Odebírat | ||
Obrázek 'Svejkovina' (karel (neprihlaseny)) (8.4.2021 9:50) | reagovat | |
za celej zivot jsem potkal jenom dva cajty co nebyli uplne vymasteny zmrdi, vyhrozovani vazbou bez obvineni pri neshode se sousedy, vyhrozovani zbrani ucitelce za spatne znamky syna, zmlaceni na sluzebne, kdyz prijdete oznamit kradez, za to ze otravujete, osahavani holek pri bezne kontrole vozidla, rvani a vyhrozovani, kdyz vykoupite posledni koblihu, gibs smete ze stolu vsechno | ||
|
||
Obrázek 'Svejkovina' (.mmm) (2.3.2021 9:03) | reagovat | |
@Postrach njn, hovada se najdou vsude... s tim asi nic nenadelame no nic, at se dari a pevny nervy preju | ||
|
||
Obrázek 'Svejkovina' (Postrach) (1.3.2021 19:29) | reagovat | |
@mmm: pokaždé zákeží na jedinci jak se chová. Stejně jak se chovají arogantně civilové, tak i policati. Nebudu lhát, mezi námi se najde dost magorů, které mi sami musíme krotit. Ale to je asi v každé firmě. Ale pokud se ke mě začne někdo chovat jako kretén, i když začnu jednat slušně, tak ať se nediví, že se ze mě stane überkretén a dám mu to pořádně sežrat. Ale máš pravdu, že to zametání pod koberec těm excesům nepřidá. Já vždy jednám narovinu, a pokud udělám chybu, tak to uznám a nesu následky. | ||
|
||
Obrázek 'Svejkovina' (mmm.) (1.3.2021 19:09) | reagovat | |
@Postrach chapu, nic prijemneho... Osobne si myslim, ze posledni dobou policii mastruje kdejaky mamlas, casto hodne pres caru. To bych nedal... Na druhou stranu ale musis uznat, ze se sem tam objevuji excesy i ze strany policie. A celkem casta snaha zametat takove excesy pod koberec tomu taky neprida. Coz pak byva, s pomoci radne medialni masaze, duvodem k one "nenavisti" jak pises - bohuzel nikoli jen vuci provinilcum, nybrz vuci vsem. | ||
|
||
Obrázek 'Svejkovina' (Postrach) (1.3.2021 17:50) | reagovat | |
@mmm. Reagoval jsem pouze na to, když lidi nebudou schválně spolupracovat a budou se snažit co nejvíc vysírat. Případně si hrát na něco víc, že jsou nedotknutelní, ve stylu "víte kdo já jsem?" Znám jich dost. Tak jsem jen uvedl, že jsou prostředky, jak jejich odpor, ať už třeba pasivní, překonat. Nic nepřekrucuji. Nejspíš jsme se jen opravdu nepochopili a za přemrštěnou reakci se omlouvám. Nicméně ve společnosti je proti nám tolik nenávisti (i neopodstatněné), že člověk občas ve svém volném čase bouchne. | ||
|
||
Obrázek 'Svejkovina' (mmm.) (1.3.2021 17:31) | reagovat | |
@Postrach rekl bych ze doslo k zasadnimu nepochopeni, proti policii nic nemam i pres tech par pokut za parkovani a podobne preslapy, je to jejich prace. Vzdy jsme se domluvili jako lidi. Jen pro pripomenuti, to ty jsi byl ten kdo chtel rozbijet okna a tahat lidi z auta, tak se nesnaz to prekroutit | ||
|
||
Obrázek 'Svejkovina' (Postrach) (1.3.2021 16:48) | reagovat | |
@.mmm: Pokud se začneš chovat jako arogantní píčus, tak se tak k tobě budu chovat taky. Asi máš nějaký mindrák. Dostal si jednou pokutu a teď si jak ublížené děcko, kterému sebrali lízátko, nebo čeho chceš dosáhnout odbojem proti PČR? Nebo protože nadává každý, tak chceš jít s davem, bez zřejmého důvodu? Až se ti něco stane, tak volej třeba maminku. | ||
|
||
Obrázek 'Svejkovina' (Postrach) (1.3.2021 16:43) | reagovat | |
@okolojdujen: Touhle logikou můžu napsat to samé... Podnikatelé v gastru jsou nuceni podnikat v gastru? Ne, tak ať si udělají svářečák, táhnou do fabriky a nebrečí. To samý vlekaři. Tak až se někde vymrdáte v autě a budete potřebovat vyprostit a pomoc, tak my z IZS po vás budeme chtít vidět negativní testy a abyste měli všechny ochranné pomůcky. Dokud to neuvidíme, tak nehrábneme. (případ ad absurdum, který je pro nás nemyslitelný, dementi) | ||
|
||
Obrázek 'Svejkovina' (.mmm) (1.3.2021 16:38) | reagovat | |
@Postrach a proc bych se mel podelat? z jakeho duvodu bych mel mit z policie strach? pokud mam ciste svedomi tak neni ke strachu duvod ne? pomahat a chranit mrdko! neni to vase heslo? nicmene jestli je u bezpecnostnich slozek vic arogantnich picusu jako ty tak je to o strach, to je fakt... | ||
|
||
Obrázek 'Svejkovina' (okolojdujen) RP (1.3.2021 16:37) | reagovat | |
Fizlove jsou nuceni delat fizly? Ne, tak at si nestezujou, ze je maj za kundy, kteryma jsou. Fizl je politicka děvka zcela dobrovolně. | ||
|
||
Obrázek 'Svejkovina' (Postrach) (1.3.2021 16:35) | reagovat | |
@.mmm A budeš takový hrdina i při kontrole, nebo se budeš klepat strachy jak většina hrdinů z internetu? Vsadím si že by ses podělal. | ||
|
||
Obrázek 'Svejkovina' (.mmm) (1.3.2021 16:32) | reagovat | |
@Postrach ano ovsem, a ted tu o Popelce ty organe | ||
|
||
Obrázek 'Svejkovina' (Postrach) (1.3.2021 16:15) | reagovat | |
Výzva na dechovou zkoušku, kterou si nahraju na kameru. Když to bude bez reakce, tak odmítačka. To oznámím a máte po řidičáku, čuráci. Když nebudete reagovat vůbec na nic, tak vám dám výzvu, druhou výzvu s výstrahou, a když to bude dál bez reakce, tak vám rozjebu okno a skrz něj vás vytáhnu jak šneka neplatiče z nájemní ulity. Vše v souladu se zákonem. | ||
|
||
Obrázek 'Svejkovina' (dnkroz) (1.3.2021 11:42) | reagovat | |
PČR jsou už proočkovaní? A co maš proti lidem kteří se rozhodnou dobrovolně proočkovat promořením? Byť je to v nějaké hospodě. | ||
|
||
Obrázek 'Svejkovina' (.mmm) (1.3.2021 11:42) | reagovat | |
.:Gembler:. to ses ale krasne vyblil, jen co je pravda... nicmene tva "logika" ma jednu dost podstatnou chybu, a sice ze ockovany==neinfekcni, coz je nesmysl, vime smudlo? | ||
|
||
Obrázek 'Svejkovina' (jardacrha) (1.3.2021 11:42) | reagovat | |
ockovany jsou leda blbejma kecama jejich sefu | ||
|
||
Obrázek 'Svejkovina' (.:Gembler:.) RP (1.3.2021 11:33) | reagovat | |
Vam jeblo? Zmrda vyndat z auta a zmlatit. Cajti jsou ockovany, od nich muzes chytit jedine par obuchem a dobre ti tak, pico. Ja bych se z ty jejich prace posral. Kazdej chytrej jak radio, vysvetluje ti svuj zivotni pribeh, proc nenosi respirator a je mimo svoje bydliste v podomacku stluceny hospode s dalsima 30 lidma, ze kterych 3 vedi, ze jsou nakazeny a porusou karantenu, ale "vole policejni stat, zmrdi!!!" a "brutalita" | ||
|
||
Obrázek 'Svejkovina' (rarePepe) (1.3.2021 9:26) | reagovat | |
(karel (neprihlaseny)) Ty hlavně seď doma a neroznášej čínskou chřipku, statečný bojovníku dneška... | ||
|
||
Obrázek 'Svejkovina' (karel (neprihlaseny)) (1.3.2021 7:38) | reagovat | |
tento stat nasadil vojsko proti vlastnimu obyvatelstvu, tato vlada pacha vlastizradu a genocidu, mame uz povinnost na aplikaci clanku 23 nebo budem dal zrat kostelecke uzeniny? | ||
|
||
Obrázek 'Svejkovina' (Uf) (1.3.2021 5:31) | reagovat | |
Vinu za totalitu nenesou jen její "ozbrojené pěsti" jako fízlové, vojáci a milicionáři či aktivní podporovatelé jako revolucionáři, udavači, agitátoři a spol. Vinu nese i mlčící/neodporující většina. Pro totalitu totiž mlčení znamená souhlas. | ||
|
||
Obrázek 'Svejkovina' (creampiedcunt) (1.3.2021 1:23) | reagovat | |
A jéje, to začíná smrdět sovereign citizen movement. Jasný, nějakej argument typu roušku nosit nebudu, anti-vaxx a tak. | ||
|
||
Obrázek 'Svejkovina' (P EPIC ULTRA KNEDO VEPR) (28.2.2021 22:39) | reagovat | |
Staci se podivat na vrchniho velitele ozbrojenych slozek, kdo do nynejsiho dne nedezertoval, nezaslouzi slitovani KURVAFIX | ||
|
||
Obrázek 'Svejkovina' (PanPardon) (28.2.2021 21:44) | reagovat | |
predpokladam ze k uniforme fasujou jeste blici pytliky aby rano zvladli pohled do zrcadla... | ||
|
||
Obrázek 'Svejkovina' (rewk) (28.2.2021 21:42) | reagovat | |
Jak nemůžou? Ještě si za to nechaj platit, kdykoliv můžou odejít, dělaj to pouze pro vlastní prospěch. Kdebychom byli bez lidí co pokrytecky omlouvají svoje činy tím že si za to nechají zaplatit (plním rozkazy, jen dělám svojí práci, já zákony nevymýšlím...) no, třeba ve světě kde nebyl holokaust, otroctví, veškerý totality! | ||
|
||
Obrázek 'Svejkovina' (jiný Honza) RP (28.2.2021 21:37) | reagovat | |
Abdul_Hasan: pokud nejde o život, jde o h... Ti cajti za to nemůžou a na toho estébáckého zmrda nedosáhneš. | ||
|
||
Obrázek 'Svejkovina' (Abdul_Hasan) RP (28.2.2021 21:05) | reagovat | |
jiný Honza: o, o plnění nařízení a poslouchání rozkazů už jsem kdysi slyšel. Nějaké město se mi přitom vybavuje - tuším v Bavorsku je... | ||
|
||
Obrázek 'Svejkovina' (xxxxT) (28.2.2021 20:45) | reagovat | |
slušnej člověk neposlechne a od sboru teď odejde nehledě na následky který akceptoval vstupem do služby zbytek je ostudou společnosti i jejich rodin | ||
|
||
Obrázek 'Svejkovina' (no_-_name) RP (28.2.2021 20:41) | reagovat | |
Vy jste to nepochopili... V Jistebníku chybí Kaufland a Lidl, KUVAFIX!!! Odstupte od mého auta! | ||
|
||
Obrázek 'Svejkovina' (Anjinsan) (28.2.2021 20:41) | reagovat | |
Má pravdu. Došel jsem k podobnému závěru. Hodlám pendlovat mezi chatou, kde už rok bydlím a trvalým bydlištěm. Cesta přes tři okresy. Během následujících tří týdnů nemám v plánu se s někým setkat, nebo přiblížit na měně než 2m. Pokud mě budou stavět, zvýší několikanásobně riziko nákazy. Proto budu požadovat, aby použili čisté rukavice - pokud tedy budou chtít moje doklady do ruky. A samozřejmě si budu případnou interakci s fízlem natáčet. | ||
|
||
Obrázek 'Svejkovina' (Kurwa) (28.2.2021 19:55) | reagovat | |
rarePepe: Tak samozrejme, ale mlatit fizly je bohuzel v Cechach trestny | ||
|
||
Obrázek 'Svejkovina' (jiný Honza) RP (28.2.2021 19:48) | reagovat | |
Pánové, jste pozadu. Kontrolovat můžou bydliště, protože opouštíte okres. Takže by to fungovat mělo. Jediným výsledkem ale bude, že zpomalíte ostatní za vámi. Ti cajti to mají nařízeno a musí ty sračky plnit bez ohledu na funkčnost. | ||
|
||
Obrázek 'Svejkovina' (ACAB-KTA-ASAP) (28.2.2021 19:41) | reagovat | |
RarePica: ty pockej na revoluci, pujdes ke zdi s Buresem, Kurvackem a kazdym fizlozmrdem! | ||
|
||
Obrázek 'Svejkovina' (vain) RP (28.2.2021 19:30) | reagovat | |
snipeg: po mě ho zase chtěl, tak jsem mu řekl, že ho sebou nenosím. Nic na to neřekl, ale proč ho chtěl, jsem nepochopil. | ||
|
||
Obrázek 'Svejkovina' (Hnidopich original) (28.2.2021 19:23) | reagovat | |
Traparna. Nota bene bez sance. | ||
|
||
Obrázek 'Svejkovina' (snipeg) RP (28.2.2021 19:19) | reagovat | |
OP po me cajti nikdy nechteli. Jednou jsem jim ho predlozil a bylo mi receno ze chtel doklady potrebne k rizeni a provozu vozidla. | ||
|
||
Obrázek 'Svejkovina' (rarePepe) (28.2.2021 19:10) | reagovat | |
Vysírač by zasloužil jednu obuchem přes tlamu | ||
|
||
Obrázek 'Svejkovina' (Mem) RP (28.2.2021 18:54) | reagovat | |
A zelenou kartu s pojištěním a osvědčení o registraci vozidla jim neukáže? A proč tam už rovnou uvádí občanský průkaz, on si myslí, že ho můžou zastavovat jen kvůli podezření ze spáchání přestupku? | ||
|