Odebírat | ||
Obrázek 'Mezinarodni den deti po bolsevicku' (Filipes) RP (10.6.2021 14:15) | reagovat | |
Pro lenochy: [odkaz] | ||
|
||
Obrázek 'Mezinarodni den deti po bolsevicku' (Jan Zachrta) RP (3.6.2021 12:16) | reagovat | |
Kantōgun: Jo a kdyby ses podíval ještě jednou do diskuze, tak by sis všiml, že svou brilantní sečtělostí se tu dětinsky vytahoval anon017, já rozhodně ne. Takže ať to beru z jakékoliv strany, tvůj příspěvek je ulhaný a agresivní, sečteno a podtrženo, jako ulhaný hajzl mi z toho vycházíš ty. | ||
|
||
Obrázek 'Mezinarodni den deti po bolsevicku' (Jan Zachrta) RP (3.6.2021 12:15) | reagovat | |
Kantōgun: Když už tak podrážděně reaguješ, tak se snaž vnímat věci v kontextu, odpovídal jsem nicku prazsky chytrak, který píše "Proto se spis bojim tech mladejch, co jeste nepredvedli, co vsechno umej. Abysme jeste s laskou nevzpominali na hromadny hroby v Dablicich." Což mi přišlo přes čáru, poznámka o "mladejch" má zjevně protipirátský osten, ke kterým můžu mít výhrad kolik chci, ale hromadné hroby v Ďáblicích je silná podpásovka. Přesně to formuloval gnzai kousek níž v 10:54. | ||
|
||
Obrázek 'Mezinarodni den deti po bolsevicku' (gnzai) (3.6.2021 11:01) | reagovat | |
A pro mladé na tomto fóru. Právě zalepenost vlastní pravdou a neochota naslouchat je to, co vede k totalitám všeho druhu. Bohužel jsme se my staří nedokázali vymezit ke komunismu a jasne odsoudit právě takové hříchy o jakých se píše v tomto obrázku. A právě proto to teď vy máte těžší - relativizace pravdy začala v myslích nepotrestaných komunistických sviní, které sami se sebou musely žít bez trestu. Ten by jim totiž přinesl odpouštění sobě samým. A to se nestalo. | ||
|
||
Obrázek 'Mezinarodni den deti po bolsevicku' (gnzai) (3.6.2021 10:54) | reagovat | |
Mrzí mne, kam se posuly diskuse na roumingu. Mezi standardním a akceptovatelným pičováním neregmrdek a poměrně sofistikovanou snahou o diskuse se tu neustále objevuje placená klika komunisty tolerovaného ANO, která se snaží na svou opozici onálepkovat. Konkrétně piráty neustále spojuje několik nicků s komunisty. A mělo by zanít, že to je nesmysl, i když už 100x zopakovaný. | ||
|
||
Obrázek 'Mezinarodni den deti po bolsevicku' (§oup) (3.6.2021 10:41) | reagovat | |
Ty jsi očividně moc nepochopil jak to myslel, co? | ||
|
||
Obrázek 'Mezinarodni den deti po bolsevicku' (lištička zrzečka) (3.6.2021 9:52) | reagovat | |
Noob, aha, takže " Piráti počítačoví - co asi budeme mít ve znaku?" - typické vyjadřování nerozhodnutého voliče... ale aspoň bude v koncentrácích pro podobné jako já wifi. | ||
|
||
Obrázek 'Mezinarodni den deti po bolsevicku' (Kantōgun Bōeki Kyūsuibu Honbu) (3.6.2021 9:30) | reagovat | |
Jan Zachrta: Včera ses tu hádal, kdo je sečtělejší. Pokud mluvíš v tom smyslu, že si nedokážeš byť jen představit, že by u nás mohlo nastat něco horšího než tu prováděli komunisti a chvíli před tím nacisti, natož abys znal konkrétní příklady z historie, napadají mě tři možnosti: buď seš hajzl, kterej jen lže a trolí, nebo ses s tím čtením a všeobecným přehledem dostal sotva dál než za konec slabikáře, nebo to nemáš v hlavě v pořádku ty a akorát si projektuješ do ostatních svůj problém potřeby psychiatra. | ||
|
||
Obrázek 'Mezinarodni den deti po bolsevicku' (Noob) RP (3.6.2021 7:09) | reagovat | |
Lištička: ano o tom hlasování vím. Jinak nejsou to moji komouši, vlastně jsem nerozhodnutý volič. Myslím že je správné aby byli ve vládě ale ideálně jako slabší koaliční partner. Aby mohli plnit rozumné body programu jako digitalizace a depapírizace, ale aby nemohli prosazovat ty sociální bomby které vždy vytáhnou - drogy, lgbt, migrace apod. | ||
|
||
Obrázek 'Mezinarodni den deti po bolsevicku' (XYX) (3.6.2021 6:48) | reagovat | |
Pražský chytrák: jestli sos nevšiml tak komunisti v současné době podporují vládu která by bez nic nevznikla, určitě ne nezjištně. Babiš se Zemanem prolomili tabu a rehabilitovali je | ||
|
||
Obrázek 'Mezinarodni den deti po bolsevicku' (Jan Zachrta) RP (3.6.2021 6:48) | reagovat | |
prazsky chytrak: píšeš "Abysme jeste s laskou nevzpominali na hromadny hroby v Dablicich." Ty jsi nekrofil? Nebo snad naznačuješ, že nás čeká horší období než nacistický a komunistický teror? Byl jsi s tím u doktora? | ||
|
||
Obrázek 'Mezinarodni den deti po bolsevicku' (prazsky chytrak) RP (3.6.2021 1:39) | reagovat | |
Ano, komunisti maji na rukou krev, vsichni to vi a oni uz maji silu tak leda na to s laskou vzpominat. Nedokazou to zopakovat, ani kdyby na to meli mandat, protoze jsou stary a nemaj drajv. Proto se spis bojim tech mladejch, co jeste nepredvedli, co vsechno umej. Abysme jeste s laskou nevzpominali na hromadny hroby v Dablicich. | ||
|
||
Obrázek 'Mezinarodni den deti po bolsevicku' (Hlídací Fena) (2.6.2021 22:28) | reagovat | |
Piráti? | ||
|
||
Obrázek 'Mezinarodni den deti po bolsevicku' (XYX) (2.6.2021 21:37) | reagovat | |
Komunisti mají na rukou krev a kdokoliv volí vládu ano která se o ně opírá taky | ||
|
||
Obrázek 'Mezinarodni den deti po bolsevicku' ($oup) (2.6.2021 21:09) | reagovat | |
lištička: to je zdro jak víno, zajímalo by mě kolik lidí hodlá tenhle zveličený fake článek ještě sdílet, nebo to je pořád ten samý člověk pod stejnou přezdívkou? | ||
|
||
Obrázek 'Mezinarodni den deti po bolsevicku' (lištička zrzečka) (2.6.2021 20:44) | reagovat | |
Noobe víš toho o svých černých komouších opravdu vše? https://www.citarny.cz/knihy-lide/vzdelavani-a-souvislosti/zaujalo-nas/pirati-zradili-obcany-cr-hlasovali-pro-otevreni-hranic-nerizene-migraci-a-byli-pro-zavedeni-migracnich-kvot | ||
|
||
Obrázek 'Mezinarodni den deti po bolsevicku' (Noob) RP (2.6.2021 20:11) | reagovat | |
Lištička: jo a abych ti ještě ukázal že moje generace nehodlá opakovat sračky dřívější,tak ti tady doplním zdroj. Jinak já samozřejmě sdílím názor, že komunismus je nefunkční totalitní a špatný. Ale jsem už vážně unavený argumentací komunismem. Ala Babiš je STBák a co jako? Tuhle informaci lidi znali při volbách a stejně mu to hodili. Babiš je zlo pro své zneužívání moci, veřejných peněz a bezhlavému populismu. [odkaz] | ||
|
||
Obrázek 'Mezinarodni den deti po bolsevicku' (Noob) RP (2.6.2021 20:00) | reagovat | |
Lištička orange: hledáš v tom víc než v tom je. Piráti počítačoví - co asi budeme mít ve znaku? Tak asi logicky něco pirátského. Hák? Ne to je blbost, dřevěnou nohu? Taky blbost. Vlajku? Jo to by šlo a už mi dej pokoj a pojď si dát jointa u vypáleného cédéčka lunetiků... | ||
|
||
Obrázek 'Mezinarodni den deti po bolsevicku' (789) (2.6.2021 19:49) | reagovat | |
Tihle amatérští historikové z roumingu se mi líbí čím dál víc a jejich snaha šokovat a za kazdu cenu hledat nečekaně souvislosti tam kde nejsou jakbysmet | ||
|
||
Obrázek 'Mezinarodni den deti po bolsevicku' (lištička zrzečka) (2.6.2021 19:41) | reagovat | |
Noob: hádej, kde vzali černou vlajku piráti https://en.wikipedia.org/wiki/Barbary_pirates | ||
|
||
Obrázek 'Mezinarodni den deti po bolsevicku' (Noob) RP (2.6.2021 19:37) | reagovat | |
Honza jenda: opravdu konstruktivní kritika. Nějak mi to připomíná vy jste moc mladý abyste to pochopil. Doufám že tě to přirovnání těší. | ||
|
||
Obrázek 'Mezinarodni den deti po bolsevicku' (Noob) RP (2.6.2021 19:36) | reagovat | |
Lištička orange: pls povídej mi o tom jak tvé politické preference posunuli tuto republiku k lepší životní úrovni. Jinak že by černou barvu měli podle pirátské vlajky takové té s lebkou a hnáty, to určitě ne, to bude ten islám, to dává větší smysl... | ||
|
||
Obrázek 'Mezinarodni den deti po bolsevicku' (oslysko) (2.6.2021 19:17) | reagovat | |
adams: může za to Čína, buď tím, že žerou tepelně neošetřené netopýry, které mají koronavirů ještě mraky, nebo únik z laboratoře v Číně. Pak, že se někdo nakazil za to může sám. Loni na jaře jsem dal v kontaktní práci výpověď, dělám z domova, nákupy online s tím, že je nechám týden stát než se toho dotknu, izolace.. a světe div se, nechyt jsem to. Mi řekni jak to jakákoli vláda mohla udělat líp. | ||
|
||
Obrázek 'Mezinarodni den deti po bolsevicku' (Vazoun) (2.6.2021 19:15) | reagovat | |
V podstatě můžou | ||
|
||
Obrázek 'Mezinarodni den deti po bolsevicku' (adams) RP (2.6.2021 19:10) | reagovat | |
Mrtví s covidem si za to můžou sami... No, to ti lidi z kriminálu v podstatě taky, stačilo, kdyby drželi hubu a krok, že... | ||
|
||
Obrázek 'Mezinarodni den deti po bolsevicku' (Honza Jenda ) (2.6.2021 18:49) | reagovat | |
Hele drž klapačku, noobe!!!!! Drž hubu a šoupej nohama a nebo umejt a spát!!! Nevotravuj. | ||
|
||
Obrázek 'Mezinarodni den deti po bolsevicku' (lištička zrzečka) (2.6.2021 18:29) | reagovat | |
noobe nastupující generace se nechává opájet novou iterací komunistů, ti už mají pro jistotu vlajku černou, aby bylo jasné i blbýmu, že jde o inspiraci smrtí a původním symbolem islámu. Kdo se nepoučí z historie, ten si ji často zopakuje, tak je dobré vědět, co nás čeká. | ||
|
||
Obrázek 'Mezinarodni den deti po bolsevicku' (XX) (2.6.2021 18:28) | reagovat | |
Noob: Když se to nebude lidem furt mlátit do hlavy, tak se toho nějaké hovado zas chytí a budem tam, kde jsme byli. Lidi jsou obecně většinou tupí retardi. Stačí se podívat na diskuse tady na Roumingu. | ||
|
||
Obrázek 'Mezinarodni den deti po bolsevicku' (Noob) RP (2.6.2021 18:25) | reagovat | |
30 let po revoluci se v tom furt babráte. Pokud někdo něco provedl měli jste ho soudit. Pokud jste to neudělali tak teď nefňukejte. Upřímně už s tímhle tématem jděte do prdele. Nastupující generace chce řešit svá témata a ne vaše démony minulosti. My si potřebujeme vyrobit své abychom srali další generaci. | ||
|
||
Obrázek 'Mezinarodni den deti po bolsevicku' (lištička zrzečka) (2.6.2021 18:23) | reagovat | |
anon: Co zúžit souvislosti? Dělo se něco takového v ČSR za nekomoušské první republiky? Za R-U? Vlastně kdykoli před komunisty a jejich socialistickou variantou německými nacionálními socialisty? Takhle jaks to napsal to fakt vypadá jako omluva prokazatelných komoušských zvěrstev. | ||
|
||
Obrázek 'Mezinarodni den deti po bolsevicku' (anon017) RP (2.6.2021 18:14) | reagovat | |
Jan Zachrta: Proč by se mi mělo ulevovat ty demente? Na rozdíl od tebe to mám v hlavě srovnané, a proto nejsem v tenzi. Věci posuzuji objektivně a v širších souvislostech. Ale nečekám, že ty bys to pochopil. | ||
|
||
Obrázek 'Mezinarodni den deti po bolsevicku' (kcd) (2.6.2021 17:16) | reagovat | |
komunisti nebo piráti, stejná verbež. Jako první zlikvidují vaší svobodu, pak vaše děti. Jenom ti komunisti byli o něco menší teplouši. | ||
|
||
Obrázek 'Mezinarodni den deti po bolsevicku' (cyklista) (2.6.2021 16:42) | reagovat | |
Jasně, komunismus opět za nic nemůže. Logika jak noha. To jenom ty svině komunistický bolševický, který tady zavedly diktaturu, proti které se nešlo ozvat. A pokud se někdo ozval, tak skončil právě v Ďáblicích. | ||
|
||
Obrázek 'Mezinarodni den deti po bolsevicku' (Jančo) RP (2.6.2021 16:13) | reagovat | |
K medzinárodnému DD by sem este mohol niekto prihodiť info o tábore Lety, v ktorom si čecháčkové spravili bitúnok pre prasatá. | ||
|
||
Obrázek 'Mezinarodni den deti po bolsevicku' (Jan Zachrta) RP (2.6.2021 15:58) | reagovat | |
Anon017: Jestli se ti ulevilo, tak to je fajn. Člověk který relativizuje komunistické prasárny je buď nevzdělaný kretén, nebo rudý nok, případně nevzácná kombinace obého. Tak si vyber do které nevábné kategorie patříš. | ||
|
||
Obrázek 'Mezinarodni den deti po bolsevicku' (marvin01) RP (2.6.2021 15:51) | reagovat | |
DB, ty už si vážně úplnej chudák. Troufnu si říct, že mé znalosti politologie a moderních českých dějin tvoje přesahují o několik tříd,ale skutečně ti nehodlám dávat lekce, když vidím tvoji zaslepenost a neochotu přiznat základní neznalosti. Mimochodem můj otec byl za komančů na šest let zavřen v Jáchymově, takže tvé stupidní nařčení je zcela mimo mísu. A dá se to mimochodem napsat i bez urážek. | ||
|
||
Obrázek 'Mezinarodni den deti po bolsevicku' ( . ) ( . ) (2.6.2021 15:51) | reagovat | |
Volte Piráty a máme to tady znova | ||
|
||
Obrázek 'Mezinarodni den deti po bolsevicku' (tdkb) (2.6.2021 15:42) | reagovat | |
adams: mrtvi si za to scasti mozu aj sami. nikto ti nebrani sa zavriet doma lebo virus. ja mam tiez svoje diagnozy ale nejdem teraz od teba pozadovat aby si kvoli mne po zvysok zivota nosil na hlave kastrol. cesky (aj slovensky) manazment pandemie bola o rad vacsia katastrofa ako cely covid. | ||
|
||
Obrázek 'Mezinarodni den deti po bolsevicku' (kolemstojící) (2.6.2021 15:42) | reagovat | |
... totalita znamená totální / všeobecnou kontrolu všeho. kdo seš, kam deš, co řikáš, co jíš, čim svítíš, čim jezdíš, s kym šukáš a do spousty dalšího normálnímu zdravýmu státu naprosto nic neni a pokud se do toho začne srát, tak vidle do ruky a vykydat ten hnůj dřív než je pozdě ... jenže vono se to uprostřed EU a se smartfounem v kapse už dělá kurevsky blbě. | ||
|
||
Obrázek 'Mezinarodni den deti po bolsevicku' (DougBadman) RP (2.6.2021 15:40) | reagovat | |
rudý havlistický nok marvin: havloidní lízač komunistických prdelí bez přehledu mi bude psát, jak to bylo? Kdybys měl alespoň základní znalosti naší historie tak držíš hubu, protože bys věděl, že mám pravdu | ||
|
||
Obrázek 'Mezinarodni den deti po bolsevicku' (kolemstojící) (2.6.2021 15:37) | reagovat | |
... esli se chceme z minulosti nečemu naučit, tak je nutný si zapsat za ušiska právě tohle. jednou se to stane zase znova. bylo by fajn, kdyby to bylo až za co nejdýl. ale toho fakty nedosáhneme nějakym debilnim antikomunizmem. to je jak bojovat minulou válku. je potřeba potírat všechny ty zkurvený totalizující píčismy, protože z těch tohle svinstvo roste ... | ||
|
||
Obrázek 'Mezinarodni den deti po bolsevicku' (marvin01) RP (2.6.2021 15:36) | reagovat | |
DB. Chtělo by to alespoň základní přehled ( ve tvém případě alespoň dochozenou základní školu ). Václav Klaus byl ministrem financí v první tzv. vládě národního porozumění a do úřadu nastoupil 10.12.1989. Čili do politiky vstoupil ještě před V. Havlem. | ||
|
||
Obrázek 'Mezinarodni den deti po bolsevicku' (anon017) RP (2.6.2021 15:34) | reagovat | |
Jan Zachrta: Tak podle tebe jsem tedy "rudý nok"... Tak konečně sis mě ve svém slepičím mozečku dokázal někam zařadit! Já to chápu a nezlobím se na tebe... Vím, že u mentálně jednoduchých bytostí, jako jsi ty, je tato zkratkovitost jedinou možnou obranou před zešílením z komplexnosti tohoto světa. Důležité je, že ty sám už víš, co je dobré a co špatné, a že už nepotřebuješ vědět více. A už vůbec nepotřebuješ, aby ti tvou křehkou duševní rovnováhu někdo nabourával informacemi, které ti to toho nezapadají... | ||
|
||
Obrázek 'Mezinarodni den deti po bolsevicku' (kolemstojící) (2.6.2021 15:26) | reagovat | |
ty děti z Ďáblickýho krchova nezavraždil přímo komunismus. zavraždili je konkrétní hnusáci schovaný tehdy zrovna za komunismus, páč byl po ruce a umožnil jim to. stejný hnusáci žijou i teď tady mezi náma, a i když se chovaj jako normální slušný vobčani a sousedi, tak když se budou moct schovat za jakoukoliv totalitní sračku, budou to dělat znova. jo, byli, sou a vždycky budou(!) tady s náma a udělaj úplně to samý, když budou mít tu příležitost. | ||
|
||
Obrázek 'Mezinarodni den deti po bolsevicku' (Prudel) (2.6.2021 15:23) | reagovat | |
Milovník velerudých piratských prdelí: Neveděl jsem že Venca Klaus měl přezdívku venca flaška, to jsou věci Samozřejmě s tim Klaus mohl něco dělat kdyby chtěl, protože narozdíl od Havla měl v rukou veškeré legislativní nástroje aby s tim něco dělat mohl, ale nějak nechtěl To nejsme jako oni pochopitelně nebyla žadna vyzva k nějaké jejich rehabilitaci ale čistě jen k tomu aby je nezačali lidi zabíjet a trestat bez soudu, stačí si dohledat celý projev at to maš v kontextu a nemusiš si nic vymyšlet | ||
|
||
Obrázek 'Mezinarodni den deti po bolsevicku' (DougBadman) RP (2.6.2021 15:11) | reagovat | |
zarudlá velerudá pirátská prdel: Klaus už s tím nemohl nic dělat, protože díky Flašce a jeho "nejsme jako oni" byli už převlečený komunisti všude nacpaný v nových strukturách Takže to je odpovědnost milovníka komunistů Venci Flašky Havloida | ||
|
||
Obrázek 'Mezinarodni den deti po bolsevicku' (Jan Zachrta) RP (2.6.2021 15:06) | reagovat | |
Anon017: Číst a porozumět textu jsou dvě různé věci, ale třeba k tomu někdy dospěješ, i když u tebe o tom mám velmi vážné pochybnosti, rudej noku. | ||
|
||
Obrázek 'Mezinarodni den deti po bolsevicku' (anon017) RP (2.6.2021 14:51) | reagovat | |
Jan Zachrta: Čtu. A ne jen po sobě, ale vůbec hodně čtu. Evidentně mnohem více než ty, a proto mám širší přehled. | ||
|
||
Obrázek 'Mezinarodni den deti po bolsevicku' (Jan Zachrta) RP (2.6.2021 14:44) | reagovat | |
Anon017: tohle chování bylo zcela běžné? Čteš to vůbec po sobě? | ||
|
||
Obrázek 'Mezinarodni den deti po bolsevicku' (Prudel) (2.6.2021 14:43) | reagovat | |
Milovník zarudlých prdelí: a kde tam čteš něco o prvni nebo druhé vládě? To že jsi blbý už každý vidí, ale ty ani číst neumíš | ||
|
||
Obrázek 'Mezinarodni den deti po bolsevicku' (DougBadman) RP (2.6.2021 14:36) | reagovat | |
Zarudlá prdel: Klaus v první vládě neby a v té druhé byl ministr financí tuším, takže lžeš a jsi prase Moc přebíral milovník komunistů a jejich zločinů Venca Flaškáč | ||
|
||
Obrázek 'Mezinarodni den deti po bolsevicku' (anon017) RP (2.6.2021 14:33) | reagovat | |
Jan Zachrta: Jestli narážíš na "red herring", tak si dovoluji upozornit, že můj argument je zcela k věci a přímo souvisí s problematikou toho, že to, co dnes považujeme za nelidské chování, bylo tehdy (bohužel) zcela běžné. Bez ohledu na režim... | ||
|
||
Obrázek 'Mezinarodni den deti po bolsevicku' (anon017) RP (2.6.2021 14:27) | reagovat | |
DzzD: To víš jak? Zrovna s těmi "původními obyvateli" se takto jednalo zcela otevřeně. Konkrétní zákon na to jistě nebyl, ale to nebyl a ni u nás na to, jak zacházet s dětma muklů... | ||
|
||
Obrázek 'Mezinarodni den deti po bolsevicku' (DzzD) (2.6.2021 14:20) | reagovat | |
anon017: Trochu rozdil ne? V těch ústavech nešlo o institucionalizované státem podporozvané a zákony posvěcené vraždy, narozdil od minuleho režimu. | ||
|
||
Obrázek 'Mezinarodni den deti po bolsevicku' (Jan Zachrta) RP (2.6.2021 14:16) | reagovat | |
Ano: Jo jo, v Americe bijou černochy... Tyhle rudý herinky si pouštej na schůzi vaší komsomolský buňky. | ||
|
||
Obrázek 'Mezinarodni den deti po bolsevicku' (adams) RP (2.6.2021 14:12) | reagovat | |
Mno, a stejně se oni tehdy dívali na ty politický. Chtějí ovládat svět, zotročit dělníky, pakovat se na nich. Kapitalisti. Ad nezvládnutá vlna – ne, v první vlně bylo krásně vidět, že to umíme zašlapat do země. V dalších se nám už prostě jenom nechtělo. | ||
|
||
Obrázek 'Mezinarodni den deti po bolsevicku' (Prudel) (2.6.2021 14:11) | reagovat | |
DougBadman: za to muže Klaus, místo toho aby jeho vláda vymyslela jak nastavit legislativu tak aby došlo k potrestani komunistů, vymyšleli jak vydělat na privatizaci a tajně posílali Rusům peníze | ||
|
||
Obrázek 'Mezinarodni den deti po bolsevicku' (anon017) RP (2.6.2021 14:07) | reagovat | |
No vždy je nutno posuzovat v kontextu doby. Neříkám, že to bylo správně, ale tohle se prostě dělo. Bez ohledu na to, jestli šlo o komunismus nebo ne. Viz nedávné články, jak našli v katolických institucích v Kanadě i USA hromadné hroby dětí, které měly tu smůlu, že se narodili sice ve svobodné, kapitalistické zemi, ale narodili se indiánům, duševně nemocným a pod... BTW. úmrtnost kojenců v 50. letech byla (na dnešní poměry) obrovská i u tepaných komunistů... | ||
|
||
Obrázek 'Mezinarodni den deti po bolsevicku' (lištička zrzečka) (2.6.2021 14:07) | reagovat | |
U ISIS byl a stále je záměr ovládnout celý svět pod totalitní ideologií zvanou islám. Ti tví chudáci v kempech nám překvapivě nesou v hlavách islám. Srovnávat tohle https://theync.com/search/isis/views/ s nezvládnutou druhou vlnou epidemie je docela debilita. | ||
|
||
Obrázek 'Mezinarodni den deti po bolsevicku' (adams) RP (2.6.2021 14:03) | reagovat | |
Ano, absolutně da best už nejsme, na principu, že jsme ty lidi s ledovým klidem obětovali v takovém množstí jako málokdo jiný na světě, to moc nemění. Bijete se podobně o zachraňování malých dětí a nemluvňat od manželek hlav islámských států? Nebo je vám u prdele, jestli v kempech chcípají kvůli špatným podmínkám, případně jim to doknoce přejete? V čem je rozdíl? Naši političtí byli hodní, takže to bylo špatné, zatímco Isis byl zlej, tak jim to patří? | ||
|