaká tupá kobliha vyřizuje účty s opozicí? To čumíte, mrdky, co? Třicet a maká, místo vytí po dávkách a nářku po socialismu. | ||
|
||
Obrázek 'Levicaci na letne' (lulín) RP (23.11.2019 11:11) | reagovat | |
mohli by ty politický uplakánci (jedno z jaký strany) už konečně jít s těmahle uploadama do řitě? Jejich komplexy si můžou léčit na facebooku... nebo ještě líp u psychiatra. | ||
|
||
Obrázek 'Levicaci na letne' (Cajgon) RP (23.11.2019 11:02) | reagovat | |
okolekk: to je dost demagogické zobecnění. Ale společenská diskuze je normální součást demokracie, to by měl pochopit každý, ať už volí losnu, nebo Mažnáka. A nějaký spasitelské symdrom má v politice kde kdo (vezmeme si naši zemi zpět, například) | ||
|
||
Obrázek 'Levicaci na letne' (Cajgon) RP (23.11.2019 10:57) | reagovat | |
Hnidopich original: myslíš uploadera? To asi fakt ne | ||
|
||
Obrázek 'Levicaci na letne' (Vazoun) (23.11.2019 10:40) | reagovat | |
Puč fašistické kavárny v přímém přenosu | ||
|
||
Obrázek 'Levicaci na letne' (Cajgon) RP (23.11.2019 10:37) | reagovat | |
Dylin: asi je v tom teplo | ||
|
||
Obrázek 'Levicaci na letne' (dylin) (23.11.2019 10:24) | reagovat | |
Proč se tak holky oblékají? Dyť se to nemohlo líbit ani tomu, co ten kabát navrhl a tomu malému Číňanovi, co to šil určitě taky ne | ||
|
||
Obrázek 'Levicaci na letne' (Hnidopich original) (23.11.2019 10:18) | reagovat | |
__Rax: To fakt nikdo delat nemusi. | ||
|
||
Obrázek 'Levicaci na letne' (okolekk) (23.11.2019 10:11) | reagovat | |
Sorry, jsem čurák, co nerozumí co se dějě kolem. | ||
|
||
Obrázek 'Levicaci na letne' ( . ) ( . ) (23.11.2019 9:32) | reagovat | |
mrdka ultralevičácká...nůž se mi v kapse otevírá při pohledu na tu zrůdu | ||
|
||
Obrázek 'Levicaci na letne' (okolekk) (23.11.2019 9:19) | reagovat | |
Jojo to jsou celí oni a samozřejmě do svého "zachraňování" demokracie si nenechají kecat a názor oponenta si ani nevyslechnou, často "uvíznou v emocích" a pak to zakončí nějakým citátem Masaryka. Chrání demokracii, přitom by volili strany, které mají v programu neklást překážky při plné integraci do eurosojuzu s čímž přijde ztráta možnosti voliču cokoliv ovlivnit...prej déémokrati -dle mého spíše naivkové s mesiášským komplexem s kterýma oře globalizace jak se jí líbí. | ||
|
||
Obrázek 'Levicaci na letne' (Alojz) (23.11.2019 8:50) | reagovat | |
Co je to "chvilkařu"? | ||
|
||
Obrázek 'Levicaci na letne' (Cajgon) RP (23.11.2019 8:46) | reagovat | |
Když někdo protestuje proti středolevé vládě a levicovém prezidentovi tak to podle OP znamená že je taky levičák? | ||
|
||
Obrázek 'Levicaci na letne' (__Rax) (23.11.2019 8:43) | reagovat | |
Autorův pokus udělat z chvilkařu blbce nevyšel, a místo toho udělal blbe ze sebe | ||
|
||
Obrázek 'Levicaci na letne' (Prasohyjenik) (23.11.2019 8:42) | reagovat | |
Mireq Dasheen: Ty to mas dobre, spolecnosti dluh vracet nemusis, kdyz jsi tak blbej, ze nechapes psany text. | ||
|
||
Obrázek 'Levicaci na letne' (Mireq Dasheen) (23.11.2019 6:58) | reagovat | |
Začal bych tím, že by měla začít používat pravidelně šampón, aspoň 2x měsíčně, dále by si měla koupit normální šaty a ne prohrabávat popelnice u armády spásy a místo demonstrací jít konečně do práce, aby společnosti vrátila dluh, že mohla zadarmo vystudovat v relativně bezpečné zemi ... a ta kamarádka vedle ni může jít rovnou s ní | ||
|
||
Obrázek 'Levicaci na letne' (weerwtwetrwert) (23.11.2019 0:57) | reagovat | |
tohle je hotova past na debily | ||
|
||
Obrázek 'Levicaci na letne' (grasak) RP (23.11.2019 0:41) | reagovat | |
To se chlubi nebo si stezuje? | ||
|
||
Obrázek 'Levicaci na letne' (MEGANT) (23.11.2019 0:16) | reagovat | |
A kdo jiný? Máma? | ||
|
||
Obrázek 'Levicaci na letne' (MSA2) RP (23.11.2019 0:04) | reagovat | |
Ta stará slečna nevypadá, že by se o sebe moc starala.. | ||
|
||
Obrázek 'Levicaci na letne' (Joba) (22.11.2019 23:54) | reagovat | |
Uploader zkušeně nevynechal šanci udělat ze sebe blbce. | ||
|
||
Obrázek 'Levicaci na letne' (Žoužel) (22.11.2019 23:52) | reagovat | |
Tak jestli někdo nepochopil, že autorem výroku je podepsaná demokracie a před její podpis je ještě dopsáno "já a", tak by ho neměli pustit k volbám. (že jo uploadere) | ||
|
||
Obrázek 'Levicaci na letne' (Spimfurt) RP (22.11.2019 23:40) | reagovat | |
mjo, tady to op slusne nedal | ||
|
||
Obrázek 'Levicaci na letne' (Luda) (22.11.2019 23:38) | reagovat | |
A nebo je OP idiot... Ono se to dá pochopit i naprosto obráceně: "Protože je mi 30, tak nebudu sedět doma na prdeli a půjdu se o sebe (a svou demokracii) starat." | ||
|