Odebírat | ||
Obrázek 'spravedlnost je rasisticka' (emsicz) RP (16.11.2021 10:41) | reagovat | |
Ještě by mělo zaznít, že mrkvův kec o tom o výjimce pro 17 leté na lov - žádná výjimka kvůli lovu neexistuje, o žádném lovu se v ní nemluví. Podle platného právního předpisu mohou 16 a 17 letí nosit pušky a brokovnice, ale jen otevřeně (neskrytě), hotovo. I kdyby celý předpis jakýmkoliv způsobem zmiňoval lov, tak to vůbec nic neznamená - to, že má někdo u sebe flintu na lov neznamená, že ji nesmí použít k sebeobraně. Čili opět totální nepochopení problematiky všema těma všeználkama, co tady mektaj nesmysly. | ||
|
||
Obrázek 'spravedlnost je rasisticka' (ritkin) (16.11.2021 7:27) | reagovat | |
ale uznajte že to kyvadlo nespravodlivosti sa už ustaluje pred x rokmi by simpkins visel pod sudcem lynchem a rittnhof by bol vyznamenany, tento rozdiel je už len o čislach | ||
|
||
Obrázek 'spravedlnost je rasisticka' (gnzai) (15.11.2021 8:59) | reagovat | |
Paylot: piš česky. Nebo se vrat do skoly. | ||
|
||
Obrázek 'spravedlnost je rasisticka' (emsicz) RP (15.11.2021 8:00) | reagovat | |
@mrkev To je samozřejmě úplná blbost, gun possession charge už soudce úplně zrušil a dál se o ní rozhodovat nebude. Zrušil ji právě na základě výjimky pro 16 a 17 leté. | ||
|
||
Obrázek 'spravedlnost je rasisticka' (mrkev) RP (15.11.2021 2:46) | reagovat | |
@emsicz Naopak, tvůj příspěvek je ukázka někoho kdo bezhlavě papouškuje republikánksou masírku (schválně nepíšu "pravičáckou", to není). 17 letí mají výjimku pro lov, kterou se tady obhajoba snaží uplatnit s tím, že se ten zákon vlastně nevztahuje jen na lov. I o tom se ale rozhodne. Ale to není podstatné. Podstatné je, že jednal způsobem, kterým ohrozil sebe i ostatní. Když si vezmeš duhovou vlajku a bouchačku na pochod neonácků, taky není OK když postřílíš ty, co se na tebe vrhnou. | ||
|
||
Obrázek 'spravedlnost je rasisticka' (emsicz) RP (14.11.2021 22:37) | reagovat | |
@paylot Zbraň samozřejmě měl legálně. Zákon říká, že zbraň může držet od 18 let, jemu bylo 17 a přesto jednal legálně, protože ten zákon také říká, že lidé ve věku 16 a 17 let mají výjimku. Jinými slovy mohou tu zbraň mít legálně i šestnáctiletí, nejen sedmnáctiletí. To je tak když někdo papouškuje levicový sračky z redditu, kde si to podobně neschopní lidé nejsou s to přečíst. | ||
|
||
Obrázek 'spravedlnost je rasisticka' (Fajnšmejkr) (14.11.2021 17:04) | reagovat | |
recal: kde píšu neco o pedofilii, ty jsi zase něco nepochopil, co? | ||
|
||
Obrázek 'spravedlnost je rasisticka' (Oldis) RP (14.11.2021 3:54) | reagovat | |
@mrkev: ale houby, na policii se nemůžeš spoléhat, vlastnit zbraň a bránit se je předcházení zločinu, zatímco policie řeší až následky zločinu. Naví policajti nemůžou bejt všude, leda že by všichni byli policajti. To by pak ale byli všichni ozbrojeni, to by teda asi nevadilo ne? | ||
|
||
Obrázek 'spravedlnost je rasisticka' (Hlídací Fena) (13.11.2021 23:00) | reagovat | |
Protože je někdo negr a někdo negr není, je dvojitý metr? | ||
|
||
Obrázek 'spravedlnost je rasisticka' (mrkev) RP (13.11.2021 21:00) | reagovat | |
@Oldis To právě problém není. Podobní kreténi jsou všude na světě a policie si s nima umí poradit... Ale je vidět, že ho hájít jenom proto, že je to člen skupiny, se kterou se identifikuje. Nejste schopní to posoudit objektivně, viz ta pičovina co napsal Sight. | ||
|
||
Obrázek 'spravedlnost je rasisticka' (Sight) (13.11.2021 19:12) | reagovat | |
@recal: Mrkev by neutíkal před davem . On by byl ten, kdo mlátí skejtem do ležícího kluka. | ||
|
||
Obrázek 'spravedlnost je rasisticka' (Oldis) RP (13.11.2021 16:10) | reagovat | |
@mrkev: skutečný problém je že si antifa a komunisti myslej že můžou beztrestně všechny kolem sebe napadat a nic se jim nestane, až jedou... | ||
|
||
Obrázek 'spravedlnost je rasisticka' (mrkev) RP (13.11.2021 15:00) | reagovat | |
@recal Ano, že tam nebyla policie, to je ten skutečný problém. Žádná forma domobrany nebo "vigilante justice" není řešení. | ||
|
||
Obrázek 'spravedlnost je rasisticka' (moo) RP (13.11.2021 14:28) | reagovat | |
mrkev je tak ubohy kokot, ze uz ani lumpenkavarnik nanho nema | ||
|
||
Obrázek 'spravedlnost je rasisticka' (recal) (13.11.2021 14:24) | reagovat | |
@mrkev Borec s puskou na nikoho nestrielal, az ked uz bol na zemi a ludia do neho kopali, mierili pistolou a chceli mu vytrhnut zbran. Na superhrdinov sa hrala ta zberba co tam vypalovala obchody a mlatila ludi. Ale narazila kosa na kamen. Ked tam nie je policia co by zberbu rozohnala, musia sa o to postarat obycajni ludia ako Kyle. Takto to dopandne vo vsetkych laviciarskych mestach co chcu rozpustit policiu. | ||
|
||
Obrázek 'spravedlnost je rasisticka' (mi0) RP (13.11.2021 14:15) | reagovat | |
...lol, "diskusia" s mrkvou. Kde mám popcorn? | ||
|
||
Obrázek 'spravedlnost je rasisticka' (mrkev) RP (13.11.2021 14:13) | reagovat | |
@recal Já bych si hlavně nehrál na superhrdinu a neprovokoval bych dav s nabitou puškou. Mimochodem, úplně stejné tvrzení můžeš použít z pohledu druhé strany. Borec s puškou střílí po lidech, tak ho jdeš (samozřejmě v sebeobraně) zneškodnit. | ||
|
||
Obrázek 'spravedlnost je rasisticka' (recal) (13.11.2021 14:06) | reagovat | |
@mrkev ty keby za tebou bezal dav, zhodili by ta na zem, jeden z nich by ta kopal do hlavy kym si na zemi, druhy by ta trieskal skatebordom a treti by na teba mieril pistolou, tak by si to nechal tak a nechal by si sa zabit? | ||
|
||
Obrázek 'spravedlnost je rasisticka' (recal) (13.11.2021 14:03) | reagovat | |
@SimSaLaBim Fain, az na to ze je to fake news. Simkins nikdy nebol "bullied". Islo tam o drogovu cinnost - Simkins nechcel zaplatit svojmu dealerovy a ked na neho sealer vyvijal natlak tak strielal. To ze bol "bullied" tvrdila len jeho rodina. Tu je video kde policajny komisar vysvetluje celu situaciu: https://www.youtube.com/watch?v=yIoN-gtQWYo&ab_channel=FOX7Austin | ||
|
||
Obrázek 'spravedlnost je rasisticka' (mrkev) RP (13.11.2021 13:54) | reagovat | |
@moo To je v civilizovaných státech hlavně naprosto a úplně jedno. Nikdo nemá právo popravovat lidi, bez o hledu na to, co jsou zač. | ||
|
||
Obrázek 'spravedlnost je rasisticka' (moo) RP (13.11.2021 13:48) | reagovat | |
Fajnšmejkr: Rosenbaum sa zameriaval na mlade single mamy, potom znasilnoval ich synov. ale to je v civilizovanych statoch naprosto legalne, takze to treba brat s rezervou. Saint KR spravil svetu sluzbu. | ||
|
||
Obrázek 'spravedlnost je rasisticka' (SimSaLaBim) (13.11.2021 13:46) | reagovat | |
https://meaww.com/timothy-simpkins-with-kyle-rittenhouse-school-shooter-released-on-75-k-bail-heres-why | ||
|
||
Obrázek 'spravedlnost je rasisticka' (recal) (13.11.2021 13:36) | reagovat | |
@Fajnšmejkr pedofilia je u nas a v civilizovanych statoch naprosto legalna? To je mi teda novinka. | ||
|
||
Obrázek 'spravedlnost je rasisticka' (Fajnšmejkr) (13.11.2021 11:39) | reagovat | |
Recal: sex ofender je v USA i čin který je u nás a v ostatních civilizovaných státech naprosto legální, takže na takové obvinění je třeba hledět s rezervou | ||
|
||
Obrázek 'spravedlnost je rasisticka' (paylot) RP (13.11.2021 10:44) | reagovat | |
@recal: Sorry, tohle mě už nebaví. Jdu blejt pseudorozumy někam jinak. Se tu mějte hezky, Béďové | ||
|
||
Obrázek 'spravedlnost je rasisticka' (recal) (13.11.2021 10:38) | reagovat | |
@paylot o com to rozpravas? Sexual offenders v usa su verejne znami. Tam su usvedcenia z tychto cinov verejne. Musia byt registrovani v databazach. To ze Rozenbaum sedel v base za pedofiliu pise aj washington post a snopes. Ja som ti dal linky na clnok, kde su priamo zdroje z sex offenders registry. Tie pouzila aj obhajoba priamo v sudnom procese. Jak mimo uz musis byt aby si toto nebral ako dokaz. | ||
|
||
Obrázek 'spravedlnost je rasisticka' (paylot) RP (13.11.2021 10:10) | reagovat | |
@recal: Je uplně jedno, na kolik webů sem pošleš link. V policejních záznamech to stále není... | ||
|
||
Obrázek 'spravedlnost je rasisticka' (recal) (13.11.2021 10:10) | reagovat | |
https://www.wisconsinrightnow.com/2021/03/11/joseph-rosenbaum-sex-offender/ A tu dalsie dokumenty. Hoax si ty cely aj s tvojimi cnn a msnbc | ||
|
||
Obrázek 'spravedlnost je rasisticka' (recal) (13.11.2021 10:08) | reagovat | |
https://www.wisconsinrightnow.com/2021/03/12/kenosha-shooting/ Prva "obet" Kyla - J. Rosenbaum: 11 obvineni a usvedceny z detskej pedofilie u piatich deti (chlapcov) vo veku od piatich do deviatich rokov, vratane analneho sexu. Takychto ludi tu paylot obhajuje. | ||
|
||
Obrázek 'spravedlnost je rasisticka' (paylot) RP (13.11.2021 10:05) | reagovat | |
@recal: Když nevíš, jak fungujou soudní procesy s porotou, tak je to s tebou těžké. Hoax je třeba že Rosenbaum byl peďák. Že o tom píší některé "alternativní weby" je krásné, ale že to v záznamech, které jsou veřejně dostupné, není, to asi nikoho netankuje... | ||
|
||
Obrázek 'spravedlnost je rasisticka' (kombajn vali doubravou) (13.11.2021 10:01) | reagovat | |
paylot je bud troll nebo pobiha v kapuce s milotovem po ulicich lidi jako Rittenhouse ho serou, protoze ohrozujou jeho zabavu... | ||
|
||
Obrázek 'spravedlnost je rasisticka' (recal) (13.11.2021 9:52) | reagovat | |
@paylot lol, co je podla teba hoax? Vsetko co pisem je absolutna pravda. Skus raz vystupit zo svojej bubble and naist si aj ine zdroje ako cnn a msnbc. Ja sledujem cely sudny proces nazivo , nie len cherrypicking ktore ti ponukaju mainstream videa. Sudca uz niekolko krat nakrical na obzalobu za "grave constitutional violations" a musel aj vykazat porotu ked vynadal obzalobe. | ||
|
||
Obrázek 'spravedlnost je rasisticka' (paylot) RP (13.11.2021 9:39) | reagovat | |
@PT: Na křesle ne, ve Wisconsinu trest smrti neni. Ale doživotí, navzdory plkům některých zdejších trotlů, viz. sfd, který neví, že soudce Schroeder se takhle chová normálně a nic to neznamená; nebo recal kterej sežral dávno vyvrácené hoaxy i s navijákem... | ||
|
||
Obrázek 'spravedlnost je rasisticka' (mi0) RP (13.11.2021 9:30) | reagovat | |
Som si spomenul (hoci neviem, kde som to čítal) - parafrázujem: Aká je šanca, že vystrieľate zásobník do davu nevinných protestujúcich a trafíte len 3 recidivistov? | ||
|
||
Obrázek 'spravedlnost je rasisticka' (PT) (13.11.2021 9:30) | reagovat | |
https://www.youtube.com/watch?v=G54ylg--I9E - Ritenhaus je uplakánek a skončí na elektrickém křesle. Cpt. Out. | ||
|
||
Obrázek 'spravedlnost je rasisticka' (recal) (13.11.2021 9:26) | reagovat | |
Chlapec ten sud vyhra. Zastrelil odsudeneho pedofila co prave vysiel z basy a hladal problemy. Su zabery z dronu ako Kayla prenasledoval cez 2 ulice, skocil po nom a schmatol jeho zbran pred tym ako to dostal. Druhy (odsudeny domacy nasilnik) ho tresol po hlave skateboardom. Treti, ktory to prezil na neho mieril zbran. Vo vsetkych troch pripadoch jasna sebabobrana. Obzaloba je uz taka zufala ze vytahuje argumenty ako ze Kyle hral call of dute, takze musi byt nasilnik. | ||
|
||
Obrázek 'spravedlnost je rasisticka' (mi0) RP (13.11.2021 9:15) | reagovat | |
@blmblm: Tak v TYT už otočili a tiež tvrdia, že konal v sebaobrane, nie... CNN či MSNBC samozrejme neotočí nikdy, až tak zle na tom nie sú A miestna ultraľavicová údierka takisto... | ||
|
||
Obrázek 'spravedlnost je rasisticka' (paylot) RP (13.11.2021 8:50) | reagovat | |
No, tak uvidíme, jak to dopadne | ||
|
||
Obrázek 'spravedlnost je rasisticka' (přes) (13.11.2021 8:40) | reagovat | |
Píšeš lejna, jen k tomu "paramedikovi" s tou bouchačkou, oh wait... Když si pustíš video, tak rozhodně nečekal, akorát to nestihl a může bejt rád, že skončil s dírou v ruce. Kluk borec, málokdo by zachoval chladnou hlavu jako on. Jo aha, takže nejenom že jsi odborník přes právo, ale i psychiatr amatér, aha, hmm... Ale jak jsem napsal, tvá existence, je tvůj trest... Nižší sazby, tak určitě: https://www.youtube.com/watch?v=94w8z4RIScg | ||
|
||
Obrázek 'spravedlnost je rasisticka' (sfd) (13.11.2021 8:35) | reagovat | |
Paylot nehorázně lže, nebo soud sleduje z článků CNN. Soud naopak pro Kyla vypadá víc než dobře, soudce je evidentně na jeho straně, několikrát seřval prokurátora a advokát samozřejmě žádá osvobození v plném rozsahu, protože to byla zjevná nutná obrana. Jediná Kylova slabina je porota, jejíž výběr posral advokát, takže to nejspíš skončí mistrialem kvůli nejednotné porotě, nikoliv acquittalem. Jinak nejlepší je sledovat to na youtube kanálu Rekieta Law. | ||
|
||
Obrázek 'spravedlnost je rasisticka' (paylot) RP (13.11.2021 8:18) | reagovat | |
Kurňa Ementál, ne Eidam | ||
|
||
Obrázek 'spravedlnost je rasisticka' (paylot) RP (13.11.2021 8:17) | reagovat | |
@přes: A zak samozřejmě, že ho lidi ohrožovali. Bude kole tebe chodit individuum s puškou, ještě si párkrát vystřelí do lidí a ty budeš... Čekat, koho zabije dál? Viz. ten paramedik co na něj vytáhnul pistoli ale nestřílel a chtěl aby tu pušku zahodil, než z něj Rittenhouse udělal Eidam. Jako sorry, ale tohle smrdí psychopatem, co využil příležitosti chaosu si zastřílet. Nakonec, právě probíhající soud pro něj nevypadá dobře a jeho právník už se ani nesnaží ho zprostit viny, jen žádá o nižší sazby... | ||
|
||
Obrázek 'spravedlnost je rasisticka' (přes) (13.11.2021 8:10) | reagovat | |
Ten kluk zachoval chladnou hlavu a střílel jen na ty co ho ohrožovali, pokud by měl dostat trest, tak snad maximálně jen za nelegální držení zbraně, jestli to tak skutečně je. Totální respekt klučinovi, jel tam pomáhat a zbraň měl na obranu, což se mu vyplatilo i nevyplatilo. Každopádně vy co byste ho posílali do lochu, a nemáte ani koule to říct na tvrdo, byste nepomohli ani babce z nákupem do schodů. Jste prachsprostí slaboši a to je váš trest... | ||
|
||
Obrázek 'spravedlnost je rasisticka' (paylot) RP (13.11.2021 8:04) | reagovat | |
@nichal: On tvrdil, že tam jel pro to, že reagoval na inzerát na internetu, kde majitel autosalonu (nebo prodejny ojetin, teď už nevim) žádal o pomoc s ochranou podniku. Majitel daného podniku to u slyšení popřel a inzerát dohledán nebyl. Když más pocit, že jel pomoc, tak čemu chtěl s puškou v ruce pomáhat? Hromadit těla? Ani to vlastně ne, nikdo tam během těch nepokojů nikoho kromě něj nezabil. Neměl si hrát na Avangera a neumřeli by dva lidi + 1 zmrzačenej paramedik, kterému udělal jednu extra díru. | ||
|
||
Obrázek 'spravedlnost je rasisticka' (nichal) RP (13.11.2021 7:48) | reagovat | |
paylot: ar15 neni automat ani samopal. na kazdy vystrel musis zmacknout spoust. to, ze odjel nekam jinam je zcela normalni. nebo snad mas pocit, ze tady se nesjizdi lide na podporu ostatnich do jinych mest? ze si vzal, pro nej nelegalni, zbran, je samozrejme problem. ale jak jsme na videu videli, zbrane tam meli i na druhe strane barikady (lepe receno u najezdniku) a hlavne, a to je trebas zduraznit, on jel nekam na pomoc. tedy on neni prvopocatkem konfliktu. | ||
|
||
Obrázek 'spravedlnost je rasisticka' (paylot) RP (13.11.2021 4:11) | reagovat | |
@emsicz: Ne. Ve Wisconsinu je třeba zbrojní průkaz. A ten Rittenhouse neměl a ani mít nemohl, protože na žádost na zbroják ve Wisconsinu ti musí být 18, tomu kokotovi bylo v den činu 17. Nelegální držení zbraně a držení zbraně nezletilým je i součástí obžaloby. Tak tu nešiř hoaxy. | ||
|
||
Obrázek 'spravedlnost je rasisticka' (emsicz) RP (13.11.2021 2:27) | reagovat | |
K tomu “rozumnému komentáři” od paylota bych jen dodal, že se jedná o snůžku lží a dojmologie. Rittenhouse zbraň nabyl, držel i použil zcela legálně, jak ostatně soudce v jeho procesu opakovaně potvrzuje a ruší jednotlivá obvinění. Všechny tyhle hovadiny o jeho fotkách s proudboys a podobný úderky nemají s jeho použitím zbraně k sebeobraně nic společného a taky nevidím nic špatného na tom, jak zbraň použil a že jí měl. | ||
|
||
Obrázek 'spravedlnost je rasisticka' (paylot) RP (13.11.2021 0:30) | reagovat | |
@mrkev: Vávra to má taky tězce vylízaný, Okamura v. 2.0. Miluju tyhle lidi co brojí proti fanatismu jiným fanatismem, k smíchu jsou obě strany. | ||
|
||
Obrázek 'spravedlnost je rasisticka' (mrkev) RP (13.11.2021 0:24) | reagovat | |
@paylot Na to bacha, s takhle rozumným názorem ti tady za chvíli napíšou, že jsi kokot. | ||
|
||
Obrázek 'spravedlnost je rasisticka' (paylot) RP (13.11.2021 0:21) | reagovat | |
Hlavně tady čichám fanatickou podporu někomu, kdo se postavil ultraliberálním cvokům. Ač jsem s těmi demonstranty silně nesouhlasil, tak s puberťákem co čapne ilegálně drženou pušku, odjede do jinýho města chodit po ulici s přesvědčením, že je nějaký dark knight, souhlasím ještě méně. Ten šel vyloženě na lov lidí. Ty jeho kecy že chtěl jen pomáhat mu opravdu nežeru. Takových na ulicích jen o trochu víc, co jdou s puškou v ruce "pomoct" a postřílíme se tu všichni navzájem. | ||
|
||
Obrázek 'spravedlnost je rasisticka' (mrkev) RP (13.11.2021 0:21) | reagovat | |
Úplně mi to připomělo, jak se kdysi Dan Vávra čertil, že u nás borec dostal 6 let natvrdo za kritiku islámu. Akorát zapoměl dodat, že ten "někdo" byl několikrát trestaný recidivista v podmínce a ta "kritika islámu" spočívala ve sdílení linku na video z GoPro kamery střelce z australské mešity s popiskem, že by něco takového měl udělat někdo u nás. | ||
|
||
Obrázek 'spravedlnost je rasisticka' (bohyn) RP (13.11.2021 0:08) | reagovat | |
Pardon, predchozi prispevek patril @ifiiiifiifiifff ne @paylot | ||
|
||
Obrázek 'spravedlnost je rasisticka' (bohyn) RP (13.11.2021 0:06) | reagovat | |
@paylot Netvrdim, ze se nemuze stat justicni omyl. Jsou zname i omyly s vykonanym trestem smrti. Ale porad je to rozdil proti Horakove, kdy to omyl nebyl. Proste bylo to prani stany a vlady (Vsimni si toho poradi ). Je to spis srovnatelne s tim, kdyz nacisti vypalili Lidice/Lezaky. | ||
|
||
Obrázek 'spravedlnost je rasisticka' (paylot) RP (12.11.2021 23:56) | reagovat | |
Tady někdo nechápe nadsázku, ale to je asi obecná problematika psaného textu. Automatický samopal nebo polo-automatická puška, to už máš jedno. Vzduchovka to každopádně nebyla. Celý zásobník asi nevysypal, ale tomu prvnímu blbečkovi nejspíš udělal více extra děr, než je třeba | ||
|
||
Obrázek 'spravedlnost je rasisticka' (ifiiiifiifiifff) (12.11.2021 23:51) | reagovat | |
bohyn: pokud by ses trochu zamyslel, tak v tom najdes pointu, ze soud ne vzdy rozhodne spravedlive. obzvlast pokud je soudce nebo v USA porota zaujata... holt pro roumenovce to chce cely rozepsat, nez naznacit... | ||
|
||
Obrázek 'spravedlnost je rasisticka' (Jezbo) RP (12.11.2021 23:22) | reagovat | |
paylot: jedinej kdo tady vystřílel celej zásobník jseš ty. Jenže sraček. Pokaždé jsi minul cíl a ještě víc se umazal. Rittenhouse je borec s jakou kontrolou a pod jakým tlakem tu situaci vyřešil. | ||
|
||
Obrázek 'spravedlnost je rasisticka' (izak) RP (12.11.2021 22:47) | reagovat | |
Riottenhouse je nevinny ... a to je cele, pouze se branil ... a ty co zastrelil ne jen za ne utocili, ale byli to i zlocinci, spolecnosti neuzitecni .. a jeste skodici ... takove by mel mit pravo zastrelit kazdy, jen by se mu ukazali na pozemku ) | ||
|
||
Obrázek 'spravedlnost je rasisticka' (Barsfajny) (12.11.2021 22:42) | reagovat | |
paylot: celý zásobník? Každou ranou pokiaľ viem trafil presne toho kto ho ohrozoval, jeden z nich sa na súde aj priznal že ho zasiahol až potom čo na ritenhauza namieril zbraň. Nebola to automatická zbraň, nebol to samopal... prestaň klamať do telky | ||
|
||
Obrázek 'spravedlnost je rasisticka' (Human.) (12.11.2021 22:37) | reagovat | |
On je obviněn v 6 bodech od zabití po úmyslnou vraždu v závislosti na týpkovi, kterého sundal a s přihlédnutím žaloby ke skutečnostem co každému případu předcházely. Takže mu hrozí až doživotí bez možnosti podmínečného propuštění. Dneska jsem chvíli sledoval soudní jednání a řeknu vám, ta znuděná občas ne moc soustředěná a duchem ne úplně přítomná tvář soudce to je mazec. Nerad bych se před takový soud někdy dostal. | ||
|
||
Obrázek 'spravedlnost je rasisticka' (hlas_bludu) (12.11.2021 22:29) | reagovat | |
Tak pardon. V usa je za pokus o vrazdu pokuta a/alebo basa na 0-20 rokov. Za vrazdu je automaticy basa, lubovolny pocet rokov alebo dozivotie alebo trest smrti. | ||
|