Přezdívka:
:-) :o)
:-( >-O
;-) :-D
:-P B-)
8-) :-*
:-/ |-)
=) :-O
Zpráva:
 
Dvacetčtyři:
   


Odebírat

GIF '1950' GIF '1950' (Dr.Str.RP (12.2.2022 16:48) reagovat
(Prawda . . . ) No mám něco podobnýho na byciklu. Vevnitř je kevlar, takže průraz hřebíkem nehrozí. Možná to jde prořezat, ale to by projelo i normální gumou. Každopádně pořád platí, že nejlepší je se vzduchu úplně zbavit.

GIF '1950' GIF '1950' (Prawda . . . ) (12.2.2022 13:29) reagovat
@Dr.Str.: Sice by to na pancéřových gumách docela žralo, moc nebrzdilo a neochotně zatáčelo ve vyšších rychlostech, ale zase prodalo by se více benzínu/nafty, více brzdových obložení, ... na všechno DPH a spotřební daně... stát si žije. To by šlo. B-)

GIF '1950' GIF '1950' (Dr.Str.RP (12.2.2022 8:04) reagovat
Z principu mi přijde logičtější pancéřovaná guma. Proč by se měla guma propichovat, když nemusí, že? Ostatně, proč by se měly pneumatiky nafukovat, když to jde bez vzduchu?

GIF '1950' GIF '1950' (Prawda . . . ) (11.2.2022 23:16) reagovat
@izak: I bezdušového systému můžeš dovnitř nalít tmel a malé vpichy se ti samy zacelí. Problém je ale v tom, že ten tmel vysychá a musí se doplňovat měnit. Na jízdním kole to děláš každých 5 až 7 měsíců, a to je prostě servisní interval, který by nikdo v autě nedodržoval. Nemluvě o tom, že máš runflat technologii, která nevyžaduje údržbu.

GIF '1950' GIF '1950' (klatomRP (11.2.2022 22:18) reagovat
mám nějakou samoopravnou duši teď na kole, tak jsem zvědavý, jak to bude fungovat

GIF '1950' GIF '1950' (izakRP (11.2.2022 19:33) reagovat
Kurva a to proc ted nema uplne kazdy ??? jo aha, mi mame bezdusovky ;-)))