Odebírat | ||
Obrázek 'Warming up the engine in Alaska Fifty years ago' (lolecc) (4.9.2020 22:27) | reagovat | |
takze panove, mam tu odpoved od kanadseko servisaka citujem "The engine does not require preheating at any temp above -50F." | ||
|
||
Obrázek 'Warming up the engine in Alaska Fifty years ago' (lolecc) (4.9.2020 10:08) | reagovat | |
@Dež0n - nereg je dobre sa o veci zaujimat | ||
|
||
Obrázek 'Warming up the engine in Alaska Fifty years ago' (Dež0n - nereg) (4.9.2020 9:47) | reagovat | |
Tvl, vedle stodvacetiletý znalci roštěnek z roku 1918, tady fórum mechaniků a pilotů F-86... dobrý!!! | ||
|
||
Obrázek 'Warming up the engine in Alaska Fifty years ago' (PEPICKNEDLO VEPR) (4.9.2020 9:34) | reagovat | |
To jste tu vsichni tak blbi, ze nepoznate vysavac na psi hovna? Jim sovetsky diverzant nasral do motoru, to je jasny jako facka KURVADRAT | ||
|
||
Obrázek 'Warming up the engine in Alaska Fifty years ago' (lolecc) (4.9.2020 9:26) | reagovat | |
pan_Jaroslav_Crha_guru_IT sam si kokot, tie motory mali anti-icing system a urcite si tie stihacky parkovali tak aby im primrzli lopatky ... | ||
|
||
Obrázek 'Warming up the engine in Alaska Fifty years ago' (pan_Jaroslav_Crha_guru_IT) RP (4.9.2020 9:02) | reagovat | |
Ste kokoti, odrazují námrazu která slepila lopatky toho motoru k sobě. Fakt malý podávány děcka co v životě nebyli v zimě venku, znáte sníh jen z Battlefieldu. | ||
|
||
Obrázek 'Warming up the engine in Alaska Fifty years ago' (lolecc) (4.9.2020 9:00) | reagovat | |
start J79 v mraze https://www.youtube.com/watch?v=2fLG47bt7dE a este som nasiel zaujimave na forach : "I know this is an old thread...but man...those little H1s saved my butt many of nights in Germany...a gasoline burning heater with a blower that put out forced hot air...used to help keep us warm, help cure adhesives on aircraft repairs in freezing temps...just a great all around little heater...wish I had one..." | ||
|
||
Obrázek 'Warming up the engine in Alaska Fifty years ago' (Mňauzilla) (4.9.2020 8:56) | reagovat | |
Možná tomu nebudete věřit, ale i JET ( letecký petrolej ) se dělá v několika verzích dle teploty použití jako nafta. Jet - A ( standart ) a JET - B pro nižší teploty. Nejde až tak o motor, ale to ohřívání je také kvůli palivu. | ||
|
||
Obrázek 'Warming up the engine in Alaska Fifty years ago' (lolecc) (4.9.2020 8:48) | reagovat | |
do by davalo zmysel https://www.nationalmuseum.af.mil/Visit/Museum-Exhibits/Fact-Sheets/Display/Article/195788/h-1-ground-support-heater/ | ||
|
||
Obrázek 'Warming up the engine in Alaska Fifty years ago' (train_) (4.9.2020 8:38) | reagovat | |
V prudovych motoroch tapem. Ale predohrev spalovacich pri extremnych mrazoch ich neskutocne chrani. Hlinikovy blok motora sa chladom stiahne viac ako valce a pevnejsie ich obopne. Pri extremnych mrazoch tak ze to nejde pohnut. Navyse prve otacky su bez mazania lebo olej je steceny a husty. Pri starte sa obrusuje material. | ||
|
||
Obrázek 'Warming up the engine in Alaska Fifty years ago' (fu) RP (4.9.2020 8:26) | reagovat | |
asi musel, pry to prodluzuje zivotnost, ale co mam skodu v TDI a v -20 pekne zatopime slapnutim na plyn | ||
|
||
Obrázek 'Warming up the engine in Alaska Fifty years ago' (lolecc) (4.9.2020 8:15) | reagovat | |
tiez sa tomu hovori starter nevidim ziadny dvovod na to aby sa musel prudovy motor zahrievat, v prvom rade ho treba roztocit a ten jet fuel hori dost dobre | ||
|