Odebírat | ||
Obrázek 'new collector' (dan0) (21.3.2021 3:52) | reagovat | |
Prečo nájladný vlak musí za bežnej prevádzky spomalovať rýchlejšie ako sa rozbieha, nie sú návestidlá navrhnuté v dostatačnej vzdialenost k maximálnej rýchlosti, tak aby nebolo nutné používať brzdy? | ||
|
||
Obrázek 'new collector' (solim) (16.3.2021 6:20) | reagovat | |
Tak jasně, jestli si chce přibrzdit z 90kmh na 80kmh na 2 km, tak proč ne... Ale to se stane jednou za uherskej rok... | ||
|
||
Obrázek 'new collector' (Gif) (15.3.2021 23:52) | reagovat | |
@solim, no tech par naprav lokomotivy to ubrzdi asi tak stejne jako to predtim rozjelo, ne? Tzn. na rychle zastaveni to nestaci ale zpomaleni samozrejme rekuperuje. | ||
|
||
Obrázek 'new collector' ([Jooky]) (15.3.2021 22:37) | reagovat | |
@yy na mojom aute radarovy tempomat rozosvieti brzdove svetla, aj ked si len podradi a brzdi motorom* ... ked idem bez tempomatu a chcem vyvolat motorove brzdenie, tak mam dve moznosti. 1. na sekundu az par sekund (podla rezimu jazdy) klasicky pribrzdit a uvolnit brzdu (po uvolneni pokracuje brzdenie motorom), alebo 2. nanualne vybrat nizsi rychlostny stupen ... to prve tiez podrzi rozosvietene brzdove svetla ... (*) je to celkom inteligentne a tempomat nerozosvieti svetla pri drobnych korekciach rychlosti | ||
|
||
Obrázek 'new collector' (ZivaKunda) RP (15.3.2021 20:58) | reagovat | |
Pro barvení a vylepšení vlastností vulkanizované gumy se používají saze, což je čistý uhlík. Pneumatiky od určitého napětí, mají relativně malý odpor právě kvůli tomu plnivu. | ||
|
||
Obrázek 'new collector' (kubeek) RP (15.3.2021 20:27) | reagovat | |
gumove pneu plny ocelovejch dratu fakt moc neizolujou. | ||
|
||
Obrázek 'new collector' (slavek-) RP (15.3.2021 19:44) | reagovat | |
Gumové pneu neizolují? | ||
|
||
Obrázek 'new collector' (Solim) (15.3.2021 19:26) | reagovat | |
To jako že ty tisíce tun ubrzdí pár náprav lokomotivy jo? Proberte se ze sna... | ||
|
||
Obrázek 'new collector' (yy) (15.3.2021 19:07) | reagovat | |
Já používám brzdy minimálně, i když nejezdím na spotřebu. Jen občas žasnu, co asi tak poslední dobou vlastně vyučujou v autoškolách... když tolik lidí neví (např.), že je rozumnější podřadit, než při jízdě z dvoukilometrovýho kopce skoro celou dobu svítit brzdovýma světlama... | ||
|
||
Obrázek 'new collector' (cyklista) (15.3.2021 18:34) | reagovat | |
No, ono s tou rekuperací to není zas tak žhavé, v úseku musí být jiný vlak, který tu rekuperovanou elektřinu spotřebuje. A elektromobily opravdu moc brzdy nepoužívají, taky když pak potřebují rychle zastavit, tak se jim z brzd vysype hromada rzi a až teprve pak to možná začne zastavovat. | ||
|
||
Obrázek 'new collector' (jeffer) (15.3.2021 18:21) | reagovat | |
Solim: O'Reilly? Povedal by som, že všetky elektrické vlaky vyrobené a novonakúpené u nás tak po roku 1995 už rekuperovať vedia a na schopných tratiach (koridory a tam kde sa v priebehu posledných 10–15 rokov modernizovali napájacie stanice) aj rekuperujú. Na obrázku je ale zberač kúrenia nezávislého na lokomotíve. | ||
|
||
Obrázek 'new collector' (456) (15.3.2021 18:20) | reagovat | |
Rekueprace u vlaku? Postupem času se to zlepšuje. https://provoz.spravazeleznic.cz/portal/Show.aspx?path=/Data/Mapy/rekuperace.pdf Švýcaři to uměli už před druhou světovou... | ||
|
||
Obrázek 'new collector' (Solim) (15.3.2021 17:34) | reagovat | |
Zrovna ten vlak moc nerekuperuje... | ||
|
||
Obrázek 'new collector' (Taky jeden) (15.3.2021 17:30) | reagovat | |
cyklista: Rozumné EV skutečně rekuperují a brzdy mají klídek práci. | ||
|
||
Obrázek 'new collector' (Uf) (15.3.2021 17:20) | reagovat | |
cyklista: Když jezdíš na spotřebu, tak brzdy používáš minimálně. | ||
|
||
Obrázek 'new collector' (cyklista) (15.3.2021 17:17) | reagovat | |
Trochu se tam pere odpor vzduchu a chlazení brzd. | ||
|
||
Obrázek 'new collector' (barbucha) (15.3.2021 16:49) | reagovat | |
re vepr: čím je to více zadeklované, tím nižší odpor. rozdíl je celkem dost velký - taycan v EPA testovacím cyklu přechodem na o 1" menší liťáky zvýšil dojezd o 10%. hodně lidem se naopak líbí co nejprůhlednější a největší, takže jde u kol proti sobě pohodlí s efektivitou proti designu. | ||
|
||
Obrázek 'new collector' (hlas_bludu) (15.3.2021 16:48) | reagovat | |
To sa prelakuje, bude ako nove | ||
|
||
Obrázek 'new collector' (zOMG) (15.3.2021 16:09) | reagovat | |
Tahkle ale, soudruzi, tu elektromobilitu nevybudujeme. | ||
|
||
Obrázek 'new collector' (Polská tržnice) (15.3.2021 15:52) | reagovat | |
Mají nižší koeficient odporu vzduchu, trochu to snižuje spotřebu. | ||
|
||
Obrázek 'new collector' (P EPIC ULTRA KNEDO VEPR) (15.3.2021 15:46) | reagovat | |
Proc maji vsechyn novy auta litaky, co vypadaj jako hnusny plasovy poklize z polsky trznice KURVAFIX? | ||
|
||
Obrázek 'new collector' (Nism0) RP (15.3.2021 15:41) | reagovat | |
Nějaké nové rychlonabíjení? | ||
|