Odebírat | ||
Obrázek 'screenshot 2021' (al5249) RP (29.6.2021 18:01) | reagovat | |
Tulene Zhulene, jsou dva zasadni vlivy jeden je, ze umis brzdit levou a ten druhy, je ten, ze v elektromobilu neslysis motor jit do kriticky nizkych otacek a nemas nutkani rychle dupnout na spojku. | ||
|
||
Obrázek 'screenshot 2021' (Tulene Zhulene) (28.6.2021 17:21) | reagovat | |
Neoreg: V elektromobilu mam dva pedaly (brzdu a plyn) a nikdy jsem levou na brzdu neslapnul. V jednom ze spalovaku, ktere jsem mel driv jsem bezne levou brzdil umyslne, protoze nedrzel volnobeh. Eelektromobil se spojkou a manualnim razenim uz jsem videl - u prestaveb se to nekdy vyskytne. | ||
|
||
Obrázek 'screenshot 2021' (Neoreg) (28.6.2021 16:22) | reagovat | |
Zhulene: Buď nechápu a nebo fakt jezdíš elektromobilem se spojkou, převodovkou a manuálním řazením? To bych vlastně nechápal taky. | ||
|
||
Obrázek 'screenshot 2021' (Tulene Zhulene) (27.6.2021 23:11) | reagovat | |
al5249: S automatem jsem nikdy nejel (a podle toho, co jsem o tom cetl, tak mi to domu smi jedine zadarmo na dojezdeni kdyz neni snih), ale uz asi 5 let jezdim vyhradne na elektriku a jeste se mi nestalo, ze bych omylem brzdil levou. Mozna proto, ze umim brzdit levou umyslne. Brzdit levou je potreba u spalovaku, kdyz nechteji drzet volnobeh (treba pri tom prepinani na LPG). | ||
|
||
Obrázek 'screenshot 2021' (Pichuss) (27.6.2021 22:26) | reagovat | |
Ncj: tak proč tam je ten třetí pedál, když je to automat? | ||
|
||
Obrázek 'screenshot 2021' (hlas_bludu) (27.6.2021 16:45) | reagovat | |
Ked sa na mna niekto moc lepi zozadu, zablikam mu brzdovym svetlom. Nohu z plynu pri tom dole nedavam. Funguje to celkom pekne, vacsinou si zacnu drzat odstup. Len netreba zabrzdit prilis silno, lebo screen-shot spravi to auto vzadu do mojho kufra | ||
|
||
Obrázek 'screenshot 2021' (Johan) RP (27.6.2021 10:41) | reagovat | |
U aut s elektronickým plynem při stisknutí plynu a brzdy zároveň se plyn vypne a funguje jen brzda. | ||
|
||
Obrázek 'screenshot 2021' (Nck) (27.6.2021 9:34) | reagovat | |
Tady ještě nikdo nikdy neviděl automat? Asi us obrázek, kde jsou běžný. Jinak jízda s automatem pro českého začátečníka: levou nohu zásadně křížem za pravou patou | ||
|
||
Obrázek 'screenshot 2021' (elmordo) RP (27.6.2021 9:16) | reagovat | |
a proč teda mačká brzdu a spojku? nehledě na to, že u automatu se to dělá docela běžně | ||
|
||
Obrázek 'screenshot 2021' (Kacoš) RP (27.6.2021 9:14) | reagovat | |
Já brzdil levou, když jsem v provozu přepínal favorita z benzínu na plyn a vyšlo to zrovna na křižovatku. To bylo potřeba držet vysoký otáčky. Dá se to naučit. | ||
|
||
Obrázek 'screenshot 2021' (Nedos) RP (27.6.2021 9:10) | reagovat | |
U toho automatu se musíš soustřerdit na to že máš mít levou opřenou o blatník. | ||
|
||
Obrázek 'screenshot 2021' (Georgethebest) RP (27.6.2021 7:00) | reagovat | |
Konečně smysluplný hoax | ||
|
||
Obrázek 'screenshot 2021' (Merlin) RP (27.6.2021 3:02) | reagovat | |
No u automatu normální řidič vlastně levou nohu nepotřebuje. Když jsem poprvé jel automatem, tak jsem si při vyjíždění ze dvora na silnici taky "vyšláp spojku" a visel v pásu jak lenochod na větvi. Ano, dá se nacvičit brždění levou, používá se to při závodech, ale pro běžnou jízdu v provozu je to k ničemu. | ||
|
||
Obrázek 'screenshot 2021' (al5249) RP (27.6.2021 2:56) | reagovat | |
Krom majitelu vraku si brzdeni levou vyzkousel skoro kazdy, kdo nekdy jel s automatem a takove neumyslne brzdeni, byva samozrejme neprijemne. Na druhou stranu, da se to nacvicit a pri zavodech se brzdi levou docela bezne i bez automatu, osobne jsem presvedcen, ze je to beznejsi a lepsi technika nez brzdit spickou a pridavat patou, presto, ze se vetsinou nejezdi v elektromobilech. | ||
|
||
Obrázek 'screenshot 2021' (Woyta) RP (27.6.2021 2:42) | reagovat | |
Ja si brždění levou nohou s Protonem na okruhu užíval. Krásně se určovalo, jestli bude auto nedotáčivé či přetáčivé. U FWD poměrně běžná technika. | ||
|
||
Obrázek 'screenshot 2021' (Tulene Zhulene) (27.6.2021 2:02) | reagovat | |
Brzdit levou neni problem. Kdysi jsem mel auto, ktere odmitalo drzet volnobeh. 1. krok je vedet, ze si clovek nabije hubu a nedelat to v provozu. To jsem vedel, protoze jsem v rodine nebyl prvni, kdo mel takove auto (nikoliv ten samy kus). 2. krok je zkusit to. 3. krok je dostat auto ze smyku . 4. krok je parkrat si to zopakovat a za pul hodinky uz clovek brzdi levou stejne, jako pravou. Rychle projizdeni zatacek smykem vyzaduje brzdit patou a plyn spickou (leva na spojce), nebo elektromobil. | ||
|
||
Obrázek 'screenshot 2021' (.:Gembler:.) RP (27.6.2021 0:55) | reagovat | |
Jj, muzu potvrdit 10 let pestujes reflex, ze pri plnym seslapnuti brzdy musis seslapnout i spojku, a pak zkousis pribrzdit levou... jde to hodne blbe odnaucit. Navic pri brzdeni musis mit cit pri seslapavani pedalu, zatimco u spojky musis mit cit pri pousteni pedalu, ktery je tvrdsi. | ||
|
||
Obrázek 'screenshot 2021' (Turek) RP (27.6.2021 0:33) | reagovat | |
Brzdit levou nedoporučuju. Jednou jsem to zkoušel v relativně nízké rychlosti - asi 35 kmh a nemít uvázaný pás tak mám háčko otisknuté na čele jak Rimmer. | ||
|
||
Obrázek 'screenshot 2021' (Hnidopich original) (27.6.2021 0:20) | reagovat | |
Screenšrot? | ||
|
||
Obrázek 'screenshot 2021' (brnonymous) RP (26.6.2021 23:42) | reagovat | |
OP ma 14 let, tak mu to odpustte. | ||
|
||
Obrázek 'screenshot 2021' (lubik23) (26.6.2021 23:20) | reagovat | |
Až na to, že blb šlape na spojku a brzdu. | ||
|
||
Obrázek 'screenshot 2021' (dickbutt69) (26.6.2021 23:18) | reagovat | |
A proč na obrázku mačká brzdu a spojku? | ||
|
||
Obrázek 'screenshot 2021' (Nedos) RP (26.6.2021 23:12) | reagovat | |
Pokud není auto rozbitý, tak by mělo zastavit. | ||
|
||
Obrázek 'screenshot 2021' (Ingress) RP (26.6.2021 23:11) | reagovat | |
Když zabrzdíš levou nohou, tka proletíš čelním sklem. Jen si to zkuste | ||
|