Nalezeno 70 komentářů.


Přezdívka:
:-) :o)
:-( >-O
;-) :-D
:-P B-)
8-) :-*
:-/ |-)
=) :-O
Zpráva:
 
Dvacetdevět:
   

Strana 1/2. 1 2 následující

Odebírat

Obrázek 'vulgarni starec' Obrázek 'vulgarni starec' (Abdul_HasanRP (28.4.2021 13:36) reagovat
President republiky jmenuje do funkce ministra financí. Ministerstvo financí schvaluje společnosti poskytující úvěry. Byl mi poskytnut úvěr za pro mne nevýhodných podmínek. K tou jsem neměl práci a přesto jsem dostal úvěr. Zeman tedy může za to, že jsem se dostal do dluhové pasti. Asi stejná logika jakože to hradní prase vede policii...

Obrázek 'vulgarni starec' Obrázek 'vulgarni starec' (Blekota) (27.4.2021 15:59) reagovat
Tak to vypada, ze se tu hada jeden a ten samy clovek sam se sebou .... tohle snad nemuze byt realne :-O

Obrázek 'vulgarni starec' Obrázek 'vulgarni starec' (cyklista) (27.4.2021 15:05) reagovat
Prezident jmenuje znamená, že jmenuje na návrh premiéra a bez výhrad. Nikde v ústavě není, že možná jmenuje nebo nejmenuje. Takže je to v podstatě takový ceremoniář.

Obrázek 'vulgarni starec' Obrázek 'vulgarni starec' (al5249RP (27.4.2021 14:54) reagovat
Cajgone, kdyz o tom tak uvazuji, UGH! ma v jistem smyslu s tou hlavou asi pravdu. Jak rika stare porekadlo, kdyz se hadas s blbcem dele nez 5 minut, tak uz se hadaji blbci 2 ;-)

Obrázek 'vulgarni starec' Obrázek 'vulgarni starec' (CajgonRP (27.4.2021 14:36) reagovat
Možná by sis kromě ústavy a zákona o policii mohl taky přečíst i co to znamená "nadřízený" at se tu nehadáme zbytečně o elementarnich věcech co jen ty nejsi schopný pochopit

Obrázek 'vulgarni starec' Obrázek 'vulgarni starec' (UGH!) (27.4.2021 14:36) reagovat
Ty jsi Cajgone tak mimo, ze dalsi diskuze je uz skutecne zbytecna: Ale diky zes mi ozrejmil svou naprostou neznalost ohledne hierarchie ustavnich cinitelu, a chybne chapani rozdeleni moci v Republice, preju hodne stesti do zivota, budes ho potrebovat, s takovou hlavou jakou mas na krku :D

Obrázek 'vulgarni starec' Obrázek 'vulgarni starec' (CajgonRP (27.4.2021 14:33) reagovat
To že někoho do funkce nechce jmenovat je jeho účelový výklad, kdyby to bylo tak jasné, tak se o tom nevede politická diskuze už od doby dávno před Zemanem. Jenže když se psala ústava, tak nikdo nečekal že se tam někdo bude hledat účelově skulinku. Ted ale neni politické klima na žádnou změnu ústavy a dlouho ani nebude.

Obrázek 'vulgarni starec' Obrázek 'vulgarni starec' (CajgonRP (27.4.2021 14:31) reagovat
V demokracii funguje vyvažovani moci, žadna pyramida s jasným odstupňovaním.To že ignoruješ zákony a ústavu je prostě fakt, jinak by jsme tuhle diskuzi vůbec nevedli.

Obrázek 'vulgarni starec' Obrázek 'vulgarni starec' (CajgonRP (27.4.2021 14:30) reagovat
UGH!: takže budeš ignorovat to že jsi lhal když jsi to tak nutně potřeboval vedět? OK. Takže jedina jeho realná moc v rámci nadřízenosti jak tvrdiš je to že je potvrdi do funkce jako poslední? Kdyby ty posledni dva kroky jmenovaní byly naopak a senát by na doporučeni prezidenta někoho jmenoval, tvrdil by jsi že oni jsou ti nadřízení? Nevim proč stále nedokážeš pochopit že hierarchie nevyplývá z toho že někdo někoho někam jmenuje. Takhle to možna funguje v korporatni společnosti ale ne v ústavní demokracii.

Obrázek 'vulgarni starec' Obrázek 'vulgarni starec' (UGH!) (27.4.2021 14:30) reagovat
A kdyz prezident republiky nekoho nejmenuje, tak ho proste nejmenuje, a basta. Je to v jeho pravomocich https://www.irozhlas.cz/zpravy-domov/miroslav-poche-jan-hamacek-cssd-milos-zeman-ministerstvo-zahranicnich-veci_1806231655_haf

Obrázek 'vulgarni starec' Obrázek 'vulgarni starec' (UGH!) (27.4.2021 14:24) reagovat
Ale vysvetlil, Cajgone, vysvetlil... V čem spočivá ta nadřízenost prezidenta vůči policii? Prezident republiky jmenuje Ministra vnitra do funkce, a ministr vnitra jmenuje policejniho prezidenta do funkce, a tak dale. Rika se tomu Hierarchie, to je to co zde zatvrzele tvrdis, ze neexistuje B-) PS: Tvoje urazky typu ze ignoruju zakony a ustavu si strc treba do zadku.

Obrázek 'vulgarni starec' Obrázek 'vulgarni starec' (CajgonRP (27.4.2021 14:17) reagovat
Pořád jsi nevysvětlil v čem spočivá ta nadřízenost prezidenta vůči policii

Obrázek 'vulgarni starec' Obrázek 'vulgarni starec' (CajgonRP (27.4.2021 14:15) reagovat
UGH!: To kde jsi lhal jsem ti už jasně uvedl už dvakrát, budeš to ignorovat stejně jako ignoruješ ústavu a zákony? Asi sis nevšiml ani toho že v poslednich letech v politice probihá debata o tom jestli prezident vůbec může někoho koho navrhne senát, sněmovna nebo vláda NEjmenovat, takže opět trochu zavádějicí tvrzeni z tvé strany. Prezident ma pouze tu moc vyplyvajici z ústavy a zákonů, to že někoho čistě formálně jmenuje z něj nedělá jeho "nadřízeného". Nebo jakou ma podle tebe realnou moc v ramci policie?

Obrázek 'vulgarni starec' Obrázek 'vulgarni starec' (UGH!) (27.4.2021 14:05) reagovat
Cajgone, kdyz nekoho obvinujes ze lzi, tak tu lez musis zopakovat. Aby bylo jasne ze to neni dalsi z tvych dezinterpretaci a prekrouceni toho co jsem rekl. Jinak na tva kriva obvineni nebudu reagovat ;-) A co se vyvazeni vykonne, zakonodarne, a soudni moci tyce, tak bys mohl vedet, ze na misce vah nema prezident nic moc - pouze to, ze sedi na vrcholu pyramidy uredniku, vojaku, policajtu... A ze ze sve pozice muze jmenovat/nejmenovat uredniky - treba ministry vnitra - do funkci. B-)

Obrázek 'vulgarni starec' Obrázek 'vulgarni starec' (CajgonRP (27.4.2021 14:04) reagovat
UGH! (27.4.2021 10:44) kdyz je hlavou statu, a jmenuje ministra vnitra do funkce, a dava hodnosti policejnimu prezidentovi - takze je "nadrizeny" take policii... ze pokud dosazuje tyto lidi do funkci, tak je jim "nadrizeny" (27.4.2021 13:30) "opet zduraznujes ze "prezident neni oficialně nadřízený policejnímu prezidentovi, ani v uvozovkách". Tak si zduraznuj dal, Cajgone, ja nic takoveho nikdy netvrdil.

Obrázek 'vulgarni starec' Obrázek 'vulgarni starec' (CajgonRP (27.4.2021 14:00) reagovat
Ja tvoje mezery ve znalosti ústavy asi dodělávat nebudu. Očividně nechápeš ani princip výkoné, zákonodarné a soudní moci a princip jejich vzájemného vyvažovaní. A tvrdil jsi přesně to co jsi později popřel, takže jsi o tom bud lhal, nebo nejsi schopný ani zapamatovat vlastní myšlenku.

Obrázek 'vulgarni starec' Obrázek 'vulgarni starec' (UGH!) (27.4.2021 13:55) reagovat
Jo, Cajgone, a co jsem tvrdil? Povidej, prehanej, nedrz se zpatky, odvaz se! :D Zrejme jsme se nekam dostali, pokud odmitas existenci hierarchie v ustavnim poradku Ceske Republiky, potom me tesi ze ze sebe delas vola :-)

Obrázek 'vulgarni starec' Obrázek 'vulgarni starec' (CajgonRP (27.4.2021 13:55) reagovat
Naše ústava je psána tak aby se funce prezidenta, senátu, sněmovny a dalšich ustavnich činitelů vzájemně vyvažovali, ostatně, učí se to ve vlastivedě, a je to i v ústavě, kdyby sis jí přečetl

Obrázek 'vulgarni starec' Obrázek 'vulgarni starec' (CajgonRP (27.4.2021 13:49) reagovat
V (27.4.2021 13:30) jsi tvrdil že jsi netvrdil to co jsi tvrdil v (27.4.2021 10:44) a (27.4.2021 12:20). A vnimat ustavni system české republiky jako hierarchii je opravdu Zemanovský přístup. Ale to už ti bylo vysvětleno několikrát.

Obrázek 'vulgarni starec' Obrázek 'vulgarni starec' (CajgonRP (27.4.2021 13:47) reagovat
Nepochopeni takových elemetarnich věcí by se dalo předejit kdyby sis ty dané zakony a ústavu přečetl. Předpokladám že si ani ted ty dokumenty nepřečteš a dál budeš překrucovat, mlžit a nebo rovnou lhát

Obrázek 'vulgarni starec' Obrázek 'vulgarni starec' (UGH!) (27.4.2021 13:47) reagovat
Nic jako oficialni hierarchie neexistuje? Tak uz je zrejme, ze jsi se asi uplne zblaznil, Cajgone, a ze nase diskuze skutecne nikam nevede. PS: V 10:44 a ve 12:20 jsem tvrdil to same jako ve 13:30, ty jedna mlho :-D

Obrázek 'vulgarni starec' Obrázek 'vulgarni starec' (OmfgWtf) (27.4.2021 13:47) reagovat
Kdy se budou uzavírat sázky, kolikrát UGH ještě napíše, že končí diskuzi? :D :D :D

Obrázek 'vulgarni starec' Obrázek 'vulgarni starec' (CajgonRP (27.4.2021 13:44) reagovat
Nic takového jako oficialni hirerarchie neexistuje, jsou ustavou dané funkce kde je prezident nejvyšší ustaveni činitel, to zněj ale nedělá v žadném připadě jeho "nadřízeného" jak si to vykladáš ty

Obrázek 'vulgarni starec' Obrázek 'vulgarni starec' (CajgonRP (27.4.2021 13:43) reagovat
Nevim jestli schvalně vypouštíš mlhu aby zaniklo to že Zeman lhal nebo ses už zamotal do svých učelových výkladů natolik že nai neviš co jsi řikal. Neustále jen překrucuješ ustavu a zákon o policii které si ani nejsi schopný přečíst.Ted už vyloženě lžeš o tom co jsi tvrdil v (27.4.2021 10:44) a (27.4.2021 12:20).

Obrázek 'vulgarni starec' Obrázek 'vulgarni starec' (UGH!) (27.4.2021 13:30) reagovat
Kde ucelove prekrucujes moje tvrzeni? Poslednich asi 30 komentaru jiz v kazdem komentari. Naposledy to bylo ve 13:00, kdyz "opet zduraznujes ze "prezident neni oficialně nadřízený policejnímu prezidentovi, ani v uvozovkách". Tak si zduraznuj dal, Cajgone, ja nic takoveho nikdy netvrdil, tvrdil jsem pouze ze v oficialni hierarchii je prezident republiky na vrcholu, jako hlava statu jmenuje ministra vnitra, a ten jmenuje policejniho prezidenta, a tak dale... Obavam se ale, ze moje tvrzeni opet prekroutis.

Obrázek 'vulgarni starec' Obrázek 'vulgarni starec' (leprecunt) (27.4.2021 13:27) reagovat
Ja bych se predevsim drzel faktu, ze dulezitou roli prezidenta je take dustojne reprezentovat. Ne urazet novinare. Pamatujete si jak Putina chvalil za vrazdeni novinaru?

Obrázek 'vulgarni starec' Obrázek 'vulgarni starec' (CajgonRP (27.4.2021 13:00) reagovat
A opět bych zduraznil, prezident neni oficialně nadřízený policejnímu prezidentovi, ani v uvozovkách, ani bez, a to neni něco co jsi tvrdil na začatku, ale jen pár komentařů zpátky.

Obrázek 'vulgarni starec' Obrázek 'vulgarni starec' (CajgonRP (27.4.2021 12:58) reagovat
Přitom celá diskuze by byla zbytečná kdyby jsi opravdu přečetl tu ústavu a zákon o policii jak jsem řikal na začatku.

Obrázek 'vulgarni starec' Obrázek 'vulgarni starec' (CajgonRP (27.4.2021 12:56) reagovat
UGH!: Kde přesně učelově překrucuju tvé tvrzení jaké urážky máš namysli? Třeba to tvoje protizemanovska uderka? Já za to nemužu že jsi na začátku tvrdil něco co nebyla pravda, kdyby jsi to uznal, a nenavázal na to své interperace ustavy a zákonů, tak se o tom už nebavíme, v tehle diskuzi se ukazuje jak moc je duležité mít alespon základy občanské výchovy na škole. Opět zduraznuju že Zeman řekl něco co neni pravda, a o tom ta diskuze je. Zbytek jsou jen tvé dojmy.

Obrázek 'vulgarni starec' Obrázek 'vulgarni starec' (UGH!) (27.4.2021 12:47) reagovat
Neboj se Cajgone, ja uz s diskuzi s tebou koncim, jenom bych chtel na zaver podotknout, ze si se hezky vybarvil, co zacalo jako normalni diskuze o pojmech a dojmech se zvrhlo v tve obvinovani me z veci ktere jsem rekl uplne na zacatku, a totalni ignorovani toho kam jsme pri diskuzi dospeli, promixovane osobnimi urazkami z ucelovosti a prekrucovani toho co jsem rekl. Pekne jsi se, Cajgone vybarvil. Ale neboj, uz skutecne koncim, jen me mrzi ze jsem opet narazil na uceloveho prekrucovace mych tvrzeni...

Obrázek 'vulgarni starec' Obrázek 'vulgarni starec' (CajgonRP (27.4.2021 12:42) reagovat
Prezident neni oficialně nadřízený policejniho prezidenta. to se všechno dočteš v tom policejnim zákoně, připadně v ustavě kde jsou vymezené pravomoce. To že někdo někoho formálně jmenuje do funkce na doporučeni někoho jineho z něj nedělá jeho nařízeného. Stejnou logikou, když nastoupiš do práce, kde tě přijme personalní oddělení, tak taky nejsi podřízený toho personalního oddělení.

Obrázek 'vulgarni starec' Obrázek 'vulgarni starec' (evergreen) (27.4.2021 12:37) reagovat
Predstavte si ten strasny osud, ze byste skoncili jako zatrpkly starec obklopeny pijavicemi bez moznosti jakekoliv sebereflexe nebo uniku. Opovrhovany, zaslepeny a zesmesnovany. Brrrrr beha mi z toho mraz po zadech....

Obrázek 'vulgarni starec' Obrázek 'vulgarni starec' (CajgonRP (27.4.2021 12:33) reagovat
Opět ti doporučuji si přečíst policejní zákon a ústavu. Nemusíš totiž hledat učelové interpetace, maš to tam většinou černé na bílé. Protože pointa diskuze i obrázku je v tom že prezident ani ty prvně jste neměli pravdu.

Obrázek 'vulgarni starec' Obrázek 'vulgarni starec' (CajgonRP (27.4.2021 12:33) reagovat
Nepsal jsi že jsi skončil s diskuzí? Co ti na tom mam pořád dokazovat? Prezident prostě řekl něco co neni pravda a co by jako ustavní činitel měl znát, ty ses prvni snažil chybně tvrdit že to pravda je a to ti bylo vyvráceno, posléze jsi hledal ruzné interpretace, což už tedy vypadalo více než učelově. Pokud by jsi to co tvrdiš ted řikal už na začátku, tak by se ti možná dalo věřit že jsi to tak myslel.

Obrázek 'vulgarni starec' Obrázek 'vulgarni starec' (UGH!) (27.4.2021 12:20) reagovat
A ptal jsem se na to proc? Protoze jsi se tam vratil ty. A jak je videt tak ani nejsi schopen zopakovat mou argumentaci spravne, tak jak jsem se vyjadril, coz je mozna moje neschopnost vysvetlit veci jasne, nebo tvoje snaha prekroutit co jsem rikal: Totiz ze kdyz je Prezident oficialne "nadrizeny" policejnimu prezidentovi, tak ze neco pravdy na zemanovo slovech je, ackoliv to mozna neni "presne podle zakona", ale ja pravnik nejsem, jenom vidim ze diskuze s tebou, Cajgone, je dal zbytecna...

Obrázek 'vulgarni starec' Obrázek 'vulgarni starec' (CajgonRP (27.4.2021 12:15) reagovat
UGH!: Vracime se tam protože ses na to sám ptal. Nejdřív jsi svou argumentaci postavil na tom že je velitel ozbrojených sil, pak jsi začal slovíčkařit a dávat do válu své zavásějicí interpretaci co to znamená když někdo někoho jmenuje. Možná sis měl tu ustavu a policejní zákon přečíst, jak jsem ti doporučoval někdy na začátku diskuze. Já tvrdím že by se prezident měl řídit převažně tím co je psáno v zákonech a ustavě, což ne vždy dělá.

Obrázek 'vulgarni starec' Obrázek 'vulgarni starec' (UGH!) (27.4.2021 12:01) reagovat
Ok, takze se budeme vracet zpet na zacatek diskuze? Myslim ze uz nema cenu dal diskutovat... PS: Budu si nazyvat protizemanovskou uderkou koho chci, lidi co cti zakony a ustavu jsem tim nemyslel, a mozna kdyz si diskuzi opet prectes, zjistis, ze tak oznacuji ruzne tvorice "vtipnych" obrazku jak se zeman posral a tak podobne. No nic, mej se

Obrázek 'vulgarni starec' Obrázek 'vulgarni starec' (CajgonRP (27.4.2021 11:53) reagovat
UGH!: na začátku, ještě předtim než jsi citoval wiki, kterou jsi taky pochopil špatně. Stačí vykládat zákony a hlavně ústavu tak jsou jsou a nehledat v tom nic co tam není. To bohužel Zeman dělal v minulosti dost často, kdy se snažil uzurpovat si pravomoce které nemá, takže se skoro nechce věřit že v tomhle připadě šlo jen o přeřeknutí nebo nevědomost. A nenazývej prosím lidi kteří ctí ustavu a zákony protizemanovskou úderkou.

Obrázek 'vulgarni starec' Obrázek 'vulgarni starec' (milostpanRP (27.4.2021 11:47) reagovat
ta moderátorka je naprosto tragická a ne jen u Miloša

Obrázek 'vulgarni starec' Obrázek 'vulgarni starec' (UGH!) (27.4.2021 11:35) reagovat
Cajgon:Kde jsem tvrdil, ze je jejich velitel? Myslis na zacatku, kdyz jsem citoval wikipedii? A co se tyce slovickareni, to je presne to, o co tady bezi. Zeman neco rekne, a protizemanovska uderka se muze posrat kolik vtipnych obrazku za minutu vyrobi. Kdysi v Athenach, pred 2700 lety, tenhle problem vyresili, kdyz k moci dosadili jisteho Drakona - ten, sepsal zakony, zadne chyby nedelal, a nikdy se neprerek:Od te doby mame pojem "drakonicke zakony". Tak jen aby protizemanovska uderka nedostala, co si zada

Obrázek 'vulgarni starec' Obrázek 'vulgarni starec' (CajgonRP (27.4.2021 10:53) reagovat
UGHOdpusť mi že jsem ti tvůj názor uvedl na pravou míru. zrovna o tom slušně diskutujeme, tak se hned nečerti. Jen jsi tvrdil že je jejich velitel, což teda podle tebe spočivá pouze to že je formalně jmenuje do funkce a to ještě v připadě když mu to někdo navrhne. A to z něj opět nedělá jejich nadřízeného ani v úvozovkách. Každopadně to co řikáš je jen slovíčkaření, protože to řekl jasně, a sice že policie patří mezi ozbrojené síly, což neni pravda, to by zrovna on, coby nejvyžší ustavni činitel vedět měl

Obrázek 'vulgarni starec' Obrázek 'vulgarni starec' (dvanactka) (27.4.2021 10:48) reagovat
Zemák si to vysloveně užívá a z vás všech dělá debily

Obrázek 'vulgarni starec' Obrázek 'vulgarni starec' (DougBadmanRP (27.4.2021 10:46) reagovat
Moderátorka by se měla lépe připravit, mít předem poznámky na co se ptát je klišé B-)

Obrázek 'vulgarni starec' Obrázek 'vulgarni starec' (UGH!) (27.4.2021 10:44) reagovat
Odpust mi, Cajgone, ze jsem se vubec odvazil vyjadrit nazor jiny nez ma mistni protizemanovska uderka, a "obhajovat zemana", ze kdyz je hlavou statu, a jmenuje ministra vnitra do funkce, a dava hodnosti policejnimu prezidentovi - takze je "nadrizeny" take policii. A opet musim zduraznit, ze jsem netvrdil ze policii "ridi" nebo "ukoluje", ale ze pokud dosazuje tyto lidi do funkci, tak je jim "nadrizeny". A jako takovy ma zcela jiste pravo rict do televize, ze chce aby dala policie vrbeticke kauze prioritu.

Obrázek 'vulgarni starec' Obrázek 'vulgarni starec' (CajgonRP (27.4.2021 10:37) reagovat
.. A policie jej dokonce muže i zatknout, v určitých extremnich připadech, aniž by tomu dokázal zabránit. Btw, o tom "souhlasu" při jmenovani a jestli musí jit o souhlas, se taky vedou diskuze už několik let. Minimalně od doby kdy Klaus odmítl jmenovat některé soudce kvůli věku.

Obrázek 'vulgarni starec' Obrázek 'vulgarni starec' (CajgonRP (27.4.2021 10:35) reagovat
UGH!: ano, hlavou státu je, ale ne vrchni velitel policie jak tvrdil. Celá tvoje obhajoba vypádá jako kdbyby ses snažil napasovat tam argumentačně všechno co se hodi a doufal že to bude fungovat, prvně jsi ani neveděl že policie nepatřila mezi ozbrojené síly. naše demokracie je založena na principu protiváh a prezident nemá žadné pravomoci velitelem policie. Pravda, je to civilně nejvýší ustavni činitel, ale to mu tuhle pravomoc opět nedáva, nemuže ukolovat policii ani jim nijak velet..

Obrázek 'vulgarni starec' Obrázek 'vulgarni starec' (manža) (27.4.2021 10:33) reagovat
generálmajor je hodnost, ne funkce.. když už tomu všemu tak rozumíte B-)

Obrázek 'vulgarni starec' Obrázek 'vulgarni starec' (UGH!) (27.4.2021 10:28) reagovat
Podle ustavy je prezident "hlavou statu". Jeho pravomoci jsou oproti absolutistickym monarchum znacne omezene, nicmene stale je to nastavene tak, ze prezident je "ten nejvyssi", jehoz souhlas se vyzaduje pri jmenovani uredniku, ale take velitelu silovych slozek. Ja zde nepopiram, ze neni "vrchnim velitelem policie", ja jen tvrdim ze je "hlavou statu" - cili ma funkci jeste vyssi nez "vrchni velitel policie". Cela tahle diskuze mi tudiz prijde jako plivani spiny na zemana za neco co je v principu pravda.

Obrázek 'vulgarni starec' Obrázek 'vulgarni starec' (macko_I) (27.4.2021 10:26) reagovat
@vulgarni_starec: takze aj ten vybuch aj tie zbrane su vymysel ?

Obrázek 'vulgarni starec' Obrázek 'vulgarni starec' (456) (27.4.2021 10:24) reagovat
jasek_v: nikdo se o tom nebavi protože je to dalši dezinformace.

Obrázek 'vulgarni starec' Obrázek 'vulgarni starec' (jasek_v) (27.4.2021 10:23) reagovat
takze to vyzera, ze ziadne dokazy o zapojeni rusov do vybuchu zatial nie su. ale diplomaticka roztrska sa uz rozohrala. a najzaujmavejsie je, ze nikto neriesi, ze zbrane z vrbetic skoncili v rukach syrskych teroristov. to sa nevysetruje, mozno preto ze by sme rychlo prisli na to ze rusi nie su az taky zli a to sa nam nehodi do kramu. takze o tom sa bavit nebudeme

Obrázek 'vulgarni starec' Obrázek 'vulgarni starec' (CajgonRP (27.4.2021 10:11) reagovat
To je zajímavé, takže v v první větě to odmitneš a vzápětí to děláš znovu. Opravdu to není jejich nadřízený jen tím že je formálně jmenuje do funkce, tohlr bych rád zdůraznil, takhle to ústavně ani zákonně nefunguje. Objektivně i podle zákona je to tak jak píšu - Zeman neni velitelem policie, ústavního soudu, soudců a podobně, jen tím že je formálně jmenuje, jmenuje i vládu, to už by podle téhle logiky rovnou řídil všechno. Vážně bych doporučil otevřít ten policejní zákon a nejspíš i ústavu.

Obrázek 'vulgarni starec' Obrázek 'vulgarni starec' (UGH!) (27.4.2021 10:02) reagovat
Cajgon - ja se nic nesnazim napasovat na to ze je vrchni velitel, ja jenom nesouhlasim s tvrzenim ze "to objektivne ani podle zakona neni pravda". Jmenuje je do funkci? Jmenuje. Je tedy jejich nadrizeny? Je. Ja tady netvrdim ze je "ridi", ja si jenom myslim ze tady to moralni rozhorceni vsech mistnich diskuteru, ze zeman neni zadnej vrchni velitel policie - se nezaklada uplne na pravde, kdyz ma zcela zrejmou moc jmenovat nebo nejmenovat dotycne velitele do funkci?

Obrázek 'vulgarni starec' Obrázek 'vulgarni starec' (CajgonRP (27.4.2021 9:57) reagovat
Je to tak formálně rozděleno aby nebyla moc jen v rukou vlády nebo prezidenta. Což za normálních okolností v demokracii vyvažuje moc. Ale jen někdo jako Zeman by to mohl brát tak že je skutečně řídí nebo nad nimi má nějakou moc.

Obrázek 'vulgarni starec' Obrázek 'vulgarni starec' (CajgonRP (27.4.2021 9:56) reagovat
UGH!: Ne to opravdu není, viz policejní zákon. Prezident má v tomhle funkci víceméně cermonialni, kdy je na návrh vlády povýší, ale to je asi tak všechno. Nevím proč se do toho snažíš pořád napasovat že je vrchní velitel když to prostě objektivně ani podle zákona není pravda. Jinak viz to co psal al5249, prezident schvaluje i ústavní soudce (v tomhle případě navrhované senátem) ale to neznamená že je řídí.

Obrázek 'vulgarni starec' Obrázek 'vulgarni starec' (UGH!) (27.4.2021 9:47) reagovat
Prezident republiky může jmenovat policejního prezidenta, jeho náměstka nebo vedoucího organizační části Policie České republiky do generálské hodnosti. https://www.policie.cz/clanek/generalmajor.aspx Cili vsechno je v Republice zarizeno tak, ze Prezident je ten nejvyssi co jmenuje policejni velitele generalama, nebo jmenuje ministry vnitra co jmenuji policejni prezidenty... Jasne ze to neni "vrchni velitel" ve smyslu ten co to ridi, ale je vrchni velitel ve smyslu "ten nejvyssi".

Obrázek 'vulgarni starec' Obrázek 'vulgarni starec' (CajgonRP (27.4.2021 9:39) reagovat
Na tom není nic divného, je to kvůli tomu aby jeden člověk neměl pod sebou ozbrojené síly i policii zároveň. Není to pravda cermonialně ani ústavně, pan prezident prostě řekl něco co není pravda a že zrovna on by to vědět měl. To že ho formálně jmenuje na tom nic nemění. Navíc si nejsem jistý že generálmajor armády je totéž co generálmajor policie, jsem si skoro jistý že ne.

Obrázek 'vulgarni starec' Obrázek 'vulgarni starec' (P EPIC ULTRA KNEDLO VEPR) (27.4.2021 9:35) reagovat
Treba starej neni hulvat, treba krom pedofilie, je i dominantni sadista a proste mu to urazeni moderatorky jen delalo dobre na curaka KURVAFIX B-)

Obrázek 'vulgarni starec' Obrázek 'vulgarni starec' (al5249RP (27.4.2021 9:35) reagovat
Prezident jmenuje napriklad i Ustavni soudce, je tedy velitelem Ustavniho soudu?

Obrázek 'vulgarni starec' Obrázek 'vulgarni starec' (UGH!) (27.4.2021 9:32) reagovat
Cajgon - ok, i kdyz mi prijde divne ze ozbrojena policie CR neni ozbrojenou silou CR... Ale presto: Ministra vnitra do funkce jmenuje President CR, a ministr vnitra jmenuje Prezidenta Policie, takze uz z toho je jasne kdo je na "vrcholu pyramidy". Nas soucasny policejni prezident je navic Generalmajor, coz je hodnost kterou opet - udeluje prezident CR. Tady se vsichni muzou posrat z toho ze Zeman rekl ze je vrchnim velitelem ozbrojenych sil a policie, ale neni to nakonec pravda? Alespon tedy ceremonialne?

Strana 1/2. 1 2 následující