Odebírat | ||
Obrázek 'nikdo nekeruje' (Paulus) RP (22.7.2021 8:57) | reagovat | |
Kalda: Kdyz se ho zeptali proc zmenil nazor tak protoze "ho sralo ze letectvo bylo prilis skepticke", jako by to pridavalo duveryhodnost cemukoliv, a "nekteri svedci byli obcas profesionalni piloti", coz nemeni nic na tom ze se muzou mylit. | ||
|
||
Obrázek 'nikdo nekeruje' (Kalda) (22.7.2021 8:26) | reagovat | |
v 50. a 60. letech minulyho stoleti meli amici project blue book, kde se armada snazila zjistit pricinu techhle jevu. Celkem z 12 600 hlaseni se jich nepodarilo objasnit cca 700 a to tam vymejsleli kdejaky kombinace prirodnich jevu s technikou atp. Napriklad se na tom podilel astronom a profesor J.A.Hynek kterej po zapojeni do projektu zmenil nazor ze i moznost s mimozemstanama je mozny https://en.wikipedia.org/wiki/J._Allen_Hynek | ||
|
||
Obrázek 'nikdo nekeruje' (Gauner) (15.7.2021 20:46) | reagovat | |
Paulus: nic nepodsouvam jen zkracuji tve vyroky. Cituji: "Mozna te to prekvapi, ale to uzasne vojenske vybaveni vyrabel clovek a k tomu dodavatel ktery nabidl nejnizsi cenu." + "Me se libi jak nekteri lidi povazuji armadu za etalon kompetence, ... realita je tak tragikomicka ze se tomu jen tezko uveri" atd To ze jde o pravidelna hlaseni vojenskych pilotu proste ignorujes ... no nic jen jsem chtel doplnit k diskuzi | ||
|
||
Obrázek 'nikdo nekeruje' (Paulus) RP (14.7.2021 14:44) | reagovat | |
Gauner: Kdyby te to opravdu zajimalo tak by jsi mi nepodsouval nejaky svuj vyblitek, tuhle hru nehraju. Packo | ||
|
||
Obrázek 'nikdo nekeruje' (Gauner) (14.7.2021 13:05) | reagovat | |
Paulus: zkusil jsem dat tvuj komentar do translatoru, ale stejne mi vylezl jen neidentifikovatelny napsany objekt. Tvuj nazor je vlastne co? Ze vsichni vojensti piloti, co neco videli jsou hlupaci s halucinacema a zbytek je chyba techniky? | ||
|
||
Obrázek 'nikdo nekeruje' (Paulus) RP (14.7.2021 8:49) | reagovat | |
Gauner: Nejjednodussi vysvetleni neni ze nevime, to je prosim konstatovani stavu. Jednodussich vysvetleni je pred zelenyma muzickama cela rada. Zprava kterou si nekdo vytahl z pr... v Iranu nic nedokazuje a nekteri lidi se tvari ze pokud je takovych zprav vic tak to neco dokazuje - ne, pokud mas hovno a pridas k nemu hovno nemas lepsi hovno, mas dve hovna. Muzes prihodit kolik chces hoven ale nakonec budes mit jenom hromadu hoven, ne dukaz ze se neco deje. | ||
|
||
Obrázek 'nikdo nekeruje' (dr nick) RP (14.7.2021 7:47) | reagovat | |
hlas_bludu: nejlepsi definice UFO, co jsem kdy viděl, made my day, dix | ||
|
||
Obrázek 'nikdo nekeruje' (PaulZy) RP (14.7.2021 6:00) | reagovat | |
V Československu proti UFO dokonce bojovali... teda vrtulníkem, který nic netrefil a zrovna byl zákaz střílet cokoliv cizího z Rakouska. [odkaz] | ||
|
||
Obrázek 'nikdo nekeruje' (Tak určitě) (13.7.2021 23:02) | reagovat | |
Pořád lepší ufo, než když ti prostřelí palici takováto svině: https://www.youtube.com/watch?v=9CO6M2HsoIA | ||
|
||
Obrázek 'nikdo nekeruje' (Gauner) (13.7.2021 22:27) | reagovat | |
Armada samozrejme zkousela identifikovat letajici objekty, ktere narusuji jeji prostor. A neuspela. Occamova britva rika, ze pokud je vice vysvetleni pak je lepe uprednostnocat to nejjednodusi. A v tomto pripade zni: proste nevime, nemame dostatecne znalosti. | ||
|
||
Obrázek 'nikdo nekeruje' (kjsehfj) (13.7.2021 22:07) | reagovat | |
viz citat nize, iranci tam primo napsali, ze to vytvoril clovek. | ||
|
||
Obrázek 'nikdo nekeruje' (Paulus) RP (13.7.2021 20:50) | reagovat | |
Ano, armada priznala ze ma desetileti hlaseni objektu ktere se jim nepodarilo identifikovat...protoze to nezkouseli...protoze to byly kraviny, jako ptaci, atmosfericke jevy (takova fata-morgana neni jenom ve viditelnem spektru, vime?) a uplne normalni problemy s technikou, ktera taky neni dokonala. Ale na oblbovani lidi se daji videlat pekne penize, takze samozrejme ze to nekdo pouzije. Verte mi ze bych chtel aby na tom neco bylo, ale Occamova britva nas nutne vede k trochu jinemu zaveru. TECKA. | ||
|
||
Obrázek 'nikdo nekeruje' (80) (13.7.2021 20:44) | reagovat | |
vláda přiznala, že existují létající objekty, které se jí nepodařilo identifikovat... ok? | ||
|
||
Obrázek 'nikdo nekeruje' (bohyn) RP (13.7.2021 20:36) | reagovat | |
@Gauner jak uz sem psal, lidi za trochu pozornosti zabijou i cloveka. Jsou to nemocni lidi. | ||
|
||
Obrázek 'nikdo nekeruje' (Gauner) (13.7.2021 19:49) | reagovat | |
Desetileti zprav od pilotu o setkani s ufo. Dlouhy vyzkum, ktery nic nezjistil a proto potlavovani zprav. Po dlouhe dobe uznani, ze to proste je realita, a tady je "odborniku" ... Proste se smirte s tim, ze to neni dilo nektereho ze statu, protoze stejna pozorovani jsou dokumentovana uz 80 let a porad to nedokazeme napodobit. Jsou tu neidentifikovatelne jevy popirajici fyzikalni zakony jak je zname a vlada usa to uznala jako fakt. Tecka. | ||
|
||
Obrázek 'nikdo nekeruje' (lsifheuihf) (13.7.2021 17:53) | reagovat | |
Mnohem podrobnejsi zprava: https://www.airinternational.com/2017/12/18/iran-ufo-reports-revealed "The study concludes that the UFOs in question were manmade and that, in the past two decades, the objects primarily appeared in proximity to sites related to Iran’s ballistic missile and nuclear programmes." | ||
|
||
Obrázek 'nikdo nekeruje' (lsifheuihf) (13.7.2021 17:44) | reagovat | |
Rozmazany ptak z fotky neleta 0 i mach 10 i mimo atmosferu, nedokaze sestrelit stihacku a neumi jamovat radar: https://www.forbes.com/sites/michaelpeck/2014/01/14/did-iranian-fighters-battle-ufos/ | ||
|
||
Obrázek 'nikdo nekeruje' (lsifheuihf) (13.7.2021 17:22) | reagovat | |
Pokud se jedna o nejake black projecty, zadna vysetrovaci komise nic nezjisti, protoze k tomu nedostane nic vic nez nejaky rozmazany flek a mnoha svedectvi o velmi nevsednich letovych charakteristikach | ||
|
||
Obrázek 'nikdo nekeruje' (Paulus) RP (13.7.2021 16:23) | reagovat | |
Neasi: Aha, jakaze vysetrovaci komise? | ||
|
||
Obrázek 'nikdo nekeruje' (Neasi) (13.7.2021 16:00) | reagovat | |
Paulus: Ty podklady má ta vyšetřovací komise. Od toho jsou výslechy, výpovědi, data. Serióznost toho je vidět už jen tím že se tím oficiálně zabývají. Za mě by bylo úplně ok, kdyby se to vyšetřilo a zjistilo se, že všichni udělali chybu. Jen říkám, že podle mého je správně to vyšetřit a ne to ignorovat. | ||
|
||
Obrázek 'nikdo nekeruje' (Neasi) (13.7.2021 15:57) | reagovat | |
mahta2: Jenže tady máš přímo záběry ze zaměřovacího kontejneru, jak černobíle ve viditelném světle, tak ifračerveně. Vidíš konkrétní charakteristiky, rychlost. Máš výpovědí desítek pilotů (dva z nich veřejně). Nebylo to něco co se projevovalo náhodně jen tak na deset minut, to uskupení lodí to tam měřilo a vysílalo k tomu stíhačky několik dní (paměť mi úplně neslouží, jestli 2 nebo 3 dny). Což pořád neznamená, že to nemá jednoduché přírodní vysvětlení, třeba to byl kulový blesk. Ale je dobré to aspoň šetři | ||
|
||
Obrázek 'nikdo nekeruje' (Paulus) RP (13.7.2021 15:54) | reagovat | |
Neasi: Predpokladam ze dodas nejake podklady ktere nejsou jenom komercni film, aby jsme mohli zkontrolovat jejich spolehlivost. | ||
|
||
Obrázek 'nikdo nekeruje' (Neasi) (13.7.2021 15:52) | reagovat | |
Paulus: Jinak já beru že radar může být chybný, jenže pravděpodobnost že je chybných několik radarů najednou, optický zaměřovací kontejner, a navíc ještě několik profesionálně školených pilotů a zbraňových specialistů, je prostě menší (pravděpodobnost je vždycky menší, když tam máš spojku "A"), než že tam něco fakt poletovalo. Otázkou je prostě jen co. | ||
|
||
Obrázek 'nikdo nekeruje' (bohyn) RP (13.7.2021 15:17) | reagovat | |
mahta2: konecne nejaky rozumny vysvetleni. | ||
|
||
Obrázek 'nikdo nekeruje' (Paulus) RP (13.7.2021 15:15) | reagovat | |
Neasi: No jenze kdyz ses ufolog z povolani tak ti asi nikdo projekt na zbranovyn systemu neprihraje, zejo. Nikdo to nechtel resit protoze kazdymu kdo o tom neco vi je jasny ze to jsou kraviny. Jenze po par letech odejdes z armady, vysluhy nejsou nic moc, a jednou za tebou prijde typa ze ti da 10k USD kdyz mu na kameru reknes ze jsi videl neco divnyho... | ||
|
||
Obrázek 'nikdo nekeruje' (mahta2) (13.7.2021 14:48) | reagovat | |
Story je taková, že jeden ufolog dělal výzkum neidentifikovaných objektů a po několika letech co nezjistil nic celý ten program zrušili. Ufolog pak vyhádal publikování záběrů. Následně každý pitomý kanál á la TV Nova začal vysílat různé FLIR záběry letících kachen apod. a různí "experti" se tam ukájeli, jak není vidět žádný motor a že je to určitě nějaký antigravitační pohon apod. Většina z toho jsou běžné bugy radarů. I tu na letišti chytali UFA, než posunuli prahy tak, aby nechytali auta na dálnici. | ||
|
||
Obrázek 'nikdo nekeruje' (Paulus) RP (13.7.2021 14:47) | reagovat | |
Me se libi jak nekteri lidi povazuji armadu za etalon kompetence, to jsou takovy ty lidi co znaji Americkou armadu akorat ze Stargate a dalsi propagandy. Tyhle lidi by si meli zjistit jak to opravdu funguje, protoze realita je tak tragikomicka ze se tomu jen tezko uveri. | ||
|
||
Obrázek 'nikdo nekeruje' (Neasi) (13.7.2021 14:45) | reagovat | |
Paulus: Jenže trvalo asi deset let než se to vůbec začalo řešit, a i tak byla docela slušná tendence to neřešit a ty lidi vesměs vypovídat nechtěli, protože chtěli mít kariéru, kde když začneš vyprávět něco o UFO, tak jsi jako pilot skončil. Když chceš bezedný rozpočet, tak stačí dělat na hypersonických zbraních a máš pokoj na příštích 20 let. | ||
|
||
Obrázek 'nikdo nekeruje' (Paulus) RP (13.7.2021 14:39) | reagovat | |
Neasi: Nechapeme se, ja nemluvim o tech UFO, ja mluvim o tech pristrojit co to UFO "nasly" | ||
|
||
Obrázek 'nikdo nekeruje' (Paulus) RP (13.7.2021 14:37) | reagovat | |
Neasi: Ne ze bych s tebou souhlasil, ale jenom protoze na konspiracnim videu nekdo rekne autoritativnim hlasem ze ta osoba na kamere je pilot neznamena ze je pilot, vime? Oblibeny trik je ze vypravec rekne ze "nekdo byl v mezi lety x a y pilot na nejake lodi" a pak je rozhovor...s nekym uplne jinym. | ||
|
||
Obrázek 'nikdo nekeruje' (bohyn) RP (13.7.2021 14:36) | reagovat | |
Neasi: nekteri lidi dokazou za trochu pozornosti udelat silene veci. | ||
|
||
Obrázek 'nikdo nekeruje' (lsifheuihf) (13.7.2021 14:35) | reagovat | |
Paulus: V projektu Manhattan bylo zapojeno vic jak 100000 lidi a nerozkecalo se vubec nic. A vyvoj utajovanych technologii nepodleha nejakemu vyberovemu rizeni zamerenem na nejnizsi cenu. Uz jen proto, ze Air Supremacy se neda zaplatit penezi. | ||
|
||
Obrázek 'nikdo nekeruje' (Paulus) RP (13.7.2021 14:34) | reagovat | |
Neasi: A vys proc? Protoze vojensky rozpocet je bezedny, dokud nenajdes nic urciteho tak muzes sbirat a zkoumat do aleluja a na to vsechno dostat pekny pohodlny rozpocet. | ||
|
||
Obrázek 'nikdo nekeruje' (Neasi) (13.7.2021 14:33) | reagovat | |
Paulus: Jasně, ale kde je jako motivace? Pilot co s tímhle přijde by musel dostat prachy, že by mu to zaplatilo zbytek života, protože ostatní se na něj dívají skrz prsty. Já jsem viděl ty rozhovory s piloty co to natočili na ten kontejner a nikdo z nich netvrdí, že jde o mimozemšťany. Jen prostě "podívejte, tohle bylo fakt divné, tady jsou data, vidělo nás to víc ve více letadlech, poslali nás tam z letadlové lodi, když to tam viděli i oni na radaru, asi by bylo dobré to vyšetřit". | ||
|
||
Obrázek 'nikdo nekeruje' (Neasi) (13.7.2021 14:29) | reagovat | |
bohyn: Pentagon doslova zřídil oficiální vyšetřování, vydává o tom zprávy a závěry. Sbírají se výpovědi, nahrávky, záznamy z radarů. Oficiální vyjádření ohledně toho jdou do novin, zrovna nedávno to prošlo půlkou médií. Nikdo teda netvrdí že to jsou mimozemšťani, říkají tomu poeticky unidentified aerial phenomena – UAP (use google). A řeší se co to teda je, jak to funguje, a jak velkou to představuje hrozbu. | ||
|
||
Obrázek 'nikdo nekeruje' (Paulus) RP (13.7.2021 14:29) | reagovat | |
Neasi: Mozna te to prekvapi, ale to uzasne vojenske vybaveni vyrabel clovek a k tomu dodavatel ktery nabidl nejnizsi cenu. Nehlede na to ze lidi reknou kdeco kdyz jim zaplatis. | ||
|
||
Obrázek 'nikdo nekeruje' (Paulus) RP (13.7.2021 14:26) | reagovat | |
Isif: Konkretni timestamp or GTFO | ||
|
||
Obrázek 'nikdo nekeruje' (Neasi) (13.7.2021 14:26) | reagovat | |
Jasně, pták co je vidět na AESA radaru několika letadel a uskupení lodí. Pták co dosahuje takové akcelerace, že nemá konkurenci. Pták co před očima uletí celému uskupení stíhaček, zmate piloty s desetiletím zkušeností, ale profesionální armádní zaměřovací kontejner v klasice i IR. Pták co nasadí aktivní radarové rušení (považováno za válečný akt), když se stíhačky přiblíží. A letadlo přistálo asi do moře. Mimozemšťani jsou nejvíc extrémní hypotéza (nejnižší pravděpodobnost). Ale pták to fakt nebyl. | ||
|
||
Obrázek 'nikdo nekeruje' (lsifheuihf) (13.7.2021 14:22) | reagovat | |
@Paulus a pak mas videa, nakterych letaji predmety ktere delaji v nadzvukovych rychlostech instantni 90 stupnove zmeny smeru, vynori se z vody a zmizi ve vesmiru atd. Ptak, letadlo, nebo meteorologicky balon se takto nepohybuje. https://www.youtube.com/watch?v=WjqdlfORBhg, https://www.youtube.com/watch?v=8IR02mHIqtc | ||
|
||
Obrázek 'nikdo nekeruje' (Paulus) RP (13.7.2021 14:16) | reagovat | |
Isif: Ale hovno, videl jsem tri videa, dve jsou evidentne ptak a treti je pristavajici letadlo, akorat je to vsechni zkresleny FLIRem, takze norlanim lidem to pripadne divny. | ||
|
||
Obrázek 'nikdo nekeruje' (lsifheuihf) (13.7.2021 14:03) | reagovat | |
Pravdepodobne se jedna o testovaci lety/vysvik posadek letajicich stroju s nekonvencnim pohonem ktere spadaji pod armadu. Pravdepodobne se jedna o armady vice statu nezavisle na sobe. | ||
|
||
Obrázek 'nikdo nekeruje' (hlas_bludu) (13.7.2021 13:57) | reagovat | |
Axistuju neidentifikovane lietajuce objekty... A? Tie existuju od praveku. - "Hej, Jozo, co to tu letelo okolo?" - "Co ja viem?" | ||
|
||
Obrázek 'nikdo nekeruje' (tdkb) RP (13.7.2021 13:52) | reagovat | |
americka vlada priznava ze ufo existuje uz minimalne 60 rokov. dobre rano | ||
|
||
Obrázek 'nikdo nekeruje' (Karlax2) (13.7.2021 13:43) | reagovat | |
UFO neznamená mimozemšťani. | ||
|
||
Obrázek 'nikdo nekeruje' (everis) RP (13.7.2021 13:41) | reagovat | |
takových záběrů je, a jsou starší než rok... | ||
|
||
Obrázek 'nikdo nekeruje' (Bobsik) RP (13.7.2021 13:38) | reagovat | |
eee, několik svěděctví armády a s videi, za poslední cca rok? samozřejmě záběry nic extra, jak se dalo čekat.. | ||
|
||
Obrázek 'nikdo nekeruje' (bohyn) RP (13.7.2021 13:35) | reagovat | |
Kdy to priznali? Nejakej kapitan? Pokud vim, tak jen ta vesela opicka priznala, ze existuje Area 51, ale co je vevnitr nerek. | ||
|
||
Obrázek 'nikdo nekeruje' (everis) RP (13.7.2021 13:33) | reagovat | |
kdy? kde? | ||
|