Nalezeno 94 komentářů.


Přezdívka:
:-) :o)
:-( >-O
;-) :-D
:-P B-)
8-) :-*
:-/ |-)
=) :-O
Zpráva:
 
čtyřicetpět:
   

Strana 1/2. 1 2 následující

Odebírat

Obrázek 'rusove civilisty nezabiji ne a ne' Obrázek 'rusove civilisty nezabiji ne a ne' (:.) (16.3.2022 6:39) reagovat
A Čína jako backdoor... hele, nedělám si iluze, že by to pro Rusko dělala nezištně. Prostě Rusko bude jebaný velkýma pérama z obou stran - ze Západu i z Číny. Každý normální stát nestaví na tom, že je zásobárnou surovin, ale má nějakou přidanou hodnotu. Stát, který to nedělá, je mafiánská benzínka. A znova říkám - Rusko mělo všechny předpoklady pro super ekonomiku. Ale né, oni ekonomiku řešit nebudou, radši budou všechno rozkrádat, všechny kolem podezírat z nepřátelství a vykládat všem jak jsou skvělí.

Obrázek 'rusove civilisty nezabiji ne a ne' Obrázek 'rusove civilisty nezabiji ne a ne' (:.) (16.3.2022 6:32) reagovat
A ty si myslíš, že Taiwan tam tu fabriku nechá, že to zabrání nemá nijak pořešený? Proč myslíš, že TSMC řeší výstavbu fabriky v Evropě? A co se týče toho, že by si polepšili... hele, můj optimistický odhad, kam se Rusko vrací, jsou ty 60. léta 20. století. Jestli ti to přijde jako fantastická doba, tak se tam odstěhuj a prožij si to tam s nima. A to auto, co si pořídíš v Rusku bez západních součástek (a to se vůbec nebavíme o čipech) z farbiky bez západních mašin, to ti přeju.

Obrázek 'rusove civilisty nezabiji ne a ne' Obrázek 'rusove civilisty nezabiji ne a ne' (blmblmblm jiz prisel o 3 nicky zaregistrovane lumenkavarnikem) (15.3.2022 23:40) reagovat
Jasne, Cina vubec nebude slouzit jako backdoor pro dodavky do Ruska. A jestli ve vysledku budou auta z ruska mit min elektroniky tak si snad i jedno takove poridim driv, nez mi zapadni automobilka bude schopna karu plnou cipu vubec dodat. Misto iPhone pojede vic Huawei a Xiaomi atd, substitutu dost. A jediny odberatel? Na ktere planete zijes? Hned vedle Ciny je Indie, ktera se o ty vyvozy psenice, hnojiv a paliv rada prihlasi. A az schramstne Taiwan, tak se treba o moderni cipy s Ruskem podeli.

Obrázek 'rusove civilisty nezabiji ne a ne' Obrázek 'rusove civilisty nezabiji ne a ne' (:.) (15.3.2022 23:32) reagovat
Rusko např. nemá žádnou pokročilou technologii výroby čipů. A nemá ji ani Čína. Zatímco Západ už se chystá na 3 nm, Rusko nemá pořád nic lepšího než 90nm proces (fabrika Mikron), o něco líp (ale ne o moc) jsou na tom v Číně. A protože ta stávající elektronika časem dojde, zastará... budou fakt v prdeli. Rusko nemůže ani vyrábět automobily ve stávajícím kvalitativním standardu, protože tamní fabriky se spoléhají na západní součástky. Také spousta strojů v tvoárnách je ze Západu.

Obrázek 'rusove civilisty nezabiji ne a ne' Obrázek 'rusove civilisty nezabiji ne a ne' (:.) (15.3.2022 23:27) reagovat
Rusko bez západních věcí fakt nepřežije ;) Ono totiž jedna věc jsou základní suroviny, ty se dají sehnat všude možně (a ano, i Západ si je prostě sežene jinde). Druhá věc jsou různé značky složitějších výrobků a služeb, které určují sociální status apod. A ty Rusko nenahradí. Nebo západní know-how, náhradní díly atd. A i kdyby toho nebylo. Čína jako potenciálně jediný odběratel ruských surovin si může určit libovolnou cenu. Takže Rusko dostane vyjebáno do prdele od Západu i od Číny.

Obrázek 'rusove civilisty nezabiji ne a ne' Obrázek 'rusove civilisty nezabiji ne a ne' (blmblmblm jiz prisel o 3 nicky zaregistrovane lumenkavarnikem) (15.3.2022 23:23) reagovat
Mas naivni predstavy. Copak USA nekdy vyhlasila valku Afghanistanu? Ne. Podobnych precedentu existuji mraky, ty jeden malej teroristo. Rusko pracuje na presmerovani ekonomickych vazeb smerem k Indii a Cine, cimz se stane vice mene imunni vuci ekonomickym sankcim. Jak tohle ustoji EU, az Rusko presmeruje dodavky plynu a ropy do Asie, protoze EU je nespolehlivy partner, to fakt nevim. Snad vsichni, kdo sili rousky, umi i uplest svetr. Rusko to bez KFC, Coca Coly a zapadni propagandy nejak zvladne.

Obrázek 'rusove civilisty nezabiji ne a ne' Obrázek 'rusove civilisty nezabiji ne a ne' (:.) (15.3.2022 23:11) reagovat
Svým aktuálním konáním Rusko přesvědčilo několik států k podání přihlášky do NATO a do EU, a dokonce dostalo Švýcarsko z 200leté neutrality. Nemluvě o těžkých sankcích dopadajících na ekonomiku, kde se lidé v Rusku, pokud s tím nic neudělají, fakticky vrátí do 60. let 20. století, a to jsem ještě optimistický. Už teď je jisté, že Putin bude prohlášen za zločince, podobně jako Hitler, tak se o něm bude učit v dějinách. A na čem teď Rusko pracuje, je zvyšování částky, kterou bude platit na reparacích.

Obrázek 'rusove civilisty nezabiji ne a ne' Obrázek 'rusove civilisty nezabiji ne a ne' (:.) (15.3.2022 23:07) reagovat
To se neboj, odstrašující příklad to bude a už je. Čistě podle mezinárodního práva je Rusko teroristický stát, a Bělorusko spolupachatel. Nevyhlásilo válku. Jeho armáda vstoupila na území jiného svrchovaného státu a zahájila palbu. Pokud je to omyl, je to považováno za incident, narušitel se omluví a stáhne. Pokud to však neudělá a pokračuje, pak ta armáda tam de facto i de iure provádí terorismus. A to se nebavíme o tom, kdy si stát svévolně uznává část území jiného státu jako samostatný stát.

Obrázek 'rusove civilisty nezabiji ne a ne' Obrázek 'rusove civilisty nezabiji ne a ne' (blmblmblm jiz prisel o 3 nicky zaregistrovane lumenkavarnikem) (15.3.2022 23:04) reagovat
No tak snad jim to pujde lip, nez Ukrajine vysetrovani masakru v Odese. Do dnes je neobjasnen a nikdo za nej neni odpovedny.

Obrázek 'rusove civilisty nezabiji ne a ne' Obrázek 'rusove civilisty nezabiji ne a ne' (blmblmblm jiz prisel o 3 nicky zaregistrovane lumenkavarnikem) (15.3.2022 23:02) reagovat
Demonstrace pro-ruskeho obyvatelstva predchazely zelenym muzickum. Jak jsem uz rekl mnohokrat, drzet skupinu obyvatel ve statnim usporadani silou a proti jejich vuli je problem, nikdy to nikde nefungovalo a vzdy a vsude to vedlo k tragickym vyustenim. Navic oni se ani nechteli uplne trhnout, chteli jen vetsi autonomni status, a ten se jim Ukrajina zavazala dat. Bohuzel nedala. Tak to ma ted blby. Kez by to aspon mohlo slouzit jako odstrasujici pripad, aby ta valka nebyla uplne zbytecna.

Obrázek 'rusove civilisty nezabiji ne a ne' Obrázek 'rusove civilisty nezabiji ne a ne' (:.) (15.3.2022 22:52) reagovat
A jen tak mimochodem, celý ty ukrajinský Sudety se už začaly vyšetřovat v Haagu. Komplet, od roku 2014. Na žádost Ukrajiny.

Obrázek 'rusove civilisty nezabiji ne a ne' Obrázek 'rusove civilisty nezabiji ne a ne' (:.) (15.3.2022 22:50) reagovat
Vyřešené? Ty vole... jo, pošleš někam mužíčky na dovolené a pak si něco vyvzdoruješ. Minské dohody nikdy pořádně neplatily, vzhledem k tomu, že ruští zelení mužíčci nikdy nedodrželi klid zbraní. Takže o tom másle na hlavě bych laskavě pomlčel. Navíc zrovna Zelenský byl zvolen prezidentem spíše východními regiony než těmi západními. hlas_bludu: Z říše bájí a pověstí je jakákoliv představa, že by teroristický stát nazývaný Rusko v nějakém aspektu tohoto konfliktu bylo nevinně nebo v právu.

Obrázek 'rusove civilisty nezabiji ne a ne' Obrázek 'rusove civilisty nezabiji ne a ne' (:.) (15.3.2022 22:46) reagovat
Rusko nemá žádný morální nárok, ani mezinárodněprávní nárok, a ani žádný takový nárok nemělo předtím, na to, jak si své vztahy s ostatními státy uspořádá nějaký jiný suverénní stát. Ukrajina není vazalem Ruska, ale posledních 8 let je Ruskem okupována. A čím to je, že zrovna sousedi Ruska by rádi chtěli do NATO, to je fakt děsně zapeklitá otázka pro někoho tak naivního jako jsi ty.

Obrázek 'rusove civilisty nezabiji ne a ne' Obrázek 'rusove civilisty nezabiji ne a ne' (hlas_bludu) (15.3.2022 22:45) reagovat
:.: Odpoved na otazku ktoru si mi dal: Mohli by. Typicky ale miny kladu obranci. Utocnici ich odstranuju. Proste z povahy toho, ze utocnik chce prejst skrz. A kedze podla originalneho clanku tam tie miny uz boli ked diskutovali kade koridor pojde, tak je pravdepodobnejsie ze tam uz boli, pretoze ich tam dali obrancovia, v case ked o nejakom koridore este nebola rec. Ostatne vysvetlenia mi pridu trochu z rise baji a povesti...

Obrázek 'rusove civilisty nezabiji ne a ne' Obrázek 'rusove civilisty nezabiji ne a ne' (blmblmblm jiz prisel o 3 nicky zaregistrovane lumenkavarnikem) (15.3.2022 22:43) reagovat
Tyhle "Sudety" jsou uz nejakych sedm let predbezne vyresene a cekalo se az Ukrajina naplni zavazky, ktere na sebe vzala, a prizna zapadnim regionum vetsi autonomni status, ktery jim napr. umozni pravo na pouzivani rodneho jazyka. Jenze Ukrajina sedm let na tohle srala, s regiony odmitla jednat, ale zaroven sve zavazky oficialne nevypovedela, a radsi na ne dal strilela a hazela granaty. Az voloda rekl "dost". Zelensky ma sam maslo na hlave.

Obrázek 'rusove civilisty nezabiji ne a ne' Obrázek 'rusove civilisty nezabiji ne a ne' (:.) (15.3.2022 22:42) reagovat
Navíc tu zcela pomíjíš skutečnost, že tu obhajuješ agresora. Prostě v jednání platí, že to ne vždy klapne. Ale civilizovanou reakcí přece není, že použiješ sílu. Do prdele, není ani v pořádku tou silou vyhrožovat. Ty píšeš, jak Rusko "minimalizuje ztráty civilistů" (kde teda realita je jinde a ruští vojáci mají rozkaz střílet všechno), ale přitom je to Rusko, které útočí. Já si úplně představuju, jak větší kluk šikanuje menšího, mlátí ho jeho vlastní rukou do obličeje a říká mu: proč se mlátíš, proč?

Obrázek 'rusove civilisty nezabiji ne a ne' Obrázek 'rusove civilisty nezabiji ne a ne' (:.) (15.3.2022 22:39) reagovat
Ty fakt věříš, že kdyby Zelenský něco řekl, že by se nic nestalo? Ty vole... příkaz k invazi byl vydán v lednu! Celá ta akce byla Putinem plánovaná od loňského podzimu. V únoru by tomu fakt Zelenský nezabránil, navíc Rusák měl trochu víc požadavků, nejen neutralitu. Např. Rusák chtěl ty ukrajinské Sudety. A hlavu Zelenskýho. Ale ty jseš tak naivní blmblmblme, že ty věříš každý krávovině, co ti kdo nakecá. Cokoliv, jen aby ses nemusel postavit čelem k realitě.

Obrázek 'rusove civilisty nezabiji ne a ne' Obrázek 'rusove civilisty nezabiji ne a ne' (blmblmblm jiz prisel o 3 nicky zaregistrovane lumenkavarnikem) (15.3.2022 22:33) reagovat
Nejhorsi na tom vsem je, ze kdyby Zelensky pred mesicem rekl, ze UA zustane neutralni zemi a nebude se snazit vstoupit do NATO, tak se tohle cele vubec nekonalo. Nebo kdyby NATO reklo totez a dalo to na papir. Vysledny stav by byl stejny, minus tisice tragicky zmarenych zivotu, valkou rozvracena zeme, miliony uprchliku, rana celosvetove ekonomice a sblizeni Ruska s Cinou, ktere budem jeste oplakavat, az Cina vlitne na Taiwan a bude proti nejakym nasim sankcim imunni.

Obrázek 'rusove civilisty nezabiji ne a ne' Obrázek 'rusove civilisty nezabiji ne a ne' (:.) (15.3.2022 22:32) reagovat
"Minimalizovat škody na infrastruktuře a civilistech" :-D Já fakt nemůžu :-D Tys sis vážně nezjistil vůbec nic o tom, co se tam děje. UA armáda bude na východě i v Mariupolu i za týden, i za dva, i za tři. Co se týče té ruské, nějak se jí nedaří. Čím to?

Obrázek 'rusove civilisty nezabiji ne a ne' Obrázek 'rusove civilisty nezabiji ne a ne' (:.) (15.3.2022 22:29) reagovat
A proruské regiony neplní závazky také, nehledě na to, jakým způsobem se "odtrhly". Ostatně teď pozorujeme vznik "Chersonské lidové republiky", úplně přes kopírák. Rusko si tam udělá referendum, nažene lidi pod hlavněmi samopalů, zatímco ulice jsou plné ukrajinských vlajek. Asi takhle to je s tím separatismem. Myslím si, že i v Doněcku a Luhansku litují, že nevypráskali okupanty, protože teď ty sankce. Jinak moc hezky kopíruješ rétoriku Hitlera, Luhansk a Doněck jako Sudety, to je úplně přes kopírák.

Obrázek 'rusove civilisty nezabiji ne a ne' Obrázek 'rusove civilisty nezabiji ne a ne' (blmblmblm jiz prisel o 3 nicky zaregistrovane lumenkavarnikem) (15.3.2022 22:28) reagovat
Ukrajinu a odhodlani se branit asi podcenil, na druhou stranu se aspon snazil minimalizovat skody na infrastrukture a civilistech. To, ze dodnes funguje na UA elektrina, Internet, mobily, voda, plyn atd je toho dukazem. Je stestim v nestesti, ze UA prvni den nevybombardoval do zakladu nez tam poslal lidi po zemi, cimz by bezpochyby usetril sve armade spoustu ztrat. Nicmene invaze pokracuje, UA armada na vychode a v Mariupolu je obklicena a bude tragicky znicena, a Zelensky nakonec neutralitu UA prijme.

Obrázek 'rusove civilisty nezabiji ne a ne' Obrázek 'rusove civilisty nezabiji ne a ne' (blmblmblm jiz prisel o 3 nicky zaregistrovane lumenkavarnikem) (15.3.2022 22:23) reagovat
Putina resp. Rusko neohrozuje Ukrajina samotna, ale jeji clenstvi v NATO, ktere Rusko par set km od Moskvy nestrpi - uplne stejne, jako USA nestrpely ruske rakety na Kube. Historicke prisliby o nerozsirovani NATO ani dlouha leta vyjednavani nikam nevedly. V UA se konal pro-zapadni puc, dlouhodobe neplni sve zavazky smerem ke svym pro-ruskym regionum, az si Rusak rekl, ze se nacekal dost a kdyz bude cekat dal, tak UA vstoupi do NATO a pak bude ten ozbrojeny konflikt s NATO. Tak se rozhodl to resit ted. tbc

Obrázek 'rusove civilisty nezabiji ne a ne' Obrázek 'rusove civilisty nezabiji ne a ne' (:.) (15.3.2022 22:21) reagovat
Jinak co se týče geografické reality Ruska. Tak tenhle stát je geograficky neuvěřitelně suprový. Spousta prostoru, úrodné půdy i nerostných surovin. Kdyby ze sebe nedělal paranoidní mafiánskou benzínku, ale kdyby tam byl normální stát, který by se zaměřil na rozvoj ekonomiky ve všech úrovních a nesnažil se neustále antagonizovat sebe a své občany, tak by to byl jeden z nejpřednějších států světa. Bohužel místo toho tam vládne Putin. A to Rusko už jednu chvíli vypadalo jakž takž normálně a rozumně.

Obrázek 'rusove civilisty nezabiji ne a ne' Obrázek 'rusove civilisty nezabiji ne a ne' (:.) (15.3.2022 22:16) reagovat
A mezi tím vidíme ty Putinovy dlouhé stoly a vzdálenosti. To, jak Putin sedí věčně v bunkru. Veškeré informace o světě dostává zprostředkovaně. A jde z něj takový strach, že i šéf jeho rozvědky je z toho nervózní. Tak mu dávají optimistické informace. Že Rusko zvládne sankce. Že má silnou armádu. A jakákoliv kritika, to je přece od nepřítele, to je zrada. Víš, koho mi Putin, naprosto 1:1, včetně jeho choutek, kdy okusuje souseda o příhraniční oblasti, připomíná? To není hysterie, ale prostá komparace.

Obrázek 'rusove civilisty nezabiji ne a ne' Obrázek 'rusove civilisty nezabiji ne a ne' (:.) (15.3.2022 22:12) reagovat
Dobře, takže jak vysvětlíš tu aktuální situaci, ty dvacetiletý přední ruský geografický hysteriku? Putin chtěl udělat blitzkrieg, protože si myslel, že ho Ukrajina ohrožuje. Už tuhle záminku si vytáhl z prdele; to, že Ukrajinu přes různé zelené mužíky ukusuje, mu nestačí. Tak si myslel, že tam vlítne, Ukrajinci ho budou vítat, jak je osvobozuje od fašistů. No, tak tam vlítnul a Ukrajinci se brání už 3 týdny, zatímco Rusko má problém i se zásobováním. Přijde ti Putin jako schopný politik a vůdce?

Obrázek 'rusove civilisty nezabiji ne a ne' Obrázek 'rusove civilisty nezabiji ne a ne' (blmblmblm jiz prisel o 3 nicky zaregistrovane lumenkavarnikem) (15.3.2022 22:07) reagovat
A co ti na to mam jako napsat? Vzdyt ty ses uplne vypatlanej dement. Ignorujes dvacet let vyroku prednich politiku Ruska. Ignorujes geografii kontinentu. Ignorujes historii, starsi i nedavnou. Ignorujes geopolitiku. Ignorujes makroekonomii. Misto racionalnich analyz se spokojis s "nepritel je blazen a dela uplne nesmyslne kroky ve kterych neni spetka racia". S hysterickou mrdkou normalni debata fakt neni mozna.

Obrázek 'rusove civilisty nezabiji ne a ne' Obrázek 'rusove civilisty nezabiji ne a ne' (:.) (15.3.2022 21:43) reagovat
Bla, bla, bla, moje rádoby inteligentní reakce na něj.

Obrázek 'rusove civilisty nezabiji ne a ne' Obrázek 'rusove civilisty nezabiji ne a ne' (blmblmblm jiz prisel o 3 nicky zaregistrovane lumenkavarnikem) (15.3.2022 21:43) reagovat
Bla, bla, bla, pekny hystericky vylev.

Obrázek 'rusove civilisty nezabiji ne a ne' Obrázek 'rusove civilisty nezabiji ne a ne' (:.) (15.3.2022 21:37) reagovat
A co se týče těch tvých analýz, tak ti samozřejmě připomenu tvůj odhad volebních výsledků v US prezidentských volbách i povolebního vývoje, kde ses netrefil absolutně v ničem a tahal sis z prdele jednu absurdní teorii za druhou, jak ten či onen standardní proces neproběhne apod. Pokud máš úplně stejný čuch na analýzy o aktuální situaci s Ruskem, tak potěš koště. Takže dovol moji protianalýzu: Putin se totálně odpoutal od reality a zmagořil. Dříve či později ho někdo odstaví, a doufejme, že spíše dříve.

Obrázek 'rusove civilisty nezabiji ne a ne' Obrázek 'rusove civilisty nezabiji ne a ne' (:.) (15.3.2022 21:33) reagovat
Co chceš do prdele chápat na mafiánské benzínce, která v jednom kuse lže svým vlastním občanům, nahání 18leté kluky do války, aniž by jim o tom řekla, za nima zabíječe na ty kluky atd.? To je jedna velká ulhaná banda vrchním lhářem počínaje, a jediný, co lze chápat, že se ten vrchní lhář zuby nehty snaží držet u moci, takže musí ty svoje lži stupňovat. Tvůj popis humanitárních koridorů je sice hezký, ale nevidím žádnou relevanci k tomu, jak s těmi koridory pracuje Rusko.

Obrázek 'rusove civilisty nezabiji ne a ne' Obrázek 'rusove civilisty nezabiji ne a ne' (blmblmblm jiz prisel o 3 nicky zaregistrovane lumenkavarnikem) (15.3.2022 21:19) reagovat
Ja vychazim z analyz a snahy pochopeni nepritele, vcetne nedavne historicke zkusenosti s pusobeni Ruska v Syrii proti protivladnim rebelum. Humanitarni koridory plni vice funkci, primarni motivaci je dat bojovnikum protistrany sanci slozit zbrane, zamichat se mezi civilisty a vzit roha. To je taktika, kterou Rusko v Syrii pouzilo a dava smysl. Jakekoliv zabijeni nebo ohrozovani lidi, kteri ty koridory vyuziji, jde zcela proti jejich smyslu. Ale ty jedes to svoje "hurrr durr Rusak je hloupy a zere deti".

Obrázek 'rusove civilisty nezabiji ne a ne' Obrázek 'rusove civilisty nezabiji ne a ne' (:.) (15.3.2022 21:13) reagovat
Takže pokud jde o trollení s humanitárními koridory, které buď vedou do gulagu, nebo přes miny, to zcela zapadá do dosavadního působení Ruska jako trapiče civilního obyvatelstva, a dává to v daném rozpoložení, kdy Rusko je ten zlej, naprostý smysl. Ty tvrdíš, že to smysl nedává, jenže ty předpokládáš, že Rusko postupuje nějakým slušným způsobem a že válčí podle pravidel; jenže jeho chování svědčí o opaku. Rusko dokonce ani nevyhlásilo Ukrajině válku a svým lidem popírá, že vede válku.

Obrázek 'rusove civilisty nezabiji ne a ne' Obrázek 'rusove civilisty nezabiji ne a ne' (:.) (15.3.2022 21:09) reagovat
Ano, důkaz o tom, že má Rusko dobré úmysly neexistuje. Naopak vidíme celou řadu projevů toho, co lze nejsnáze přičíst zlým úmyslům. Pochop, že Rusko zde není oběť, není někým, u koho je třeba předpokládat, že ty věci dělá nějakým omylem, neschopností či nedopatřením, nebo že se stávají třeba jednou za 10 let. Prostě na to už tu svoji pověst prosralo neskutečným způsobem, a už nejde uplatnit presumpci neviny. Rusko je prostě teroristický stát, a pokud se pleteme, musí předložit opravdu velmi pádný důkaz.

Obrázek 'rusove civilisty nezabiji ne a ne' Obrázek 'rusove civilisty nezabiji ne a ne' (blmblmblm jiz prisel o 3 nicky zaregistrovane lumenkavarnikem) (15.3.2022 21:00) reagovat
tecka: Hele nedelas nahodou standup? Ze bych si zasel na celou show, protoze podle tech hlodu, co tu postujes, to musi byt trhak. Na jednu stranu tu meles neco o logice, ale v zaveru si vyzadas dukaz negativu, ktery z principu veci neni mozne poskytnout protoze neexistuje.

Obrázek 'rusove civilisty nezabiji ne a ne' Obrázek 'rusove civilisty nezabiji ne a ne' (:.) (15.3.2022 20:50) reagovat
blmblmblm: No, přijde mi, že tobě to smysl nedává. Ale ty jseš obecně s logikou na štíru. Takže, když podle všeho Rusko ničí lidem domovy, zabíjí lidi, doma lže jak je fantastický, v reálu se ti srabíci zmůžou akorát na ostřelování a zabíjení lidí (a ne na regulerní boj s armádou), dle odposlechů sami vojáci svým rodinám přiznávají, že střílí po všem a že na to mají rozkazy... je Rusko tím, komu dává smysl naprosto jakýkoliv trápení civilistů. Jinak Rusko musí zcela věrohodně (!) dokázat (!), že tomu není.

Obrázek 'rusove civilisty nezabiji ne a ne' Obrázek 'rusove civilisty nezabiji ne a ne' (izakRP (15.3.2022 20:39) reagovat
Ze je to HOAX ;-))

Obrázek 'rusove civilisty nezabiji ne a ne' Obrázek 'rusove civilisty nezabiji ne a ne' (Jungle Rabbit) (15.3.2022 20:23) reagovat
A to te v ty vychlastany palici nenapadlo, ze kdyby je chteli zabit, tak je pozabijeji a obvini ukrajince, ze to byli oni. Dalsi co obhajuje rusa, ktery se mu vysral na hlavu tim, ze rus nemel jinde misto...

Obrázek 'rusove civilisty nezabiji ne a ne' Obrázek 'rusove civilisty nezabiji ne a ne' (Lokaj Hlouběj) (15.3.2022 20:17) reagovat
Už zase si plný jedu a odporně arogantní? Odpornej zakyslej zatuchlej dědku?

Obrázek 'rusove civilisty nezabiji ne a ne' Obrázek 'rusove civilisty nezabiji ne a ne' (blmblmblm jiz prisel o 3 nicky zaregistrovane lumenkavarnikem) (15.3.2022 20:15) reagovat
tecka: Aha. Takze zridim humanitarni koridory, pak je zaminuju, aby je civilisti nepouzivali, a pak pokracuju s jejich zabijenim. To muze davat smysl jen totalnimu dementovi. Vy ovce fakt uverite uplne vsemu.

Obrázek 'rusove civilisty nezabiji ne a ne' Obrázek 'rusove civilisty nezabiji ne a ne' (MetzgermeisterRP (15.3.2022 19:05) reagovat
Naštěstí tak dementních kreténů, jako je blmblblb není v mezinárodní politice tolik, aby se vlády postavily na stranu toho vyšinutýho diktátora.

Obrázek 'rusove civilisty nezabiji ne a ne' Obrázek 'rusove civilisty nezabiji ne a ne' (MetzgermeisterRP (15.3.2022 19:03) reagovat
blmblmblm: Ty seš pěkně vypatlanej. Kdyby rusové při první příležitosti totálně vybombili celou Ukrajinu, tak jim vůbec ale opravdu vůbec nikdo nebude věřit, že to vlastně nebyl záměr té "speciální operace". Takhle, když to postupně stupňují, jsou lidi jako ty, kteří se jich budou zastávat, protože chudák ruský voják byl pod palbou, když odpálil ty rakety na civilní budovy. Takže podle takových, jako jsi ty, je ruská armáda v právu vyhladit celou Ukrajinu.

Obrázek 'rusove civilisty nezabiji ne a ne' Obrázek 'rusove civilisty nezabiji ne a ne' (:.) (15.3.2022 19:02) reagovat
Ano, když je civilisti nebudou moct využívat, vybíjení může pokračovat.

Obrázek 'rusove civilisty nezabiji ne a ne' Obrázek 'rusove civilisty nezabiji ne a ne' (blmblmblm jiz prisel o 3 nicky zaregistrovane lumenkavarnikem) (15.3.2022 18:31) reagovat
tecka: Mohli, ale nedava to absolutne zadny smysl. Kdyby Rusko chtelo vybit civilisty, tak je vybije v tech mestech a s nejakymi koridory se vubec neobtezuje. Navic zaminovanim koridoru by je civiliste po prvni spatne zkusenosti prestali pouzivat a udajneho cile zabijeni civilistu by tak nebylo dosazeno. Proste jde o tupou propagandu, ktera se rozsype v okamziku, kdy se nad tim clovek zamysli. Stejne jako ghost of kiev a dalsi pohadky, ktery mi nas media krmi. Ale jen ovce to s nadsenim zerou.

Obrázek 'rusove civilisty nezabiji ne a ne' Obrázek 'rusove civilisty nezabiji ne a ne' (:.) (15.3.2022 18:08) reagovat
hlas_bludu: Proč by miny nemohli klást Rusáci?

Obrázek 'rusove civilisty nezabiji ne a ne' Obrázek 'rusove civilisty nezabiji ne a ne' (hlas_bludu) (15.3.2022 17:55) reagovat
Jednak podla originalneho clanku cez tie miny koridor NEviedol prave preto ze tam boli miny. Jednak miny zvycajne kladie obranca a nie utocnik. Rusi nemaju dovod si pred vlastne tanky davat miny... Ale to miestnym "lepsim ludom" nevadi, oni uz nasli vetu kde je "rusko" a "miny" a "civilisti" a zvysok pribehu nie je dolezity aby sa mohli rochnit vo svojom "spravodlivom" hneve...

Obrázek 'rusove civilisty nezabiji ne a ne' Obrázek 'rusove civilisty nezabiji ne a ne' (:.) (15.3.2022 17:53) reagovat
blmblmblm: Rusko má ztráty a zároveň se snaží rozstřílet všecko na sračky. Kde je tvá logika teď?

Obrázek 'rusove civilisty nezabiji ne a ne' Obrázek 'rusove civilisty nezabiji ne a ne' (neregistrovatelna mrtka) (15.3.2022 17:45) reagovat
Lze to komentovat velmi slusne tak, ze nikdo, kdo se povazuje za cloveka, by nemel s Ruskem obchodovat, dokud tam bude stavajici vlada a dokud nezaplati valecne reparace. I kdyby to melo trvat 50 let.

Obrázek 'rusove civilisty nezabiji ne a ne' Obrázek 'rusove civilisty nezabiji ne a ne' (lmaoRP (15.3.2022 15:46) reagovat
S broskvi a platkem syra je pak ale uz ranne kapitalisticke.

Obrázek 'rusove civilisty nezabiji ne a ne' Obrázek 'rusove civilisty nezabiji ne a ne' (Santa K) (15.3.2022 13:15) reagovat
Kureci rizek je levicove jidlo!

Obrázek 'rusove civilisty nezabiji ne a ne' Obrázek 'rusove civilisty nezabiji ne a ne' (KolacikRP (15.3.2022 12:52) reagovat
Ten Doug je tak debilny, ze ked zabije prasa, bude pochybovat, ci to maso je 100% a ci tam nie je voda navyse.

Obrázek 'rusove civilisty nezabiji ne a ne' Obrázek 'rusove civilisty nezabiji ne a ne' (Jungle Rabbit) (15.3.2022 12:30) reagovat
Uz jsi dobehal ty potrate?

Obrázek 'rusove civilisty nezabiji ne a ne' Obrázek 'rusove civilisty nezabiji ne a ne' (DougBadmanRP (15.3.2022 12:12) reagovat
Ten modrej levičáckej xicht :-D B-) Určitě to bude podle pravdy :-D

Obrázek 'rusove civilisty nezabiji ne a ne' Obrázek 'rusove civilisty nezabiji ne a ne' (Jungle Rabbit) (15.3.2022 11:33) reagovat
I kdyby ti poslal x milionu rublu jsou ti k hovnu. Ty budes klasickej nemocnej (rudy mor) picus co to dela zadarmo...

Obrázek 'rusove civilisty nezabiji ne a ne' Obrázek 'rusove civilisty nezabiji ne a ne' (Jungle Rabbit) (15.3.2022 11:29) reagovat
To urcite. Vsichni vidi tu slavnou balsoju armadu a co predvadi...jakej smysl ma bombardovani nemocnic? A jakej kurva smysl melo napadnout Ukrajinu?

Obrázek 'rusove civilisty nezabiji ne a ne' Obrázek 'rusove civilisty nezabiji ne a ne' (jakže) (15.3.2022 11:28) reagovat
Co by z toho měli? vyžene to civilisty ze zony bojů a mužou tam pak usidlit své lidi a loajalisty v rámci rusifikace tak jak to udělali na donbase

Obrázek 'rusove civilisty nezabiji ne a ne' Obrázek 'rusove civilisty nezabiji ne a ne' (blmblmblm jiz prisel o 3 nicky zaregistrovane lumenkavarnikem) (15.3.2022 11:23) reagovat
NeregNula: Cos to vyplodil za sracky ty strategu? Rusko ma tolik ztrat prave proto, ze na zacatku nerozstrilelo vsechno na sracky, jako je standardem moderniho valceni. Kdyby chteli zabit civilisty, tak je proste zabijou v tech mestech leteckym bombardovanim a tezkym delostrelectvem a neserou se s nejakymi koridory. Tyhle humanitarni koridory pouzili i v Syrii proti rebelum, davaji totiz bojovnikum moznost slozit zbran a vzit roha. Zabijet civilisty, co opousteji mesto, nedava vubec zadny smysl.

Obrázek 'rusove civilisty nezabiji ne a ne' Obrázek 'rusove civilisty nezabiji ne a ne' (Jungle Rabbit) (15.3.2022 11:19) reagovat
Ptas se stejny picoviny jak ta vymastena kunda dough....cim vic rozjebana Ukrajina = lepsi pro mongoloidy co po boku muslimu vrazdi slovanske deti..."jinej nazor" , "majorita rusu je proti" jasnej zkurvenej kolaborant.

Obrázek 'rusove civilisty nezabiji ne a ne' Obrázek 'rusove civilisty nezabiji ne a ne' (sajo) (15.3.2022 11:13) reagovat
velmi dobra analyza rusov, ako tam funguje korupcia a preco su ich lzi tak ubohe, od jedneho fina z vojenskej rozviedky, z roku 2018 ale super aktualne: https://www.youtube.com/watch?v=kF9KretXqJw

Obrázek 'rusove civilisty nezabiji ne a ne' Obrázek 'rusove civilisty nezabiji ne a ne' (NeregNula) (15.3.2022 11:02) reagovat
Tak kdyz to chces vysvetlit jak od pani ucitelky, kdyz jsi to sam nepochopil. Ruska taktika nyni je na dalku rozstrilet vse, protoze se boji valky v ulicich. Pokud zbydou nejaci civiliste a nemohou utect,tim lip pro ne. Obranci se o civilisti musi starat a zivit je atd. Samozrejme strach o ne take moralce moc neprida. Ted se vrat do lavice a dodelej si ten ukol na scitani zlomku, ty geopolitiku.

Obrázek 'rusove civilisty nezabiji ne a ne' Obrázek 'rusove civilisty nezabiji ne a ne' (BobsikRP (15.3.2022 11:01) reagovat
a vůbec největší píče jako ti kteří hlásají smrt Rusům na základě tohoto, to je jak kdybych zaútočil na všechny američany a začal je střílet, protože je Biden senilní hovado, je to prostě píčovina, spousta (ne-li majorita) Rusů se snaží tomu bránit, byť těžko říct nakolik tohle taky může být západní propaganda, ve snaze to zveličit, to už tady taky mnohokrát bylo (viz. hrubě podceňované protivládní nebo proticovidové demonstrace a nebo nadhodnocované Pride parade sračky)

Strana 1/2. 1 2 následující