Nalezeno 110 komentářů.


Přezdívka:
:-) :o)
:-( >-O
;-) :-D
:-P B-)
8-) :-*
:-/ |-)
=) :-O
Zpráva:
 
Dvacetpět:
   

Strana 1/2. 1 2 následující

Odebírat

Obrázek 'veterninarni odcervovac' Obrázek 'veterninarni odcervovac' (lassireRP (28.8.2021 21:12) reagovat
Taky: Nenaockuju se, a poserte se covidblazni

Obrázek 'veterninarni odcervovac' Obrázek 'veterninarni odcervovac' (blmblmblm jiz prisel o 3 nicky zaregistrovane lumenkavarnikem) (27.8.2021 19:29) reagovat
No tak pokud odpurci IVM vyzaduji jako dukaz o jeho efektivite jen a pouze R,DB,P-C studie (a jine druhy studii odmitaji vzit do uvahy, jako by neexistovaly), tak v zajmu zachovani ferovosti od takovych lidi na oplatku vyzaduji totez a ne nejaky thread na twitteru od nejakeho Health Nerda. Pokud ma Health Nerd pravdu, necht publikuje clanek, zasle ho do renomovaneho akademickeho zurnalu, necha ho projit recenznim rizenim a ja to vezmu vazne. Do te doby je to plkani nejakeho borce na webu.

Obrázek 'veterninarni odcervovac' Obrázek 'veterninarni odcervovac' (volic_plukovnik) (27.8.2021 16:08) reagovat
Vidis, pokud ti staci hezky naformatovana tabulka co se snazi vypadat duveryhodne a konfirmacni zkresleni (protoze sis udelal nazor predem), tak mas jednodussi zivot, ale necpi to porad dokola ostatnim - pusobi to jen, jako ze se skrz ostatni snazis presvedcit i sam sebe. Jaky je mezi tema dvema zdrojema informaci rozdil? Kdyz by nekdo vedecky clanek o prospesnosti IVM vytiskl na toaletni papir, tak to budes ignorovat, nebo prevazi tvoje konfirmacni zkresleni a odkyves jim to?

Obrázek 'veterninarni odcervovac' Obrázek 'veterninarni odcervovac' (blmblmblm jiz prisel o 3 nicky zaregistrovane lumenkavarnikem) (27.8.2021 13:07) reagovat
Jinak mi jeste prosim nekdo reknete, kdy se thread na twatteru stal duveryhodnejsim kanalem nez zrecenzovany clanek vydany v akademickem zurnalu? Uz Health Nerd publikoval, nebo jeste pise? O tom, ze IVM funguje proti kovidu, existuji desitky studii, vcetne randomizovanych dvojite zaslepenych placebem kontrolovanych studii, tedy zlatym gralem pro larpery vedatory ze socialnich siti. To ted jako RCTs mame zahodit a verit Health Nerdovi z twitteru?

Obrázek 'veterninarni odcervovac' Obrázek 'veterninarni odcervovac' (blmblmblm jiz prisel o 3 nicky zaregistrovane lumenkavarnikem) (27.8.2021 13:03) reagovat
"To asi nekdo chce vydelat na prodeji odcervovacu" Ach vy konspiratori, to je asi jako by nekdo chtel vydelat na prodeji penicilinu nebo treba kofeinu, take zcela generickych latek, ktere nejsou patentovane (ochrana IVM vyprsela) a muze si je vyrobit bez omezeni kdokoliv na svete. Na tomto se vydelat fakt neda, protoze te vzdycky na cene podrazi nejaka firma z Indie nebo Ciny. Premyslite vubec nekdy nad tema kravinama, co placate? Nebo jen nemate absolutne zadne poneti o Ivermektinu?

Obrázek 'veterninarni odcervovac' Obrázek 'veterninarni odcervovac' (volic_plukovnik) (27.8.2021 12:55) reagovat
ohledne ivmmeta.com: https://twitter.com/GidMK/status/1422044335076306947 ... aneb neverim statistice, co si sam nezfalsuju ... To asi nekdo chce vydelat na prodeji odcervovacu, hmm?

Obrázek 'veterninarni odcervovac' Obrázek 'veterninarni odcervovac' (◊⁰) (27.8.2021 10:41) reagovat
blmblmblm jiz prisel o 3 nicky zaregistrovane lumenkavarnikem: Zpusob stazeni samozrejme zkurvili jak to slo. Jenom poznamenavam, ze kdyz stojis po pas v zumpe a pri vylezani si uspinis kravatu, mohl jsi urcite vylezat lepe, ale cast viny nese ten, kdo te tam postavil.

Obrázek 'veterninarni odcervovac' Obrázek 'veterninarni odcervovac' (blmblmblm jiz prisel o 3 nicky zaregistrovane lumenkavarnikem) (27.8.2021 0:26) reagovat
izak: Slusny seller posle znovu, konktaktuj prodejce nebo zkus veterinarni formu, ktera se da poridit v ramci CR/EU bez predpisu.

Obrázek 'veterninarni odcervovac' Obrázek 'veterninarni odcervovac' (izakRP (26.8.2021 23:37) reagovat
Ja chci kurvA IVERMEKTIN, KOUPIL JSEM SI TO PRTOOZE MAM CERVY Z ASIE ... A TY KURVY EVROPSKE MI JEJ ZABAVILI NA CELNICI ... ASI TAKY CHTEJI ODCERVIT

Obrázek 'veterninarni odcervovac' Obrázek 'veterninarni odcervovac' (blmblmblm jiz prisel o 3 nicky zaregistrovane lumenkavarnikem) (26.8.2021 23:37) reagovat
Chapu, ze pro debila je kazdy odbornikem. Pritom staci nebyt dement a jen sledovat co se deje.

Obrázek 'veterninarni odcervovac' Obrázek 'veterninarni odcervovac' (Zehlici_prknoRP (26.8.2021 22:53) reagovat
a z odborniku na covid se za mesic stali odbornici na AF, gratuluji :-D :-D :-D

Obrázek 'veterninarni odcervovac' Obrázek 'veterninarni odcervovac' (LemonFRRP (26.8.2021 19:35) reagovat
Kalda: Písal som, že na vírusy antibiotiká nezaberajú, robil som aj niečo iné, chcel som samozrejme do zátvorky napísať, že antibiotiká zaberajú na parazity. nie je slušné skopírovať len jednu časť vety.

Obrázek 'veterninarni odcervovac' Obrázek 'veterninarni odcervovac' (blmblmblm jiz prisel o 3 nicky zaregistrovane lumenkavarnikem) (26.8.2021 19:13) reagovat
O "zasluhach" GWB se bavit nemusime, na zpusob stazeni vliv ale nemel, to bylo ciste v rezii Bidenovych loutkovodicu. Nekritizuji stazeni samotne, ale zpusob provedeni. Nechat za sebou leteckou zakladnu s vyzbroji a vystroji doslova za miliardy dolaru a snazit se evakuovat vsechny pres Kabul zkratka nebyl nejlepsi napad. Vlastne to byl ten nejhorsi napad. Biden uz pred polednem ohlasil "lid", jede na prodlouzeny vikend a k nicemu se dnes vyjadrovat nebude. Ten geront to ma uplne na parku.

Obrázek 'veterninarni odcervovac' Obrázek 'veterninarni odcervovac' (◊⁰) (26.8.2021 19:08) reagovat
blmblmblm jiz prisel o 3 nicky zaregistrovane lumenkavarnikem: To posral uz GWB, kdyz misto investic do Afg sel do Iraku. Bidem z tohoho vycouvat musel, jenom to nemel udelat tak debilne, jak to udelal.

Obrázek 'veterninarni odcervovac' Obrázek 'veterninarni odcervovac' (blmblmblm jiz prisel o 3 nicky zaregistrovane lumenkavarnikem) (26.8.2021 18:29) reagovat
Resit Afghanistan uz je pozde, Biden posral co se dalo a tak tu mame situaci jako Saigon + Benhgazi + Iran hostage dohromady nebo spis horsi. Ale tak hlavne, ze prestaly osklive tweety od oranzoveho pana, to za zivoty par tisic lidi stoji, ne?

Obrázek 'veterninarni odcervovac' Obrázek 'veterninarni odcervovac' (volic_plukovnik) (26.8.2021 18:25) reagovat
Samy odbornik tady, divim se, ze jako narod uz nejsme davno u jine hvezdy! Meli byste ted hlavne pomoci svou odbornosti stabilizovat situaci v Afganistanu, resit Covid muzete az zase na podzim az prijde dalsi vlna.

Obrázek 'veterninarni odcervovac' Obrázek 'veterninarni odcervovac' (wd43) (26.8.2021 18:03) reagovat
ty kravo v Cine do toho taky docela slapou :-O https://www.youtube.com/watch?v=2eX4oy_5E8s

Obrázek 'veterninarni odcervovac' Obrázek 'veterninarni odcervovac' (blmblmblm jiz prisel o 3 nicky zaregistrovane lumenkavarnikem) (26.8.2021 17:51) reagovat
No jeste ze tak, ted uz na kovid stopro neumre. Ale AZ je dvoudavkova, takze po prvni davce nebyla povazovana za ockovanou a jediny PCR test ji deli od zarazeni do statistik umrti zpusobenych kovidem.

Obrázek 'veterninarni odcervovac' Obrázek 'veterninarni odcervovac' (MerlinRP (26.8.2021 16:48) reagovat
Britská moderátorka zemřela kvůli očkování AstraZenekou, potvrdila pitva [odkaz]

Obrázek 'veterninarni odcervovac' Obrázek 'veterninarni odcervovac' (blmblmblm jiz prisel o 3 nicky zaregistrovane lumenkavarnikem) (26.8.2021 14:52) reagovat
Janco: tady je to video https://www.youtube.com/watch?v=XFJnWp1tAdU , prvnich 20 minut je o potapeni, vyvazovani, balastu atd. Balastni nadrze jsou natlakovane a nejake precerpavani je potreba k zajisteni vyvazovaci schopnosti bez reseni rozdilu tlaku vuci okoli.

Obrázek 'veterninarni odcervovac' Obrázek 'veterninarni odcervovac' (Kalda) (26.8.2021 14:50) reagovat
LemonFR: co to meles za sracky: Preto na ne nezaberajú antibiotiká (ktoré zabíjajú baktérie a vírusy)... uvedom si ze antibiotika jsou jen na bakterie. Jen ktereni jako ty je pouzivaji na viry a diky naduzivani antibiotik se stavaji bakterie imuni proti antibiotikum a uvedom si ze takhle debilni aplikaci -> na virovy onemocneni davaj antibiotika, ti bez mrknuti oka predepise i dost lekaru (a ti by ze skoly meli vedet, proc ne) a ti sami lekari pak tvrdej neco o covidu apod.

Obrázek 'veterninarni odcervovac' Obrázek 'veterninarni odcervovac' (JančoRP (26.8.2021 14:41) reagovat
@brm brm No počkaj, akoze balastne nadrze medzi sebou, takpovediac, "komunikuju"? Ja som myslel, že sú nezávislé kvôli bezpečnosti a zníženiu hmotnosti vo vnútri ponorky.

Obrázek 'veterninarni odcervovac' Obrázek 'veterninarni odcervovac' (blmblmblm jiz prisel o 3 nicky zaregistrovane lumenkavarnikem) (26.8.2021 14:24) reagovat
Janco: balastnich nadrzi ma ponorka celou radu a dokonce jsou propojene a da se mezi nimi precerpavat voda aby ponorka dosahla takoveho vyvazeni, jake v danou chvili potrebuje. Destin ze Smarter Every Day na to mel nedavno moc pekne video z USS Toledo.

Obrázek 'veterninarni odcervovac' Obrázek 'veterninarni odcervovac' (JančoRP (26.8.2021 14:21) reagovat
Inak ľudia slovo balasty používajú často nesprávne - tie balasty, ktoré sa tu tak často spomínajú, slúžia na ponorenie a sú umiestnené väčšinou v prednej a zadnej časti ponorky. Balasty sú vybavené záklopkami (ventilmi).

Obrázek 'veterninarni odcervovac' Obrázek 'veterninarni odcervovac' (GTP) (26.8.2021 14:07) reagovat
boze ako moze byt dakto tak tupy ako uploader

Obrázek 'veterninarni odcervovac' Obrázek 'veterninarni odcervovac' (Zehlici_prknoRP (26.8.2021 14:00) reagovat
Nenaockuju se, a poserte se covidblazni :-D

Obrázek 'veterninarni odcervovac' Obrázek 'veterninarni odcervovac' (Tak_určitě) (26.8.2021 13:56) reagovat
LemonFR, když seš tak chytré, co způsobuje lupy ? Co to je za parazita ? Fungoval by na to invmerktin ?

Obrázek 'veterninarni odcervovac' Obrázek 'veterninarni odcervovac' (JančoRP (26.8.2021 13:23) reagovat
...a čo sa týka paliva, tak atómový pohon je však drahý a náročný na obsluhu a používa sa preto len na vojenských ponorkách.

Obrázek 'veterninarni odcervovac' Obrázek 'veterninarni odcervovac' (blmblmblm jiz prisel o 3 nicky zaregistrovane lumenkavarnikem) (26.8.2021 13:10) reagovat
Ja nikdy netvrdil, ze IVM je "najbezpečnejší liek známy ľudstvu", takovy superlativ bych si nikdy nedovolil, protoze pro nej nemam podklady. Je to vsak jeden z nejbezpecnejsich leku znamych lidstvu. Coz dement jako ty nemuze vedet, protoze jsi nikdy nevidel data o jeho bezpecnostnim profilu, jinak bys tu nemohl mlit takove srance, jake tu meles.

Obrázek 'veterninarni odcervovac' Obrázek 'veterninarni odcervovac' (LemonFRRP (26.8.2021 13:07) reagovat
Ok, lebo ja som videl príbalové letáky niekoľkých liekov v ktorých bol ivermektín účinná látka a rozhodne netvrdili, že je to najbezpečnejší liek známy ľudstvu. Ale rád vidím, že je tu laboratórny výskumník experimentujúci sám na sebe. Reportuj výsledky.

Obrázek 'veterninarni odcervovac' Obrázek 'veterninarni odcervovac' (blmblmblm jiz prisel o 3 nicky zaregistrovane lumenkavarnikem) (26.8.2021 13:04) reagovat
Vidim, ze tonouci se stebla chyta. Ne, prisel bez letaku. Ale narozdil od tebe vim, co ivermectin je a znam jeho bezpecnostni profil.

Obrázek 'veterninarni odcervovac' Obrázek 'veterninarni odcervovac' (LemonFRRP (26.8.2021 13:02) reagovat
blmblmblm: TPrečítal si si aspoň príbalový leták k tomu, čo si kúpil?

Obrázek 'veterninarni odcervovac' Obrázek 'veterninarni odcervovac' (blmblmblm jiz prisel o 3 nicky zaregistrovane lumenkavarnikem) (26.8.2021 12:50) reagovat
Studie, co sledovaly pacienty brat 10x davku, existuji. Zadne poskozeni jater nebo jakykoliv jiny problem nebyl zaznamenan. Jine studie sleduji pacienty brat IVM dlouhodobe, napr. po dobu 10-15 let. Opet zadny problem. IVM je zkratka jeden z nejbezpecnejsich leku znamych lidstvu. Jmenuj lek, ktery povazujes za celkem bezpecny. Aspirin? Ibuprofen? IVM je minimalne stejne bezpecny nebo bezpecnejsi nez tyto volne prodejne leky. Tak absurdne bezpecny lek to je. Ale dementi jako ty nevideli data ani z rychliku.

Obrázek 'veterninarni odcervovac' Obrázek 'veterninarni odcervovac' (LemonFRRP (26.8.2021 12:49) reagovat
A jedol niekto denne desaťnásobok týždennej odporučenej dávky?

Obrázek 'veterninarni odcervovac' Obrázek 'veterninarni odcervovac' (blmblmblm jiz prisel o 3 nicky zaregistrovane lumenkavarnikem) (26.8.2021 12:47) reagovat
LemonFR: "ale pochybujem, že by to niekto v zdraví prežil" Znovu a znovu ukazujes, ze nemas absolutne zadne poneti, o cem se tu bavime. IVM je toxicky tak pri 2000x doporucene davce a jeho LD50 u lidi se udava jako "vice nez 15 mg/kg", pricemz toto "vice" bude nekde v radu stovek mg/kg, ale holt zadne vyzkumy, ktere by to potvrdily, neexistuji. Od roku 1992, od kdy se nezadouci ucinky u IVM sleduji, je s jeho uzivanim spojeno 16 umrti, pricemz pokud je mi znamo, tak zadne z nich nebylo zapricineno IVM.

Obrázek 'veterninarni odcervovac' Obrázek 'veterninarni odcervovac' (LemonFRRP (26.8.2021 12:42) reagovat
A dávkovanie každé tri dni je čo? Ak to žerieš každý deň a 10-náobnú dávku (nech to má šancu aspoň na nejaký efekt, aj tak nedosiahneš levely, pri ktorých bol dokázaný účinok), tak ti skôr odíde pečeň ako covid.

Obrázek 'veterninarni odcervovac' Obrázek 'veterninarni odcervovac' (LemonFRRP (26.8.2021 12:41) reagovat
blmblm: prečítaj si to poriadne. To nie je drobný rozdiel to je 35-krát vyššia koncentrácia. To je ako porovnávať radler s vodkou. Aby to bolo na niečo, musí byť v plazme a v pľúcach, v črevách ti nepomôže. Zjednodušene - dokázali, že je možné dosiahnuť 20-krát nižšiu koncentráciu, teoreticky aj štvrtinovú koncentráciu (dlhodobým prežieraním sa ivermektínom), ale pochybujem, že by to niekto v zdraví prežil. Test in vitro s 35-krát nižšou koncentráciou by bol ešte relevantný.

Obrázek 'veterninarni odcervovac' Obrázek 'veterninarni odcervovac' (blmblmblm jiz prisel o 3 nicky zaregistrovane lumenkavarnikem) (26.8.2021 12:33) reagovat
Jo a jeste k tomu pridam, ze v jednak te studii byl IVM podavan na lacno ("fasted"), zatimco proti kovidu je doporucovano brat ho s tucnym jidlem, ktere zpomali vstrebavani, zplosti krivku koncentrace v plazme a prodlouzi ji v case, a druhak pouzili naprosto dementni davkovani bud jedinou davku coz je uplna picovina, nebo davkovani co tyden, coz je fajn tak jako profylaxe ale ne lecba. Provedeni i zamereni studie je totalne mimo a ta studie je o nicem nevypovidajici sracka.

Obrázek 'veterninarni odcervovac' Obrázek 'veterninarni odcervovac' (blmblmblm jiz prisel o 3 nicky zaregistrovane lumenkavarnikem) (26.8.2021 12:31) reagovat
LemonFR: Peknej odkaz (jak se na roumingu postuje odkaz timto stylem?), ale uplne k hovnu. Studie se zabyva pouze koncentraci IVM v plazme a ne samotnymi ucinky. Ja souhlasim, ze branim IVM v doporucovanych davkach nelze dosahnout koncentrace v plazme, jaka byla pouzita v in-vitro studiich. To je bez debat. Ale lek muze mit ucinek i v nizsi koncentraci, takze tahle studie vubec nicemu neprispiva a nepomaha.

Obrázek 'veterninarni odcervovac' Obrázek 'veterninarni odcervovac' (LemonFRRP (26.8.2021 12:25) reagovat
[odkaz]

Obrázek 'veterninarni odcervovac' Obrázek 'veterninarni odcervovac' (blmblmblm jiz prisel o 3 nicky zaregistrovane lumenkavarnikem) (26.8.2021 12:25) reagovat
LemonFR: kdyz to zadny ze zastancu nerikal, tak proc to vytahujes? Ten zaver sis utvoril sam, utvoril sis ho spatne, ale argumentujes jim. IVM prave brani replikaci viru, proto je dulezite ho nasadit co nejdriv, pri prvnich priznacich, a ne az se clovek po tydnu dostane do nemocnice s virovou nalozi o rady jinde, nez pred tim tydnem. Proto je treba IVM distribuovat do domacnosti jako treba v Indii, aby ho clovek mohl vzit co nejdrive a ne az se mu nemoc rozjede.

Obrázek 'veterninarni odcervovac' Obrázek 'veterninarni odcervovac' (Scolopendra) (26.8.2021 12:22) reagovat
A to je výsledek nějakého výzkumu, nebo sis to vycucal z prstu?

Obrázek 'veterninarni odcervovac' Obrázek 'veterninarni odcervovac' (LemonFRRP (26.8.2021 12:20) reagovat
blmblm: ja viem, že to nehovorí žiadny zástanca ivermektínu ako všelieku, to hovoria koncentrácie pri testoch. V podstate to znamená, že keď zješ bežnú dávku, odčervíš sa a možno to zmieni nejaké zápaly, čo tiež môže pomôcť. Replikácii vírusu ale nezabrániš.

Obrázek 'veterninarni odcervovac' Obrázek 'veterninarni odcervovac' (LemonFRRP (26.8.2021 12:18) reagovat
Mechanizmus účinku ma zaujímal, lebo som nevidel štúdiu, kde by sa popisoval účinok na SARS-nCov-2, ktorý je odlišný od ziky, dengue, eboly alebo HIV. Nejaké som si našiel, ale nie je to presvedčivé, najmä nie v nízkych koncentráciách, ktoré vznikajú podaním odporučenej dávky.

Obrázek 'veterninarni odcervovac' Obrázek 'veterninarni odcervovac' (Scolopendra) (26.8.2021 12:15) reagovat
Tak buď tě zajímá mechanismus nebo klinické studie, nemůžeš to patlat dohromady. To je úplně jiný výzkum. Mimocodem k použití léku není nutné znát mechanismus účinku, bohatě stačí ty klinické studie. Před rozmachem molekulární biologie byla neznalost mechanismu účinku zcela běžná u mnoha léků.

Obrázek 'veterninarni odcervovac' Obrázek 'veterninarni odcervovac' (blmblmblm jiz prisel o 3 nicky zaregistrovane lumenkavarnikem) (26.8.2021 12:12) reagovat
LemonFR: meles uplne sracky, lemoune, to o stonasobku doporucene davky je lez, kterou zadny ze zastancu IVM nikdy nenavrhoval ty totalni suline. To si z prstu vycucal lumen a dalsi dementi, co zurive bojuji proti jednomu z vubec nejbezpecnejsich leku znamych lidstvu. Nikdo, ani jeden jediny zastance IVM, nikdy nenavrhoval podavat IVM do dosazeni koncentraci z neklinickych studii. O IVM skoro nic nevis, ale aspon ti straw mani ti jdou pekne.

Obrázek 'veterninarni odcervovac' Obrázek 'veterninarni odcervovac' (LemonFRRP (26.8.2021 12:07) reagovat
Scolopendra - jj, toto koluje už dlho a už som to videl, problém je, že na potrebný účinok by si potreboval podľa človeku približne 100-násobok odporúčanej dávky (aj preto som písal o poškodení pečene). Pri klinických testoch nebola zastavená ani spomalená infekcia vírusmi ziky, dengue a ani SARS-nCov-2. Aj vysoká koncentrácia alkoholu zabíja tiež skoro všetko, akurát aj hostiteľa, tiež nikto normálny neodporúča požívať liter čistého etanolu denne.

Obrázek 'veterninarni odcervovac' Obrázek 'veterninarni odcervovac' (blmblmblm jiz prisel o 3 nicky zaregistrovane lumenkavarnikem) (26.8.2021 12:02) reagovat
LemonFR: Molekula aktivni latky nevi, zda je v leku pro lidi nebo zvirata. Proste je to shodna molekula, at se jedna o IVM, morfin, diazepam, streptomycin nebo dalsi z dlouhe rady leku co se pouzivaji pro lidi i zvirata. U ostatnich primesi leku souhlasim, proto jsem si poridil IVM ve forme pro lidi, kde snad o tomhle nemusi byt rec. IVM je jednak inhibitor proteazy a dale se vaze na spike protein viru sars-cov-2 cimz mu brani v napojeni na ACE2 receptory. To, ze neco nevis, neznamena, ze to neexistuje.

Obrázek 'veterninarni odcervovac' Obrázek 'veterninarni odcervovac' (Scolopendra) (26.8.2021 11:57) reagovat
https://www.sciencedirect.com/science/article/abs/pii/S0166354219307211

Obrázek 'veterninarni odcervovac' Obrázek 'veterninarni odcervovac' (LemonFRRP (26.8.2021 11:57) reagovat
Alebo budeš klasicky vyhýbať otázke tým, že sa budeš držať jednej veci, v ktorej som sa mýlil, ktorá nesúvisí z jadrom debaty, lebo na podstatu problému nemáš odpoveď?

Obrázek 'veterninarni odcervovac' Obrázek 'veterninarni odcervovac' (LemonFRRP (26.8.2021 11:56) reagovat
Ok,t akže som nemal pravdu, že sú exoparaziti (čo som už priznal), ale mal som pravdu, že ivermektín účinkuje na endoparazity, teda logicky aj strečky :D Stále čakám na ten mechanizmus účinku ivermektínu na baktérie a vírusy.

Obrázek 'veterninarni odcervovac' Obrázek 'veterninarni odcervovac' (Scolopendra) (26.8.2021 11:54) reagovat
A jen tak mimochodem, střečkové, o kterých je řeč, parazitují primárně v dýchacích cestách a nosních dutinách a jedná se tedy o typické ENDOparazity, Jiné druhy střečků napadají trakt trávicí (také endoparazité) nebo žijí pod kůží (nikoliv na níú, takže se také jedná o endoparazity. "OESTRIDAE These are commonly known as bot or warble flies (150 species). The larvae of all species are endoparasites."

Obrázek 'veterninarni odcervovac' Obrázek 'veterninarni odcervovac' (LemonFRRP (26.8.2021 11:51) reagovat
Scolopendra: Ok, tak mi popíš mechanizmus účinku ivermectinu na parazity a popíš mi mechanizmus účinku na vírusy. Lebo mechanizmus účinku na parazity nemôže fungovať na vírusy, tak aspoň predveď, ako si to predstavuješ.

Obrázek 'veterninarni odcervovac' Obrázek 'veterninarni odcervovac' (LemonFRRP (26.8.2021 11:50) reagovat
"Antiviralni ucinky IVM jsou znamy" proof. nejaký fakt nepriestrelný. Spolu s mechanizmom, ako funguje. Blokuje replikáciu RNA? Rozkladá lipidovú bunkovú stenu? Alebo niečo úplne nové a fantastické? Alebo zase len pár biasedštúdií na pár desiatkach ľuďoch, prípade štatistiky z indie, kde to pomohlo možno tak s masívnym rozšírením črevných parazitov medzi vidieckou populáciou?

Obrázek 'veterninarni odcervovac' Obrázek 'veterninarni odcervovac' (Scolopendra) (26.8.2021 11:49) reagovat
ne nedokazuje to vůbec nic. jen ty jsi dokázal, že vůbec nerozumíš problematice. Jak už ti psalo mnoho lidí - lék nemá jen jeden mechanismus účinku. V podstatě žádný.

Obrázek 'veterninarni odcervovac' Obrázek 'veterninarni odcervovac' (LemonFRRP (26.8.2021 11:48) reagovat
blbblm:Nie, nie je, účinnej látky je málo a zvyšok lieku sa odlišuje. Účinná látka je rovnaká, to je pravda, ale sú dôvody, prečo sa dávajú iné lieky zvieratám a ľuďom. Zrejme to budú fyziologické rozdiely. Je pravda, že "molekuly majú iné účinky", aj keď je to podané kokotsky a takto to fakt nefunguje. Ivermektín ako taký nemá ako pôsobiť antiviroticky, ak by mal, tak by to bolo dávno odhalené a preukázané.

Obrázek 'veterninarni odcervovac' Obrázek 'veterninarni odcervovac' (blmblmblm jiz prisel o 3 nicky zaregistrovane lumenkavarnikem) (26.8.2021 11:48) reagovat
Opet placas nesmysly. Antiviralni ucinky IVM jsou znamy, proc by potom nemohl ucinkovat proti sars-cov-2? "Protoze to rekl lemon" jako duvod neobstoji. Jak to jinak vidis s temi vice ucinky aktivni latky? Pripoustis vice ucinku i mechanismu fungovani, nebo podle tebe ma kazda molekula jeden konkretni efekt a zadny jiny?

Obrázek 'veterninarni odcervovac' Obrázek 'veterninarni odcervovac' (LemonFRRP (26.8.2021 11:44) reagovat
Čiže okej, tu som sa pomýlil, na druhú stranu, to vôbec nie je ťažisko debaty, to stále len dokazuje, že ivermektín proti kovidu je napiču :o)

Obrázek 'veterninarni odcervovac' Obrázek 'veterninarni odcervovac' (LemonFRRP (26.8.2021 11:43) reagovat
delirium: nie som veterinár, takže som si to musel dohľadať a evidentne sa avermektíny používajú aj na strečky, každopádne len v larválnom štádiu, kedy žije v hostiteľovi. Ale vieš, čo majú larvy strečka? Nervovú a pohybovú sústavu ;-) Na rozdiel od baktérií a vírusov, na ktoré ivermektín nefunguje.

Obrázek 'veterninarni odcervovac' Obrázek 'veterninarni odcervovac' (delirium kredenc) (26.8.2021 11:21) reagovat
LemonFR: Obdivuju tvojí drzost, se kterou jsi schopen lhát lidem přímo do očí, když si tu na tomto obrázku každej může přečíst "For the Treatment and Control of Worms and Bots". Bots: https://en.wikipedia.org/wiki/Botfly => https://cs.wikipedia.org/wiki/Střečkovití Přes to napíšeš "... je na strečky? Lebo nie je." Někdy lituju, že jsem se nedal na studium psychologie, přijde mi to strašně zajímavý, co za člověka může být ten, kdo tohle dělá ...

Strana 1/2. 1 2 následující