Odebírat | ||
Obrázek 'plany metra z prvni poloviny tricatych let' (úd) (4.1.2020 2:09) | reagovat | |
Dostat se např. z Vršovický u bohemky na Floru je rychlejší pěšky než někam chodit kilometr na přímej bus nebo 2-3x přestupovat. A zjevně to viděli už tenkrát jako problem když se plánovala stanice pro Vršovický nádraží. | ||
|
||
Obrázek 'plany metra z prvni poloviny tricatych let' (Masomabik) (3.1.2020 1:18) | reagovat | |
Vltava před regulací | ||
|
||
Obrázek 'plany metra z prvni poloviny tricatych let' (Chakat Nguyen Brownears) (1.1.2020 20:46) | reagovat | |
A stanici Na Růžku nemáme do teď! | ||
|
||
Obrázek 'plany metra z prvni poloviny tricatych let' (brnonymous) RP (1.1.2020 20:19) | reagovat | |
A jeste v tom clanku bylo, ze ze statistiky vyplyva: kam se da dojet autem a kde je dost parkovacich mist, tam dobre funguje byznys. | ||
|
||
Obrázek 'plany metra z prvni poloviny tricatych let' (Ježiš Nemanželský) RP (1.1.2020 19:10) | reagovat | |
Majú metro a socky jazdia autami | ||
|
||
Obrázek 'plany metra z prvni poloviny tricatych let' (brnonymous) RP (1.1.2020 16:25) | reagovat | |
Ne, je to podzemni draha, oddelena od drahy tramvajove. Cast byla planova vykopat a zahrnout, cast se mela prorazet klasicky tunelem. Vozy mely byt z USA. | ||
|
||
Obrázek 'plany metra z prvni poloviny tricatych let' (dwo) RP (1.1.2020 16:13) | reagovat | |
Tohle je Podzemní rychlá dráha pro Prahu nikoliv Metro. V podzemí měly původně jezdit tramvaje. Až v roce 1966 se na základě zjištění sovětské komise rozhodlo, že se bude stavět Metro a oddělí se tramvaje, takže se rozestavěné úseky musely předělávat. | ||
|