Pravda24  |  MotorGuru  |  ByznysDeník  |  Půjčka s odměnou  |  Domény  |  HobbyDeník  |  NeposlušnéTlapky  |  ČasProBydlení  |  VipShow  |  ČasProŽeny  |  MyMuži  |  TechSvět


Nalezeno 62 komentářů.


Přezdívka:
:-) :o)
:-( >-O
;-) :-D
:-P B-)
8-) :-*
:-/ |-)
=) :-O
Zpráva:
 
Padesátšest:
   

Strana 1/2. 1 2 následující

Odebírat

Obrázek 'big data for rouming' Obrázek 'big data for rouming' (NormR (9.12.2021 9:26) reagovat
pochybujem, že má v tom jazdnom v aute zapocítanu cenu auta, servis, cas ktorý stravi natankovanim a udrzovanim auta v pojazdnom stave, a proste celkovo beznú udrzbu s poistenim, dokonca za vodicak treba zaplatit.

Obrázek 'big data for rouming' Obrázek 'big data for rouming' (P.R (29.11.2021 15:04) reagovat
jako spíš mě děsí lidi, co v tom městě budou jezdit autem a parkovat třikrát takovou dobu, než kdyby sedli do na to mhd .. jen proto, aby se necítili jako socky

Obrázek 'big data for rouming' Obrázek 'big data for rouming' (cansR (28.11.2021 19:45) reagovat
k tomu vlaku by mohl jezdit na kole

Obrázek 'big data for rouming' Obrázek 'big data for rouming' (Retardini) (28.11.2021 18:55) reagovat
Chtěl bych ještě podotknout, že existence hromadné dopravy je na místě. Doufám, že nikdo nezapomínáte na lidi, kteří z jakýchkoliv důvodů (věk, zdravotní stav) nemohou řídit, nebo nemají potřebu cestovat pravidelně. Např. pro důchodce z vesnice, který potřebuje 2x ročně dojet za doktorem do města vlastnictví automobilu naprosto nedává smysl.

Obrázek 'big data for rouming' Obrázek 'big data for rouming' (Retardini) (28.11.2021 18:51) reagovat
co se jim vyplatí. Např. já denně strávím dojížděním do práce (tam i zpět) cca 1,5 hodiny (z toho 30 minut pěšky) a jezdím autem. MHD + vlak (pracuji v jiném městě) mě vyjde na cca 3 hodiny. A ano, za auto zaplatím zcela určitě víc, nicméně hodina a půl denně je pro mne dostatečná motivace. Závěrem snad jen, že toto je téma, které nemá univerzální řešení a to je taky důvod, proč existuje více způsobů dopravy. Každý si najde to co vyhovuje finančně a časově jemu.

Obrázek 'big data for rouming' Obrázek 'big data for rouming' (Retardini) (28.11.2021 18:48) reagovat
@ten druhej, Je rozdíl mezi člověkem z města a člověkem z Prahy. Chtělo by to, aby si lidé žijící v hlavním městě uvědomili, že jejich zkušenosti se vztahují pouze na ně. Zde (Hradec Králové považuji za město) mě cesta autem na druhej konec trvá max 10 minut. Vzhledem k hustotě MHD je to většinou míň, než doba za kterou dorazí nejbližší autobus. Prostě každý ma situaci jinou. Troufnu si říct (i když komentáře mou doměnku dost vyvrací), že většina lidí má dost inteligence na to, aby si spočítala...

Obrázek 'big data for rouming' Obrázek 'big data for rouming' (ten druhej) (28.11.2021 16:01) reagovat
Z pohledu vesana má ten blb naprostou pravdu, z pohledu civilizovaného člověka z města nemá pravdu vůbec. 2 hodiny autem vs 20 minut v MHD, sorry ale nejsem namyšlenej honibrk. A jestli jel za 10 let 5x vlakem, tak se nedá úplně říct, že by měl šanci mluvit o nějakých zkušenostech. Za mě je to nasraný blb.

Obrázek 'big data for rouming' Obrázek 'big data for rouming' (anonykrysaR (28.11.2021 15:44) reagovat
(sakra 512 je málo) Ale to, že si do toho promítáte svoji nenávist a chuť každému vnucovat svoji představu s vědou nemá nic společného. Dobrá, katastrofu nechceme. Ale výsledkem klidně může být třeba přímá syntéza paliv ze sluneční energie (z definice uhlíkově neutrální). Nebo vodík. Nebo ty proklaté baterky, které zatím pořád jsou několik kroků zpět a pokud nedojde k průlomu, tak pořád budou, ať už na výrobu, tak i na nabíjení. Nebo cokoli jiného. Palivový článek? Dost špatně se predikuje.

Obrázek 'big data for rouming' Obrázek 'big data for rouming' (anonykrysaR (28.11.2021 15:44) reagovat
No týjo té nenávisti a žluči. "rezavějící kraxny, musí se změnit, zeptejte se vědců". Pane kolego, vědci to neříkají. Vědci říkají, že pokud budou emise takové, tak může (pokud se už nestalo) dojít ke změně atraktoru systému klimatu a může to být katastrofa.

Obrázek 'big data for rouming' Obrázek 'big data for rouming' (Cyklista) (28.11.2021 13:05) reagovat
Drobná poznámka k nákladům i času. Když chci do Brna vlakem, žádné Pendolino si k tomu kupovat, živit ani garážovat nemusím...

Obrázek 'big data for rouming' Obrázek 'big data for rouming' (Jardaj) (28.11.2021 11:30) reagovat
Neprihlaseny Lamak: TO by me zajimalo, co mas za auto, za ztratil na cene 50k. Kolega si koupil rok pred covidem rocniho Superba a dnes by ho pry prodal o 100K draz, Na opacne strane levna auta si svoji cenu drzi (napr. Fabie).

Obrázek 'big data for rouming' Obrázek 'big data for rouming' (The Other Guy) (28.11.2021 11:03) reagovat
..a mezi nimi zastupitelé kteří jsou kokoti ať už udělají cokoliv. Delat dneska radního pro dopravu je na provaz

Obrázek 'big data for rouming' Obrázek 'big data for rouming' (The Other Guy) (28.11.2021 11:02) reagovat
Vzpomněl jsem si na svá léta v městském zastupitelstu. Vynasobte si ty nejhlasitější křiklouny z disluze stokrát, a budete mít alespoň trochu představu o běžném dní v ve veřejné funkci ve velkém městě. Jedni mají predstavu ze si s autem koupili i parkovací místo a že město je nafukovací a můžou ho projet stovkou na zelenou vlnu a z druhé strany zase maji představu že když bydlí u silnice tak se jim tam musí udělat obytná nebo pěší zóna, a lidi ať se dostávají do práce jak chtějí...

Obrázek 'big data for rouming' Obrázek 'big data for rouming' (další kokot z Brna) (28.11.2021 10:57) reagovat
Neprihlaseny Lamak: Invalid seš ty, zatímco hromadnou dopravu platíme z daní všichni stejně, tak za individuální platíme spotřební daň na paliva. A tvůj výpočet ročního kuponu na den je mi k hovnu, když mám v roce pouze 46 pracovních týdnů po pěti pracovních dnech, jenže v době předcovidové jsem zůstával den doma, a teď můžu prakticky furt ... Při těch 4 dnech by to bylo 25,82 Kč/den, rozdíl proti autu ~14 Kč, to mi za úsporu hodinu času (hádej kolik mě platí zaměstnavatel) fakt stojí. Občas na kole = 0 Kč.

Obrázek 'big data for rouming' Obrázek 'big data for rouming' (sad but true) (28.11.2021 10:50) reagovat
Camrat se po centru většího města autem může leda masochista, nebo někdo kdo má moc peněz na pokuty nebo místa na parkování. Mezi vesnicemi to má ale své opodstatnění. Ale nevím proč rušit spoje jak navrhuje autor, nějaká babička na vesnici která se k doktorovi dostane jen sutobusem který jezdí 1x denně je na to odkázána

Obrázek 'big data for rouming' Obrázek 'big data for rouming' (další kokot z Brna) (28.11.2021 10:46) reagovat
Nejsem z brna: To bych chtěl vidět toho místního, který zrovna o tyto dva žádal. To musí být ještě větší exot, než zdejší hrdinní vax/antivax bojovníci ...

Obrázek 'big data for rouming' Obrázek 'big data for rouming' (faroX) (28.11.2021 10:45) reagovat
Auto ejakulát. Hochu nikdo se tě ptát nebude. Veřejná doprava projde revolucí. To samé auta. Dnes má každý idiot doma 2 kraxny, spousta lidí jezdí do práce autem i když to má za rohem, na nákupy jak idioti, a přitom spoustu nákupů bude levnější si nechat dovézt. To že je změna nutná ti vysvětluje 99% vědců na klima. Bud se přizpůsobíme, nebo to půjde beztak do kopru. Změnit myšlení ze sebestředné pííče, kterou jen zajímá kde má od auta klíče.....

Obrázek 'big data for rouming' Obrázek 'big data for rouming' (Nejsem z brna) (28.11.2021 10:44) reagovat
Tak_urcite: alespoň v těch prezdivkach udržuj nějakou konzistenci a neprepinej ;) a to že jsi podnikatel ti všichni určitě žereme, kecáš jako vždycky

Obrázek 'big data for rouming' Obrázek 'big data for rouming' (mxiqR (28.11.2021 10:43) reagovat
Nezakazuju nikomu jezdit MHDčkem, tak mi nekecejte do ježdění autem. Netvrdím, že to máme všichni stejně, ale přesednout z auta do MHD znamená strávit cestováním 2x víc času... (z okraje města nebo satelitu na druhý okraj města). Je dost rozdíl strávit přesunem denně hodinu a půl, nebo tři s přestupováním.

Obrázek 'big data for rouming' Obrázek 'big data for rouming' (další kokot z Brna) (28.11.2021 10:41) reagovat
Jo a než mi někdo začne vysvětlovat, na co mám auto, když ve městě mám všecko pod nosem ... Tak třeba babky bydlej každá jinde, a rodinka za nima jezdit chce. Ono cestovat vlakem se dvěma psama a třeba s truhlíkem kytek - jako jo, jde to, ale nevychází to líp ani ekonomicky (včetně amortizace), ani časově, a o komfortu se už ani nebavím ... A třeba loď už mi do vlaku pěknejch pár let nevezmou (to už ani nikdo nepamatuje, že se lodě posílaly jinak než balíky, že?) Cesta do práce MHD=35m 25 Kč, auto=7m 20 Kč.

Obrázek 'big data for rouming' Obrázek 'big data for rouming' (Tak_určitě) (28.11.2021 10:40) reagovat
Tak rozumějte, plebs má jezdit MHD. Plebs z vesnice co pracuje v centru má jet MHD. Ale chapejte nás podnikatele a ředitele, my přece nebudeme jezdit s plebsem MHD. Podnikáme aby jsme měli pohodlí a soukromí, abychom v klidu mohli přemýšlet nad firemní strategií. Vážně chcete mít šéfa imbecila co se kodrcá MHD ? To by byla pěkná ostuda, jezdit na obchodní schůzky MHD a nebo na koloběžce, to bychom ten kapitalismus takto nevybudoval i soudruzi.

Obrázek 'big data for rouming' Obrázek 'big data for rouming' (Neprihlaseny Lamak) (28.11.2021 10:35) reagovat
Tak_určitě: Zatímco cena soupravy, kolejí a autobusu je započítána už do ceny jízdného (provozovatele vlaku platí pronájem), které se navíc v kalkulaci vybralo jako to nejméně výhodné které je k dispozici (jednotlivé jízdenky, třeba roční kupon v Praze vyjde na 10kč denně a v Brně je to podobné). Argumentace, že přispíváš z daní na koleje je invalid, protože silnice pro tvoje auto se staví a opravují taky z daní....čím a jak jezdíš je mi jedno, ale ten výpočet je postavený tendenčně (čti dementně)

Obrázek 'big data for rouming' Obrázek 'big data for rouming' (Nejsem z brna) (28.11.2021 10:34) reagovat
další kokot z Brna: eaa, kdyby jste tam nejezdili jak čuráci, tak místní neprosí radnici ať s tou dopravní situací něco dělají a dají tam třeba semafory ;)

Obrázek 'big data for rouming' Obrázek 'big data for rouming' (Náhodný kolemjdoucí) (28.11.2021 10:31) reagovat
Nw každý to má stejne jako uploader. Ja mám zastávku MHD před barákem, většinou parkuju o něco dál, protože u nás na sídlišti jsou i místa na zákazech zábrana. Pracuju v centru města, kde se taky líp dostává MHD než autem, pro takové jako ja se prostě každodenní jízda autem zase až tak nevyplatí.

Obrázek 'big data for rouming' Obrázek 'big data for rouming' (Hrochobecny) (28.11.2021 10:31) reagovat
A takhle, mile deti, vypada spravedlivy rozhorceny boj za pravo na nadvahu

Obrázek 'big data for rouming' Obrázek 'big data for rouming' (další kokot z Brna) (28.11.2021 10:31) reagovat
tondaa: Oni by ti čůraci pod oknama v zácpách tolik nesmrděli, kdyby se čůráci v oknech nechovali, jak je popsáno níže. Třeba mně za tu krátkou dobu, co bydlím kde bydlím (ve městě, ne v satelitu), postavili po cestě dva úplně zbytečný semafory. Takže smrdění minutu na místě a pak rozjezd 10-20 aut do prudkýho kopce je určitě míň emisí (a hluku) než když tam ty auta projížděly plynule přiměřenou rychlostí na čtyřku a ne na jedničku, že??? p.s. kašos - na parkování má slušná firma svůj plac :-p

Obrázek 'big data for rouming' Obrázek 'big data for rouming' (Kkkkkk) (28.11.2021 10:22) reagovat
Tak nikdo inteligentnější by tohle takhle neřešil, evoluce roumingu je celkem zajímavá.

Obrázek 'big data for rouming' Obrázek 'big data for rouming' (kašos) (28.11.2021 10:19) reagovat
Autor tabulky asi dělá někde v montovně u pásu. My lidé z kanceláří v centru města musíme přičíst ještě náklady na parkování vozu

Obrázek 'big data for rouming' Obrázek 'big data for rouming' (tondaaR (28.11.2021 10:12) reagovat
Obecně nikdo nestojí o čůráky, co si poříděj domeček v satelitu za městem a pak pičujou, že jsou zácpy a že jim město hází klacky pod nohy, když všem co ve městě bydlej smrděj pod oknama...

Obrázek 'big data for rouming' Obrázek 'big data for rouming' (nx2kR (28.11.2021 10:12) reagovat
co za kreténa sem uploaduje takové sračky? je to zajímavé nebo vtipné?

Obrázek 'big data for rouming' Obrázek 'big data for rouming' (Tak_určitě) (28.11.2021 10:05) reagovat
Píčo já ti napíšu proč stojíš v koloně a že to není kvůli mému autu ale kvůli semaforu a ty mi napíšeš takovou píčovinu. Jsi levicovej libtardi dám ses odkopal pizdo.

Obrázek 'big data for rouming' Obrázek 'big data for rouming' (Kkkkkk) (28.11.2021 9:58) reagovat
No pokud kvůli tobě stojím ve svým autě v koloně, tak už mě to zajímá protože mě tvý auto předemnou sere. Začni chodit pěšky, ať mám volnou cestu.

Obrázek 'big data for rouming' Obrázek 'big data for rouming' (Tak_určitě) (28.11.2021 9:14) reagovat
Ty píčo co je ti do toho jak jezdím do práce ? Mě zas nezajímá že ty máš stres ve špičce. Já ne, narodil jsem se s volantem v ruce. A serou mě lidi jako ty, jako třeba místostarosta Židenic který nechal nastavit na velkým městským okruhu na semaforech červenou vlnu aby auta stala v kolonách naschvál. A mohl ukazovat, auta jsou špatná. Pupičkář vyjebanej jako všichni vyjebani levičáci, kteří se serou lidem do soukromí. Co je ti po tom kolik stál nákup mýho auta ? Započítal jsi cenu autobusu nebo kolejí ?

Obrázek 'big data for rouming' Obrázek 'big data for rouming' (nornikR (28.11.2021 8:25) reagovat
V ČR je 6.3M aut (jak podle svazu dovozců tak i podle povinneho ručení). Takový kalkulace tak dělají lidí, co auto mají. STK, servis, pneu platí i kdyby nejezdili

Obrázek 'big data for rouming' Obrázek 'big data for rouming' (PivoR (28.11.2021 8:11) reagovat
Fascinujou mě lidi, kteří doma sedí na prdeli a čumí na počítač, v práci sedí na prdeli a čumí na počítač a dobu mezi tim komentují slovy “twl přece nepůjdu 15 minut PĚŠKY!! na vlak”. Radši sedí na prdeli v autě v zácpě, krouží narvanýma ulicema a hledaj místo k zaparkování. Pro mě je jízda v ranní špičce stres - ve vlaku můžu popíjet kávičku, číst knížku, počítat příklady, vzdělávat se… a místo 50 kč za jízdu mám měsíční jízdenku za 1600 Kč. Spočti si, kolik stojí pořízení auta, servis, pojištění..:

Obrázek 'big data for rouming' Obrázek 'big data for rouming' (;) (28.11.2021 7:59) reagovat
"Cena je stejná jako u auta a komfort několikanásobně vyšší." - Tady to asi někdo trochu popletl.

Obrázek 'big data for rouming' Obrázek 'big data for rouming' (Pohadkar) (28.11.2021 7:46) reagovat
Jak velkoryse zanedbal cenu samotneho auta :-D zrovna tahle drobnost sice neni ta dulezita cast, ale zato by ji mozna mohl pochopit

Obrázek 'big data for rouming' Obrázek 'big data for rouming' (Shado) (28.11.2021 7:34) reagovat
Však pohoda, ho nikdo nenutí, ale chtěl bych ho vidět, jak by se mu líbilo, kdyby opravdu zrušily železnice, a on pak musel jezdit na silnicích naprosto zlikvidovaných převozem aut a dílů do Německa :D :D D A ano, Kamiony (s vyjímkou poslední míle) je třeba dostat ne železnici... Aby se taky po té silnici dalo jezdit že ano... A že je pán vydlák, neznamená že je každý vydlák taky... polovina lidí bydlí ve městech...

Obrázek 'big data for rouming' Obrázek 'big data for rouming' (logged-off) (28.11.2021 7:31) reagovat
tak a všetci do aút. infraštruktúru na to predsa máme, cesty, dialnice, obchvaty, parkovacie domy. Všetci von z MHD, vlaku, busu. Všetci jazidť autom a povinne. Já si medzitým idem pustit volný pád / D-fense a pripomenúť si aké to je stáť v kolóne .. alebo radšej toto https://www.youtube.com/watch?v=xx15pGkRgWw

Obrázek 'big data for rouming' Obrázek 'big data for rouming' (LumpenkavárníkR (28.11.2021 7:16) reagovat
A ony se budou zakazovat auta? A takhle to máme všichni? Na vláčky a hromadku mi nesahejte... já bydlím hned u nádraží. Ve vlaku sedím dřív než vytáhnu auto z garáže....

Obrázek 'big data for rouming' Obrázek 'big data for rouming' (Fapoleon) (28.11.2021 6:52) reagovat
mommafat2: To je furt "Nahnat kamiony na zeleznici", ale keď to občas nejaký Poliak s kamiónom reálne skúsi, tak je zase povyk, že nevedia používať železničné priecestie. :-D

Obrázek 'big data for rouming' Obrázek 'big data for rouming' (marczusR (28.11.2021 5:15) reagovat
Až hodí 100kč / l pohonných hmot tak ještě rád budeš jezdit tou sockou..

Obrázek 'big data for rouming' Obrázek 'big data for rouming' (Jauvajs) (28.11.2021 3:47) reagovat
A jaki bonus ... Havlíčkovo železniční karamboly ... :D

Obrázek 'big data for rouming' Obrázek 'big data for rouming' (JMR (28.11.2021 3:00) reagovat
Škoda. Kedysi bol rouming o zábave a rozumnom prístupe k životu. Teraz je o hádkach medzi frakciami. A inak, s argumentami na obrázku úplne súhlasím.

Obrázek 'big data for rouming' Obrázek 'big data for rouming' (MetzgermeisterR (28.11.2021 2:34) reagovat
Koukám, že butthurt OP nechápe, že ekologie je pro lidi z velkých měst, kde to lidi cítí na vlastní nos. Pro nás vidláky s ruční prací nebo homeoffice je to celé jen šaškárna.

Obrázek 'big data for rouming' Obrázek 'big data for rouming' (anonykrysaR (28.11.2021 2:20) reagovat
Tak zní to velmi moderně, až na to, že tahle verze tu už byla, v podobě drožky, později taxi, moc se to neujalo, i když samozřejmě to svoje místo má. BTW Započítávat do úvahy jestli jet vlakem nebo autem rozpočítané fixní náklady mi moc smysl nedává. To má smysl v rozvaze "koupit/nekoupit", ale ne v tom přákladu na obrázku.

Obrázek 'big data for rouming' Obrázek 'big data for rouming' (Neprihlaseny Lamak) (28.11.2021 1:15) reagovat
3 - Celkový ekosystém si myslím bude složitější, bude víc stavět na sdílení a službách a díky technologiím to bude víc dostupné. Koncept rezavějící plechovky pro každého Pepika a Máňu se stane ten skanzen. Přesně protože ty 3 lidi může levnějí odvézt ta audina, v budoucnu třeba autonomně řízená, která denně najdede 500km a přepraví x lidí a ne 28km z práce a do práce a pak stojí a hnije. Třeba já díky covidu loni najel jen 12k km a auto ztratilo cca 50k na ceně, takže jen 4kč na KM byl náklad na vlastnictví

Obrázek 'big data for rouming' Obrázek 'big data for rouming' (bohynR (28.11.2021 1:15) reagovat
@mommafat2 Ten tvuj plan ma jen nekolik drobnych, ale podstatnych vad. 1) Na koridorech neni kapacita 2) zeleznice neumi just in time dodavky, takze to znamena vybudovat hromadu skladu (z toho se slunicka poserou) a zapomen treba na spoustu cerstvych potravin, zejmena ovoce/zelenina. 3) Nejsou nakladni terminaly 4) Zeleznice vyjde draz, takze dalsi zdrazovani.

Obrázek 'big data for rouming' Obrázek 'big data for rouming' (ukulele24R (28.11.2021 1:08) reagovat
A vůbec nejlepší je home office, to aspoň neprojedu nic, šetřím životní prostředí i čas, ujdu 10 metrů a jsem v pracovně B-)

Obrázek 'big data for rouming' Obrázek 'big data for rouming' (Neprihlaseny Lamak) (28.11.2021 1:05) reagovat
2- železniční infrastruktura má taky smysl a to jak pro přepravu zboží (a tam výraznou, proto byly v minulosti koleje do každý fabriky), ale taky pro přepravu mezi regionama. Mě osobně by přišla lepší kompletní struktura služeb - dostanu se na nejbližší velký nádraží, přepravím se do cílového regionu a tam si půjčím auto/vezmu taxi/MHD. Ve většině případů je to bezpečnější a dokonce rychlejší, hlavně efektivnější - když se vezu neřídím a můžu pracovat/odpočívat/studovat...

Obrázek 'big data for rouming' Obrázek 'big data for rouming' (Neprihlaseny Lamak) (28.11.2021 0:55) reagovat
1 - Spíš dummy data pro rouming. 4kč za km je buď postřeba cca 11l na 100, což je realistický na tak krátkou trasu, nebo tam není amortizace auta (ztráta hodnoty, náklady na servis, povinné ručení atd.). Nicméně i tak je celá úvaha tak trochu kokotina beroucí v potaz jediný use case na dědině. MHD ve městech je rychlejší, efektivnější a levnější pro cestujícího i stát, jak se snažit budovat infrastrukturu pro auta ve kterých jezdí každej trouba po jednom (silnice, odstavný plochy, ...)

Obrázek 'big data for rouming' Obrázek 'big data for rouming' (:.) (28.11.2021 0:34) reagovat
Je každého věc, jak bydlí, na druhou stranu si nemyslím, že provozovatel auta je nějaký bůh. Za pár let nás budou vozit auta jako služba, prostě si zažádám o převoz, a místo taxíka/Uberu s řidičem mi přijede samonaváděcí Tesla. Pak to cenově bude skutečně vycházet s tím vlakem/autobusem, ale bude tam i ten komfort dochozí vzdálenosti, včetně toho, že odpadne problém s parkováním. Horší to je s delšími štrekami, kde bude asi pořád lepší ten rychlovlak, případně letadlo nebo vesmírná loď.

Obrázek 'big data for rouming' Obrázek 'big data for rouming' (paty_beatle) (28.11.2021 0:29) reagovat
Ta prava otazka je proc sakra bydlis tak daleko!

Obrázek 'big data for rouming' Obrázek 'big data for rouming' (mr. D.) (28.11.2021 0:29) reagovat
Pochybuji, ze je provoz automobilu opravdu tak levný. (ten člověk vypadá, že počítá pouze benzín) Ano, nejlepší je, když má člověk zaměstnání i obchod v dochozí vzdálenosti, a nemusí vůbec nikam jezdit + má trošku pohybu přitom (nemusí jezdit autem do fitka). Je to jen debilní luxus moct neustále někam cestovat a cestovat za prací je zbytečný opruz.

Obrázek 'big data for rouming' Obrázek 'big data for rouming' (Ukulelen) (28.11.2021 0:14) reagovat
Ja ale vlackem jezdim rad :(

Obrázek 'big data for rouming' Obrázek 'big data for rouming' (mommafat2) (28.11.2021 0:12) reagovat
Nahnat kamiony na zeleznici, max lokalne od nadrazi rozvazet dodavkama, optimalizovat spoje, ze ve spicce jezdim velkym busem, ale mimo spicku si vezmu 8 mistnou dodavku a nazdar bazar, zbytek normalni auto, moped, kolo, nohy.

Obrázek 'big data for rouming' Obrázek 'big data for rouming' (pc2005) (28.11.2021 0:07) reagovat
Náhodou soukromá stanice metra pod barákem by byla super a v případě postapo by se daly rovnou z domu lovit mutanti

Obrázek 'big data for rouming' Obrázek 'big data for rouming' (trada) (28.11.2021 0:01) reagovat
jo kdyz je rec o tom venkovu, tak by se mel snizit vek pro rizeni, at se deti do skol nemusi kyblikovat mhd, ale muzou taky autem

Obrázek 'big data for rouming' Obrázek 'big data for rouming' (ModusR (27.11.2021 23:58) reagovat
13. řádek - autor jistě nemá na myslí nový automobil :o)

Obrázek 'big data for rouming' Obrázek 'big data for rouming' (izakR (27.11.2021 23:38) reagovat
Tak tak, sice tam je jeste porizovaci cena uat, pojisteni a tak ... coz na vlak i autobus platime z dani a bohuzel to MUSIM platit, pokud by vlak ani MHD nebyla dotovana, byla by cena 4-10x vyssi ... s vyjimkou hlavnich vytizenych trati, kde by byla nopka nizsi, dnes uz ne, nebot tam je konkurence.

Strana 1/2. 1 2 následující


Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Podmínky pro uchovávání nebo přístup ke cookies je možné nastavit ve vašem prohlížeči. Více...