Nalezeno 65 komentářů.


Přezdívka:
:-) :o)
:-( >-O
;-) :-D
:-P B-)
8-) :-*
:-/ |-)
=) :-O
Zpráva:
 
Osmdesátpět:
   

Strana 1/2. 1 2 následující

Odebírat

Obrázek 'tom apples' Obrázek 'tom apples' (mrkevRP (6.1.2020 17:21) reagovat
Anarchie je stejně utopická, jako komunismus. Po nějakém čase se stejně vždycky vytvoří struktury s pevnou hierarchií, které mezi sebou budou soupeřit. No a ta vítězná skupina pak bude vládnout, nejpravděpodobněji totalitním způsobem. Anarchie totiž nahrává lidem jako je Babiš, kteří jsou v jádru sprostí oportunisti a jsou ochotni jít přes mrtvoly.

Obrázek 'tom apples' Obrázek 'tom apples' (,,) (5.1.2020 22:27) reagovat
Míra: Jsem anarchista, proto, protože se považuji za morálního člověka, pro něhož účel nesvětí prostředky. Specifická životní situace... prosím pěkně jaká? Já se svým přesvědčením vystřídal těch situací už několik.

Obrázek 'tom apples' Obrázek 'tom apples' (mrkevRP (5.1.2020 15:26) reagovat
@Prawda . . . Záporné daně jsou, to když máš platit míň, než kolik ti mají vracet. Tohle ale není ten případ. Mluvím o jeho korunových dluhopisech, o reklamě na čapím hnízdu vs pravděpodobně neoprávněných dotacích a státních zakázkách.

Obrázek 'tom apples' Obrázek 'tom apples' (Prawda . . . ) (5.1.2020 13:58) reagovat
@mrkev: Jaké číslo myslíš? Záporné daně snad ani nejsou, nebo ano?

Obrázek 'tom apples' Obrázek 'tom apples' (mrkevRP (5.1.2020 13:40) reagovat
@tymak a ,, Děláte, jako by to byl můj názor. Já psal, co tvrdí většina socialistů a psal jsem to proto, že to krásně ukazuje to, co tady tvrdím celou dobu. Že ten obrázek je strawman. @Prawda... Jen tak mimochodem, kolik asi platí takový Babiš? Opravdu si myslíš, že to číslo je za posledních deset let kladné?

Obrázek 'tom apples' Obrázek 'tom apples' (Prawda . . . ) (5.1.2020 12:39) reagovat
Pokud se budeš řídit pouze morálními zásadami, a spoléhat, že ostatní se budou také řídit morálním codexem, který máš, pak skončíš brzo na dlažbě.

Obrázek 'tom apples' Obrázek 'tom apples' (Prawda . . . ) (5.1.2020 12:38) reagovat
Kdo má ty výjimky? Krásně je to vidět v pracovním právu, kdy těhotné, kojící matky, děti a postižení mají zvýhodněný režim v přístupu k zaměstnání, než ostatní. Zákon přímo pak omezuje konkrétního zaměstnavatele, ve vztahu k těmto osobám, kdy je těžší je vyhodit, je složitější jim přidělit práci... a další. Ted si polož otázku, je ve veřejném zájmu, aby toto takto fungovalo? Asi ano, když to někdo protlačil skrz legislativní proces. Závěrem, zákony nejsou dokonale, nemůžou být, nauč se je, a využij toho.

Obrázek 'tom apples' Obrázek 'tom apples' (Prawda . . . ) (5.1.2020 12:34) reagovat
Začal bych tím, že legislativa znamená normotvorný proces, ale s tímto pojetím tohoto slova má problém většina obyvatel této země. Z tvého příspěvku mi není dost jasné, co se snažíš naznačit. Dále, právo není spravedlnost, právo je soubor pravidel. Kdo pravidla zná, umí v tom chodit, nemá problém. Kdo se odmítá s pravidly seznámit, diví se. A závěrem, abych reagoval, ty výjimky, resp. omezení jednotlivce, se dějí vždy ve prospěch veřejného zájmu, byť to tak často nevypadá.

Obrázek 'tom apples' Obrázek 'tom apples' (Míra) (5.1.2020 11:59) reagovat
Prawda . . vláda řeší legislativu, nikoli lidi. To, jak se následně legislativa uplatňuje na lidi, je věc jiná. Někdo má třeba výjimku, pro někoho spravedlivě, pro jiné nikoli, a tak.

Obrázek 'tom apples' Obrázek 'tom apples' (Prawda . . . ) (5.1.2020 11:26) reagovat
@tymak: Ale vláda řeší lidi s nadstandardními příjmy. Nejen, že platí daně (+odvody), výměrou procenta, ale dokonce je na jejich příjem uvalena solidární daň, což ti ještě vezmou 7% z tvého příjmu. Jinde máš zase progresivní zdanění, daň z obratu... a další nástroje, které lze označit za solidární zdanění bohatých.

Obrázek 'tom apples' Obrázek 'tom apples' (Míra) (5.1.2020 9:58) reagovat
,, nejsi anarchista proto, aby bohatí neměli žádnou vládu, ale proto, že se nacházíš ve své specifické životní situaci. Ani anarchisté mezi sebou se neshodnou, a jinak to být nemůže.

Obrázek 'tom apples' Obrázek 'tom apples' (,,) (5.1.2020 9:15) reagovat
mrkev: Normální lidi se dřou atd. A pak zakládají odbory. Hm. Jo, ta teroristická organizace, která dělá hromadné stávky a která se nesmí propouštět. Úžasné, hned si to zaměstnávání rozmýšlím. Takže asi tak. Jinak ten zbytek, souhlas. Proto jsem anarchista, aby bohatí neměli žádnou vládu, skrz kterou by si betonovali svoje pozice, aby jim náhodou někde nevyrostla konkurence.

Obrázek 'tom apples' Obrázek 'tom apples' (tymak) (5.1.2020 2:25) reagovat
Mrkev, chapu tvou pointu, jenze proti tomu prave jde zas postoj libertarianů ve smyslu:" Chápeme, že vaše myšlenky můžou na papíře vypadat vzešeně, ale když se prejde k prakticke realizaci formou vyských daní a vysoké míry přerozdělování, vždycky se najde někdo, kdo najde skulinu v systému, jak si odklánět pro sebe ve velkém a pak bude všechen lid akorát zdravě nasraný". A mam pocit, ze zadna socialisticka vlada neumi resit lidi typu Babis,Bakala a jakakoliv dodatecna dan dopadne zas jen na prosty lid.

Obrázek 'tom apples' Obrázek 'tom apples' (Míra) (5.1.2020 1:25) reagovat
Každý jedná v daný moment subjektivně správně, protože tak to mozek vyhodnotí, jinak by se z toho člověk zbláznil (lze si povšimnout strachu z toho, co se s nimi vnitřně děje, u lidí s neurodegenerativní poruchou).

Obrázek 'tom apples' Obrázek 'tom apples' (mrkevRP (5.1.2020 1:22) reagovat
@Míra Sice nevím, jak to s čím souvisí, ale IMHO to dělá proto, že mu to přijde normální. Podle mě je každý, kdo nabízí produkt, kteréhy by se sám nedotknul dvoumetrovou tyčí, hajzl. On to asi vidí jinak.

Obrázek 'tom apples' Obrázek 'tom apples' (Míra) (5.1.2020 0:52) reagovat
A proč to třeba pan Kellner dělá? Věřící řeknou, svobodně se k tomu rozhodl. Avšak to je pouze iluze. To je takového co by, kdyby. Kdyby do za mlada odpráskli, neměl by HomeCredit, jenže on má. Z pohledu jedince prostě štěstí na okolnosti. Tak už to v přírodě chodí, někdo je větší, někdo menší, někdo má a někdo ne. A to je hrozně důležitá, co kdo má. Generation Wealth

Obrázek 'tom apples' Obrázek 'tom apples' (mrkevRP (5.1.2020 0:43) reagovat
*Kellnera

Obrázek 'tom apples' Obrázek 'tom apples' (mrkevRP (5.1.2020 0:42) reagovat
dotacema a pak si ještě zajistit postavení na trhu vstupem do politiky. Když si vezme takového Bakalu, který přes kámoše koupil podceněný státní majetek, když si vezmu Kellera, který vydělává na ojebávání retardů s HomeCreditem, tak prostě člověk musí uznat, že alespoň v něčem mají pravdu.

Obrázek 'tom apples' Obrázek 'tom apples' (mrkevRP (5.1.2020 0:40) reagovat
Tady se to dobře zvrtlo offtopic. Většina socialistů netvrdí, že by se mělo násilně přerozdělovat, ale že "normální" lidi se dřou, ale nejsou za svou práci adekvátně odměněni. Jako příčina se často používá nefér systém (který z principu nastavují bohatí tak, aby zůstali bohatí) nebo nedostatečné páky, který má samotný zaměstnanec (proto se zakládají odbory). A když se člověk podívá třeba na Babišův byznys model, tj. sám sobě za 3 mega prodat státní majetek v hodnotě přes miliardu, protlačit vývar s řepkou a

Obrázek 'tom apples' Obrázek 'tom apples' (Míra) (5.1.2020 0:30) reagovat
Existenci svobodné vůle nikdo vědecky neprokázal, zatímco jsou důkazy svědčící proti (např. zpoždění v přenosu nervovou soustavou - ve zkratce - uvědomíme si stav až poté, co nastal, což přímo jakékoli svobodě odporuje - těžko se rozhodnu o minulosti), přesto se jí lidé drží. A pak že jsme nevěřící národ :o)

Obrázek 'tom apples' Obrázek 'tom apples' (Míra) (5.1.2020 0:13) reagovat
Prawda . . . to si jenom nerozumíme. O tom, jak vzniklo křesťanství, jsem nepsal.

Obrázek 'tom apples' Obrázek 'tom apples' (Prawda . . . ) (5.1.2020 0:10) reagovat
Nastuduj, jak vzniklo křesťanství, proč vlastně vzniklo, budeš překvapen.

Obrázek 'tom apples' Obrázek 'tom apples' (Míra) (4.1.2020 23:36) reagovat
*jako víra. A to je základ pro takového úvahy (viz v diskuzi níže), jak jsem ostatně psal.

Obrázek 'tom apples' Obrázek 'tom apples' (Míra) (4.1.2020 23:34) reagovat
,, což nemění nic na tom, že tu bylo/je mnoho let křesťanství dominantním náboženstvím určující morálku a téma svobodné vůle je v Bibli explicitně. Víra v Boha je iluzí stejně, jako víta v existenci svobodné vůle.

Obrázek 'tom apples' Obrázek 'tom apples' (,,) (4.1.2020 23:24) reagovat
Křesťanství bych do základu kultury netahal, a už určitě ne té naší. Ta kultura má několik vrstev, jedna z nich je křesťanská, pod ní jsou i jiné, třeba slovanská pohanská, a nad ní zase jiné. Svobodná vůle se jistě řešila daleko dříve než vzniklo křesťanství, a řeší se i po něm. Máme i vrstvy řecké, římské, osvícenské, i různé novodobé... opírat něco o boha je z tohoto pohledu opravdu špatný nápad, zvlášť když víme, co všechno se ještě opřelo o boha.

Obrázek 'tom apples' Obrázek 'tom apples' (Míra) (4.1.2020 22:59) reagovat
Prawda . . . a odkudpak myslíš, že má naše kultura tuto iluzi zakořeněnu? Prozradím - křesťanství. Alespoň základy o společnosti, kde žiješ, bys mohl znát.

Obrázek 'tom apples' Obrázek 'tom apples' (Prawda . . . ) (4.1.2020 22:57) reagovat
Mluvit o svobodné vůli a opírat to o boha, což je fiktivní nástroj vymyšlený ryze pro ovládání lidí, to tady dlouho nebylo. :-D

Obrázek 'tom apples' Obrázek 'tom apples' (Míra) (4.1.2020 22:17) reagovat
Člověk má od Boha svobodnou vůli a tedy je jedno, kde, kdy a komu se narodí, kde vyrůstá (prostředí celkem), ale rozhoduje se vždy svobodně, a tedy to, zda natahuje ruku je jeho volba .... ale ta svobodná vůle je daná pánembohem jen tomu s jasnou myslí, nad 15 let, vyjma případu, kdy mu jí někdo zatemnil - o tom zase rozhoduje nezávislý (asi z prostředí vyjmutý) soudce. Tak určitě.

Obrázek 'tom apples' Obrázek 'tom apples' (Míra) (4.1.2020 21:59) reagovat
,, jasný, v jádru každej uvažuje o materialistickejch hodnotách :-D Touha vždy a nejlépe vše nějak zobecnit, navíc vždy v rámci iluze, je super, ale vždy píčovina.

Obrázek 'tom apples' Obrázek 'tom apples' (,,) (4.1.2020 21:40) reagovat
Faarář: Ono to je taky důvod, proč jsou dotyční chudí. Oni neuvažují tím stylem, že hodnoty je potřeba vytvořit, oni uvažují stylem, že hodnoty už existují, a stačí si je rozdělit. S tímto přístupem tedy hodnoty nevytvářejí, a proto jsou chudí. Je to dost zjednodušené, ale v jádru to tak je.

Obrázek 'tom apples' Obrázek 'tom apples' (FarářRP (4.1.2020 21:37) reagovat
Fakt je, ze natazena ruka, zavist a touha ojebat ty co maji vic nez ja jeste nikdy zadny hodnoty nevytvorila.

Obrázek 'tom apples' Obrázek 'tom apples' (Joba) (4.1.2020 21:31) reagovat
lejma: Takže jednomu co něco dělá plivnout do tváře, aby se přiživilo 20 parazitů?

Obrázek 'tom apples' Obrázek 'tom apples' (,,) (4.1.2020 21:25) reagovat
lejma: Takže chápeš solidaritu tak, že to je rozdávání z cizího, chápu tě správně? O tom, kdo je pamrd, mám teď asi jinou představu než ty.

Obrázek 'tom apples' Obrázek 'tom apples' (lejmaRP (4.1.2020 21:05) reagovat
to je hrozně zavádějící ten obrázek, já chápu solidaritu tak, že pokud Tom z těch 50 jablek 40 sežere a dvaceti lidem dá zbývajících 10 jablek a ještě se jim směje do xichtu jak mají hovno, tak mu prostě 20 jablek seberu a dám je těm dvaceti lidem, pak Tom není takovej vyžranej pazmrd ale pořád má mnohem víc než těch dvacet, a těch dvacet se nemusí dělit o pouhejch 10 jablek a taky něco mají...

Obrázek 'tom apples' Obrázek 'tom apples' (mrkevRP (4.1.2020 19:25) reagovat
@,, Klasický strawman, který dělají socialisti je, že boháči akumulují prachy, aniž by (tvrdě) pracovali, tak jako "normální" lidi, kteří se 8 hodin denně dřou v práci a pak z toho stejně nic moc nemají. Klasický strawman z druhé strany je, že boháči se mají dobře právě proto, že dělají víc než ostatní a že socialisti by jim ty prachy nejradši sebrali a sami pracovat nechcou. Jde os tejný typ, stejně nesmyslného argumentu a tenhle obrázek je reprezentací varianty B...

Obrázek 'tom apples' Obrázek 'tom apples' (Prawda . . . ) (4.1.2020 18:54) reagovat
Zemědělství je špatný příklad toho, co se tady snaží mrkev i ,, říct, protože tam jsou subvence a další podpora, takže se kolikrát vyplatilo zemědělcům nechat hnít úrodu, protože nechat to ležet a vzít od státu náhradu vyšlo lépe, než to sklízet a prodávat za výkupní ceny, které sotva pokryjí náklady.

Obrázek 'tom apples' Obrázek 'tom apples' (,,) (4.1.2020 18:40) reagovat
mrkev: Z čehož nechápu už vůbec nic. Možná by bylo lepší vrátit se k mým dotazům a nejprve zodpovědět ty.

Obrázek 'tom apples' Obrázek 'tom apples' (mrkevRP (4.1.2020 18:27) reagovat
@,, "Takže nevím zase nic, jen to, že je to strawman" - Ne, že nevíš nic, ty neumíš číst. Vždyť jsem to tam napsal: "Už jen to, že se nezaměřuje na lidi co "nemají jabka", ale na lidi, co taky zasadili, co se taky starají, ale jejichž výsledek je diametrálně odlišný."

Obrázek 'tom apples' Obrázek 'tom apples' (,,) (4.1.2020 18:23) reagovat
mrkev: Chtěl jsem ty jednotlivé věci vypsat, ale očividně postrádáš jeden ze základních předpokladů pro rozumnou prezentaci názoru, a sice ten, že uvede, o čem mluví. Takže na dotaz: "Jaký má názor." Jsi odpověděl: "Je docela komplikovaný na těch 500 znaků tady, ale v obrázku je extrémně zjednodušený strawman". Takže nevím zase nic, jen to, že je to strawman. Proč je to strawman, a co je zde vlastně strawman? Nevím nic. Nula. Nada. Nichts. Ništa. A když něco nepopíšeš v 500 znacích... jsi neschopný.

Obrázek 'tom apples' Obrázek 'tom apples' (mrkevRP (4.1.2020 18:04) reagovat
@,, Protistrana OP je přece to, co prezentuje Wrren. Její názor je docela komplikovaný na těch 500 znaků tady, problém obrázku je ale docela jednoduchý. Jde o extrémně zjednodušený strawman. Už jen to, že se nezaměřuje na lidi co "nemají jabka", ale na lidi, co taky zasadili, co se taky starají, ale jejichž výsledek je diametrálně odlišný.

Obrázek 'tom apples' Obrázek 'tom apples' (karel (neprihlaseny)) (4.1.2020 17:30) reagovat
Druhý z šesti: ty kokso, a to jsem si myslel, ze mrkev je kokot, ale proti tobe je uplnej kristus

Obrázek 'tom apples' Obrázek 'tom apples' (,,) (4.1.2020 17:11) reagovat
mrkev: V tom s tebou souhlasím. Takže: Kdo je v tomto případě protistrana, jaký má názor, a co je v tom obrázku v prezentaci toho názoru špatně?

Obrázek 'tom apples' Obrázek 'tom apples' (mrkevRP (4.1.2020 16:59) reagovat
Jedním ze základních předpokladů pro to, aby byl člověk schopný rozumně prezentovat svůj vlastní názor je, že zná a chápe názor protistrany. Z toho důvodu zůstane OP (minimálně v tomto ohledu) asi navždy neschopný.

Obrázek 'tom apples' Obrázek 'tom apples' (Gogopogo) (4.1.2020 16:58) reagovat
sračka....teda abych byl přesný, totální sračka.

Obrázek 'tom apples' Obrázek 'tom apples' (,,) (4.1.2020 16:56) reagovat
Druhý z šesti: Je vidět, že jsi diskusi opravdu nečetl. Takže: Z jakých daní vznikl vesmír?

Obrázek 'tom apples' Obrázek 'tom apples' (Druhý z šestiRP (4.1.2020 16:47) reagovat
Takove zjednodusene prirovnani je pro hlupaky. Jestli je pro nekoho demotivujici, ze plati dane, tak je to omezenec, co si nevidi ani na spicku nosu.

Obrázek 'tom apples' Obrázek 'tom apples' (Druhý z šestiRP (4.1.2020 16:45) reagovat
Diskuzi zde nectu, takze nenavazuji na nic, ale musim rict, ze tato analogie je uplne mimo. Vse okolo nas vzniklo diky solidarite a tim padem danim. Zadny democrat nechce prece 100% dan a vzit Tomovi vetsinu jablek. I ten nejvykonnejsi businessman uziva vsechno mozne z verejnych kolektivnich prostredku - jezdi po silnici, mnoho z nich vystudovalo na verejnych skolach, zdravotnictvi atd. Jak si to autor memu predstavuje? Ze budeme platit za kazdou jednotlivou vec, kterou k zivotu potrebujeme?

Obrázek 'tom apples' Obrázek 'tom apples' (Joba) (4.1.2020 16:44) reagovat
Investovat do Bitcoinu a myslet si, že z toho bude důchod. :-D

Obrázek 'tom apples' Obrázek 'tom apples' (Míra) (4.1.2020 15:52) reagovat
Ingress jak budeš v důchodu soběstačný s virtuální měnou?

Obrázek 'tom apples' Obrázek 'tom apples' (IngressRP (4.1.2020 15:46) reagovat
Proto si odkládám 50% příjmu do bitcoinu abych byl v důchodu soběstačný. Možná ten důchod bude už za pár let po třicítce. :-D

Obrázek 'tom apples' Obrázek 'tom apples' (,,) (4.1.2020 15:27) reagovat
vahima: Jseš si jistý? Není to spíš tak, že je spousta stromů, a někteří lidé jsou dost otrlí na to, aby se o některé z nich, přes všechny ty urážky a klacky pod nohy, pořád starali?

Obrázek 'tom apples' Obrázek 'tom apples' (vahima) (4.1.2020 15:02) reagovat
Daně máme pořád a ještě se nestalo, aby ten se stromem se přestal o něj starat. Takže asi tak.

Obrázek 'tom apples' Obrázek 'tom apples' (Prawda . . . ) (4.1.2020 14:49) reagovat
@Ingress: A teď si polož základní otázku, vyžil bys ze 100,000 Kč ročně? A to ber, že jsi starý, v ideálním případě soběstačný, a léky bereš akorát občas něco na tlak (doplatek pár stovek ročně).

Obrázek 'tom apples' Obrázek 'tom apples' (JadRP (4.1.2020 14:28) reagovat
Rozděl a panuj. Buď kapitalismus, nebo socialismus. Levo, nebo pravo. A nějak jinak by to nešlo?

Obrázek 'tom apples' Obrázek 'tom apples' (IngressRP (4.1.2020 14:25) reagovat
Ten druhý by měl důcho takový, na jaký si našetřil. To že si sežeru zítřejší oběd neznamená že mám právo krást oběd jinému.

Obrázek 'tom apples' Obrázek 'tom apples' (fantomas_) (4.1.2020 14:01) reagovat
ingress vidis? tak nejak som to myslel :-)

Obrázek 'tom apples' Obrázek 'tom apples' (Prawda . . . ) (4.1.2020 14:00) reagovat
Tom na odvodech platil ročně do důchodového systému milion korun, zatím co Adam odvedl sto tisíc korun. Tom i Adam mají nárok na starobní důchod ve stejné výši. Kdyby Tom neměl tuto povinnost a peníze si ukládat do banky, nebo plnil tuto povinnost jinde, Adam by neměl důchod žádný. Solidarita. 8-)

Obrázek 'tom apples' Obrázek 'tom apples' (JostikRP (4.1.2020 13:43) reagovat
Jak to vysvětli politik: Tom vypěstuje 50 jablek. Sebereme mu jich 30, místo toho dostane 20 švestek a 5 hrušek. Tom: ale tak mám o 5 kusů méně Politik: Co to plácáte? Já pracuju 20 hodin denně, jaká neziskovka tě platí, ty sorosjugend? Všichni se máme nejlépe v historii a kdyby nebylo Kalouska tak těch jablek vyroste 80, ty špíno co nerespektuješ výsledky svobodných voleb.

Obrázek 'tom apples' Obrázek 'tom apples' (,,) (4.1.2020 13:43) reagovat
Rozumný člověk nedělá solidaritu z povinnosti.

Obrázek 'tom apples' Obrázek 'tom apples' (Nerrg) (4.1.2020 13:41) reagovat
Ono solidarita je z definice dobrovolná. Pokud mě pod hrozbou vězení někdo vezme x peněz, nejsem ani trochu solidární. Z toho, co mi zbyde se můžu dělit nebo si říct, že mi bylo vzato dost i na neefektivní/špatné věci. Čím víc daní, tím víc lidí to otráví. Pokud se mohutný daňový systém zhroutí, tak zjistíme, že společnost byla vychována k sobectví a dolehne to hádejte na koho.

Strana 1/2. 1 2 následující