Odebírat | ||
Obrázek 'Z toho zvlhne kazda' (cern0usek) RP (14.7.2020 9:25) | reagovat | |
Stunts byly(i) 3D. | ||
|
||
Obrázek 'Z toho zvlhne kazda' (MSG) RP (12.7.2020 1:31) | reagovat | |
Atarian: nie, je to tak / propediotika: nie je každý ako ty / vltava: tak to určite nie, moju prvú 3D hru na PC si pamätám veľmi dobre, lebo to bolo aj prvýkrát, keď som v živote videl notebook, na jeho displeji menšom ako majú dnešné mobily som hral nejaký simulátor vrtuľníka - mys Caneveral aj s raketou 8uholníkového pôdorysu... | ||
|
||
Obrázek 'Z toho zvlhne kazda' (P.) RP (11.7.2020 22:47) | reagovat | |
To je vlastně taky fakt. Tam něco jako voda neexistovalo, prostě to byl prostor s nulovou gravitací, kam bylo potřeba se odteleportovat. A myslim, že ten engine ne moc dobře zvládal teleportaci raket. | ||
|
||
Obrázek 'Z toho zvlhne kazda' (pc2005) (11.7.2020 22:36) | reagovat | |
Tak v Dukovi se teleportovalo i při skoku do vody, když dal člověk noclip a vyletěl z mapy (a měl god mode a novější engine, aby ho to nezabilo), tak měl pořád ten modrej odstín z toho podvodního sektoru i když byl pak kdekoliv jinde na levelu | ||
|
||
Obrázek 'Z toho zvlhne kazda' (vltava) (11.7.2020 13:48) | reagovat | |
Atarian: na PC byl první 3D fakt Descent. | ||
|
||
Obrázek 'Z toho zvlhne kazda' (propediotika) RP (11.7.2020 11:28) | reagovat | |
On netroli, on je len prijebany | ||
|
||
Obrázek 'Z toho zvlhne kazda' (Atarian) RP (11.7.2020 5:07) | reagovat | |
MSG: No, trolis pekne | ||
|
||
Obrázek 'Z toho zvlhne kazda' (MSG) RP (11.7.2020 4:19) | reagovat | |
Prvé 3D hry boli už na Amige, ale však dobre... A taký nebohý Marathon [odkaz] ktorý sa ovládal myšou, bol v sieťovej verzii už v 1994 a mal 2 samostatné klávesy na streľbu (napríklad ľavá a pravá brokovnica alebo guľomet a granátomet) mi pripravil veľa krušných chvíľ, kým som pochopil, miestnosť v tvare 8 s plochou podlahou sa v strede nepretínala... | ||
|
||
Obrázek 'Z toho zvlhne kazda' (Kalda) (10.7.2020 19:26) | reagovat | |
a co takovej vektorovej Battlezone z 1980? | ||
|
||
Obrázek 'Z toho zvlhne kazda' (Atarian) RP (10.7.2020 19:04) | reagovat | |
Ty vole, prej Descent...(1995).. uz deset let pred tim se delaly 3D hry.... ktera byla uplne prvni si netroufam rict... | ||
|
||
Obrázek 'Z toho zvlhne kazda' (44tops) RP (10.7.2020 18:50) | reagovat | |
1) jak se muze Robert Rosenberg kurwa vyznat v gamesách a 2) quake je herní legenda. Nicméně Descent byla ultra pařba. | ||
|
||
Obrázek 'Z toho zvlhne kazda' (ChaosPixel) RP (10.7.2020 17:16) | reagovat | |
[odkaz] | ||
|
||
Obrázek 'Z toho zvlhne kazda' (ChaosPixel) RP (10.7.2020 17:16) | reagovat | |
dle meho nazoru prvni opravdu 3D byl Descent | ||
|
||
Obrázek 'Z toho zvlhne kazda' (Zen:) RP (10.7.2020 16:43) | reagovat | |
StanoPK: a tady jde o kozy, nebo co? | ||
|
||
Obrázek 'Z toho zvlhne kazda' (StanoPK) (10.7.2020 13:30) | reagovat | |
Tomu sa hovori zozrat to aj s navijakom, len jeden napisal ze mala dobre kozy | ||
|
||
Obrázek 'Z toho zvlhne kazda' (,,) (10.7.2020 12:18) | reagovat | |
Ale prdlajs dvě mapy. Prostě ta místnost byla o kus vedle. Jinak v Duke Nukem 3D se mohly místnosti klidně i překrývat, žádný problém, viděl jsi vždy jen tu, ve které jsi byl, a ty, do kterých bylo vidět z této. Vykreslovat místnosti nad sebou uměl až Shadow Warrior (ale pořád byly reálně vedle sebe), a Blood. Duke Nukem to vykreslovat neuměl. Pokud někde byl nějaký můstek či lávka, byl to vodorovně položený sprite. | ||
|
||
Obrázek 'Z toho zvlhne kazda' (P.) RP (10.7.2020 11:38) | reagovat | |
Duken místnosti nad sebou umožňoval, ale řešil to pomocí dvou map a teleportů např. ve dveřích/oknech. Myslím, že zrovna ta tajná místnost i byla takhle přilepená. | ||
|
||
Obrázek 'Z toho zvlhne kazda' (xpress) (10.7.2020 11:17) | reagovat | |
Tak 3D byl i legendární Novell NetWars... | ||
|
||
Obrázek 'Z toho zvlhne kazda' (Ježkovy soči) RP (10.7.2020 10:43) | reagovat | |
Ale kozy má fakt dobrý. | ||
|
||
Obrázek 'Z toho zvlhne kazda' (cowee) RP (10.7.2020 10:33) | reagovat | |
Co Alone in the Dark (1992) ? | ||
|
||
Obrázek 'Z toho zvlhne kazda' (Kapusta42) (10.7.2020 10:07) | reagovat | |
itemy a nepriatelov so spritami , ale zase komplet 3d aj s pohladom hore/dole mala Ultima Underworld. vydana este pred doomom. | ||
|
||
Obrázek 'Z toho zvlhne kazda' (Filipes) RP (10.7.2020 9:17) | reagovat | |
A já si vždycky myslel, že první FPS hra, ve které byla skutečná 3D grafika (tedy ne jednoduchá vektorová, ale s bitmapama na plochách) byl Descent: [odkaz] | ||
|
||
Obrázek 'Z toho zvlhne kazda' (Roumen) R (10.7.2020 9:16) | reagovat | |
kierenn: Tajna mistnost byla v patre, ale pod ni nic nebylo. Stejne jako na konci u stropu, kam se letelo jetpackem. Duke umel "opravdove" patro mostem, tedy spritem polozenym vodorovne. Ale dve mistnosti nad sebou neumoznoval. | ||
|
||
Obrázek 'Z toho zvlhne kazda' (op) RP (10.7.2020 9:01) | reagovat | |
To je blbost, doom bol 3d, akurat mal obmedzenu geometriu, aby to pri tom jednoduchuckom raytracingu co pouzival na zobrazovanie levelu zvladal. Sprajty boli predmety a nepriatelia.. | ||
|
||
Obrázek 'Z toho zvlhne kazda' (kierenn) RP (10.7.2020 8:53) | reagovat | |
Co znamenají patra nad sebou? V Dukenovi si pamatauju hned ze začátku tajnou místnost v patře a i konec, ke kterýmu se doletělo jetpackem. | ||
|
||
Obrázek 'Z toho zvlhne kazda' (P.) RP (10.7.2020 8:28) | reagovat | |
Zen: přesně, viděl jsem o Doomovi i nějakej dokument. Co tam všechno bylo za nápady a optimalizace by dneska vyšlo asi na sto her. Ad Duken .. ten taky měl 2D sprity a neumožňoval patra nad sebou. Na pár místech sice byly, ale tam se to ojebávalo pomocí teleportů a lepením scén. | ||
|
||
Obrázek 'Z toho zvlhne kazda' (Zen:) RP (10.7.2020 8:01) | reagovat | |
change my mind, u Wolfa jsem to věděl, ale ten Doom... najednou jsem se na něj začal dívat tak s nějak větší úctou. V té době to bylo o umění programátorů ojebat slabý HW tak, aby dosáhli nějaké výjimečnosti, teď stačí nabrat bandu opic, co hru slepí v nějakém komerčním enginu a mrdnou na "store". | ||
|
||
Obrázek 'Z toho zvlhne kazda' (DzzD) (10.7.2020 7:56) | reagovat | |
serepes: Terminator: Future Shock byla tušim taky prvni FPS hra která dovolovala hráči použivat myš. Oba dily byly skvělé, škoda že už se na ně zapomělo. | ||
|
||
Obrázek 'Z toho zvlhne kazda' (Roumen) R (10.7.2020 7:53) | reagovat | |
Driller byl super, ale ve vetsich mistnostech mel 0.5FPS. | ||
|
||
Obrázek 'Z toho zvlhne kazda' (trada) (10.7.2020 7:51) | reagovat | |
lister za mlada? | ||
|
||
Obrázek 'Z toho zvlhne kazda' (Bundášik) RP (10.7.2020 7:51) | reagovat | |
První 3D hrou byl v roce 1987 Driller. [odkaz] | ||
|
||
Obrázek 'Z toho zvlhne kazda' (serepes) (10.7.2020 7:46) | reagovat | |
Quake jo? nebyl to náhodou Terminátor: Future Shock? | ||
|
||
Obrázek 'Z toho zvlhne kazda' (Cajgon) RP (10.7.2020 7:45) | reagovat | |
První Unreal vyšel až dlouho po Quake | ||
|
||
Obrázek 'Z toho zvlhne kazda' (lJb1upSSBL) RP (10.7.2020 7:34) | reagovat | |
A co unreal? | ||
|
||
Obrázek 'Z toho zvlhne kazda' (kjgjjfhdlk;kytereetr) (10.7.2020 7:33) | reagovat | |
Duke Nukem 2.5D | ||
|