Odebírat | ||
Obrázek 'Why-are-you-like-this-America' (Serekrew III) (5.2.2021 2:39) | reagovat | |
Ja preju lidem jenom a pouze to, co se snazi zaridit ostatnim - at uz schvalne, nebo z blbosti. Aby meli moznost ochutnat vlastni medicinu (to je mineno obrazne, pokud jsi to nepochopil). | ||
|
||
Obrázek 'Why-are-you-like-this-America' (Serekrew II) (5.2.2021 2:37) | reagovat | |
Napis mi, kde preju nemoc a smrt komukoliv jinemu, nez tobe, ktery se prave pokousi odeprit lekarskou peci lidem, kteri si plati zdravotni pojisteni a rozhodli se nepromorovat se a nepretizit nemocnice. Totalitarska spina jsi zjevne ty, s nesmyslnym nerealizovatelnym planem. Ja narozdil od tebe liberalne akceptuji rpavo kazdeho cloveka rozhodnout se o tom s jakou pravdepodobnosti zemre. Ty akceptujes akorat pravo promorit se, ale ignorujes pravo chranit se a mit zdravotni peci. | ||
|
||
Obrázek 'Why-are-you-like-this-America' (Serekrew II) (5.2.2021 2:34) | reagovat | |
A pokud by ti vyslo, ze se jedna sestra s deseti popelarema dokaze postarat o 10 pacientu, tak by pro 90% promorujicich se lidi prece muselo 90% nemocnic stacit, ne? Tak kde mas problem? Jediny zpusob, jak s tim muzes mit problem je, kdyz neveris svemu tvrzeni, ze to bude fungovat. Jinak pri prosim ukaz, kde jsem tvrdil cokoliv o tom, ze by nekdo, kdo se nepromoruje mel exnout (krome tebe by nemeli exnout ani promorovaci, jenom se to stane, protoze to nejde zvladnout). | ||
|
||
Obrázek 'Why-are-you-like-this-America' (Serekrew) (5.2.2021 2:31) | reagovat | |
Nejsem dobroser a naopak si myslim, ze lidi, kteri se chteji promorit by meli dostat tu moznost, ale ne za cenu toho, ze s sebou vezmou do hrobu i ostatni. Co presne ti prijde spatne na tom, ze kdyz se cast lidi rozhodne promorit (treba 90%) a cast lidi rozhodne byt doma a nevylejzat (treba 10%), tak se zdroje, ktere si vsichni platili (nemocnice) rozdeli tak, aby jednani jedne casti neovlivnovalo zivot druhe casti? Snazis se tvarit jako pravicak, ale 10% nemocnic bys ukradl jako komunisti pri znarodnovani? | ||
|
||
Obrázek 'Why-are-you-like-this-America' (blmblmblm) (4.2.2021 16:09) | reagovat | |
LOL a jsme doma, dobroser s tezkym DK (mluvim o tobe, Serekrew, aby bylo jasno, ma lidi tak rad a tak moc je zachranuje, az jim preje nemoc a smrt. Zalez do kanalu ty totalitarska spino a nevylejzej, dokud se nenaucis chovat mezi lidma. | ||
|
||
Obrázek 'Why-are-you-like-this-America' (blmblmblm) (4.2.2021 16:00) | reagovat | |
Tvl ctes vubec, co pisu? Do te pridane kapacity, ktera ale dneska jaksi neexistuje, takze zachranky zevlujou, nez je vezmou do te supr trupr nemocnice kde se o pripady od lehkych po tezke staraji doktori co je trva vyskolit nejakych 15 let. Otevri polni nemocnici pro ty lehci pripady (s tim, ze ty nejvic lehke zustavaji doma), odlifruj tam maximum co jde a nemocnice muzou normalne lecit co je treba mimo kovid. Sam priznavas, ze uz dnes je omezena lecba rakoviny. To je to, co prosazujes? At si exnou na raka? | ||
|
||
Obrázek 'Why-are-you-like-this-America' (Serekrew I) (4.2.2021 15:57) | reagovat | |
blmblmblb: Ale holt sji sezral Salamounovo hovno, jsi nejchytrejsi na svete, jsi buh a nikdy se nemuzes myslit, takze je zcela nepripustne udelat jakekoliv opatreni, ktere by mohlo nasledky omylu alespon castecne zmirnit. A kvuli takovym retardovanym zdrdeckym, jako jsi ty to tu vyapda tak, jak to vypada. Bavit se s https://cs.wikipedia.org/wiki/Dunning%C5%AFv%E2%80%93Kruger%C5%AFv_efekt nema smysl. Chytni covid a chcipni bez pomoci na chodbe prosim, pomuzes genofondu lidstva. | ||
|
||
Obrázek 'Why-are-you-like-this-America' (Serekrew) (4.2.2021 15:55) | reagovat | |
blmblmblb: lehke pripady uz dneska zustavaji doma. Cele to, co navrhujes je absurdni bezohledny blabol. Uz dneska je omezena lecka rakoviny a deje se tohle: https://www.seznamzpravy.cz/clanek/zachranar-s-pacientem-jsme-zajeli-za-roh-aby-to-nevidela-rodina-a-cekali-jsme-137964 takze fakt nevim, kam bys nacpa 10x vic lidi. Tvoje "chranit" znamena "nechat chcipnout, pokud budou potrebvoat peci". | ||
|
||
Obrázek 'Why-are-you-like-this-America' (blmblmblm) (4.2.2021 15:08) | reagovat | |
Co je s 10 % kapacity porad? Ses jak zasekla deska. Kdo se nechce niceho ucastnit, pro toho se v mem scenari vubec nic nemeni, a vlastne pro ostatni taky ne. V kazdem pripade dorazi do nemocnice, lehke pripady kovidu jdou do nove vybudovane kapacity kde slouzi rychlosestry a par doktoru, zbytek dostava peci v nemocnici bez omezeni na nejakych 10 %. I tech tvych 10 % je zalostne malo a fakt nevim, proc se porad ohanis takovou kravinou. | ||
|
||
Obrázek 'Why-are-you-like-this-America' (Serekrew) (4.2.2021 15:02) | reagovat | |
blmblmblm: Jsi ochoten pripustit, ze se jedna o experiment a ze je fair play vyhradit 10% kapacity pro lidi, kteri se toho experimentu nechteji zucastnit a celych 90% kapacity nechat tem, kteri ten experiment provadeji? Nebo vis vzdycky vsechno nejlip na svete, svude jsi byl, vsechno znas, narodil ses v drevenem zabradli v kine a potom sezral Salamounovo hovno, takze se nemuzes mylit? | ||
|
||
Obrázek 'Why-are-you-like-this-America' (blmblmblm) (4.2.2021 13:28) | reagovat | |
Ja nevim, co mas s nejakymi 10 %. Kdo dostane infarkt ma dostat zdravotni peci jako pred kovidem. V moji variante nejedou spitaly 100 % kovid. Otevri polni nemocnice pro lehke pripady kde muzou delat sestry z Tesca pod vedenim par malo doktoru a existujici nemocnice muzou fungovat vice mene normalne. Ze to je experiment je jasne. To je ale lockdown taky. Kdybych neveril, ze to muze/bude fungovat, tak to ani nenavrhuju, demente. | ||
|
||
Obrázek 'Why-are-you-like-this-America' (Serekrew III) (4.2.2021 13:02) | reagovat | |
blmblmblm: Uvedomil jsem si, ze v poslednich dvou komentarich tise predpokladam, ze veris, ze tvuj hack nemocnic, kdy sestra a deset popelaru zastave praci deseti sester, bude fungovat, ale uvedomujes si, ze to je experiment a ze to zatim nikdo nezkusil. Pokud neveris, ze to bude fungovat, ale navrhujes to, jsi zmrd automaticky. A pokud si neuvedomujes, ze to je experiment, zkus si prosim precist neco o praci sestry a o tom, jak to chodi v nemocnicich. | ||
|
||
Obrázek 'Why-are-you-like-this-America' (Serekrew II) (4.2.2021 12:54) | reagovat | |
blmblmblm: Dokazes mi prosim vysvetlit, co presne ti vadi na variante B? Muzes mi prosim sdelit jediny duvod, proc si na zaklade vyse uvedenych dat (shrnutych v mem poslednim prispevku) nemam myslet, ze jsi naprosto bezpaterni zmrd neschopny prijmout ani kousicek zodpovednosti za sva rozhodnuti? | ||
|
||
Obrázek 'Why-are-you-like-this-America' (Serekrew) (4.2.2021 12:51) | reagovat | |
blmblmblm: Z tveho posledniho prispevku vyvozuji, ze ji o variante B nezacal ani uvazovat. Takze si to shrneme. Chces promorovat (v poradku), ale odmitas prijmout sebemensi kousek rizika s tim spojeneho (ani blbych 10% zdravotnictvi pro skupiny, ktere tvrdis, ze chces chranit). Rizikove skupiny chces izolovat a chranit po dobu promoreni (v poradku), ale pokud nekdo z nich dostane infarkt, tak ma peci pouze v pripade ze naprosto perfektne vyjde tvuj nejvetsi hack zdravotnictvi od objevu lecivych rostlin. | ||
|
||
Obrázek 'Why-are-you-like-this-America' (blmblmblm) (4.2.2021 10:47) | reagovat | |
Tak jo, tak se zavreme vsichni doma, dokud lidi neprestanou umirat. To dava smysl a je to dlouhodobe snadno udrzitelna strategie. Zivot je holt riziko a kazdy z nas kazdy den vazi pripustnou miru rizika pri kazde nasi aktivite. Jestli ho chces snizit na nulu tak skoc z mostu a kovid se ti vyhne. Doktor te ale stejne napise do kovidovych statistik, protoze jim vysel pozitivni pcr test se 40 cykly. Jsem principialne proti dobroserstvi a tomuhle zkurvenemu pristupu, co "chrani" lidi, i kdyby je to melo zabit. | ||
|
||
Obrázek 'Why-are-you-like-this-America' (Serekrew II) (4.2.2021 10:38) | reagovat | |
Nebo se ti B nelibi, protoze tomu zas az tak moc neveris a chces o trochu vic kapacity pro promorovace, protoze ta tvoje: "opatreni a podpora pro rizikove skupiny" znamena, ze ze kdo z rizikove skupiny dostane infarkt, pro toho tu mame cerny pytel a pro te be jsou dulezitejsi lidi, kteri se rozhodli to neresit a nakazit se, jako ty? Co tak trosku ferovosti? Pokud se 90% che nakazit, proc by jim nemelo stacit 90% nemocnic a doktoru? | ||
|
||
Obrázek 'Why-are-you-like-this-America' (Serekrew) (4.2.2021 10:35) | reagovat | |
Tu kapacitu zdesetinasobit nejde. Kdyby se na tom zacalo pracovat hned v dubnu 2020, tak se ji mozna povedlo ztrojnasobit. Lehke pripady COVIDu v zasade zadnou specialni peci nepotrebuji a zustavaji doma uz ted. A starat se o pacienta na ventilatoru je slozite a neumi to ani vsechny sestry. Promin, ale jsi naprosto mimo. Myslenka dobra, predstava o tom, co je mozne nikoliv. Mimochodem, pokud veris, ze lze zdesetinasobit peci, jaky mas presne problem s variantou B - z tveho pohledu musi byt identicka s D? | ||
|
||
Obrázek 'Why-are-you-like-this-America' (blmblmblm) (4.2.2021 10:19) | reagovat | |
Podsouvas mi veci, ktere jsem nerekl. At se rychlosestry staraji o lehci pripady, kterych je mnohem vice, nez tech tezkych, a kdyz se vcas podchyti, tak se predejde tomu, aby se z nich staly pripady tezke. Doktorum tak zbyde cas resit tu mensinu tezkych pripadu. No ano, presne o tom mluvim, kapacitu treba zdesetinasobit, klidne za pomoci te Kacy z Tesca. Zdravotni system je tu pro lidi a ne naopak. Kdyz nestiha tak je treba rozumne snizit standard aby stihal a ne ze se nakaze lidem domaci vezeni. | ||
|
||
Obrázek 'Why-are-you-like-this-America' (Serekrew II) (4.2.2021 10:11) | reagovat | |
blmblmblm: Tvuj navrh je na urovni: Chranit se pred nemoci z ozareni tim, ze si das dost vodky. Vylecit rakovinu frutarianstvim, jako Steve Jobs. Cugnotovo auto je mnohem vic auto, nez je tvoje "reseni" resenim. Rozdavat vitamin D nepomuze, ten uz berou lidi ted a nakazi se. Podivej se do Izraele - ale ne na doktory,a le na armadu a konstrukci tanku Merkava. Tank je navrzeny tak, aby primarne chranil posadku, protoze novy tank vyrobit umi, ale vycvicit posadku trva dlouho. | ||
|
||
Obrázek 'Why-are-you-like-this-America' (Serekrew) (4.2.2021 10:07) | reagovat | |
blmblmblm: Ja sice naprosto souhlasim s vetsinou tveho posledniho prispevku, ale ty bohuzel nechapes, ze D je jenom horsi B. Protoze naucit nekoho bez lekarskeho vzdelani, jak se postarat o tezky pripad COVID-19 za par tydnu proste nejde. Sestry by mely mit nekoho k ruce a delat jenom odborne veci, ale tim v nejlepsim pripade kapacitu nemocnic zdvojnasobis a ty ji potrebujes minimalne zdesetinasobit. Snazis se dojet na kole na Mesic. Zvladnout studenou fuzi tim, ze do toho budes poradne mlatit kladivem. | ||
|
||
Obrázek 'Why-are-you-like-this-America' (blmblmblm) (4.2.2021 9:10) | reagovat | |
Ne ne, ja volim D coz je podstatne jina varianta nez B. Prestan hystercit a myslet si, ze vis ze vsech nejlepe, jak maji ostatni zit jejich zivot. Necht jsou nastaveny podminky a podpora pro rizikovky a at se kazdy stara jak umi a chce, jako ostatne celej zivot. Tahle zkurvena kultura "bezpecnost predevsim" je uplne na palici. | ||
|
||
Obrázek 'Why-are-you-like-this-America' (Serekrew) (4.2.2021 1:11) | reagovat | |
blmblmblm: Takze ve skutecnosti volis B. protoze relevantne posdilit kapacitu nemocnic na ty ukony, ktere jsou potreba je NAPROSTO NEREALNE - chybi lidi, kteri by to umeli - jenom se naproste vymrdas na ohrozene skupiny a kazdeho, kdo by se chtel chranit a pokud nekdo z nich v nasledujicich 2 mesicich dostane infarkt, tak chcipne, protoze jsi zmrd a nenechal jsi mu tech 10% nemocnic. Jako by to byl rozdil jestli promorovaci pri tezkem prubehu chcipnou na chodbe nemocnice spravdepodobnosti 90%, nebo 91%. | ||
|
||
Obrázek 'Why-are-you-like-this-America' (blmblmblm) (4.2.2021 0:05) | reagovat | |
Volim D: opatreni a podporu zamerit na rizikove skupiny jako duchodci, lidi s oslabenym imunitnim systemem, pecovatele o tyto lidi atd a zbytek nechat zit a zvazit riziko v jejich individualnim pripade. Navysit kapacitu zdravotni pece jak jsem nacrtl nize (nejen postele ale i ten personal) a plosne rozdavat vitamin D ktereho maji lidi nedostatek. Omezit hromadne akce (>1000 lidi) ale nechat otevrene vsechny sluzby a obchody. Proste cilena podpora ktera ma smysl misto snahy o mizernou podporu vsem. | ||
|
||
Obrázek 'Why-are-you-like-this-America' (Serekrew) (3.2.2021 23:34) | reagovat | |
Samozrejme by davalo smysl, aby se lidi soustredili na to, jak provozovat obchod a sluzby bezpecne (treba kadernik s FFP3 respiratorem ostriha klienta s FFP3 respiratorem) a ne jak vsechno zavrit. Ale nase vlada je holt neschopna pochopit i exponencialu, pokud ji nekdo neprinese v excelu . | ||
|
||
Obrázek 'Why-are-you-like-this-America' (Serekrew) (3.2.2021 23:32) | reagovat | |
blmblmblm: To, co pises je sice pravda (a dost na nakopani do prdele), ale tady se bavime o lidech na ventilatorech a to uz Tesco-sestra nezvladne ani nahodou. A lecbu rakoviny taky ne. Takze se rozhodni - A. lockdown +- co mame (dal by se udelat lepe), B. 10% nemocnic pro ne-covid pacienty a vetsina zbytek asi si umre kde chce, pokud ma smulu na tezky prubeh. C. bullshit/scifi/blaboleni. | ||
|
||
Obrázek 'Why-are-you-like-this-America' (blmblmblm) (3.2.2021 16:41) | reagovat | |
Serekrew: no tak je potreba prenastavit parametry zdravotniho systemu, aby lepe stihal. Lehke pripady nepotrebuji peci doktora, co studoval 15 let. Merit teplotu, podavat pilule a eskalovat problemy k doktorovi dokaze i "sestra" co jeste nedavno delala v Tescu na kase a prosla tydennim skolenim. Ale ne, politici nastavili urcity standard kvality pece a na kvantitu sere pes. Takze jsme zase u toho, radsi ekonomicky odepisem celou generaci nez aby se nam o babu nestaral studovanej doktor. | ||
|
||
Obrázek 'Why-are-you-like-this-America' (lalauuuuu) (3.2.2021 16:27) | reagovat | |
Doufal jsem, že covid vyřeší důchodovou reformu, ale na to je tahle rýmička moc slabá. | ||
|
||
Obrázek 'Why-are-you-like-this-America' (Serekrew II) (3.2.2021 15:52) | reagovat | |
Ale bez toho to jsou jenom debilni kecy cloveka, ktery nechape souvislosti a mysli si, ze kdyz zdravotnictvi sotva zvlada promorovani rychlosti 300k nakazenych/mesicne, tak ze se pri 3M/mesic nic spatneho nestane ani lidem s cukrovkou, rakovinou, bolavym zubem, smulou, ze spadli ze zebriku, nabourali v aute a podobne. | ||
|
||
Obrázek 'Why-are-you-like-this-America' (Serekrew) (3.2.2021 15:49) | reagovat | |
blmblmblm: Pridej k tomu moznost, aby si doktori vzali neplacenou dovolenou do konce pandemie (protoze to stejne nezvladnou tak jak tak, tak je zbytecne, aby se stresovali) a aby bylo legalni vyhradit zhruba 10% kapacity zdravotnickych zarizeni pro lidi bez SARS-CoV-2 (kdyz se nekdo izoluje, ale dostane treba rakovinu, nebo upadne a zlomi si nohu) a klidne ti to podepisu a budu to s tebou prosazovat. | ||
|
||
Obrázek 'Why-are-you-like-this-America' (blmblmblm) (3.2.2021 13:43) | reagovat | |
MikeMin: at se rizikove skupiny a paranoidni jedinci sami staraji a izoluji misto plosnych opatreni na zdravou populaci. Poprve v historii lidstva se aplikuji restrikce plosne na zdravou populaci misto chraneni tech s vyssi mirou rizika. At si kazdy zvoli pripustnou miru rizika sam, tak jako v kazde jine lidske cinnosti, a ne ze politik a urednici, co za celou dobu neprisli o jedinou korunu z platu, smahem rozhodnou za vsechny ostatni. O tom, komu tu hrabe, lze s uspechem pochybovat. | ||
|
||
Obrázek 'Why-are-you-like-this-America' (MikeMin) RP (3.2.2021 13:15) | reagovat | |
@blmblmblm: Tady někomu hrabe a já to nejsem. [odkaz] | ||
|
||
Obrázek 'Why-are-you-like-this-America' (stroppy) RP (3.2.2021 8:21) | reagovat | |
preco by som sa mal pozerat dolava a doprava ked prechadzam cez cestu, tvoje brzdy funguju, nie? | ||
|
||
Obrázek 'Why-are-you-like-this-America' (Koš) RP (3.2.2021 0:55) | reagovat | |
kurwa, dneska umírají babičky jen na covid, proč ta moje musela zemřít před 5ti lety omg. | ||
|
||
Obrázek 'Why-are-you-like-this-America' (Newerer) (3.2.2021 0:38) | reagovat | |
Merlin: Aha, dobrý, prosimtě ty sem nepřispívej, je tu plno jinejch obrázků... | ||
|
||
Obrázek 'Why-are-you-like-this-America' (Serekrew) (2.2.2021 23:26) | reagovat | |
lalauuuuu: kdyby pantofle fungovaly na ochranu nohy pri chuzi, kdo by si bral na vandr kanady? ;;Bobsik: ja nepotrebuju pomoct s nicim. Pro me za me to klidne rozjedte ve velkem stylu, promorte se a uduste se bez pomoci v taxiku pred spitalem, at muzu po roce zase na parbu s kamosema. Jenom se snazim vysvetlit, jak ten virus funguje, ale asi to je zbytecne. | ||
|
||
Obrázek 'Why-are-you-like-this-America' (blmblmblm) (2.2.2021 22:35) | reagovat | |
cas2v: takze po roce vsichni stejne hovno vi, ale hlavne ze poslouchame vedce, narizujeme rouske, lockdowne, dychaci kruhe a tak dale. | ||
|
||
Obrázek 'Why-are-you-like-this-America' (cas2v) (2.2.2021 22:20) | reagovat | |
lalauuuuu: Co je fungovaly? Skoro u všeho jde o % účinnosti, pravděpodobnosti a další kritéria. Kolik lidí nosí šátky s malou účinností (či pravděpodobností) záchytu aerosolu? Kolik nosí chirurgické roušky (záchyt cca 50%) a kolik % nosí respirátory? Jde též o to, že na mnoha místech v budovách (např. v zaměstnáních) se nenosí žádná ochrana. Realita odpovídá tomu průměrnýmu nošení a průměrný kvalitě filtu. Taky se neví, kolik % populace jsou přenašeči (bez příznaků) a kolik z nich je nezodpovědných sobců. | ||
|
||
Obrázek 'Why-are-you-like-this-America' (lalauuuuu) (2.2.2021 20:59) | reagovat | |
Kdyby roušky fungovaly, proč by státy zaváděly povinný respirátory? Historie se pravidelně opakuje, vloni v únoru za miliony mrtvých v pouličních mrazácích mohli lyžaři. A hle, letos v únory taktéž. https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/hory-ministerstvo-zdravotnictvi-vyssi-riziko-nakaza-covid-19-koronavirus.A210202_155951_domaci_ajez | ||
|
||
Obrázek 'Why-are-you-like-this-America' (Bobsik) RP (2.2.2021 20:21) | reagovat | |
1. to Brazilské město žije v solidní chudobě > hygienické podmínky zlo + tropická oblast.. hádej kde se virům daří nejvíc 2. očkování by určitě pomoci mohlo, kdybychom se byli schopni naočkovat aspoň těch udávaných 75% v rámci max pár týdnů.. s aktuálním tempem je to několik let, takže nekonečný kolotoč.. ještě s něčím potřebuješ pomoci? | ||
|
||
Obrázek 'Why-are-you-like-this-America' (Serekrew) (2.2.2021 19:26) | reagovat | |
calhoun: promoreni to nevyresi - viz brazilske mesto manaus, ktere to zkusilo. Vyresi to vakcina. A vetsina kriplu a gerontu - jak pises - ma duchod, invalidak, nebo nemocenskou a bylo by pro ne mnohem vyhodnejsi se na 2 mesice zavrit doma a nechat ten virus proletet zbytkem populace, chcipnout 10% lidi na chodbach nestihajicich nemocnic a pak vylezt do imunniho sveta, nez cekat uz 11. mesic na vakcinu. | ||
|
||
Obrázek 'Why-are-you-like-this-America' (Marikka) RP (2.2.2021 18:15) | reagovat | |
who cares? | ||
|
||
Obrázek 'Why-are-you-like-this-America' (Abe) RP (2.2.2021 17:22) | reagovat | |
Zdravýho človkěa nutí nosit roušku bo co kdyby náhodou měl virus a nevěděl o tom. Áleje kolem cest které tu byly desítky let se najednou kácí bo cokdyby náhodou do nich moh někdo vrazit autem. Na letištích lidem koukají pod šaty skenerem bo cokdyby náhodou.. . vlastně cokoliv lze obhájit že je nutné "bo cokdyby náhodou" žejo | ||
|
||
Obrázek 'Why-are-you-like-this-America' (what) (2.2.2021 17:03) | reagovat | |
calhoun: asi by si mal iny nazor, keby ti vykape na ten virus polovica rodiny. a ak by si ho nemal, tak si asi naozaj neponaucitelny. Vraj prechadzat znovu a znovu. Niektori ludia nezvladnu aby nimi virus presiel co i len raz... | ||
|
||
Obrázek 'Why-are-you-like-this-America' (Abe) RP (2.2.2021 16:56) | reagovat | |
Heh, to je přesné. Většinou je povoleno "krapet drunk" = nějaká 0.01 promile ale DYCKY se najdou idioti co prohlašují že je NUTNÉ aby DYCKY všichni měli 0.000 a nevysvětlíte jim že ten rozdíl nehraje roli. | ||
|
||
Obrázek 'Why-are-you-like-this-America' (Merlin) RP (2.2.2021 16:44) | reagovat | |
Je tu, tady, v této republice ... ne v Číně. | ||
|
||
Obrázek 'Why-are-you-like-this-America' ($GME) (2.2.2021 16:26) | reagovat | |
Vidim, ze je to tu samy matematik. COVID-19 je z roku 2019, cize je tu viac ako 11 mesiacov. A ak by niekto namietal slovo pandemia, tak to iba WHO otalalo s vyhlasenim, lebo ekonomovia nemaju radi neistotu. | ||
|
||
Obrázek 'Why-are-you-like-this-America' (StanoPK88) (2.2.2021 16:09) | reagovat | |
Doposial nie je jasny konsenzus na teme “ako spravne cistit zuby”, myslite si, ze nieco tak “trivialnejsie” ako je boj s mutujucim virusom bude mat jasnu odpoved ? | ||
|
||
Obrázek 'Why-are-you-like-this-America' (blmblmblm) (2.2.2021 15:58) | reagovat | |
Na neco umrit musi a jestli ji skoli chripka nebo kovid je fakt jedno. Tak hlavne, ze ekonomicky obetujeme celou jednu generaci, aby baba vydrzela o mesic dyl. A to se vyplati. | ||
|
||
Obrázek 'Why-are-you-like-this-America' (Metzgermeister) RP (2.2.2021 15:42) | reagovat | |
Vzhledem k tomu, že za posledních pár měsíců se všemi "opatřeními" se korona pořád zhoršuje, jediné rozumné řešení je doufat v přirozenou imunitu. Až vám na covid umře babička, tak můžete poděkovat čurákům, co srali na hygienu, roušky a lockdowny. | ||
|
||
Obrázek 'Why-are-you-like-this-America' (blmblmblm) (2.2.2021 15:05) | reagovat | |
Pichi: spousta lidi uz nemoc prodelala a ma vybudovane protilatky jako kdyby byli naockovani. Clovek s protilatkama hadr pres hubu nepotrebuje protoze nema koho jak nakazit. Ale vysvetluj neco ofcim. | ||
|
||
Obrázek 'Why-are-you-like-this-America' (calhoun) RP (2.2.2021 14:33) | reagovat | |
Neni tu uz nahodou ta pandemie 11 mesicu? A stale jsou debilove co nechapou ze zadne hadry na drzkach ani omezeni ani lockdowny nic nevyresi!? Virus tady je a virus tady zustane a existuje jedine reseni - nechat ho prochazet populaci znovu a znovu dokud nevznikne prirozena imunita a z covidu se nestane dalsi bezna nemoc. Ano - nez k tomu dojde tak jenom v CR umre mimo bezne pocty nejakych 100000 lidi. Gerontu, chcipaku a kriplu - jenze takova uz je priroda! A potreby vetsiny jsou nadrazeny potrebam mensiny. | ||
|
||
Obrázek 'Why-are-you-like-this-America' (Wolf) RP (2.2.2021 14:27) | reagovat | |
Serekrew: Nevím, ale taky je potkávám jak na běžícím pásu. | ||
|
||
Obrázek 'Why-are-you-like-this-America' (Pichi) (2.2.2021 14:07) | reagovat | |
Ano, už jedenáct měsíců je to v běhu a ještě stále se najdou debilové, kteří nachápou, že si mohou pouze myslet, že vir nemají, ale hovno vědět a ve skutečnosti ho mít a nakazit jiné lidi, protože je nakazil podobný idiot, který si myslel, že vir nemá. Když se potkaj dva voli, tak se blbost znásobí. | ||
|
||
Obrázek 'Why-are-you-like-this-America' (Dež0n - nereg) (2.2.2021 13:37) | reagovat | |
Serekrew - a třeba: už je to 11 měsíců a i když drtivá většina lidí dodržuje "nezbytná a funkční opatření" a z toho zbytku má pravděpodobně jen naprosté minimum koronáč. Tak jak to, že ten virus nezhynul bídně hladem, jak nám tlačili do hlav na jaře... | ||
|
||
Obrázek 'Why-are-you-like-this-America' (Merlin) RP (2.2.2021 12:59) | reagovat | |
Ano, už jedenáct měsíců je to v běhu a ještě stále se najdou hysteričtí idioti, kteří nechápou, že nenošením roušky člověk nikoho nenakazí, když sám ten vir nemá. | ||
|
||
Obrázek 'Why-are-you-like-this-America' (Serekrew) (2.2.2021 12:10) | reagovat | |
Kokot nechape rozdil mezi FFP3 respiratorem a kusem hadru, ktery chrani hlavne ostatni. Neni tu uz nahodou ta pandemie 11 mesicu? Kde se berou lidi, kteri stale nechapou zakladni veci? Kde se berou lidi, kteri stale jeste nemaji FFP3 respirator? Kolik lidi umre na britskou mutaci kvuli neschopnosti EU vyjednat dadavky vakcin? A co na to jan Tleskac? Tolik otazek a tak malo odpovedi. | ||
|
||
Obrázek 'Why-are-you-like-this-America' (Roumen komunista) RP (2.2.2021 11:18) | reagovat | |
Keď z tvojich daní financuješ krista boha a nebo, prečo nechceš vymřít? | ||
|
||
Obrázek 'Why-are-you-like-this-America' (84e61b) RP (2.2.2021 11:16) | reagovat | |
Ztráta času vysvětlovat něco blbci, který zjevně nedokáže pochopit ani základní funkci roušky... | ||
|