Odebírat | ||
Obrázek 'follow the science' (mrkev) RP (1.2.2022 19:12) | reagovat | |
A jo, tady někdo souhlasí s mým názorem na BGho "logiku" a je to hned moje alterego. Co jiného od toho retarda čekat, že... | ||
|
||
Obrázek 'follow the science' (Úchyl) (1.2.2022 17:48) | reagovat | |
Koukám, že Roumen ani moderátor nepochopili. Jinak by to už dávno bylo v koši... | ||
|
||
Obrázek 'follow the science' (Trubadur) RP (1.2.2022 17:05) | reagovat | |
@BG: od cukrovkárov a chronicky respiračne chorých, kardiakov i iných požaduješ vlastnú zodpovednosť, ale zodpovednosť za reakciu Tvojho tela na vakcínu, ktorá inak desiatkam miliónov ľudí neublíži ale pomôže, len Ty tú smolu budeš mať, tak chceš preniesť na výrobcu alebo štát?Však buď zodpovedný! Naopak, Tí čo sú neočkovaní Tvoria "klientelu" nemocníc v pomere 8:2.Určite nemajú všetci komorbidity.Tomu sám neveríš.Najväčší problém predsa nie je smrtnosť, ale zahlcovanie.A Ty nemáš riešenie zjavne. | ||
|
||
Obrázek 'follow the science' (Efeliky) (1.2.2022 16:58) | reagovat | |
Trubadur je fakt debil, to nemá smysl komentovat... | ||
|
||
Obrázek 'follow the science' (Trubadur) RP (1.2.2022 16:58) | reagovat | |
@BG: akurát, že Tvoj návrh riešenia nefunguje, z časového, rozpočtového, i z hľadiska ľudského potenciálu a vzdelávacích kapacít.((Mal som kolegu, pôvodom Rus, odomna mladší, 38 rokov, športovec, amatérski futbalista, aktívny, bez nadváhy, akurát možno preto myslel, že sa ho očkovanie až tak netýka. OK. Ale ochorel, bohužiaľ. Zase špekuloval, odďaľoval návštevu nemocnice. Aj tak v nej skončil, doslova. Mladý človek to bol, vždy pomohol ak vedel, alebo aspoň nasmeroval. Zbytočné úmrtie, ale úplne zbytočné.)) | ||
|
||
Obrázek 'follow the science' (BG) RP (1.2.2022 16:50) | reagovat | |
mrkvove neregistrovane alter-ega tiez | ||
|
||
Obrázek 'follow the science' (Efeliky) (1.2.2022 16:24) | reagovat | |
BGho "logika" je tady dobře známá věc... | ||
|
||
Obrázek 'follow the science' (BG) RP (1.2.2022 16:06) | reagovat | |
"preto sa vyvíja" - az bude vyvinuta a korporaty prevezmu zodpovednost za neziaduce ucinky, tak ma vtedy zobudte | ||
|
||
Obrázek 'follow the science' (BG) RP (1.2.2022 16:05) | reagovat | |
Ake spochybnenie zas? O kolko su preplnene nemocnice? Zakaz ludom sa prezierat a hned sa ti uvolni za cukrovky, hypertenzie a dalsie poruchy obehoveho systemu, to mozno vyda aj na 50%. Odpoved na tvoju otazku: navysovat pocet lozok, preskolovat a naberat novy personal, podporovat ludi v tom co pomaha: slnko (vitamin D), pohyb, zinok, pestra zdrava strava. Spekouni na to mali 2 roky aby s tym daco spravili, namiesto toho sa vystrasene zavreli na byte bez slnka a pohybu a prezierali sa. | ||
|
||
Obrázek 'follow the science' (Trubadur) RP (1.2.2022 15:47) | reagovat | |
@BG: 1spike protein jednej varianty... veď preto sa zisťuje, o koľko sa líšia tie varianty medzi sebou a ako ich vakcíny pokrývajú. Preto sa vyvíja súbežne jednak všeobecná vakcína a jednak momentálne cielená na omicron. Okrem toho, že Tvoje tvrdenie je vedecky veľmi odvážne... | ||
|
||
Obrázek 'follow the science' (Trubadur) RP (1.2.2022 15:41) | reagovat | |
@BG:Ty dáš link, a potom si ho spochybníš? Veď je to tam jasne napísané:Overall, the proportion of COVID-19 deaths with no pre-existing conditions remained similar in October to December 2021 (16.8%), compared with July to September 2021 (17.4%). A zopakujem teda znova otázku: riešením proti preplnenosti nemocníc, možnosti vzniku nových variantov a zbytočným úmrtiam, neočkovať? To vychádza takýto záver z akej tabuľky? | ||
|
||
Obrázek 'follow the science' (BG) RP (1.2.2022 15:38) | reagovat | |
Nove varianty si vypestujete sami tym ze si davate vakciny ktore su zacielene na 1 spike protein 1 varianty. | ||
|
||
Obrázek 'follow the science' (BG) RP (1.2.2022 15:36) | reagovat | |
To je dobre kuzlenie z cislami, ze pomer 1:2. A ako vies ze 17% su ludia ktorym nic nebolo? Mohli mat skryte problemy ktore sa neoznacili ako komorbidita. 83% s pridruzenymi priznakmi hovori za vsetko. To su cisla z britanie, a v amerike je to dokonca 95%, plus mali v priemere az 4 komorbidity: [odkaz] | ||
|
||
Obrázek 'follow the science' (Trubadur) RP (1.2.2022 15:04) | reagovat | |
@BG:Aby som neostal zase nepochopený, čo som tým myslel: cukrovkári 22%, chronicky respiračne chorí 18% (prečo inak im dávame rovnakú vinu ako cukrovkárom?!) je dohromady 40%. Dve najčastejšie príčiny. Lenže cca 17%, čo je pomer skoro 1:2 zomierajú ľudia, ktorým predtým nič nebolo... A to nehovorím o tom, že kuk hore na meme, akú blbosť tvrdí. Očkovaní sa neboja neočkovaných, ale plnej nemocnice a nových variantov. Je riešením neočkovať neočkovaných? Kde je logika? | ||
|
||
Obrázek 'follow the science' (Trubadur) RP (1.2.2022 14:45) | reagovat | |
@BG: K tomu Tvojmu linku, veď tam sa píše toto:Z úmrtí v Anglicku a Walese, kde bola základnou príčinou COVID-19, zostal diabetes najčastejším predchádzajúcim ochorením zaznamenaným v úmrtnom liste (október až december 2021). Tá bola identifikovaná takmer u štvrtiny (22,5 %) úmrtí na COVID-19. Celkovo zostal podiel úmrtí na COVID-19 bez predchádzajúcich ochorení podobný v období od októbra do decembra 2021 (16,8 %) v porovnaní s obdobím od júla do septembra 2021 (17,4 %). To je predsa argument na očkovanie! | ||
|
||
Obrázek 'follow the science' (Trubadur) RP (1.2.2022 14:38) | reagovat | |
@BG:Ale Ty mi vkladáš do úst nesprávne otočený výrok. Ja tvrdím, že na základe dát zomierajú neočkovaní s rovnakými problémami (ak teda Ty tvrdíš, že všetci v nemocnici bez rozdielu sú vyžraní cukrovkári) častejšie. Očkovaní evidentne nezomierajú nielen v nemocnici, ale ani doma, pretože inak by vo všetkých vekových skupinách museli byť mŕtvy na covid 50-50%. Čiže to nadúmrtnosť nespôsobuje. | ||
|
||
Obrázek 'follow the science' (BG) RP (1.2.2022 12:54) | reagovat | |
"Veď teda z daných čísiel urobte záver a publikujte!" - uz to spravili napriklad briti, ako som postoval nizsie: [odkaz] Stvrtina su cukrovkari, zvysok su vacsinou chronicke choroby spojene s obezitou. | ||
|
||
Obrázek 'follow the science' (BG) RP (1.2.2022 12:52) | reagovat | |
Neviem ci si uvedomujes ze tvoja logika je postavena na hlavu: "pocas chripky zomieralo malo ludi, z toho vyplyva, ze pocas korony (uplne inej choroby) nezomieraju obezni (konkretna podskupina ludi)". Nadumrtnost viem vysvetlit jednoducho: predosle chripky nenapadali obeznych a cukrovkarov, ale korona ano, tak zomieraju nadmerne a preplnaju normalnym ludom nemocnice. | ||
|
||
Obrázek 'follow the science' (Trubadur) RP (1.2.2022 9:38) | reagovat | |
@BG:Čiže tvrdíš, že tých 80% neočkovaných sú všetko obézni cukrovkári, kardiaci, čo sa o seba nestarajú, a tých 20% zaočkovaných sú zdraví ľudia, ktorí svojou hospitalizáciou dokazujú, že očkovanie nefunguje??? Veď teda z daných čísiel urobte záver a publikujte! | ||
|
||
Obrázek 'follow the science' (Trubadur) RP (1.2.2022 9:34) | reagovat | |
@BG, Typek:No jednoducho to môžem tvrdiť.Lebo v čase "nekorony" nebolo potrebné v sezóne chrípky (ak teda zovšeobecním dezolé tvrdenie, že je kovid je niečo ako chrípka, či už príznakmi alebo nebezpečnosťou)nikdy reprofilizovať lôžka pre obéznych, kardiakov, cukrovkárov a naplniť kapacitu cca 3500 lôžok. Veď by sa to inak muselo diať každý rok.A nadúmrtnosť už vôbec neviete vysvetliť, tak nechápem, čo nechápete.Veď dôkaz obráteným tvrdením je bežná vec.Aký je teda váš záver? Že neočkovaním si polepšíme? | ||
|
||
Obrázek 'follow the science' (cca) RP (1.2.2022 8:47) | reagovat | |
Tá veda za tým je tu: [odkaz] Pre OP je tam aj graficky znázornená jeho aplikácia v prípade Covidu. | ||
|
||
Obrázek 'follow the science' (Typek) (1.2.2022 2:14) | reagovat | |
@Trubadur: Ale áno, budem tvrdiť, že sú to cukrovkári a obézni, pretože tí chcípajú či sú očkovaní alebo nie. Chodím do tunajšej nemocnie, viem, čo tu ploiháva. 120kg prasce. A ty len nevieš počítať a ani vyvodiť správny záver zo správnych čísel. | ||
|
||
Obrázek 'follow the science' (BG) RP (31.1.2022 22:28) | reagovat | |
Truba: vdaka za tabulky. Preletel som to a je to riadna kokotina, lebo tam nikde nemas analyzu existujucich pricin tych 80% neockovanych (v CR je to aktualne len 62% a dalej to klesa). Tak neviem ako mozes tvrdit ci tych 80% ma nejake existujuce problemy, ked to tam neanalyzuju? | ||
|
||
Obrázek 'follow the science' (Trubadur) RP (31.1.2022 21:59) | reagovat | |
Dal som sem jasnú tabuľku s číslami a vy tu trepete niečo o obéznych a o strachu očkovaných Takže ešte raz:80 % obsadenosti TERAZ nerobia obezni a cukrovkari, ale neočkovani. Pretože snaď nechcete tvrdiť, že zo všetkých vekových skupín je smrtnosť spôsobená obéznymi curkovými kardiakmi? Hlavne keď nástupom delty sa u neočkovaných posunula ohrozená skupina o -10 rokov dole??? Ja nemám pocit, že by sa pred zimnou sezonou 2020/21 zdravotníci sťažovali, že sú na 95-100% oddelenia zaplnené niečím takým | ||
|
||
Obrázek 'follow the science' (dsadasd) (31.1.2022 21:48) | reagovat | |
Rejpak: kolko kil hovien sa cloveku zmesti do hlavy? | ||
|
||
Obrázek 'follow the science' (BG) RP (31.1.2022 21:42) | reagovat | |
"nemocnice nepreplnuji obezni lide" - tak sa pozri napriklad na tuto statistiku: [odkaz] | ||
|
||
Obrázek 'follow the science' (Rejpak) (31.1.2022 20:19) | reagovat | |
Jenze nemocnice nepreplnuji obezni lide ale neockovani pacienti s kovidem… muzes do zdravotnictvi nalejt kolik. chces ale ty sestricky pres noc ze zeme nevydupes | ||
|
||
Obrázek 'follow the science' (kolemjdoucí) RP (31.1.2022 18:53) | reagovat | |
trubadur +1 za snahu | ||
|
||
Obrázek 'follow the science' (wget) (31.1.2022 18:21) | reagovat | |
Ještě perla závěrem: https://www.mfcr.cz/cs/aktualne/tiskove-zpravy/2021/system-zdravotniho-pojisteni-i-pres-pand-42599 Systém zdravotního pojištění i přes pandemii dosáhl přebytku šest miliard korun | ||
|
||
Obrázek 'follow the science' (wget) (31.1.2022 18:15) | reagovat | |
Ty jsi ale trubka - odhalil jsi slabiny českeho zdravotnictví. Z těch 500 mld z rozpočtu mohlo jít do zdravotnictví mnohem více a šlo dosáhnout mnohem lepších výsledků. Za 2021 mohlo být na covid pojišťovnami vyplaceno zhruba 50 mld. Čili řádově méně. Správným řesením bylo posílit a změnit zdravotní systém ČR. Špatným bylo to prožrat. Mohli jsme z toho vyjít silnější, teď jsme jen zadluženější. Pokud se očkovaní bojí, ať si došlápnou na své politické představitele. | ||
|
||
Obrázek 'follow the science' (BG) RP (31.1.2022 18:00) | reagovat | |
Problem je preplnenost nemocnic a riesit to chces nutenym ockovanim lebo vraj neockovani za to mozu. Co keby som ti alternativne povedal, ze za preplnene nemocnice mozu cukrovkari, obezni ludia, ludia bez pohybu, prechlastani a prefajceni ludia. Co keby si namiesto povinnej vakciny navrhoval povinne chudnutie, povinny, pohyb, a podobne, a nechal zdravych ludi na pokoji? | ||
|
||
Obrázek 'follow the science' (Trubadur) RP (31.1.2022 17:49) | reagovat | |
A ešte k tomu, že prečo sa 4x očkovaní boja vírusu. No toto si ktorý debil z vás myslí? Normálny inteligentný človek, i neočkovaný, by sa mal báť dôsledkov, a tie nie sú len primárne, ale hlavne pre očkovaných tie sekundárne - odkladanie preventívnych prehliadok zo strany lekárov, odkladanie operácií, preplnenosť nemocníc, odkladanie diagnostiky (PET, CT, MR, ale i obyčajné sono). Čiže nadúmrtnosť je výsledkom celého súboru-spolupôsobenia-dôsledkov, ktoré si predpripravujú najmä neočkovaní. Vieme? | ||
|
||
Obrázek 'follow the science' (Trubadur) RP (31.1.2022 17:45) | reagovat | |
@Jaz-at-rou: -80% Ti vyjde, podľa toho akú si dáš porovnávaciu základňu. Samozrejme, že ak si dáš čisto iba rok 2021, tak Ti vyjde číslo: 1. z ktorého sa nič nedozvieš 2. pri zlej interpretácii budeš vyzerať ako kokot. Čo sa týka komorbidít, tak tu Tvoja úvaha trošku kríva, ak si porovnáš rôzne varianty vírusu. Lebo pri tej istej co-morbidite Ti rôzne vírusy a rôzne varianty toho istého aj toho istého vírusu môžu dávať rôznu smrtnosť. Čiže čo tým chceš povedať? | ||
|
||
Obrázek 'follow the science' (:.) (31.1.2022 16:46) | reagovat | |
Kdo říkal, že jsem duševně vyspělý? Chodím snad na rouming, ne? | ||
|
||
Obrázek 'follow the science' (Ijacek) (31.1.2022 16:45) | reagovat | |
@:. : Jasny. Za to se pod prezdivkou dohaduje a urazi s jinymi anonymy v komentarich pod obrazky na roumenovi. Ze jo, ty normalni vyspely cloveku. | ||
|
||
Obrázek 'follow the science' (:.) (31.1.2022 16:27) | reagovat | |
Ijacek: Ano, všimli jsme si, že jsi osel. Normální duševně vyspělý člověk situaci chápe. | ||
|
||
Obrázek 'follow the science' (Gejbi_Arabela) (31.1.2022 16:17) | reagovat | |
chci osoustat tu zenu za cmaraninama | ||
|
||
Obrázek 'follow the science' (Ijacek) (31.1.2022 16:16) | reagovat | |
@Src: To si udelej pohodli, protoze si pockas dlouho. Nejmenuju se Ijacek pro nic za nic! Ale klidne me pouc, to bude urcite rychlejsi i zabavnejsi. | ||
|
||
Obrázek 'follow the science' (Ijacek) (31.1.2022 16:06) | reagovat | |
@redneck rampage: Dotahni svou paralelu do konce: "Vlada CR se kvuli velkemu narustu prejetych autem rozhodla, ze nabidne obcanum Dopravni Predpisy, dale jen DP. Tyto DP ucastniky silnicniho provozu pred prejetim nechrani, ale az o 80% snizuji riziko tezkeho prubehu prejeti. DP jsou dobrovolne, lec vladou durazne doporucovane a bez jejich dobrovolneho prijeti na vas bude pohlizeno jako na nekoho kdo nekoho jiz prejel, ci prave prejizdi. Dale ztratite moznost vyuzivat sluzeb a ucastnit se socialniho zivota" | ||
|
||
Obrázek 'follow the science' (Src) (31.1.2022 16:00) | reagovat | |
Tyvole Ijacek, rikas nam pomalejsi ale pak sis ani nevsiml ze odpoved na svou vlastni otazku najdes ve svym vlastnim prispevku. Ale tak pockame, treba ti to dojde | ||
|
||
Obrázek 'follow the science' (Jaz-at-rou) RP (31.1.2022 15:58) | reagovat | |
A to nadúmrtí +50% v roce 2021 bude mít v následujících 10 letech na stejný ukazatel zcela jistě zase pozitivní dopad. Pro někoho možná kupodivu nebude nikdo umírat. Bude podúmrtí třeba -80%. Chcete se vsadit? | ||
|
||
Obrázek 'follow the science' (Jaz-at-rou) RP (31.1.2022 15:55) | reagovat | |
Zdá se, že nikdo nezpochybňuje fakt, že pokud by ti senioři neměli před zavirováním už z jiného důvodu závažné zdravotní komplikace, nemuseli by viru podlehnout. Dostat virózu, když už mám cukrovku, vysoký tlak, astma a podobně, je o hodně blbější. Tak bohužel umřeli dříve. To srovnání je objektivní i přesto, že může vzbuzovat pobouření. Posuďte sami. [odkaz] | ||
|
||
Obrázek 'follow the science' (Ijacek) (31.1.2022 15:52) | reagovat | |
Dobre, tak pro pomalejsi (Redneck, Src) kokotskou uvahu rozvedu. "Ja se bojim nemoci, proti ktere jsem ockovany tremi davkami nejmodernejsi high-tech vakciny, ktera ale me nakaze, onemocneni a pripadne smrti nezabranuje, pouze snizuje sanci na tezky prubeh a smrt AŽ* o 80% tudiz by jsi se tou samou vakcinou mel naockovat i Ty, abych se Ja citil bezpecneji!" (* az 80% je posledni mnou zaznamenany udaj, porad se to meni. Miluju to" Až o 80%", coz je 0-80%) | ||
|
||
Obrázek 'follow the science' (Gotcher) RP (31.1.2022 15:42) | reagovat | |
what: Když máš dva, tak pořád platí, že máš banán. Když jeden sežereš, pořád bude stejně platit, že máš banán. Tudíž žádná změna. Dobrou chuť přeju. | ||
|
||
Obrázek 'follow the science' (Trubadur) RP (31.1.2022 15:34) | reagovat | |
@blblblblblb: Jaj, a ešte aby boli obete kompletné, u nás je nadúmrtnosť cca 50% Ako je to u vás, tromfli ste nás? | ||
|
||
Obrázek 'follow the science' (Trubadur) RP (31.1.2022 15:28) | reagovat | |
@blblblblb: svoj obrázoček z roumingu si strč do riti. To nie je zdroj. Zdroj je buď štatistický úrad ČR, alebo teda pre mňa SR, prípadne ministerstvo zdravotníctva alebo Inštitút zdravotných analýz, takže páči sa, smrtnosť: 1,6% všeobecne a vo vekovej skupine napr 50+ je smrtnosť z hospitalizácií 11%. Tabuľka na strane 3. Príjemné čítanie. [odkaz] | ||
|
||
Obrázek 'follow the science' (truth) (31.1.2022 15:21) | reagovat | |
dobrovolne dopravni predpisy delane pro konske povozy zpusobujici rakovinu? | ||
|
||
Obrázek 'follow the science' (redneck rampage) (31.1.2022 15:08) | reagovat | |
prijde ti kokotska uvaha i "JA se bojim ze me prejedes autem, TY bys mel dodrzovat dopravni predpisy" ? | ||
|
||
Obrázek 'follow the science' (Src) (31.1.2022 15:07) | reagovat | |
To je opravdu kokotska uvaha ze se nekdo boji nakazlivych nemoci. FAKT HROZNY. | ||
|
||
Obrázek 'follow the science' (Ijacek) (31.1.2022 14:45) | reagovat | |
@jdsulin: Nebo taky nejsou kokoti ani jejich obcane, ani jejich vlady, a tak ockovani, ktera nejsou uplne nezbytna, nenarizuji povinne a nechavaji to na svobodne volbe obcanu. Protoze kokotska je predevsim uvaha "JA se bojim konkretni nemoci, tak TY by jsi se proti ni mel nechat naockovat" | ||
|
||
Obrázek 'follow the science' (dykodlak) (31.1.2022 14:42) | reagovat | |
blm: vysoké proočkovanosti se tam dosahuje buzerací, třeba takové děcko nevezmou do školy atd. A je zbytečné dělit očkování na zlé nemoci a hodný kovid, většinu obsahu, který antivax sdílí vytvořilo pár profesionálních antivaxerů, aspoň pro ně je to stále stejná situace. | ||
|
||
Obrázek 'follow the science' (truth) (31.1.2022 14:41) | reagovat | |
kdyby nebylo buzerace neockovanych, tak se u nas nechalo naockovat tak pod 30% populace. Rada lidi si to nechala pichnout "aby meli klid" nebo aby mohli jet na dovolenou, do hospody, do sauny, doplnte si dle libosti. To, ze jim vakcina proti davno neexistujici mutaci dost snizi imunitu a muze zadelat na radu problemu, jak upozornoval Turanek i Beran, oni neresi. Bohuzel i dost lidi z meho okoli ktere mam rad jsou takova hovada a nechali si tu sracku pichnout. | ||
|
||
Obrázek 'follow the science' (jdsulin) RP (31.1.2022 14:39) | reagovat | |
blmblmblm: protoze nejsou kokoti a i kdyz je ockovani dobrovolne, tak procento ockovanych je vysoke, ani u nas neni ockovani uplne povinne | ||
|
||
Obrázek 'follow the science' (Jaz-at-rou) RP (31.1.2022 14:33) | reagovat | |
DvojteckaTecka: S tím by se zřejmě dalo souhlasit. Je to ale velká etická otázka. Pokud se vezme do důsledků, je správné do velké míry ponechat starost o své zdraví na jedincích. Přirozenou podobu přirozeného výběru respektují například přírodní národy. Má se to dítě utopit v rozvodněné řece, když je blbý a nedalo si pozor a spadlo tam? Indián řekne spíš ano. Běloch skočí do řeky, kluka zachrání a očekává za to vděk. Ten ale nepřichází. Indián to viděl jinak. (podle vyprávění o zážitku etnologa Zeleného) | ||
|
||
Obrázek 'follow the science' (blmblmblm jiz prisel o 3 nicky zaregistrovane lumenkavarnikem) (31.1.2022 14:26) | reagovat | |
dykodlak: Vakcinace proti uvedenym nemocem neni v mnoha zemich na zapad od Ase povinna. Povez mi prosim, maji lide v zemich zapadni Evropy, napr. v Nemecku, jinou biologii, ze na dane nemoci netrpi? Nebo tam maji podstatne vyssi umrtnost na dane nemoci a nizsi prumernou dobu doziti nez my? Nebo cim ospravedlnit povinnost ockovani u nas, kdyz par kilometru za hranicni carou ta povinnost neexistuje a presto se tam zadna tragedie nekona? | ||
|
||
Obrázek 'follow the science' (:.) (31.1.2022 14:23) | reagovat | |
dykodlak: Ano, i proti těmto. Je zodpovědností každého se chránit. Už jsme moc zpohodlněli a vypěstovali si velkou skupinu lidí, kteří dělají věci jenom když musí. A to je pro budoucnost velice nebezpečné. Pokud má IQ lidstva růst, musí tohle překonat, a žít z vlastního rozhodnutí, ne z rozkazu. | ||
|
||
Obrázek 'follow the science' (Ijacek) (31.1.2022 14:21) | reagovat | |
@dykodlak: Ano, tomu se rika princip proporcionality. Nemoci z odkazu, ktery jsi postnul, maji/mely smrtnost od deseti procent vyse. Covid mel v dobe nejvetsi slavy varianty Alfa smrtnost 0,5-2%, coz zaviselo predevsim na vekovem slozeni obyvatelstva. Plus druhy rozdil je v tom, ze nemoci ze seznamu povinnych ockovani lze ockovanim vymytit. Coz se u covidu nemuze povest, ani pri 100% proockovani vakcinou, ktera opravdu pred nakazenim chrani a kterou zatim nemame. | ||
|
||
Obrázek 'follow the science' (BG) RP (31.1.2022 14:21) | reagovat | |
Porovnavas vakciny proti bakterialnym infekciam, ktore ti poskytnu imunitu na 10-15 rokov, s experimentalnymi "posilnovacmi imunity" ktore maju ucinnost 3-6 mesiacov? | ||
|
||
Obrázek 'follow the science' (dykodlak) (31.1.2022 14:12) | reagovat | |
:.: vakcinace musí být dobrovolná i ohledně těchto nemocí? https://www.vzp.cz/pojistenci/prevence/ockovani/povinna-ockovani | ||
|
||
Obrázek 'follow the science' (:.) (31.1.2022 14:10) | reagovat | |
Souhlasím, že vakcinace musí zůstat dobrovolná. Proti čemukoliv. IQ testů není nikdy dost. | ||
|