Nalezeno 75 komentářů.


Přezdívka:
:-) :o)
:-( >-O
;-) :-D
:-P B-)
8-) :-*
:-/ |-)
=) :-O
Zpráva:
 
Dvacetjedna:
   

Strana 1/2. 1 2 následující

Odebírat

Obrázek 'Co pro nas EU udelala' Obrázek 'Co pro nas EU udelala' (mrkevRP (18.12.2019 21:37) reagovat
@Merlin Pokud jako státní dluh bereš právě to, co jsem zmínil, tedy třicet let zanedbanou modernizaci, odvody zemím RVHP které byly prováděny stylem jednostraně nevýhodné výměny a další (třeba poškození prostředí, které se muselo později sanovat), tak to tak opravdu je. A proč to tak beru? Státní dluh v dnešní podobě z principu existovat nemohl a rozpočet se kompenzoval právě tímto způsobem.

Obrázek 'Co pro nas EU udelala' Obrázek 'Co pro nas EU udelala' (MerlinRP (18.12.2019 1:31) reagovat
Nehádám se o tom, jestli bylo hospodářství Ok nebo ne, to by bylo celkem pošetilé. Ale státní dluh prakticky neexistoval, respektive byl v zanedbatelné výši.

Obrázek 'Co pro nas EU udelala' Obrázek 'Co pro nas EU udelala' (mrkevRP (17.12.2019 20:45) reagovat
... jsme většinou posílali zemím ze sovětského bloku stroje výměnou za něco, co jsme vůbec nepotřebovali. Např. se takhle do Afghánistánu vyvážely náklaďáky a na každém se prodělávala cca polovina. Účetně to pak zahladilo přes dodavatele, kteří prostě dostali nařízeno snížit ceny. V 89 tady byly mnohé podniky na pokraji krachu, s 30 let zanedbanou modernizací, 100% přezaměstnaností a s nekonkurenceschopnou výrobou. No a tomu říkám dluh, který byl podstatně větší, než současný...

Obrázek 'Co pro nas EU udelala' Obrázek 'Co pro nas EU udelala' (mrkevRP (17.12.2019 20:38) reagovat
@Merlin Ano, byl. V centrálně řízeném uzavřeném hospodářství sice nic takového jako třetí stranou vlastněný dluh neexistuje, ale to neznamená, že ty rozpočty byly vyrovnané. Reálně se to honilo třemi způsoby, omezeným vývozem do zahraničí, operacemi "na papíře" (např. nákup surovin hluboko pod tržní cenou) a znehodnocováním státního majetku. No a to druhé a třetí, když převedeš na reálné prachy, tak je podstatně horší, než jakýkoliv polistopadový dluh. Mimochodem, ještě by se k tomu dalo přidat RVHP, kde..

Obrázek 'Co pro nas EU udelala' Obrázek 'Co pro nas EU udelala' (789) (17.12.2019 19:53) reagovat
Nikdomu jsme tehdy moc nedlužili protože by nám nikdo pořádně nepůjčil. Staty východního bloku mely dost dluhů mezi sebou které splacely v naturáliích nebo si ho vzájemně dopouštěly

Obrázek 'Co pro nas EU udelala' Obrázek 'Co pro nas EU udelala' (fantomas_) (17.12.2019 19:30) reagovat
Freeman6: volny pohyb osob tu je vdaka EU. Schengen odstranil akurat hranicne kontroly, cim ten volny pohyb zjednodusil, ale garantuje ho EU a nie Schengen

Obrázek 'Co pro nas EU udelala' Obrázek 'Co pro nas EU udelala' (MerlinRP (17.12.2019 18:20) reagovat
@mrkev: Před sametem že byl dluh vyšší? To jsi fakt takový kokot, jak tu každý tvrdí?

Obrázek 'Co pro nas EU udelala' Obrázek 'Co pro nas EU udelala' (mrkevRP (17.12.2019 18:17) reagovat
@Heeh Já jsem ale nepsal o dotacích, to bylo k volnému trhu. Dotace jsou zlo všeobecně a změnit by se to dalo pouze tak, že se budou lidi víc zajímat o volby a že politici přestanou "EU" zneužívat jako univerzální výmluvu pro vlastní neschopnost.

Obrázek 'Co pro nas EU udelala' Obrázek 'Co pro nas EU udelala' (Heeh) (17.12.2019 18:12) reagovat
Ano, krasne řečeno. Pomáhá těm co to umí i využít. Ne tam, kde je to potřeba.

Obrázek 'Co pro nas EU udelala' Obrázek 'Co pro nas EU udelala' (mrkevRP (17.12.2019 17:40) reagovat
@Merlin Ano a je pravda, že před sametem byl ten dluh podstatně vyšší. O co teda jde?

Obrázek 'Co pro nas EU udelala' Obrázek 'Co pro nas EU udelala' (mrkevRP (17.12.2019 17:39) reagovat
@Dež0n Mě se strašně líbí, jak se ten kouřící smajlík objevuje hlavně v místech, kde vůbec nemá nárok být. EU není žádná samostatná entita, která by "pro nás" měla něco dělat. Je to společenství států, které se domluvily na společných cílech a podmínkách. Díky tomu je možný přístup na společný trh a volný pohyb osob, což je něco, co zásadně pomáhá těm, kteří to umí využít. Synchronizace zákonů usnadňuje uvádění výrobků na celoevropský trh, atd. Celý ten tvůj komentář je proto jeden velký nonsens...

Obrázek 'Co pro nas EU udelala' Obrázek 'Co pro nas EU udelala' (CajgonRP (17.12.2019 17:38) reagovat
To srovnáváš ekonomický růst podle dluhu? Navíc naznacuješ že náš ekonomický růst v posledních třech dekádách je založený na dluhu?

Obrázek 'Co pro nas EU udelala' Obrázek 'Co pro nas EU udelala' (LemonFRRP (17.12.2019 17:16) reagovat
Merlin, ty si ekonomicky absolútne negramotný :D

Obrázek 'Co pro nas EU udelala' Obrázek 'Co pro nas EU udelala' (MerlinRP (17.12.2019 16:59) reagovat
Republika má v současnosti cca 1,713 bilionu korun státního dluhu. A to jsme na tom prý ekonomicky lépe, než v roce 1989. To je jako tvrdit, že na rozdíl od včerejška jsem si finančně významě pomohl, protože mi banka půjčila půl mega a tak jsem na tom teď mnohem líp. :D

Obrázek 'Co pro nas EU udelala' Obrázek 'Co pro nas EU udelala' (jo ho hoo) (17.12.2019 14:40) reagovat
nase iniciativa? moje iniciativa to tedy neni :-) Euro zpusobilo extremni zadluzeni jizanskych statu, Recka, Italie, Spanelska, a to natolik ze Nemci snad dokonce pozadovali po Recku splatit to celymi stredomorskymi ostrovy. To je to slavne Euro. Ze je v tom zahackovana Koruna je jen ku nasi skode. Pri aplikaci pravidla "komu to prospeje?" zjistime, ze to skutecne prospiva predevsim nadnarodnim megakorporacim, ktere tak dostavaji slevu na ceskou praci. Obycejni lide jsou okradani o uspory.

Obrázek 'Co pro nas EU udelala' Obrázek 'Co pro nas EU udelala' (789) (17.12.2019 14:32) reagovat
Ten zamrzlý kurz koruny vůči euru je naše iniciativa, tipuju že v případě odchodu ČR z EU by se to současné vedení České národní banky snažilo zachovat kvůli exportu

Obrázek 'Co pro nas EU udelala' Obrázek 'Co pro nas EU udelala' (jo ho hoo) (17.12.2019 14:00) reagovat
789 - ano, ekonomiky zapadnich statu EU nam zcela jiste pomohly, o tom ani ja nepochybuju. Pochybuju jen o tom ze za to muze centralni mozek EU v Bruseli... Ostatne ted se Britove trhaj, protoze do EU plati uz od pocatku veku a moc se jim to nelibi... Avsak jsou zde i jine veci, jako zamrzly kurz Ceske Koruny vuci Euru, diky kteremu je obycejny cesky clovek zamerne udrzovan jako levna pracovni sila pro nadnarodni koncerny. To uz neni tak hezke jako rozhledny postavene z fondu EU...

Obrázek 'Co pro nas EU udelala' Obrázek 'Co pro nas EU udelala' (autokratorRP (17.12.2019 13:50) reagovat
Dokud nejsme čistými plátci, tak se to v EU dá ještě vydržet. Jen si musíme ohlídat udržení měny a zbraní (nejlépe ústavně). Je to jako ve středověku a starověku. Dokud platí trubut pacis, můžeme leccos přehlédnout. Že ale nebudeme v tomto spolku věčně je ale čím dál jasnější.

Obrázek 'Co pro nas EU udelala' Obrázek 'Co pro nas EU udelala' (789) (17.12.2019 13:36) reagovat
Jo ho hoo: to jsem ani netvrdil ikdyž ekonomika států EU a volný trh k tomu dost pomohli

Obrázek 'Co pro nas EU udelala' Obrázek 'Co pro nas EU udelala' (Dež0n - nereg) (17.12.2019 13:27) reagovat
Protože nemá smysl reagovat na jednotlivé lži, postavím otázku jinak: co pro nás kdy EU udělala, co jsme sami chtěli a nezvládli? B-)

Obrázek 'Co pro nas EU udelala' Obrázek 'Co pro nas EU udelala' (jo ho hoo) (17.12.2019 13:13) reagovat
789 byli jsme na tom mozna ekonomicky hur, ale proc by za to mohla zrovna EU? Nemuze za to napriklad ekonomicka svoboda, diky ktere se od roku 1990 postupne hrabeme ze sracek zpusobenych za 40 let predchoziho centralniho socialistickeho planovani?

Obrázek 'Co pro nas EU udelala' Obrázek 'Co pro nas EU udelala' (789) (17.12.2019 13:01) reagovat
kasparek: já si tu dobu pamatuju taky, a změna k lepšímu je tedy pořadná, téměř ve všech ohledech. kdo chce tvrdit že jsme na tom byli předtím ekonomicky líp tak ten jednoduše lže.

Obrázek 'Co pro nas EU udelala' Obrázek 'Co pro nas EU udelala' (kasparek) (17.12.2019 12:37) reagovat
vzpomínám, jak před rokem 2004 byly u nás ve škarpách stovky mrtvol. Děti ojídaly kůru ze stromů. Jezdilo se jen koňmo, benzín se prodával pořád ještě v lékárnách. a pro ty, co se nikdy o politiku a ekonomii nezajímali a podobné sračky je serou, doporučuji jako největší základ, přečíst si 300 let starou a stále doslova platnou sbírku článků "Co je a co není vidět" od Bastiata, nebo mírně modernější úpravu od Hazzlita https://www.mises.cz/literatura/co-je-a-co-neni-videt-56.aspx

Obrázek 'Co pro nas EU udelala' Obrázek 'Co pro nas EU udelala' (789) (17.12.2019 12:06) reagovat
stroppy: to ten obrázek rozhodně neimplikuje, jen řika že se na tom EU dost podilí, ale implikaci z toho že by to mělo byt jen diky nim sis domyslel sám. ohledně těch cel, v případě vystoupeni by jsme se dostali tam kde jsme byli předtím, my by jsme zrušili podmínky za kterých jsme členy a my by jsme odešli, tak jaké "na nás uvrhne"? to je jako kdyby jsi podal v práci výpoveď a čekal že ti zaměstnavatel bude dál posilat plat i když odejdeš.

Obrázek 'Co pro nas EU udelala' Obrázek 'Co pro nas EU udelala' (stroppyRP (17.12.2019 12:00) reagovat
autor falosne implikuje ze nic z toho by nebolo mozne bez europskej unie. Pripomina mi to ako sa casto "argumentuje" ze keby niekto vystupil z EU tak EU nanho uvrhne vseliake cla a ine restrikcie, co by akoze malo byt argumentom za clenstvo v EU, pritom je to len obycajne sproste vypalnictvo

Obrázek 'Co pro nas EU udelala' Obrázek 'Co pro nas EU udelala' (Šourek_mourek) (17.12.2019 11:36) reagovat
A zapomněl jsem dodat, že z těch kont financovali strany, které si kolovaly lidí nesmyslným z vyšováním příspěvků lidem, kteří ničím nepřispívají do rozpočtu. A taky tohle všechno zakryly tématy, kte rými voliče straší, migranti, brexit, EU. To ve většině život obyčejného českého voliče nijak neovlivní. Tvého otce naopak ano.

Obrázek 'Co pro nas EU udelala' Obrázek 'Co pro nas EU udelala' (Šourek_mourek) (17.12.2019 11:29) reagovat
spoustu peněz. Tak mu nějaké vezmeme, aby i ostatní měli víc. Pak prosadili dotace, které se Češi naučili zneužívat. V sousedním Rakousku mají dotace taky, setkal jsem se s dotaci ve vinařství, nebo příspěvek pro ty, kteří začnou podnikat na vesnici. U nás? Tousťák pana premiéra, o jehož kvalitě se dá pochybovat, solárních panely. Doporučuji knihy Jaroslava Kmenty, o tom, jak lidé nemohli cestovat, ale Babiš a další mohli pracovat v zahraničí a plnit konta v Panamě.

Obrázek 'Co pro nas EU udelala' Obrázek 'Co pro nas EU udelala' (Šourek_mourek) (17.12.2019 11:22) reagovat
Nejsem si jistý, jestli jsem porozuměl, na co reaguješ. Tvého otce je mi líto, ohledně dotací s tebou souhlasím. Já jsem nerozdělil lidi na kasty, al Zatímco tvůj otec makal na své a i tvé budoucnosti, což ho stalo mnohé uskromnění a čas, dal práci ostatním lidem, tak existovali tací, kteří si mysleli, že se mají na hovno a tvůj otec by jim měl dát víc peněz (o tom, že nikdy nebudou mít dost, se napsalo mnoho). Tak volili strany, které jim daly řešení. Stejně strany pak řekly, že tvůj otec, protože vydělává

Obrázek 'Co pro nas EU udelala' Obrázek 'Co pro nas EU udelala' (JMRP (17.12.2019 11:04) reagovat
Úplne presne. :-D

Obrázek 'Co pro nas EU udelala' Obrázek 'Co pro nas EU udelala' (zf) (17.12.2019 11:00) reagovat
Baator: cize to iste ako Francuzsko, Taliansko a Spanielsko, akurat bez privatizacie? :-D

Obrázek 'Co pro nas EU udelala' Obrázek 'Co pro nas EU udelala' (Baator) (17.12.2019 10:57) reagovat
nameless_one: nejdříve si odpověz jestli za to může EU nebo 40 let socialismu a budování ve většině odvětví neproduktivní ho zaostalého a nekonkurenceschopného hospodářství s následnou nepovedenou privatizací.

Obrázek 'Co pro nas EU udelala' Obrázek 'Co pro nas EU udelala' (přes dífka) (17.12.2019 10:56) reagovat
Běž se vysrat nějakýma supermarketama. To jsou zase pindy dneska. Do EU směřoval v roce 2018 vývoz v hodnotě 3,7 bilionu z celkového exportu ve výši téměř 4,4 bilionu korun.

Obrázek 'Co pro nas EU udelala' Obrázek 'Co pro nas EU udelala' (jo ho hoo) (17.12.2019 10:55) reagovat
https://www.mikov.cz/rsc1502621-svedsko-zeme-na-severu-kde-nas-muzete-potkat

Obrázek 'Co pro nas EU udelala' Obrázek 'Co pro nas EU udelala' (pamětník) (17.12.2019 10:53) reagovat
al5249: Tvůj závěr mi připomněl kreslený vtip, tedy spíše smutnou realitu, jak člověk zatlouká cedulku na téma "postaveno z peněz EU" a povídá druhému něco jako "My to sem dáváme jenom proto, aby si lidi mysleli, že to nejsou jejich daně, co jsme promrhali."

Obrázek 'Co pro nas EU udelala' Obrázek 'Co pro nas EU udelala' (nameless_oneRP (17.12.2019 10:51) reagovat
Prosim o jakoukoli fotku s ceskym vyrobkem na pulte nejakeho supermarketu na zapad od nas. A nesmi to byt chlast. Staci mi JEDNA. Toliko k volnemu trhu. Jsme v EU jen stat druhe az treti kategorie a vsichni na zapad jsou vychovavani v tom, ze nase vyrobky jsou podradne. Tenhle obrazek je fakt jen vlhky sen nekoho, kdo nema ani tuseni o tom, o cem mluvi.

Obrázek 'Co pro nas EU udelala' Obrázek 'Co pro nas EU udelala' (jo ho hoo) (17.12.2019 10:50) reagovat
Ja znam firmu co si koupila stroj za tri a pul milionu, a za mesic si jina firma koupila ten samy stroj - zadarmo - protoze dostali dotaci na rozvoj podnikatelskeho prostredi ci co. Dotace jsou svinstvo na kterem vydelavaji predevsim struktury napojene na prerozdelovaci kancelare zdanenych penez.

Obrázek 'Co pro nas EU udelala' Obrázek 'Co pro nas EU udelala' (Sourek) (17.12.2019 10:46) reagovat
Reakce na Sourek_mourek.

Obrázek 'Co pro nas EU udelala' Obrázek 'Co pro nas EU udelala' (Sourek) (17.12.2019 10:45) reagovat
Podnikatelské dotace způsobily, že ve chvíli, kdy můj otec mohl splatit podnik, na který si půjčil hned po revoluci, nevydělává jak by vydělával na volném trhu. Ty se kvůli stejným penězům poměješ s kamarády, já nejspíš předčasně pohřbím přepracovaného otce, který uměl pozvednout celý region. Jde mi o jedno: netvař se, že máš nesobecký zájem vyšší kasty.

Obrázek 'Co pro nas EU udelala' Obrázek 'Co pro nas EU udelala' (al5249RP (17.12.2019 10:29) reagovat
Petetrator, ano, muze za to prerozdelovani, takhle dopadaji vsechny projekty z verejnych penez, z cizich verejnych penez, ktere bereme jako darek hodne EU, samozrejme jeste pravidelneji nez z takzvanych narodnich zdroju. Kde jsou dotace, tam je zneuzivani a neucelne plytvani, tomu se da vyhnout jedine czexitem, pak se budou zneuzivat jen mistni zdroje, na coz jsou vsak lide relativne haklivi, takze v mensi mire, navic jsou mistni zdroje omezenejsi, takze jejich zneuziti napacha mene skod.

Obrázek 'Co pro nas EU udelala' Obrázek 'Co pro nas EU udelala' (přes dífka) (17.12.2019 10:28) reagovat
Bylo by fajn, kdyby se po Brexitu odtrhlo Skotsko a vrátilo se do EU. Možnost porovnání hospodářského vývoje dvou sousedních, původně spojených zemí by mohla být zajímavá...podobně jako případ s východním a západním Německem.

Obrázek 'Co pro nas EU udelala' Obrázek 'Co pro nas EU udelala' (567) (17.12.2019 10:15) reagovat
sečteno a podtrženo se použivá na závěr když shrnuješ nějakou svou tezi, a ne když si vytahneš z prdele nějaké nesmyslné přirovnaní.

Obrázek 'Co pro nas EU udelala' Obrázek 'Co pro nas EU udelala' ( . ) ( . ) (17.12.2019 9:39) reagovat
Sečteno podtrženo: Někteří v třicátých letech fandili Německu, někteří vítali ruské tanky, a nyní někteří jsou happy, že jsme zalezlí v bruselských prdelích. Nic se nemění.

Obrázek 'Co pro nas EU udelala' Obrázek 'Co pro nas EU udelala' (Petetrator) (17.12.2019 9:33) reagovat
al5249: tak za tyhle věci určitě může EU :D hlavně za to že Babiš zneužívá dotace ;)

Obrázek 'Co pro nas EU udelala' Obrázek 'Co pro nas EU udelala' (al5249RP (17.12.2019 9:32) reagovat
rozhledny pod urovni stromu, nekala konkurence, "inovativni" linky na toastovy chleb ... aneb ciste zisky ;-) To neni cisty zisk, to je ciste vyhazovani penez, kriveni trhu a korupce.

Obrázek 'Co pro nas EU udelala' Obrázek 'Co pro nas EU udelala' (........) (17.12.2019 9:21) reagovat
jasne... protoze bez eu jsem tu lezli po stromech... oooo dekujeme slovotna unie za to ze nam diktujes jaky tvar maji mit banany a jak mame utracet penize ktere jsme ti sami poslali aby jsi nam je mohla moudre prerozdelit... :-D nicmene u vsech jmenovanych bodu se da polemizovat ale to vzdelani ...to fakt ne :-D

Obrázek 'Co pro nas EU udelala' Obrázek 'Co pro nas EU udelala' (gaudRP (17.12.2019 9:14) reagovat
OMG, takovou snusku klise o unii, zkratek a nesmyslu najednou. Wait, i'm on the internet... ...so it was ok, expected.

Obrázek 'Co pro nas EU udelala' Obrázek 'Co pro nas EU udelala' (Šourek_mourek) (17.12.2019 9:13) reagovat
Nicméně je tu naštěstí spousta šikovných ambiciózních lidí, kteří se ve srovnání se zahraničím neztratí. Těm, kteří nic neumí a ani se nechtějí nic naučit, nezbývá popřát, aby se jim u pásu dařilo a aby jim jejich politici zvýšili minimální mzdu a přidali stovku na důchod.

Obrázek 'Co pro nas EU udelala' Obrázek 'Co pro nas EU udelala' (Šourek_mourek) (17.12.2019 9:10) reagovat
Není třeba diskutovat o tom, že za situaci může komunismus. Je to jako by vám matka zakazovala se kamarádit s ostatními, říkala, jak jsi úžasný, všechno zvládneš a ti ostatní ze chtějí akorát zničit. Když namítneš, že kamarádům se daří líp, tak tě přesvědčí, že to oni chtějí, aby to tak vypadalo, ale mají se špatně. Radši bude věřit starému sousedovi z východní strany, sice smrdí, ale říká, že je úspěšný. Když pak matka odejde a ty vyjdeš z domu, zjistíš, že kamarádi jsou dál a z tebe mají akorát srandu.

Obrázek 'Co pro nas EU udelala' Obrázek 'Co pro nas EU udelala' (567) (17.12.2019 9:04) reagovat
-satr-: ten graf do toho započitavá i dividenda a podobné věci, což je nesmysl, ty nemají s EU nic společného a i v případě czexitu by ty peníze odcházely tak jako tak, jen by ubaly ta příjmová část. Realně jsme čistí příjemci.

Obrázek 'Co pro nas EU udelala' Obrázek 'Co pro nas EU udelala' (-satr-RP (17.12.2019 9:02) reagovat
ale inak fakt tyvole, keď už aj na roumenovi sa rieši politika, to je spoločnosť pekne v prdeli.

Obrázek 'Co pro nas EU udelala' Obrázek 'Co pro nas EU udelala' (DougBadmanRP (17.12.2019 9:01) reagovat
Jo 740 miliard, který budeme postupně vracet a pak i přeplácet a to do nekonečna (resp. do doby než z EU vystoupíme nebo se rozpadne). A to se vyplatí (Německu).. :-D Pokud by ČR potřebovala 1 bilion Kč (jakože ho fakt nepotřebovala), mohla si ho klidně půjčit bez takových nesmyslných podmínek, který jsou s eurodotacema spojený.

Obrázek 'Co pro nas EU udelala' Obrázek 'Co pro nas EU udelala' (-satr-RP (17.12.2019 9:01) reagovat
až nato že sme čistý prispievatelia, aj keď teda je to predmetom kritiky: [odkaz]

Obrázek 'Co pro nas EU udelala' Obrázek 'Co pro nas EU udelala' (Baator) (17.12.2019 8:56) reagovat
Ale byl. Zrovna solární byznys je naše iniciativa https://neovlivni.cz/solarni-klondike-sedm-let-potey-hodne-podvodu-a-male-ryby/

Obrázek 'Co pro nas EU udelala' Obrázek 'Co pro nas EU udelala' (msuchyRP (17.12.2019 8:54) reagovat
Merlin: KOH-I-NOOR HARDTMUTH, DEZA, Brano, První brněnská strojírna Velká Bíteš, TATRA TRUCKS, Nová Mosilana a další. Zdroj: [odkaz] Vypsal jsem jenom ty, u kterých jsem ji jist Českým vlastníkem.

Obrázek 'Co pro nas EU udelala' Obrázek 'Co pro nas EU udelala' (kosdfdkonmRP (17.12.2019 8:51) reagovat
Vzhledem k tomu, že bez EU bychom nejspíš neměli soláry a jiné obnovitelné zdroje energie, které vyjdou až na bilion (to je tisíc tisíců miliónů pro představu), tak to vypadá, že díky eu jsme 300mld v minusu.

Obrázek 'Co pro nas EU udelala' Obrázek 'Co pro nas EU udelala' (Mas) (17.12.2019 8:43) reagovat
Merlin: mluvil jsi o kvotach v zemědělství což má realně podíl na naší celkové výrobě minimalní, takže pokud chceš tvrdit že "Ve vlastním rozvoji a prosperitě jsme uměle udržování na nízké úrovni" tak to nějak rozveď, pomocí nějakych realných čísel. A jak souvisí to co jsem napsal o exportní ekonomice s tím zdali je to naše nebo cizí firma?

Obrázek 'Co pro nas EU udelala' Obrázek 'Co pro nas EU udelala' (MerlinRP (17.12.2019 8:38) reagovat
@Mas: Já už konkrétní byl, zkus to teď ty. Třeba která velká naše firma je výrazným hráčem ve vývozu průmyslových výrobků? Naše podotýkám.

Obrázek 'Co pro nas EU udelala' Obrázek 'Co pro nas EU udelala' (OctagonRP (17.12.2019 8:33) reagovat
Zničené zemědělství, pokřivení trhu eurodotacemi (nejen) pro velké firmy, možnost pro západní firmy vyvážet sem ten odpad, co by si u sebe doma prodávat nedovolily..

Obrázek 'Co pro nas EU udelala' Obrázek 'Co pro nas EU udelala' (Baator) (17.12.2019 8:32) reagovat
Chtěl bych vidět nějaký reálný a hmatatelný ekonomický a zahraničněpolitický plán který pro nás chystají lidi kteří jsou pro czexit,, máte něco konkrétního?

Obrázek 'Co pro nas EU udelala' Obrázek 'Co pro nas EU udelala' (Mas) (17.12.2019 8:30) reagovat
Merlin: mužeš být trochu konkretnější? Kozy: to jsi vyčetl kde?

Strana 1/2. 1 2 následující