Nalezeno 169 komentářů.


Přezdívka:
:-) :o)
:-( >-O
;-) :-D
:-P B-)
8-) :-*
:-/ |-)
=) :-O
Zpráva:
 
Dvacetčtyři:
   

Strana 1/3. 1 2 3 následující

Odebírat

Obrázek 'Ale ale ale' Obrázek 'Ale ale ale' (KaldaRP (21.2.2022 9:51) reagovat
coze vy se nechavate ockovat vakcinama pro psy? :-D

Obrázek 'Ale ale ale' Obrázek 'Ale ale ale' (TrubadurRP (3.2.2022 19:11) reagovat
@Skap: IVM nefunguje: [odkaz] Ako vidíš, mal horšie výsledky ako Fluvoxamine. A to tam boli aj ďalšie liečivá. Vyšlo to už v septembri von: [odkaz] A na tie ostatné veci, fakt neviem, čo napísať, okrem toho, že potrebuješ pomoc od blízkych. Mali byť vnímavejší už skôr. Už je to ďaleko... :-O

Obrázek 'Ale ale ale' Obrázek 'Ale ale ale' (Skap) (3.2.2022 17:11) reagovat
A to že nejde o sprisahanie je lož. Chceš dôkaz? WHO úplne vylúčila syntetický pôvod vírusu a vyšiel o tom current v Science, top vedeckom časopise. Youtube na základe WHO mazal všetko, čo to vyvracalo. Potom hop, prišlo sa na to. Kto? Fauci. To máš na lži kooperujúce úrady, high class vedcov a top korporáty. Ale nie, nejde o sprisahanie a už v ničom ďalšom neklamú :D treba ti to nakresliť? Som zvedavý ako vysvetlíš toto, ale tipujem že sa tomu pohodlne vyhneš ako všetkému, čo ti doteraz nepasovalo.

Obrázek 'Ale ale ale' Obrázek 'Ale ale ale' (Skap) (3.2.2022 17:02) reagovat
Nie, čísla na ivermektín proste nemáš, takže tvoje závery sú useless. Všetci doktori čo ho používali sa zhodli že je to super, čo podporuje aj schaľovanie nového Merck lieku na covid, ktorý sa od IVM skoro nelíši. Všetky data ktoré si použil boli buď oficiálne, alebo od ľudí napojených na pharma priemysel. Ak by sa dnes nedehumanizovali ľudia, ktorí spocybňujú oficiálny naratív, ale prebiehala by diskusia, mal by si s týmito kecami šancu, ale bohužiaľ.

Obrázek 'Ale ale ale' Obrázek 'Ale ale ale' (TrubadurRP (3.2.2022 16:34) reagovat
@Skap:Ak štát zlyháva,tak dostal oprávnenú kritiku a odborníci začali pozerať napríklad na dáta z ČR, ktorá mala zber a štruktúru lepšiu od začiatku.A ak ani ČR,tak stále vieš pozrieť iné krajiny.A z veľkých dát je vidno, o čom je tu reč od začiatku:anekdotické prípady nijako nevedia spochbniť,že ivermektín nepomáha viac ako placebo efekt,že najlacnejším a najúspešnejším v boji s vírusmi sú zase len vakcíny a že sú bezpečné.Toto je vidieť na veľkých súboroch dát celosvetovo.Toto nie je sprisahanie...

Obrázek 'Ale ale ale' Obrázek 'Ale ale ale' (TrubadurRP (3.2.2022 16:29) reagovat
@Skap:Prepáč ale Ty interpretuješ, že ja v niečo verím len tak, pritom som Ti ja sem dal verejne dostupné dáta, grafy, tabuľky, ktoré ale nemôžeš spochybniť epizodickými prípadmi vo svojom okolí.Ty s ľahkosťou povieš, že dáta sú cinknuté, a prečo by to Tí primári robili?Lebo v prvom rade sú to primári kliník, čo sa starajú aby mali dobré dáta a tie sa posielajú ďalej. Ak štát chce viac iných dát, má mať premyslenú štruktúru a samozrejme systém zberu a vyhodnocovania, a následne informovať primárov,čo chce.

Obrázek 'Ale ale ale' Obrázek 'Ale ale ale' (Skap) (3.2.2022 13:01) reagovat
Teda moja otázka znie - prečo verejne deklarované nesedí s realitou? Všetko čo si môžem sám overiť je inak, ako public data. Ja chápem tvoj názor, ale ja nedokážem potlačiť fakty v mojom bezprostrednom okolí. Public data overiť neviem, viem že v nich klamať môžu a aj to často (vždy?) robia. Preto sa nezhodneme, ja si zakladám na dôkazoch a ty chceš, ako si sám povedal, VERIŤ vede/datam/politikom/…

Obrázek 'Ale ale ale' Obrázek 'Ale ale ale' (Skap) (3.2.2022 12:55) reagovat
Asi najväčšie zobudenie pre mňa bolo pred pár rokmi, kedy v jednom mesiaci bol článok o jednej mojej veci na korzári a o kamarátovom (statik) moste na SME. Vtedy sme pochopili, že hoc sa môžeš priamo rozprávať s novinárom v dobrej viere a predložiť všetko, on z faktov uvedie nič a napíše si vlastnú úvahu. A čo sa čísel týka, živím som sa m.i. aj SixSigma projektami, data ti spravím aké chceš.

Obrázek 'Ale ale ale' Obrázek 'Ale ale ale' (Skap) (3.2.2022 12:50) reagovat
Trubadur: Vidíš a to je práve ten problém, akékoľvek public data, články, oficiálne info, tlačovky a pod. vidím, plne súhlasím s tebou. Potom sa pozriem okolo seba, a je to úplne inak. Čo s tým? Tak hľadám, hľadám, hľadám a naraz bum - tu je nejaký doktor/random guy čo popisuje situáciu presne tak, ako ju vidím okolo seba. Pozrem niečo o ňom - zrazu celý mainstram správ o tom, ako je to strašný konšpirátor. Dafuq? Zaujímavé, že zrazu veríme tým, čo nás celý život ojebávali.

Obrázek 'Ale ale ale' Obrázek 'Ale ale ale' (TrubadurRP (3.2.2022 0:03) reagovat
@SkapTvoja sestrička vidí malý výsek.Aby som sa ja vyhol zahlteniu nepresnými dátami,tak vidiac problémy hlásenia infekcií, som začal sledovať len úmrtia vo vekových skupinách, nadúmrtnosť, a ohľadom očkovania alebo už neskôr medikácie, krajiny, ktoré boli pred nami povedzme 4-8 týždňov. Ak neveríš tej správe, čo som dal niekde na začiatku s tabuľkou hosp.,JIS,UPV a celkové množstvo prípadov, tak neviem, na základe čoho sa chceš rozhodovať.Pozri tu krajiny, vlna pred vakcinaciou a po:[odkaz]

Obrázek 'Ale ale ale' Obrázek 'Ale ale ale' (Skap) (2.2.2022 23:43) reagovat
Btw ešte si pls pozri problém kognitívneho omylu “too much invested”, zaujíma ma, teda keď sme pri dôsledkoch kvalitného marketingu, ako si myslíš že to môže ovplyvniť rozhodovanie na oboch stranách.

Obrázek 'Ale ale ale' Obrázek 'Ale ale ale' (Skap) (2.2.2022 23:41) reagovat
No to s tými neočkovanými mladšími je presne ten marketingový ťah. Chodím večiť psa so sestričkou z krajskej nemocnice, o prevahe mladých je to mýtus a aj o prevahe neočkovaných. Vek úplne random a ležiacich majú rozonateľne viac očkovaných, aj keď nie je pravda že je to 90% ako by boli niektorý zo škodoradosti radi. Keď pozerá večer správy tak sa len baví ako sa tam ojebáva…. Nemôžeš byť sám obeťou kvalitného marketingu? Produkt obhajuješ teda statočne, aj k jeho nedostatkom máš značné porozumenie.

Obrázek 'Ale ale ale' Obrázek 'Ale ale ale' (TrubadurRP (2.2.2022 22:56) reagovat
@Skap:Inak práve sme si pozreli film Don´t look up. To je presne pútavo umelecky podaný problém, čo máme. Ľudia sú zahltení informáciami a nepodstatnosťami, pre stromy nevidia les, nevedia čomu majú veriť, čomu prikladať váhu. V marketingu je známy psychologický efekt: ak zákazníkovi ukážeš príliš veľa rozmanitých produktov, tak pri výbere zaváha a povie si "musím to premyslieť", čo ale pre predajcu znamená, že odchádza bez produktu. A pravdepodobne nakúpi nakoniec inde, kde počuje "toto je presne pre Vás!"

Obrázek 'Ale ale ale' Obrázek 'Ale ale ale' (TrubadurRP (2.2.2022 22:46) reagovat
@Skap: Aha, čiže dôvera v oficiálne čísla je u Teba problém. Tak opomeňme prílišné detaily. Ešte raz Ťa teda poprosím len upriamiť pozornosť na základné čísla: zaočkovanosť v SR cca 3,6 mil ľudí (posledné číslo čo mi utkvelo v pamäti) rôznymi vakcínami. Väčšina dávok asi Astrazeneca, lebo tým začali a aj druhá dávka bola teda tá istá. Tretia dávka Moderna/Pfizer. A teraz: keď boli teda hlasené v mediách a internetmi masovo ťažké vedľajšie účinky, prečo stále nemocnice plnia neočkovaní mladší ako naopak?

Obrázek 'Ale ale ale' Obrázek 'Ale ale ale' (Skap) (2.2.2022 20:35) reagovat
Hadzes tu tie cisla ako dokaz, ale to ze ich hodnoty su fejk je v pohode preukazatelne. Preukazalo sa na sudoch v USA aj spanielsko alebo portugalsko, teraz neviem ktore z toho. Preco nemame realne cisla? Zas tvrdim len jedno - proste nevies. Ani ja. Ale ja na tychto garbage data nestaviam svoje fasisticke predstavy. Spominas si ako starych ludi pocitali za 4 pripady? Alebo ked nemocnice ako novy pripad oznacovali aj presun medzi oddeleniami? Nechapem ze ti to je ako vzdelanemu jedno.

Obrázek 'Ale ale ale' Obrázek 'Ale ale ale' (Skap) (2.2.2022 20:30) reagovat
Trubadur - Zase si sa vyhol tomu podstatnemu. 1) my máme 4 a v rovnakom case 2x vacsie krajiny vedla 100+. T.j. oni majú cca 15x viac abo my 15x menej. Je mi jedno co SUKL tvrdi, dakde je ojeb. Napr. v tom, ze mojich kolegov tiez odmietli zapisat ako vedlajsie ucinky, este u toho s hlavou mozme pochybovat ale u tych zvysnych dvoch ne. 2) Ku Kaptchukovi - spochybnujem jeho nestrannost (spolupraca s FDA) a vzdelanie (ak je jeho primarne vzdelanie cinska medicina tak ma k problematike mRNA dalej ako ja)

Obrázek 'Ale ale ale' Obrázek 'Ale ale ale' (TrubadurRP (2.2.2022 19:58) reagovat
@Skap: Spochybňuješ jeho schopnosti a vedomosti? Smeješ sa z výsledkov jeho výskumu? Tak pre teba nebude problém spochybniť -konkrétne- jeho data a ísť ho na ten Harward vymeniť! :o) Ja nechápem pomer 4:100? A Ty chápeš pomer 4:3,6 mil? Ak vieš čítať, choď na stránku ŠÚKL a prečítaj si o tých 4 úmrtiach na vakcínu. A potom sa ešte raz zamysli, koľko mŕtvych by malo byt pri 4mld zaočkovaných napr. Si úplný mimoň. A keď nie mŕtvi, tak slepí, krívajuci, so zápalom osrdcovníka…Jaj, no tak nie! Nezijes realitu.

Obrázek 'Ale ale ale' Obrázek 'Ale ale ale' (Skap) (2.2.2022 18:02) reagovat
Trubadur - prave si sa strelil do vlastnej nohy - zivotopis autora tej studie https://en.wikipedia.org/wiki/Ted_Kaptchuk :D Fakt si sem ako autora postol niekoho, kto pracuje/pracoval pre FDA, vystudoval cinsku medicinu v Macao, ktora ani nema vlastnu wiki stranku a profesne sa zaobera placebom :D ? Kamo ty si king :D

Obrázek 'Ale ale ale' Obrázek 'Ale ale ale' (Skap) (2.2.2022 17:55) reagovat
Trubadur - Hej kolegom tiez doktor povedal ze to s ockovanim nema nic :D asi to bude nocebo efekt :D tam su ti ludia, myslis ze oni niekde figuruju ako zapocitane pripady? Tu su tvoje hodnoverne data. Slovensko malo 4 mrtvych na vakcinu v case ked madari aj cesi uvadzali cez 100, ak nemas PhD z fildy tak chapes pomer. Urcite to budu OK data, ved by predsa neklamali. Hned kolegom posielam clanok z aktualit aby si prestali vymyslat a hned im to prejde :D

Obrázek 'Ale ale ale' Obrázek 'Ale ale ale' (TrubadurRP (2.2.2022 17:24) reagovat
@Skap: apropos, kuk na meme... Ivermektín nefunguje! Vakcíny fungujú!

Obrázek 'Ale ale ale' Obrázek 'Ale ale ale' (TrubadurRP (2.2.2022 17:22) reagovat
@Skap:Nema zmysel sa s Tebou baviť, ale odpoviem Ti: 1. kuk este raz na zdroj, preco tvrdim, ze vacsina ludi su hypochondri 2. iba 4% lekarov zdruzenych v odboroch - Visolajsky - nie je ockovanych (toto verejne povedal sam Visolajsky, dohladaj si ten rozhovor na youtube) 3. mam PhD ;-) 4.nedal si zase jediny zdroj 5. ak 10% Tvojich kolegov ma problemy po ockovani, vrat sa k mojmu budu č. 1. Zaroveň vysvetli, kde su tie miliony ľudí, ktorí by mali mať problemy, pomerne k tomu, čo pozoruješ vo svojom okoli?

Obrázek 'Ale ale ale' Obrázek 'Ale ale ale' (Skap) (2.2.2022 16:52) reagovat
Myslis ze my vas chceme zabit a vy ste ti dobri? Podaj si ruku s nackami. Najviac odporcov fajzru bolo prave v PhD+ kategorii, urcite sam budes aspon docent. Ich argument bol jednoduchy - nesedia cisla medzi sebou a uz vobec nie s priamym pozdorovanim bezprostrednej reality. Ale to budu hlupaci, ty si to pochopil. Btw vsimol si si ze neni hodnoverny zdroj o preockovanosti doktorov? Hadaj preco :) Ak by bolo 70+ % tak by si o tom pocuval kazdych 5 min. Ale ono to nepocuvas, skus rozumovo obsiahnut preco asi.

Obrázek 'Ale ale ale' Obrázek 'Ale ale ale' (Skap) (2.2.2022 16:47) reagovat
Trubadur: Aha takže ti to nesedi do kramu tak je to bajka. No ok, minuly tyzden je sice minuly ale nazval by som to historiou, nie hned bajkou. Chod to vysvetlovat mojim 3 kolegom ze si len nahovaraju dodrbanu ruku abo nohu, uvidime ci odtial vyjdes so vsetkymi zubami. Hodnoverne cisla? Prosim zdroj hodnovernych cisel, ked uz pouzivas pojmy ako “vacsina ludi”. Ak na tomto svete existuje karma, dalsi co si bude nahovarat zdravotny problem budes ty. Nechapem tvojej skupine, to je tak tazke povedat “neviem” ?

Obrázek 'Ale ale ale' Obrázek 'Ale ale ale' (TrubadurRP (2.2.2022 16:36) reagovat
@Skap: Okrem toho, že väčšina ľudí-ako sa ukazuje, sú hypochondri :) [odkaz]

Obrázek 'Ale ale ale' Obrázek 'Ale ale ale' (TrubadurRP (2.2.2022 15:37) reagovat
@Skap: nie, za hnusný život si môžete samy, všetky hodnoverné čísla na to ukazujú. Akurát vy to nie ste schopný rozumovo obsiahnuť. Svoje bájky o babke a opatrovateľke si ušetri na nejaký citlivý večer pri petrolejke...

Obrázek 'Ale ale ale' Obrázek 'Ale ale ale' (Skap) (2.2.2022 14:36) reagovat
Trubadur - zase si falošný zmrd ktorý otvorene klame - ako by mal zarobiť Merck na IVM keď patent padol a je to dnes generikum? A čo sa smrtnosti covidu týka, ľudia kapú práve na tie opatrenia, covid je čo sa týka smrtnosti chrípka, aspoň okrem Alfy určite. Plus nejde len o kapanie, ale aj hnusný život kvôli fanatikom ako ty. My hovoríme - nech si každý rieši po svojom. Fašizmus - kto nie je s nami ide proti nám. K mojej babke chodí opatrovateľka - pozitívna a chorá ale 3x očkovaná tak chcela prísť. Špina.

Obrázek 'Ale ale ale' Obrázek 'Ale ale ale' (TrubadurRP (2.2.2022 13:52) reagovat
@otazkopovalac: Ale mozno som Tvoju poznámku zle pochopil. Čiže civilizácia má s očkovaním/vývojom/medicínskym poznaním počkať, pokiaľ nepríde variant, choroba, pandémia, keď bude zomierať na Zemi viac ľudí ako sa narodí? :) Génius! :) A budeme potom aj rozlišovať, že teda ktoré národy nemajú ešte nárok na vakcíny a lieky, a ktoré už áno? Alebo Čína povie, že nevadí, že v EU umierate, lebo náš prírastok je vyšší, je to OK? Nemáš v hlave nasraté fašistické hovno?

Obrázek 'Ale ale ale' Obrázek 'Ale ale ale' (TrubadurRP (2.2.2022 13:45) reagovat
@otazkopovalac: O smrti rozpravate zase iba vy...Kde som pisal, ze vsetci zomriete? To je skor parketa dezolatov,ze vsetci vakcinovani zomru do 2 tyzdnov, do 2 mesiacov, do 2 rokov, do 5 rokov... Uvadzas data? Daj link. Ja som vždy hovoril o nadumrtnosti. Chces link? Na:[odkaz] Zbytočné úmrtia. A pekne vidieť, ktorých krajín sa to týka viac, a ktorých menej. Podľa vašej logiky, by ale mali byť úmrtia tam vyššie, lebo veď Suma= očkovaní + prirodzene premorení... Počkať, to mi nevychádza! :-D

Obrázek 'Ale ale ale' Obrázek 'Ale ale ale' (otazkopokladac) (2.2.2022 13:32) reagovat
@Trubadur: Pandemia, pri ktorej vsetci zomrieme, vsak? Statistika? Kazdorocny narast poctu obyvatelov planety je viac ako 80 milionov a ani v kovidovych rokoch sa neznizila. Na / S kovidom zomrelo 5.7m od zaciatku pandemie. Statistika umrti len za rok 2017: srdcovo cievne 17.8m, rakovina 9.6m, HLAD 7.4m, samovrazda 770tis ludi.

Obrázek 'Ale ale ale' Obrázek 'Ale ale ale' (TrubadurRP (2.2.2022 12:14) reagovat
@otazkopokladac: Fuj, Ty hnusný farmalobista Mercku! Takže najprv dáš Mercku zarobiť na IVM, potom Pfizerovi (prečo vlastne furt melete o Pfizerovi?? :) ) za vakcíny, potom znova Mercku za antivirotika+infuzie+antipyrotika (lebo ved ani IVM ani vakcíny nefungujú) a fuj ešte aj laboratóriám za rôzne testy! Áno, vy skutočne potrebujete preventívnu ambulantnú liečbu, ale od úplne iných odborníkov ako si myslíte... Toto je pandémia, tu sa bavíme o štatistike a stámiliónoch infikovaných. Čísla hovoria...

Obrázek 'Ale ale ale' Obrázek 'Ale ale ale' (otazkopokladac) (2.2.2022 11:58) reagovat
@Trubadur: Ake jednoduche, mily Watson, Ivermektin nezakazem predavat, len poviem ze nefunguje, ale kto chce, moze si to, ze nefunguje vyskusat na vlastnej kozi, a lekarnik mu tam este aj napise davkovanie. Stat zarobi na predaji, nikto sa nepredavkuje, a ti, ktorym to nebude fungovat budu rozpravat ako to krasne nefungovalo. A vsetci sa radostne pojdu nechat opichat, pretoze si kazde 3 mesiace daju zmerat protilatky a ak budu mat nizke, tak supky hopky na fajzrika.

Obrázek 'Ale ale ale' Obrázek 'Ale ale ale' (TrubadurRP (2.2.2022 11:45) reagovat
A zase nič konkrétne, uchopiteľné, prázdne reči. No nič...

Obrázek 'Ale ale ale' Obrázek 'Ale ale ale' (carls de gol) (2.2.2022 11:42) reagovat
@Trubadur: Absolutne nerozumies slovu "prevencia". Tym pripadom chlapca sa ukazuje len tolko, ze ani vyrobca ani stat a ani doktor co ti to pichne NEZODPOVEDA za nic. Kazdy je zodpovedny za svoje zdravie, a len fasisticky rezim akym sa snazi byt rakusko, dokaze nutit ludi k povinnej vakcinacii.

Obrázek 'Ale ale ale' Obrázek 'Ale ale ale' (Skap) (2.2.2022 11:40) reagovat
Trubadur - hej, vysvetluj toto u nas v robote. Z 35 ludi 3 kolegovia s trvalymi nasledkami po druhom ockovani (zatial) pol roka- jeden nevie opichanu ruku dvihnut nad rameno, druhy ma kozu na pravej nohe jak keby si mu ju bicom oslahal inzinier chodi o palicke po 60k stvorakovej fabrike ku linkam, treti sa nevie sustredit a prestal robit zlozitejsie projekty. Na druhej strane zopar tych, co este pred deltou v nabehu silnych symptomov poprosili o IVM kolegov, do 24-36 hod priznaky odisli. Bez si po boostra.

Obrázek 'Ale ale ale' Obrázek 'Ale ale ale' (carls de gol) (2.2.2022 11:36) reagovat
@Trubadur: Niesom ziadny svedok IVM. Som svedok ZDRAVIA. K predavkovaniu IVM ti poviem len tolko ze daj si k palacinkam kilo cukru, ci ti nebude zle. Kolko pripradov predavkovania liekmi je na slovensku rocne? Ked je stat taky jebnuty, ze nedokaze v lekarni predat IVM a upozornit na davkovanie, tak je chyba niekde inde. IVM je humanne liecivo, akurat na svrab a nie na kovid, tak preco by sa nemohlo predavat? Keby sa o okolo toho nerobil taky rozruch, tak by o tom nikto nevedel. Zakazane ovocie najviac chuti

Obrázek 'Ale ale ale' Obrázek 'Ale ale ale' (TrubadurRP (2.2.2022 10:09) reagovat
@otazopovalac,blblblbl,skap: Tých nerzrovnalostí v jeho štúdii je tam toľko, že som to dočítal iba do toho bodu, kde FLCCCCCC odmietlo zo svojho webu odstrániť odporúčanie na užívanie IVM napriek stiahnutiu pôvodného článku Dr. Carvallo z databáz s ODOVODNENIM, že pre FLCCC sa nič nemení na tom, že IVM funguje! :o) Pritom Dr.Carvallo sám vraví, že "žiaden liek nemá 100% účinnosť (ako vyšlo z jeho "štúdie"),ale že oni (autori štúdie),nie sú žiadni štatistici"!:o) A pritom im nesedia ani počty účastníkov :-)

Obrázek 'Ale ale ale' Obrázek 'Ale ale ale' (TrubadurRP (2.2.2022 10:00) reagovat
@otazkopovalac:Co chces vcas AMBULANTNE liecit pri dennom prírastku 15-20k pacientov? :D Chceš plošne všetkým naordinovať IVM ako "prevenciu"?Fašista! :o) Na základe takých štúdií ako od Dr. Carvallo? Tak dávam do pozornosti tu: [odkaz] kde sám Carvallo sa vyjadruje k vlastnej štúdii a nezrovnalostiam, a jasne sa tam píše, že nikdy nezamýšľal ponúknuť IVM ako náhradu k vakcinácii, "lebo by to bolo hlúpe a sám je vakcinovaný".

Obrázek 'Ale ale ale' Obrázek 'Ale ale ale' (TrubadurRP (2.2.2022 9:27) reagovat
@otazkopovalac,skap, blblblblb: Ale neodbiehajte od témy, a tou je tu ivermektín. Tam si "naštudujte", čo som vám poslal ja. Niekoľko tých vašich lúmenov so štúdiami, ktoré adorujú IVM nevedelo správne spočítať ani %. Vykrikujete, ako je IVM bezpečný, a z bývalej 15 mil krajiny sa našlo hneď hromada prípadov ľudí, čo sa ním predávkovalo, napriek tomu, že si navzájom zdieľate linky so zaručene fungujúcim a bezpečným dávkovaním :o) Nedajte sa vysmiať! Rôznych vakcín naproti tomu bolo podaných viac ako 10mld

Obrázek 'Ale ale ale' Obrázek 'Ale ale ale' (TrubadurRP (2.2.2022 9:14) reagovat
@otazkopovalac, skap: Prečo sa vždy ukáže, že svedkovia Sv. Ivermektína sú jednoducho nekritickí, vulgárni a ufňukaní? Iba ľudská hyena parazituje na prípade chlapca, ktorý oslepol po očkovaní (mám sa uštipačne opýtať, či na očkovanie?). SAMOZREJME, že si chlapec zaslúži odškodnenie od štátu. Je v záujme štátu ukázať, že o očkovanie má enormný záujem, že je bezpečné, a že sa teda nebojí prevziať zodpovednosť. Je vám známe ale,že niekoľko ľudí už osleplo ako následok covidu?Nebol chlapec súbežne chorý?

Obrázek 'Ale ale ale' Obrázek 'Ale ale ale' (otazkopokladac) (1.2.2022 23:21) reagovat
@blm: Jiste pane premiere.

Obrázek 'Ale ale ale' Obrázek 'Ale ale ale' (blmblmblm jiz prisel o 3 nicky zaregistrovane lumenkavarnikem) (1.2.2022 23:14) reagovat
otazkopokladac: Protoze o verejne zdravi vubec nejde a nikdy neslo. Ze kovid postihuje predevsim stare a obezni vime uz skoro dva roky. Komunikace ani opatreni vlad se tomu ale neprizpusobilo, protoze je jednodussi lidi zavrit doma bez pohybu, zaplatit jim pizzu a objednat "vcele" v poctu deset na osobu od batolat po duchodce. A obeti tehle srandy nebudou nikdy figurovat v jedne statistice jako obeti kovidu. Budou schovani v desitkach kategorii po desetileti, takze nebudou moc videt, pouze v uhrnu nadumrti.

Obrázek 'Ale ale ale' Obrázek 'Ale ale ale' (mrkevRP (1.2.2022 23:10) reagovat
blm, ty kokote, ty tvoje "studie" z Argentiny nic takového neukazuje. Nešiř bludy.

Obrázek 'Ale ale ale' Obrázek 'Ale ale ale' (otazkopokladac) (1.2.2022 23:06) reagovat
@blmblmblm: To tiez. Ale moja otazka k prevencii je, ze preco co i len 5% z kazdodennych kovidovych sprav sa nehovori o tom, ze schudnite, upravte cukor, tlak, prechadzajte sa, nebodaj cvicte, jedzte C, D3, Zn, Se, atd... D si zmeriate takto a tolkoto ma byt. Ale nie, pici. Dajte si za 20e fajzrika kazdeho pol roka aby ste mohli cestovat. Kolkym srdcovo cievnym umrtiam by sa takto mohlo predist? Alebo tie usetrene naklady na diabetikov... Naozaj tu nejde o zdravie, ale o peniaze. A nikto za nic nezodpoveda.

Obrázek 'Ale ale ale' Obrázek 'Ale ale ale' (blmblmblm jiz prisel o 3 nicky zaregistrovane lumenkavarnikem) (1.2.2022 22:57) reagovat
IVM se da povazovat za profylaxi, pri jeho uzivani v rozmezi jendou tydne az jednou mesicne prudce klesa sance se kovidem vubec nakazit, viz studie napr. Carvallo/Hirsch/Alkis/Contreras z Argentiny nebo studie od Kory/Meduri/Varon/Iglesias/Marik.

Obrázek 'Ale ale ale' Obrázek 'Ale ale ale' (otazkopokladac) (1.2.2022 22:48) reagovat
@Skap: Pohoda :) Sak ja si pockam na odpovede aj co sa tyka prevencie, kedze IVM sa za prevenciu povazovat neda, aj ohladne reportaze CNN-PRIMA link nizsie, aj co sa tyka FLCCC protokolov. Asi studuje. Dajme mu cas. A cakal som ze holubi sachista bude nieco ako "ichtyl" na D-FENS :) ale tiez dobre... Diky

Obrázek 'Ale ale ale' Obrázek 'Ale ale ale' (Skap) (1.2.2022 22:36) reagovat
Otazkopokladac: Neries trubadura, jeho taktika je neodpovedat na to co si predlozil a jemu to nepasuje. Odporucam for fun - najdi si termin holubi sachista, trubadur ako vysity. A zbytocne minas cas, bude argumentovat protilatkami, ale uz si nastuduje, ze ked nie si vystaveny virusu tak v tele nemaju co robit. Taka logika ako ze telo sa ich prekonanim trvale NAUCI v pripade potreby vyrobit ho nezaujima, lebo jeho telo to po vakcine nevie a potom by musel uznat svoj fail. Klud, za chvilu ho uprace infarkt.

Obrázek 'Ale ale ale' Obrázek 'Ale ale ale' (otazkopokladac) (1.2.2022 22:23) reagovat
@Trubadur: Comu prosim ta nerozumies v slove "prevencia" ?

Obrázek 'Ale ale ale' Obrázek 'Ale ale ale' (TrubadurRP (1.2.2022 22:16) reagovat
@otazkopokladac: Chces si zanadavat do kokotov? Tak si precitaj tento clanok - je tam spomenute aj Slovensko - postav sa potom pred zrkadlo a mozes spustit svoj flow. :o) [odkaz] Keby si to chcel vedeckejsie, tak na tu mas: [odkaz]

Obrázek 'Ale ale ale' Obrázek 'Ale ale ale' (otazkopokladac) (1.2.2022 22:04) reagovat
@Trubadur: Pacienta zastavi pred nemocnicou VCASNA AMBULANTNA LIECBA ihned po objaveni prvych priznakov. Co nasa vlada nariadenim znemoznila a lekari "liecili" po telefone, ak si sa dovolal. Nebud uz kokot a priznaj, ze prevencia ma ovela mensie vedlajsie ucinky ako vakcina, alebo kovit. Co povies na tu reportaz cnn-prima o chlapcovi co oslepol a nikto nie je za nic zodpovedny?

Obrázek 'Ale ale ale' Obrázek 'Ale ale ale' (otazkopokladac) (1.2.2022 22:00) reagovat
@Trubadur: Ja sa ti len snazim povedat, ze podla statistik viac ako 50% ludi uviedlo ako dovod ockovania ze chcu cestovat. Ziadna ochrana svojho zdravia, ani ziadne ine kokotiny. Ked si pozries na cislo umrtnosti vo vekovej skupine 20-40 rokov, co je vek na cestovanie, tak sa tomu ani necudujem.

Obrázek 'Ale ale ale' Obrázek 'Ale ale ale' (TrubadurRP (1.2.2022 21:56) reagovat
@otazkopokladac: lenze výjazdnú doložku od teba pri výjazde nepýtali Rakušáci ;) Nesnažme sa tu navodiť dojem, že smerujeme akože v čase späť... Snáď tu nie sme nikto tak pridrbaný, či? Na takú diskusiu nech si pán nájde obskúrnejšiu webstránku ako rouming.

Obrázek 'Ale ale ale' Obrázek 'Ale ale ale' (TrubadurRP (1.2.2022 21:52) reagovat
@otazkopokladac: pocul som vselico, a dúfam, že nesmeruješ, kam si myslím, že smeruješ. Takže ešte raz: my sme presne tá krajina (ale neklamme si, pri hocijakej chorobe infekčnej ako variant-omicron s dopadmi na zdravotníctvo ako covid je to každá krajina), kde je potrebné zastaviť "pacienta" pred nemocnicou. Akékoľvek úvahy, ako od kolegu BG, že slniečko, vitamíniky, zdravý pohyb a strava, a zázračné vybudovanie kapacít pre obrovské množstvá ľudí, namiesto očkovacej látky za 20€, sú úplne mimo misu.

Obrázek 'Ale ale ale' Obrázek 'Ale ale ale' (otazkopokladac) (1.2.2022 21:52) reagovat
@Trubadur: Nerobilo sa to ani od zaciatku, ked bol na to priestor. Dokonca vo vacsine pripadov sa ludia ani nepytaju obvodnej doktorky na to, ze ci odporuca alebo nie vakcinu. Len chcu ist na dovolenku, tak sa daju pichunut v januari aby im pasy vydrzali do septembra. Kovit pas je vlastne taka moderna vyjazdna dolozka, ako spomienka pre pamatnikov.

Obrázek 'Ale ale ale' Obrázek 'Ale ale ale' (TrubadurRP (1.2.2022 21:45) reagovat
@otazkopokladac: pozri, nielen Slovensko je krajina, ktorá nezvláda už ani testovať pozitivitu, už vôbec nie trasovať a je iluzórne čakať, že sú tu kapacity, aby sa zisťovala hromadne po 9 mesiacoch nejaká úroveň bunkovej imunity...

Obrázek 'Ale ale ale' Obrázek 'Ale ale ale' (otazkopokladac) (1.2.2022 21:45) reagovat
@Trubadur: IVM bol vzdy iba pomocnym liekom v pociatocnom stadiu. Mozno si uz pocul o tychto protokoloch. https://covid19criticalcare.com/

Obrázek 'Ale ale ale' Obrázek 'Ale ale ale' (TrubadurRP (1.2.2022 21:42) reagovat
@Skap: veríme vede, lebo je postavená na dôkazoch ;-) Ale aby sme boli férový, tí Japonci skutočne majú rozbehnutú jednu štúdiu, kde chcú overiť nejaký ten priaznivý účinok pri menej závažných prípadoch covidu, kde by malo prísť k skráteniu hospitalizácie. Ale má to háčik: nevedia zohnať na to pacientov, lebo je už veľa premorených a ešte viac zaočkovaných. Každopádne cieľom štúdie nie je (a s veľkou pravdepodobnosťou nebude),aby ivm bol "liekom" na covid, ako si niektorí predstavujú.Od toho má ďaleko.

Obrázek 'Ale ale ale' Obrázek 'Ale ale ale' (otazkopokladac) (1.2.2022 21:41) reagovat
@Trubadur: Ono idealne by bolo kazdemu najskor otestovat bunkovu imunitnu, ci? O IVM bohuzial az zajtra.

Obrázek 'Ale ale ale' Obrázek 'Ale ale ale' (otazkopokladac) (1.2.2022 21:38) reagovat
@Trubadur: Ani vo vyspelom fasistickom rakusku to nie je o protilatkach. Skratka sa nechas ockovat kazdych 6 mesiacov, alebo zaplatis pokutu, a potom sa ta uz kovit akoze netyka. Bohuzial, o zdravie tu naozaj nejde.

Obrázek 'Ale ale ale' Obrázek 'Ale ale ale' (TrubadurRP (1.2.2022 21:36) reagovat
@otazkopovalac: apropos, vráťme sa pekne k ivermektínu, debata o očkovaní je opodiaľ. ;-)

Obrázek 'Ale ale ale' Obrázek 'Ale ale ale' (TrubadurRP (1.2.2022 21:35) reagovat
@otazkpokladac: Nie, to som Ti nechcel povedat. Chcel som povedať, že každý normálny, ak už vie, že nemá protilátky (vysoký level je, keď si ich uvedomelo nechá sám otestovať), tak si zváži riziko a ide na očkovanie. Samozrejme, v krajine, kde 44% ľudí súhlasí so štátnym terorizmom, tak je z mojho pohľadu tiež fajn, keď ich ten štát trošku poterorizuje a nenechá rozhodnutie o očkovaní na miestnom výbore z krčmy okresného formátu 8-) :-P

Strana 1/3. 1 2 3 následující