TechSvět  |  VipShow  |  Pravda24  |  ČasProŽeny  |  NeposlušnéTlapky  |  ČasProBydlení  |  MotorGuru  |  HobbyDeník  |  MyMuži  |  ByznysDeník





Přezdívka:
:-) :o)
:-( >-O
;-) :-D
:-P B-)
8-) :-*
:-/ |-)
=) :-O
Zpráva:
 
Sedmdesátosm:
   

Strana 1/2. 1 2 následující

Odebírat

Obrázek 'ockotrollolol' Obrázek 'ockotrollolol' (PaulusRP (21.7.2022 12:39) reagovat
:-D

Obrázek 'ockotrollolol' Obrázek 'ockotrollolol' (Lamer) (21.7.2022 8:52) reagovat
proš sem nahráváte nějaký příspěvek z roku 2021?

Obrázek 'ockotrollolol' Obrázek 'ockotrollolol' (bartlll2) (10.6.2021 7:19) reagovat
-satr- bez do prdele cobole

Obrázek 'ockotrollolol' Obrázek 'ockotrollolol' (Semenonavetraku) (9.6.2021 23:07) reagovat
Kubodlak: Nedodrzuje, ale porad se neporadaji velike akce a podobne. Na konci Zari 2021 muzeme mit naockovanych 18-20 milionu davek (16.5 milionu aktualni rychlosti, ale stale zrychlujeme), a vetsina lidi ma Pfizera, nebo Modernu, takze podzimu se nebojim, pokud neprijde nejaka mutace, tkera to obejde, nebo pokud se vlada nerozhodne prudit vechny kvuli tomu, aby antivaxxeri neumirali. Ale co by se stalo ted, kdyby vsechno padlo je otazka. Indicka varianta ma byt o dalsich 40% prenosnejsi, nez britska.

Obrázek 'ockotrollolol' Obrázek 'ockotrollolol' (HyperMAXRP (9.6.2021 21:31) reagovat
Tak tady už pomůže jedině Masaryk... stačí tištěnej.

Obrázek 'ockotrollolol' Obrázek 'ockotrollolol' (Kubodlak) (9.6.2021 20:59) reagovat
No realne se uz nic moc stejne nedodrzuje a to nejmene mesic. A vliv teploty na sireni byl znam uz loni na jare, tu studii linkoval sam Flegr (ktery je vyborne informovan lec ponekud panikar). Ja mam vakcinu, jsem imunni a odmitam dodrzovat opatreni, jako bych imunni nebyl. Je to saskarna. Jestli se neco posere, tak na podzim, ale jedine pokud budou skutecne nejake mutanty, ktere uniknou imunite z vakciny. Jinak jsme z toho venku. A jelikoz se vzniku takovych mutaci neboji ani sam Flegr, tak jsem optimista

Obrázek 'ockotrollolol' Obrázek 'ockotrollolol' (Semenonavetraku) (9.6.2021 20:05) reagovat
Kubodlak: Otazka je, co by se stalo, kdyby padla vsechna omezeni a desetitisice lidi by se potkay na fotbale a pili by v nocnich klubech z jednoho brcka a podobne. Ja to nevim. Mozna by to nemocnice ustaly, ale chapu jistou opatrnost v tomto smeru.

Obrázek 'ockotrollolol' Obrázek 'ockotrollolol' (Kubodlak) (9.6.2021 20:02) reagovat
Pres leto zadne pretizeni nemocnic nehrozi, tomu viru vic nez vsechna opatreni vadi leto.

Obrázek 'ockotrollolol' Obrázek 'ockotrollolol' (Semenonavetraku dva) (9.6.2021 18:37) reagovat
-satr-: Nepretizit nemocnice a zajistit, aby neumirali lidi, kteri umrit nemusi, dava smysl. Az budou ockovani vsichni, kdo ockovat chteli (asi nekdy behem leta), tak stat musi ty pasy a ta omezeni zrusit, jinak to je svinarna a maji pravdu konpiracni teoretici blabolici o NWO. Pokud to potom nezrusi, tak se mnou pocitej na vsechny demonstrace a dalsi akce s tim souvisejici.

Obrázek 'ockotrollolol' Obrázek 'ockotrollolol' (Semenonavetraku) (9.6.2021 18:22) reagovat
Python: videl jsem grafy ucinnosti Pfizeru a Moderny 30% to rozhodne nebylo. Ale nepsali pro kterou to je mutaci (kde a kdy to merili), tech 30% by mohlo odpovidat riziku nakazy indickou mutaci hadam. Zkusim na to najit link. V kazdem pripade to je biologie, takze se nehraje na 0 a 1, ale na vsechna cisla mezi tim. Kdyz to chyti ockovany clovek a 2 dny se v nem ty viry trosku mnozi a rozsiri jich do okoli treba milionkrat mene, nez neockovany, tak to je docela vyhra.

Obrázek 'ockotrollolol' Obrázek 'ockotrollolol' (PaulusRP (9.6.2021 16:48) reagovat
satr: Jako ano, souhlasim ze tvuj stat te nema co drzet na svem uzemi pokud jsi se neprovinil proti jeho zakonum, nicmene to ti nedava pravo vstoupit na uzemi jineho statu - to jestli te na hranicich otoci Cesky nebo Nemecky celnik je docela velky rozdil.

Obrázek 'ockotrollolol' Obrázek 'ockotrollolol' (-satr-RP (9.6.2021 16:21) reagovat
Paulus: stat nemoze drzat svojich obcanov v state ako vo vazeni ... ale ma pravo urcovat, ci niekto cudzi (neobcan statu) moze alebo nemoze vstupit. Tolko k podobnosti s imigrantami. Sa cudujem, ze hoci tu takmer unisino hatujete toho estabaka, co mate na cele statu, vobec Vam nevadia StBacke praktiky, ktore zavadza. Myslim ze do CR sa tak skoro nepozriem. A pokial je pravda, co niekto pisal, ze do bazenu len deti s PCR testom ... no, asi tak skoro do Brodu, Brumlova ci Hradista nepojdeme.

Obrázek 'ockotrollolol' Obrázek 'ockotrollolol' (PaulusRP (9.6.2021 16:15) reagovat
satr: Vadi za predpokladu ze k te vakcine nemaji vsichni pristup, dokud se o tom mluvilo v tomto kontextu tak jsem byl zasadne proti. Pokud uz maji pristup vsichni co se chteji ockovat tak ok. Jako mnoho ostatnich hajim pravo statu urcivat si kdo muze a nemuze vstoupit na jejich uzemi (funny how that works...). Ty hospody, to je blby, souhlas.

Obrázek 'ockotrollolol' Obrázek 'ockotrollolol' (PaulusRP (9.6.2021 16:11) reagovat
Wut: Tak predevsim myslis prisahu, a ta typicky (bo ruzne skoly si ji upravuji) mluvi jenom o tom ze nemuze pouzit sve lekarske znalosti k tomu aby ti ublizil, rozdavat vychovne facky se neucil na fakulte, takze to je ok.

Obrázek 'ockotrollolol' Obrázek 'ockotrollolol' (-satr-RP (9.6.2021 16:08) reagovat
smutne je, ze vam vobec nevadi, ze cez hranice A DO HOSPOD budete moct ist len s ockovacim pasom. Sorry ako, ale velky rozdiel od Zidovskej hviezdy v tom nie je.

Obrázek 'ockotrollolol' Obrázek 'ockotrollolol' (Wut°) (9.6.2021 16:01) reagovat
Prasohyjeník: doktor ti ji nemuze ubalit, porusil by hypokrytuv zakon o neublizovani pacientum. prisahaji na to pri promoci, jinak nedostanou titul.

Obrázek 'ockotrollolol' Obrázek 'ockotrollolol' (místní výčepní malého vzrůstu) (9.6.2021 15:26) reagovat
Já doktorovi řekl třikrát den a mohl jsem si pak tu vyšetřenou dávku odnýst a prodat židovi za 28bitkojnů.

Obrázek 'ockotrollolol' Obrázek 'ockotrollolol' (ujc) (9.6.2021 14:56) reagovat
Aristotelův pohrobek: zkopíroval jsem pro kozyho, proti čemu všemu se očkuje, jistě, že tetan je specifickej, děkujeme.

Obrázek 'ockotrollolol' Obrázek 'ockotrollolol' (jdsulinRP (9.6.2021 14:34) reagovat
Python boze muj, tak si to proste spocitej ne ? Sance ze to dostanes je X a prumerne nakazis Y lidi, ti zase nakazi dal, ale to resi R, pokud mas i treba blbou 50% sanci, ze to nechytnes, tak misto Y lidi nakazis Y/2 lidi tak R se ti snizi na polovinu, pokud to se dostane pod 1, tak se ta nemoc prestava sirit a mizi.

Obrázek 'ockotrollolol' Obrázek 'ockotrollolol' (Prasohyjeník) (9.6.2021 13:42) reagovat
Není to přesné. Heslo není den, ale "kokot". Nejlépe ve větě: "Koukám, že jsi taky pěknej kokot". Uvidíte, že jediná dávka, kterou dostanete, bude pěstí do xichtu. U doktorek je to horší, sice funguje analogicky heslo "píča", ale můžete se dostat do potíží kvůlivá Ferigate...

Obrázek 'ockotrollolol' Obrázek 'ockotrollolol' (Kubodlak) (9.6.2021 13:23) reagovat
Nejen s nasobně menší snací ji chytiš, ale kdyz už, tak máš řádově menší šanci někoho nakazit (prostě stihneš vyrobit jen malo viru, zatímco ten, jehož imunita virus nezvládne, je fabrikou na viry).

Obrázek 'ockotrollolol' Obrázek 'ockotrollolol' (tomastak) (9.6.2021 13:09) reagovat
Coo? furt to ještě není v koši?

Obrázek 'ockotrollolol' Obrázek 'ockotrollolol' (PythonRP (9.6.2021 12:50) reagovat
Kubodlak - Hele já už se v tom popravdě ztrácím, protože se to pořád mění, ale co si pamatuju, tak byla informace, že pravděpodobnost, že se člověk nenakazí po kompletním očkování, je přes 70%, ale účinnost, tedy že nepropukne vážný průběh nemoci, je až 95%. Proto pořád nerozumím té kolektivní imunitě. Jestliže i po očkování tu nemoc můžu mít a šířit (samozřejmě s násobně menší šancí), tak ta kolektivní imunita přece nemůže nikdy fungovat.

Obrázek 'ockotrollolol' Obrázek 'ockotrollolol' (Kubodlak) (9.6.2021 12:41) reagovat
30% na nakažení po kompletním očkování? No zatím vše, k čemu jsme četl klinické studie, dává přes 90% po kompletním dokončení očkování. U Pfizeru, který jsem dostal a četl jsem to víc do hloubky, už je velmi dobrá účinnost deset dní po první dávce.

Obrázek 'ockotrollolol' Obrázek 'ockotrollolol' (PaulusRP (9.6.2021 12:38) reagovat
biootec: Ne, jediná studie která něco takového naznačovala byla uplacená účelová sračka. Následující studie nikdy nic takového neprokázaly, není tam žádný známý mechanismus který by něco takového mohl způsobit. Já chápu že lidi si potřebují najít důvod, protože "shit happens" prostě neni uspokojující. A ano, jsi dement, ale neboj, nejsi to jen ty, je vás hodně.

Obrázek 'ockotrollolol' Obrázek 'ockotrollolol' (PythonRP (9.6.2021 12:38) reagovat
Semenonavetraku - no tak mi ještě prozraď, kde jsi vzal to 1% a míň. Pokud vím, tak oficiální údaje zní až 30% šance na nakažení po očkování.

Obrázek 'ockotrollolol' Obrázek 'ockotrollolol' (GeorgethebestRP (9.6.2021 12:33) reagovat
Kurva žena byla na očkování a řekla " dobrý den " tak to je v háji a není naočkovaná.

Obrázek 'ockotrollolol' Obrázek 'ockotrollolol' (PaulusRP (9.6.2021 12:28) reagovat
biootec: Njn, protože se to stalo potom tak se to muselo stát proto. Škoda že nemáme nějakou vědu která by mohla prokázat nějakou korelaci kdyby tam byla...

Obrázek 'ockotrollolol' Obrázek 'ockotrollolol' (Kubodlak) (9.6.2021 12:26) reagovat
Samozřejmě, že očkování může způsobit negativní následky. V podsatě každé očkování. A v podstatě každý lék. Nikdo netvrdí opak. Ví to každý, kdo si kdy přečetl příbalový leták. Podstatné je u farmak to, že jejich rizika jsou menší, než rizika kterým zabraňují nebo je léčí.

Obrázek 'ockotrollolol' Obrázek 'ockotrollolol' (biootec) (9.6.2021 12:22) reagovat
Ale jistě to s tím očkováním vůbec, ale vůbec nesouvisí, data SÚKLu, kam se nejen tenhle případ nikdy nedostal, jsou naprosto v pořádku, to jen já jsem dement, vždyť se přece přišlo na to, že jedna postarší studie byla cinknutá, tak z toho jasně plyne, že všecko očkování, včetně toho, co v době tý studie ještě neexistovalo ani na papíře, je naprosto bezpečný a v žádným případě nemůže způsobit nějaký negativní následky ...

Obrázek 'ockotrollolol' Obrázek 'ockotrollolol' (Kubodlak) (9.6.2021 12:22) reagovat
@xcvcx Ano množit se nemůže. To ses mohl dočíst už v mém příspěvku. Jinak "táráš" totální nesmysly. Udělal sis v hlavě guláš z vektorových vakcín (živý DNA virus obsahující gen pro spike protein, který nakazí buňku...) a inaktivovanou vakcínou (namnožený virus covidu, inaktivovaný=zabitý=neschopný infekce -> který se použije čistě jako pasivní částice). Problém inaktivovaných vakcín je, že špatně fungují. Aby se pořádně aktivoval imunitní systém, je potřeba exprese spike proteinu v lidských buňkách.

Obrázek 'ockotrollolol' Obrázek 'ockotrollolol' (okolekRP (9.6.2021 12:14) reagovat
2 Semenonavetraku: hele když já tomu nerozumím a zdá se že SUKL taky moc neví, můžeš nám to tu prosím tě vysvětlit popř. to poslat i tomu SUKLu a případně samotnému pfitzeru a jiným? děkuju, ještě že tu máme takové odborníky na tom roumingu :-D

Obrázek 'ockotrollolol' Obrázek 'ockotrollolol' (xcvcx) (9.6.2021 12:12) reagovat
Kubodlak: Netáraj blbosti. Vektorová vakcína používá jako nosič virus, který se v lidském těle množit nemůže (Astra používá šimpanzí ChAdOx1). Vektorový virus je ale upraven tak, že na svém povrchu obsahuje spike protein čínského viru (SARS-CoV-2). Vakcína se vyrábí tak, že na zvířecí tkáni necháš namnožit upravený vektorový virus (co z části vypadá jako SARS), deaktivuješ je aby se nemohly množit a pak je píchneš člověku. Imunitní systém pak reaguje přímo na dodané viry, nic se v člověku nemnoží.

Obrázek 'ockotrollolol' Obrázek 'ockotrollolol' (biootec) (9.6.2021 12:12) reagovat
Doteď, v necelých osmi letech, mluví tak, že jí skoro nikdo nerozumí. Jemná motorika v prdeli, kreslí jak tříletý děti, ohromný problémy při psaní. A nejenom tohle, problémy s počůráváním (už byla skoro odplenkovaná …), atd. Když mi logopedka v těch jejích třech a půl letech ukazovala jako ohromnej úspěch to, co já jsem s ní dělal měsíc před tím zatraceným očkováním, psychicky jsem se z toho složil.

Obrázek 'ockotrollolol' Obrázek 'ockotrollolol' (biootec) (9.6.2021 12:08) reagovat
One datapoint. Mám dvě dcery. Podlehli jsme propagandě, že prý Pediacel je šetrnější, a mladší dostala ten. Po první dávce dost silná reakce, ale u doktorky absolutní nezájem o hlášení nějakých nežádoucích účinků. Byl jsem proti, aby se v tom pokračovalo, když to nesedlo, ale byl jsem za antivax dementa. A cirka v roce dostala další. Do týdne na to totální regrese ve vývoji - předtím vypadala, že předežene ségru, po tom přestala artikulovat, trochu mluvit začla až skoro ve čtyřech letech v péči logopedky.

Obrázek 'ockotrollolol' Obrázek 'ockotrollolol' (Wut°) (9.6.2021 12:06) reagovat
muhaha: asi... tady lidi fakt neuměj kriticky myslet :-D

Obrázek 'ockotrollolol' Obrázek 'ockotrollolol' (muhaha) (9.6.2021 11:52) reagovat
takze kazdej kdo tam vleze a rekne dobry den, tak dostane placebo ? :-D :-D :-D

Obrázek 'ockotrollolol' Obrázek 'ockotrollolol' (PaulusRP (9.6.2021 11:50) reagovat
Semeno: Vis co je srandovni? Jedna vec kterou mi tvrdil jako dukaz je ze Bill zminil na TEDu ze jeden z prostredku ke snizeni populace jsou vakciny, coz je pry pereknuti a on to urcite nechtel rict. Vysvetlit mu ze ano, vakcinace vede k mene detem, ale ne protoze by nekoho zneplodnily, ale protoze jich nepotrebujes 10 kdyz 8 z nich neumre na choroby, to uz nejde...jenze to je tak ze tohle dnesni lidi nezazili, takze si mysli ze to jak si dneska zijeme je "normalni" a "prirozene", ikdyz to teda rozhodne nen

Obrázek 'ockotrollolol' Obrázek 'ockotrollolol' (Kubodlak) (9.6.2021 11:42) reagovat
u té Astry teoreticky (je to prakticky zanedbatelné, ale nelze to vyloučit) existuje to riziko, které šiřitelé bludů připisují mRNA vakcínám, totiž změnu lidské DNA. DNA viry se totiž (některé to umí cíleně) mohou insertovat do buněčné DNA a například tak poškodit gen a vyvolat rakovinu. Ale ty, co to dělají cíleně, na to mají speciální enzymy. Vektorové viry je nemají a může se to stát jen nepravděpodobnou náhodou. Nicméně u mRNA vakcín je to riziko čistá nula. DNA neobsahují.

Obrázek 'ockotrollolol' Obrázek 'ockotrollolol' (Kubodlak) (9.6.2021 11:38) reagovat
u Astry není jen kapsida viru, ale celý (ne úplně, je poškozený, aby se nemohl dál množit) vektorový DNA virus. Ten buňku normálně nakazí, vyrobí mRNA v buňce podle vlastní DNA a dál to funguje stejně jako mRNA vakcína.

Obrázek 'ockotrollolol' Obrázek 'ockotrollolol' (PaulusRP (9.6.2021 11:36) reagovat
Crha: Ty jsi fakt případ. Nárust? Pravděpodobně rozšíření spektra, dříve to byl pouze blbec, dneska už má diagnózu protože jsme se o tom taky cosi víc naučili. Bezpečné? Není, nic není "bezpečné", je to jen o poměru rizik. Snížilo se riziko nákazy tyfem? Potom to můžeme posunout, protože riziko problému s vedlejšími účinky se s věkem snižuje, takže to bude zase vyrovnané. 600x větší než je dovolená v kojenecké pitné vodě, ne? Ano, přijde, protože tu vakcínu nepiješ, efekt hliníku je kumulaivní...proboha...

Obrázek 'ockotrollolol' Obrázek 'ockotrollolol' (Semenonavetraku) (9.6.2021 11:32) reagovat
Paulus: Zatim se mi dari vysvetlovat. Protoze rodina i kolegove umi anglicky i pocitat a neboji se pouzit mozek a prepocitat si statistiky. okolok: Ta mRNA se v tele rychle spotrebuje a dalsi uz neprijde, takze vyroba toho proteinu ustane. Protoze to je "m"RNA - messenger RNA, kterou ma spravne doplnovat prepis z DNA v jadre (pri normalnim fungovani bunky). A Astra Zeneca doda taky RNA, jenom tam je navic kapsida adenoviru.

Obrázek 'ockotrollolol' Obrázek 'ockotrollolol' (Aristotelův pohrobek) (9.6.2021 11:29) reagovat
ujc: S tou kolektivní imunitou proti tetanu krásně demonstruješ kvalitu svých argumentů a svého myšlení, narozdíl od té dementní antivax protistrany ...

Obrázek 'ockotrollolol' Obrázek 'ockotrollolol' (Semenonavetraku) (9.6.2021 11:29) reagovat
okolok: To, ze nechapes mRNA, ani vysledky testu (1 z milionu umrel na klasicky vyrobenou Astru Zenecu, zatimco na Pfizer snad dokonce nikdo) neznamena, ze o tom nikdo nic nevi. Za 10 let bude samozrejme otestovanejsi, to da rozum. CRHA: Za narust autismu muze lepsi diagnostika. Drive to byl "debil" a poslali ho do pomocny skoly. Dneska ma sanci byt z nej skutecny IT guru narozdil od vas.

Obrázek 'ockotrollolol' Obrázek 'ockotrollolol' (Kubodlak) (9.6.2021 11:26) reagovat
mRNA technologie je jednoduchá a elegantnější, je tam toho méně než v klasických vakcínách :) Tohle je opravdu strašení lidí něčím, čemu nerozumí, hlavně když jsou tam nějaká strašidelná slova. Něco jako jaderný nbebo kvantový...

Obrázek 'ockotrollolol' Obrázek 'ockotrollolol' (PaulusRP (9.6.2021 11:25) reagovat
Semenonavetraku dva: Njn...s tim kolegou jsem si srandu bohuzel nedelal :-( A mam stryce, inzenyra pres elektro, ktery taky porad vypousti takovehle kraviny...a to je jeho dcera doktorka...

Obrázek 'ockotrollolol' Obrázek 'ockotrollolol' (Semenonavetraku) (9.6.2021 11:25) reagovat
Python: Dovolim si odpovedet a Kubodlak me kdyztak opravi/doplni). Nemoc se nemuze sirit, pokud R_0 poklesne pod 1, protoze se nenakazi dost lidi a nakaza postupne skonci. A R_0 zavisi na tom, jak casto se clovek potka s nekum, na koho to muze prenest. Takze sedet doma, a chodit do prace s naockovanymi je "totez". Naockovani to chytnou velmi vyjimecne - 1% - 0.0001% podle vakciny a mutace viru.

Obrázek 'ockotrollolol' Obrázek 'ockotrollolol' (pan_Jaroslav_Crha_guru_ITRP (9.6.2021 11:25) reagovat
Jasně, takže za nárůstem autismu u dětí může co ? CO2 ? Nebo Putin ? Navíc naše zdravotnictví posunulo možnost očkování do pozdějšího věku. Proč když je to bezpečné ? A je to bezpečné když do tebe píchnou 600x větší dávku hliníku než je dovolená ? Fakt ti přijde normální dětem cpat do krve hliník ? Lituju tvoje děcka.

Obrázek 'ockotrollolol' Obrázek 'ockotrollolol' (okolekRP (9.6.2021 11:23) reagovat
Tvle ta diskuze to je dobrý maso....prej že racionální argumentace a pak ten samej pičus přirovná X desítek let prověřené vakcíny proti tetanu, obrně apod. k experimentální vakcíně založené na technilogii mRNA o které vlastně nikdo nic neví a přiznává to sám výrobce i SUKL, viz. [odkaz] Jděte se bodnout! slouží vám to některým jen k tupému a povrchnímu moralizování a povyšování se nad ostatní, prostě klasičtí lepšolidé...

Obrázek 'ockotrollolol' Obrázek 'ockotrollolol' (Kubodlak) (9.6.2021 11:22) reagovat
Až bude nějaká hypotetická budoucí multivakcína obsahující epitopy z různých mutantních spike proteinů, bude jistě lepší než jedna infekce jedním kmenem covidu. Ale taková vakcína zatím neexistuje. Naopak, při reálné infekci může tělo cílit imunitu i na jiné části viru než spike protein (ten je zdaleka nejdůležitějším cílem, ale v případě, že radikálně zmutuje, může být imunita proti jiným částem významná). A to, čím se lidi nyní nakazí, je aktuálnější verze než to, na základě čeho se vyvíjely souč. vakciny

Obrázek 'ockotrollolol' Obrázek 'ockotrollolol' (Semenonavetraku tri) (9.6.2021 11:22) reagovat
Kubodlak: Ten spike protein je stejny, ale pri infekci dostane imunita mnohem vice virovych proteinu a nahodne si vybere na ktery se naucit. Vakcina da jenom jeden protein - ten, co je na viru videt zvenku. Moderna a Pfizer maji >95%, ale proti indicke mutaci to klesa tusim nekam na 80%. Vsechno zavisi na statistikach reinfekce brazilskou a indickou mutaci a ty se moc najit nedaji. Udelaly druhou vlnu v Manaus reinfekce, nebo vyrazne vyssi R_0?

Obrázek 'ockotrollolol' Obrázek 'ockotrollolol' (PythonRP (9.6.2021 11:20) reagovat
Kubodlak - Jestli se v tom fakt vyznáš, můžu mít takovej debilní dotaz, co mi pořád vrtá hlavou? Jak může fungovat kolektivní imunita, když tohle očkování má chránit jen a pouze mě před horším průběhem nemoci a chytit to stejně můžu? A i po očkování to můžu vesele roznášet dál?

Obrázek 'ockotrollolol' Obrázek 'ockotrollolol' (Kubodlak) (9.6.2021 11:18) reagovat
Ten spike protein je ten stejný psike protein jako v tom viru. Ano, pokud bude očkování s updatovaným proteinem, bude jeho (stejným nebo lepším) ekvivalentem infekce příslušným kmenem. Zatím ale funguje zkřížená imunita vcelku spolehlivě. Ano, jsou reinfekce po infekci, ale je jsou velmi vzácné. Zatímco vakcíny (ty lepší) mají účinnost jen někde okolo 95%.

Obrázek 'ockotrollolol' Obrázek 'ockotrollolol' (Semenonavetraku dva) (9.6.2021 11:16) reagovat
Paulus: Me je jasne, ze to byl sarkasmus, ale realita je o tolik absurdnejsi, nez jsem cekal, ze jsem to sem chtel napsat. A nejlepsi na tom celem je, ze ten doktor tu vakcinaci doporucoval. Jenom svoji vakcinou.

Obrázek 'ockotrollolol' Obrázek 'ockotrollolol' (Semenonavetraku tri) (9.6.2021 11:14) reagovat
Kubodlak: Brazilska mutace se dokaze vyhnout imunite ziskane prodelanou infekci beznym kmenem (viz cca pred rokem promorene brazilske mesto Manaus). Co dokaze indicka mutade (delta) uvidime. Vakcina predhodi imunitnimu systemu pouze spike-protein, takze se na nej nauci (bohuzel i z druhe strany, ze ktere ho nikdy nuvidi). Infekce poskytne hodne casti viru. A na jake kusy proteinu se IM system nauci je IMHO nahodne. PhD sice nemam, ale odkaz na vedeckou praci (i v a anglictine) bych ocenil.

Obrázek 'ockotrollolol' Obrázek 'ockotrollolol' (PaulusRP (9.6.2021 11:12) reagovat
Semenonavetraku dva: Sakra to uz aji tady musim davat za kazdou vetu /s, ja vim jak to tenkrat bylo :-)

Obrázek 'ockotrollolol' Obrázek 'ockotrollolol' (Semenonavetraku dva) (9.6.2021 11:09) reagovat
Paulus: Vakcinace zpusobuje autismus podle jednoho zdroje, ve kterem se pise, ze rodice nekolika deti meli pocit, ze prvni priznaky autismu nastoupily po kombinovane MMR troj-vakcine a ta by mohla byt pricinou. A ten doktor to delal proto, ze doporucoval prodaval ty 3 vakciny jednotlive. A mel na ne patent. A platil mu pravnik, ktery se chtel soudit se statem za autisticke deti a potreboval vyrobit dukaz, ktery u soudu projde. Doporucuji nahlednout do puvodnich zdroju. Vyvracene to je samorejme mnohokrat.

Obrázek 'ockotrollolol' Obrázek 'ockotrollolol' (Kubodlak) (9.6.2021 11:09) reagovat
Vic nez 70 mame uz ted, protoze je potreba pocitat i promorene.

Obrázek 'ockotrollolol' Obrázek 'ockotrollolol' (Semenonavetraku) (9.6.2021 11:04) reagovat
ujc: 70% proockovanost platila pro puvodni kmeny. Indicka bude potrebovat hodne pres 90%. A na celem svete, nejen u nas. Takze tenhle virus tu s nami je uz nafurt a lidi s rozbitou imunitou maji smulu :-(. Netesi me to, ale kdyz se kouknes na data, tak to ted uz jinak dopadnout nemuze.

Obrázek 'ockotrollolol' Obrázek 'ockotrollolol' (Kubodlak) (9.6.2021 10:57) reagovat
@Hnidopich tak povidej, rad si ten duvod poslechnu. a bez laickych okecavek, mam PhD v oboru.

Strana 1/2. 1 2 následující


Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Podmínky pro uchovávání nebo přístup ke cookies je možné nastavit ve vašem prohlížeči. Více...