Nalezeno 15 komentářů.


Přezdívka:
:-) :o)
:-( >-O
;-) :-D
:-P B-)
8-) :-*
:-/ |-)
=) :-O
Zpráva:
 
čtyřicetšest:
   


Odebírat

Obrázek 'difference in detail' Obrázek 'difference in detail' (major Zeman) (27.11.2020 18:59) reagovat
už i u nás, ale rouming je vždy nejrychlejší :o) https://www.lidovky.cz/svet/zabralo-to-jen-48-hodin-nez-se-k-monolitu-v-utahske-pousti-dostali-prvni-lide-mozna-zde-stoji-jiz-ne.A201127_113503_ln_zahranici_sed

Obrázek 'difference in detail' Obrázek 'difference in detail' (PixlounRP (27.11.2020 4:25) reagovat
[odkaz]

Obrázek 'difference in detail' Obrázek 'difference in detail' (MSGRP (27.11.2020 0:48) reagovat
Ja som strašne zvedavý, kedy urobia HD 8K remake Alley Cat

Obrázek 'difference in detail' Obrázek 'difference in detail' (slavek-RP (26.11.2020 18:09) reagovat
Nevidím v tom rozdíl.

Obrázek 'difference in detail' Obrázek 'difference in detail' (endigoRP (26.11.2020 16:45) reagovat
Tyjo, ja hraju Miny a i s raytracingem mam na celkem starym kompu framerate dost slusnej ...

Obrázek 'difference in detail' Obrázek 'difference in detail' (AtarianRP (26.11.2020 14:25) reagovat
Co ma jina textura spolecnyho s RTX?

Obrázek 'difference in detail' Obrázek 'difference in detail' (Kalda) (26.11.2020 13:57) reagovat
Dash: prave o to jde a pises to spravne, komu staci "skoro presne stejna parada" a "min presny efekt" tak na to pouzije shadery ale dneska uz je pozadavek na tu presnou paradu a uplne presny efekt, coz jak zminujes uz shaderama nedas.a nastupuje raytracing B-)

Obrázek 'difference in detail' Obrázek 'difference in detail' (MkaxRP (26.11.2020 12:07) reagovat
Mě zaráží, jak nikdo neřeší, že ten obrázek je uplně mimo..

Obrázek 'difference in detail' Obrázek 'difference in detail' (Dash) (26.11.2020 11:03) reagovat
Bohužel v přechodné době budou hráči nuceni do nízkého frameratu, jenom aby měly kaluže přesný odraz, přitom na první pohled by shader udělal skoro stejnou parádu.

Obrázek 'difference in detail' Obrázek 'difference in detail' (pravá-neregistrovaná-mrdka) (26.11.2020 10:53) reagovat
A stejně jako u fyziky čekám, že to bude mít fáze. 1) Hry se budou dělat, aby ukázali, že TO mají - u fyziky furt někde něco padalo, teď se bude všechno blejskat jak psí kulky. 2) Fáze vystřízlivění, kdy se o tom přestane mluvit a začne se to používat střízlivě. Ubude nucených WOW efektů a budeme považovat za samozřemé, že rozstřelení světla bude prostě tma.

Obrázek 'difference in detail' Obrázek 'difference in detail' (pravá-neregistrovaná-mrdka) (26.11.2020 10:45) reagovat
Raytracing je něco jako "reálná" fyzika. Nejdřív se to řešilo skriptem (interaktivita 0). Potom méně přesnými efekty a dnes tu máme objekty, které mají nastavené fyzikální vlastnosti a dnes fyzikální engine simuluje i oblečení a reverzní kinematiku postav. I když by méně přesného výsledku šlo dosáhnout chytrou animací s nižšími nároky. Ale proč se drbat s animací, když výsledek stejně nebude vypadat líp než realtime počítaná verze. Ten člověk se mezitím může věnovat něčemu jinému.

Obrázek 'difference in detail' Obrázek 'difference in detail' (adamsRP (26.11.2020 9:42) reagovat
Mno, jenže ono se dá dost blbě dopracovat u dynamické scény k fotorealistickému renderingu, pokud budeme na věky věkův používat méně přesné efekty a všechno fejkovat, že... Falešná světla, falešné stíny, falešné odrazy... a funguje to do té doby, dokud se v té scéně něco nepohne, jak nemá.

Obrázek 'difference in detail' Obrázek 'difference in detail' (uoiuh) (26.11.2020 9:36) reagovat
Dash> to je celkom logicke kedze tie vsetky rendrovacie techniky sa vyvijali prave za ucelom "ako spravit efektivne priblizenie k realite bez potreby raytracingu"

Obrázek 'difference in detail' Obrázek 'difference in detail' (Hnidopich original) (26.11.2020 9:35) reagovat
10 GB RAM vs 12 GB RAM. :-)

Obrázek 'difference in detail' Obrázek 'difference in detail' (Dash) (26.11.2020 9:31) reagovat
Nejhorší je, že podobného, byť míň přesného, efektu se ve hrách dá dosáhnout pomocí obyčejných shaderů za čtvrtinový spálený výkon.