Odebírat | ||
Obrázek 'neomarxisticti udavaci' (KarlosPepinator) RP (4.10.2021 8:15) | reagovat | |
moo: A to jsi někde četl, nebo to máš z notiček od prchala a tvrdil to fürer? -------- tomas1: A máš nějaké významné korupční pirátské kauzy jako příklad? Kromě jednoho horníka a kávovaru za 100k? Cože není oproti burešstánu ani jako plivnutí do rozvodněné amazonky? Takže zchlaď hormona a jdi spamovat shitpostama třeba bídu v rusku, jo? | ||
|
||
Obrázek 'neomarxisticti udavaci' (tomas1) (4.10.2021 6:25) | reagovat | |
Zloděj křičí, chyťte zloděje! | ||
|
||
Obrázek 'neomarxisticti udavaci' (moo) RP (3.10.2021 21:34) | reagovat | |
a po volbach mu ukradne penazenku ten pirat, ale to uz laviciarom nevadi | ||
|
||
Obrázek 'neomarxisticti udavaci' (Dylin) (3.10.2021 21:27) | reagovat | |
Prchal: jak dyliny, ty dylino? Tukabel na tebe. | ||
|
||
Obrázek 'neomarxisticti udavaci' (cans) RP (3.10.2021 20:21) | reagovat | |
to je přesné | ||
|
||
Obrázek 'neomarxisticti udavaci' (:.) (3.10.2021 17:11) | reagovat | |
KarlosPepinator: A proč jsou takové věci vůbec součástí politiky? Proč se o nich vůbec hádáme? Jestli si chce někdo postavit elektrárnu, ať si ji postaví. A ani nevím, proč bych měl něco povinně sponzorovat někomu, koho neznám. Ani nevím, proč bych to měl vůbec ovlivňovat a kecat někomu do života, snad jsme přece všichni svéprávní. Chápeš, že ty hesla, co vykládáš, jsou politická hesla jako každá jiná, pořád nějaké rozkazy, příkazy, zákazy, povinnosti...? Nasrat. Nasrat a rozmazat na celou politiku. | ||
|
||
Obrázek 'neomarxisticti udavaci' (HahaSapience) (3.10.2021 14:37) | reagovat | |
Promin | ||
|
||
Obrázek 'neomarxisticti udavaci' (MarekPrchal) (3.10.2021 14:34) | reagovat | |
Myslis Malo Hodnoverne Dyliny? A pouzivej interni komunikaci doprdele! | ||
|
||
Obrázek 'neomarxisticti udavaci' (HahaSapience) (3.10.2021 14:31) | reagovat | |
Hele, to nejsou dobrovolici. Tohlejsou outsouceri z MHD | ||
|
||
Obrázek 'neomarxisticti udavaci' (KarlosPepinator) RP (3.10.2021 14:30) | reagovat | |
Další věc je, že se o tom možná diskuze vede, ale bureš se k tomu otáčí zády nadává na EU (na které je přisátý ) a z diskuze nás diskvalifikuje. Není to o tom ano nebo ne, ale o tom kdy. A když se o tom nebudeme bavit, tak to samozřejmě nemáme šanci ovlivnit a mít na to vliv. Toto je katastrofální selhání bureše - k tématům, o kterých je potřeba diskuze zaujme populistický vyhrocený ukřičený postoj a tím to celé zabije. | ||
|
||
Obrázek 'neomarxisticti udavaci' (KarlosPepinator) RP (3.10.2021 14:27) | reagovat | |
Já neříkám že toto tlačení podle německé a francouzké výkonosti ekonomiky (i pro ně na hraně) je vhodné pro celou EU. Ale zase, je na to potřeba diskuze. Chceme to oba, ale nevíme, kdy to bude reálné. A to je účel hybridní války - místo toho se tady pořvává o čipech ve vakcínách, děsí se migranty, šíří hoaxy a nikdo nevede kampaň "chceme nové přečerpávací elektrárny", "chceme co nejdříve dostavět dukovany", "podpoříme jedno spalovací a jedno hybridní/elektrické auto v rodině"... | ||
|
||
Obrázek 'neomarxisticti udavaci' (:.) (3.10.2021 14:15) | reagovat | |
To by si ale ti ekofašisti měli rozmyslet, co vlastně chtějí. Zpřísňování norem pro benzinová auta teď nemá smysl, když je potřeba vyřešit ty elektrárny, a rozjet např. těžbu lithia na Cínovci. A jenom tohle je na 10 let. Do tý doby můžeš na nějaký takový opatření akorát zapomenout, a po ní na ně můžeš zapomenout taky, protože za 10 let už by elektrický auta měly cenově konkurovat (ale pokud bude elektřina zdražovat, bude to blbý, jsou to prostě spojený nádoby) ropákům, a netřeba extra výhody. | ||
|
||
Obrázek 'neomarxisticti udavaci' (KarlosPepinator) RP (3.10.2021 14:12) | reagovat | |
:.: To ale neznamená, že se o to nemáme snažit. Je potřeba vést diskuzi o zlepšení recyklace a prodloužení životnosti baterií, počkat až se němci bez jádra spálí a dostavět temelín a dukovany, třeba se stane výroba solárů ekologičtější a dojde k mírné decentralizaci distribuční soustavy, podaří se postavit přečerpávačku... To ale nepůjde bez diskuze za pouhýho pokřikování o ekofašistech, jak se nám snaží kreml podstrčit. | ||
|
||
Obrázek 'neomarxisticti udavaci' (:.) (3.10.2021 14:05) | reagovat | |
KarlosPepinator: Věř mi že já bych se závislosti na ropě od arabáčů, rusáků apod. zbavil velice rád. Ale ta technologie a hlavně ekonomika kolem toho tady prostě ještě není. Baterky už jakž takž dobrý, auto fungují a jezdí krásně, nabíjení a distribuce by se taky vyřešily během pár let, no chybí hromada elektráren (a ne, soláry/větrníky nás nevytrhnou), materiál na baterie je velmi vzácný a drahý, výroba elektrických aut je zatím pořád spíše premiový segment. Nelze zapřahat kočár před koně! | ||
|
||
Obrázek 'neomarxisticti udavaci' (Ichtyloxil) (3.10.2021 14:03) | reagovat | |
Karlos: zase brečíš jak ta největší zfetovaná marxistická děvka...lol | ||
|
||
Obrázek 'neomarxisticti udavaci' (KarlosPepinator) RP (3.10.2021 13:21) | reagovat | |
Hele, máro, ale tady ty mrdky z krtka toho moc nepředvedly - kdyby měli dostat plat, tak musí makat celou šichtu, a ne to po pár postech zabalit a taky nezapůsobili, jako že reprezentují názor většiny. Naopak to působí jako tři pomatené hovna, které více běžných uživatelů zadupalo do země. Zasrali to tady - ano, ale jinak bída... | ||
|
||
Obrázek 'neomarxisticti udavaci' (MarekPrchal) (3.10.2021 12:40) | reagovat | |
Ne, to jsou dobrovolníci. Tady to už to můžeme ignorovat, nikdo si už nepamatuje původní téma. | ||
|
||
Obrázek 'neomarxisticti udavaci' (HahaSapience) (3.10.2021 12:37) | reagovat | |
Hele, Máro, platíme tyhle vůbec? | ||
|
||
Obrázek 'neomarxisticti udavaci' (Provider) (3.10.2021 12:29) | reagovat | |
Karlos je koukám kvalitní čůrák. Typickej progresivní zmrd s vymydlenym mozkem zelenou fasistickou propagandou. Lidi jako ty budou brzo sedet, ty smradlavej kriple | ||
|
||
Obrázek 'neomarxisticti udavaci' (KarlosPepinator) RP (3.10.2021 11:41) | reagovat | |
bijembarák: Jelikož to jsou v drtivé většine nezajímavé nezábavné sračky, tak se není co divit. To tam u prcala a v petrohrade neumíte vymyslet něco vtipnýho? Pořád jenom hovnomety.... | ||
|
||
Obrázek 'neomarxisticti udavaci' (bijembarák) (3.10.2021 11:31) | reagovat | |
neboj m2a, protipirátské obrázky roumen obratem maže | ||
|
||
Obrázek 'neomarxisticti udavaci' (m2a) (3.10.2021 11:28) | reagovat | |
trapáci, děte už s těma politickejma sračkama do řiti | ||
|
||
Obrázek 'neomarxisticti udavaci' (MarekPrchal) (3.10.2021 11:15) | reagovat | |
Sakra, pouzivej interni aplikaci a nepis to do diskuzi! | ||
|
||
Obrázek 'neomarxisticti udavaci' (HahaSapience) (3.10.2021 11:09) | reagovat | |
Dobře jste tu zabili diskuzi. Mate 1* . Máro tihle si zaslouží prémie! | ||
|
||
Obrázek 'neomarxisticti udavaci' (KarlosPepinator) RP (3.10.2021 11:08) | reagovat | |
bijembarák: Omyl, já nehájím mohamedány, ale upozorňuji na strašení, lži a manipulace ve spojení s CZ politickými stranami, přesně podle pravidel vedení hybridní války. Ta sračka totiž není o islámu, ale o snaze vyvolat strach a spojit protiruské strany s vítáním islámu. | ||
|
||
Obrázek 'neomarxisticti udavaci' (bijembarák) (3.10.2021 10:59) | reagovat | |
Karlos: najdi si svou reakci na islamizaci západní EU. Zastáváš se islámské totalitní ideologie tím, že kohokoli, kdo proti ní publikuje grafiku označíš za "Putinovská/STBácká propoganda v rámci informační války, válečný akt vůči svrchovanosti ČR "https://www.rouming.cz/roumingComments.php?object=469072 , už nejseš tak blbej abys hájil islám přímo, tak to děláš takhle. | ||
|
||
Obrázek 'neomarxisticti udavaci' (wd43) (3.10.2021 10:59) | reagovat | |
KarlosPepinator: A jak tu ropu z meho pozemku do sveta asi dostanu, ha? Samozrejme ze v CR bych ji mohl prodat levnejc, protoze bych ji nevozil nikam daleko. Myslis ze kdyz v Britanii dojde benzin, tak ze je zajima ze se na svetove burze prodava barel za X dolaru? | ||
|
||
Obrázek 'neomarxisticti udavaci' (Cap) (3.10.2021 10:57) | reagovat | |
bijembarák: myslíš toho samého Zemana jehož vláda se zavázala být multikulturní a který k nám přitáhl největší množství muslimských migrantů v historii? Toho Zemana který nás dostal do EU, je pro zavedení eura a tvrdil o sobě že chce zavést eurofederaci? On si může populisticky kecat co chce, činy ale určuji co je člověk zač https://blisty.cz/art/89634-vlada-milose-zemana-1998-ucinime-cr-spolecnosti-multikulturni.html | ||
|
||
Obrázek 'neomarxisticti udavaci' (KarlosPepinator) RP (3.10.2021 10:54) | reagovat | |
bijembarák: ÁÁÁ další potrefená kremelská husa. Ukaž mi jediný post, ve kterém se zastávám mohamedánských čůráků a nesváději diskuzi jinam. | ||
|
||
Obrázek 'neomarxisticti udavaci' (bijembarák) (3.10.2021 10:53) | reagovat | |
jaké překvapení, že islamofilní karlos podporuje tu nejhorší možnou technologii pro osobní auta. To je pak u onkologů překvapení. Diesely do osobáků zavedli Němci v 70. letech, v USA by s tím na silnici ani nesměli, žádné šidítko CO2, ale skutečné prachové částice, mňamka. https://www.novinky.cz/zahranicni/clanek/dieselova-auta-vyvolavaji-rakovinu-jejich-spaliny-jsou-na-seznamu-karcinogenu-157519 | ||
|
||
Obrázek 'neomarxisticti udavaci' (KarlosPepinator) RP (3.10.2021 10:52) | reagovat | |
wd43 - ale my jsme napojeni na oligarchovské zásoby ropy a plynu a jejich cena se řídí celosvětovými cenami na burze. Chceš snad říct, že kdybys na zahradě našel šílené zásoby ropy, tak je budeš pro ČR prodávat za 10€, přestože se ve světě prodává za 100$? | ||
|
||
Obrázek 'neomarxisticti udavaci' (KarlosPepinator) RP (3.10.2021 10:49) | reagovat | |
Btw proč ne elektro na vesnici? Na dojíždění do okresního města je to naopak ideální, mnohem lepší než jezdit věčně nezahřátým sazomentem. Pochopitelně ne jako jediná možnost dopravy - ale mít doma jedno velké naftové a druhé elektro auto mi příjde jako win-win... | ||
|
||
Obrázek 'neomarxisticti udavaci' (KarlosPepinator) RP (3.10.2021 10:48) | reagovat | |
K těm pár náznakům inteligentních tvorů ochotných diskutovat, ne shitpostovat: na greendeal nejsem expert, ale obecně: to, že se bude tlačit na vývoj, modernizaci a zbavení se závislosti na sovětské a islámské ropě je špatně? Je samozřejmě otázka, jak moc tlačit na pilu a nenadělat tím víc škody a užitku, ale komouše a mohamedánský nemytý čůráky to bude kurevsky bolet. | ||
|
||
Obrázek 'neomarxisticti udavaci' (bijembarák) (3.10.2021 10:47) | reagovat | |
Víte, proč kolaboranti s islámem jako karlos tak lamentují proti Zemanovi? On ten jejich upíří hrad demaskoval už deset let zpátky https://www.lidovky.cz/domov/islam-je-anticivilizace-mini-zeman.A110707_153002_ln_domov_ogo | ||
|
||
Obrázek 'neomarxisticti udavaci' (KarlosPepinator) RP (3.10.2021 10:45) | reagovat | |
Super zemano-řiťo-vylizovači - už se dostáváme do další fáze - místo nekonečného tapetování, hovnometování a shitpostování se přechází do útoku proti odpůrcům fürera. Teď se mě budete snažit napadat, zesměšnit a zastrašit, že? To jen ať nemusíte dlouho studovat noty a čekat na pokyny seshora. Takže pro všechny ubožácký nemytý putlerovy čuráčky: vyližte zemanovu opruzenou obesranou a zachcanou prdel! | ||
|
||
Obrázek 'neomarxisticti udavaci' (jefry) (3.10.2021 10:42) | reagovat | |
pirátský udavačský mrdky | ||
|
||
Obrázek 'neomarxisticti udavaci' (wd43) (3.10.2021 10:40) | reagovat | |
Kalda, co mel ten tvuj vyrok o burze a trhu znamenat? O cem mam snit dal? Popiras snad ze Rusko ma zasoby ropy a plynu ktere kdyz dostane do evropy tak to snizi cenu energii v EU? | ||
|
||
Obrázek 'neomarxisticti udavaci' (Vazoun) (3.10.2021 10:29) | reagovat | |
Možná jestli je pravda že to pan Babiš schvalil tak je dost možné že ten green deal neni nic špatného pro naši zem a oceňuje to jen demoblog urvana opozice. Babiš už několikrát ukázal že dělá všechno pro zájmy naší země a ví nejlíp co je nejlepší a jake konstruktivní řešení navrhnout. Narozdíl od jiných Kalousku, Bartošů nebo Klausů kteří v životě nic dobrého neudělali a neudělají | ||
|
||
Obrázek 'neomarxisticti udavaci' (oji) RP (3.10.2021 10:24) | reagovat | |
Ten Karlos je hroznej pičus. Zlatej Blm, mrkev atd ...... | ||
|
||
Obrázek 'neomarxisticti udavaci' (bijembarák) (3.10.2021 10:23) | reagovat | |
nick KarlosPepinator nemá smysl řešit, klasický pirátský islamofilní negrofilní troll, co jakýkoli náznak opozice vůči islámské migraci, green dealu (Gretin klimatický diktát) a podobným vyhodnotí jako ruskou pátou kolonu. Má černobílé vidění světa, kde si účelově nebo z přirozeného zrádcovství a fascinaci hnusem vybral tu černou stranu. | ||
|
||
Obrázek 'neomarxisticti udavaci' (Tak_určitě) (3.10.2021 10:02) | reagovat | |
Zapichl bych kudlu pěkně hluboko každému kdo o mě řekne že jsem putinovec a Ruska kolona když řeknu normální logický závěr že cigáni a muslimové by měli pracovat. Nebo ji OÚ logickou věc jako že prosazovat elektroauta na vesnice je nesmysl. Nebo že kácení lesů je nesmysl. Hned jsem označeném za pitomce a voliče SPD, přitom jen chci taky lepší svět. Ale systém e.isnich povolenek a doublethonku, kdy Německo je totálně závislé na ruským uranu a ruským plynu je fakt totální demence. | ||
|
||
Obrázek 'neomarxisticti udavaci' (Kalda) (3.10.2021 9:52) | reagovat | |
hmm hmm: V prvé řadě bych tohle vůbec nerozlišoval na pravičáckou a levičáckou idelologii. To je úplně mimo. Ale když budu hrát tu tvojí debilní hru, tak budiž. Bát se pokroku a nových technologií je komoušké až za roh. Prosazovat izolacionimsus, který vyplývá z odmítání celosvětových závazků o omezování produkce CO2 je komoušké až za roh. Plundrovat zemi a ničit krajinu a přírodu je koumoušké až do nebe. Jen se podívej na totalitní socialistitické státy. Komouši nejvíc křičí, že ekologie je fuj levičácká. | ||
|
||
Obrázek 'neomarxisticti udavaci' (Dylin) (3.10.2021 9:47) | reagovat | |
Jsem pro Green deal. Už mě sere, jak každá buran Ortel SPD familie má min. 3 auta. Všecky ulice zajebané starýma vrakama. | ||
|
||
Obrázek 'neomarxisticti udavaci' (Negrofobni) (3.10.2021 9:30) | reagovat | |
Piráti zmrdi zaslouží protáhnou pod kýlem lodi | ||
|
||
Obrázek 'neomarxisticti udavaci' (hmm hmm) (3.10.2021 9:29) | reagovat | |
Kalda: Pouč mě v tom, v jakym ohledu Green Deal vychází z pravicovejch principů, abych mohl přehodnotit svůj názor. Nesmyslná regulace a tahání z kapes daňových poplatníků asi není výrazem levicový politiky. S touhle falešnou dichotomií, že neexistuje nic jinýho kromě příznivců současnýho západního neoliberalismu a "komunistů a Putinovejch zaprodanců", si vystačí jen velmi jednodušší lidé. No nic, mám důležitější věci na práci... | ||
|
||
Obrázek 'neomarxisticti udavaci' (Kalda) (3.10.2021 9:21) | reagovat | |
wd43: Trh a burza ti asi nic neříká co? Dobrý. Sni dál. Rusko není s nikým kamarád jestli jsi si nevšiml. Maximálně zkouší ze slabších států dělat svojí onuci. hmm hmm: To je skvělý trik označovat všechno co se mi nelíbí jako levičáckou iniciativu. A sebe pak hrdě jako pravičáka. Přesto nezamaskuješ své komoušství a svou náklonnost k Putinovu análu. | ||
|
||
Obrázek 'neomarxisticti udavaci' (hmm hmm) (3.10.2021 9:13) | reagovat | |
Fuck it: A nejsem ani náhodou voličem ANO ani ničeho ještě víc nalevo od nich včetně Pirátů. A už vůbec nejsem příznivcem Ruska, ani fanouškem visegrádských oligarchů. Odpor proti Zelený dohodě pro Evropu by měl logicky vycházet od lidí na pravý straně politickýho spektra, kteří jsou odpůrci etatismu. Divím se, že tady dostávají div ne hysterický reakce na nesouhlasný komentáže k ní osoby, který vyjadřujou svoje prozápadní směřování a vymezujou se proti komunistům. Green Deal je levičácká iniciativa. | ||
|
||
Obrázek 'neomarxisticti udavaci' (H5N1) RP (3.10.2021 9:13) | reagovat | |
@Provider a jestli myslíš že to po volbách skončí, tak neskončí. Ať vyhraje kdokoli. Bude to tu už napořád. | ||
|
||
Obrázek 'neomarxisticti udavaci' (:.) (3.10.2021 9:10) | reagovat | |
KarlosPepinator: Ať si ČR klidně válčí, ale mě ať z toho laskavě vynechá. | ||
|
||
Obrázek 'neomarxisticti udavaci' (wd43) (3.10.2021 9:09) | reagovat | |
Podle me Evropany a Rusaky rozesiraj protoze kdybysme byli s Rusakama kamaradi, meli bychom levny plyn a benzin, buh vi jestli by i ty stihacky a tanky od Rusa nemely lepsi pomer cena/vykon nez gripeny a pandury a Casy... Zkratka, pratelstvi mezi EU a Ruskem by pretrhalo tolik Cinskych, Arabskych, Komunistickych, a greennewdealovych planu, ze se nekomu vyplati platit blby jako tady Karlose, aby si lidi mysleli ze dnes, 30 let po padu CCCP, je pro nas Rusko stale hrozbou... Pristi valka bude s Cinou. | ||
|
||
Obrázek 'neomarxisticti udavaci' (hmm hmm) (3.10.2021 9:08) | reagovat | |
Fuck it: Z čeho, co jsem napsal, vyplývá, že nevim o tom, že je schválenej? Logicky by se dal vyvodit přesnej opak ("právě zaváděnýho"). | ||
|
||
Obrázek 'neomarxisticti udavaci' (Provider) (3.10.2021 9:07) | reagovat | |
Co je to za hnusnou propagandistickou sračku? Je mi na blití z těch piráto-komunistickejch debilů tady v komentech | ||
|
||
Obrázek 'neomarxisticti udavaci' (Fuck it) (3.10.2021 9:04) | reagovat | |
Hmm Hmm: myslíš ten green deal který Babiš už v Bruselu dávno schválil a zapoměl nám o tom říct? Jo, kdyby voliči ano nebyli líní zjišťovat si informace | ||
|
||
Obrázek 'neomarxisticti udavaci' (Omuni) (3.10.2021 9:03) | reagovat | |
Karlos: drž hubu, ty neomarxistická svině. Lidi jako ty by měli sedět. Jsi odpad společnosti a levičácká kurva. | ||
|
||
Obrázek 'neomarxisticti udavaci' (KarlosPepinator) RP (3.10.2021 8:58) | reagovat | |
Ne, jsem jen osoba s mozkem, která si je vědoma toho, že putler je v hybridní válce s celým západním světem (takže ANO - ČR JE VA VÁLCE) a upozorňuji na kremelský styl propagandy a rozeštvávání. Jedna věc je bavit se o problému a druhá hned používat argumentační fauly. A není to jen putler - je to třeba i burešstán. | ||
|
||
Obrázek 'neomarxisticti udavaci' (Solim) (3.10.2021 8:56) | reagovat | |
Ještě budeme vzpomínat na srace Bureše... | ||
|
||
Obrázek 'neomarxisticti udavaci' (hmm hmm) (3.10.2021 8:43) | reagovat | |
KarlosPepinator: Nejsi náhodou "elf" nebo jiná osoba identifikují všechny, kdo nesdílí její názor, jako agenty Ruska? Všechny lidi nelze tak jednoduše zařadit do dvou škatulek. Odpor proti těmhle levičáckejm výmyslům rozhodně nepochází jen od "Putinovy pátý kolonie" v ČR. | ||
|
||
Obrázek 'neomarxisticti udavaci' (werwer242šč34234ědfgdfgdfščěšč) (3.10.2021 8:40) | reagovat | |
Rusové jsou mi u zadele. Pijáti maj grýndýl v programu a vo tom to je. Stejně jako další strany (včetně "pravicovejch"). | ||
|
||
Obrázek 'neomarxisticti udavaci' (:.) (3.10.2021 8:34) | reagovat | |
Green Deal je v některých bodech dobrá myšlenka, v jádru je to však sračka. Představa, že k ekologickému chování se dostaneme násilím (rozkazy a zákazy), je zcestná. Jakkoliv fandím elektromobilům a jakkoliv si myslím, že za 10 let to budou normálně dostupné vozy, myslím si taky, že tahle myšlenka nepotřebuje žádné násilí k tomu, aby se prosadila. | ||
|
||
Obrázek 'neomarxisticti udavaci' (KarlosPepinator) RP (3.10.2021 8:26) | reagovat | |
Njn, sovětská sebranka se bojí o cenu ropy, tak hejtuje cokoliv, co může ohrozit tunelářské oligarchy. Běžní rusové mají z ropy stejně hovno. Tak si dál brečte putlerovi děfky, ale nikdo se tady s váma o vašich hejtech bavit nebude. | ||
|