HobbyDeník  |  MyMuži  |  ČasProŽeny  |  VipShow  |  ČasProBydlení  |  Pravda24  |  ByznysDeník  |  TechSvět  |  NeposlušnéTlapky  |  MotorGuru





Přezdívka:
:-) :o)
:-( >-O
;-) :-D
:-P B-)
8-) :-*
:-/ |-)
=) :-O
Zpráva:
 
Padesátdva:
   

Strana 1/2. 1 2 následující

Odebírat

Obrázek 'Here-it-comes' Obrázek 'Here-it-comes' (///) (25.1.2021 18:53) reagovat
Chtěl bych apelovat na blmblmblm a podobné retardy, aby nepsali do diskuse, že mrkev je kokot. Mrkev je kokot, o tom není třeba diskutovat. Když to ale napíšetakový retard jako blmblmblm, tak to značně podrývá autoritu prohlášení a hrozí, že my, normální lidé, budeme muset předkládat důkazy, že mrkev opravdu je kokot. Prosím, nepodrývat věrohodnost všeobecně přijímaného tvrzení. V opačném případě hrozí, že tě uplacený levičácký Roumen bude cenzurovat. B-)

Obrázek 'Here-it-comes' Obrázek 'Here-it-comes' (blmblmblm) (25.1.2021 10:04) reagovat
Mrkvo nejsi ty kokot? Kdyz dame stranou Bidena tak Trump ziskal nejvyssi pocet hlasu v historii. Vic nez predchozi super popularni oblibenec kenan. Toho podle tebe nepopularniho kandidata volilo 75 milionu lidi. V jakem svete zijes, ze tam hovno na smetaku dostava 75 milionu hlasu?

Obrázek 'Here-it-comes' Obrázek 'Here-it-comes' (blmblmblm) (25.1.2021 10:02) reagovat
Mrkvo nejsi ty kokot? Kdyz dame stranou Bidena tak Trump ziskal nejvyssi pocet hlasu v historii. Vic nez predchozi super popularni oblibenec kenan. Toho podle tebe nepopularniho kandidata volilo 75 milionu lidi. V jakem svete zijes, ze tam hovno na smetaku dostava 75 milionu hlasu?

Obrázek 'Here-it-comes' Obrázek 'Here-it-comes' (mrkevRP (25.1.2021 2:13) reagovat
@blmblmblm Ty seš prostě retard. Ve volbách 2016 ho většina těžce nemusela,ale velká část té většiny zůstala doma. Předpokládali, že to má Hillary v kapse. Trump je polarizující osobnost, která vyburcovala k volbám zástup svých příznivců, a ještě větší zástup odpůrců. Že to vůbec bylo relativně těsné (dle Trumpa ne, protože když takhle vyhrál nad HC, tak prohlašoval, že jde o největší výhru v historii), to je jenom tím, že Biden je objektivně špatný kandidát. Trump je ale populární jako hovno na smetáku.

Obrázek 'Here-it-comes' Obrázek 'Here-it-comes' (,,) (25.1.2021 2:12) reagovat
Dostat miliony hlasů navíc nepřekvapí, když byla vyšší účast i více obyvatel (o 9-10 milionů oproti roku 2016, cca). Navíc korespondenční volba mohla být i snadnější pro spoustu lidí, kteří mohli prostě hodit obálku a nemuseli si brát v práci volno (byť by dle zákonů měli nárok). Znova říkám: Já tím překvapen nejsem. Spousta okolností byla tentokrát zcela unikátních, nejde se divit zrovna účasti, počtu korespondenčních hlasů apod. Házet to automaticky na podvod je projevem ignorance okolností.

Obrázek 'Here-it-comes' Obrázek 'Here-it-comes' (,,) (25.1.2021 2:05) reagovat
Když to pro Trumpa všechno bylo tak v richtigu, proč musel v prezidentské debatě neustále skákat tomu nejslabšímu protikandidátovi do řeči? Vážně měl zapotřebí svojí neomaleností mobilizovat voliče Bidena? A po volbách likvidovat důvěru v demokracii ještě víc a prohrát tak volby v Georgii? Když to měl všechno tak perfektní? Je to poslední měsíc před volbami, rozjely se debaty, a Trump začal ve všech průzkumech a odhadech padat. Kontroverznost není líné vysvětlení, ale velmi pravděpodobné, krom tvé bubliny.

Obrázek 'Here-it-comes' Obrázek 'Here-it-comes' (blmblmblm) (25.1.2021 1:55) reagovat
"Trump byl kontroverzni" je line vysvetleni. Oproti 2016 dostal miliony hlasu navic, ekonomika slapala, vetsina lidi se nekdy v lete 2020 vyjadrila do pruzkumu, ze se maji lepe nez pred 4 lety, nezamestnanost na historickych minimech, podpora u cernochu a hispancu mnohem vetsi nez ve 2016 atd atd. To vse smaznout s tim, ze ho dost lidi nemuselo (coz neni oproti 2016 nic noveho) je fakt liny zduvodneni. Zvlast, kdyz Biden nikoho nezajima, nenadchne, nezaktivuje a neinspiruje. A pry vic hlasu nez kenan, to jo

Obrázek 'Here-it-comes' Obrázek 'Here-it-comes' (,,) (25.1.2021 1:47) reagovat
Dá se celkem dobře usuzovat, že Republikáni jako takoví měli dobrý program a leckde i dobré osobnosti. Trump byl však příliš kontroverzní a pro řadu voličů neskousnutelný. Je tedy plno hlasů Biden + R, a je i plno hlasů jenom pro Bidena, protože dost lidí zajímají třeba jenom ty prezidentské volby. Já z toho nějaký haló nedělám, prostě někdo to tak má, že korespondenčně mu jde pouze o toho prezidenta. K padákům; já bych do práce politiku netahal... ale tebe bych nechtěl; kdoví, co ti jde nakecat za kraviny.

Obrázek 'Here-it-comes' Obrázek 'Here-it-comes' (,,) (25.1.2021 1:39) reagovat
Já jsem před začátkem sčítání předpovídal 280 pro Bidena. Že to nebude tak výrazné v bojových státech, se dalo čekat, spíš bylo potřeba sledovat ten trend těch průzkumů, a poslední měsíc před volbami Trump padal, takže já jsem volebním výsledkem nijak zaskočen nebyl. Měsíc před volbami byly hlavní témata covid a volební kampaň; BLM už tolik ne. Kdybych si měl tipnout, co ten Trump posral, tak volební kampaň, kterou postavil na siláckých řečech, že jeho soupeř je slabá nicka. Proto tolik hlasů pro nicku.

Obrázek 'Here-it-comes' Obrázek 'Here-it-comes' (blmblmblm) (25.1.2021 1:26) reagovat
A ze pruzkumy totalne propadly je bez debat. Predpovidaly modrou vlnu, ktera se ale nedostavila. V tzv. House toss-up races D nevyhrali ani jeden a R vyhrali vsech 27 z nich, to je pravy opak modre vlny. A Biden mel misty vyhrat podle pruzkumu snad i o 15 %, aby pak skoncil s rozdilem mensim nez jeden procentni bod. Pruzkumy byly totalni fikce. A jeste pridam odkaz pro ty, co maji z tech soudu bramboracku. Tady mate prehled, at to furt nematlate dohromady. https://is.gd/DkjyaI

Obrázek 'Here-it-comes' Obrázek 'Here-it-comes' (blmblmblm) (25.1.2021 1:19) reagovat
Pojdme si rozebrat proc. Trumpovi volici byli a jsou za svuj politicky nazor vyhazovani z prace, ostracizovani, cilem utoku radikalni levice atd, mnoho z nich proto drzeli hubu a pruzkumum nerekli nic nebo rekli "Biden" aby meli klid. To jsou tzv. silent Trump voters, ktere pruzkumy nedokazaly spravne zmodelovat. Podobne se pruzkumum nedarilo (nebo nechtely) spravne zvazit Trumpovu volicskou zakladnu a davaly vice vahu volicum Bidena. Tyto dve systemove chyby se projevily a proto pruzkumy naprosto propadly.

Obrázek 'Here-it-comes' Obrázek 'Here-it-comes' (al5249RP (25.1.2021 1:06) reagovat
blmblmblm, Trumpovo landslide vitezstvi bylo jiste mnohymi jeho priznivci ocekavano, ale pokud bychom brali ocekvani zalozene treba na predvolebnich pruzkumech, tak v nich prilis favorizovan nebyl.

Obrázek 'Here-it-comes' Obrázek 'Here-it-comes' (blmblmblm) (25.1.2021 0:45) reagovat
Ne, mrkvo, ja nejsem ta vpravo. Co je na tom zajimaveho? Vysledek R odpovidal trendum a ocekavanim, stejne jako landslide Trumpa. Co naopak ja povazuju za zajimave je absolutne bezprecedentni mnozstvi listku, kde volic zvolil pouze Bidena a uz se neobtezoval volit zadne dalsi funkce pod prezidentem. Coz je u korespondencnich hlasu, kdy ma volic dny nebo tydny na to to v klidu doma vyplnit, nejmin divny. No a myslis, ze D rekli "to je fakt divny, pojdme to prozkoumat"? Ne. Panicky se tomu branili. Zajimave.

Obrázek 'Here-it-comes' Obrázek 'Here-it-comes' (mrkevRP (25.1.2021 0:36) reagovat
@blmblmblm Připomenu tenhle obrázek: [odkaz] Ty jsi ta vpravo. Mimochodem, je zajímavé, že nikdo nezpochybňuje republikánské senátory, státní zástupce, soudce nejvyšších soudů a senátory na státní úrovni, kteří byli zvoleni na těch samých hlasovacích lístcích. Trumptardi si totiž nikdy neuvědomí, že když se proti jejich modle postaví stále poměrně vlivní republikáni jako Romney, McCain a oba Bushové, že to asi bude mít nějaký efekt.

Obrázek 'Here-it-comes' Obrázek 'Here-it-comes' (blmblmblm) (25.1.2021 0:18) reagovat
Jak? To je trivialni. Tak, ze nebudou D tvrdit, ze vsechna ta podezreni jsou nepodlozena a vylhana jeste driv, nez uvidi dukazy a ze se na ty dukazy vubec podivaji. Tak, ze se zucastni tech hearings co poradaly state legislatures ruznych statu (nebo spis jejich R casti) a poslechnou si vsechny ty svedky a predem je neodsoudi jako blazny. Tak, ze svoli k auditum a nebudou jim branit. Tak, ze nepisou amicus briefy prosici soudy, aby nic neresily. Absolutne nic z toho D neudelali, oni totiz udelali pravy opak.

Obrázek 'Here-it-comes' Obrázek 'Here-it-comes' (,,) (24.1.2021 23:56) reagovat
Tobě celou dobu uniká, že bez ohledu na to, co ti tady doplníme, vysvětlíme, vyvrátíme atd... tady meleš furt jedno a to samý. Takže ještě jednou: Jak měli D více vyvracet ty šílený sračky od fy Trump & boys, než poukazováním na všechny ty hoaxy, uváděním na pravou míru atd.? Můžeš mi říct, co víc než respektování výsledků voleb, výsledků přepočtů, výsledku soudů atd. měli dělat? To jako že je ok říkat, že jsi někoho zabil, neustále na tom trvat bez ohledu na realitu, a pak ti vynadat, že ses dost nebránil?

Obrázek 'Here-it-comes' Obrázek 'Here-it-comes' (blmblmblm) (24.1.2021 23:52) reagovat
Zas a znovu pripominam, ze v USA probiha 50 statnich voleb a proto je nelze zmatlat dohromady a prenaset zavery z jednoho statu na jine. Prepocet v jednom county jednoho statu je uplne irelevantni jakmile se posuneme k dalsimu statu. Bohuzel porad tu jsou takovi jako je carecka co dokola melou medialni sracky, ze bylo vse vyvraceno a prosetreno. Nebylo. Porad ti carecko unika, ze Demokrati prosrali sanci narceni skutecne vyvratit a misto toho se branili jakekoliv kontrole a prezkumu. Proc?

Obrázek 'Here-it-comes' Obrázek 'Here-it-comes' (,,) (24.1.2021 23:08) reagovat
Že někteří jedinci nejsou schopni uznat věcné odpovědi, včetně např. různých vyvrácení jejich bludů, je problém jejich tvrdohlavé osobnosti; zabetonovali se tak, že už si nemůžou přiznat, že X měsíců žijí ve lži... zničilo by je to. Bohužel je to problém i všech ostatních, protože lidé, kteří si nenechají vyvrátit své bludy, mají pořád volební právo atd. Tito lidé pak tvoří kouli na noze společnosti, která bude odmítat a aktivně sobotovat i jakoukoliv dobrou myšlenku (byť jich od JB/KH nečekám mnoho).

Obrázek 'Here-it-comes' Obrázek 'Here-it-comes' (,,) (24.1.2021 23:03) reagovat
Přepočty se dělaly ručně, takže sčítací stroje lze z těch spikleneckých teorií vynechat. Jinak audit může být přepočet, ale také to, že voliči si mohou zkontrolovat, zda jejich hlas byl započítán - v USA totiž nejsou hlasy anonymní. Je hezké mluvit o věcném řešení, ale volby jsou zdokumentované a mají své nastavené procesy, včetně procesů kontroly. K chybám došlo, závažnější byly napraveny, pokud se prokázaly. Věcná obvinění byla věcně vyřešena, zbytek zamítnut. Mně to přijde ok.

Obrázek 'Here-it-comes' Obrázek 'Here-it-comes' (blmblmblm) (24.1.2021 21:04) reagovat
456: Tim, ze guverneri nesvolili k auditum podpisu mail-in ballotu, ze nedovolili audit scitacich stroju (ktere jsou bezpecnostni pruser historicky, viz napr. DefCon ktery se jim venuje uz roky), ze prosili soudy, aby nezkoumaly skutkovou podstatu a misto toho to vyhodily na procesnich duvodech atd. Znovu se ptam - proc? Komu a cemu prospeje, ze se vznesena obvineni neresi vecne a narceni nejsou vyvracena? To by mel byt preci spolecny zajem vsech zucastnenych, bez ohledu na jejich stranu.

Obrázek 'Here-it-comes' Obrázek 'Here-it-comes' (456) (24.1.2021 20:02) reagovat
Musí to být složitý život, žít s takovými projekcemi

Obrázek 'Here-it-comes' Obrázek 'Here-it-comes' (Walter Mondale) (24.1.2021 19:54) reagovat
Celej den se tady hadaj, vy ste marní. Src, 479, určitě i prasohyjeníci, všichni jsou tady. Opět vyhráli. Tak jste kluci měli zase hezkou neděli.

Obrázek 'Here-it-comes' Obrázek 'Here-it-comes' (Src) (24.1.2021 19:17) reagovat
Jezis vole nebavte se s tim trollem uz, 43 komentu a jeste vam nedoslo ze je momentalne zaostalej? :-D

Obrázek 'Here-it-comes' Obrázek 'Here-it-comes' (456) (24.1.2021 19:14) reagovat
Demokrati tomu brání jak? Oni mají pod palcem soudy?

Obrázek 'Here-it-comes' Obrázek 'Here-it-comes' (blmblmblm) (24.1.2021 19:11) reagovat
Nektera z nich ano, vsechna rozhodne ne. Proc se tomu demokrati tak zurive branili? Pokud je to tak, jak rikas, tak nic by jejich strane neprospelo vic, nez dusledne verejne prezkoumani vsech tech svedectvi a pochybnosti. A naopak nic jim neuskodilo vic, nez zuriva snaha vse pohrbit a zabranit jakemukoliv prezkumu. Duveru ve volby nevybudujes tim, ze apriori odmitnes vsechna narceni a nesrovnalosti (a ze jich bylo) a silou vynutis, ze se nic neprosetri.

Obrázek 'Here-it-comes' Obrázek 'Here-it-comes' (456) (24.1.2021 18:55) reagovat
Ta svědectví jsou většinou toho druhu že di myslí že něco mohlo být špatně, nebo že slyšeli někoho něco povídat, málokdy je tam něco konkrétního, tolik k té hromadě svědků

Obrázek 'Here-it-comes' Obrázek 'Here-it-comes' (blmblmblm) (24.1.2021 17:49) reagovat
No naprosto panicky branili jakekoliv snaze o prezkoumani vysledku. Posilali na soudy amicus briefs, aby proboha soudy nic nezkoumaly. Dem guverneri swing states odmitli jakykoliv audit (ne prepocet, ale audit). Za hykani medii stale opakovali "nepodlozena tvrzeni" a ty tisice svedku radsi prehledli. Ja byt na jejich miste, tak reknu "ja se niceho nebojim, pojdme zkoumat a vyvracet". Oni misto toho zatloukali, zatloukali a zatloukali. To fakt moc duvery nevzbuzuje.

Obrázek 'Here-it-comes' Obrázek 'Here-it-comes' (,,) (24.1.2021 17:40) reagovat
Jak, bránili snaze? O čem to sakra meleš? Všechna data z komisí jsou přístupná, každý volič si může zkontrolovat, zda se jeho hlas započítal, všude jsou statistiky... na mnoha místech se přepočítávaly hlasy, někde i vícekrát. Mnohde o tom rozhodli Republikáni, státy vedené R... tak co to sakra meleš o jakém bránění ze strany Demokratů, vořechu? Půl Ameriky se nechalo zblbnout kecy jednoho pitomce, a o opaku je nepřesvědčí vůbec nic, to říká i ten tvůj výrok "I kdybys mel na krasne v tomhle vsem pravdu..."

Obrázek 'Here-it-comes' Obrázek 'Here-it-comes' (blmblmblm) (24.1.2021 17:31) reagovat
Samozrejme, ze byla vazna. Ta tvoje argumentace soudy, aniz bys rozlisoval jednotlive kauzy, je uz trapna. Demokrati se mohli k veci postavit celem, ale misto toho se zoufale branili jakekoliv snaze o transparentnost. Takze maji sice prezidenta, ale nechali za sebou tisice svedeckych vypovedi (znovu, ne jen tak nejaky papir, viz perjury) a nesrovnalosti. Pul ameriky neveri, ze Biden vyhral cestne, a kdo se odvazi jen ozvat ten je oznacen za teroristu a separatistu. Uplne to healing citim az sem.

Obrázek 'Here-it-comes' Obrázek 'Here-it-comes' (Src) (24.1.2021 17:28) reagovat
"I kdybys mel na krasne v tomhle vsem pravdu tak to nic nemeni na tom, ze to Demokrati totalne posrali." HahahahaHAHAHAHAHAHA :-D To je stejnej citat jak "Sice to neni pravda, ale mohla by byt". Za tohle fakt dostavas jednicku od trollu

Obrázek 'Here-it-comes' Obrázek 'Here-it-comes' (,,) (24.1.2021 17:17) reagovat
Ta obvinění nebyla vážná. Ale vycucaná z prstu. Ty soudy to říkaly celou dobu dost jasně. Dokonce i v případech, kdy byl nějaký nesoulad mezi jednotlivými soudci, se lze v těch argumentech dočíst, že by tu žalobu zamítli i tak, kvůli těm důkazům. Tvůj problém je, že trčíš v té bublině, ke které se argumenty soudců a fakta např. od volebních komisí atd. už nedostávají. Proto máš dojem (a je to jenom dojem), že nedošlo k žádnému prošetření. Přezkoumálo se kde co, přepočty proběhly. Je konec. Rozumíš?

Obrázek 'Here-it-comes' Obrázek 'Here-it-comes' (blmblmblm) (24.1.2021 17:10) reagovat
I kdybys mel na krasne v tomhle vsem pravdu tak to nic nemeni na tom, ze to Demokrati totalne posrali. Misto toho aby rekli "my vyhrali cestne a tato obvineni jsou vazna. Pojdme proto vsechna tato obvineni prosetrit a vyvratit, aby nebylo o vitezi pochyb" tak rozjeli paniku a agresivne branili absolutne jakemukoliv prezkoumani cehokoliv. O videu, ktere bylo poprve promitano na verejnosti, tvrdili, ze bylo vyvraceno jiz predchozi den, tzn driv, nez bylo zverejneno, a psali na soudy, aby nic nezkoumaly. Proc?

Obrázek 'Here-it-comes' Obrázek 'Here-it-comes' (,,) (24.1.2021 17:09) reagovat
Anebo třeba tady: https://electproject.github.io/Early-Vote-2020G/PA.html Ale vážně jak chceš, já ti psal už před několika měsíci, že tvoje nápady, jak by to mohl Trump otočit, byly nesmyslné; a já ti už tehdy psal, ať toho necháš, že jedeš v bludech a akorát protahuješ svoje utrpení. Takže ještě jednou: Čím dýl budeš tyhle kraviny šířit a věřit jim, tím dýl budeš zklamáván tím, že svět dělá něco úplně jinýho, než to, čemu věříš. Je na čase přehodnotit svou víru. Myslím to vážně, mysli na sebe, netrap se.

Obrázek 'Here-it-comes' Obrázek 'Here-it-comes' (,,) (24.1.2021 17:01) reagovat
A? Když nemůžeš zpochybnit fakta, vysměješ se zdroji? Fajn, tak si zůstaň ve své bublině, která pracuje s dvěma čísly ze dvou různých voleb. Mně to může být jedno, jseš to ty, kdo neustále oddaluje narůstající psychický průšvih, až na tebe dolehne to, že posledních několik měsíců stojí tvůj život na lžích. https://eu.usatoday.com/story/news/factcheck/2020/11/28/fact-check-pennsylvania-ballot-claim-mixes-primary-general-election-data/6450032002/ - sežeň si USA VPN a študuj hned ten 1. zdroj!

Obrázek 'Here-it-comes' Obrázek 'Here-it-comes' (blmblmblm) (24.1.2021 16:51) reagovat
LOL pry snopes, to je sekularni verze Babylon Bee. :-D Asi tolik k jejich satire: https://www.snopes.com/fact-check/blm-terrorist-rosenberg/ "it is a matter of subjective determination as to whether the actions for which Rosenberg was convicted and imprisoned — possession of weapons and hundreds of pounds of explosives — should be described as acts of "domestic terrorism." Ale i kdyby snopes mel pravdu, tak proc demokrati v naproste panice branili absolutne jakekoliv diskusi a prezkoumani techto narceni?

Obrázek 'Here-it-comes' Obrázek 'Here-it-comes' (,,) (24.1.2021 16:39) reagovat
blmblmblm: Právě, že jsem. To s těmi více přijatými než odeslanými hlasy je hoax, který vznikl pomotáním čísel z různých voleb, případně čísel, která spolu nesouvisejí. https://www.snopes.com/fact-check/pa-mailin-votes-ballots/

Obrázek 'Here-it-comes' Obrázek 'Here-it-comes' (blmblmblm) (24.1.2021 16:18) reagovat
Carko ja myslel, ze jsi v obraze a vsechna fakta mas v maliku, kdyz tak zbesile deboonkujes. Nebo ze bys deboonkoval na zaklade sve neznalosti a ignoranstvi? Hmm, co z toho bude asi pravda... Mrkvi, ty kokote, opet nemas pravdu. Ja mluvim o oficialnich volebnich zaznamech, nic neni od nikud vycucane. Krasne ukazujete, ze jen opakujete medialni propagandu, aniz byste meli v ruce fakta.

Obrázek 'Here-it-comes' Obrázek 'Here-it-comes' (mrkevRP (24.1.2021 16:02) reagovat
@blmblmblm Když mi lidi tvého typu píšou o tom, že jsem kokot, je to skoro jako dostat vyznamenání. "Kdyz podle oficialnich dat prijal stat vice korespondencnich hlasu, nez jich rozeslal volicum" - To se nikdy nestalo, je to jednoduše hoax. Viz např. nahrávka mezi Trumpem a republikány z Pensylvánie, kde mu přímo říkají: "pane, máte špatná data". To samé platí o těch tvých voličích starších 120 let. Prostě hoaxy a z prdele vycucané lži.

Obrázek 'Here-it-comes' Obrázek 'Here-it-comes' (,,) (24.1.2021 16:01) reagovat
Těch víc přijatých korespondenčních hlasů než odeslaných se stalo kde přesně? Já vím jen o žbleptu jednoho maníka, který dal dohromady čísla ze dvou různých voleb a od té doby to obíhá všelijaké konspirační teoretiky, kteří z toho kecu mají vánoce a považují jej za svatou pravdu. Tak se radši zeptám, jestli je to tohle, nebo něco jinýho. B-)

Obrázek 'Here-it-comes' Obrázek 'Here-it-comes' (Bitch Please) (24.1.2021 15:52) reagovat
Jestli je pravda že je Roumen placený aby cenzuroval zprávy o vítězství Trumpa ve volbách, jak tvrdí blmblmblm, tak by mohl investovat do lepšího designu stránek a pro lepší hosting

Obrázek 'Here-it-comes' Obrázek 'Here-it-comes' (Je mrkev pořád kokot?) (24.1.2021 15:48) reagovat
ANO! A je to takový kokot, že je kokotem i v každé alternativní realitě 8-)

Obrázek 'Here-it-comes' Obrázek 'Here-it-comes' (blmblmblm) (24.1.2021 15:46) reagovat
mrkev nejsi ty kokot? Nemas pravdu, Trumpovi pravnici poukazovali na flagrantni poruseni pravidel, ne nejake marginalie. Kdyz podle oficialnich dat prijal stat vice korespondencnich hlasu, nez jich rozeslal volicum, to neni marginalie. Kdyz podle tyz zaznamu prijal korespondencni hlasy drive, nez je rozeslal volicum, to neni marginalie. Kdyz "volily" davy lidi starsich 120 let, lidi, co se davno odstehovali ze statu pryc atd, to vse v rozsahu mnohem vetsim, nez rozdil mezi kandidaty, to neni marginalie 8-)

Obrázek 'Here-it-comes' Obrázek 'Here-it-comes' (mrkevRP (24.1.2021 15:39) reagovat
@blmblmblm Další blbec žijící v alternativní realitě. Trumpovi právníci ani v jednom případě neargumentovali podvodem, prakticky ve všech případech požadovali opakování voleb na základě údajných marginálních pochybení. Není vůbec překvapivé, že je s tím soudy poslaly svinským krokem doprdele, protože i kdyby se jim ta pochybení povedlo prokázat, tak by to nestačilo na vypsání nových voleb. Ale trumptardům tvého typu asi dává větší smysl to, že neexistuje soudce, který volil Trumpa...

Obrázek 'Here-it-comes' Obrázek 'Here-it-comes' (blmblmblm) (24.1.2021 15:32) reagovat
K soudu sla vetsina veci. Bohuzel se zadny ze soudu predlozenymi dukazy nezabyval a radsi se pripadu zbavil na trapnych procesnich duvodech, ktere zahrnovaly perly jako "uz je moc pozde a neda se s tim nic delat". A znovu pripominam, ze je treba striktne rozlisovat mezi jednotlivymi pripady, kdo je podal, kdy, co v nich tvrdil a co po soudu chtel. Nektere pripady z kraje (tak asi prvni tyden) byly na vode a vyhozeny pravem, je ale nesmysl na ne porad poukazovat a nezkoumat kazdy pripad zvlast.

Obrázek 'Here-it-comes' Obrázek 'Here-it-comes' (,,) (24.1.2021 15:29) reagovat
A co z toho je dokázáno a není kec? Co z toho v tom seznamu šlo opravdu k soudu?

Obrázek 'Here-it-comes' Obrázek 'Here-it-comes' (blmblmblm) (24.1.2021 15:04) reagovat
Homera, toho mam prectenyho v originale. :-D

Obrázek 'Here-it-comes' Obrázek 'Here-it-comes' (GREPRP (24.1.2021 14:59) reagovat
Vsadil bych se, že si i jiní představují ten výjev Homera a jak mu mu v obláčku v oblasti předpokládaného mozku průběžně naskakuje ..blm...blm...blm...blm...blm. ;-)

Obrázek 'Here-it-comes' Obrázek 'Here-it-comes' (blmblmblm) (24.1.2021 14:48) reagovat
http://hereistheevidence.com dukazu bylo az prilis, takze se do toho zadnemu soudci nechtelo a zadny se dukazy proto nezabyval. Vsechny pripady byly vyhozeny na procesnich duvodech jako ze "je moc pozde" a "co se stalo se stalo a ted uz se s tim stejne neda nic delat".

Obrázek 'Here-it-comes' Obrázek 'Here-it-comes' (Phepe) (24.1.2021 14:48) reagovat
"roumen je nejspis zaplacenej a cenzuruje pravdu o volebnim podvodu" :-D

Obrázek 'Here-it-comes' Obrázek 'Here-it-comes' (,,) (24.1.2021 14:42) reagovat
Ach jo. Pravdu. Jasně. Pravdu, která ani není podložená relevantními důkazy. Jasně. Spiknutí na všech úrovních napříč všemi stranami a pomalu i všemi kontinenty, zatímco jednoduchá prohra nepřipadá absolutně v úvahu, protože zrovna ta moje bublina je přece reprezentativní :-D Už to zcela vážně nehul. Trump porazil sám sebe i republikánské kandidáty v Georgii. Teď je prezident Biden, vydrží 4 roky (opět můj odhad), a nic moc hroznýho (ani konec světa) se nestane. Sestimsmiř.

Obrázek 'Here-it-comes' Obrázek 'Here-it-comes' (Walter Mondale) (24.1.2021 14:33) reagovat
To to tady furt řešíte? To fakt nemáte nic lepšího na práci? To je strašně divný.

Obrázek 'Here-it-comes' Obrázek 'Here-it-comes' (blmblmblm) (24.1.2021 14:33) reagovat
asdbsd: Ja se snazil odpovedet pri nasi posledni diskusi, ale roumenuv rozbitej rate limiter mi proste nevzal koment ani na padesat pokusu. Kdyz to neslo ani rano po >10 hodinach, tak jsem se na to vysral. To je tezky, kdyz i roumen je nejspis zaplacenej a cenzuruje pravdu o volebnim podvodu. :-/

Obrázek 'Here-it-comes' Obrázek 'Here-it-comes' (Bob the Builder) (24.1.2021 14:28) reagovat
Tak Trump je prostě idiot stejně jako jeho obdivovatelé. O tom neni žádná diskuse. Nemá smysl porovnávat CNN a FOX New. To je jako srovnat Blesk s ČT nebo Hospodářskými novinami... Na jedné straně čistě komerční projekt, kterej prezentuje hlupákům svět jednoduše (bo na hlupácích se nejlépe vidělává). Seriozní media se snaží zprostředkovat informace, které nelze vždy jednoduše interpretovat. Spoléháte na inteligenci diváků a to holt nefunguje u všech... Ale to je cajk. Nakonec to odnesou jen ty hlupáci.

Obrázek 'Here-it-comes' Obrázek 'Here-it-comes' (asdbsd) (24.1.2021 14:28) reagovat
A taky vytvorit volebni model fakt neni jednoduche obzvlast kdyz voli EC a ne vetsina. Pokud voli vetsina, staci se zeptat N lidi, zda voli X nebo Y a pouzit statisticke metody, jake jiste znaji dokonce i studenti VSE, podle kterych vyjde pravdepodobnost vyhry X s nejakym odhadem chyby. Ale s EC je tohle potreba delat pro kazdy stat a tu chybu spravne propagovat do celkoveho vysledku... coz je mnohem tezsi s mnohem vetsi sanci chyby.

Obrázek 'Here-it-comes' Obrázek 'Here-it-comes' (asdbsd) (24.1.2021 14:24) reagovat
blmblmblm: Hele kdo tu keca. Uz jsi nasel to rozhodnuti soudu jak jsi sliboval? Ale popular vote lidi zminuji protoze to ukazuje kdo je popularnejsi, nehlede na zpusob volby.

Obrázek 'Here-it-comes' Obrázek 'Here-it-comes' (,,) (24.1.2021 13:57) reagovat
karel: Bejt fér ke sviním? Proč?

Obrázek 'Here-it-comes' Obrázek 'Here-it-comes' (XYX) (24.1.2021 13:45) reagovat
Protože průzkumy

Obrázek 'Here-it-comes' Obrázek 'Here-it-comes' (blmblmblm) (24.1.2021 13:43) reagovat
Proc porad vytahujete popular vote, ktery je v USA s jejich odlisnym zpusobem volby naprosto irelevantni? USA nevoli prezidenta v jednech federalnich volbach a prosta vetsina hlasu napric celou zemi vubec nic neznamena. Jedna skoro prezidentka by o tom mohla vypravet.

Obrázek 'Here-it-comes' Obrázek 'Here-it-comes' (XYX) (24.1.2021 13:36) reagovat
horsiek: kdy? pamatuju si že jako outdiderovi mu nedávali žádné šance, ale postupně to dorovnával až byly veškeré mediální projekce těsně před volbami zhruba 50/50 ve prospěch obou kandidátů. Ještě bych připomněl že Trump získal méně hlasů než jeho protikandidátka.

Obrázek 'Here-it-comes' Obrázek 'Here-it-comes' (horsiek) (24.1.2021 13:32) reagovat
CNN a spol. nebyly v 2016 vůči Trumpovi tak moc fér, že vytvořily alternativní realitu, kde Trump nemohl mít k výhře žádnou šanci. Možná někteří pamatujete ty totálně překvapené a zklamané držky v České televizi, jako hodit do stáda granát. Nádherný důkaz, že skutečně lžou.

Strana 1/2. 1 2 následující


Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Podmínky pro uchovávání nebo přístup ke cookies je možné nastavit ve vašem prohlížeči. Více...