Odebírat | ||
Obrázek 'zeme-ktera-pokazi-casovac-nema-stavet-jadernou-elektrarnu' (Nope) (24.4.2021 18:06) | reagovat | |
istka: https://www.seznamzpravy.cz/clanek/obchodnik-se-zbranemi-gebrev-priznal-ze-munici-skladoval-ve-vrbeticich-152004 | ||
|
||
Obrázek 'zeme-ktera-pokazi-casovac-nema-stavet-jadernou-elektrarnu' (789) (24.4.2021 10:38) | reagovat | |
Vzhledem ke kontroverzním obchodům tohodle obchodníka se nediv že si raději "nevzpomíná" teď už komunikuje jen přes právníky, což taky o něčem svědčí | ||
|
||
Obrázek 'zeme-ktera-pokazi-casovac-nema-stavet-jadernou-elektrarnu' (789) (24.4.2021 10:30) | reagovat | |
To musíš tapetovat do každé diskuze ikdyž je to vyvrácené? Bulharský obchodník nejdřív tvrdil že tam žádné zbraně neměl, a pak otočil, takže to že tvrdí že na Ukrajinu nešly moc neznamená. BIS patrně má lepší přehled o proudění zbraní než novináři nebo diskutéři na roumingu. Simex nic takového neprohlasila, jen že se tam nemohli dostat jako hosté, což je pravda, dostali se tam když se vydávali přímo za zástupce te společnosti | ||
|
||
Obrázek 'zeme-ktera-pokazi-casovac-nema-stavet-jadernou-elektrarnu' (Martin1) RP (24.4.2021 10:26) | reagovat | |
A rusové dodávají že částka taky nesouhlasí. | ||
|
||
Obrázek 'zeme-ktera-pokazi-casovac-nema-stavet-jadernou-elektrarnu' (istka) (24.4.2021 10:20) | reagovat | |
Kauza Vrbětice zůstane pro veřejnost patrně navždy tajná.Dnes jsem se například dočetl, že zmíněná bulharská firma odmítá, že by někdy v roce 2014 i potom plánovala dovézt z ČR nějaký vojenský materiál. Jak tedy měly ruské bomby vybuchnout v Bulharsku opravdu nevím. A česká firma Simex prohlásila, že žádné lidi s ksichtem atentátníků nezná a do areálu je nikdy dobrovolně nevpustila. | ||
|
||
Obrázek 'zeme-ktera-pokazi-casovac-nema-stavet-jadernou-elektrarnu' (DougBadman) RP (23.4.2021 13:55) | reagovat | |
Jadernou elektrárnu budu stavět já. He he he. | ||
|
||
Obrázek 'zeme-ktera-pokazi-casovac-nema-stavet-jadernou-elektrarnu' (Lumpenkavárník) RP (23.4.2021 12:49) | reagovat | |
(bohyn): To je problém jakékoliv vlády, která nesnese kritiku (opozici) Když všechno zameteš pod koberec, tak není co kritizovat (maximálně netransparentnost) | ||
|
||
Obrázek 'zeme-ktera-pokazi-casovac-nema-stavet-jadernou-elektrarnu' (bohyn) RP (23.4.2021 12:43) | reagovat | |
@Lumpenkavárník problem s Rusama v jakemkoliv smeru je ten, ze kazdy problem zametaj pod koberec. A kdyz to praskne, tak prkynko navrch a zatloukat dal. Neda se jim verit ani nos mezi ocima. | ||
|
||
Obrázek 'zeme-ktera-pokazi-casovac-nema-stavet-jadernou-elektrarnu' (Dr.Str.) RP (23.4.2021 12:40) | reagovat | |
V politice rozhodně. Politicky jim to myslí, to jo. | ||
|
||
Obrázek 'zeme-ktera-pokazi-casovac-nema-stavet-jadernou-elektrarnu' (Lumpenkavárník) RP (23.4.2021 12:38) | reagovat | |
Navíc opomíjíš úžasný politický úspěch BIS. Předpokládám, že o kauze byli všichni naši vládnoucí představetelé (Zeman, Babiš, Hami) informování. Jenže se jim to nehodilo v jejich politickém divadle a cílech. Navíc před volbama. A tak hráli stále víc na Ruskou notu (odvolání Petříčka, Cesta do moskvy) a tak BIS vydojila informace ven a dala těmhle zmrdům ultimátum. A ti s tím museli rychle ven, aby nebyla ostuda. ČR trochu odklepala z Ruského vlivu a BIS se stala nedotknutelnější. BIS jsou velmi dobří.... | ||
|
||
Obrázek 'zeme-ktera-pokazi-casovac-nema-stavet-jadernou-elektrarnu' (Dr.Str.) RP (23.4.2021 12:36) | reagovat | |
(Lumpenkavárník) Jo, to máš pravdu. Není. | ||
|
||
Obrázek 'zeme-ktera-pokazi-casovac-nema-stavet-jadernou-elektrarnu' (Lumpenkavárník) RP (23.4.2021 12:34) | reagovat | |
(Dr.Str.): Fakt meleš hovna. BIS není něco jako CIA, nebo britská rozvědka. Nemá takovou techniku a takové možnosti. Tyto agentury proto musí spolupracovat. Sdílet svoje informace o nepřátelské činnosti na našem území. V roce 2014 a těch dvou agentech věděli všichni úplné hovno. Odhalila je až 2018 britská rozvědka s bellingcat po otravě Skripala. A také si jich do té doby nevšimli. | ||
|
||
Obrázek 'zeme-ktera-pokazi-casovac-nema-stavet-jadernou-elektrarnu' (Dr.Str.) RP (23.4.2021 12:31) | reagovat | |
(DD) Hej, však co. Napojení na mafii nebo odpálení muničáku? No tak je vyhostíme! Tak to přece u nás chodí. | ||
|
||
Obrázek 'zeme-ktera-pokazi-casovac-nema-stavet-jadernou-elektrarnu' (no-X) RP (23.4.2021 12:30) | reagovat | |
Při zohlednění všeho, co v posledních letech pokazila naše země, by při aplikaci uploaderovy logiky měla následovat otázka, zda by taková země vůbec měla jadernou elektrárnu provozovat. Pak samozřejmě musí následovat odpověď, že takhle to posuzovat nelze, protože největší odborníci nepracují ve státní sféře a (ne)schopnost jednoho člověka neznamená, že je stejně neschopný i druhý. A argument je ten tam. | ||
|
||
Obrázek 'zeme-ktera-pokazi-casovac-nema-stavet-jadernou-elektrarnu' (DD) (23.4.2021 12:27) | reagovat | |
Dr.Str.: Představuješ si to jak hurvinek válku, to maš odkoukane z mission impossible nebo jamese bonda kde se agenti likviduji idealně hned jak překroči hranice? Takhle jednoduché to ale není. BIS svou práci dělá dobře, minimalně v tom že se jim ve spolupráci s PČR a dalšími bezpečnostními složkami podařilo ten připad rozkrýt. Kdo vi kolik takových akcí a agentů se jim podařilo odhalit a nevi se o tom.Podle naznaků jich určitě par dalších bylo. | ||
|
||
Obrázek 'zeme-ktera-pokazi-casovac-nema-stavet-jadernou-elektrarnu' (Dr.Str.) RP (23.4.2021 12:16) | reagovat | |
(Cajgon) Osobně si myslím, že nejlepší je, když cizí agenti při akci zmizí a nikdo je už nikdy nenajde. To má na akci invazivních tajných služeb větší vliv, než vytrubování o úspěšném zachycení. Nezáleží na tom, kdo má pravdu, ale kdo dělá svou práci dobře. A BIS to není. | ||
|
||
Obrázek 'zeme-ktera-pokazi-casovac-nema-stavet-jadernou-elektrarnu' (Martin1) RP (23.4.2021 12:12) | reagovat | |
LumpenKavarnik: Bohužel máš pravdu. | ||
|
||
Obrázek 'zeme-ktera-pokazi-casovac-nema-stavet-jadernou-elektrarnu' (Cajgon) RP (23.4.2021 12:07) | reagovat | |
Dr.Str.: a když náhodou na něco přijdou, tak si to maji nechat pro sebe, ne? | ||
|
||
Obrázek 'zeme-ktera-pokazi-casovac-nema-stavet-jadernou-elektrarnu' (Lumpenkavárník) RP (23.4.2021 12:05) | reagovat | |
Já se musím Rosatomu zastat, odbornost se mu nedá upřít. Stejně se nedá upřít odbornost lidí z Gamejova institutu. To jsou jedny z mála nepodfinancovaných institucí, které hostí opravdu profesionály. Problém je Ruská politika a vše ostatní. Problém je politický vliv na tyto instituce. S Ruskem se nedá obchodovat bez politiky a bez posilování ruského vlivu na našem území a skrz naše území jinde. U Sputniku je navíc problém, že ho nejsou schopni vyrábět ve velkém v požadované kvalitě. | ||
|
||
Obrázek 'zeme-ktera-pokazi-casovac-nema-stavet-jadernou-elektrarnu' (Dr.Str.) RP (23.4.2021 12:04) | reagovat | |
(Rocker-Tialk) Ano. Na co tedy máme kontrarozvědku? Tajné služby nejsou kriminálka. Mají záškodnickým akcím zabraňovat, ne je vyšetřovat. | ||
|
||
Obrázek 'zeme-ktera-pokazi-casovac-nema-stavet-jadernou-elektrarnu' (Rocker-Tialk) RP (23.4.2021 12:03) | reagovat | |
Dr.Str.: abys mohl zneškodnit časovanou bombu, musíš o ní vědět | ||
|
||
Obrázek 'zeme-ktera-pokazi-casovac-nema-stavet-jadernou-elektrarnu' (Dr.Str.) RP (23.4.2021 12:01) | reagovat | |
(japan_zero) V tom případě: "Země, která nedokáže zneškodnit sfušovanou bombu, by neměla stavět jadernou elektrárnu." | ||
|
||
Obrázek 'zeme-ktera-pokazi-casovac-nema-stavet-jadernou-elektrarnu' (japan_zero) (23.4.2021 11:58) | reagovat | |
Pamatujte: Všecky časovaný nálože musí mít velkej červenej displej a vždycky se je podaří zneškodnit 1-3 vteřiny před výbuchem. Divím se, že se to nepovedlo i tady. | ||
|