Odebírat | ||
Obrázek 'The kind of tranny I love' (Uf) (3.3.2021 16:19) | reagovat | |
U aut s automatem bývá tzv. nouzový režim - typicky volba 2. rychlostního stupně "natvrdo". Moc se to ale nedoporučuje kvůli riziku zhoršení závady. A domnívám se, že spousta lidí by dražší auto než Felacie taky porouchané netýrala, ale nechala by ho odvést do servisu na podvalu. Ale přiznám, že až už nepůjde koupit auto s klasickým nesmrtelným hydroměničem, tak se budu u koupě náhražky typu CVT či DSG hodně rozmýšlet. Obskurnost zvanou robotizovaná předpotopní převodovka zmiňuji jen pro úplnost... | ||
|
||
Obrázek 'The kind of tranny I love' (VM) (3.3.2021 15:51) | reagovat | |
Ve 20 let stare Felicii s radici pakou rozsypanou tak ze sla zaradit jen trojka jsem dojel pres celou Prahu do servisu, s analogicky poskozenym automatem si to predstavit neumim. Nehlede na to, ze automat ma mnohem vic casti, ktere se mohou rozbit. | ||
|
||
Obrázek 'The kind of tranny I love' (Woyta) RP (2.3.2021 19:04) | reagovat | |
Prawda . . .: Trpaslíci mají do mých aut vstup zakázán. Toleruju ABS pokud funguje dobře. A pokud se jde blbnout tak trpaslící jsou uspaní. | ||
|
||
Obrázek 'The kind of tranny I love' (Uf) (2.3.2021 13:13) | reagovat | |
adams: - Ne - auta s automatem o tuto příjemnou vychytávku ještě nikdo naštěstí nevykastroval. To pomalé popojíždění auta s automatem je totiž záměr. Ženy typicky bourají při manévrování na parkovištích apod. proto, že si spletou brzdu s plynem. U automatu používají jen brzdu. Pro rozjetí jen odbrzdí, už tak nízkou rychlost pojíždění mohou korigovat přibržďováním a nakonec zabrzdí. Já samozřejmě umím ovládat i koncepčně zastaralá auta, ale žádnou radost mi to nepřináší. | ||
|
||
Obrázek 'The kind of tranny I love' (Prawda . . . ) (2.3.2021 11:48) | reagovat | |
@adams: No normální je právě, že se auto se zařazenou rychlostí (automat/manual) rozjede, když nestojíš na brzdě/spojkovém pedálu. | ||
|
||
Obrázek 'The kind of tranny I love' (adams) RP (2.3.2021 4:41) | reagovat | |
Automat jsme měli jenom v jednom krámu, a na tom mě to, že se rozjížděl po sundání nohy z brzdy, sralo víc než řazení v kolonách. Už to od té doby začali dělat normálně, aby auto nejelo, když člověk nešlápne na plyn? | ||
|
||
Obrázek 'The kind of tranny I love' (SirIndy) RP (1.3.2021 23:05) | reagovat | |
Osobne mam Mazdu MX-5 a BMW 325i a ani do jednoho z tech aut bych automat v zadnem pripade nechtel. Ale az si za par let koupim Porsche tak urcite s dvouspojkou. | ||
|
||
Obrázek 'The kind of tranny I love' (Uf) (1.3.2021 22:57) | reagovat | |
SirIndy: U dvouspojky bych k vyšším třecím ztrátám asi přičetl i vyšší moment setrvačnosti podobně jako třeba u pohonu 4x4. U "klasického" automatu s hydroměničem je zase vyšší spotřeba hlavně v městském provozu kvůli ztrátám v často "prokluzujícím" hydroměniči. V dálničním provozu není rozdíl oproti předpotopní převodovce nijak dramatický. Automat hlavně stírá rozdíly mezi dobrými a mizernými řidiči. Nejúspornější samozřejmě bude dobrý řidič s kvrdlačkou. Mizerný řidič zase uspoří s automatem. | ||
|
||
Obrázek 'The kind of tranny I love' (SirIndy) RP (1.3.2021 22:40) | reagovat | |
Prawda: Neznam presny duvod ale i proti moderni dvouspojkove prevodovce jeste stale dokaze byt manual podle testu o nejakych 0,1-0,2l/100km uspornejsi. Nejspise ma i dvouspojka vetsi ztraty nez manual. | ||
|
||
Obrázek 'The kind of tranny I love' (Prawda . . . ) (1.3.2021 22:30) | reagovat | |
@Woyta: Pokud máš auto s ESP, tak ani spojku vyšlapávat nemusíš, spíš to uděláš jenom horší. | ||
|
||
Obrázek 'The kind of tranny I love' (Prawda . . . ) (1.3.2021 22:27) | reagovat | |
@SirIndy: Pokud vezmeme moderní 7-9 stupňový automat, a v manuálu nebudeme vyřazovat na neutrál při jízdě z kopce, tak ten moderní 9 st. automat musí mít zákonitě nižší spotřebu paliva, protože udrží motor v optimálních otáčkách po delší dobu, než 6 stupňový manuál. | ||
|
||
Obrázek 'The kind of tranny I love' (Woyta) RP (1.3.2021 22:01) | reagovat | |
Tak do kolony by byly nej nějaké malé elektromotory na nepoháněné nápravě. Vedlejším efektem by byl phon 4x4 v případě potřeby. Automat má nevýhodu v krizových situacích. Ono zkuste si vyšlápnout spojku aby jste srovnali auto. Dobrá sranda je taky elektronická ruční brzda. Která má sloužit k nouzovému zastavení. Bylo vtipné, že ani vývojář její řídící jednotky nevěděl, jak se to v takové sittuaci zachová. | ||
|
||
Obrázek 'The kind of tranny I love' (tondaa) RP (1.3.2021 21:31) | reagovat | |
Uf: Amen. Pulhodinu člověk čeká, než se mu automaticky posune sedačka místo vteřinovýho cvaknutí, půl hodiny drží prst na displeji než si zvedne teplotu místo vteřinovýho otočení čudlíkem a pak v pražský zácpě nahoru do kopce na Vinohrady stojí půl hodiny zaráz na spojce, plynu a furt jednička, neutrál, brzda, jednička, neutrál, brzda... Hlavně, že ušetřim ty dvě decky na sto... | ||
|
||
Obrázek 'The kind of tranny I love' (SirIndy) RP (1.3.2021 21:09) | reagovat | |
Prawda: O te spotrebe? Samozrejme to musi byt ridic, co vi co dela, podprumerny ridic uz asi prohraje s automatem i na spotrebu. | ||
|
||
Obrázek 'The kind of tranny I love' (cans) RP (1.3.2021 21:04) | reagovat | |
každý řidič je přesvědčený, že pomocí manuálu umí perfektně řadit, a myslí si, že dnešní automaty jsou stále stejné jako ty první | ||
|
||
Obrázek 'The kind of tranny I love' (Prawda . . . ) (1.3.2021 20:03) | reagovat | |
@SirIndy: O tom se dá celkem úspěšně pochybovat. | ||
|
||
Obrázek 'The kind of tranny I love' (Uf) (1.3.2021 19:35) | reagovat | |
Já vždycky hořím z takových těch kombinací výbav typu elektricky ovládaná sedadla + elektricky otvíraný kufr + předpotopní převodovka. To jako že člověk nemůže občas pohnout prdelí při posouvání sedačky nebo vzpažit s víkem kufru, ale fofrklackem bude kvrdlat do zblbnutí jak za krále klacka? | ||
|
||
Obrázek 'The kind of tranny I love' (SirIndy) RP (1.3.2021 17:29) | reagovat | |
V akceleraci vyhrava moderni automat ale na spotrebu stale vitezi manual. | ||
|
||
Obrázek 'The kind of tranny I love' (propediotika) RP (1.3.2021 17:22) | reagovat | |
Na automate staci dat dole nohu z plynu a stane sa presne to iste... | ||
|
||
Obrázek 'The kind of tranny I love' (Trupik) RP (1.3.2021 16:41) | reagovat | |
M11857:ne, ale zato umím předvídat. Když vidím, že se blíží úsek, kde budu muset zpomalit, tak si podřadím, nechám auto samovolně zpomalit bez brzd a na výjezdu už mám rovnou podřazeno, takže mám dost výkonu na plynulou akceleraci... | ||
|
||
Obrázek 'The kind of tranny I love' (Prawda . . . ) (1.3.2021 16:33) | reagovat | |
Automaty patří do hospody. Ale popravdě, moderní automat bude asi lepší než průměrný řidič, i když si to nechce nikdo přiznat. Automat řadí rychleji, přesněji, spotřeba je nižší, jízda je bezpečnější... | ||
|
||
Obrázek 'The kind of tranny I love' (M11857) RP (1.3.2021 15:20) | reagovat | |
sabo: dokážeš řadit rychle a přesně jako automat? | ||
|
||
Obrázek 'The kind of tranny I love' (Uf) (1.3.2021 10:18) | reagovat | |
Zpátky do minulosti. Na zádech má návod na ovládáni rumpálu? | ||
|
||
Obrázek 'The kind of tranny I love' (sabo) RP (1.3.2021 10:12) | reagovat | |
automat nikdy nebude lepší než manuál, se s tím smiř | ||
|
||
Obrázek 'The kind of tranny I love' (Peter .) RP (1.3.2021 8:41) | reagovat | |
1, 2, 3, 4, 5, a Raketa! | ||
|
||
Obrázek 'The kind of tranny I love' (quido.speedy) (premium) RP (1.3.2021 8:39) | reagovat | |
...jenže trojkovej golf nemá šestku... | ||
|
||
Obrázek 'The kind of tranny I love' (Druhý z šesti) RP (1.3.2021 8:31) | reagovat | |
Automat je lepsi | ||
|
||
Obrázek 'The kind of tranny I love' (SirIndy) RP (1.3.2021 8:15) | reagovat | |
Sestikvalt by tomu slusel vic. | ||
|