Nalezeno 66 komentářů.


Přezdívka:
:-) :o)
:-( >-O
;-) :-D
:-P B-)
8-) :-*
:-/ |-)
=) :-O
Zpráva:
 
Dvacetdevět:
   

Strana 1/2. 1 2 následující

Odebírat

Obrázek 'sockoup' Obrázek 'sockoup' (izakRP (7.3.2022 20:04) reagovat
To meli jen Prazaci, mi meli normlani ...

Obrázek 'sockoup' Obrázek 'sockoup' (STOP TURÓW) (2.1.2021 17:51) reagovat
Tak se jich zeptej. V 70.letech začala rekordní bytová výstavba, Praha potřebovala pracovní síly a mozky. Logicky se tím pádem do Prahy přistěhovalo mnoho náplav

Obrázek 'sockoup' Obrázek 'sockoup' (Čak Testa) (2.1.2021 17:42) reagovat
START TURNOW: netusim, mi predci se vsichni naplavili behem 1. rep.

Obrázek 'sockoup' Obrázek 'sockoup' (STOP TURÓW) (2.1.2021 17:18) reagovat
Čak Testa - starý Pražáci tvrdí, že náplavy se začaly do Prahy víc masivně stěhovat po roce 1970.

Obrázek 'sockoup' Obrázek 'sockoup' (Dalibor Jandák) (2.1.2021 17:10) reagovat
Jistě báleš, vzpomínkový optimismus! Před revolucí v paneláku 4 nezamčený kola jenom opřený v suterénu, 3 metry od dveří, který neměly ani zámek. Jedno z nich můj favorit s přehazkou. Dneska je tam bezpeč. zámek na čip, kamery venku, kamery na chodbě, PIR čidla a policajti aspon 1x za 2 roky. Prostě báleš...... 8-)

Obrázek 'sockoup' Obrázek 'sockoup' (stroppyRP (2.1.2021 15:53) reagovat
presne takto to maju aj v kosiciach

Obrázek 'sockoup' Obrázek 'sockoup' (jdsulinRP (1.1.2021 23:22) reagovat
Čak Testa: ta Praha uz asi jina nebude, ted je sice turismus na ustupu, ale to prejde, historicke centrum se moc nezmeni, takto to ma skoro kazda zapadni metropole a jedine, cim zatim zvladli vyresit je masivni regulace (byty bud mesto vlastni primo nebo zavedlo brutalni regulovane najemne a pravidla - vyska budov, typy zastavby, zakaz komercniho pronajmu, ...) ale to neznamena, ze tam nejsou dalsi mestske casti, jako treba Dejvice, Kosíře, Vinohrady, Podolí, Ořechovka :D ale to si priplatis

Obrázek 'sockoup' Obrázek 'sockoup' (Čak Testa) (1.1.2021 23:04) reagovat
@jds: na muj vkus prilis slaby zisk regulatoru a prilis dlouhe casove konstanty, ale co uz :-D

Obrázek 'sockoup' Obrázek 'sockoup' (jdsulinRP (1.1.2021 23:03) reagovat
Čak Testa: no vidis jak se to samo reguluje :D

Obrázek 'sockoup' Obrázek 'sockoup' (Čak Testa) (1.1.2021 22:33) reagovat
Asi jak kterej Prazak, ja jsem rodilej Prazak, dlouho jsem si nic nez Prahu jako vhodne k bydleni nedokazal predstavit (prece jen to je docela neobycejne zdarila kombinace kopcu, reky, lesu, spousty zajimavejch a krasnejch zakouti a civilizace), ale nejak se nam to v te Praze preplnilo ruznejma Moravakama, Japoncema, Rusakama, autama, smradem, Ukrajincema, OSTRAVAKAMA!!!, lidma,... Proto jsem vypadl a ulevil tak Praze i sobe, win-win 8-)

Obrázek 'sockoup' Obrázek 'sockoup' (jdsulinRP (1.1.2021 21:52) reagovat
Čak Testa: Benesov / Beroun to patri do stejne kategorie(pak je tam jeste treba pobliz Kladno, ale to je specificke). Asi se docela chapeme, ale je otazka co je prdelakov - Prazak ti rekne, ze prdelakov je cokoliv jineho nez Praha :D

Obrázek 'sockoup' Obrázek 'sockoup' (Čak Testa) (1.1.2021 21:35) reagovat
Slany neznam, Kralupy jsou ukazkova ultraprdel, asi jeste hur dopadl Kolin a spol. Docela pekny jsou konciny kolem Berouna a dejme tomu Benesova. Kultura (cimz nemyslim nejake pochybne "umelecke" spolky, ale to, aby se tam clovek necitil jako v prdelakove) zacina pak vetsinou az o kus dal od Prahy.

Obrázek 'sockoup' Obrázek 'sockoup' (jdsulinRP (1.1.2021 21:09) reagovat
Čak Testa: Myslim si, ze tem "nocleharnam" ve stredoceskem kraji docela krivdis. Pokud mezi to pocitas treba Slany nebo Kralupy, atd. tech mest je okolo kotel. Tam taky maji mistni pekarny a do hlavniho mesta nemusis zajet jak je rok dlouhy - ale mas tu moznost. Pruser samozrejme je, ze blizkost hlavniho mesta docela zveda ceny bydleni.

Obrázek 'sockoup' Obrázek 'sockoup' (STOP TURÓW) (1.1.2021 18:22) reagovat
Já ten váš bodrej moravskej humor úplně nepobírám.

Obrázek 'sockoup' Obrázek 'sockoup' (GeorgethebestRP (1.1.2021 18:03) reagovat
Tchýně měla takovou koupelnu do roku 2010, tak jak socialistická :-D

Obrázek 'sockoup' Obrázek 'sockoup' (STOP TURÓW) (1.1.2021 17:14) reagovat
Dřevěnou stodolu s kadibudkou na vesnici, to je zase za blábol. V zimě je kadibudka ideál. To bys radši vlezl do téhle socialistické veci.

Obrázek 'sockoup' Obrázek 'sockoup' (brnonymousRP (1.1.2021 16:51) reagovat
Sice jsem nikdy nepouzil tenhle pruchozi typ, ale to same usporadani vany a umyvadla mela babicka. Ono to neni tak spatne reseni vzhledem k prostoru, akorat pokud date do koupelny pracku sedesatku, tak tam pak uz vubec neni k hnuti.

Obrázek 'sockoup' Obrázek 'sockoup' (Nejlepsi kocour) (1.1.2021 16:39) reagovat
Never more. Radsi drevenou stodolu s kadibudkou na vesnici. Ale kazdy ma jine preference.

Obrázek 'sockoup' Obrázek 'sockoup' (Čak Testa) (1.1.2021 15:49) reagovat
Ja se jim smeju, protoze jsem si vybral malebne okresni mesto s dobrou zeleznici, je mi tam krasne, obcanska vybavenost oproti velkomestum jeste lepsi, neb vyjdu do pekarny, samosky, drogerie a zelezarstvi a vratim se za par minut. Kam se sere Praha, Brno, o hruznych nocleharnach, jakou je 2/3 stredoceskyho zoufalyho kraje ani nemluvim.

Obrázek 'sockoup' Obrázek 'sockoup' (bohynRP (1.1.2021 15:48) reagovat
@Socan: Jo, protoze zlodeji meli takovej trik. Kdyz si sral na hajzlu, tak se vloupali do bytu, probehli chodbou, kuchyni a koupelnou a prepadli te ze strany, kde si je necekal :-D

Obrázek 'sockoup' Obrázek 'sockoup' (jdsulinRP (1.1.2021 15:36) reagovat
Čak Testa: Ale co chci rict je to, ze pokud jdes jinam, tak zacinas na nule, kdezto lide, co tam ziji, pokud nemaji prarodice a rodice v najmu, tak maji alespon nejaky manevrovaci prostor. Ale jak te rodice nepodpori nebo nemas nadprumerny plat a zvladnes nasetrit 10% - 20% ceny bytu. Tak hodne stesti. Ty se tem lidem sice tady smejes, ale podle me to neni zadny med. Ale na druhou stranu, neni tohle prave to, co vytvari rust -> spousta lidi takhle maka mnohem usilovneji, nez by musela a z toho tezi celek.

Obrázek 'sockoup' Obrázek 'sockoup' (jdsulinRP (1.1.2021 15:33) reagovat
Čak Testa: A nezapomen na ty kvanta Slovaku :) ale chudaci, to podle me treba v Blave maji jeste horsi, nez v Praze v pomeru cena bytu / platy. Utechou jim muze byt nizsi urokova sazba, protoze maji Euro.

Obrázek 'sockoup' Obrázek 'sockoup' (pamětník) (1.1.2021 15:17) reagovat
STOP TURÓW: Pokud mluvíš o osmdesátejch letech (jak jinak, předtím byl bytů fakt nedostatek), tak ani ty auta nebyly tak nedostatkový, rozhodně ne "majetek na celej život". My jsme za tu dobu stihli vyměnit Trabanta za Š105 a následně Š120. Z příbuzenstva, ze známejch, kdo auto chtěl, ten ho měl. A to jsme nebyli žádný rudoši ani veksláci ...

Obrázek 'sockoup' Obrázek 'sockoup' (bahnak) (1.1.2021 15:09) reagovat
Dmnti z paneláků. Nasrat jim na hlavy

Obrázek 'sockoup' Obrázek 'sockoup' (bohynRP (1.1.2021 15:07) reagovat
@Valsidal tohle neni z malometrazniho bytu. Tyhle koupelny byly u bytu 2+1 a vic. V garzonce a 1+1/2kk se na hajzl lezlo pres koupelnu a nebylo to pruchozi.

Obrázek 'sockoup' Obrázek 'sockoup' (dnkroz) (1.1.2021 14:55) reagovat
Utrum: byty byly na příděl, ale nedostatek jak kde. Tam kde stát chtěl lidi sestěhovávat jich bylo dost, jinak si člověk pěkně počkal, na výběr moc neměl. Někde se stavěla obrovská sídliště pro desitky tisíc lidí, a jinde se na byty čekalo roky, i to byl důsledek plánovaného hospodařství.

Obrázek 'sockoup' Obrázek 'sockoup' (Čak Testa) (1.1.2021 14:52) reagovat
jdsulin: jo. Vaham, co je tragikomictejsi pohled, jestli Brnak snazici se svoji skvelosti oplodnit Prahu, nebo (dejmetomu)Valach, snazici se nacpat do Brna. Hlavne ta predstava, ze zacnou litat holubi do huby, kdyz dotycnemu v jine dedine psenka nekvetla.

Obrázek 'sockoup' Obrázek 'sockoup' (jdsulinRP (1.1.2021 14:47) reagovat
Čak Testa: Moravak uz zacina mit problem nacpat se do prelidnujiciho se Brna :D

Obrázek 'sockoup' Obrázek 'sockoup' (Čak Testa) (1.1.2021 14:41) reagovat
Bydleni v CR je dnes celkem dostupny, pokud nejsi zamindrakovanej Moravak, kterej trpi stihomamem, ze se za kazdou cenu musi nacpat do prelidnujici se Prahy.

Obrázek 'sockoup' Obrázek 'sockoup' (jdsulinRP (1.1.2021 14:37) reagovat
Ale nejlepe dopadli lilde, co si uvedomili - at uz vypocitave nebo selskym rozumem, ze je nejlepsi po revoluci byt odkoupit. Meli jsme tady samozrejme prusery typu RPG, ale ti lide tehdy nakoupili byty za smesne castky, to se pro soucasnou generaci opakovat nebude. Pak tady samozrejme jsou dalsi stastlivci, co restituovali cele domy napr. v Praze / v Brne. Ale zase je otazka, co si jejich pribuzni museli vytrpet za tech 40 let :D

Obrázek 'sockoup' Obrázek 'sockoup' (jdsulinRP (1.1.2021 14:34) reagovat
STOP TUROW: docela jsi popsal presne to, proc se ten socialismus drzel tak dlouho - jak jsi mel byt a byl upsany 10 let ve fabrice, tak ti ho mohli kdykoliv vzit -> ten byt proste nebyl tvuj, nejlepe na tom byli lide, co nejak usmudili barak -> tan mohli mit ve vlastnictvi. A to se ti pak blbe revoltuje, kdyz vis, ze muzes prijit o strechu nad hlavou :)

Obrázek 'sockoup' Obrázek 'sockoup' (jdsulinRP (1.1.2021 14:32) reagovat
Utrum: priplatis si v Brne a v Praze (v Ostrave ani ne, Plzen/Olomouc/Hradec Kralove ano ... ). Nevim jak jsi na tom ty s prijmy, ale pro lidi s prumernym prijmem zacina byt bydleni nedostupne (median je na tom jeste hur) a to i pro prumerny prijem v Praze / Brne. Navic musis mit pomerne dost nasetreno.

Obrázek 'sockoup' Obrázek 'sockoup' (STOP TURÓW) (1.1.2021 14:21) reagovat
Kestroy - lejstro. Když si byl aspoň minimálně řemeslně zručný a nebyl úplně líný, tak sis třeba parkety, nebo elektroinstalaci udělal sám, samozřejmě to po tobě musel zkontrolovat příslušný revizni technik a byt si dostal přidělen úplně zadarmo. Akorát deset let v jedny firmě. A to se dá vydržet. Prostě bytů bylo dost, naopak bylo málo aut a jinýho spotřebního zboží. Auto byl majetej na celý život.

Obrázek 'sockoup' Obrázek 'sockoup' (STOP TURÓW) (1.1.2021 14:17) reagovat
Byť třeba ne úplně levný - co to je za debilní frázi, ty vole. Realitky neví, kolik si za ty byty říct, spekulanti skupují celé baráky, byty se stávají předmětem uložení peněz a on tady cintá fráze...Za komunistů si prostě podepsal kejstroy že budeš tam, či onam makat deset lety té deset let zůstaneš u jedny firmy a oni, podnik, ti přidělili podle počtu dětí byt v paneláku. Kdy ses chtěl stěhovat, nebyl problém, i to se dalo zařidit. A buď si za ten byt zaplatil pár tisíc y nevím kolik přesně a nebo

Obrázek 'sockoup' Obrázek 'sockoup' (Socan) (1.1.2021 14:17) reagovat
Ziriath: Ne, to se pak začalo dělat kvůli zlodějům.

Obrázek 'sockoup' Obrázek 'sockoup' (Valsidal) (1.1.2021 14:12) reagovat
ještě pro oslí houno..Dříve lidi na vesnicích měli zvířectvo zavřené na ohnutý hřebík, protože v každém baráku bylo nějaké a nikomu se nevyplatilo to krást.Dneska je zvířectvo zamknuté na zámek, velké petlice a přece se krade.Jak je to možné když se máme tak dobře?

Obrázek 'sockoup' Obrázek 'sockoup' (UtrumRP (1.1.2021 14:00) reagovat
Nezažil jsem tu dobu, takže střílím trochu naslepo, ale myslím, že v socialismu těch bytů byl obecně nedostatek, alespoň jsem o tom četl, slyšel. Takže když už jste ten byt měli, tak jste byli za vodou -velmi nízký nájem, nevyhoditelní, prostě jistota. Ale získat takový byt mohl být velmi zdlouhavý proces. Rozhodně nebylo dost pro všechny. Dnes když se budu chtít přestěhovat za prací do Prahy, Brna, Ostravy nebo kamkoliv jinam, tak během pěti minut nějaký byt v okolí najdu na netu, byť třeba ne úplně levný.

Obrázek 'sockoup' Obrázek 'sockoup' (Komunistická Mlátička) (1.1.2021 13:45) reagovat
Nádherná doba, ale to dnešní mladí smradi vypatlaní Euro propagandou nikdy nepochopí B-)

Obrázek 'sockoup' Obrázek 'sockoup' (ZiriathRP (1.1.2021 13:02) reagovat
Ajo, tak proto bývaj ty dveře často neotvíratelně zajištěný, i když je pračka třeba v kuchyni.

Obrázek 'sockoup' Obrázek 'sockoup' (Socan) (1.1.2021 12:58) reagovat
Ziriath: Proč? Srals, někdo zavonil, mama prošla z koupelny ("Já jenom projdu.") otevřít. Geniální, nic se nemuselo obcházet.

Obrázek 'sockoup' Obrázek 'sockoup' (ZiriathRP (1.1.2021 12:52) reagovat
Konkrétně tomuhle se říká jádro typ B3 a z těch asi deseti panelákových typů je asi tak nejbizarnější.

Obrázek 'sockoup' Obrázek 'sockoup' (pamětník) (1.1.2021 12:52) reagovat
osli_houno: Na ty slepice již reagoval kolega. Já to nevydávám za obecné pravidlo, ty vzpomínkový pesimisto, ale je to konkrétní zkušenost z jednoho domu. Vzhledem k tomu, že jsem si do sklepa docela často chodil pro svoje kolo, tak si to pamatuju celkem dobře, že ani moje, ani to sousedovo tehdy nezmizelo. Zajímavé, jak si to omlouváš šuntem, přestože jsem explicitně napsal, že bylo dobrý. Někdy v roce 2009 komusi stálo za ukradení dámský kolo, který jsme koupili na Aukru asi za pětikilo ...

Obrázek 'sockoup' Obrázek 'sockoup' (Socan) (1.1.2021 12:48) reagovat
Bylo to nějak takto https://ctrlv.cz/shots/2021/01/01/TRR3.png

Obrázek 'sockoup' Obrázek 'sockoup' (pamětník) (1.1.2021 12:39) reagovat
T_xy: Nevím, kde bereš předsíň (co v tom odrazu rozeznáváš?), u nás by to z kuchyně, jak píše Socan, nicméně podstatné je, že od záchoda to být nemůže, protože za stěnou s umyvadlem jsou stupačky, tedy záchod bude u nich a z další strany trubky v kuchyni. Paneláky se fakt nestavěly s více stupačkami na byt, a uspořádáno to bylo tak, aby trubky k nim byly co nejkratší.

Obrázek 'sockoup' Obrázek 'sockoup' (STOP TURÓW) (1.1.2021 12:34) reagovat
Jasně.

Obrázek 'sockoup' Obrázek 'sockoup' (Socan) (1.1.2021 12:32) reagovat
Foceno ode dveří, které vedou do kuchyně!

Obrázek 'sockoup' Obrázek 'sockoup' (ludra) (1.1.2021 12:31) reagovat
S takovou koupelnou jsem v detstvi vyrostl. Koupal, leptal plosnaky, testoval proudovy odbery RC lodicky ve vane, vyvolaval fotky. Ac uz si dnes nedovedu predstavit, neco takovyho vzhledem ke stari a obvyklemu stavu pouzivat, porat si myslim, ze treba zrovna ten jeden kohoutek pro vanu i umyvadlo bylo elegantni reseni. Nic mi tam tehdy nechybelo. Provedeni a pouzity materialy odpovidaly tomu co v te dobe melo smysl.

Obrázek 'sockoup' Obrázek 'sockoup' (T_xy) (1.1.2021 12:23) reagovat
Dr.Str.: foceno ode dveří, které vedou na předsíň, což je i vidět v zrcadle. Záchod je vedle za stěnou u vany.

Obrázek 'sockoup' Obrázek 'sockoup' (troubelean) (1.1.2021 12:19) reagovat
Zajimavost: v NYC je zakonem zakazano mit doma pracku (hrozi popraskani vodovodniho potrubi), takze i nejvetsi bohaci museji bud do spolecne pradelny v dome, nebo si tam za $ poslat s hadrama sluzku. Kdyz jsem bydlel v Toulouse, musel jsem tez do (hnusny) verejny pradelny na ulici. Byl jsem stestim bez sebe, ze nas "byt" byl vybaven otresnym ale aspon nejakym sprchacem, kde sice temer netekla voda, ale aspon jsem nemusel navstevovat mestske VEREJNE LAZNE (hojne uzivane a podle fasady ultra hnus, 2004).

Obrázek 'sockoup' Obrázek 'sockoup' (Dr.Str.RP (1.1.2021 12:11) reagovat
Foceno z hajzlu. Jen tak mimochodem, zajímalo by mě, jakou koupelnu si autor představuje, že dnes by měla mít každá správně vyvinutá domácnost. Odkloňme se od zbytečně luxusních hovadin jako jsou zlatý kohoutky. Jde o organizaci a funkčnost. Zaručuju mu, že za dvacet let se jeho nápadům budou smát taky.

Obrázek 'sockoup' Obrázek 'sockoup' (Valsidal) (1.1.2021 12:01) reagovat
oslí houno..tak to se pleteš.Ano, peřiny se nekradou, ale slepice, králíci či jiná drůbež (kachny, husy, krůty) se kradou i dnes.Akoràt je zajímavé, že toto už chovají lidi na vesnicích nad 70 let věku a ti zloději se nestydí tyto lidi okrádat.Každý je líný kolem toho zvířectva běhat, raději každý týden běhají se sekačkama po trávníku, na kterém by vyrostlo hromadu jiného zvířectva.

Obrázek 'sockoup' Obrázek 'sockoup' (666666) (1.1.2021 11:42) reagovat
Zažil jsem i "byt" o 13 metrech, v centru jedné metropole. Víc mi to vyhovuje teď na vsi, v baráku se dvěma koupelnama, pračka v technické místnosti, tři záchody. A do města si dojedu, když se mi náhodou chce :o)

Obrázek 'sockoup' Obrázek 'sockoup' (osli_houno) (1.1.2021 11:40) reagovat
To pamětník: 1) jednak může zafungovat vzpomínkový optimismus, 2) ony ty socialistické šunty většinou za kradení nestály. Dneska se taky nekradou slepice a peřiny.

Obrázek 'sockoup' Obrázek 'sockoup' (Aviatik) (1.1.2021 11:32) reagovat
Nojo, průchozí koupelna v panelácích konstrukčního systému T06, znám z návštěv příbuzenstva.

Obrázek 'sockoup' Obrázek 'sockoup' (pamětník) (1.1.2021 11:23) reagovat
jj, prádelna, sušárna, kočárkárna ... zajímavý, jak prej před revolucí byl nedostatek všeho včetně jízdních kol a všechno se prej kradlo, přitom soused měl slušnýho favorita pověšenýho nezamčenýho ve společný chodbičce ke sklepním kójím, a byly tam samozřejmě i další kola, a do revoluce se žádný neztratilo, vykrádačky sklepů se u nás začly řešit až v devadesátkách

Obrázek 'sockoup' Obrázek 'sockoup' (STOP TURÓW) (1.1.2021 11:11) reagovat
Jo, ve suterénu byly prádelny. Taky kočárkárny.

Obrázek 'sockoup' Obrázek 'sockoup' (P.RP (1.1.2021 11:09) reagovat
Kde si vlastně měli lidi prát? To mělo nějakou centralizovanou prádelnu? Já si pamatuju spíš sušárny, prádelku jsem zažil akorát v menších činžácích.

Obrázek 'sockoup' Obrázek 'sockoup' (STOP TURÓW) (1.1.2021 11:03) reagovat
Už to tady bylo. Ne všechny paneláky němý takhle pitomý koupelny. Máme jaksi vice druhů paneláků.

Obrázek 'sockoup' Obrázek 'sockoup' (Valsidal) (1.1.2021 10:57) reagovat
Ale v dnešním světě to je ještě horší.Lidi by byli rádi, že mají alespoň toto.Z nadpisu na dnešním netu...Malometrážní nemovitosti se v dnešním světě pomalu stávají takřka módním trendem...takže ukažte mně kdo v takovém bytě má takovou koupelnu?

Obrázek 'sockoup' Obrázek 'sockoup' (Barbar Coran) (1.1.2021 10:57) reagovat
Pivo si nemá co stěžovat, stejně chcal do umyvadla.

Strana 1/2. 1 2 následující