Odebírat | ||
Obrázek 'fakju nvidia linus thorvald' (◊¹) (20.8.2021 16:08) | reagovat | |
haxorr: Me dist-upgrade prosel vzdycky bez problemu, jenom jednou se snad muselo neco maleho resit, ale protoze jsem to mesic odkladal, tak jsem do minuty vygooglil co s tim, protoze si tim jini prosli uz predemnou . | ||
|
||
Obrázek 'fakju nvidia linus thorvald' (bohyn) RP (20.8.2021 8:54) | reagovat | |
@haxorr: jo, pro zajicky nebezpecny, nebo kdyz to mas ohnuty nejakou specialitkou. Ja to delal 2x na serveru bez problemu, ale fora jsou dukazem, ze ne vzdy to jde hladce. Na desktopu resim upgrade obvykle "na prasaka" prepsanim verze v konfiguraku (Fedora/OpenSUSe/Mint). | ||
|
||
Obrázek 'fakju nvidia linus thorvald' (haxorr) (20.8.2021 7:37) | reagovat | |
@◊¹ ja viem nlen tolko ... nikdy nerobit dist-upgrade | ||
|
||
Obrázek 'fakju nvidia linus thorvald' (◊¹) (20.8.2021 3:28) | reagovat | |
haxorr: V tech windowsech se to dojebavalo jeste pred zavedenim autoupdatu a ted to je - co tak v okoli pozoruju - jeste horsi. V androidu to bylo strasne - aplikace jednou fungovala, podruhe ne, pak ztratila data a podobne. Nejsem zadnej hipster, abych musel mit wokynka a ikonky, ja to mam na praci, takze Debian stable a screen v xtermu. | ||
|
||
Obrázek 'fakju nvidia linus thorvald' (haxorr) (19.8.2021 17:02) | reagovat | |
◊¹ je take jedno porekladlo ... chyba sa nastala medzi klavesnicou a operadlom stolicky .... nevidim jeden dvovod preco by sa ti malo zo dna na den nico dojebat, pokial si tam sam nico nedokurvil ... narozdiel od toho windows ... sa updatuje sam kedy sa mu zachce a castokrat sa na pc kvoli tomu neda pracovat | ||
|
||
Obrázek 'fakju nvidia linus thorvald' (◊¹) (19.8.2021 15:37) | reagovat | |
Operacni system, na kterem dneska nefunguje to, co fungovalo vcera je pro me zcela nepouzitelny. To uz je lepsi mit 20 pocitacu s DOSem a rack osmibitu - na kazdem jeden program (a to by byla pekna onanie). | ||
|
||
Obrázek 'fakju nvidia linus thorvald' (Hnidopich ORIGINAL!) (19.8.2021 15:25) | reagovat | |
Jsou prazdniny a venku je hnusne, co bys cekal. | ||
|
||
Obrázek 'fakju nvidia linus thorvald' (◊⁰) (19.8.2021 15:17) | reagovat | |
Tak_určitě: Aby ses naucil ovladat neco noveho, co jeste neumis (auto, bagr, Linux, iPhone), tak tomu musis dat nejakou praci, to je pravda. Grafika vypada tak, jak si ji nainstalujes. Tech prostredi jsou desitky. A pokud instalujes tak, ze nahravas nekam soubory, tak ti asi poradil nejaky pitomec. Linux ma narozdil od woken balickovaci system. apt-get install libreoffice; a mam libreoffice (na Debianu, jinak treba zypper, nebo yum misto apt-get). | ||
|
||
Obrázek 'fakju nvidia linus thorvald' (mommafat2) (19.8.2021 15:08) | reagovat | |
flamewar mezi lunexakama a winblowsakama, pecka, to uz jsem dobrych 10 let nevidel, to se porad ti komedianti mezi sebou prou? | ||
|
||
Obrázek 'fakju nvidia linus thorvald' (everis) RP (19.8.2021 13:34) | reagovat | |
tak že na rouming začaly chodit totální lamy je jasné už X let z těch obrázků co se tu občas postují... jako nic proti lamám, ale že mají ještě potřebu se nadřazeně vyjadřovat a rochnit se v tom jaké jsou lamy je i na mě moc | ||
|
||
Obrázek 'fakju nvidia linus thorvald' (degggee) (19.8.2021 13:12) | reagovat | |
Líbí se mi, jak se tu někteří odkopali že jsou největší lamy Prostě si nedokážou připustit, že jsou BFU, protože přeci umí administrovat Windows, takže jsou "SUPERUŽIVATELÉ" A potom dostanou do ruky systém, který něco skutečně umí a čumí na to jak tele na nová vrata. Blbečci | ||
|
||
Obrázek 'fakju nvidia linus thorvald' (Hovno) (19.8.2021 12:34) | reagovat | |
Tak_určitě tím chtěl vyjádřit, že dodnes používá tlačítkový aligátor, protože naučit se s těma moderníma kravinama, na to by musel mít den 36 hodin. Nechápe rozdíl mezi os a kancelářským balíkem a nikdy neslyšel o tom, že jeden textový editor může ukládat v různých typech souborů. Z dnešního rychlého a přetechnizovaného světa je proto zmatený. Mějme s ním soucit. | ||
|
||
Obrázek 'fakju nvidia linus thorvald' (everis) RP (19.8.2021 11:52) | reagovat | |
přesně, nainstaloval jsem linux mint matce, a kromě zadávání hesla při aktualizaci to po ní nic nechce. Navíc, který BFU dnes něco po počítači reálně chce? Stačí jim otevřít Chrome a tím to končí. Možná nějaký ten Word ale .doc si strč za klobouk, ani na widlích nemám Word, vše přes LibreOffice. On totiž umí uložit do toho debilního .doc uplně v pohodě. A navíc tím jak je LibreOffice konzervativní jí to vyhovuje víc, páč se v těch nových ikonách v tom novém čupr supr wordu už nevyzná. | ||
|
||
Obrázek 'fakju nvidia linus thorvald' (HAHAHAHAHA) (19.8.2021 10:36) | reagovat | |
Co to tu je za ubozaky? Linux zvlada i moje mama. Pokud nezvladnete linux, pak nechapu jak jste zvladli zakladni skolu. | ||
|
||
Obrázek 'fakju nvidia linus thorvald' (haxorr) (19.8.2021 9:20) | reagovat | |
uzivatelsky je na tom asi tak, ze ho ma kazdy normalny mobil a tablet ... osrat teple ifony | ||
|
||
Obrázek 'fakju nvidia linus thorvald' (bohyn) RP (19.8.2021 8:37) | reagovat | |
@Tak_určitě: Co to meles? Zkus si nainstalovat nejakou novejsi verzi, nez jsou ty Win 3.11. Ani jedno z tvych tvrzeni neni pravda | ||
|
||
Obrázek 'fakju nvidia linus thorvald' (Tak_určitě) (19.8.2021 8:22) | reagovat | |
Proč si krátit čas takovým nesmyslem ? Abych se naučil ovládat Linux, musel by mít den 36 hodin a k tomu abych měl dva lidské životy k dispozici. Linux prohrál s uživatelskou přívětivostí a tím že není kompatibilní s Windows soubory. Když potřebuješ odevzdat nějaký dokument, tak v .doc na .odt ti sere pes. Navíc ta grafika u Ubuntu vypadá jak 3.11nactky. A vůbec smysl instalace nějakého programu, že jsou nějaký tři složky do kterych mám ty soubory nahrát aby aplikace jela. Prostě uživatelský nepřívětivé. | ||
|
||
Obrázek 'fakju nvidia linus thorvald' (Krulis) (19.8.2021 8:08) | reagovat | |
shortGuid: každé dva roky na novou LTS? Tá skratka znamená long time support, ja upgradujem po 5 rokoch a v pohode. | ||
|
||
Obrázek 'fakju nvidia linus thorvald' (.:Gembler:.) RP (19.8.2021 8:02) | reagovat | |
Mít linux na hraní je jako mít tretry na plavání. Ano, jde to, ale proč by to někdo dělal? Nikdy jsem neměl Linux doma na pc, takže jsem u Win zakrněl, to je asi jediná věc, která mně mrzí. Ono, když má člověk páchat běžnou činnost na Linuxu, tak se toho asi bokem hodně naučí. | ||
|
||
Obrázek 'fakju nvidia linus thorvald' (haxorr) (19.8.2021 6:19) | reagovat | |
ja vyuzivam linux uz desiatky rokov, ale nie na hranie ... na pracu kde potrebujem stabilny vykonny system. za tie roky som sa strel uz s hoci cim ... a ked sa tu diskusia hada medzi nvidia alebo amd .... skuste si rozbehat integrovany intel grafiku na starsom NB ... GLHF ...kazdopadne windows by som som si nikdy nekupil, aj ked ho tiez pouzivam denno denne | ||
|
||
Obrázek 'fakju nvidia linus thorvald' (Raatata) (19.8.2021 6:19) | reagovat | |
shortGuid: mas pravdu, s Windows je vse hotove do par minut. Predevsim moje nervy, spokojenost jako uzivatele a kontrola nad systemem. Dokonce souhlasime s tim, ze nam OS nepatri, takze si muze delat co chce. Vrteti psem | ||
|
||
Obrázek 'fakju nvidia linus thorvald' (◊⁰) (19.8.2021 1:31) | reagovat | |
LInux mi bezne nedela to, ze by chcipnul po par dnech behu, ani to, ze by me buzeroval tim, ze se musi restartovat a pak hodinu a pul tahal sracky z webu, kdyz potrebuju nutne udelat nejakou praci. Ale dotazu, jak to vyresit na aktualnich windows uz jsem dostal vic, nez kolik linuxovych distribuci jsem vyzkousel. Je pravda, ze nakonfigurovat nektere veci trva dlouho (jine bezi bez konfigurace hned). Ale jenom poprve - jak uz clovek vi co a jak, tak uz to chodi vzdycky. | ||
|
||
Obrázek 'fakju nvidia linus thorvald' (Dough) (19.8.2021 1:22) | reagovat | |
Takový lopaty tady, to mě poser Linux jsem dával už v patnácti letech, co jste to za neumětehovna? | ||
|
||
Obrázek 'fakju nvidia linus thorvald' (shortGuid) RP (19.8.2021 1:00) | reagovat | |
(bohyn) mam linux na několika stanicích a je uživatelsky velmi pracný. Nastavení sebemenší kraviny trvá hodiny, nedej bože, když se něco zesere, to je víkend pryč... S windows je všechno hotové do pár minut. Možná, že BFU nepozná rozdíl, ale pokud chceš udělat cokoliv víc, než jít na Facebook, tak máš na Linuxu problém na celej den. Od doby, co mám win10, tak jsem neměl potřebu jej přeinstalovávat. Drží pekelně dobře a to mi jede nonstop na 3 stanicích. Ubuntu přeinstalovávám každé dva roky na novou LTS. | ||
|
||
Obrázek 'fakju nvidia linus thorvald' (tdkb) RP (18.8.2021 23:16) | reagovat | |
Fekáj... no ty si monsterkokot | ||
|
||
Obrázek 'fakju nvidia linus thorvald' (bohyn) RP (18.8.2021 23:06) | reagovat | |
@Tak určitě: prohral tak hrozne, ze se ve skutecnosti stal nerozsirenejsim systemem. I ty ho mas doma vickrat, nez Windows. | ||
|
||
Obrázek 'fakju nvidia linus thorvald' (Jančo) RP (18.8.2021 23:00) | reagovat | |
Mal som Ubuntu kedysi na kompe...iba krátko. Mne sa s tými oknami proste lepšie robí a ani neviem prečo. Či som si nezvykol, či mi to nebolo sympatické..neviem. Presne ako píše "Tak určite"..proste prehrali s windowsami | ||
|
||
Obrázek 'fakju nvidia linus thorvald' (train_) (18.8.2021 22:59) | reagovat | |
Ja som bezny uzivatel. Na co mi je linux? Preco sa s niecim takym trapit ked nenavideny Win naistalujem a funguje. Max ho za za dve verzie preinstalujem. Z pozerstva som uz davno vyrastol | ||
|
||
Obrázek 'fakju nvidia linus thorvald' (Tak určitě) (18.8.2021 22:48) | reagovat | |
Linux prohrál svůj boj s windows, už jen tím, že je to linux. | ||
|
||
Obrázek 'fakju nvidia linus thorvald' (shortGuid) RP (18.8.2021 22:13) | reagovat | |
(el.kun) Na serveru to určitě jiná není... Zejména pokud máš server výpočetní. | ||
|
||
Obrázek 'fakju nvidia linus thorvald' (el.kun) RP (18.8.2021 22:06) | reagovat | |
Diskuse jen potvrzuje, že Linux je pro BFU v dlouhodobém horizontu nepoužitelné peklo. Jo na serveru... To je jiná. | ||
|
||
Obrázek 'fakju nvidia linus thorvald' (Fekáj je mrtvý) (18.8.2021 21:49) | reagovat | |
srovnejte si příběh komunisty Linuse a kapitalisty Billa, opravdu chcete skončit jako levičácká univerzitní verbež, kterou musela jeho budoucí žena sbalit? Nebuďte mrdky, dejte si pořádnej stejk, pijte pivo, choďte do posilovny a píchejte ženský. | ||
|
||
Obrázek 'fakju nvidia linus thorvald' (pc2005) (18.8.2021 21:41) | reagovat | |
jehovista: Nevím nevím, mě steam hry jedou v pohodě | ||
|
||
Obrázek 'fakju nvidia linus thorvald' (..) (18.8.2021 21:30) | reagovat | |
Čímž samozřejmě nepopírám, že dříve byla funkčnost grafických ovladačů AMD/ATI v Linuxu tragická (rovněž jsem se kdysi spálil), ty doby jsou ale již naštěstí dávno pryč. | ||
|
||
Obrázek 'fakju nvidia linus thorvald' (..) (18.8.2021 21:18) | reagovat | |
AMD grafiky v Linuxu fungují již pár let bezproblémově, jen musí mít člověk samozřejmě v případě příliš nového hardwaru aktuální kernel/mesu. Ve srovnání s tím uzavřeným, problémovým shitem od Nvidie je to ale nebe a dudy. | ||
|
||
Obrázek 'fakju nvidia linus thorvald' (jehovista - ten pravy) RP (18.8.2021 21:01) | reagovat | |
Ale na rozdil od shitu od Ati/AMD ty jejich grafiky aspon v Linuxu funguji. Kolikrat ja uz se po precteni ruznych hura clanku o open-source AMD ovladacich spalil... | ||
|
||
Obrázek 'fakju nvidia linus thorvald' (Neregistrovaný Eric Cartmenez, dříve Eric Cartmen.) (18.8.2021 20:55) | reagovat | |
Nvidia sere do linuxovýho jádra uzavřejen binární ovladač, ke kterýmu se kompiluje mezivrstva, která zajišťuje komunikaci mezi tím uzavřeným blobem aktuálním jádrem. A za to si Nvidia zasluhuje prostředníček... | ||
|
||
Obrázek 'fakju nvidia linus thorvald' (Spearer) RP (18.8.2021 20:48) | reagovat | |
cpt? | ||
|
||
Obrázek 'fakju nvidia linus thorvald' (lmao) RP (18.8.2021 20:43) | reagovat | |
Dobre rano! | ||
|